Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Tiendalli baalt van eigen fans: 'Vind dit nergens op slaan'

Laatste update:

Met nog drie wedstrijden te gaan kan niet gezegd worden dat FC Twente in vorm is. De ploeg van Steve McClaren doet weliswaar nog volop mee voor de tweede plaats en won zaterdagavond van Excelsior, maar deze overwinning kwam wel heel erg moeizaam tot stand. Pas in de blessuretijd maakte Nacer Chadli het enige doelpunt van de wedstrijd op Woudestein: 0-1.

/

Een feestje met de supporters was het logische gevolg, maar Dwight Tiendalli was niet erg te spreken over de eigen fans. "We liepen naar het supportersvak om de fans te bedanken, maar een aantal supporters reageerde met wegwerpgebaren", zegt de verdediger in De Telegraaf. "Dat vond ik nergens op slaan. We weten, dat we niet in een beste vorm steken, maar we hebben wel keihard gewerkt. Ik vind dat zo’n actie ook helemaal niet past bij onze supporters, want meestal staan ze achter ons."

Twente won dus met moeite van Excelsior, maar liet in de twee wedstrijden daarvoor punten liggen tegen NAC Breda en AZ en eerder kwam Twente ook bij ADO Den Haag niet verder dan een 1-1 gelijkspel. De ploeg van McClaren staat met zestig punten op de vierde plaats: nummer twee AZ heeft een puntje meer. Zondag speelt Twente thuis tegen Ajax.

Op welke plek denk je dat FC Twente eindigt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Goed, maar met de vertoning van afgelopen Zaterdag in de tweede helft vind ik het niet raar dat er een aantal "weggegebaren" bij zaten. Dat zie toch echt wel overal terug Dwight. De manier waarop jullie soms voetballen lijkt wel amateur voetbal.

23 april 2012 om 10:19

Wat de achterban vaak niet begrijpt, is dat zij de club zijn en zij resultaten mogen vieren, het gaat niet zo pertinent om de ploeg. Zijzelf bepalen het imago van de club, dan kun je wel bij elke tegenvaller gaan afreageren maar daarmee beschadig je de club alleen maar. Je kunt beter respectvol omgaan met je team als je een positieve invloed wilt hebben.

23 april 2012 om 11:44

ik vind dat wij alle gelijk hebben, ik ga elke uitwedstrijd en wat ze bij o.a Ado, Nec, en nu excelsior laten zien is gewoon slecht! thuis tegen Nac en heracles was ook niet best en zo had je er dit seizoen nog een paar, ze hoeven niet alles te winnen maar als je strijd toont en ervoor gaat is resultaat niet altijd belangrijk, maar soms lijkt het wel alsof ze geen zin hebben...en dan is het frustrerend als je de hele wedstrijd achter je ploeg staat en dat je nog van geluk mag spreken dat je in de laatste minuut scoort..

23 april 2012 om 12:47

Maar om dan wegwerp gebaren richting je spelers te maken is toch onnodig? Jullie zijn de laatste jaren in opkomst, maar voordat de opmars in werd gezet was Twente altijd een provincie club en was er nooit gezeik. Om dan gelijk dit soort dingen te doen als het team even niet in goede doen verkeerd zegt alweer genoeg. Waarschijnlijk zitten er genoeg bij die - wanneer Twente bijvoorbeeld een jaar als Feyenoord kent en zelden wint - het jaar erop geen seizoenskaart meer nemen omdat het in ogen dan te slecht gaat. Presteren ze het jaar daarna weer om de top 4 te halen, zitten ze er direct weer. Steun je ploeg gewoon, ook al gaat het even klote. Uit die dip komen ze toch wel weer. Bij Feyenoord duurde het een aantal jaar, maar ik zie Twente volgend seizoen gewoon alweer mee doen om de titel, dus er is niets aan de hand.

24 april 2012 om 00:19

Dwight moet niet denken dat wanneer hij 1 1/2ve wedstrijd redelijk tot goed speelt dat we die andere wedstrijden van dit seizoen van hem vergeten zijn.
Heel het seizoen speelt ie alsof hij geen zin heeft vooruit te spelen en nu hij 120 minuten redelijk tot goed speelt mogen we hem niets zeggen? wat een onzin, meneer moet niet vergeten dat wij inderdaad zijn salaris betalen en dat wanneer een suporter zijn mening zegt of uit hij dat mag doen zonder geweldadig te zijn.
Ze denken verd....me dat ze bijna goden zijn en dat we niets slechts over hen mogen zeggen, wat een onzin zeg!! ze worden door het succes ook steeds arroganter die spelers!! BAH BAH Bah

Dat betekent dat Twente nu (sportief) een topclub is. De verwachtingen zijn hoog en de supporters zijn niet meer tevreden met een 2e plaats.

23 april 2012 om 07:59

De supporters zijn wel tevreden met een 2e plaats, maar je kan toch moeilijk tevreden zijn als je club zo speelt en van de laatste 8 wedstrijden maar 3 wedstrijden gewonnen heeft!

23 april 2012 om 08:14

Ach, van de laatste 5 wedstrijden hebben ze er 0 verloren geloof ik, dat kan menig topclub niet zeggen, dus zo erg is het nou ook weer niet.
Als je elke Twente supporter dit 10 jaar geleden had voorspelt, hadden ze je voor gek verklaard.

23 april 2012 om 09:05

Dit heeft toch niks met het verleden te maken? Ze spelen nu 3 jaar mee om de titel, evenals Ajax en Psv. Dan verwachten supporters meer, niet dat ik dit goed wil praten maar het heeft niks met het verleden te maken. Supporters van Ajax, PSV en Twente verwachten deze jaren gewoon dat hun team bijna alles wint, of ze nou 30x of 1x kampioen zijn geworden. Ze strijden allemaal voor dezelfde plaats.

23 april 2012 om 09:26

hahaha, je bent idd een gekke man!
al 3 jaar!!! meespelen om de titel, net als psv en ajax.

je vergeet hierbij alleen dat de die 2 clubs al wat langer om de titel spelen... reken jezelf aub niet tot die clubs (en feyenoord) dat voorkomt een hoop teleurstelling en verdriet!!

ajax psv en feyenoord zullen altijd groter blijven dan jullie provincieclubje,
dat heeft met geschiedenis te maken.. neemt niet weg dat jullie club erg goed heeft gepresteerd laatste jaren (veel beter dan mijn club)
hopelijk voor jullie blijven ze zo presteren en hebben we ooit een top 4 in Nl?
(als wij kunnen aanhaken natuurlijk

23 april 2012 om 09:54

Hij zegt alleen dat dit niets met het verleden heeft te maken
Verder laat ons mooi een provincie clubje blijven, wat is daar mis aan volgens jou?
En mag je eigen grote club uit het verleden blij zijn dat ze door de gehuurde spelers weer meedoen dit seizoen,want dat was ook al jaren brandhout
Neemt niet weg dat het hier over Twente gaat, maar ik moest het toch even kwijt
Als je club al wekenlang zulk snert voetbal laat zien,en je hebt overal bijna een vol uitvak,dan mag je best eens klagen
Maar volgens mij kun je hier alleen over meepraten als je telkens je geld spendeert, en lange reizen maakt om je clubje te zien spelen


23 april 2012 om 10:41

er is niks mis met een provincieclub! ik vind ondanks de (gezonde) rivaliteit met twente en ons, dat ze wel een gezellig uitvak hebben. altijd zingen, alleen die trommels werken een beetje op mn zenuwen...!

je opmerking over brandhout ben ik het alleen niet mee eens, brandhout doet zijn werk goed en

natuurlijk mag je klagen als supporter, zeker in het uitvak!! ik weet dat die gasten overal naar toe gaan om hun team aan te moedigen..heb zelf nu 5jaar seizoenskaart en ik hoef jou niet uit te leggen wat voor wedstrrijden ik heb gezien afgelopen jaren..

23 april 2012 om 11:25

gekke man, Twente voetbal na 3 2e plaatsen en 1 kampioenschap in de afgelopen 4 jaren voor het 5e jaar mee voor de bovenste plaatsen. Toch niet zo gek voor een provincieclubje, dat pas in de afgelopen jaren forse stappen heeft kunnen zetten met de begroting omhoog te brengen. Op basis van de beschikbare begroting heeft Twente topprestaties geleverd.
En Tiendalli moet niet zeuren; hij wordt prima betaald en dit zal zijn laatste seizoen zijn bij Twente en dat voelt hij wel aan ook.

23 april 2012 om 12:06

10 jaar geleden was de club bijna failliet en eindigden ze 12e, nu eindigen ze al 4 jaar in de top 2 en gaan ze meteen raar doen als het even wat tegen zit.

Zo vreemd is het nou ook weer niet hoor, als je kijkt naar de financiële mogelijkheden doet Twente het gewoon nog altijd erg goed.

Feyenoord hun legioen is 5 keer zo groot als het niet meer is, PSV pompt er eventjes meer dan 30 miljoen door heen in een zomervakantie, Ajax heeft de Johan Cruijff revolutie, meer dan dit kun je niet elk jaar zomaar verwachten.

Je kunt zeggen wat je wilt, maar Twente hoeft zich absoluut niet te schamen voor de door hun behaalde resultaten.

23 april 2012 om 12:33

Twente krijgt toch wel een beetje hoogmoed nu. Munsterman heeft gewoon slecht ingekocht. Als je 2 creatieve spelers inruilt voor lopers (fer en Jansen) dan weet je dat tegen de kleintjes niet zo makkelijk meer wat geforceerd kan worden. De Tukkers noemen zichzelf nuchter, maar nu het niet gaat zoals men wil laten een aantal nieuwe supporters zich toch van hun lelijke kant zien.

Overigens Rijvers, dit weekend speelde er maar 1 gehuurde speler mee (was ook nog eens een van de slechtsten aan de kant van Feyenoord) en zat onze gehuurde topscorer met griep op de bank thuis. Toch werd er gewonnen. Valt dus wel mee met je stelling dat het succes gebaseerd is op huurlingen.

23 april 2012 om 16:52

Fraffelfoort. Zorg eerst zelf maar dat je er bij blijft. Dat jullie zo hoog staan komt vooral door het falen van andere clubs. Dus ik vind jou nog iets gekker!
We zullen wel zien wie de komende jaren de meeste prijzen gaat pakken..twente of Feyenoord. Laatste 30 jaar is Feyenoord 3 keer kampioen geworden..dus veel woorden maar weinig daden.

23 april 2012 om 17:20

Hoeveel keer was Twente kampioen geworden in die dertig jaar? En hoeveel europeese prijzen heeft Twente al gepakt in de afgelopen dertig jaar? nog niet eens eveneveel als Feyenoord, dus lekker blijven dromen van de 3x kampioen worden. Dat zou al eeen hele prestatie zijn voor Twente.

Maar volgens jouw eigen redenatie staat twente dus ook hoger dan ze eigenlijk zouden moeten staan. Gezien ze nog altijd onder feyenoord staan en volgens jouw staat feyenoord zo hoog omdat de andere topploegen het hebben laten afweten dan Had Twente ook lager moeten staan.

Maar jou reactie we zullen wel zien wie de komende jaren de kampioen word kan ik het niet beter mee eens zijn. Gezien de stijgende lijn bij Feyenoord en de dalande lijn bij Twente Heb ik daar alle vertrouwen in.

25 april 2012 om 14:57

Ik zeg Feyenoord. Inderdaad omdat Ajax, Feyenoord en psv het de laatste jaren af laten weten komt twente in de top.. anders hadden ze nog steeds om Europees voetbal meegedaan.. echt niet voor Kampioenschap

23 april 2012 om 08:23

Je kan dan net zo goed spreken van een overvloed aan successupporters in Enschede die geen tegenslag gewend zijn en fan zijn op basis van de (nu verkeken) kans op het kampioenschap..

23 april 2012 om 08:51

Onzin! Ik ontken niet dat er met de prestaties de afgelopen jaren ook veel successupporters zijn bijgekomen maar degenen die 35 Euro hebben neergelegd voor een buscombi (!) naar Rotterdam horen zeker niet bij die categorie. Alles wat er geeist wordt is inzet en dat is waar het aan ontbreekt, Tiendalli kan wel roepen dat er hard gewerkt is maar daar was op het veld weinig van te zien.

23 april 2012 om 09:46

Ik zie mijn clubje ook graag goed voetbal spelen, maar aan het einde tellen alleen die punten en die heeft Twente gewoon binnen gekregen, met mazzel, dat wel..

23 april 2012 om 10:46

in het uitvak zitten zeker geen successupporters (enkeling misschien) maar je kan niet ontkennen dat er met de uitbreiding van het stadion geen successupporters bij zijn gekomen?
Voor de club een goede zaak.. meer geld en meer bekendheid, maar heeft ook nadelen als de resultaten weer iets minder zijn...

"ik vind dat zo’n actie ook helemaal niet past bij onze supporters, want meestal staan ze achter ons"

Je bent dus zo vaak verwend door ze en nu ze een keer laten weten ontevreden te zijn, dan is de wereld te klein?

23 april 2012 om 11:59

Dat vind ik ook. De spelers willen zich altijd meten met de op in Nederland. Voetbal dan ook zo. Als je thuis tegen Nac in de laatste 5 minuten de bal bij de cornervlag wilt houden puur voor tijdrekken, wat nergens op sloeg, en vervolgens krijg je de 2-2 om de oren. Ja, dan denkt de supporter ook, waar slaat dit op.

En als je in de laatste minuut bij Excelsior, die eigenlijk (met alle respect) gewoon in de JL hoort. met een gelukje een doelpunt maakt. Dan mag de supporter daar best wat van zeggen.

24 april 2012 om 01:28

Sja en de supporters van Twente willen zich nooit vergelijken met de supporters in de Arena, ik zie toch wel wat overeenkomsten!!

Misschien moet Tiendalli de wedstrijd van Twente eens terugkijken, dan komt hij er wel achter waarom die fans wegwerpgebaren maken. Het is op dit moment echt een straf om Twente te moeten kijken.

23 april 2012 om 08:49

De supporters van Twente hebben een hele reis en halve dag opgeofferd om Twente zo slecht te zien voetballen.

23 april 2012 om 15:28

Daar kiezen ze zelf voor Cojw. Ik ga ook vrij veel uitwedstrijden en moet daarvoor meestal half Nederland door reizen. Dat terwijl wij heel wat minder vaak winnen dan Twente. Natuurlijk mag je als supporter altijd 100% inzet en strijd eisen van de spelers, maar daar ontbrak het ook niet aan tegen Excelsior. Ik zeg het al langer, Twente is haar grootste winstpunt kwijt : de gemoedelijkheid waarbij supporters niet automatisch van overwinningen uit gaan. Nee, dan heb ik meer respect voor uitsupporters van clubs onderin de eredivisie die ondanks de vele verliezen toch aanwezig zijn...

Gloryhunters zijn dat Tiendalli.kijk als alles goed gaat en je wint een hoop dat staan ze vooraan.ook in de mindere tijden moeten ze je steunen.
Maar dan denken ze al dat ze een topclub zijn die alles makkelijk moet winnen.
Elke club heeft wel een mindere periode kijk ook bij psv daar word gefloten en uitgezongen.
Nee in die periode moet je juist harder zingen dan normaal en wegwerp gebaren ach volgens mij creeer je er heel weinig mee

23 april 2012 om 08:13

Deze opmerking slaat echt nergens op. 1. De Gloryhunters zitten niet in een uitvak bij Excelsior om hun club te steunen. 2. Het uitvak en twentesupporters over het algemeen ook steunen hun club door dik en dun! Het uitvak heeft afgelopen zaterdag de hele wedstrijd luidkeels achter de ploeg gestaan. Dus eerlijk, jouw opmerking geeft aan dat ie niet op feiten is gebasseerd.

Dat er vervolgens wegwerpgebaren zijn heeft met de instelling te maken. De ploeg mag van de supporters best slecht spelen en dan gelijkspelen of verliezen...als er maar wel keihard voor gewerkt is. En dat ontbreekt er op dit moment aan, tenminste...zo komt het wel over op de supporters.

Je hebt gelijk, ik sta al best lang voor de Tukkers en de verwachtingen waren 5 jaar geleden nog niet zo hoog maar sinds dat kampioenschap en de terugkomst van Steve hebben sommige supporters het idee da het nu gebruikelijk is om kampioen te worden maar wij zijn geen Ajax. Wij zijn het provincieclubje FC Twente!

Ja maar ons FC Twente mag daarom wel fatsoenlijk voetballen en niet zoals de hoofdklasse amateurs.

Ik word zo moe van sommige heren voetballers. Altijd maar zeiken op de eigen supporters als ze kritisch zijn, het is toch logisch dat je eigen supporters niet tevreden zijn als je in de laatste minuut met veel fortuin van de nummer laatst wint? Je mag als supporter wel veren in de spelers (in dit geval Tiendalli) reet stoppen, maar je mag niet kritisch op ze zijn als ze gewoon een wanprestatie leveren??

Tiendalli,

Jullie wouden de supporters niet eens bedanken!! der kwamen er 2 voor het vak staan en de supporters maar roepen. Het is dat die 2 die voor het vak stonden, jullie terug riepen!!

23 april 2012 om 11:52

ben ik met je eens ik dacht ook wat is dit nu weer, brama stond er en volgens mij stonden er nog 2/3 brama riep idd de spelers terug.
ik betaal wel 30 euro voor z'n kut combi, naar z'n kut stadion. en ook nog z'n kut reis.. tiendalli moet gewoon niet zo zeuren en zijn werk goed doen

Ik vind dat zo een onzin dat supporters op een normale manier(dus geen vandalisme e.d)niet hun ongenoegen mogen uiten. Die gasten gaan wel elke keer mee naar de uitwedstrijden en datkost ook een aardig centje maar de laatste wedstrijden is het spel van twente niet meer om aan te zien. En ja dan mag je t best eens laten merken en voelen. Nou tis dus aangekomen. En jah ben daar eerlijk in het verwachtingspatroon bij twente is ookstuk hoger komen te liggen de laatste paar jaar.

Het zal misschien aan mij liggen maar
de supporters staan al weken 100 procent achter jullie en zingen de hele wedstrijd door zaterdag hoorde je ook de hele wedstrijd de twentse supporters en dan word je boos dat er een paar gebaren maken omdat de helft van het team zo na binnen wil lopen.en niet eens de fans wil bedanken

Tiendalli moet niet zeuren. De Twente supporters staan altijd achter de ploeg. Ik heb zaterdagavond ook alleen maar Tukkers gehoord. Maar het was zaterdag weer dramatisch en door een lucky bal win je met 1-0. De spelers moeten beseffen dat er nog 3 wedstrijden gespeeld moeten worden. Win je die alle drie dan is de kans erg groot dat je 2e wordt. Dus come on you boys in red de beuk erin te beginnen a.s zondag voor 30.000 man.

Misschien moet Dwight eerst zijn eigen prestaties dit jaar eens op dvd terugkijken, voordat hij het gaat hebben over de supporters... Bijna 90 minuten lang kon je de twentefans horen zingen.

Gezien de instelling en beleving bij 80% van de spelers is een reactie eens te verwachten vanuit de supporters.

Misschien moet Tiendalli eens fatsoenlijk gaan verdedigen en niet op 5 meter afstand. Als hij dat komende weekende doet tegenover Boerrigter dan zie ik het zwaar in. Het is toch absurd dat na de uitwedstrijd tegen Psv, FC Twente gewoon geen een fatsoenlijke wedstrijd meer heeft gespeeld. Mag het publiek dan eens kritisch zijn. Het is niet zo dat jullie voor een hongerloontje op het veld staan. Dan mag er ook wel iets meer passie uitstralen als de laatste weken.

En laat hij absoluut niet meer kritisch zijn over zijn supporters. Tijdens de uitwedstrijd tegen NEC bleven de supporters zelfs na de 3-0 achterstand nog zingen en achter de ploeg staan. En dat terwijl dat een van de allergrootste wanprestaties van de laatste jaren was. Maar het houdt natuurlijk een keer op.

Wat zit Tiendalli nou te huilen man. Het voetbal was niet om aan te zien! In de Grolsch Veste tegen nac kregen ze ook al een fluitconcert , zelfs toen Twente met 2-1 voor stond en naar de cornervlag ging om tijd te rekken. Twente heeft niet gewerkt tegen excelsior. Tiendalli moet de wedstrijd terug krijgen en kijken op welke manier Wout Brama aan de laatste wedstrijden begint. Totaal geen professionaliteit bij deze man. Hij gaat de wedstrijd in van oh kom wel goed , ik hoef vandaag niet zo hard te werken. Daar stoor ik me echt aan , omdat hij ook niet over de kwaliteiten beschikt om het op een paar procent minder te doen. Dan ga je als Twente zijnde gewoon de boot in. Daarnaast nog het laffe voetbal , door schwalbes te gaan maken terwijl als je blijft staan de kans groot is dat je hem in de goal kan schieten ik vind het echt 1 en al Drama.

Munsterman moet niet investeren in beton, maar in spelers. Als je voor 7 miljoen voor tadic kunt uitgeven. Dan kun je ook geld investeren in fantsoenlijke backs. En niet exoten halen, die veel geld kosten en niks toevoegen aan het huidige twente. En de beste man op het veld op dit moment is juist dwight tiendalli. Wat zegt dit over de andere spelers van twente. En successupporters heeft elke club, dus ook fc twente.

Ik betaal 355 euries voor een seizoenkaart, geen probleem, wat wel een probleem is dat ik dan naar Tiendalli moet kijken, een verdediger op hoofdklasse niveau.
Laat het zondag maar zien Dwight, maar met jullie instelling wordt Ajax gewoon kampioen in mijn Grolsch Veste, en ik geef toe dat ik dat pijnlijk vind als tukker!

23 april 2012 om 10:51

snap soms uberhaupt niet wat Twente met tiendalli moet, eerste seizoen vond ik nog wel indruk maken of in ieder geval deed nog goeie dingen, maar de laatste wedstrijden vind ik hem laks..

off: wat was er nou met kuiper dan speelde zondag weer niet.

Tiendalli toch, waarom maak je hier een probleem van? De supporters van Twente zijn nog heel goed vergeleken met andere clubs. Psv werd gisteren massaal uitgefloten bij rust. En jij gaat klagen over een paar wegwerpgebaartjes, je kunt ook van een mug een olifant maken.

Maar ja ik mag toch hopen dat zijn contract niet verlengt worden, ook al is hij een van de betere de laatste tijd bij Twente. Dwight is een reden waarom het totaal niet loopt bij Twente. Dwight kan na drie jaar linksback nog steeds helemaal niks met zn linkerbeen. Altijd terugkappen en weer terug naar Douglas. Schandalig vind ik dat. Maar ja laten we hopen dat Kuiper weer op het oude niveau komt, dan hebben we een goede verdediger en een goede opbouwer.

Ik kan me de reactie van de supporters best voorstellen.... Het is niet alleen belangrijk dat je wint (ook al was het niet terecht).

Je mag zelfs gelijkspelen of verliezen. Het gaat er om hoe dat gebeurd. Ook een keer slecht spelen geeft niks.

Het allerbelangrijkste is dat je laat zien dat je vecht voor iedere meter, dat je alles doet om iedere bal te winnen.... Dat je laat zien dat je je dikke salaris waard bent.....

Dat was afgelopen weekend (en eigenlijk al een paar weken) absoluut niet te zien.......

Het zou de ome Joop sieren als ie de supporters ook terugbetaald........

De hele wedstrijd heb je maar een vak gehoord, en dat was toch echt het uitvak. 93 minuten lang stonden ze achter de club in de hoop dat het beter zou worden.
Als de wedstrijd dan gespeeld is mag je toch wel kenbaar maken dat het een wanvertoning was. Kom op, het zegt genoeg dat Tiendalli dat zegt. Hij is de enige die op niveau is, op zijn niveau weliswaar en dat zegt heel veel over de rest. Het moet gewoon beter, op deze manier word je weggetikt door Ajax. Daarin zit voetbal, die laten de bal vooruit gaan in plaats van achteruit. Creeren kansen over beide flanken. Het doet pijn maar de enige constatering is dat Ajax op dit moment gewoon vele malen beter is dan de rest. Twente heeft echter geen mindere selectie en dit kunnen ze zondag laten zien. Maar dan moeten het beter en dat probeerd dat uitvak, dat zoals gezegd 95 minuten lang heel positief is geweest, duidelijk te maken.

23 april 2012 om 10:47

Precies, als je het team gewoon 90 minuten lang ondersteunt mag je na afloop gerust laten weten wat je er van vond.
Successupporters zouden alleen kijken naar de overwinning, echte fans maken zich zorgen over het het vertoonde spel.

23 april 2012 om 10:52

inderdaad als je maar strijdend ten onder gaat en iig laat zien dat je je best hebt gedaan..
dan is het lang niet zo erg als je verliest.

23 april 2012 om 12:01

je mag niet verliezen van een club als excelsior, als je nog kans hebt voor die 2e plek speelt... ondanks met goed of slecht voetbal hoor je gewoon van deze club te winnen, vooral thuis gelijk spelen was gewoon slecht

23 april 2012 om 15:30

Tja, als je als uitsupporter in Rotterdam bij Excelsior niet de bovenliggende partij bent qua sfeer doe je ook iets verkeerd...

Tiendalli, wanneer besef je eens dat je moet werken voor je geld, dat betekent een prestatie leveren en niet de eeuwige tikkies breed of terug.
En hoezo successupporters, mag je voor je duurbetaalde jaarkaart aub inzet verwachten? En ja als het een keer niet lukt, kan gebeuren. Maar werk er dan voor in plaats van een instelling we zien het wel vandaag. De spelers worden o.a. betaald door al die hondstrouwe supporters elke week in de uit en thuiswedstrijden.
Heb je daar geen zin in, ga dan handschoenen verkopen bij de Hema.

Het zou mooi zijn als we erg hoog eindigen, championsleage spelen, bovendien is dat toch het toneel waar elke "goede" voetballer zichzelf wil laten zien? Of ben je niet zo goed. Zorg verdikkeme dan toch dat je daar komt.
Twente heeft een goede selectie maar dan moet er wel samen gestreden worden. Come on doe het die laatste wedstrijen of willen jullie een 020 feestje in de Veste, nou ik niet

Tja Dwight als je onverantwoord veel geld verdiend worden er ook onverantwoord hoge prestaties verlangt dus die niet zeiken stap in je veelste dure auto en ga lekker met je vrouwtje designerkleren kopen.

Supporters betalen honderden euro's om hun ploeg te ondersteunen. Ik heb mijn ploeg nu al weken achter elkaar met poep in de broek zien voetballen, en er was ook lang niet altijd strijd! Dat je niet in vorm bent kan gebeuren, maar wat ze nu laten zien is schrijnend. Chadli die niet juicht omdat die Terecht op de bank begon. Man je bakt er het hele seizoen al geen reet van en dan komt meneer aan die klaar is voor een volgende stap,met kwaad te worden en niet te juichen. En dan ook nog huilebalk Tiendalli die het lachertje is van de verdediging. Jullie verdienen verdomme een half miljoen per jaar,maar een bal over 10 meter naar elkaar spelen is de laatste weken teveel gevraagd! En dan mogen de supporters niet hun ongenoegen kenbaar maken. Tiendalli rot lekker een heel eind op, volgend jaar lekker voetballen bij een Utrecht of Heracles, waar je thuis hoort.

als er afgelopen zaterdag wegwerpgebaartjes te zien waren wat gaat Dwight komende zondag dan zien vanuit het Twente vak.............

Die Tukkers moeten zich eens vaker realiseren waar ze vandaan zijn gekomen. 10 jaar geleden zaten er nog geen 6000 man in dat lelijke Diekman maar dat zullen velen succes supporters niet eens meer weten. Geniet lekker van het succes maar top club, nee sorry

23 april 2012 om 12:48

Het gaat er niet om waar we vandaan komen. Het gaat er om dat je van pofs mag verwachten dat ze elke wedstrijd 100% inzet, strijd en mentaliteit tonen. En dat gebeurt bij ons niet.

Chadli, John, Brama, Bengtsson lopen al weken te schutteren en geven lang niet alles, dat kun je zien in het veld. Daarom zijn de supporters kwaad.
Als iedereen gewoon volle bak gaat, dan zien we dit wel en zullen we ze ook nooit uitfluiten, maar de laatste tijd zijn er constant 4/5 spelers die verzaken om alles te geven. Daar betalen we natuurlijk geen geld voor.

Als het voetballend niet wil, dan moet er wat anders gebeuren en daarin wordt door sommige spelers verzaakt. Dat je dan reactie van de supporters krijgt is terecht.

Trouwens, Tiendalli speelt de laatste weken erg sterk en is telkens 1 van de betere spelers. Hij pakt het wel goed op.

Geef die supporters helemaal gelijk. hun gaan op hun vrije zaterdagavond helemaal naar Rotterdam om in dat kleine stadiontje een goede wedstrijd te zien.
maar kregen een wan - prestatie te zien. wat was het slecht zeg.
dat ze nog winnen vinden die supporters hun garaaie, maar als zo spelen volgende week tegen Ajax worden ze van de mat geblazen. en met een beetje pech wordt het gelijk bij Feyenoord - AZ en staat Ajax volgende week te juichen met de schaal in Enschedé.
Die Tiendalli mag wel ff in de spiegel kijken wat hij allemaal fout doet. hij moet beseffen dat hij heel blij mag zijn om bij Twente te spelen, want ik vindt het maar een matige back.
die Rosales trouwens ook. Twente is maar aanvallers aan het halen (verhoek, Tadic voor veel geld)
maar kan eigenlijk dat geld beter gebruiken voor een redelijke back of centrale verdediger. want Douglas gaat misschien wel weg en Wisgerhof heeft ook ze beste tijd gehad. en met Bengtsson win je de oorlog ook niet. dit is de verdediging van Twente: Bengtsson, Buysse,cornelisse, douglas, Kuiper, leugers, Rosales, Röseler, Stockentree, Tiendalli en Wisgerhof.
Nou daar mogen ze nog wel even wat aandacht aanschenken als ze de CL in willen !!

Nou nou Tiendalli...

De supporters mogen zeker hun onvrede uiten uiteindelijk zijn zij degenen die de salarissen betalen van de spelers en nemen ze de tijd om hun favoriete club te bekijken.

Voetbal is toch emotie? Als je dan wél mag vieren als ze het goed hebben gedaan maar er niet wat van kan zeggen als het een aantal wedstrijden achter elkaar niet om aan te gluren is lijkt het me ook een beetje raar. Natuurlijk ben je fan van een club maar dat ben je niet voor niets, je wil daar ook graag iets voor terug zien.

Als je zelf aan het werk bent krijg je toch ook kritiek van je klanten als je belabberd werk levert? Daarnaast vind ik het ook bizar dat een Wout Brama na deze beroerde wedstrijd vrolijk durft te beweren dat hij het nog niet heel erg slecht vond. Als je een topclub wil zijn dan moet je je daar ook naar gedragen, feit blijft dat er de laatste wedstrijden belabberd wort gespeeld en het wordt continu opgehangen aan een ander zwak excuus. Zeg gewoon dat je K** speelt en ga niet lopen zeuren als de supporters dit eerder inzien dan jijzefl.

Natuurlijk mag je als supporter altijd 100% inzet en strijd eisen van de spelers, maar daar ontbrak het ook niet aan tegen Excelsior. Ik zeg het al langer, Twente is haar grootste winstpunt kwijt : de gemoedelijkheid waarbij supporters niet automatisch van overwinningen uit gaan. Nee, dan heb ik meer respect voor uitsupporters van clubs onderin de eredivisie die ondanks de vele verliezen toch aanwezig zijn...

Nou Nou een paar wegwerpgebaren en Tiendalli baalt daarvan. Ik vind het Twente publiek normaal gesproken aardig vergevingsgezind.bij andere clubs wordt de spelersbus opgewacht , de training verstroord door idioten of wordt de trainer voor pannekoek uitgemaakt (die was trouwens wel leuk)
Dat er de laatste weken een paar geluiden van afkeuring komen vind ik ook wel een beetje normaal.kijk na de wedstrijd tegen NAC was er ook eerst wat gefluit en boe geroep en daarna toch een voorzichtig applausje. Wat verwacht Tiendalli dan dat hoe slecht ze ook voetballen het Twente publiek altijd de handjes op elkaar doet.?
Het Twente publiek is de laatste jaren natuurlijk verwend en nu het wat minder gaat hoor je ook wat kritische geluiden en dat mag vlgns mij ook.
Als je maar achter je clubje bliift staan.
Ook Twente zal weer uit dit dipje komen en vlgns mij wat we het eerst nodig hebben is een paar goede back en een middenvelder die inderdaad creatief is.
Trouwens als je ziet waar we vandaan komen maakt de prestatie s van Twente en Munsterman alleen maar groter. Maar daar mogen we natuurlijk niet trots op zijn vlgns sommige hierboven.
Nee wij moeten zeken altijd nederig onze ogen neerslaan tegenover Ajax Feyenoord en Psv?
Nou ik heb het grootse respect voor de prestatie s van bovengenoemde clubs en er ook begrip voor dat hun supporters trots zijn op de prestatie s van deze clubs.
Mogen wij dan trots zijn op wat ons provinsieclubje presteert dat inderdaad 7 jaar geleden bijna bankroet was. En kijk nu eens.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren