Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Arbeloa neemt Pepe niets kwalijk: 'Hij moest zijn schoenen wegdoen'

Laatste update:

Álvaro Arbeloa neemt Pepe diens vreemde reactie van zondagavond niet kwalijk. Tijdens de wedstrijd Real Madrid - Valencia (0-0) wilde Arbeloa zijn teamgenoot overeind helpen, maar Pepe zag niet wie hem de helpende hand toestak en trapte voor zich uit. Toen Pepe zag wie hij raakte, bleek het met de pijn wel mee te vallen en stapte hij mopperend overeind.

/

Arbeloa kreeg de schoen van Pepe vol op de knie, maar kan een dag later wel lachen om het bijzondere voorval. Pepe is een grootheid! Hij heeft vanwege de botsing met mijn knie zijn voetbalschoen weg moeten doen! Geweldenaar! stuurt Arbeloa via Twitter de wereld in. De Spanjaard maakte na het incident al het gebaar 'doorgaan' naar de Portugees.

Pepe kon moeilijk leven met het feit dat arbiter Carlos Clos Gómez niets deed aan de overtreding van Pablo Piatti. Schade leverde zijn trap op Arbeloa's knie gelukkig niet op. Laatstgenoemde nam via Twitter ook de moeite om de Real-supporters te danken voor hun steun tijdens het duel. “Het Bernabéu was indrukwekkend! Wij hebben de beste supporters.”

Bekijk hier de beelden:

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Raar dat hij dit soort gedrag goedpraat. Ik had wel want anders gezegd als mijn teamgenoot mij zomaar trapte terwijl ik hem wilde helpen.

9 april 2012 om 16:08

Het is niet raar.. het is normaal..

Want hij wordt niet eens getrapt.. hij wordt weg geduwd.. Trappen is wat anders.. En als dit met opzet was gebeurd dan was het een ander verhaal..

Dus waarom hier een probleem van maken?

Het is al genoeg dat de media dit nu met alle macht op probeert te blazen..

9 april 2012 om 16:16

Sorry, maar dit is gewoon trappen wat hij doet. Als je dit bij de tegenstander doet heb je gewoon een rode kaart en een dikke schorsing aan je broek...en terecht! Sterkers nog, zelf hier mag een scheids rood voor geven, ookal betreft het een medespeler. Pepe moet eens beter zijn gemak weten te houden. Balachelijk wat hij doet

9 april 2012 om 16:17

Hij maakt duidelijk een trappende beweging. Als dit tegen een Valencia speler was, was het vuurrood. Ik denk dat Arbeloa opdracht gekregen heeft om dit goed te praten zodat de pers er niet op duikt.

9 april 2012 om 16:24

Het is helemaal niet normaal, en hij word wel getrapt. En als je wilt zeggen dat hij word weggeduwd vind ik dit wel een hele rare manier van wegduwen. Kijk hoe aggresief Pepe z'n noppen op de knie van van Arbeloa plaatst. Ik vind het wel terecht dat dit zoveel media aandacht krijgt aangezien dit gewoon niet normaal is en Pepe al een verleden heeft met van die rare fratsen.

9 april 2012 om 16:25

Haha, meen je dit serieus? Hoe erg verblind kun je zijn? Pepe gaat met zijn noppen heel erg snel naar de knie van de man tegenover hem. Dat is trappen in een zeer zuivere vorm. Het zou dan ook meer dan terecht zijn als Pepe hiervoor 8 of 9 wedstrijden krijgt (rekening houdend met het feit dat hij een gestoorde gek is die niet op de voetbalvelden thuis hoort).

9 april 2012 om 16:26

Als dit trappen is.. wat is dan dat wat hij toen tegen die Getafe speler deed?

Sorry maar dit is in mijn ogen gewoon met je been iemand weg duwen.. Wat er was gebeurd als dit een Valencia speler was.. Of hij rood kreeg of niet wie zal het weten?
Wat wel zou zijn gebeurd is dat die Valencial speler ook zou beginnen te rollen..

@ Deach...

Ik zie je reactie nu pas... Maar 8 of 9 wedstrijden...... waar heb jij het over man?

@ Mekic

Wauw hoe agressief.. omg.. aub man.. Hij plaatst zijn voet... ok zijn noppen op de knie van Arbeloa.. en duwt zij been meer terug dan dat hij trapt..

Maar hoe dan ook.. Ik zie geen reden waarom Arbeloa hier een probleem van zou moeten maken..

Als iemand van jullie dan een goede reden weet.. ik hoor het graag..

9 april 2012 om 16:30

Dit is trappen, tegen Getafe was een aanslag.
Ieder mens ziet toch wel in dat het niet zwart-wit is, er bestaan verschillende gradaties van trappen.

9 april 2012 om 16:31

Meen je dit serieus? Hij trapt doelbewust met zijn been tegen de knie van Arbeloa aan. Dit is niet 'wegduwen' met zijn been. Gewoon een domme, gefrustreerde actie.

9 april 2012 om 16:37

Alcoholinho, minder drinke jonge, je denkt niet helder meer

9 april 2012 om 17:06

Acolinho....je zet jezelf enorm voor lul met je duwen.dit is gewoon trappen! Dat kan iedereen zien!

9 april 2012 om 17:08

@ Kookenhagen

Leuk dat ''alcoholinho'' maar niet orgineel want dat heb ik wel vaker gehoord hier op Vz... Het is dan alleen dat ik niet drink maar goed..

Heeft niks met helder nadenken te maken.. Het is gewoon het niet zomaar iedereen na willen praten in een bericht dat over Pepe gaat.. Want hier gaat het werkelijk nergens over..

Maar mensen maken er weer de meest geweldige verhalen van.. Als het maar negatief is over Pepe dan kun je het niet verkeerd hebben..

Maarjah..

9 april 2012 om 17:09

het probleem hier is niet of arbeloa nou wel of niet een schop krijgt.. het probleem ligt hem bij het feit dat pepe eerst doodgaat van de pijn en 10 seconde later nergens last van heeft?

9 april 2012 om 17:15

@ Ajaxdude...

Ja natuurlijk zet ik mij voor lul.. Niet omdat ik dit niet een trap vind maar omdat ik niet met de rest.. of laat ik het zo zeggen meerderheid mee lul.. en Pepe nu af ga branden om iets wat nergens over ging..

Iedereen die hier een eigen mening kan vormen en niet net als de rest gewoon even snel iets negatiefs over Pepe zegt zet zich hier toch voor lul of niet?

Ik kan ook stellen dan 100den andere zich enorm voor lul zetten omdat ze dit groter maken dan dat het eigenlijk is..

En dat kan ook iedereen zien!

9 april 2012 om 17:15

@ lfc_forever

Wat is daar het probleem van?

Ik ken ook een speler genaamd Dani Alves.. die in een duel met deze Pepe ook zo deed alsof zijn been op 3 plekken gebroken was..

Hij bleef zo lang door rollen totdat ze hem met de brancard van het veld moesten dragen.. En nog niet eens bij de zijlijn aangekomen.. Sprong Dani Alves als een gek van de brancard om weer door te gaan spelen..

Wellicht kwam het ook in hem op dat hij door zijn theater zijn team aan het benadelen was omdat ze dan even met 10 man zouden komen te staan..

Zo''n dingen komen vaak genoeg voor dus dat is het probleem helemaal niet..

Als je wil kan ik je ook een verhaal vertellen over een Sergio Busquets

9 april 2012 om 17:33

@acolinho

Je mag je eigen mening hebben, maar dit is toch duidelijk? Iedereen vind het een schandalig, en dat is het ook! Niet omdat iedereen dat vind, maar omdat de beelden voor zichzelf spreken..

9 april 2012 om 17:34

Ga nou aub niet allemaal onzin praten hier. Je bent echt een geval door harder en meer praten ( ook al is praten in dit geval natuurlijk niet mogelijk, je argumenten beter te laten klinken. Is niet het geval en gaat ook niet gebeuren. Probeer eens nieuwe en betere argumenten te verzinnen.

9 april 2012 om 17:48

Nee het is geen probleem Maar hij laat zien wat voor speler is. Dat hij er op los trapt in het veld.

Dat jullie dit gedrag goedkeuren is bizaar.

Ik persoonlijk hoop ik dat hij iemand blesseerd in de EK van Nederlandse elftal. Dan wil ik graag zien of jullie Real fans niet anders gaan piepen

9 april 2012 om 17:59

Ik weet niet waar jouw armen zitten, maar die van mij zitten toch echt naast mijn schouders. Jij hebt nu ook weer duidelijk gemaakt voor welke club je bent. Die schoenen moeten zeker de schoenen van C.ronaldo voorstellen?

overigens: Ik ga niet op alle taalfouten letten, maar 'probeerd' valt wel erg op. Het hele woord bestaat niet eens, daarbij wil ik je gelijk erop wijzen dat 'media' ook nog eens meervoud is.

9 april 2012 om 18:00

@ catalonia_b

Aangezien ik denk dat ik hier de enige Real fan ben..

Maak je maar niet druk ik ga dan niet anders piepen.. In het voetbal loop je altijd het risico dat je een blessure op loopt en in 9/10 gevallen wordt dat door iemand anders veroorzaakt..

Bovendien zitten er in het Nederlands elftal ook van dat soort spelers die altijd wel de grens op zoeken.. ala de Jong.. van Bommel.. en Boula (als hij in de basis zal staan)...

Ik kan je nu al verklappen.. Niemand zal het een schande vinden al deze 3 mannen iemand belsseren.. Of een wilde overtreding maken.. En zeker niet in de wedstrijd tegen Portugal.. Men zag ook na het WK finale.. de Jong op Xabi Alonos.. argument.. kon hij niks aan doen hij ging voor de bal... Maar welke bal?

Als Pepe nu een Nederlander was.. zouden 9/10 mensen die nu om deze actie zeueren.. Zeggen van kom op jongens er is niks aan de hand.. we moeten hier niet van een vlieg een olifant maken..

9 april 2012 om 18:01

waar zitten jouw handen als ik vragen mag?

'pobeerd' is trouwens geen Nederlands en media is bovendien meervoud.

9 april 2012 om 18:27

@ egalitair

Tja.. typ/taalfouten komen nou eenmaal voor.. Bij sommigen wat vaker dan bij anderen..

Ik ben blij dat ik ook voor jou duidelijk heb gemaakt voor welke club ik ben.. Je had ook naar mijn profielpagina kunnen gaan om daar achter te komen..

Wat die schoenen voor moeten stellen? Gewoon de nieuwe niks schoenen.. die ook een Pedro, Zlatan, Ribery, Drogab, Wallcot, Neymar en nog een heleboel andere spelers dragen

Nog wat inhoudelijks te vertellen/vragen? Iets wat eventueel over het thema gaat?

Ohja.. ik vind het heel interessant dat dat ''probeerd'' geen Nederlands is.. en dat Media bovendien meervoud is..

9 april 2012 om 18:47

Die Pepe is gewoon niet 100 procent!! Hij moest gewoon natrappen, dus of het een teamgenoot is maakt het hem niet uit!! pfff

9 april 2012 om 18:54

Kom op man! Pepe is gewoon een gestoorde wilde varken! Hoe durf je nou te zeggen van, waarom maken we het allemaal nog groter. Natuurlijk wil je je clubje beschermen maar in zo'n situatie mag je zeggen wat je wilt maar gelijk krijg je toch niet. Als een barca-speler dit deed, dan waren we morgen nog niet klaar.. dus loop niet te zeiken van ''niet grote problemen van maken''. Zo een speler verpest het imago van de club, zo een speler als pepe hoort niet bij het voetbal thuis. Zo een speler maakthet voetbal helemaal stuk! Zo een speler moet niet meer gaan voetballen! Hij is gewoon gestoord. En mensen zoals jou die nog pepe willen ''beschermen'' die zijn ook gestoord.

9 april 2012 om 19:01

@ Deach
Binnen het voetbal is er een groot verschil tussen een slaande en of trappende beweging en een duwende beweging. Pepe heeft Arbeola helemaal niet getrapt. Pepe heeft Arbeola, al dan niet op een wilde manier, weg geduwd met zijn been.
Aub, ga niet de moraalridder zitten uithangen en stop met mierenneuken.

9 april 2012 om 19:02

@acolinho.

Het gaat helemaal niet om of we voor Barca of Madrid zijn. Ik zelf ben een Barca fan maar probeer wel objectief te blijven. Als Busquets ligt te rollen of zoals tegen Zaragoza spelers om kaarten vragen dan schaam ik mij voor deze mensen en ga ik ze in een topic waar iedereen schande over ze spreekt ook niet verdedigen. Dit doe jij wel. Pepe maakt zich voor de zoveelste keer volstrekt belachelijk en jij vindt dat wij het overdrijven. Je ziet de beelden toch zelf ook?

Dat is een beetje vreemd en je hoeft een landgenoot of speler van een club waar je voor bent toch niet in bescherming te nemen voor gedrag waar ze zelf verantwoordelijk voor zijn.

Pepe is en blijft echt een enorme rare vogel om me maar eens vriendelijk uit te drukken. Wel goed voor entertainment ;

9 april 2012 om 19:11

@ Nartelii0

Het is geen trappende beweging, maar een duwende beweging. Wat Pepe deed tegen Messi was een trappende beweging, maar dit niet.

9 april 2012 om 19:35

@ yunnuss66

Ik heb het hier over dit wat tussen Arbeloa en Pepe gebeurd.. Mensen zeiken nu ook Arbeloa af omdat hij het niet erg vind? Maar wat moet Arbeloa dan anders doen?

Als Pepe hem bewust zou trappen dan had ik ook een andere reactie van Arbeloa verwacht.. Maar dit was onbewust en daarnaas ook werkelijk niks..

Als Pepe een wilde overteding maakt ala het voorval Getafe dan zou ik toch nooit zeggen dat dat normaal is..

Maar ok, als jij vind dat ik dan ook gestoord is prima..

9 april 2012 om 19:53

Ik weet niet waarom je pepe verdedigd. Hij maakt swalbes, trapt na, vragen om kaarten en provoceren. Als pepe een barcelona speler hoe zou je dan reageren? Hypocriet madrid weer

9 april 2012 om 20:05

Weet je wat je kan doen? Ga dan Pepe vragen dat hij jouw ook eens wegduwt met zijn been. Jij hebt hem toch zo graag....

Het is idd moeilijk om iets positiefs te zeggen over een speler dat alleen maar gekke dingen doet dat niet in voetbal hoort!

9 april 2012 om 21:37

@acolino Jongen jongen ik zit zo een beetje dit verhaaltje te lezen ,waar maak jij je druk om?haha jongen als jij dat denkt nou mooi toch laat ze lekker oneens zijn toch,je hoeft toch geen lappen teksten te gaan typen om ze te overtuigen.

9 april 2012 om 23:10

Eej friend rustig aan zal ik je wat zeggen pepe is in mijn ogen de beste verdediger ooit soms denk ik dat "bepaalde mensen" pepe pas kennen. Pepe traint hard en vecht heel hard om fit te zijn. Typ bij youtube O Regresso de pepe en je zal zien hoe hard hij had gevochten om het WK te halen ( hij liep een ernstige blessure aan zijn knie en was fit 1 weekje voor dat het mooie toernooi begon) trouwen hij heeft een prachtige huis en goddelijke vriendin, dus wie jullie allemaal moordenaar noemen zit soms of thuis te genieten of goals aan het scoren via het hoofd en jullie hebben ook geen perfecte team met Alexis, Messi, Busquets, Alves, Puyol, Abidal, Adriano en Keita dus stop met zeuren het is niet dat pepe de overtreding op jouw maakt. Hij maakt het op arbeloa per ongeluk en arbeloa aanvaardde zijn excuses!!!

Hala Pepe, Hala Arbeloa

Puta al die spelers van barca

10 april 2012 om 00:21

,;kujylig;iç£

9 april 2012 om 17:29

Wat moet hij dan doen?
Moet hij zeggen dat Pepe niet moest doen wat hij deed en dat het onrespectvol is?
Dat neemt Pepe Arbeloa zeker niet kwalijk en er zal dan een vijandige sfeer ontstaan tussen Pepe & Arbeloa.
Arbeloa kiest er dus bewust voor om geen problemen te veroorzaken in de selectie, dat is slim door deze Arbeloa aangepakt (hiermee praat ik het gedrag van Pepe niet goed!)

9 april 2012 om 20:29

Nog nooit een probleem gehad met iemand uit je voetbal team? binnen de lijnen gebeuren nou eenmaal dingen door emoties, die buiten de lijnen niet meer, of minder tellen. als je dit soort dingen de sfeer en relaties met je team genoten zo snel laat beïnvloeden ben je niet gemaakt voor team sport.
niet te zwaar aan tillen, gewoon 1x wat over zeggen en klaar.

overigens niet toevallig dat het Pepe is denk ik, wat een rare vent is dat, misselijk mannetje...

belachelijk deze arbeloa. Het maakt niks uit of Pepe nou naar een teamgenoot trapte of een tegenstander, hij trapte! daarom is deze actie ook gewoon rood waard, Pepe had de intentie om op het veld iemand neer te trappen en ging er waarschijnlijk ook nog eens vanuit dat hij een tegenstander te pakken had. Arbeloa moet ook gewoon een schorsing krijgen voor het goedpraten van deze actie..

9 april 2012 om 16:10

Ja helemaal mee eens,want hij moet in de media schreeuwen dat Pepe weet ik het is,en dat ie levenslang geschorst moet worden en dat de club hem moet verkopen toch?
Ja idd dat zeg je gewoon over een maatje;

not..-.-

9 april 2012 om 16:13

nee totaal niet, hij hoeft helemaal niks te zeggen. Hij zou nog kunnen zeggen dat het een belachelijke actie is, maar hij hoeft hem als teamgenoot niet af te zeiken. Wat hij in ieder geval niet moet doen is het gedrag van Pepe goedpraten. Dat is overduidelijk grote onzin, want iedereen ziet wat voor gestoorde crimineel deze Pepe is.

9 april 2012 om 16:18

maatje?! ik trap mijn maatjes niet hoor :P

9 april 2012 om 16:24

Jij bent gewoon een toeschouwer,voor hem is Pepe een vriend.
Dan zegt ie op zn hoogst dat het niet verstandig was,maar verder boeit het hem ook niet zo te zien.
Maar ik ga er vanuit dat Pepe zijn excuses heeft aangeboden.
Crimineel in het veld maar buiten het veld gewoon een hele gezellige jongen.(heb ik zelf niet verwacht maar heb vanochtend een filmpje gezien)

Heb geprobeerd een filmpje te sturen maar het lukt niet echt.
Maar type maar in op youtube : Marcelo & Pepe & Mesut Özil - Funnny Fun

9 april 2012 om 16:21

Ja schorst Ozil ook meteen voor de schwalbe (eerste x die ik hem zoiets zag doen). Schorst Ronaldo, terwijl hij gewoon geraakt werd. Schorst Arbeloa, omdat hij voor zijn ploeggenoot opkomt, en die op deze manier rust probeerd te bewaren. Schorst Pepe, omdat hij zijn ploeggenoot lichtelijk wegduwde met zijn voet. Schorst Di Maria, omdat die naar de grond werd geduwd door een Valencia speler. En schorst Khedira toen hij Di Maria kwam verdedigen.

Wat Arbeloa hier doet is precies wat er van hem verwacht wordt. Er is helemaal niets aan de hand en de Catalaanse kranten doen er alles aan om de sfeer binnen de kleedkamer te verpesten. Hopelijk falen ze.

9 april 2012 om 21:01

Het heeft niets met catalaanse kranten te maken maar waarheid en feiten!!!
Cctv 5 en phoenix tv hadden het ook over ( chinese zenders)
Het is makkelijk om alles op de catalanen te schuiven.
Het waren allemaal swalbes. Als het barca spelers waren had je echt wel anders gereageerd!!!
Staat er iets in de fifa spelregels dat eerste swalbe geen kaart is?
Je mag pro-madrid zijn maar face the facts

10 april 2012 om 01:08

Schwalbe Pepe? waar heb jij het over gozer? het was geen schwalbe.. het was een vrijetrap! De scheids floot ervoor!! Pepe probeerde hem weliswaar een kaartje te smeren ala Busquets, door op de grond te blijven rollen.. Dat is geen schwalbe.. Weetje wat een schwalbe is? Pepej werd degelijk geraakt want het was een vrijetrap? ken jou feiten!

9 april 2012 om 19:40

@ Ajaxaddict

Arbeola heeft juist objectief gehandeld. Indien Arbeola de actie van Pepe publiekelijk zou veroordelen, dan zou de gehele groep in elkaar storten. Arbeola heeft gewoon correct gehandeld en in dienst van het groepsbelang.

Zulke zaken hoort een speler intern te bediscussiëren snap je? Maar goed, jij bent een ajacied en ajacieden kunnen natuurlijk niet zonder publiekelijke ruzies.

Als je goed kijkt zie je dat Arbeloa zich bijna liet vallen na de trap tegen zijn knie maar zich besefte dat hij dan zijn eigen teamgenoot een kaart zou aannaaien ipv de tegenstander haha

9 april 2012 om 18:46

Haha indd.

Ik snap trouwens niks van de titel van Vz en de reactie van Arbeloa. Pepe is een grootheid omdat hij zijn schoen weg moest doen? Wtf?!

“het Bernabéu was indrukwekkend! Wij hebben de beste supporters.”

Ben je serieus? Het publiek in Bernabeu kun je niet eens supporters noemen. Die supporten namelijk niet, juichen alleen mee als het goed gaat.

Ik vind het wel mooi dat Arbeloa een excuus zoekt voor zijn teamgenoot.

9 april 2012 om 16:06

hetzelfde geld ook voor barcelona en vele andere grote clubs waar veel toeristen op af komen

9 april 2012 om 16:06

Ik heb dit seizoen een aantal keer echt mooie gebaren en support van de Barca supporters gezien hoor, zoals bij de gemiste penalty in Sevilla.

9 april 2012 om 16:14

Johan heeft wel een punt hoor. De grotere clubs hebben procentueel minder juichende bezoekers, omdat daar behoorlijk wat toerisme/ neutrale kijkers tussen zit.
Kijk bijv een club als Twente ofzo komen naar verhouding veel meer supporters van de club zelf die juichen.

9 april 2012 om 16:19

@highvoltage

Natuurlijk heeft Johan een punt. Er zijn veel mensen die na een succesperiode van een club mooi voetbal daar willen zien, of neutraal zijn etc. etc. Het ging mij alleen om het voorbeeld Barcelona die al een aantal keer wel heeft laten zien goed te zijn voor haar voetballers.

9 april 2012 om 16:27

@ac_milan22

Ja, een aantal keer. Zo is het in Madrid ook een aantal keer maar je hebt wel gelijk. Vaak zijn ze niet te horen als het slecht gaat maar dat is niet alleen in Madrid zo maar ook bij andere grote ploegen. Kleine ploegen hebben een veel mooiere sfeer in het stadion dat is te zien in Nederland maar ook in Griekenland waar ik elke zomer wel een paar wedstrijden mee pik van Paok. Ook ben ik altijd aanwezig als er europees word gespeeld in Nederland of onze buren.

9 april 2012 om 16:32

Ik heb het ook niet over jou beste Paokmadrid. Ik weet niet of je jezelf aangevallen voelt omdat jij wel een goede supporter bent. Elke club heeft trouwe en goede supporters, ook Real Madrid. Alleen vind ik het over het algemeen niet echt supporters, het grootste gedeelte ervan tenminste.

10 april 2012 om 08:09

Als je het stadion bezoekt ben je een supporter, aangezien je er niet heen gaat voor de schoonheid van het gras.

10 april 2012 om 08:25

@ivanesp,
wat jij klopt niet want heel veel mensen in camp nou en bernabeu willen gewoon mooi voetbal zien, dat maakt je nog zeker geen supporter

9 april 2012 om 16:11

Supporters waren echt wel aanwezig hoor...tot aan het einde bleven ze Real aanmoedigen, en tevens gingen ze met een daverend applaus van het veld af..

9 april 2012 om 16:16

Er waren zoals ik al zei mensen die aan het mee juichen waren in het Bernabeu. Als het slecht gaat(gister ging het niet slecht) dan hoor je alleen fluitsignalen. Soms hoor je mensen zelfs fluiten als het normaal gaat en niet goed. Ik ga alleen 1 voorbeeld noemen: C.ronaldo. Ik denk niet dat ik jou hoef uit te leggen hoe hij is behandeld na een tijdje normaal spelen en niet super spelen. Belachelijk, vind je niet?

9 april 2012 om 16:12

Gisteren zongen de Real fans tot aan de 90ste minuut door.
Ik zeg niet dat ze de beste supporters hebben maar gisteren waren ze wel goed bezig( vond ik.)

9 april 2012 om 16:17

@xxx_afca

Ja, gister was Real ook goed bezig vind je niet?

@afca_1995

Die Ultra's achter het doel die meer Barcelona uitschelden dan Real Madrid supporten bedoel je?

9 april 2012 om 16:22

We hadden het over de supporters en niet over het spel -.-,
Maar tenminste heeft Real wel een eigen stadion, vind je niet? haha.

9 april 2012 om 16:27

Het publiek in Bernabeu kun je niet eens supporters noemen. Die supporten namelijk niet, juichen alleen mee als het goed gaat.

Dit was een deel van mijn post waar jij op hebt gereageerd. Als je goed leest zeg ik dat ze wel juichen als het goed gaat, dus het gaat wel om het spel. De opmerking aan het einde begrijp ik dan ook totaal niet, het gaat hier sowieso niet om AC Milan. Er zijn veel dingen die Real wel heeft en Milan niet en andersom ook. Daar gaat het niet om, ik ben hier ook totaal niet om te provoceren. Veel mensen van Madrid op deze site weten zelf ook dat het publiek in Bernabeu te veel vraagt van de spelers.

9 april 2012 om 16:41

Het ging gister niet echt lekker met Real, vooral de eerste helft maar de supporters gingen gewoon door zingen. (dus wat jij zegt klopt al niet)

9 april 2012 om 16:44

@acmilan22

Hoezo gister ging het niet slecht? Een gelijkspel heeft Real helemaal niks aan en dat weten de supporters ook. In plaats van de spelers uit te fluiten bij een 0-0 stand, bleven ze Real supporten en toezingen...

Nee sorry, ik ben het niet met je eens. Tuurlijk word er wel eens iemand uitgefloten, maar dat is echt niet het meerendeel van de mensen die dat doet.

En wat je zegt over de ultra's die alleen Barca uitschelden; er is maar 1 liedje waarin ze Barca uitschelden..dat is echt niet het enige wat ze schreeuwen. Op TV hoor je jammer genoeg niet alles, maar geloof me, als je daar zit hoor je echt veel meer dan dat.

De commentator op TV die benadrukt alleen dat gescheld naar Barca ja....dan valt het extra op.

9 april 2012 om 16:13

De ultra's achter de goal zijn anders behoorlijk fanatiek minstend zo fanatiek als die van jou cluppie AC milan. Natuurlijk heb je in madrid & Barca verwende supporters + heel veel toeristen journalisten of wat dan ook die gewoon mooi voetbal willen zien.

Maar je vergist je zeker madrid heeft echt een hele grote harde kern.

Ik ben er 2 keer geweest en ik wist echt niet wat ik meemaakte in nederland ga je nooit 90 minuten lang liedjes horen uit een vak nou daar wel, Maar eerlijk is eerlijk het is heel moeilijk te beoordelen van achter je tv want ik dacht eerlijk gezegd ook dat het wel mee zou vallen maar ga er een keer naar toe en je ervaart het zelf.

Maar natuurlijk zijn supporters van : Napoli Wislakrakow Sportingportugal Fenerbache Galatasaray Dortmund vele malen fanatieker.

9 april 2012 om 16:27

@ Ac Milan.

Arbeloa heeft het over gister. En ik ben met hem eens. Gister bleven de supporters gewoon 90minuten schreeuwen. De wedstrijd was ook zo spannend. Dat bleef niet onopgemerkt, dat zelfs de commentatoren erover begonnen. Ondanks negatieve resultaat ben ik ook wel trots op de supporters die in Bernabeu waren.

En wat wil je dat Arbeloa zegt dan? Dat zij een kut publiek hebben. Real staat nu slechts 4punten voor en je gaat dus je fans niet nog bozer maken?

9 april 2012 om 16:30

Arbeloa kan ook gewoon eerlijk zijn en het publiek geen pijn te doen. Hij hoeft trouwens niet perse iets te zeggen over het publiek. Dit is alleen simpele zieltjes winnen. Het ging gister heel goed met Madrid, stel je voor ze zouden in zo een wedstrijd niet juichen..wanneer zouden ze dan wel juichen??

9 april 2012 om 16:38

Mourinho heeft het ontzettend veel gezegd. En het heeft ook geholpen.
Gister leek het net op een Engelse wedstrijd (door het publiek). Dat maakte het ook zo spannend. Het leek op wedstrijden van Mutd, Arsenal, Liverpool en Chelsea. Heerlijke sfeer.

Ik ben blij met de supporters die aanwezig waren. Spanje heeft crisis, maar voetbal is rijk aan supporters. Ik hoop dat de supporters het kunnen volhouden.

Zo jammer van dat talent van Pepe. Zo goed is hij, maar zo gestoord. Of hij het nou zag of niet, je deelt toch sowieso niet zo'n schop uit naar iemand? Tegenstander of ploeggenoot.

Ik zeg een gevalletje van Hans Anders.

(ik heb de wedstrijd niet gezien werd er echt zo veel tegen Real gefloten of viel dat nog wel mee ?)

wat een mafkees, die gozer hoort ook niet op een voetbalveld. Beetje mensen zo neertrappen. Mooiste is dat arbeloa zich ook nog bijna liet vallen; dan hadden er 2 aanstellers op de grond gelegen in het 'koninklijk' wit.

9 april 2012 om 16:07

Volgens mij probeerde hij het een beetje te ontwijken of weg te lopen.

9 april 2012 om 17:32

Ja, hij valt zodat hij een rode kaart aannaait aan Pepe?
Pepe zag natuurlijk niet dat Arbeloa naar hem kwam en ik ben er ook van overtuigd dat hij die tik niet zou uitdelen als hij wist dat het Arbeloa was (niet dat het verstandig is van Pepe om zijn tegenstander aan te tikken).

9 april 2012 om 18:04

Hij zou Pepe dan geen rode kaart aannaaien, Pepe moest die kaart sowieso al hebben. Hij maakt een trappende beweging. Het maakt niet uit dat het niet naar de tegenstander was, zo'n beweging is gewoon rood.

En tuurlijk wist hij niet dat het Arbeloa was die hem overeind hielp. Volgens mij denkt hij dat het Piatti was. Maar dat verandert niks aan hoe idioot het is wat hij doet, hij schopt alles wat los en vast zit.

Pepe kan een geniale verdediger zijn, maar als het tegenzit krijgt hij hele nare trekjes.

9 april 2012 om 18:32

Ik geef toch ook aan dat het niet uitmaakt of hij dacht dat het een Valencia speler was of dat hij dacht dat het Arbeloa was, het was gewoon niet verstandig van Pepe is om iemand (medespeler of tegenstander) neer te tikken.

Arbeloa probeert pijn te verzachten aan de wereld maar wat we op de beelden zagen was gewoon triest. Hij mag van mij volgend jaar genomineerd worden voor een Oscar prijs

Haha dit zegt hij zodat hij geen ruzie krijgt. Maarja Pepe moet schorsing krijgen voor dit.

Leuk dat hij dit goedpraat, toont duidelijk aan wie er macht heeft in de kleedkamer. Had Sahin dit gedaan stond hij al op non-actief, vooral als het tegen Pepe was geweest.
Had Arbeloa die trap uitgedeeld, hij had waarschijnlijk een schorsing gekregen van Mourinho en een boete van Madrid.
Pepe mag daar werkelijk alles, ik snap het echt helemaal niet meer.

Als ik dit moment zie, dan schiet ik gewoon in de lach. Dit kan toch niet .

Arbeloa probeert dit een beetje goed te praten, maar weet zelf ook dat het werkelijk nergens op sloeg.

9 april 2012 om 16:31

Hij duwt hem met de voeten weg niet dingen gaan '' opblazen ''

9 april 2012 om 16:38

Haha, hij schopt hem gewoon... Zie je toch ook wel?

9 april 2012 om 16:53

Ja een kleine tikje zo doe je dat ook wel eens met de handen ,niets ergs aan !

9 april 2012 om 17:12

Haha, kom op man, maar ik zie het al; je bent terug! Met je handen kan het nog wel, maar schoppen? Dit kun je gewoon niet goed praten. Schandalig dat mensen dit nog proberen goed te praten.

9 april 2012 om 17:35

Wat moet Arbeloa dan doen als hij het niet probeert goed te praten?
Moet hij zeggen dat het een idiote actie van Pepe was en hierdoor een vijandige sfeer laten ontstaan in de selectie (tussen Pepe & Arbeloa).
Arbeloa doet dit (met deze uitspraak) in het belang van Real Madrid, tuurlijk vind hij het idioot wat Pepe heeft gedaan.

9 april 2012 om 18:03

Zeg ik dat hij wat anders moet zeggen? Heel logisch dat hij dit zegt, maar zelf weet hij heel goed dat die actie nergens op sloeg!

Dit is gewoon niet goed te praten. Trappen naar je tegenstander of ploeggenoot is gewoon rood. Zal wel gek zijn als hij er werk afgestuurd maar wel terecht. Wel teamwork hè Arbeloa ! ( excuus zoeken)

9 april 2012 om 18:34

Carvalho is nog een redeljke centrale verdediger.
Vorig jaar speelde hij erg sterk (verdedigend), ook tegen Barcelona.
Albiol is wel waardeloos, samen met Altintop en Arbeloa de drie slechtste spelers van Real.
Varane zou dan eventueel kunnen spelen, die speelt al op 18-jarige leeftijd beter dan Albiol doet op (?) 26-jarige leeftijd.

9 april 2012 om 20:00

Kan je wel een rode kaart krijgen voor een "overtreding" op je eigen ploeggenoot? (dit is geen retorische vraag hoor.)

9 april 2012 om 20:11

Tuurlijk kan je die krijgen of hoor je die te krijgen. Slaan = slaan. Of je nu de scheidsrechter, tegenspelers, medespeler, clubmascotte of de 4de man slaat..

Volgens mij is er op youtube een filmpje waarop 2 medespelers elkaar slaan en met rood worden weggestuurd

Benieuwd wat Arbeloa's reactie zou zijn als hij, zoals Pepe dacht, echt een speler van Valencia was geweest...

Pepe is een schande voor madrid. ik sta werkelijk elke keer verbaasd dat hij een plek in de 1e 11 krijgt, in plaats van straffen beloond Mourinho hem door hem elke keer maar weer op te stellen... werkelijk schande dit...

Teamgenoot of tegenstander, mij maakt het niet uit. Schorsen die dwaas!!! Altijd een risico als je met hem speelt.

Dit soort taferelen zie je echt alleen in Spanje tegenwoordig. Het wordt echt te gek voor woorden daar...

Deze man moet echt gauw vertrekken bij de grote Real en met dit gedrag beschadigd hij de club flink, en Mourinho mag van mij ook vertrekken als hij niet eens ingrijpt en niets doet tegen dit gedrag. Natuurlijk is Mou ook er één van die dit soort rare dingen doet.

Ik hoop dat Pepe en Mou allebei naar Chelsea vertrekken en daarvoor Thiago Silva en een andere trainer halen die dit soort dingen wel meteen afstraffen wan hun spelers.

9 april 2012 om 16:20

Laten we nou in godsnaam eerst de Liga winnen en wellicht de CL, voordat het een grote chaos gaat worden bij Real. Hopelijk mag Zidane dan assistent worden.

Benieuwd wat hij gezegd had als hij langdurig geblesseerd zou raken door die mafkees van een Pepe...

De Portugezen maken de dienst uit bij Real dat is me al een tijdje duidelijk.

9 april 2012 om 17:59

"pepe is een legende!!! Zijn benen zijn sterk genoeg om mijn knie in een trap te verbrijzelen! Wat een held!!"

Geen grapje. Ik kan me echt heel goed voorstellen dat hij zoiets zou zeggen. Zo brainwashed zijn ze daar nu echt wel door Mou.

Haha, van deze man komt vandaag niets geloofwaardigs meer. Pepe trapte hem gewoon na, maar omdat dit een ploeggenoot van hem is, moet dit goedgepraat worden? Natrappen is gewoon onacceptabel, van wie dan ook. Verder noemt hij de Madridista's de beste supporters, wat gewoon niet waar is. De beste supporters zaten een aantal weken geleden nog in het Bernabeú, namelijk die van Apoel! Dat zijn pas fans, niet degenen die Ronaldo gaan uitfluiten als hij een mindere pot speelt. Maar goed, dat is mijn mening, no hard feelings tegen de meeste Madridista's hier, maar dit is wel de harde waarheid in het Bernabeú. Het publiek is af en toe verwent en fluiten zelfs hun eigen team wel eens uit.

Verder had hij hier gewoon kunnen zeggen dat het een domme actie was van Pepe, en dat alles nu is uitgepraat. Een keertje leuk met elkaar op de foto, en zand erover.

9 april 2012 om 16:39

"maar goed, dat is mijn mening, no hard feelings tegen de meeste Madridista's hier, maar dit is wel de harde waarheid in het Bernabeú."

Dit is toch wel een onmogelijke zin Joost.

On: Dit soort acties krijg je helaas met een dolgedraaide Portugees als hoofdoach. Beter werkt Perez Mourinho en Pepe er volgend seizoen uit.

9 april 2012 om 16:41

Wat deed Pepe weg duwen met de voeten ,hoe dol gedraaid hij zit iedere week keurig op de bank mcjeroen12. Wil je je in likken bij de Barca fans ga je gang ..

9 april 2012 om 16:50

Die barca aanhangers hier hebben allemaal een bruine tong.. door het kontlikken van barca

en de meeste zijn toch allemaal jongetjes nog.. dus daar kunnen wij niets op zeggen..

9 april 2012 om 16:57

Mc Jeroen slijmt zich wel er diep in ,terwijl Mourinho echt keurig op de bank zit . Bij Inter was hij veel en erger . Mourinho is echt rustig geworden ,geef gewoon je eigen mening bij elkaar in slijmen van de meest is nergens echt voor nodig ..

9 april 2012 om 17:20

HIj loopt wel een beetje krom hé? Maar dat is wel wat ik bedoel, niet om de Madridista's hier aan te vallen, maar in het stadion zijn af en toe fluitconcerten voor de eigen ploeg te horen.

9 april 2012 om 17:24

ook bij Barca gebeurt dat als men slecht speelt , niet zo hypocriet doen fanboy.. In de wedstrijd was dat duidelijk te horen thuis tegen Milan . Niet zo schijnheilig .

9 april 2012 om 19:13

Lees de interviews maar terug, Barcelona klaagt eigenlijk helemaal niet over de scheidsrechter. De twee stukken die hier op VZ zijn gekomen van Valdés en Puyol, zijn niet helemaal correct vertaald. Verder vind ik niet dat Barcelona hier in dit topic ter sprake hoeft te komen, het gaat nota bene over Real Madrid.

Niet normaal die Pepe. Ook al is hij gefrustreerd, wat is dit nou weer voor actie? Moet zo iemand een voorbeeld zijn voor de jeugd? Als Real ballen heeft dat verkopen ze hem nou echt een keer. Maar nee, resultaat is belangrijker dan sportiviteit.

tsjonge jonge die pepe is gwn gek... misschien had hij echt pijn? ma dit doe je toch niet tege je eigen teammaat

9 april 2012 om 16:36

Ja en misschien kunnen jullie hem kopen en hebben jullie Pepe en Melo

Nee ff serieus deze man is ook gek en moet gestopt worden door Perez, want hij beschadig Real echt met dit gedrag en dat geld ook voor Mourinho en Ramos af en toe.

9 april 2012 om 16:51

neenee met melo hebben we 1 gekke jonge !
de ploeg heeft al aan de trainer gevraagd of hij melo en riera wilt vergeven.

en waarschijnlijk zal da wel gebeuren, we hebben ze beide nodig

Dit is natuurlijk niet goed te praten. Ik vraag me af of dit zijn mening is, of dat hij dit moest zeggen van iemand..

Dat achterlijke Madrid circus begin steeds meer door te draaien echt waar ze zeggen dat het door Mourinho komst zo is geworden maar ik denk eerder door het vertrek van Raul en Guti. Met zulke spelers laat je het wel na om zulke streken uit te halen.

9 april 2012 om 16:36

Er was niks ,een duwtje met de voet van Pepe ,en iedereen blaast alles weer op .

9 april 2012 om 16:44

Tuurlijk bekijk de beelden nog eens hij haal zwaar gefrustreerd uit natuurlijk gaat het dan weer toevallig om Pepe wat natuurlijk niemand verwacht. Dan nog te bedenken dat het een vieze Schwalbe was en na 2 keer aandringen om op te staan dat er eigenlijk niets aan de hand is.

Je bent in ontkenning en nee ik ben geen anti Madrid ben een groot fan van de generatie(s) Raul, Guti, Salgado etc. Maar dit is gewoon lachwekkend en als het een keer gebeurd wuif je het weg maar dit?

9 april 2012 om 16:47

Wat een gedrag van sommige hier , om Pepe in een kwaad dag licht te stellen ! . Pepe duwde Arbeloa weg ,de meest Barcaboys maken er meer van dan het in werkelijkheid is.. Ik word misselijk van sommige hier ........

9 april 2012 om 16:50

Intentie was ander vriend (......) Hij zag namelijk niet dat het een ploeggenoot was. En ook was het een 'duwtje' dan is dat op zijn zachts gezegd een vreemde manier van duwen... Met de noppen vooruit.

9 april 2012 om 16:51

Hoe kan je dit een duw noemen?
Kijk nauw eens?
Dit heeft toch niks met voetbal te maken?

Pepe is naar mijn idee niet helemaal gezond in zijn bovenkamer?

Je kunt als je dit hebt gezien toch gerust stellen dat er een heleboel steekjes los zitten in dat hoofd van pepe! Dit hoort toch niet bij die prachtige club real madrid?? koninklijke?? pepe is een schaamte voor de club real!

Het blijft ironisch hoe mensen naar Barcelona blijven kijken en maar zeggen dat Busquets, Mascherano en nog een paar wel schwalbes maken, waar ik me ook aan irriteer, maar kijk ten eerste eens naar je eigen spelers want die van Real Madrid doen het net zo erg..

On: Sorry voor dat stukje, maar dat wilde ik even kwijt. Wat Pepe hier doet slaat nergens op, dit is trappen en scheidsrechters kunnen rood trekken voor dit, ook al doet Pepe dit bij een medespeler.
Arbeloa reageert zo rustig omdat hij natuurlijk niet wilt dat mensen gaan denken dat er iets mis is tussen spelers bij Real Madrid. Ik denk dat Arbeloa het wel degelijk irritant vond dat Pepe zich zo gedroeg.

haha wat een grap.
hij durft zeker niets slechts te zeggen anders krijgt hij op de training wel een paar trappen.

en je kunt t ook zo zien.

ze nemen het Pepe nie kwalijk omdat jij er zelf niets aan kan doen dat zijn iq 60 is en zijn hercencellen niet goed ontwikkeld zijn.

Niks, ernistigs Pepe kon hier niks aandoen, omdat ie pijn had, en als je pijn hebt, moet je Nooit maar ook nooit iemand optillen, vandaar begrijp ik de reactie van Pepe, wel, maar beter had ie het niet gedaan, maar zand erover, er is niks gebeurd, geen incident dus laat ze verder gaan, met waarmee ze bezig zijn.

Kampioen van Spanje en Europa worden.

9 april 2012 om 17:51

"omdat ie pijn had"

Wacht even... Ik zie hem 5-10 seconden na het incident weer binnen 2 seconden op z'n voeten staan, rond lopen, en met z'n handen lopen zwaaien. Jij wilt hier dus zeggen dat Pepe echt pijn had?

10 april 2012 om 10:58

Dus als jij een schop, krijgt, dan heb je toch ook pijn?
Ik zeg toch ook niet wat voor pijn die heeft?
Als ik een zacht schop, krijg, doet dat toch ook pijn?
Maar dat is zachte, pijn, maar ik heb nergens gezegt, dat ie zware pijn had ;

Dit zijn verwoede pogingen om de onrust in de kleedkamer niet naar buiten toe te laten komen. Er is Arbeloa gewoon vertelt om dit alles te bagetalliseren. Ze zijn bloednerveus in Madrid aangezien ze alles nog kunnen verliezen, niet alleen la Liga. Natuurlijk is Arbeloa pissig. Het is te gek voor woorden dat je zo blind bent dat je alles en iedereen die je aanraakt een schop of mep wilt verkopen. Pepe is een schande voor een Koninklijke club als Real.

Hou dan gewoon je mond. Wat een schandalige actie was dit weer van Pepe.

Oh ja, de jongeman, puber waarschijnlijk, die onder de naam Madrid post. Jij bent van geen enkele toegevoegde waarde hier. Je spuwt louter belachelijke teksten. Aan de andere kant, je karakter, voor zover ik die nu kan beoordelen past bij een echte Madrileen: alles en iedereen als schuldige aanwijzen wanneer het niet gaat zoals men het wil.

haha vind het wel grappig hij had niet eens door wie t was en toen hij zag wie wou hij meteen opstaan

Pepe is echt een stier, kijk wat hij doet nadat hij Arbeloa trapte. Niet normaal toch. Als het bij Real Madrid loopt is het genieten geblazen en is er niemand die klaagt, maar zodra het even tegenzit zoals ook gisteren weer worden er gelijk weer allerlei rare fratsen uitgehaald. Gisteren buiten dit moment ook weer een smerige schwalbe in de tweede helft van Özil gezien waarmee hij een penalty wilde versieren en ook weer een hoop theater van Di Maria, maar dat zijn we wel gewend. Blijft toch grappig om te zien hoe een passant er zo'n bende van kan maken.

Wat is er gebeurt met t Real van Hierro en Redondo en Butragueno..

Een van de beste verdedigers van de wereld helaas zitten er wel wat steekjes los, aan de andere kant... voetbal hoe dit vroeger beleefd werd! Tegenwoordig is iedereen van alles gechockeerd of selectief verontwaardigd aangezien tegenwoordig de meesten het dichtst bij een voetbalveld komen is een play station... de gekleurde misselijk makende media helpt ook niet echt... ik heb nog tegen verdedigers gespeeld waar Pepe een heilig boontje bij was!

Ja vooral het handje boven het hoofd houden van die idioot,zo leert hij er geen donder van en gaat hij het normaal blijven vinden want niemand vind het erg dus waarom zou hij.
Ik vraag me af als hij wel een speler van de tegen partij had geraakt ipv een teamgenoot en dan rood had gekregen of ze nog zo blij zijn met zo een randdebiel in je ploeg.

Grootste acteur op een voetbalveld ooit! Telkens ik die actie bekijk wordt me meer en meer duidelijk dat dit puur kaarten aannaaien is en dol in het rond schoppen.
Het valt me ook op dat er ongelooflijk veel madridista's zijn die dit goedkeuren, maar dan in posts over Barcelona aan komen draven met schwalbe hier, schwalbe daar en Barcelona verwijten allemaal acteurs te zijn.

Echt waar, ik heb op een week tijd de meest hypocriete dingen zien geschreven worden. Pepe is echt een schande voor het voetbal. Hij is een steengoeie verdediger, maar ook een complete gek en een rotzak voor tegenstanders en blijkbaar ook ploeggenoten. Als een ploeggenoot dit bij mij zou doen, ik zou hem niet verdedigen in de media. Dit is gewoon een doldwaze actie en Pepe komt er weeral eens mee weg.
Ik hoop echt dat Pepe nog lang bij Madrid blijft, net als Mourinho. Die mensen maken van Madrid een lachertje door elk seizoen minstens 5 keer belachelijk in de media te komen. Doe maar voort daar met die Portugese clan, ik kan er alleen maar blij mee zijn.
Pepe begint vanaf nu zijn eigen ploeggenoten te proberen blesseren, zo blijft hij misschien van Messi en consorten af.

Heerlijke tv en ook heerlijk om die reacties te lezen van de gigantisch subjectieve madrilenen. Doe zo voort, ik heb er echt plezier in.

Belachelijke reactie van Arbeloa. Ik denk dat elke voetballiefhebber staat te juichen op de dag dat Pepe stopt. Het had van mij gister al mogen zijn. Pepe moet achter tralies. Het gene wat hij nu doet, en bij alle slachtoffers die hij al gemaakt heeft is pure mishandeling.

Zo een speler brengt je hele club reputatie naar beneden

Wanneer gaat Pepe nou eens weg bij Madrid. Waarom speelt een speler als Pepe in het maagdelijk wit? Het is een schande. Maar zolang Mourinho er nog is blijft hij Pepe opstellen. Ze mogen beide van mij wel oprotten. Hoef het wangedrag van beide niet bij Madrid te zien.

Ach ja een kat in het nauw maakt rare sprongen.
Gisteren Pepe en vandaag Arbeloa met zijn uitspraak.

ik snap wel dat arbeloa in de media roept dat het niet erg is maar intern zou ik pepe er toch eens op aanspreken. Als de scheidsrechter het ziet krijgt ie rood. Hij benadeeld gewoon zn team met zijn gedrag dat zou er bij hem eens moeten doordringen.ik vind pepe's gedrag iig real madrid onwaardig en had hem allang verkocht.

Volgensmij heeft hij niet eens door dat hij Arbeloa schopt end acht hij dat hij de tegenstander een trap gaf, hij ziet Arbeloa wel in het filmpje maar volgensmij heeft hij soms een moment dat hij blind is van woede en dus niet meer helder nadenkt.

Goede reactie van Arbeloa we spelen de laatste weken slecht en dus kunnen we extra problemen en onrust zoals deze situatie niet erbij hebben.

ik ben een catalaan maar tog vindt ik het zielig voor Real Madrid;

9 april 2012 om 18:59

Ja, en zo een club moet zich de ''konglijke'' noemen. Bah!
Sinds de komst van Mourinho is het allemaal erger geworden. Niet dat Pepe eerst normaal was maar goed. Pepe blijft gewoon een dikke randdebiel!

Pepe is een volstrekte idioot. Die moeten ze nooit meer opstellen.. Beter Varane die jongen is pas 18 en zo goed! Hij heeft ook bijna nooit een overtreding gemaakt hoorde ik. Maja dat terzijde Pepe is gewoon een gek mannetje.

9 april 2012 om 18:57

Pepe heeft zijn dingen , maar om hem nooit meer op te stellen gaat wat te ver, buiten zijn fratsen om vind ik hem een klassebak en ik vind het nog te vroeg om Varane een heel seizoen in te zetten. mochten ze toch Pepe van de hand doen, zou ik een seizoen overbruggen met Raúl Albiol boven Varane.

9 april 2012 om 19:01

Tuurlijk moet je hem nooit meer opstellen, ik durf te wedden als hij iemand dood neer trapt dat je nog steeds zal gaan roepen van ''nooit meer opstellen gaat wat te ver''.

9 april 2012 om 19:04

Op basis van wat zou je hem nooit meer op moeten stellen? je moet zijn voetballende kwaliteiten en zijn persoonlijkheid van elkaar scheiden. als je gewoon eerlijk bent, kan je niet ontkennen dat Pepe een Fantastische verdediger is.

Wederom een rare actie van Pepe, ik krijg ook het idee dat hij niet Arbeloa wou schoppen maar dat hij dacht dat hij Piatti raakte. Aan de andere kant is het Pepe en word er gelijk veel aandacht aan besteed, maar dat heeft hij wel een beetje aan zichzelf te danken uiteraard.

Misselijk mannetje die Pepe, weet zeker dat ie dacht dat hier een speler van valencia stond en daarom zo met zijn been in het rond gooit. verpest samen met Ramos het mooie spel van Real.

Dat hij dit normaal vindt zegt eigenlijk alles over de normen en waarden bij real madrid. Al is het een geruststellende gedachte dat Pepe, nu hij Messi niet heeft kunnen blesseren, het maar probeert bij zijn eigen ploeggenoten.

Echt grappig om te zien.
Trouwens een van de top rated comments is er ook boenk op. "this past week i saw, caroll, suarez, ozil, cr7, benzema, ashley young all dive!!!, then pepe, and di maria act. then i see two offside chelsea goals against wigan. and a penalty towards young's offside dive that resulted in a goal. notice how people say its only barca. These mistakes proves that every team has its divers, some fans can really be biased and always just point at barcelona, refs always makes mistakes, and due to all this controversy we need technology."

Pepe ik heb het al vaker gezegd deze man is gewoon een complete "dorpsidioot''. Zo'n iemand wil je toch niet in je team? Pepe is een schande voor een elftal als Real Madrid. Moet hij dat maagdelijke witte shirt van Madrid verdedigen? Noemt hij zich koninklijk? Nee, als ik Real Madrid was zou ik hem eerder vandaag dan morgen verkopen! En dat Arbeloa hem dan ook nog eens verdedigd. Ik zou het wel weten als deze idioot mij een trap had verkocht. Ik verwacht ook wel dat er binnenkort een spreekwoordelijke druppel gaat vallen die de emmer doet overlopen en Real Madrid hem zal verkopen deze zomer

Als ik de taal goed lees was dit wel de opdracht van Mourinho om zo te zeggen.

Belachelijke actie van Pepe. Raar dat Arbeloa dit probeert goed te praten. Als je dit bij een tegenstander deed had je al donkerrood te pakken.

Dat was gewoon expres gedaan hoor door Pepe. Dat zie ik Pepe echt wel doen want hij spoort ook niet helemaal in zijn hoofd. Zo'n iemand wil je toch niet in je team en vooral niet als je Real Madrid heet. Real is een nette club met prachtige historie en hele goeie spelers en dan komt zo'n idioot als Pepe die zijn eige medespeler een trap geeft. Echt als ik Mourinho was zou ik die man een dikke geld boete geven en paar wedstrijd niet opstellen anders blijft Pepe maar doorgaan.

ophangen je kunt er niet goedkoper vanf komen en wat was ronaldo toch weer aan het huilen die baby het ergste vind hij nog dat messi weer boven hem staat dat vind hij erger dan dat ze verloren hebben

en dan wat helemaal erg is dat arbeloa het ook nog goed praat wat een miet ik had hem toch echt een harde trap terug gegeven die mafkees kun je zien wat voor gekke invloed die mourinho heeft dit wordt nog gevaarlijk met die vent dat vzon grote club met die mensen werkt is grote schande

Wat een toneel spelers heeft real madrid pepe, is de hoofdpersoon en ronaldo kan er ook wat van .
Pepe trapte hem expres dat kan je zien en dan nog steeds gaat hij verder met zn act.
na een grove fout, dat is net professioneel gedrag en dan kan je worden ontslagen maar pepe is imuum voor alles.

Belachelijke actie van Pepe, maar helemaal raar van Arbeloa dat hij dit goedkeurt en hem een geweldenaar noemt. Zo geef je een signaal af dat je dit allemaal wel goed vind, zo hoort het natuurlijk niet.

Ik vind het een rare actie van Pepe. Maar hij heeft misschien zijn reputatie tegen, waardoor je er al anders naar kijkt. Arbeloa neemt het sportief op of hij is ook bang van Pepe. Ik zou het niet leuk vinden als mijn teamgenoot mij zou trappen.

Die kerel is helemaal gestoord. Schopt gewoon z'n eigen medespeler tegen de knie aan. Wat voor een malloot ben je dan?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren