Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Galatasaray met scorende doelman en goed gevoel play-offs in

Laatste update:

Galatasaray is klaar voor de play-offs. De ploeg van Fatih Terim besloot zondag het reguliere seizoen met een overwinning op Manisaspor en gaat daardoor met een voorsprong van vijf punten op achtervolger Fenerbahçe de nacompetitie in. Opvallend was dat Fernando Muslera, de doelman van Galatasaray, het derde doelpunt van de avond maakte.

Manisaspor (de nummer zeventien van de ranglijst) wist in eigen huis dus niet te stunten en dat had zeker ook te maken met de rode kaart die Yigit Incedemir al voor rust kreeg. Na veertig minuten spelen ontving hij zijn tweede gele kaart, waardoor Manisaspor het in de gehele tweede helft met een man minder moest doen. Galatasaray profiteerde optimaal van de overtalsituatie.

Selcuk Inan was de grote man bij de bezoekers. De middenvelder benutte eerst een penalty, die was gegeven na een overtreding op Aydin Yilmaz, en maakte er een klein kwartier voor tijd ook 0-2 van. Acht minuten voor het verstrijken van de reguliere speeltijd kreeg Galatasaray opnieuw een penalty en nu werd Muslera naar voren geroepen. De keeper faalde niet en maakte de derde goal van de avond, waarna Milan Baros het slotakkoord verzorgde.


Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Wat een geweldige wedstrijd, wat waren onze fans weer super ultraslan, volle 90 minuten achter de team !
Ik bedank de supporters voor een leuke sfeer, de buurt kon gewoon meegenieten van de fans .
Geluid stond op volle 100 !
De 1ste penalty was gewoon terecht hij raakt Aydin en niet de bal, Aydin die heel goed is ingevallen in de 2e helft.
De fans die Muslera Muslera schreeuwen omdat ze wilden dat hij de penalty nam , maar Selcuk Inan nam het want 0-0 is nog een risico score.
Toen kwam de 2-0 na een super schot van onze Maestro ''selcuk Inan'' .
De 3-0 was het mooiste van dit seizoen vind ik , de fans die weer Muslera Muslera schreeuwen en Fatih Terim dit x Muslera laat nemen en hij hem gewoon scoort. ( Ook een terechte pingel )
Daarna komt de 0-4 nog na een hele rare aanval haha .
Na de 90 minuten schreeuwen de fans nog steeds Musleraaa hahah !!

ultraslan !!! Sampiyon Olacaksin, Seni Sevmeyen Olsun Olsun , Seni Sevmeyen Olsun !

Haha zo leuk dat Muslera de laatste penalty mocht nemen, hij is echt een held daar in Turkije.

8 april 2012 om 22:24

Leuk voor hem ja, maar niet leuk voor de keeper van de tegenpartij. Dit is regelrechte vernedering van een team dat gaat degraderen. Natuurlijk was het niet met kwade bedoelingen gedaan, maar dit is wel ontzettend vernederend voor Manisaspor en de keeper van de tegenpartij, dat zie je ook in z'n gezicht.

9 april 2012 om 03:52

Oh, ik vind het juist heerlijk voor Volkan Babacan. Begin van het seizoen toen Muslera nog niet goed draaide maakte uitgerekend hij, Volkan Babacan, grapjes over hem via zijn officiële twitter site. Boontje komt op zijn loontje noemen we dit dan.

9 april 2012 om 06:02

Boontje komt om zijn loontje bedoel je. Dit wist ik niet, maar alsnog is het erg vernederend voor de club zelf.

haha die keeper is echt een vedette

8 april 2012 om 21:12

is eigenljik een heel erg bescheiden en oprechte speler die geen rare fratsen uithaalt en de hart van de supporters al lang heeft gewonnen door respectloos gedrag van tegenstanders aan te spreken en duidelijk te maken dat het niet past bij profs.

Wat speelde Galatasaray toch fantastisch in de tweede helft. Als een kampioens-waardige voetbalclub
Beide penalty's waren terecht. Verder was de assist op Baros bij de 0-4 gewoon fenomenaal. En erg leuk hoe Muslera een doelpunt maakte, hij is dit seizoen in topvorm

Verdiend Kampioen! Play-offs of welke andere regel ook, Galatasaray is de kampioen van 11/12.

8 april 2012 om 20:36

Jullie hebben een 5 punten voorsprong verdiend in de play-offs, niet de kampioenschap. Anders verdiende Fener elke jaar de kampioenschap, of Besiktas wel.

8 april 2012 om 20:41

*het kampioenschap, niet de kampioenschap
We verdienen geen 5 punten voorsprong in de play-offs, we Hebben 5 punten voorsprong in de play-offs. Als je 8 punten voor de nummer 2 eindigt, verdien je het kampioenschap

9 april 2012 om 00:11

9 punten ;

Edit: FB fans kunnen er niet tegen en gaan disliken hahaha

8 april 2012 om 19:59

Haha, bij Galatasaray hadden 19 van de 25 spelers die dit seizoen speelminuten maakten, gescoord. Muslera voegt zich toe aan deze rijtje en dit totaal is opgelopen tot 20 verschillende spelers die gescoord hebben. Alleen Çaglar [lb], Servet Çetin [cv], Ufuk Ceylan [kp], Mehmet Batdal[sp] en Ayhan Akman[mv] hebben niet gescoord als ik het goed heb.

8 april 2012 om 20:01

En Semih Kaya, damn hij verdient wel om te scoren.

8 april 2012 om 20:03

Hij heeft gescoord in de uitwedstrijd tegen Samsunspor, hij maakte de 2-1 [We stonden achter met 2-1, vervolgens wonnen we met 2-4]. Hij scoorde met een kopbal uit een voorzet van Ujfalusi, vlak na de start van de 2e helft.

8 april 2012 om 20:10

Meen je die? dan keek ik die wedstrijd misschien niet, haha heb ik lang gewacht om doelpunt van Semih te zien voor niks, ik ga wel even herhaling kijken. Bedankt!

8 april 2012 om 20:11

Ayhan heeft in de beker gescoord

8 april 2012 om 20:11

Haha, heel onze verdediging heeft gescoord.

Hakan Balta tegen Fenerbahçe. Semih Kaya tegen Samsunspor, Tomas Ujfalusi tegen Sivasspor en Eboué tegen Gençlerbirligi & Fenerbahçe. En Muslera voegde zich vandaag toe aan dat rijtje

Ooooohhhhh 1...2...3 Cimbombom Cimbombom!

Heerlijke wedstrijd en wat ben ik blij voor Milan Baros. Ik hou echt van die gozer.

Haha altijd mooi, een scorende keeper. Ik gun het hem van harte.

muslera gaat de geschiedenis boeken in!
in 16 wedstrijden geen doelpunt tegen gehad geloof ik en ook nog is scoren uit een pingel

held!

#muslera

9 april 2012 om 00:09

16 wedstrijden? Jij bent grappig? 2 weken terug Trabzon 1-1 die week daarvoor Fener 2-2? en kan nog doorgaan Samsun 2-4?

9 april 2012 om 00:27

Uhm jij bent grappig? Panoramags heeft gewoon gelijk hoor. Muslera heeft 16 wedstrijden geen doelpunt tegengekregen nee, en dat is een record.

9 april 2012 om 00:35

mee eens met panorama en totti , dat record houd in dat er dit seizoen 16 wedstrijden geen tegendoelpunten tegen zijn . Waardoor muslera op dit moment nr 1 staat. Taffarel en mondragon stonden samen op 15 wedstrijden. Dat is eindelijk verbroken

9 april 2012 om 03:56

Gfb ultras

Hij bedoelt geen 16 wedstrijden achter elkaar. 16 van de 34 wedstrijden heeft hij zijn goal schoon gehouden. De teller was op 15 van Mondragon en Taffarel, die heeft hij dus verbroken.

11 april 2012 om 11:07

Kijk Zibidi, jij bent de enige die op een normale manier reageert.. Hoe jij het opstelt zeg ik ja dat klopt.

Tellen de gele en rode kaarten gewoon mee voor de play-off's? Of wordt alles gewist ?

8 april 2012 om 20:00

Gele kaarten worden kwijtgescholden, rode kaarten blijven geldig tot aan de play-off's. Emre moet dus een wedstrijd missen.

8 april 2012 om 20:13

Rode kaarten tellen mee. Besiktas zal Egemen de eerste wedstrijd missen en Almeida hoogst waarschijnlijk 2 na een elleboog. En bij Galatasaray zal Emre Çolak de eerste wedstrijd missen maar dat komt goed uit voor Aydin die in vorm is.

8 april 2012 om 20:15

Kan iemand me vertellen waarom Emre zijn tweede gele kaart kreeg. Ik miste het moment een ook in de herhaling zag ik niet waarom hij een tweede gele kaart kreeg.

8 april 2012 om 20:23

sliding op de enkel van de speler..

8 april 2012 om 20:29

Hij gleed eigelijk uit en nam per ongeluk een speler mee. Wat voor de scheidsrechter voldoende was voor een 2e gele kaart..

8 april 2012 om 21:12

onbesuist inkomen, glijt onderuit en neemt de tegenstander mee. was een terechte gele kaart.

Rooie kaart en een Penatly, kzie niet waarom galatasaray fans so blij hierom zijn, dat je met de behulp van de scheids 3 punten binnenkrijgt is niet om echt trots op the zijn.

8 april 2012 om 20:00

Aldus een gefrustreerde Fenerbahce supporter, heerlijk om te lezen dat jullie zo kwaad zijn. Niet zo boos zijn Muslera wilt ook wel 1tje tegen jullie scoren.

8 april 2012 om 20:36

@aslantepe

Ach ja natuurlijk hoe kon ik dat vergeten, dit is geen fenerbahce he, hier mag je gewoon niet over klagen he, maar als dit fenerbahce was, was jij zeker de eerste die het zou hebben over omkopingen en scheidsrechters

Het is gewoon niet verdient, lomp een rooi kaart geven en nog eens een penalty erbij.

8 april 2012 om 20:41

Yigit heeft in 2 duels tegen Galatasaray 2 domme kaarten gepakt. Als dit bij een FB of BJK was gebeurd was diegene al Metris ingesleurd. Waar is de gerechtigheid te bekennen.

9 april 2012 om 00:11

Ja totdat Sow en Alex ff pracht doelpunten maken

9 april 2012 om 18:08


hacifb

vieze fuile flikkkerrr.

hij maakt in 1 helft 10 overtredingen en ook nog paar erge en dan kom jij zeggen is niet terecht. penalty waren allebij terecht iedereen op tv zegt het je ziet het duidelijk. en dank komt zon m*** die het niet kan hebben

8 april 2012 om 20:00

Ik weet het ook niet, jij moet het weten. aangezien jullie blij kunnen zijn met gekochte wedstrijden.

8 april 2012 om 20:03

barisb
Besteed geen aandacht aan die faaltrolls, ze kunnen er nog steeds niet tegen dat wij boven hen staan, zonder iemand omgekocht te hebben.

8 april 2012 om 20:06

Waarschijnlijk heb je gelijk. Maar ik dacht laat ik het even aan de Master vragen op het gebied van blij zijn met dingen die je niet hebt verdient. ( 2 jaar terug gefeest om de 2e plaats ). Verder boeit het me ook niet wat Fenerliler zeggen.

Geniet van de overwinning mede-supporter.

8 april 2012 om 21:06

@cabral

Zo man, 'faaltrolls' jullie beginnen steeds weer, elke keer als fenerbahce wint over het omkoopschandaal waar nog helemaal niets van is bewezen, ik begrijp jullie wel hoor, als fenerbahce 5 jaar lang vernedert werd zou ik ook blij zijn dat ze weer na zo een lange tijd weer op de eerste plaats staan..

@barisb , een typfishe figuur van iemand die niets te zeggen heeft en maar weer eens met eens onbewezen rechtzaak komt, daar kom je niet verder mee

en ik ga me echt kapot lachen waneer galatasaray alle uitduels verliest in play offs en fenerbahce de beker pakt

8 april 2012 om 20:01

Met behulp van de scheids? FB fan?

8 april 2012 om 20:01

@hacifb AKA klein kind.

als je erdoor geïrriteerd raakt moet je gewoon niet lezen wat ze zeggen.
wij doen blij om elke winst die we boeken.
wij worden verdrietig bij elke nederlaag/gelijkspel.
wij zijn er in goede tijden.
wij zijn er in slechte tijden.
maar we blijven altijd achter onze team staan.

voordat je weer iets doms gaat zeggen ( ik spreek namens mezelf.)

@g4.

dit was een reactie op hacifb

8 april 2012 om 20:03

Hacifb, even serieus als je in de 16 meter gebied onderuit word gehaald en vervolgens een penalty krijgt. Dus dit noem jij een winst met behulp van de scheidsrechter? En trouwens die rode kaart is gewoon terecht, je hebt al een gele kaart waarom kom je nog zo dom in.

8 april 2012 om 20:04

Geen rooie maar rode
Geen Penatly maar penalty
Geen kzie maar ik zie
Geen so maar zo
Geen scheids maar scheidsrechter
Geen the zijn maar te zijn

Gozer verbeter eerst je Nederlandse taal voordat je wil provoceren.

Ot: mooi dat Muslera heeft gescoord en lekker met maximaal verschil play-offs in. Jammer dat emre zijn 2 kaart pakt en 1ste play-off wedstrijd geschorst is. Dan maar met Aydin starten.

8 april 2012 om 21:28

Haha Imparatorgs, je hangt hier de slimme piet uit en verbetert iemand maar zelf heb je in de twee zinnen die je hebt geschreven twee fouten ( drie eigenlijk ). Is dat niet een beetje hypocriet?

Geen emre maar Emre ( eigennamen met hoofdletters, weet je nog? basisschool groep 4 of 5 )
Geen 2 kaart maar 2e kaart of Jammer dat Emre 2 kaarten pakt ..... (let op! telwoord of meervoud)
Geen Ot: mooi.... maar Ot: Mooi.....

Ik wil niet vies doen maar je vraagt er echt om

Dan de wedstrijd :Er valt niet echt veel te zeggen. Na de rode kaart was zo'n uitslag voorspelbaar. Op naar de grote finale!

en Muslera, je weet het en jullie weten het ook ;

Offtopic: Ik feliciteer mijzelf met mijn eerste reactie hier op Voetbalzone.nl en groet al mijn Turken die actief zijn op deze site.!

8 april 2012 om 21:41



Edit:

2e is ook correct, ik dacht dat je gelijk had maar heb snel gegoogled en ''2e'' of ''2de'' is correct.

9 april 2012 om 01:09

Snel gegoogled? Jij verveelt je dus echt he thuis..
Verbetert = Verbeterd (Nu dat we toch bezig zijn haha)

ON :

Zelf vond ik GS de eerste helft niet echt overtuigend spelen, maar gelukkig is het allemaal goed gekomen! En hopelijk gaan we in de play offs wel overtuigen!

PS: Sabri ga alsjeblieft weg

8 april 2012 om 20:19

Als het allebei penaltie waren en die van Yigit roord was, is het niet met hulp van de scheids. Scheids heeft gewoon zijn werk verricht.

Heerlijke! wat genoot ik van onze leeuwen, ik ben echt trots op me leeuwen. We hebben hard gevochten, gaven nooit op, dit is wat we zijn! Leeuwen.. wat er ook gebeurt in play off, jullie zijn kampioen in me hart.

Haha geniaal, mooi voor Muslera dat die scoort.

Ik vind Muslera zowiezo een geweldige keeper mooi voor hem dat hij scoort, en gefeliciteerd Galatasaray supporters;

8 april 2012 om 20:02

Bedankt! Muslera is idd. een topkeeper, hij zou bij elke topclub terecht kunnen.

8 april 2012 om 20:38

Chelsea wilt hem al voor volgend jaar. En volgens geruchten zijn ze bereid om 23 mil. te betalen.

8 april 2012 om 20:54

ze hebben de beste keeper van de Premier League. Daarnaast wordt Courtois met de dag beter, dus dat is vast een leugen.

8 april 2012 om 21:04

Of het een leugen is weet ik niet, maar dat een Muslera totaal overbodig is bij Chelsea weet ik wel. Cech speelt hij zoiezo niet uit de basis en na Cech hebben we 1 van de grootste keeperstalenten(courtois)

8 april 2012 om 21:40

Vriend, Muslera is werelds' beste 6e keeper verkozen. En Courtois?

Muslera heeft nu al 16 clean-sheets dit seizoen in 32 wedstrijden.

8 april 2012 om 23:52

Gast, Courtois heeft extreem veel potentie en IS al eigendom van Chelsea. Ze zijn echt niet zo dom om nog eens 23m te betalen, terwijl ze al zelf een zeer talentvolle keeper hebben

9 april 2012 om 00:36

34 wedstrijden :D

9 april 2012 om 00:48

Hij heeft niet eens gekeept voor Chelsea, hoe weet je dan zeker of hij goed gaat presteren?

9 april 2012 om 00:59

Yuksek Ucma Bro. Vertaling: Niet te hoog vliegen broer

Chelsea heeft Muslera niet nodig en ze zullen zeker geen 23 miljoen euro neer tellen.

Ze hebben Cech en een topper in wording: Courtois! Courtois keept op zo een jonge leeftijd als een baas.

Hoe minder interesse in Muslera, des te langer we van hem kunnen genieten. 1+1=2

Jammer van Emre, volgende wedstrijd dus geschorst...

Gelukkig hebben we Aydin die in vorm is en die hem dus goed kan vervangen!

Op naar de derby's!

Musleraaaa een van de beste keepers ter wereld!

prachtig wedstrijd! ik ben echt blij voor milan baros en muslera.

Wat kan ik zeggen? Ik ben trots op mijn cluppie. Terechte overwinning. Ook een speciale dank aan ultraslan, de duizenden fans zijn meegekomen in een uitwedstrijd, ze hebben gezorgd voor een prachtige sfeer! Muslera breekt clubrecord van Galatasaray en pakt zijn doelpuntje mee! Wij hoorden nu die beker op te tillen, maar we moeten wachten dankzij een paar flapdrollen die de play-off''s hebben ingevoerd.

Muslera !! Muslera ?? Jaa, Muslera !!! Baba Muslera atti !!

Ik zat gewoon te springen, lachen en mijn broertje te slaan toen Muslera naar voren liep. Wat een kampioenen !

8 april 2012 om 20:13

Haha, waarom moet je nou je broertje slaan ?

8 april 2012 om 20:15

Hehe van blijdschap en spanning, plus ik maak hem hard. Win-win situatie voor hem.

8 april 2012 om 20:18

Hahahaha dat doe ik bij mijn broer, dus het tegenovergestelde

8 april 2012 om 20:20

Hehe, typisch gangstarr

8 april 2012 om 20:41

Dat is iets Turks. Straks denken de Nederlanders nog aan kindermishandeling :P

8 april 2012 om 21:34

hahaha ik zat mn broertje ook klappen te geven van blijdschap

8 april 2012 om 20:13

Ik hoop niet dat het dezelfde is gebeurt als bij Mertens.

8 april 2012 om 22:56

Schaam je diep gangstarr. Je zat gewoon te springen en te lachen toen Muslera naar voren liep? Dit is toch niet te geloven.. Dit is gewoon een vernedering voor Manisa en voor de keeper. Manisa gaat toch al degraderen, maar dit komt harder aan dan dat je 10 of 15 doelpunten tegen krijgt. Dit heeft de aanvoerder van Manisa zelf gezegd. Hij zei nog tegen Sas van: doe het niet!. Terim had al besloten en Muslera nam gewoon de penalty. Terim zei dat ze dit al eerder hadden afgesproken, maar waarom nam hij dan niet de eerste penalty? Of wisten ze toevallig dat ze twee penalty's zouden krijgen vandaag? Jammer dat dit is gebeurd, maar voor de rest heeft Galatasaray netjes gespeeld en verdiend gewonnen. Niet zeuren over de scheidsrechter, want zijn beslissingen waren gewoon goed!

Off:

In Kadiköy wilde de supporters ook dat Volkan een penalty zou gaan nemen. Als ik me niet vergis speelde Fener toen tegen Ankaragücü. Dit gebeurde vorig jaar, maar Alex liet het niet toe, omdat het anders respectloos zou zijn voor de tegenstander.

9 april 2012 om 00:04

''dit is gewoon een vernedering voor Manisa en voor de keeper.''

Ik raad jouw aan om de tweets te bekijken van Volkan Babacan [@volkanbabacann]
Lees maar wat hij allemaal schreef over Muslera toen hij doelpunten tegen (!) kreeg. Kijk eens eventjes wie provocerend/vernederend bezig was, zo praat je toch niet over je collega?
''of wisten ze toevallig dat ze twee penalty's zouden krijgen vandaag? ''
Kijk op de website van Ligtv. Markus Merk heeft beoordeeld dat beide penalty's terecht zijn. Vervolgens zeg je weer: ''niet zeuren over de scheidsrechter, want zijn beslissingen waren gewoon goed!''
Als hij goed en we moeten er niet over zeuren, waarom praat je dan überhaupt over de 2 penalty's? Je spreekt jezelf hier erg tegen hoor...
Punt is, dat iedereen heeft gescoord behalve Muslera. Ook al was dit tegen Besiktas of Fenerbahçe. Je zit al op rozen door een comfortabele voorsprong. De wedstrijd is bijna afgelopen. De supporters roepen al weken dat Muslera dit moest doen. En vergeet niet dat zijn moreel hierdoor alleen maar beter van wordt. Volgens mij doen dit meerdere keepers hoor, ken zelfs een gast in Zuid-amerika die vrije trappen neemt! Heeft niks met respect te maken. Het team heeft de mogelijkheid om te beslissen, en zij stemden voor om de strafschop aan Muslera over te laten. Prima keus. Maar dit zijn we onderhands wel gewend. Als Fenerbahçe zo'n doelpunt scoorde, zou je dolblij zijn. Wanneer Galatasaray het doet, is het onrespectloos. Kijk eerst naar hoe Manisa speelde, terwijl ze gedegradeerd zijn, speelden ze kick en rush voetbal. Dat is pas respectloos.
Volkan mag ook een strafschop nemen. Zelfde geldt voor Cenk, Rüstü en alle andere keepers. Waar staat het dat dit nederig is voor de tegenstander of onrespectloos? Het is toch niet verboden? Door dit worden wedstrijden alleen maar leuker op, het krijgt een mooi tintje. Zag je niet hoe blij de supporters, de technische staff, de veldspelers waren? Het is hem gegund na 16 (!) clean-sheets.

9 april 2012 om 00:17

Sommige dingen moet je meemaken. Ik wil jou wel zien als Volkan ineens naar voren rent om een pingel te nemen. Voetbal is amusement en ik denk dat iedereen in de stadion heeft genoten en de mensen thuis ook, zoals ik. Ivankov ? Ceni ? Zoek jij continue topics op met keepers die pingels nemen ? Nee, het was geen issue tot je aartsrivaal met het idee kwam. Het feit dat maar vier van je zoveel regels over daadwerkelijk de wedstrijd gaat, zegt genoeg over Galatasaray. Er valt inhoudelijk niks op aan te merken, dus houden jullie je bezig met randzaken.

9 april 2012 om 14:30

Lees maar wat hij allemaal schreef over Muslera toen hij doelpunten tegen (!) kreeg. Kijk eens eventjes wie provocerend/vernederend bezig was, zo praat je toch niet over je collega?

Het zal vast niet netjes zijn, maar ik snap Babacan zijn frustratie wel, want dit is erg vernederend voor hem. Ze gaan al degraderen en dan laten ze Muslera een penalty nemen. Neem dan de eerste penalty, want het was toch afgesproken?

Ik heb toch ook niet gezegd dat de penalty's onterecht waren? Waarom ik over de twee penalty's praat? Terim heeft zogenaamd voor de wedstrijd besloten dat Muslera een penalty zou gaan nemen. Oke, maar waarom nam hij dan niet de eerste penalty? Daarom zei ik ook van: wisten ze dat ze twee penalty's zouden krijgen tegen Manisa?

Waar staat het dat dit nederig is voor de tegenstander of onrespectloos? Het is toch niet verboden?

Je snapt me totaal niet.. Het is ook niet verboden, maar je moet kijken in wat voor situatie je tegenstander is. Hij had dan de eerste penalty moeten nemen en niet de tweede. Ze gaan al degraderen en dan verneder je Manisa en de keeper door Muslera een penalty te laten nemen. Neem dan de eerste penalty als je lef hebt en niet pas de tweede als het ook nog een afgesproken is!

9 april 2012 om 18:06

Haha insinueer je nu dat Terim wist dat Galatasaray twee pingels zou krijgen ? Wat een achterlijke aanname. Gs staat aan de top en je ziet de minderwaardigheidscomplex van de meeste Fenerliler weer naar boven komen. Jullie zitten in een omkoopschandaal, niet wij. Richt je omkooptheorieen daarom lekker op je eigen club.

Emre Colak voegt al weken niets toe, Aydin Yilmaz dit is jouw kans.

9 april 2012 om 01:14

Helemaal mee eens! Aydin doet het steeds beter, en vandaag liet hij weer zien dat hij een basisplaats waardig is! Go Aydin!!

Ik lees net dat het puntverschil door de *** play off nu maar 5 is. ALS we niet als eerste eindigen, GS is en blijft de kampioen in mijn hard.
(niet verbaasd op kijken als de play off volgend seizoen geschiedenis is)

8 april 2012 om 20:20

@ ua010

Ik sluit me 100% aan aan je uitspraken.

Maar de play-off's zullen volgend seizoen ook helaas doorgaan...

8 april 2012 om 20:24

dat is nog niet bekend of de play offs volgend jaar ook doorgaan...

wellicht niet

8 april 2012 om 20:32

Ik las een bericht op Ligtv dat er volgend jaar ook een Süper Final zou plaatsvinden...

8 april 2012 om 20:44

ik zou er nog niet van uitgaan eigenlijk..

hoeveel keer is de playoff al veranderd dit jaar.

punten gingen gehalveerd worden , dan weer niet dan weer wel

dan ging de winnaar van de reguliere competitie naar de CL daarna is het weer veranderd dat de winnaar van de play offs naar de CL gaat etc etc

als he tomkoopschandaal ook betrokken word en ploegen gedegradeerd worden of puntenverlies krijgen dan heb je geen derby wedstrijden meer in de play offs etc etc... tis nog niet 100 procent zeker en ik denk niet dat ze dat opnieuw zullen invoeren...

8 april 2012 om 21:09

Ik denk eigenlijk ook dat het afwachten is wat het resultaat wordt van de rechtszaak ivm het omkoopschandaal.

echt ik kreeg kippenvel toen ik iedereen Muslera Muslera hoorde roepen.
en het gejuich toen Muslera naar voren ging, heerlijk gewoon.

Schandalige wedstrijd door een speler ''yigit'' die er alles aan deed om een rode kaart te krijgen....zijn de 3 punten kado gedaan aan galatasaray.maar galatasaray heeft dit niet nodig.door alle omstandigheden en de valse beschuldigingen tegen Fenerbahce(heel erg verzwakt) mogen wij blij zijn om op de 2de plaats te eindigen.fatih Terim is een top trainer.eboue en Ujfalusi zijn perfecte aankopen.gefeliciteerd Galatasaray,hopelijk wordt het volgend jaar een leukere competitie.jullie zijn verdient de eerste.

8 april 2012 om 20:25

kado gedaan aan galatasaray :P hahhaa epic dutch

Ot; Man of the match was zonder meer de GS- aanhang, wat een geweldenaren!!

8 april 2012 om 20:47

Zoals je het ook zegt is GS verdient de eerste, De hele competitie super mooi collectief voetbal laten zien. En ik denk van als het bestuur van FB, TS en BJK echte mannen waren geweest hadden ze gewoon tegen TFF gezegd van maak GS maar kampioen en dan gaan wij onderling wel verder voor 2e t/m 4e plek, want GS verdient het na zo een mooie voetbalseizoen niet om nog 6 wedstrijden te spelen om zich als de echte kampioen te bewijzen.

Geweldige overwinning. We mogen trots zijn op onze Aslanlar. Geweldig dat Muslera heeft gescoord, hij verdient het!

De play-off kampioensgroep is als volgt:

Galatasaray 39 punten
Fenerbahce 34 punten
Trabzonspor 28 punten
Besiktas 28 punten

De groep voor een Europa League-ticket:

Eskisehirspor 25 punten
Büyüksehir 25 punten
Sivasspor 25 punten
Bursaspor 25 punten

Morgen wordt het speelschema bekend. De wedstrijden worden afgewerkt op de volgende datums:

15 april
22 april
29 april
3 mei
6 mei
13 mei

8 april 2012 om 20:20

Ik voel me nog steeds gefrusteerd als ik het rijtje zie. Gewoon schandalig de play off regel. Waarom worden de 9 punten verschil weer 5.

8 april 2012 om 20:21

Tjah, elk nadeel heeft weer zijn voordeel. Ik ben wel blij met de puntenhalvering, in België beginnen ze allemaal met 0 punten! Liever dit dan dat om eerlijk te zijn...

8 april 2012 om 20:24

Dadelijk had je een voorsprong van 20 punten

8 april 2012 om 20:26

@cengiz

in belgie begint de top 6 ( playoff 1) met een halvering van de punten zoals de top 4 in turkije.

De 2de groep begint wel allemaal met 0 punten in belgie

8 april 2012 om 20:33

Ow, je hebt gelijk, had ik over het hoofd gezien Bedankt voor het melden.

8 april 2012 om 20:22

Dit is wat ik bedoel zie jij 1 van die 4 teams die tenminste een beetje ''goed'' zijn die in Europa ons land moeten vertegenwoordigen?
Bursaspor schande 1 punt gehaald en terug naar Turkije Eskisehir,ibb en sivasspor zie ik echt niet stunten. Ben al blij als ze een wedstrijd winnen in Europa.

8 april 2012 om 20:49

Hey niks tegen bursaspor he.. We hebben ook teams (oftewel één team) gehad die met '0' punten terug kwamen :P

9 april 2012 om 12:09

En wie was dat dan?

8 april 2012 om 20:31

Datum van GS - BJK is al bekend. 29 april namelijk.

Vreemd he terwijl er geen lotingen zijn plaatsgevonden plaatst de site waar je tickets kan kopen (biletx) dat deze wedstrijd op 29 april word gespeeld :s.

Nu dit is uitgelekt zal dit niet meer kloppen maar goed. Morgen om 10 uur in de ochtend is de loting voor de geïnteresseerde.

JA de scheids is omgekocht ,
JA de penaltys waren onterecht
JA de rode kaart was onterecht

En nu ? Wat gaan jullie doen a fenerliler ?? hahaha zijn jullie nu blij om dit te horen ?? OK ..

Muslera je bent de BOM !!

8 april 2012 om 20:23

Ik wil er nog iets bij toevoegen: JA de kampioenschap is terecht!

Ook een mooi moment voor Muslera toen al de supporters van Galatasaray Muslera schreeuwden zag je een mooie glimlach van blijdschap op de blik van Muslera. Muslera zal nu ook echt iets gaan voelen dat hij zich hier echt thuis voelt. Ik hoop dat hij na deze moment herinnert hoe geliefd hij bij de supporters is en lang aan onze zijde zal staan. Het is je gegund Muslera 1#

8 april 2012 om 20:27

ik hoop dat hij jarenlang bij Galatasaray blijft, want sinds Taffarel hebben we nog nooit zo'n goede keeper gehad. Terwijl we keepers als Di Sanctis en Mondragon hadden.

morgen word geloot wie als eerst tegen elkaar moet etc...

Muslera schoot hem zelfs beter in dan Selcuk Inan

8 april 2012 om 20:52

Nou nee.. :P was gwn door het midde man :D

Yes met Muslera's doeluntje heeft de elke speler van de basiselftal gescoord!!! Nu Fener in zijn eigen huis winnen dan is het al genoeg voor mij want de kampioenschap hebben we al zeker binnen.

Voor de mensen die het niet rood vinden: Yigit had voor de eerste gele kaart al 4 overtredingen gemaakt. De scheidsrechter had hem gewaarschuwd maar hij heeft niet geluisterd. Bij de 2de gele kaart is het totaal onnodig om bij de corner vlag een speler te gaan tackelen terwijl je al een gele kaart hebt. Yigit ging op de enkel van Semih dus het is gewoon terecht!

8 april 2012 om 20:53

Die Yigit had bijd e 1e wedstrijd toch ook rood gehad ofnie soms??

Gefeliciteerd en dik verdiend!
Alleen ik was niet echt tevreden over de spel van Galatasaray omdat zij slap en te makkelijk speelden in mijn ogen. Misschien viel dat niet echt op omdat de tegenstanders zo zwak waren.
Galatasaray is al kampioen al verliezen we met de playoffs wedstrijden. Voor mijn telt de playoffs niet.
Het is een groot onzin dat er een playoffs plaats vind wat nog nooit eerder bij een ander competitie hebt gezien! Wat een bullshit!

Selcuk wat een held!

voor alle fener fans die blij doen voor de play offs, denken jullie nou echt dat gs het gaat opgeven na het hele jaar op nr 1?

''gewoon van gs uit en thuis winnen''
haha laat me niet lachen.

8 april 2012 om 20:54

Eerlijk is eerlijk, ik word ook langzamerhand een beetje beu van dat omkoping gedoe. Ook al heeft Fenerbahce niet omgekocht, de meeste mensen zullen het niet geloven. Dan zou er pas chaos worden. Maar jij vergeet 1 ding, jullie zijn niet de enige met een hectische jaar achter de rug. Galatasaray heeft haar slechtste seizoen doorgebracht vorig jaar en is kampioen geworden dit jaar in de reguliere competitie. Daarbij moet ik ook nog eens toevoegen dat er 10 nieuwe spelers zitten in de elftal.

Naar mijn mening is de play-offs geen slechte keuze geworden. Ook al is er wel/geen sprake van omkoping was dit toch de enige en toch het beste manier om dit probleem op te lossen. Dit had net zo goed in het nadeel van Fenerbahce kunnen zijn. Fenerbahce had net zo goed op 't eerste plaats de reguliere competitie kunnen beëindigen. Dat bedoel ik nou.

Ik hoop toch dat het volgend jaar afgeschaft zal worden. Het is zeker niet eerlijk voor wie dan ook. Ik zie een club als Bursaspor of Sivasspor (om maar op te noemen) zo kampioen worden in de reguliere competitie en dan volgt er de play-offs. Maar liefst 34 wedstrijden worden gespeeld, hierin moet er bepaald worden wie er kampioen is op het eind. Dat is eerlijk. Dat is gerechtigheid.

En ja, de play-offs zit alleen maar in het voordeel van Ligtv. Ze zullen nu een ongelofelijk groot buit van maken. Miljoenen mensen gaan kijken.

- Antwoord op jouw vraag:
Ja, de eerste en de tweede na de play-offs, zoals er nu op staat gaan Galatasaray en Fenerbahce naar de CL en Trabzonspor en Besiktas naar Europa League. De nummers 5-8 zullen ook tegen elkaar spelen voor de laatste plaats voor de Europa League. (bursa, Sivas, Eskisehir en Istanbul Bb.)

Het zal mij niks verbazen dat de loting zodanig word dat de laatste wedstrijd Fb-gs word .. Ligtv/digiturk denkt alleen aan de kijkers+geld !!

8 april 2012 om 21:12

Gs kan eerder kampioen worden dus zou het juisf zonde zijn.

Ik hoop dat het zo wordt dat gs in kadikoy kampioen word

9 april 2012 om 01:59

Haha het zou wat zijn. In het reguliere seizoenen Z O U D E N we in Saraçoglu kampioen worden. En nu in de play-offs wel. haha dubbele vernedering!

3 wedstrijden winnen in de play offs en we zijn kampioen.
Wat een mensen hier. dankzij de scheids, rode kaart was onterecht, 2 penaltys enz enz.. Hebben jullie de wedstrijd wel gezien ?

İnandık Biz Sizlere , Cimbom yüzümüzü güldür bu sene.
Şampiyonluk şarkısı, Düşmesin dillerden tirbünlerde..
Haykırıyoruz yineee , Tek bir dileğimiz var Cimbombomumm şampiyoooon ol..

Agggg Cimbom Aggg als we de playoffs ook nog winnen dan komt het dubbel zo hard aan bij Fener supporters.. Lekker en terecht!
Galatasaray de echte kampioens leeuwen!
Muito gostoso to Galatasaray. dat zeiden net paar Brazilaanse vrienden van mij uit Brazilie. Zij hebben een muziek clip gemaakt ivm terechte kampioenen.
Zie filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=0pn9nqe3lfk

Playoffs: Thuis winnen we alles. Uit spelen we gelijk tegen Trabzonspor en Besiktas, en winnen we van Fenerbahce.

Galatasaray 3-1 Fenerbahce
Galatasaray 2-0 Besiktas
Galatasaray 4-2 Trabzonspor

Fenerbahce 1-2 Galatasaray
Besiktas 0-0 Galatasaray
Trabzonspor 1-1 Galatasaray

9 april 2012 om 12:28

"en winnen van Fenerbahce"

Haha, alsof dat de normaalste zaak ter wereld is voor GS, winnen van Fenerbahce in Kadikoy. Het wordt veel moeilijker dan je denkt hoor, als Melo niet terug komt al helemaal. GS heeft natuurlijk altijd de beste papieren om kampioen te worden, maar zo makkelijk wordt het echt niet hoor, het zijn allemaal derby's.

vond het eigenlijk een matige wedstrijd van de kant van Gala Manisa met 11 man was al net zo slecht als manisa met 10 man dus dat maakte niet veel uit. wat mij wel ergens frustreerde is dat er niet 1 uitgespeelde aanval is geweest. Denk dat het een beetje lag aan onderschatting en niet helemaal geconcentreerd beginnen.

een paar stabiele spelers en een zeer degelijke vertoning van Selcuk Inan en dan is het alleen het overwicht aan kwaliteit dat het verschil brengt. had eerlijk gezegd meer verwacht. Manisaspor was echt maar dan ook echt heel erg slecht. De eerste helft had je er al makkelijk 3 in moeten prikken.

Prima gespeeld van Galatasaray, maar wat Terim doet is echt zielig.
De ultieme vernedering; namelijk de keeper de pingel laten nemen.. dat doe je toch niet.
Dat getuigt van geen respect naar mijn mening.

8 april 2012 om 21:24

Wat een onzin gepraat van jou. Terim heeft op dat moment niks te zeggen met 0-2 voorsprong. Als hij het overlaat aan het publiek die ook betrokken bij hun club zijn is dit toegestaan.. Ook een huilende jochie die niet tegen kan. Zoek maar een hoekje op om je verdriet te verbergen. Huilie huilie

9 april 2012 om 13:25

Tuurlijk heeft hij veel te zeggen, hij is de trainer.
Wat hij doet is gewoon de ultieme vernedering en getuigt van geen respect tegenover je tegenstander. De hele seizoen lang laat hij de keeper geen pingel nemen en dan net de laatste wedstrijd tegen de team die degradeert doet hij dit, dat is toch niet normaal?

Overigens, ik huil er niet om knul.
Misschien moet je wat duidelijker lezen, hier ik zal het nogmaals plaatsen voor je: "prima gespeeld van Galatasaray".

10 april 2012 om 16:08

Ik weet niet of je hebt gehuil maar denk toch van wel.
Als jij had gehuild zou je hier niet zeggen dat ik gehuild hebt

Galatasaray is de beste!

8 april 2012 om 22:15

Is keeper niet een onderdeel van de 11 spelers ? Staat er in een wetboek of zieligheidsboek of medelijdenboek dat als een keeper een penalty neemt een vernedering is ?

9 april 2012 om 13:26

Dat is een vorm van fatsoen, dat is algemeen bekend en staat in geen enkel wetboek.

8 april 2012 om 23:38

onzin, hij heeft na de wedstrijd uitleg gegeven waarom Muslera de strafschop mocht nemen en hierbij aangegeven dat dit niet moet worden opgevat als een respectloze actie naar de tegenstander toe maar juist naar de verdiensten van Muslera en zijn teamgenoten die dit heel graag wilden.

het is een soort van bevestiging hoe hecht dit team is en nu heeft zo ongeveer iedereen gescoord in dit team dat deel is van de selectie.

@cimbom10

Hahahahha wat een grappenmaker ben jij, julie eindigen sws in de eerste 2 maar vergeet niet dat Trabzonspor en Besiktas voor de 2e plaats zou strijden. We gaan een andere Besiktas zien in de super final.
Ik zal de voorspelling wel maken voor je clubje.
Galatasaray 1-0 Fenerbahce
Galatasaray 1-1 Besiktas
Galatasaray 3-1 Trabzonspor

Fenerbahce 3-0 Galatasaray
Besiktas 2-1 Galatasaray
Trabzonspor 0-0 Galatasaray

Wat een overwinning en wat hebben we vandaag goed gespeeld. Muslera laat zien dat hij ook kan scoren en het "eeuwige talent" Aydin toont de laatste tijd eindelijk is zijn kwaliteiten. Voor de rest was iedereen geweldig op Golmander en Emre, Emre is de laatste tijd uit vorm, Aydin verdient meer kansen. Niemand pakt ons meer het kampioenschap af. We spelen geweldig, we spelen als leeuwen, als kampioenen. ÅžampiyonluÄŸa doÄŸru

Beste Voetbalzone-bezoekers,

In een sportprogramma in Turkije, dat Maraton heet [met onder andere ex-legende Hakan Sükür en ex-scheidsrechter op hoogste niveau Markus Merk (!)] hebben ze de posities onder loep genomen.

De rode kaart voor Yigit Incedemir [2x geel] is 100 terecht.
De 1e penalty is 100 terecht. [De speler raakt Aydin en niet de bal]
De 2e penalty is 100 terecht.
Emre Çolak heeft terecht rood gekregen [2x geel]

Aldus Markus Merk, vroeger 1 van de beste scheidsrechters ter wereld.

Kunnen jullie nu dan alsjeblieft stoppen met trollen over dat de scheids partijdig was?
2 terechte rode kaarten, en 2 terechte penalty's. Nergens voor nodig al dat trollen..

En dit allemaal voor een redelijk onbekend, onervaren scheidsrechter [suat Arslanboga].

Ik hoop hem vaker in actie te zien, bijv. in de play-off's/süper Final.

9 april 2012 om 12:31

Ik ben het veelal met Merk eens, dit keer op, op de eerste penalty na. Dit komt door Bunyamin Gezer, hij heeft het ook geanalyseerd met Tumer Metin en kwam met relevante verwijzingen uit andere wedstrijden waarom de eerste positie geen penalty moest zijn.

Niet om te provoceren of zo hoor, want ik vind de penalty en zo terecht, maar misschien moet je Bunyamin's analyse eens bekijken.

Verder wel goed gefloten van de scheidsrechter inderdaad, ook goede overwinning van Galatasaray, mooi dat Muslera ook heeft gescoord. Er wordt onnodig een discussie daarover gestart vind ik.

9 april 2012 om 18:02

Zegt de scheidsrechter die na een fouten beslissing bij een Gs wedstrijd is gestopt met fluiten...

9 april 2012 om 19:04

Beoordeel hem niet op zijn verleden zou ik zeggen. Hij analyseerde het objectief. Hij liet 3 andere voorbeelden zien uit andere wedstrijden met soort gelijke posities waar ook geen penalty gegeven was, maar gaf aan dat hij wel snapt waarom hij gegeven is.

Ik zeg zoek het maar op, denk niet dat je het op youtube kunt vinden, maar misschien op Trt´s site zelf. Verder vind ik wel dat de scheidsrechter redelijk goed gefloten heeft.

Muslera is the man of the match in mijn ogen om meerdere redenen:

- doelpunt
- 16 competitiewedstrijden geen doelpunt tegen gehad en daarmee een nieuwe record gevestigd in de geschiedenis bij Galatasaray (taffarel & Mondragen 15)
- altijd fair play instelling

Wat betreft de doelpunt van Muslera: ik heb het verslag gehoord van Fatih Terim en hij zei:
in het jaar 2000 wou Taffarel een penalty nemen, maar liet ik niet toe. Sindsdien zat Taffie constant aan mijn hoofd te zijken. Deze keer heb ik Muslera de kans gegeven, zodat ik er niet opnieuw mee moest zitten. Daarnaast is dit niet vernederend bedoeld, want GS is een grote club die zich niet met dit soort dingen bezig houdt. Wij (gs) respecteren iedere tegenstander.

Wat betreft de play offs:
Ik als GS fan, ben toch heel stiekem bang dat FB een betere kans dan GS maakt, omdat zij erg goed zijn met derby's (al jaren bewezen). Het wordt erg spannend en heb er nu al heel veel zin in!

Forza Cim Bom!!

Oh wee als Yigit Incedemir volgend seizoen naar Galatasaray gaat, dan gaan er nog lang discussies ontstaan en weer over omkoping gepraat worden. Dom rood pakken. Je geeft de wedstrijd zo weg! Dat een penalty dan uiteindelijk voor de 0-1 moet zorgen is teleurstellend, maar toch iets typerend voor Galatasaray dit seizoen. Het valt gewoon op. Jammer dit. Ik hoop dat je lekker in de Bank Asya blijft spelen met Manisaspor meneer Incedemir! Dat verdien je wel.

Als we realistisch naar de Süper Final moeten kijken.....dan ga ik ervan uit dat het eindigt zoals het nu ook staat. Trabzonspor en Besiktas spelen weer eens gelijk, heel misschien komt er een verandering tussen de nummers 3 en 4, maar ik denk dat Trabzonspor wel wat sterker is als ik vooral naar de voorhoede kijk met Olcan, Burak en Volkan Sen. Ook de keeper vind ik veel beter. Tolga is goed en Cenk is waardeloos.

Fenerbahçe kan zichzelf alleen maar steunen met het gedachte dat ze kampioen worden als ze alles winnen, maar alles winnen is gewoon onmogelijk dus de 5 puntenverschil zal doorslaggevend zijn voor Galatasaray. De Turkse beker lonkt weer eens voor Fenerbahçe na 30 jaar. Hoe nutteloos dat beker ook is voor een topclub, het wordt nu wel tijd om hem weer eens binnen te slepen. Woensdag tegen Kayserispor! Moeilijk...

8 april 2012 om 23:56

Laat me alsjeblieft niet lachen, Yigit Incedemir heeft het seizoensrecord door 19 keer geel te pakken, geen enkele speler pakte zoveel kaarten als hem. Doet hij dit toevallig tegen Galatasaray, hebben jullie materiaal om van alles rond te bazuinen.

9 april 2012 om 01:54

Correctie: hij pakte voor deze wedstrijd vijftien gele kaarten. Na vandaag heeft hij er dus zeventien.

In Istanbul twee keer geel, in Manisa twee keer geel. Hij pakt vier van de zeventien kaarten tegen Galatasaray. Opvallend.. Maar met Yekta, Engin, Felipe Melo, Selçuk Inan en Ceyhun Gülselam centraal op het middenveld is er geen plek voor Yigit..

9 april 2012 om 14:11

Inderdaad Cengiiz, Galatasaray geeft heel veel materiaal weg aan ons. En toch houd ik het beperkt bij Yigit Incedemir. Ik ga niet eens in op alle andere voorvallen die er zijn gebeurd. Opvallend genoeg ging Necati weg, Antalyaspor bijna gedegradeerd. Yigit Gökoglan ging weg, Manisaspor hard achteruit en uiteindelijk gedegradeerd. Materiaal hier, materiaal daar. We weten niet hoe Galatasaray met transfers precies omgaat, maar ze hebben continu problemen gehad met de andere clubs. Of dat nou Kayserispor, Orduspor of zelfs Trabzonspor was, Galatasaray heeft te vaak problemen hiermee gehad. Blijkbaar doen jullie toch iets niet goed.

9 april 2012 om 15:33

Lefter10,

Je probeert het hoofdonderwerp van dit jaar te verschuiven, maar het zal niet lukken. Een beetje zielig om je eigen problemen te vermijden en constant sneer uit te delen naar andere clubs (lees alleen Galatasaray), die voortreffelijk presteren na een slecht seizoen.

Opvallend genoeg werd Umit Ozat als hoofdtrainer aangesteld bij Manisaspor en het ging bergafwaarts. Door Umit Ozat is Manisaspor gedegradeerd. Wie was Ozat ook alweer? Oh ja, ex-aanvoerder- en speler van Fenerbahce! (complottheorie)

Als je over transfers wilt praten. Weet jij nog de tranfser van Mehmet Topuz en prive-jet gebeuren.

Dinime kufur eden musluman olsa ;
Vertaling: Mij tips geven, terwijl je zelf constant fouten maakt.

9 april 2012 om 23:33

Jij bent niet de slimste thuis of wel soms? Er is geen hoofdonderwerp, er is een onderwerp dat meerdere clubs in bezit heeft maar meer één club in de schijnwerpers zet door schijters als jij. Dus in feite zijn Galatasaraylilar hard bezig met het sneer uitdelen naar Fenerbahçe. Wanneer jullie het doen is het goed, maar als ik even een sneer uitdeel naar jullie transferbeleid is het meteen zielig? Weet je wat hypocriet is? Kijk eerst in de spiegel, weet je het nog steeds niet, probeer dan je woordenboek.

Over Ümit Özat gesproken, die won nog wel eens van ons met Ankaragücü. Vraag me af wat andere Galatasaraylilar undercover tegen jullie doen? Hm...

Mehmet Topuz? Volgens mij ging Fenerbahçe eerst netjes naar Kayserispor en dan pas naar Topuz. Even je geheugen opfrissen jongen. Wij gaan niet naar de spelers toe wanneer ze een contract hebben staan bij hun clubs.

9 april 2012 om 11:05

Zo te zien ontstaan deze discussies nu al. Zeer flauw. Het is merkwaardig dat de aanhangers van de club die het meest wordt verdacht van omkoping, de club die niet wordt verdacht van omkoping heel de tijd willen beschuldigen. Voor alle duidelijkheid, jullie voorzitter zit vast, niet die van ons.

9 april 2012 om 13:30

Nee, het is zo dat wanneer er iets met Besiktas en/of Fener gebeurt, dit meteen wordt gelinkt aan de omkoopschandaal, maar wanneer, in dit geval yigit, iets opmerkelijks doet dan wordt het gelinkt aan haat afkomstig van Fener en Besiktas supporters.

Toen Emenike niet tegen Fenerbahce speelde en de weken erop naar Fener werd gelinkt, begonnen de galatasaray supporters als dolle honden tekeer te gaan van: "omkoopschandaal" "dit IS ZO Duidelijk, Stelletje Omkopers!" e.d.

9 april 2012 om 14:02

Flauw? Oh ja, toen jullie het deden met Emenike was het niet flauw zeker? Toen ging je vast ook tekeer, nu is het meteen flauw als het tegen zit. Echt een Galatasarayli.

Ja ja ja, omkoping dit dat. Jij bent van die mensen die meteen een verdachte schuldig maakt. Eerst eens kijken wat de beschuldigingen zijn, daarna even kijken wie er nog precies vastzitten en kom dan terug. Jullie voorzitter zal ook niet vastzitten, hij is er pas nieuw en teveel bezig met het oppeppen van zijn botox gezicht. Get over it.

9 april 2012 om 18:00

Je ziet echt niet hoe zielig en kinderachtig je overkomt he ? Jullie voorzitter zit vast, met welke lef durf je anderen nog de schuld te geven ? Ik heb vandaag gelezen op sporx dat ze personen gaan bestraffen en geen clubs en dat de tff gaat straffen volgens de wet ' sportmenlige aykiri hareket '. Jullie ass wordt dus gered, maar niemand zal deze onbestrafte vlek vergeten. Iedereen weet wat er is gebeurd. Dit is geaccepteerd door iedereen. Daarom doen ze er alles aan om niet de club maar de bestuursleden te straffen. Geen eer en trots voor jullie, maar een rijkelui actie die zijn schuld wil vrij kopen. Yuh size.

9 april 2012 om 23:40

Hoe durf je te praten over zielig zijn en kinderachtig doen wanneer jij je eigen mening niet onderbouwt? Kijk eerst naar jezelf man!

Dus omdat ons voorzitter vastzit, mag ik anderen niet bekritiseren? Ik bekritiseer jullie transferbeleid zeer zeker, je bent blind als je niet inziet dat er wel degelijk iets niet klopt als je al zo vaak (!) een probleem krijgt hierin. Volgens mij ben je kinderlijk bezig als je niet eens een transfer fatsoenlijk kan afronden zonder heisa.

Onze ass wordt helemaal niet gered. Onze ass hoort allang vrij te zijn, dit is gerechtigheid. Hoe durf jij zo voorbarig te praten wanneer niets zeker is? Als de rechtbank beslist dat Aziz Yildirim onschuldig is, als de CAS aangeeft dat Fenerbahçe omtrent de Champions League gelijk had, wat doe je dan? Welke ass is dan gered? Ik denk eerder van jullie want zonder al dit gedoe waren jullie nooit kampioen geweest, want dan zouden we met Emenike, Niang, Lugano en Santos veel sterker staan. Jij bent een typische Galatasarayli. Geen redeneringsvermogen. Je bekijkt de situatie niet, je beschuldigt direct zolang het maar je eigen club geen pijn doet. Diep van binnen zijn jullie verdomd lelijk. Gelukkig zien we dat niet.

10 april 2012 om 14:48

Lefter,

Als ik jouw was, zou ik niet al te vroeg een gat in de lucht springen.
Oguz Atalay zegt dat er niks is afgerond en dat het onderzoek loopt. Maar dit verwachtte ik al. We weten wel wat de TFF wil bereiken. Maar dat boeit niet, want weet je waarom? Wat als de rechtbank Aziz Yildirim schuldig verklaart en de TFF zegt dat er niets is, wie ga je geloven? Een neutrale rechtbank, of een blauw-geel gekleurde voetbalbond met hun zogenaamde Etik Kurulu dat bestaat uit mensen met een clubvoorkeur ipv neutraliteit? Dat wordt dan chaos.

En alsjeblieft. Niang is verdwenen in het Midden-oosten, Santos en Lugano zijn allebei bankspelers bij hun clubs. Emenike die het leuk doet bij een subtopper. Alsof die spelers jullie ass zouden redden, sjezus. Hun echte kwaliteiten komen nu pas naar voren: Middenmoot-niveau.

Maak je geen zorgen over Galatasaray. Met zo'n beperkte selectie 77 punten behalen, 69 keer scoren en 24 doelpunten tegen krijgen binnen 1 seizoen nadat de hele selectie is vernieuwd, dan betekent dit dat er ons mooie dagen staan te wachten. Hier en daar paar rotte appels wegsturen en volgend seizoen harder vlammen dan ooit tevoren. Zoals gangstarr zegt, het is typerend voor jullie dat terwijl jullie bestuurders vastzitten, jullie ons beschuldigen. Hé, in de aanklacht komt er zelfs een stuk voor dat jullie ons aanmoedigingspremie hebben aangeboden. Gelukkig verloren we van Trabzonspor en hebben wij niet meegedaan aan jullie vieze spelletjes.''
Geloof me, bekijk eerst de aanklacht van 400 bladzijden goed door. Dat zijn waargenomen gesprekken en geen verzonnen spookverhalen. Als je met codetaal zit te praten, is er veel meer aan de hand...

Dit speelt zich al meerdere jaren af. Maar er is 1 ding dat jullie vergeten. Na het aannemen van de beruchte ''siddet Yasasi'' hebben jullie 1 ding uit het oog verloren. Fraude dat is gepleegd voor (!) 2010, kan niet bestraft worden.
Wel, wat een toeval, waarom zouden ze zoiets meenemen in dat boek? Bedank Mahmut Özgener, Aziz Yildirim en zijn kakkerlakken daar maar voor, want anders zou er een nog uitgebreider onderzoek plaatsvinden.

PS: Praten over een transfer van Yigit Incedemir? Was dat niet diegene die diep in de blessuretijd Fenerbahçe aan een 1-2 voorsprong hielp? En dan ons beschuldigen, het wordt met de dag grappiger hier op Voetbalzone zeg hé.

Gefeliciteerd Cim Bom,

Al zou de wedstrijd twee dagen lang gespeeld worden, dan had Manisa nog steeds niet gescoord. Laat staan winnen. Galatasaray heeft niet goed gespeeld, maar was ook niet nodig tegen Manisaspor. Wat mij opvalt, is dat Yigit Incedemir heel veel onnodige kaarten pakt. Hij moet zich echt laten checken, want 20 gele kaarten is een tikkeltje overdreven.

De eerste penalty was gewoon oliedom van Dixon. Die actie was dood. Waarom moet je Aydin nog een tik geven? Eigen schuld, dikke bult!
De tweede penalty was onterecht. Necati liet zich te makkelijk vallen. Deze penalty had niet gegeven mogen worden.

En ja.. Muslera scoort, maar waarom uitgerekend tegen een gedegradeerde ploeg.. Zo iets was totaal onnodig. Het is leuk en hartverwarmend, maar waarom tegen een gefrustreerde en gedegradeerde ploeg? Wat moet ik erop zeggen. Gefeliciteerd..

Wel heel knap dat Muslera in totaal zestien clean-sheets heeft. Echt een topprestatie! Hopelijk kunnen we nog heel lang genieten van Muslera. Wat een solide, rustgevende en zelfverzekerde keeper.

Come on Super Final!

We zijn er klaar voor!

Hadi Ulubatli Terim. Tijd om weer geschiedenis te schrijven!

Ps: Man of the match Selcuk Inan!

eey man praat geen f****** bulshitt man . ze spelen tegen 17de tuurlijk dat ze winnen en over muslera: hou gwn. je bek is ze wouden hem gwn een cadeau geven voor al zyn werk en niet vernederen . die yigit heeft al 17x geel gehad hy is een kneus klaar. en voor alle fener fans( ik ook) niet haten en dom praten. inshallah fb wordf 1ste maar gaat niet lukken. gs wordt kampioen ik hoop dat ze turkije als beesten vertegenwoordigen in de cl

Mooie wedstrijd! Voor rust heeft Manisa goed gespeeld en ons terecht van scoren afgehouden. De arbiter van vandaag verdient alle credits, hij maakte alleen maar correcte beslissingen! Beide strafschoppen waren terecht, beide rode kaarten ook.
Dat tweede doelpunt van Selçuk Inan was pure klasse, geloofde me ogen niet wat ik zag. Prachtige speler. Elf doelpunten en twaalf assists, wat een seizoen van deze klasbak!
Vijf punten voor op Fenerbahçe, ik denk dat als we Fenerbahçe-uit overleven we de grootste kans hebben op de titel. Trabzonspor en Besiktas zullen jagen op de tweede plek, dus alle zes te wedstrijden worden stuk voor stuk moeilijk!
Desondanks denk ik wel dat wij op het nippertje kampioen zullen worden!
Hoop op een gunstige loting morgen, dat we gelijk tegen Fenerbahçe thuis beginnen!

Ik zie de Turk cyndroom weer opkomen bij mijn landgenoten. Als iemand één wedstrijd of drie wedstrijden per jaar goed speelt is hij niet goed. Dit moet hij weken lang doen, En als iemand één of drie wedstrijden slecht speelt is hij niet slecht, hij is pas slecht als hij dit weken lang doet.

Dus na die ene wedstrijd schorsing gewoon weer Emre in de basis en Aydin op de bank. Aydin heeft niet weken of maanden, maar jaren de kans gehad om zich te bewijzen. Nu is het de beurt aan Emre. Dus nee Aydin is niet basis waardig, hij is wel een goede wissel.

eerste wedstrijd moeten we uit tegen besiktas

1. Hafta: 14-15 Nisan 2012
Fenerbahçe - Trabzonspor
BeÅŸiktaÅŸ - Galatasaray

2. Hafta: 21-22 Nisan 2012
Galatasaray - Fenerbahçe
Trabzonspor - BeÅŸiktaÅŸ

3. Hafta: 28-29 Nisan 2012
Trabzonspor - Galatasaray
Fenerbahçe - Beşiktaş

4. Hafta: 2-3 Mayıs 2012
Galatasaray - Trabzonspor
Beşiktaş - Fenerbahçe

5. Hafta: 5-6 Mayıs 2012
Trabzonspor - Fenerbahçe
Galatasaray - BeÅŸiktaÅŸ

6. Hafta: 12-13 Mayıs 2012
Fenerbahçe - Galatasaray
BeÅŸiktaÅŸ - Trabzonspor

Ik vind het nog steeds zielig voor manisaspor

Voetbal speel je met 11 tegen 11, dus s eigenlijk niet raar dat de doelman ook even ééntje erin prikt, of is het regel veranderd en mogen de keepers nu niet meer uit de zestien.

Galatasaray heeft mooie tweede helft gespeeld. Eerste helfd was wel een beetje saai.
De scheids heeft uitstekend gefloten en heeft zich niet zwak aangetoond, maar als een echte arbiter.

Ik denk dat de klap harder aankwam dat Manisa al hoorde dat ze officiel gedegradeerd waren dan dat Muslera een doelpuntje maakte.

Mooi om te zien dat galatasaray klaar is voor de Play-off's het zal zeker niet makkelijk worden voor alle 4 de clubs maar zo'n ruime overwinning geeft het team een goed gevoel mee!

Succes GS, FB, TS, BJK !

Ik vind het wel zielig voor Manisa.
Zag je die keeper niet hij moest bijna huilen (denk ik).
Hij is vernederd.

1ste penalty vind ik wel terecht.
Maar 2de niet.
IK ben een Gs-fan en ik weet dat me team respect heeft.
Ik gun al onze tegenstanders kansen (zelfs Fb)
Iedereen weet(volgens mij) dat GS resepect had voor Ankaragucu en Manisa en Samsungspor.
Fatih Terim liet de 1ste penalty door Selcuk omdat het nog 0-0 stond.

PS. Zagen jullie die kat

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren