Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Real Madrid continueert media-boycot: 'Het verliep allemaal erg raar'

Laatste update:
/

Real Madrid weigert de media nog steeds te woord te staan. De koploper is verbolgen over de manier waarop de wedstrijd tegen Villarreal (1-1), afgelopen woensdag, is gefloten. Na afloop van het duel werd niet met de media gesproken en het traditionele perspraatje werd vrijdag afgelast. Bestuurslid Emilio Butragueño was zaterdag na het thuisduel met Real Sociedad (5-1) de enige Merengue die uitspraken deed. De technische staf en de spelers negeerden de aanwezige media.

"Er was afgelopen woensdag sprake van een rare wedstrijd", vertelde Butragueño in gesprek met Canal+. "Daarom is het raadzaam om even niet op de voorgrond te treden. Het verliep allemaal erg raar, er was veel controverse. En dat zeg ik, iemand die al 25 jaar in de voetballerij zit. De media-stilte is een beslissing van de club." In Vila-real mochten José Mourinho, Rui Faria, Sergio Ramos en Mesut Özil voortijdig de catacomben van El Madrigal opzoeken. Naderhand werd de eerste gele kaart van Ramos kwijtgescholden. Hij was zaterdag van de partij.

/

Aitor Karanka nam zaterdag de honneurs waar bij Real Madrid, maar hij verscheen niet in de perszaal. Butragueño hoopt dat de arbitrage in de resterende speeldagen niet voor meer controversie zorgt. "Ik hoop dat de scheidsrechters zich in de resterende negen competitiewedstrijden niet vergissen. Wij hebben niet over de scheidsrechters gesproken." De oud-aanvaller probeerde van onderwerp te veranderen. "Dat is nu drie dagen geleden gebeurd en vandaag (zaterdag, red.) hebben we een geweldige wedstrijd gespeeld. Komende dinsdag spelen we weer in de Champions League en volgende week zaterdag wacht ons een lastig uitduel in Pamplona."

"Er zullen wedstrijden zijn die we niet zullen winnen, maar met 24 zeges in 29 competitiewedstrijden kunnen we al spreken van een fantastisch seizoen. De laatste twee remises hebben het team niet ongerust gemaakt. Dat kan nu eenmaal gebeuren. Tegen Málaga hadden we recht op drie punten en in El Madrigal was er sprake van een intense wedstrijd. We hebben zes punten voorsprong op Barcelona en dat is helemaal niet slecht. Als we zo doorgaan, komt het waarschijnlijk goed."

Bekijk de samenvatting van Real Madrid - Real Sociedad:


Wordt Real Madrid benadeeld?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

pfff wees een man en sta gewoon de camera te woord onder zo veel gezeik

25 maart 2012 om 09:25

Idd.......wat een trieste bedoeling, je supporters willen toch wat horen!!

Al zou het een keer echt tegenzitten. Ik vind het altijd beschamend om te zien wanneer een wereldteam zo loopt te piepen over de arbitrage. Overall zijn er duizenden clubs die er veel meer over te klagen hebben. Ok, het zat tegen, het is vervelend, maar blijf daar niet zo kleinzielig onder. Je bent toch een wereldclub? Accepteer het, baal er een dagje van en ga aub over tot de orde van de dag.

Het was misschien niet helemaal goed van de scheidsrechter kant afgelopen woensdag maar dat kan wel eens gebeuren in een wedstrijd ,. maar wat schiet je er mee op om de media niet te woord te staan lijkt mij niet heel veel mee op .

25 maart 2012 om 01:26

De media wil natuurlijk pittige uitspraken uitlokken. Dat scoort lekker in de krant/website. Als de Spaanse bond net zo kleinzielig is als de Nederlandse dan kan ik me prima voorstellen dat je de media even negeert, anders heb je nog 5 schorsingen aan je broek hangen.

Aan de ene kant is dit een wijze beslissing door de oververhitte spelers in de media te laten optreden, en Mourinho zijn bekende anti-arbitragepraatje te laten doen. Aan de andere kant zie ik niet in waarom er na de wedstrijd van vandaag niets gezegd kan worden in de media, dat staat toch compleet los van de vreemde wedstrijd in El Madrigal. Ik zal het nog éénmaal zeggen, zowel Real Madrid als Villarreal hadden nadeel aan de slechte arbitrage, ik vind dan ook dat Real Madrid die veel te veel uitvergroot, het is dit seizoen ook al meerdere malen voorgekomen dat ze geluk hadden met beslissingen van de scheids, dus ik zal de woorden van Mourinho maar herhalen: "de ene keer heb je de arbitrage mee, de andere keer tegen". Dat is ook op deze situatie van toepassing. Dus dit kan gewoon achter ons worden gelaten, degenen die de fout zijn ingegaan zijn bestraft, dus de zaak kan gesloten worden. De scheidsrechter moet zeker worden aangesproken op zijn gedrag, en zo mogelijk een schorsing opgelegd zien worden.

25 maart 2012 om 13:41

Blijf jij maar bij de Barcelona topics. Ipv hier de moraalridder proberen uit te hangen.

25 maart 2012 om 17:46

De media en pers zullen waarschijnlijk meer vragen stellen over woensdag dan over zaterdag, daarom is het niet slim om met de pers te praten 1 fout woord en je hebt misschien een extra schorsing om je nek hangen en aangezien real paar blessure's en genoeg schorsingen heeft gehad kan dat niet goed zijn voor het verloop van de competitie ik zeg nog steeds ik heb geloof dat real geen punten meer laat liggen of tenminste toch nog kampioen word maar nu is het zomaar spannend geworden en ruikt barca hun kansen en dat op een onterechte manier.
Ik weet dat barca ook vaak de scheids tegen heeft gehad, maar dat van afgelopen woensdag weegt echt kilo's zwaarder dan bijv een penalty niet gegeven.

25 maart 2012 om 22:25

Klopt, dat is ook waarmee ik begin. Het is inderdaad onverstandig om de boze spelers in de media te laten verschijnen, maar als club moet je dan wel je volwassen opstellen en naar buiten brengen dat je het liever niet meer over die wedstrijd wil hebben. De persconferentie na Sociedad zou dan in principe gewoon door moeten gaan. Het blijft wikken en wegen, maar uiteindelijk zou ik wel gewoon in de media verschijnen, het is namelijk hét communicatiemiddel met je grote achterban.

26 maart 2012 om 00:15

Joostvans heeft hierover gewoon gelijk. Real Madrid gedraagt zich als een verwend klein kind dat haar zin niet heeft gekregen.

Je bent nog altijd een voetbalclub die heel veel geld heeft door de vele fans die daarnaar kijken. Wij, de fans (niet dat ik een fan van Madrid ben, verre daarvan, maar ik kijk er toch graag naar) betalen het salaris van Mourinho en consorten.

Als die dan om hun mening gevraagd wordt (waar ze nogmaals meer dan royaal voor betaald worden) dan is het belachelijk dat ze ons die niet gunnen.

Ik vind dit een slechte zaak, Real Madrid hoort gewoon de pers te woord te staan. Bovendien kan de pers er niks aan doen dat de scheidsrechter bij Villarreal uit zo slecht was, en dan nog moeten ze zich niet zo aanstellen.

Gelukkig hebben ze vandaag ondanks twee keer puntverlies geweldig gespeeld en een mooie overwinning geboekt.

Erg kinderachtig dit. Zelfs als er echt oneerlijk was gefloten, sloeg het nergens op om de media te negeren. Maar Real overdrijft echt: het is vreemd dat Villareal met 11 man mag blijven spelen terwijl dezelfde speler twee gele kaarten heeft verzamelt. En die tackle op Pepe mocht ook geel opleveren, maar al die dingen zouden geen verschil hebben gemaakt, Villareal stond er uiteindelijk toch met 10 man. Dat Real 5 rode kaarten kreeg te pakken, hadden ze helemaal aan zichzelf te danken. Ramos kreeg terecht rood, en Real kan niet omgaan met druk en begon te stressen, waardoor ze zich lieten gaan. En dat leverde terecht twee andere rode kaarten op.

25 maart 2012 om 03:28

aan zichzelf te wijten*
Ik vind dit niet kinderachtig.
Ik vind het juist slim aangepakt, want nu kunnen Mourinho (en Real-spelers) niet met overhitte uitspraken komen.
Maar ja, in hoeverre kun je als Barca-supporter objectief blijven in een Real-topic?

25 maart 2012 om 03:48

Heb je het over mij? Ik kan altijd objectief blijven. Ik erken dat Real goed speelt, wanneer ze met 5-1 van Real Sociedad winnen, maar ik kan ook negatief commentaar leveren op het spel van Real Madrid wanneer ze 1-1 gelijkspelen tegen Villareal of Malaga. Dat geldt ook voor Barça: ik erken dat ze goed speelde tegen Sevilla met een 0-2 overwinning (als supporter prijs je ze daar meestal ook voor), maar ik geef wel toe dat Barça een slechte wedstrijd heeft gespeeld als ze 3-2 van Osasuna verliezen (als supporter baal je daar wel van). Kortom, het enige wat mij een supporter van Barça maakt is het feit dat ik blij gemaakt kan worden van goede prestaties van ze en boos kan worden om slechte prestaties van ze. Maar het verandert verder mijn standpunten niet over prestaties van teams die tegen Barça strijden.

25 maart 2012 om 03:53

@bahaboy
Wat ik niet snap is dat jij zegt dat het kinderachtig van Real vind dat zij de media niet te woord staan.
Waarom vind je dat vreemd?
Hiermee voorkomen ze pittige/overhitte uitspraken van Real-spelers/mourinho.
En zowel ik als jij weten dat als ze dan de media te woord gaan staan dat ze dat naar voren (wedstrijd Villareal-madrid) zullen brengen in de interview.
Dus ik denk dat deze maaregel uit voorzorg is genomen.

26 maart 2012 om 00:17

@ Marvin A

Zie mijn post hierboven, daarom

ja maar Madrid kan dit niet weer over zich heen late :s als ze er een dagje van balen en dan weer over tot de orde van de dag, kan het zo zijn dat ze hierdoor de kampioenschap mislopen, en dan kunnen ze niet opeens terug over deze wedstrijd lopen zeiken.. het is niet de eerste keer bij Madrid, laten we daar eerlijk over zijn, we worden er zo moe van..

25 maart 2012 om 01:38

Aan de ene kant heb je gelijk hoor. Dit kan erg nadelig zijn voor een eventueel kampioenschap. Maar moet Barcelona nou gaan zeuren over de beslissingen in hun nadeel? De niet gegeven penalty's in de laatste minuut? Of de onterecht afgekeurde goals? Lijkt me niet toch. Dan hadden zij ook net zo goed boven aan kunnen staan. Dus ik vind gewoon dat het zo is als het is.
Barca heeft ook voordeel gehad dit seizoen met de arbitrage. Real Madrid ook. Dus moeten ook alle beslissingen die in het voordeel zijn uitgevallen weer teruggedraaid worden?

Kortom soms zit het mee en soms zit het tegen. En je kunt het niet meer veranderen. Dus daarom ga over tot de orde van de dag en zorg ervoor dat die 6 punten voorsprong sowieso blijven behouden tot aan el clasico. Het is belangrijk om je te focussen op de nieuwe wedstrijden. Dit moet je achter je laten. Dat heeft Barcelona destijds ook gedaan. Geen scheldpartijen richting scheidsrechters of zeiken in de media. Nee gewoon zeggen dat de tegenstander goed heeft gespeeld en dat ze weer verder moeten.

25 maart 2012 om 01:50

Met jouw 2de alinea ben ik het helemaal mee eens, zo hoort het te gaan. Gewoon voetballen en niet zeuren.

Maar in je eerste alinea doe je net alsof Barca niet zeurt richting de scheidsrechters. Dat was altijd wel zo (natuurlijk wanneer alles voor de wind gaat), maar na de rode kaart van Pique, werd er door iedereen bij Barcelona over de scheids gezeurd. Van de spelers tot de coach, van de voorzitter tot de vice-voorzitter. Niet dat het erg is, maar dat gebeurt door iedereen. Zo is het leven nu eenmaal. Maar dat je doet alsof Barca dat niet doet is natuurlijk wel hypocriet.

25 maart 2012 om 03:25

@galactic0

Tuurlijk hebben ze tijdens de wedstrijd ook geklaagd over de rode kaart. Maar na de wedstrijd heeft Guardiola gezegd dat de rode kaart terecht was en ook de woorden van Pique zouden een schorsing op moeten leveren. Dus Guardiola heeft het gewoon geaccepteerd als een man. Verder heb ik na de wedstrijd ook alleen Pique horen klagen en verder geen spelers.

Maar tuurlijk heb je gelijk dat Barcelona ook zeurt tegen de scheids.

Al heb ik niet veel met de club Real Madrid, maar ik kan ze hierin absoluut geen ongelijk geven. Na zo een waardeloze wedstrijd als woensdag, hoor je als Spaanse voetbal bond een statement te maken. Alleen dat hebben ze op alle fronten niet gedaan. De kwijtschelding van een gele kaart is niet eens een goedmaker, maar een totaal logische beslissing. Daarnaast zou de spaanse bond die scheidsrechter iig tot einde seizoen niet meer mogen laten fluiten.
En als de pers normaal een hetze maakt op spelers en trainers, mogen ze dat in dit geval zeker ook doen op deze scheidsrechter!

25 maart 2012 om 01:54

Het kwijtschelden van een gele kaart is meer dan een goedmaker. Het feit dat de Rfef twee gele kaarten wegscheldt om schorsingen te voorkomen, terwijl dat in geen enkele andere competitie kan, bewijst dat de bond Mourinho alweer zomaar zijn zin geeft. Alleen maar omdat dat idiote zooitje uit de hoofdstad zich gedraagt als een stel kleuters ipv als ''koninklijken'' doet de Rfef dit.

25 maart 2012 om 03:00

Nou volgens mij kan Mourinho niets doen aan gele kaarten kwijt schelden. De Spaanse bond heeft zichzelf met deze actie belachelijk gemaakt. Vooral ook door de andere voor meerdere wedstrijden te schorsen. Daarnaast is het eigenlijk te belachelijk voor woorden dat we het hebben over de gele en rode kaarten, terwijl de discussie zou moeten gaan om het belachelijke optreden van de scheidsrechter.

25 maart 2012 om 17:52

@ 4barca4

het kwijtscholden van gele kaarten was de domme scheidsrechter zijn eigenschuld want hij had zijn administratie niet op orde. real heeft geen klacht gediend tegen de kaarten allee bij het uitdelen van de schorsingen kwam dat terboven.
als de scheidsrechter kaarten uitdeelt moet hij wel alles goed in zijn wedstrijdverslag noteren en dat deed hij niet.
nog een reden waarom deze scheidsrechter niet deugd.
als je zelfs geen goeie wedstrijdverslag kan maken van een wedstrijd die jij zelf hebt gefloten dan ben je niet goed bezig.

Misschien zou iemand deze verwende heren ook eens aan het verstand kunnen peuteren dat ze via de pers met hun (enorme) achterban communiceren. Of weten ze dit wel en vinden ze dit soort zinloze prestigestrijdjes zoveel belangrijker?

Wel een beetje overdreven hoor, vind ik.. Oké, na de wedstrijd tegen Villareal begreep ik het wel, de spelers waren gefrustreerd en boos, maar het is al voorbij en er is vandaag gewonnen..

Ik hoop dat ze volgende week wel gewoon tegen de media praten.

25 maart 2012 om 01:49

Soms moet je als club een statement maken. Supporters doen dit met spandoeken, zang, fluiten en zakdoekjes. Die mogelijkheden hebben spelers/clubs niet. Door nu een media boycot te doen, wordt er nog steeds over woensdag gesproken en maak je als club een statement. Dat ze woensdag niet voor de camera verschenen was hartstikke logisch en vandaag deden ze het als statement. Volgende week zullen ze vast weer met de pers praten.

25 maart 2012 om 13:49

Ja, dat hoop ik ook.

Natuurlijk, er werd woensdag heel raar gefloten, maar zoals ik al zei; dat was woensdag en ik vind dat het daarbij moest blijven.

Het zijn net een stel kleine kinderen die zo hun zin door willen drukken pfffff. Ze moeten eens goed naar hun zelf kijken, als je de arbitrage als normaale mensen behandeld dan word je dat zelf ook.

Je hebt overal voor en tegenstanders tegen, wat ook blijkt aan de reacties nu weer. Laat RM maar zelf beslissen wat ze niet of wel willen doen. Laten wij ons maar bezig houden met het voetbal

Of: Het is echt tijd om Arbeloa te verbannen, wat kan ik mij ergeren aan zijn spel. Bij Liverpool vond ik hem nog wel goed zo nu en dan.

25 maart 2012 om 04:24

Mourinho haalt wel een vervanger voor Arbeloa in de volgende transferperiode.
Arbeloa is de zwakke schakel binnen dit elftal, alhoewel ik zijn inzet waardeer heeft hij niets te zoeken in de basis bij Real. Kwalitatief komt hij gewoon te kort.
Hij is ook als back-up toen gehaald op de Rb-positie, right?
Mourinho wist aan het begin van dit siezoen waarschijnlijk ook niet dat hij Ramos CB zou zetten ipv RB. Toen moest hij opeens de reserve RB (arveloa) basis geven toen hij Ramos CB heeft gezet.

Zo redeneert men bij Real:
Scheids maakt grote fouten bij Villareal vs Real. Conclusie: Media moet geboycot worden.

25 maart 2012 om 03:31

In de media kan Real weliswaar druk uitoefenen op scheidsrechters (dmv uitspraken die gericht zijn naar scheidsrechters), maar dat doet Real m.i. niet.
Ik denk juist dat Real bang is dat spelers/coach met overhitte uitspraken komen nav de wedstrijd Villaeal- Real Madrid en dat voorkomen ze door niet met de media praten.
Ik snap ook niet waarom VZ het een media-boycot noemt.

26 maart 2012 om 00:27

Je snapt niet dat VZ het een media-boycot noemt? :s

Hoe zou jij het willen noemen dan?

als madrid punten verliest is het altijd de fout van het arbitrale trio
worden ze bevoordeeld heeft het trio het recht om zo te beslissen,volgens madrid.
een kindercreshe is er niks bij.
tegen betis sevilla winnen ze met 3-2 waar betis 2 penalties worden onthouden door handsballen,
waar 1 het in de media toegeeft de bal met de hand te hebben gespeeld,,alleen ramos het niet toegeeft
tegen mallorca,buitenspel wat het niet was,enz enz

barcelona werden penalties onthouden,rode kaarten gegeven etc wat er zeker geen waren,kijk gister tegen mallorca,spaanse,engelse comentatoren niemand kon behalve de scheids een handsbal herkennen

alle beslissingen,voor/tegen zijn dit jaar Meer voor madrid dan tegen,,dus ze zouden zich eens profilike op moeten stellen en de schuld bij zich zelf zoeken,als je van 20 kansen er maar 1 weet te benutten is het ook de schuld van de scheids bij madrid,schieten ze er tegen villareaal er 3a4 in, hoor je ze niet over zo een beslissing
HET Zijn Gewoon Waardeloose Verliezers alhoewel het maar een gelijk spel was

als je dan weet dat cassilas zich schaamt voor de reactie van trainer en sommige spelers dan kun je merken dat er maar 1 bij madrid de realiteit niet uit het oog heeft verloren Casillas
DE Enigste Speler DIE MET Hart Voor Madrid Speelt,en Niet Voor Eigen Roem
zoals 80% van de rest van de spelers,en faalt die 80% dan is de scheids schuld
erg triest van zulke groot verdieners,,en mourhino moet zich zelf echt in behandeling geven,die lijdt echt aan vervolgings waanzin

hekel je arbitralen zo,zo als madrid doet,moet je er ook mee leven dat deze jou gaan hekelen,je krijgt ze op deze manier echt niet voor je,eerder nog meer tegen je

26 maart 2012 om 00:28

Niks aan toe te voegen. Volledig mee eens.

Vindt het ook nog steeds opvallende dat de spaanse tuchtcomissie gele kaarten kwijtscheld waardoor Ramos gisteren mocht voetballen... Zo kan je aan de gang blijven..

Real wordt steeds meer een club van gefrustreerden met Calimero gedrag! Zonde dat een doldwaze trainer een instituut als Real zo naar de klote kan helpen.

Het giertje is compleet de weg kwijt, 'wij hebben niet over de scheidsrechters gesproken', zegt ie, terwijl ze het hele seizoen niets anders doen. Zonder de hulp van de arbitrage dit seizoen had real madrid aardig wat punten minder gehad, en afgelopen week tegen Vila-real mochten ze blij zijn dat niet ook Lass rood kreeg en er twee penalty's van Arbeloa werden gefloten. Maar goed, dit gedrag verbaast me niets voor een club met een duistere historie zoals real madrid.

25 maart 2012 om 17:23

En je blijft maar kinderachtig provoceren. Je zal toch wel elke ochtend met moeite een voet over de deurdrempel zetten.

26 maart 2012 om 08:51

heel eerlijk, hij heeft wel gelijk dit gaat nergens meer over.... wat een aanstellers, zij worden juist bevoordeeld die blinde maagden. En als 1 keer tegen zit worden ze meteen gefrustreerd en boos op de scheids zodat de scheids nog banger word voor dat gestoorde volk en nog minder tegen ze gaat fluiten.. want een dwaas die Mourinho, als ik daar zou spelen dan zou ik gewoon Schijt ! hebben aan het geld en weg gaan bij die opgefokte tiran.. en dan vinden ze het raar waarom er meer mensen Barça supporteren...

nou lastig hoor, apoel uit, osasuna uit. pff zou ik van wakker liggen.

en nee ze hebben met geen woord over de scheids gepraat vorige week en ze verdienen alles meer dan anderen....

Wat een rare secte maakt Mourinho er toch van.
Wel lachwekkend dat heel Real Madrid nog altijd keurig als een stel hondjes er naar luisterd!
Eigenlijk prachtig om te zien die idioterie.

26 maart 2012 om 00:31

Hahaha jij eigenlijk ook helemaal mee eens. Het is eigenlijk gewoonweg bizar dat een club als Madrid dit aso-gedrag maar gewoon tolereert, puur en alleen om Barca van de troon te stoten.

Medelijden heb ik met de volgende scheidsrechters die Madrid zullen fluiten! Ze staan al onder immense druk, de belangen zijn al hoog genoeg. Scheidsrechter zijn is toch maar een hondenberoep. Dat de Fifa het spelletje menselijk wil houden is begrijpelijk, maar ga maar eens vragen aan zo'n scheids of hij die 90min menselijk vindt.

De houding van het bestuur van Madrid is deels te begrijpen. De belangen zijn hoog en de rivaliteit met Barcelona is maar heel zeldzaam zo extreem geweest de voorbije 20 jaar. Als je dan 2 punten verliest door de scheids en er 4 een rode kaart krijgen kan het water al eens overkoken. Maar het is ook een teken van de angst dat het monster van Catalonië terug zou sluipen en de Classico is voor veel Madrilenen geen wedstrijd meer waar je naar uitkijkt.

25 maart 2012 om 12:46

@samur

Haha ik dacht echt precies hetzelfde. Als scheidsrechter kun je het echt nooit doen. Al fluit je een foutloze wedstrijd, dan doe je het toch verkeerd in de ogen van veel mensen. Absoluut ene hondenberoep.

ieder bericht begin ik meer een hekel te krijgen aan de (koninklijke) waar precies niets meer van over is!

Triest clubje want hiermee willen ze de druk bij de arbritage leggen zodat ze nog meer gematst worden want dit seizoen zijn ze meerdere keren door de scheidsrechter aan punten geholpen (Betis en Mallorca alleen al) !

Nu denken ze dat ze de wedstrijd van een woensdag benadeeld zijn maar ze moeten blij zijn met een punt want ze hadden extra rood moeten hebben en minimaal 1 penalty tegen!

Mourinho is de meest onsportieve en achterbakse trainer die er rond loopt op de voetbalvelden!

Wat een zeikreacties hier zeg. Laat Real lekker bepalen of ze wel of niet met de pers willen praten? Zo'n stilteperiode is helemaal niet verkeerd, als je ziet hoeveel emotie er afgelopen week loskwam.

En uiteindelijk is Mourinho gewoon een toptrainer, heeft Real een topploeg en wordt Real gewoon terecht kampioen van Spanje.

Sorry hoor, ik heb respect voor alles en iedereen, maar dit vind ik toch wel heel erg zielig hoor.

Dit is wel een stiekeme manier om de druk op de scheidsrechters nog eens op te voeren: "ik hoop dat de scheidsrechters zich in de resterende negen competitiewedstrijden niet vergissen."

Ja, dit is echt zeer zielig gedrag van Madrid. Villareal kreeg 2 duidelijke strafschoppen niet en ze voelen zich nog benadeeld ook. Betis kreeg 2 strafschoppen niet en daar spreken ze wel niet over. Je moest na de wedstrijd eens zien hoe hartelijk Mourinho de scheidsrechters ging bedanken. Van zijn gezicht was heel goed af te lezen "dank jullie wel voor de 3 punten die jullie me cadeau hebben gedaan.".

Ach door dit allemaal zo op te blazen leggen ze nog even extra de nadruk op het zogenaamde onrecht dat ze is aangedaan. Verschrikkelijk hoe ze op deze wijze proberen heel voetballand te doen geloven dat ze zijn bestolen en dat de arbitrage Barcelona wil helpen.

@ Karanka

''hopelijk maken de scheidsrechters de volgende 9 wedstrijden geen vergissingen''.

Dat hopen we allemaal inderdaad niet, zodat jullie ook eens een penalty tegen krijgen of een rode kaart. Wat een onzin hier. Villareal had gewoon een penalty verdiend in de eerste helft al en dan zegt deze achterlijke man ( zo doet hij zich voor) dat hun zo erg benadeeld werden... ach man wat triest diep en diep triest...als jullie kampioen worden, nou proficiat.. ik zou er niet blij mee zijn.. stellete jankerds

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren