Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Het is lachwekkend dat Pepe en Messi tegelijkertijd geschorst zijn'

Laatste update:
/

Rayo Vallecano baalt van de thuisnederlaag tegen Real Madrid zondagmiddag. De stadsgenoot zegevierde door een doelpunt van Cristiano Ronaldo met 0-1. De spelers van de promovendus beklaagden zich over het harde spel van Pepe en Sergio Ramos, die om onverklaarbare redenen niet werden bestraft voor een charge op de enkel van Piti en een elleboogstoot in het gelaat van Diego Costa.

Piti hekelt daags na de derby in Vallecas het optreden van de dienstdoende arbiter. "Ze deelden continu trappen uit, mochten doen wat ze wilden en de scheidsrechter trad niet op. Bovendien mochten we geen commentaar leveren. Terwijl zij rustig met hem konden praten, moesten wij afstand nemen. En als we dat niet wilden, zouden we geel krijgen. Natuurlijk floot hij in het voordeel van Real. Er is veel respect voor ze, maar ons had hij geen greintje respect. Het is frustrerend om te zien hoe wij voor elke overtreding een kaart krijgen en zij onbestraft tekeer mogen gaan."

"Ik begrijp werkelijk niet hoe Pepe pas ergens in de tachtigste minuut zijn eerste gele kaart kreeg", vervolgt Piti. "Hij bleef maar overtredingen maken, dat riekt naar compensatie. Het is lachwekkend dat Pepe en Lionel Messi tegelijkertijd een schorsing moeten uitzitten voor hun vijfde gele kaart. Een speler als Messi begaat nauwelijks overtredingen en krijgt veel te verduren. Ik denk dat niemand dat snapt, in ieder geval elke speler die tegen Real Madrid heeft gespeeld. Het is niet eerlijk dat spelers van een topclub mogen doen wat ze willen. Iemand moet maatregelen nemen, dit kan zo niet langer."

Overtreding van Pepe:

Overtreding van Sergio Ramos:

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Pepe verdient onderhand een gevangenis straf, dit is te mild

27 februari 2012 om 17:39

haha jij wel.

27 februari 2012 om 17:42

Ik weet niet hoor, maar als je al die overtredingen die Pepe begaat in het dagelijks leven op iemand uit zou voeren kan je aangeklaagd worden voor Zware Mishandeling. Dus reageer alsjeblieft een beetje normaal met je: "haha jij wel.".

27 februari 2012 om 17:46

Met voorbedachte rade, dat is nog wel het ergste.

27 februari 2012 om 17:48

hahahah wat een kromme vergelijking gazhims3lv., die gaat dus helemaal niet op.
Als je op straat iemand tacklet krijg je ook een gevangenisstraf.

Ookal hadden beide Ramos en Pepe rood moeten krijgen, kom aub niet aan met die rare uitspraken over gevangenisstraffen. Dit is nog altijd een contactsport en risico van het vak, met daarbinnen passende sancties.

27 februari 2012 om 17:48

Zware mishandeling?????? Man dan ben jij echt he-le-maal niets gewend.

27 februari 2012 om 17:52

Ik doel bijvoorbeeld op zijn acties tegen Getafe vorig seizoen waarbij hij iemand twee keer schopt, aan zijn haren trekt, een knietje geeft, zijn arm fijnknijpt, op zijn buik gaat staan, op zijn been gaat staan etc..

27 februari 2012 om 17:59

nee hij doet het per ongeluk. Laten we kijken als dit gedaan wordt door Busquets hoe je dan reageert, sneu typje. Gewoon eerlijk zijn en toegeven dat deze lui de naam van het grote Real bezoedelen.

27 februari 2012 om 18:03

@pacogento

Wat jij nu wilt beweren is gewoon dat mensen op het voetbalveld elkaar alles maar aan mogen doen omdat het het risico van het vak is. Dus is het toegestaan om geweld te gebruiken daar. Een tackle is een tackle maar een elleboog en wat Pepe doet valt gewoon onder geweld en dus een misdrijf. Volgens mij is geweld nog altijd niet toegestaan in onze samenleving op welke manier en waar dan ook.

Wat ik het meest betreur is de Real ''''''''fans'&... ( echt heel veel aanhalingstekens omdat het geen fans zijn) het nog goed praten ook.
Het is toch gewoon niet mogelijk om dit soort dingen goed te praten? Anders is er toch iets mis met je als je dit mild vind. Of gewoon lekker hard. Dan zit er echt iets niet goed bij je en heb ik medelijden met jullie ouders.

Inderdaad zoals gazhims hierboven aangeeft. Wat er tegen Getafe is gebeurd is al voldoende voor een gevangenisstraf.

In voetbal kan ik veel dingen aanvaarden. Maar met opzet iemand willen blesseren niet. Wie dat wel kan is niet goed en geen voetballiefhebber. Feit.

27 februari 2012 om 18:07

sorry dat ik het zeg maar ik vind die overtreding van ramos echt goed gelukt moest wel een beetje lachen toen ik zijn hoofd helemaal naar achter zag gaan

27 februari 2012 om 18:18

Pacogento, je zegt het zelf heel duidelijk. contactsport , maar bij Pepe en Ramos had het weinig met sport te doen. En het opzettelijk toebrengen van (zwaar) lichamelijk letsel levert misschien wel geen gevangenisstraf op maar toch wel een mooie aantekening in je strafblad.

27 februari 2012 om 18:24

Ik heb medelijden met types zoals jij. Misdrijf, gevangenis straf? Je hoeft iemand maar een tik te geven bij de nieuwe generatie en ze gaan met de staart tussen de benen naar de politie. Laf laf volk tegenwoordig, gadverdamme. Geen zelf respect. Wat een lachertje.

Ik praat het gedrag van Pepe niet goed. Maar wat een drama zeg, als er mensen over misdrijven en gevangenis straf praten.

27 februari 2012 om 18:25

Jij spoort al helemaal niet. Voor hetzelfde geld loopt het af met een gebroken enkel en een gebroken neus.

In jouw opinie moet je zeker eerst iemand invalide schoppen of slaan alvorens er sprake is van zware mishandeling.

27 februari 2012 om 18:33

Hoe zit dat dan met (kick)boksers? Dat is toch ook een sport...

27 februari 2012 om 19:52

@pacogento

Ik kan me nog de overtreding van Rachid Bouaouzan herinneren op Niels Kokmeijer. Hiervoor is hij door het OM aangeklaagd voor zes maanden voorwaardelijk en een taakstraf. Dit was alleen wel voor het eerst, dus vaak komt het niet voor

Wat hij uiteindelijk als straf heeft gekregen weet ik niet precies, maar het is dus wel mogelijk.

27 februari 2012 om 20:09

Wat is de bedoeling van voetbal?? en wat is de bedoeling van kickboksen??
Wat Pepe en Ramos op het voetbalveld doen hoort eerder in de ring van kickboksen, maar zeker niet op het voetbalveld. Gast, wat heb je gedaan het weekend?? Gesnoven?? Deze overtredingen hadden met diep en diep rood bestraft moeten worden. En die flapdrollen van scheidsrechters ook!

27 februari 2012 om 23:54

Ach overdrijven is ook een vak zeg. In NL delen ze al geen gevangenis straffen uit voor een moord, laat staan voor zoiets.

Ontopic; Je kan wel elke wedstrijd klagen over Pepe, maar ik houd wel van dit soort spelers. Alles geven in een wedstrijd, hard zijn. Die mensen heb je ook nodig. Je zou blij mogen zijn als je zo iemand in je team hebt, scheelt je een hoop werk, want een stofzuiger is het zeker! Een scheidsrechter is het om overtredingen te bestraffen, en dat hij dat niet, kan hij lekker zo doorgaan zonder problemen.
De ene keer heb je de scheidsrechter tegen, de andere keer heb je hem mee. Dus vind het altijd zo'n onzin om over de scheidsrechter te klagen, ga er zelf maar staan.

28 februari 2012 om 11:03

Toni9: "een tackle is een tackle maar een elleboog en wat Pepe doet valt gewoon onder geweld en dus een misdrijf. Volgens mij is geweld nog altijd niet toegestaan in onze samenleving op welke manier en waar dan ook."

als je iemand op straat een hoekslag verkoopt is het ook geweld! ofwel zware mishandeling, in de ring bij K-1 is het een mooie slag. of ga je mij zeggen dat alle vechtsporten eigelijk illegaal zijn of hoe??

voetbal blijft een contact sport en het wordt bestraft conform de regels van het voetbal en niet volgens de wetgeving die op straat telt...

27 februari 2012 om 17:40

Dan verdiend Fabregas dat ook ,die een aanslag pleegde op de benen van een Atletico Speler ! .Ik vond het nogal meevallen ,wat Pepe deed ,mensen gaan hem weer zwart maken ,terwijl er weinig aan de hand is ! .

27 februari 2012 om 17:42

Weinig aan de hand? Hij komt zo hard instormen, laat staan dat hij hem vol op zijn enkel raakt, dat hij hem ook nog eens een gigantische bodycheck had kunnen geven. Dom en onbenullig. Hoezo valt wel mee

27 februari 2012 om 17:43

Soms die aanslag op Alexis Sanchez vergeten? Weinig aan de hand.. wat bezielt jouw, zal ik jouw enkeltje is proberen te breken? Kijken of er dan nog steeds weinig aan de hand is. Dit is gewoon donkerrood.

27 februari 2012 om 17:43

Hij staat vol op zijn enkel, hoezo weinig aan de hand?

27 februari 2012 om 17:44

Waarom begin je over een andere speler? Kijk dan wat pepe doet vol met zn noppen in zn voet en dan ga jij zeggen dat er weinig aan de hand is. Onbegrijpelijk,,,

Verschrikkelijke speler die pepe hoop dat ie zelf een keer een doodschop krijgt en dan ook niet meer kan voetballen. Vuile crimineel dat et is.

27 februari 2012 om 17:45

Om de bal te pakken ja ,maar niet bewust op de enkels ,als voetballer raak je soms per ongeluk de enkels ,dat weet als voetballer heel goed.mensen hebben een hamer nodig om op Pepe te kunnen slaan,fabregas dat was pas een vieze aanslag ,dar hoor ik verdomme niemand over !

27 februari 2012 om 17:46

Maar niet bewust hoor , als je voetbalt dan staat er ook een speler wel een is op je enkel ,wat is daar zo erg aan !

27 februari 2012 om 17:46

Als je met 600km per uur aan komt stormen dan is dat inderdaad niet bewust.. heb je helemaal gelijk in, goed gezien.. Not

27 februari 2012 om 17:49

Ja om voor de bal te gaan ja ,daarbij kwam hij iets te laat ,waardoor hij op de enkel ging staan !

27 februari 2012 om 17:49

Pepe komt met volle vaart aanzetten zonder te verlangzamen als hij bij de speler is.
Daarnaast heb ik niet het gevoel alsof hij voor de bal ging. Want ook al had de speler de bal niet weg getrapt dan is dit wel een zeer rare actie om voor een baal te gaan.

Pepe maakt gewoon teveel onnodig zware overtredingen. Ze moeten hem gewoon eens een flinke straf geven in de hoop dat hij ervan leert. Maar als je naar zijn verleden kijkt dan betwijfel ik dit.
Mourinho of de aanvoerder of zelfs de voorzitter zouden ook eens met hem het gesprek kunnen aangaan.

27 februari 2012 om 17:49

Psvx
Is het dan toevallig dat Pepe dit ongeveer 45x per seizoen overkomt ??

27 februari 2012 om 17:49

Je kunt wel eens te laat zijn. Helaas is hij altijd te laat of doet hij altijd domme dingen. Als je dan ook eens eerlijk een mooie rode prent krijgt met de bijbehorende schorsing zou het eerlijk zijn ja. Helaas gebeurde dat weer niet.

27 februari 2012 om 17:54

psvx : Nee en weet je waarom niet? Omdat Fabregas niet wekelijks enkel-brekende schoppen uitdeelt en die "vuile" Pepe wel! Dus waarom zou je in vredesnaam hier een andere speler willen aanwijzen als in "hij doet ook iets wat niet mag"? Pepe schopt wekelijks spelers naar de ziekenboeg, zoveel zelfs dat we er nieteens meer vreemd van opkijken als hij iemand wer een doodschop geeft. Ik sta alleen versteld als hij geen spelers door midden zaagt.. Heb jij nou echt sympathie voor dit soort spelers? Of geniet jij niet zo van voetballers met flair? Moeten die allemaal kapot worden geschopt door Pepe?

27 februari 2012 om 17:56

Hij is een keer los gegaan tegen Getafe speler ,sindsdien kijkt iedereen met een zwarte haat bril, bij elke incident worden vergrootglas bij gelegd !

27 februari 2012 om 17:57

Bij Arsenal anders wel ,had hij vaak smerig momenten ,waarin hij aanslagen pleegde in zn Arsenal tijd,ook bij Barca heeft hij nog steeds zulke smerige dingen

27 februari 2012 om 18:01

Haha kerel je maakt jezelf belachelijk. Fabregas vergelijken met Pepe is echt van de zotten, laat je opnemen idioot. Misschien kan je een kamer delen met Pepe op de psychiatrische afdeling

27 februari 2012 om 18:13

En Pepe niet?

27 februari 2012 om 18:36

ik zou zelfs durven zeggen dat er niets aan de hand is. De enkel daarentegen...
Dit is echt driest. Ik hoop dat ze Ramos nog schorsen op basis van de beelden. Maar dit kan echt niet meer. Je durft nog zelfs te zeggen dat dit niet opzettelijk gebeurd. Dit geval misschien niet. Maar als je op een seizoen tientallen zo'n overtredingen begaat, is dat niet alleen maar aan het toeval te wijden. Ik hoop dat hij weg gaat na dit seizoen, of dat iemand met die gast gaat praten, want dit gaat zo stilletjes aan toch te ver hoor.

27 februari 2012 om 19:03

600km per uur nog wel. Dan heeft ie verkeerde beroep gekozen had ie op monza rond moeten rennen. Jij bent wel een meester in het overdrijven. Pepe komt lomp in, kan zeker rood zijn, als vind ik dat nog wel zwaar gestraft omdat ie voor de bal gaat en volgens mij niet opzettelijk voor de enkel.

Maar jij doet alsof het een moordenaar is die op een vormfout is vrijgesproken zeg. Moraalridder.

27 februari 2012 om 20:11

maar als je spelers als toivonen en mertens in je team hebt, dan snap ik zijn reactie wel.

27 februari 2012 om 20:42

Het gaat over Pepe ,aub ontopic blijven ,ander kan je beter wegblijven ?

27 februari 2012 om 21:21

@psvx

Jij kunt het echt totaal niet objectief bekijken he?! Ramos & Pepe hadden beide zwaar rood verdiend! Alle herhalingen eens goed nakijken jij en dan terug komen.
Misschien ook de regeltjes er meteen naast leggen en dan zie je meteen dat het duidelijk rood is. Maar goed, tot dusver 30/40 reply's van je gelezen maar geen enkele daarvan objectief bekeken.. 'nuff said.

27 februari 2012 om 18:02

De perfecte straf voor zo'n ordinaire schopper is om is ff 5 minuten tegen een proffesionele schopper te gaan staan, wil pepe wel eens wat zien proberen tegen een Badr Hari ofzo.

27 februari 2012 om 18:21

Stel hem maar eens op bij het Australisch Footbal, dan kan hij de risico's van het vak eens een keer meemaken.

27 februari 2012 om 19:36

Haha het zou me niks verbazen als Pepe met zijn gekke acties Hari kapot knalt op een 'onbewuste' manier.

OT: Kan Pepe niet gewoon van de voetbalvelden verdwijnen ofzo? De eerdere schorsing van 20 wedstrijden die hij ooit gehad heeft mag hij best weer hebben. Of naar een gesticht sturen.

28 februari 2012 om 12:31

haha nooit van zn leven dat die man hari ook maar aanraakt, als pepe knippert met zn ogen heeft hij waarschijnlijk al een hiel of scheenbeen op zn kin.
Nee blijf erbij als je sommige voetballers ziet rollen na een tackle dat het meerendeel echt watjes zijn en geen pijn kennen / lage pijngrens hebben.

27 februari 2012 om 18:26

ga toch weg man met je gevangenis straf.. dan moete ze mensen zoals jij ook in de gevangenis stoppe vanwege domme reacties.. geel was op zn plaats, meer niet blaas niet alles op omdat het pepe is.. pff zo moe van die barca rukkers .. zucht...

27 februari 2012 om 19:05

Het was niet gek geweest als deze speler van Rayo Vallecano iets gebroken had hoor! En nee ik ben geen Barca-fan of Real-fan of fan van die dan ook in de spaanse competitie, maar deze actie moet gewoon een donker rode kaart opleveren + een flink aantal wedstrijden schorsing. Hoe kan het dat iemand dit mee vindt vallen??!! Jij hebt er echt geen idee van wat de gevolgen hiervan kunnen zijn he?

Volgens mij is zelfs de scheidsrechter bang voor Pepe

Goeie rechtsback, maar was is het een zwijn die Ramos.

27 februari 2012 om 17:40

Niet geweldige RB wereld CV, ja hij is een debiel en krijgt daar betaald voor (qua geld) het is zijn baan om het goal te verdedigen

nee ff seri was wel een harde elleboog.

27 februari 2012 om 18:15

Tja, de Spaanse bond zal het wel weer anders beoordelen. Die zullen het vast wel weer als een gevalletje Pepe, ofwel niet te bewijzen. Die bond maakt zichzelf echt belachelijker met de dag.

Messi krijgt onnodig geel, hij kon er 3x niks aan doen.

Pepe verdient gewoon een schorsing wat een smeerlap.

27 februari 2012 om 17:49

Doel jij met onnodig geel op de gele kaart van gisteren van Messi.
Die gele kaart was meer dan terecht even bewust de bal meenemen met de hand.

Deze meneer (die uitspraak deed in het artikel) zal waarschijnlijk nog wel horen van de Spaanse bond. Altijd gevaarlijk om uitspraken over de scheidsrechter te doen.

27 februari 2012 om 17:50

Oke, ik van gisteer kan nog wel?
Heb jij die andere 2 gezien?
Of ben je een Madrileen en alles wat Barca is haten?

27 februari 2012 om 17:54

Messi heeft volgens mij een soortgelijke gele kaart gekregen. Weer de bal met de hand meenemen. Die kaart was ook gewoon terecht. Vind jij van niet?
De andere drie kaarten kan ik me helaas niet herinneren.

PS: Even stiekem als nick een Real-speler zetten terwijl jij gewoon overduidelijk voor Barca bent. Dat is Triest

27 februari 2012 om 18:22

Ik een Barca supporter? hahha

27 februari 2012 om 18:37

Je lijkt wel op een dictator vind je niet???
Als je een dictator beledigt krijg je zware straf, maar een dictator mag zelf iedereen doodschieten en bevelen geven

Dus Pepe en Ramos mogen alles doen en hoeven geen schorsing te krijgen maar deze speler die de waarheid spreekt moet/kan een schorsing krijggen.
Spanje lijkt een van Agrika landen wel

27 februari 2012 om 18:58

Een hele slechte vergelijking.
Laten we daar vast mee beginnen.
Bovendien zeg ik dat het gevaarlijk is voor een speler om zich uit te laten richting de arbitrage. Ik zeg hierbij niets over Pepe, Ramos of eventueel Messi.
Dat jij zoiets kunt afleiden obv mijn reactie vind ik heel vreemd.

27 februari 2012 om 19:03

@i.casillas Waarom dan Messi vrij proberen te spreken als hij (lees goed!) gisteren verkeerd zat. Het is eenmaal tegen de regels om de bal bewust met je hand mee te nemen. En dat dat nog vrij proberen te spreken.
Volgens mij wil je gewoon duimpjes scoren.

27 februari 2012 om 19:12

Mourinho doet wekelijks uitspraken over scheidsrechters (en 4de officials) die nergens op slaan. Zo veel wordt hij ook niet gestraft?

27 februari 2012 om 19:17

Ik zeg alleen dat deze speler risico loopt als hij zich negatief uit tegenover de arbitrage. Dat is ook zo bij Mourinho gebeurd na die uitspraak van Mourinho op de officials vorig seizoen.
Ik probeer alleen te zeggen dat spelers hier voorzichtig mee moeten zijn (kritiek uiten naar de arbitrage), want het kan ze zomaar een schorsing opleveren. Ik praat de acties van zowel Ramos en Pepe niet goed. Een onnodige schorsing voor deze speler van Rayo is toch niet nodig? En zoals je weet kan dat wel gebeuren als je je negatief uit tegenover de arbitrage.
Beetje duidelijk?

27 februari 2012 om 17:51

Inderdaad. Messi kreeg de bal gewoon onbewust op zijn hand en hij krijgt geel.

Pepe is gewoon weg gekomen met bewust op de hand trappen van Messi. Het recht is heel ver te zoeken. De spelers worden gewoon niet beschermt tegen deze gek. Het is afwachten tot iemand een dubbele beenbreuk van hem krijgt uitgedeeld.

Pepe is de grootste clown in de voetbalwereld

27 februari 2012 om 17:44

Clown? Nee denk het niet, zelfs de kleine kinderen rennen van hem weg..

27 februari 2012 om 17:45

Clowns zijn mensen die goed mensen kunnen laten lachen, dat zijn dus Sergio Busquets die laat me lachen door ze swalbes maar Pepe is een huurmoordenaar.

27 februari 2012 om 17:48

Er zijn ook Clowns die kunnen vermoorden hoor..
Genoeg horrorfilms met zulke clowns..

27 februari 2012 om 17:48

Een huurmoordenaar is een persoon die zich laat inhuren voor het plegen van een moord. Hoewel er weinig over dit soort personen bekend is, wordt aangenomen dat huurmoordenaars geen vaste opdrachtgever hebben, maar leven van contract tot contract bij verschillende opdrachtgevers.

Pepe heeft een vast contract bij Real Madrid, ook is nog nooit bewezen dat Pepe iemand vermoord heeft, dus je kan hem niet echt een huurmoordenaar noemen.

27 februari 2012 om 17:50

Ik vind jou ook wel een clown, want ik moest hard lachen om je reactie ( positief bedoeld )

Pepe verdient in mijn ogen echt een keer een schorsing van 10 wedstrijden, eens kijken of hij dan nog zo door gaat.

De overtreding van Messi was ook geel waard en is een terechte schorsing.

27 februari 2012 om 18:00

Die Tiran(pepe) heeft al één keer een schorsing van 10 wedstrijden gekregen.
Dat was toen hij tegen Getafe iemand op zijn rug had geschopt.
Hij heeft zo te zien niet veel geleerd van zijn fouten.

Ik vond Sergio Ramos een schande... Die man moeten ze gelijk 10 wedstrijden schorsen !

Ook jammer dat die Pepe steeds in bescherming wordt genomen.. Die man die zou niet eens meer op een voetbalveld mogen staan... Wat hij op een voetbalveld doet, krijg je op straat een gevangenisstraf voor.

Amen! Het zijn inderdaad de twee topclubs, Real Madrid en Barcelona, die mogen doen en laten wat ze willen. De Spaanse Bond is lachwekkend wat betreft de schorsingen. Busquets met z'n 'mono mono', Pepe op de hand van Messi, gewoon vrijgesproken. Dat Pepe en Messi tegelijk geschorst zijn, is inderdaad ironisch.

27 februari 2012 om 17:47

Ik ben werkelijk verbijsterd dat dit pas Pepe zijn 5e(!) gele kaart was dit seizoen. Ongelofelijk eigenlijk als je ziet wat voor kunstjes die gast elke week uithaalt hey.

Messi verdiende ook gewoon geel en wat is er zo gek aan dan dat beiden geschorst zijn?

27 februari 2012 om 17:40

Omdat Messi het met ''hens'' heeft in de 16 bij tegenstanders.
En Pepe raakt graag lichaamsdelen.

27 februari 2012 om 18:17

Wat is hens? Ik neem aan dat je hands bedoelt.

Toch is het raar dat Pepe overal altijd mee weg komt.

Wat ik helemaal verwerpelijk vind is dat Ramos nog doet alsof die andere er een theater van maakt. Smerige voetballer zeg.

27 februari 2012 om 17:42

Heb je het überhaupt wel gelezen. Het gaat erom dat deze ¨pipi¨ vindt dat het gek is dat een beest als pepe tegelijkertijd geschorst is als een normale kerel die een overtredinkje maakt. hij vind dat pepe gewoon harder aangepakt moet worden

27 februari 2012 om 17:44

Dat van Messi wat totaal onbewust ging had inderdaad gewoon afgedaan kunnen worden met een simpele vrije trap voor Atletico.

27 februari 2012 om 17:44

En Fabregas dan die op de achterlijn iemand van Atletico een gigantische schop geeft? Is dat allemaal wel goed dan? Of word dat zomaar geaccepteerd omdat hij technischer is dan een Pepe bv?

27 februari 2012 om 17:54

Fabregas probeert die bal buiten te duwen, maar die verdediger was zo slim - of zo dom - om zichzelf er voor te gooien toen hij zag dat Cesc die bal wou buiten duwen. Dus blesseren ze elkaar en krijgt Cesc - terecht - geel.

27 februari 2012 om 17:56

@shannon25

Doet Fabregas dat structureel net als Pepe en Ramos?

Dat je Fabregas erbij haalt, slaat nergens op.

27 februari 2012 om 17:56

Nee dit was ook niet goed maar er zijn in die wedstrijd veel hardere overtredingen gebeurd waarbij gewoon rood had moeten vallen zoals de aanslag op Sanchez.

27 februari 2012 om 18:08

We hebben snel de neiging om iedere overtreding van Pepe uit te vergroten. Natuurlijk deed hij belachelijk bij Messi door op zn hand te staan destijds en thuis tegen Getafe maar een overtreding is een overtreding en Fabregas misdroeg zich behoorlijk en had rood moeten krijgen

@ Edenhazard
En jij probeert die charge van Fabregas hier ook nog goed te praten ofzo?

27 februari 2012 om 18:26

Hij vindt het niet gek dat ze beiden geschorst zijn, maar dat ze evenveel gele kaarten hebben. Als je de speelstijl van Pepe met die van Messi vergelijkt is dat ook wel op z'n zachtst gezegd vreemd te noemen..

Pepe maakt overtredingen dat zeg ik eerlijk maar dan zegt hij dat Messi nooit overtredingen maak haast nooit maar je hoeft geen overtreding te maken om geel te krijgen, de meeste gele kaarten van messi komen door zeiken om een gele voor een ander en commentaar.

27 februari 2012 om 18:37

Ben het helemaal met je eens. Pepe is nu eenmaal een (soms te) harde speler. Messi pakt zijn kaarten met geniepig (of voor de barca fans 'slim' spel, en klagen bij de scheids inderdaad. Ik vind het sowieso een rare vergelijking van deze speler.

Onvoorstelbaar dit Pepe had direct rood moeten hebben en ramos moet 6wedstrijden geschorst worden. Bij sommige spelers gaat het nergens meer om. Op en top profesioneel?

Pff, wanneer pakt iemand binnen de club dit gedrag is aan? Belachelijk dit. Zelden hoop ik dat spelers van de club die ik steun worden geschorst, maar schors hem hiervoor en hopelijk kapt hij is met dit soort onzin.

Pepe is een niet te tammen stier die wat mij betreft geschorst moet worden voor het leven. hij snapt volgens mij nog steeds niet dat je niet elke wedstrijd een (lees meerdere) rode kaart waardige overtredingen hoeft te maken. aanpakken die vent!

Wat een gladde alen zeg. Viezeriken zijn het. Verdienen onderhand een gevangenisstraf zo. Dit moet je eens op straat doen in het dagelijks leven, wordt je gelijk opgepakt en beschuldigd van poging tot doodslag bij wijze van spreken...

Lachwekkend gewoon dat Pepe niet eens geel krijgt voor die overtreding. Laat weer eens zien wat voor invloedhet klagen van Mourinho heeft gehad op de arbiters in Spanje. Ronduit lachwekkend.

27 februari 2012 om 17:41

Nee.. De Spaanse bond doet er alles aan dat Real en Barca punten pakken, is al jaren zo en daar heeft Mourinho niks mee te maken. Ondanks dat hij Europa's grootste pispaal is.

Ppep zou niet misstaan op het WK voor gedetineerden

En zelfs daar zou hij nog tekeer gaan.

Oke heel leuk vz laat maar de overtredingen van de Madrilenen zien, maar wil je dan ook zo eerlijk zijn om de overtreding van Messi te laten zien!?!?!?!

27 februari 2012 om 17:45

over welke overtreding van messi heb je het. De schop die hij uit frustratie aan pepe gaf? We kunnen wel alle overtredingen van de twee vergelijken maar denk dat dit genant wordt voor je want pepe misdraagt zich wekelijks. Van die man kan je al een speelfilm aan aanslagen maken.

27 februari 2012 om 17:46

Welke overtredingen de laatste dateert van paar maanden geleden tegen Pepe?
Alsjeblieft zeg zelfs als anti-barca anti-messi geef ik toe Messi maakt zelden overtredingen, hij maakt er net zo veel in 1 jaar als pepe in 2 wedstrijden.

27 februari 2012 om 18:00

heb je gister gekeken naar atletico Madrid tegen Barça... waarom denk je dat hij een gele kaart kreeg?

27 februari 2012 om 18:25

dat was voor een handsbal oetlul

27 februari 2012 om 23:08

Dat is ook een overtreding.

27 februari 2012 om 17:57

ja klopt Vz begint pro barca te worden want Fabregas hoorde gisteren ook een rode kaart te krijgen en ik ben helemaal niet te spreken over busquets maakt meerdere zwalbes en trapt iemand zijn op buik van atletico:s

Pepe kent zijn beperkingen niet en is gewoon lomp. Doordat hij niet eerst nadenkt voordat hij wat doet gaat hij de tegenstander altijd met een gestrekt been te lijf. Zolang de tegenstander maar niks meer kan doen. Ramos is ook een mannetje die soms heel erg vuil is. Dat bewees hij wel in Camp Nou vorig jaar toen hij Messi een bewuste doodschop verkocht uit frustratie.

ik vind dit echt verschrikkelijk ik zal nooit respect hebben voor deze onbenullen en ik zal ervoor zorgen dat niemand nog respect voor ze krijgt dit vind ik echt niet kunnen want een vieze spelers en die scheids was niet om aan te zien. heel frustrerend dit en kom straks niet met excuses van dat real al zo vaak wordt benadeeld dit kan niet 1 seizoen schorsen deze 2 miss laat ik mijn gevoelens een beetje de overhand nemen maar ik vind dit echt niet normaal na zoveel keer gwn doorgaan

Kijk de haters gaan ,hij was wat te laat door z,n verbetenheid. Ik ben blij met hem ,real fans die hem gaan aanpakken ,terwijl het mee viel ,noem ik gloryhunters !

27 februari 2012 om 17:47

jongen toch gebruik je verstand eens, bekijk het filmpje nog eens dat is niet te laat hij wil hem eigenlijk gwn het ziekenhuis inschoppen en dit doet hij bij iedereen en dat is totaal niet nodig, en vind je het gek dat iedereen hier ondertussen gek van wordt ik begrijp niet dat jij het wel ''grappig'' lijkt te vinden

27 februari 2012 om 17:50

Maak het maar groter dan het werkelijk is ?

27 februari 2012 om 18:07

gast...... dit hoort toch niet thuis op de voetbalvelden of dacht jij van wel, en het groter maken dan het is deze speler is eigenlijk een bedreiding voor andere spelers mede door deze dingen en dit was niet de 1e x dat weet jij ook wel ik ook en al de andere maar dat jij dan nog enig respect voor deze klungel kan opbrengen vind ik knap

27 februari 2012 om 18:08

probeer het maar goed te praten. pepe en ramos zijn een schande voor Real

27 februari 2012 om 18:41

nee mensen die hem verdedigen zijn geen fans. De mensen die hem aanpakken zijn de echte Real supporters. Die weten dat dit niet kan bij een club als Madrid.

27 februari 2012 om 23:58

Moet jij zeggen ,met een Fabregas en Sanchez die keer op keer aanslagen plegen !

28 februari 2012 om 00:03

Ten eerste gaat dit over Pepe. En ten tweede praat ik niet eens wat Cesc en Alexis doen. Ten slotte doet dat er niet eens toe want het gaat om Pepe. Ik heb die 2 van Barca nog nooit iemand opzettelijk naar de Filistijnen zien trappen.

28 februari 2012 om 00:12

Jij keurt het gedrag wel goed van Barcelona spelers ,dan kijk wel weg ,hoe naief kan je zijn ? Fabregas trapte wel een speler het ziekenhuis in,zal je wel goed keuren denk ik zo?

28 februari 2012 om 00:40

Volgens mij ben jij echt gestoord. Er klopt echt iets niet in jou.
Waar heb ik gezegd dat ik hun dingen goed keur? Ik heb enkel gezegd dat ik hun nooit zoiets als Pepe heb zien doen (getafe remember?).

En helaas heb ik gisteren niet kunnen kijken vanwege een verjaardag dus kan ik niet eens oordelen. Echt rare gozer ben jij.

28 februari 2012 om 00:49

Omdat ik met de neus op feiten slaat ,het gedrag tegen Getafe heb ik nooit goed gekeurd ,dat leg jij in me mond . Maar Pepe kwam net de laat ,maar het was ook ene gele kaart ,dus ik snap je verontwaardiging niet aan jou kant ? Je veroordeeld Alves en Fabregas ook niet ,dat bedoel ik ermee !

Hoe kunnen Madrid fans Pepe beschermen? Wat een ongelooflijke randdebiel is die jongen toch, wat een agressie, wat een bruut, wat een apensmoel! Dit is geen rugby, dit is voetbal, ik hoop echt dat ie voor het EK wordt geschorst, verdient het niet om in zon toernooi te spelen.

27 februari 2012 om 17:46

Hoe kan Ajax nadat Suarez zo vaak schwalbes heeft gemaakt, zich misdragen heeft en Bakkal heeft gebeten nog Suarez beschermen?? Het geeft gewoon aan dat supporters liever met hem dan tegen hem willen spelen. En het meerdere deel van de supporters vinden gewoon dat de tegenstander hard aangepakt moet worden. Dat vinden ze gewoon leuk.

27 februari 2012 om 17:53

Idd, clubliefde verblind de mensen jammer genoeg.....

27 februari 2012 om 20:24

Prachtige vergelijking.
Suarez heeft een bepaald karakter en sommige mensen houden daarvan.
Hetzelfe geld voor Ibrahimovic. Die gaat ook keer op keer weer scheef, terwijl er nog zat mensen zijn die van hem blijven houden, om het maar zo te zeggen.

27 februari 2012 om 17:48

Hij kwam per ongeluk op zn enkel .zoveel was daar niet aan de hand ,omdat het Pepe is veroordelen ze hem bij voorbaat ?

27 februari 2012 om 17:52

Per ongeluk! Ja, tuurlijk, het geval Messi was ook een ongeluk.

27 februari 2012 om 17:54

Dat is toch niet bewezen of wel,pepe is toch vrijgesproken ?

27 februari 2012 om 18:08

Hoe meer bewijs wil je hebben als je de video beelden bekijkt. Als Pepe rood daarvoor had gekregen had hij 5 wedstrijden gekregen. De bond wil er gewoon niet aan om iemand achteraf te schorsen. Dat is bij heel veel gevallen wel gebleken.

27 februari 2012 om 18:39

jij bent echt gwn gek in je hoofd als je zegt dat het per ongeluk ging zelfs een blinde ziet dat het een overtreding is doe normaal man en ga geen onzin uitkramen en hoe jij 2 duimpjes omhoog kan krijgen (1 dui8mpje is van jezelf en de andere van iemand met zo'n net zo goed verstand van voetbal van jou)
jij wordt dus nooit meer serieus genomen

27 februari 2012 om 19:37

vrijgesproken?? er is nooit een zaak gekomen. we kennen het nou inmiddels al in spanje, real zal nooit een schorsing krijgen, datgene van Ramos zal ook nooit bestraft worden, zoals het vloeren van een speler zonder bal tegen Levante.

we weten het nu wel er lopen heel veel madrid fans daar in de bond de voorzitter is er ook 1 dus dus de tegenstanders verwachten niks meer van de bond, en ik denk dat Guardiola dat ook heel goed weet die wil er niet eens woorden aan vuil maken,

het is toch zo duidelijk Real moet kampioen worden.

27 februari 2012 om 20:05

Ga weg man je kraamt onzin uit ,barcelona krijgt net zo goed alles mee,het IS Barca zn eigen schuld ,dat ze de titel hebben weggegeven ,door in uit wedstrijden ,matig te spelen ! .

27 februari 2012 om 20:13

ja ja , snuif nog een lijntje en neem een borrel. Je begrijpt echt niets van voetbal zo te lezen. Dit was een schoolvoorbeeld van diep rood!

27 februari 2012 om 20:29

Het was geel ,dus jij snapt niks van voetbal !

27 februari 2012 om 21:32

hij snapt echt wel dat het geel was maar hij bedoelt dat het dieprood had moeten zijn dat jij dat niet inziet betekent dat dat een lege vaas nog meer verstand van voetbal heeft dan jij

27 februari 2012 om 21:38

Ik ben niet de enige ,ook Forzae,gewaardeerd VZ lid ,is het hiermee ook eens,hij was net wat te laat ,maar het viel echt wel mee hoor.dat je zegt dat ik geen voetbal verstand hebt ,zeg wat meer over jou dan over mij . Kan je niet tegen een andere mening ,kun je het beste niet meer op VZ komen ,daar is deze site voor ,om je eigen mening te geven !

pepe is gewoon een goede verdediger dat is gewoon een feit
maar het is wel echt een mafkees zeg zon overtreding slaat nergens op het is pas in het begin van de wedstrijd en wat schiet hij er mee op?

ramos is ook dom hoor begint hij trekjes over te nemen van meneer pepe

want het zijn 2 geweldige achterhoedespelers naar mijn mening horen ze beide bij de beste 10 achterhoede spelers van de wereld
nu nog deze domme dingen eruit halen

messi,s gele kaart slaat uiteraard nergens op

oh er wordt weer eens gigantisch overdreven hoe erg pepe en ramos weer spelen, het slaat toch nergens op dat het zo uitvergroot wordt. Ramos is samen met thiago silva de beste verdediger ter wereld en pepe hoort sowieso in de top 10 beste verdedigers ter wereld, maar ze spelen gewoon hard doen alle verdedigers.

27 februari 2012 om 17:50

Er is een dunne lijn tussen hard en vies, deze overtredingen waren gewoon vies, wat heeft het ermee te maken dat ze goede verdedigers zijn, je maakt jezelf belachelijk.

27 februari 2012 om 18:20

meningen verschillen sommige vinden het vies sommige hard, ik maak me zelf niet belachelijk ik geef gewoon een duidelijke standpunt en vindt het ook behoorlijk kloppen, omdat ik het niet echt vies vindt maar meer hard zulke overtredingen maken verdedigers soms wel eens en de een meer dan de andere

27 februari 2012 om 18:34

@ Sadjad

Lul toch niet zo slap jongen. Als het nou een keer gebeurd, oke. Maar het is elke week hetzelfde liedje met die lui. Een blinde ziet nog dat dit de twee grootste smeerkezen van de Europese velden zijn van dit moment.

27 februari 2012 om 18:46

Jongen, die overtreding van Ramos is gewoon vies. Dat van pepe kan je misschien nog classeren als hard doorgaan. Maar bij Ramos was de bal in geen honderd jaar te bekennen. Gewoon vies

27 februari 2012 om 18:57

dus het komt er eigenlijk op neer dat jij het wel oke vind oms soms iemand op ze bek te trappen en rustig verder te lopen en dan het slachtoffer te spelen je icoontje zegt genoeg naar mijn mening zelf vind ik ramos 1 van de beste verdedigers ter wereld maar pepe niet kom op man en wat maakt het uit in dit geval en pepe en ramos zijn de eerste spelers waar mensen aan denken al zegt er iemand iets over vieze overtredingen

27 februari 2012 om 19:07

jah die van Ramos was wel wat overdreven, maar die van pepe was meer hard en fanatiek ik denk niet dat hij hem bewust wilt blesseren ofso

27 februari 2012 om 17:51

Pepe een van de beste verdedigers? 10 grootste gekken op het veld hoort bij misschien bij ja. Net als Zlatan, al is die ook geniaal. Dat ontbreekt ook nog eens bij Pepe. Domme vent die standaard t keer gaat en er helaas nog geld voor krijgt ook.

27 februari 2012 om 18:22

dat hij een gek is is jou mening ik vindt het gewoon een zeer goede verdediger, jij kijkt zeker alleen el classico en vormt daaruit je mening dat hij een gek is

27 februari 2012 om 18:44

Nou voor alleen El clasico te kijken weet ik al wat voor persoon het is. Maar nee volgens mij deed hij dit toch tegen Vallecano en niet Barca. Volgens mij zijn Getafe, Lyon en Levante ook geen Clasico. Als je al zoiets doet als tegen Getafe weet je gewoon al dat hij niet goed is. Daar hoef je verder niks voor te kijken.
Verdedig hem lekker joh nepfan.

27 februari 2012 om 19:02

Ik een nepfan? Hoe weet jij dat dan? Gast alles wat pepe en ramos doen wordt zo uitvergroot door hun gedrag in el classico, dus dat heeft zeker een invloed omdat de meeste mensen hier alleen maar el classico kijken niet die andere wedstrijden, pepe speelt bijna altijd zeer goed maar ook vooral hard.
Trouwens hele mooie foto, ik denk dat je geinspireerd bent door zijn hollywood kunsten.

27 februari 2012 om 17:55

haha kerel, een beetje objectiviteit is hier wel gepast. Ramos moet voor deze actie 8 wedstrijden geschorst worden en Pepe hoort niet thuis in het mooie shirt van Real. Deze spelers maken de naam van Real te schande. Ooit stond Real voor mooie, technische spelers als Ronaldo, Zidane, Beckham, Figo en ga zo maar door. Nu staat Real voor een stel randdebielen als Ramos, Pepe en Marcelo. Zonde.... als je een echte Galactico bent dan geef je het toe, dit heeft niks met voetbal te maken

27 februari 2012 om 18:25

ik ben een echte galactico en madridsta, maar dat je ook nog eens de naam van marcello roept laat zien dat jij er totaal niks van snapt, marcello is de beste linksback van de wereld geweldige acties iedere keer en jij vindt dat alleen zulke spelers niet bij real madrid passen, nou zal ik je duidelijk maken dat ramos een echte madridsta is en ook wij hem zo zien, en 8 wedstrijden geschorst, is echt overdreven man

27 februari 2012 om 18:47

Nee je bent geen echte fan. Echte Real fans zijn het al lang zat met die Pepe. En nee hooligans zijn geen fans.

27 februari 2012 om 19:03

als ze hem zat zijn waarom wordt hij dan elke keer toegejuicht in het bernabeu als hij speelt of gewisseld wordt, en zwak van je dat je met beledigingen komt, ik noem jij toch ook geen gloryhunter

27 februari 2012 om 23:56

Het is jou en niet jij

Zoals ik al zei hooligans zijn geen fans maar alleen maar om te vechten. De meesten hebben hebben een IQ van 45 en weten amper dat de bal rond is.
Dat noem ik geen fans. Fans noem ik die hun club steunen als het goed en slecht gaat. En spelers die anderen met opzet willen blesseren niet toejuichen. Bij Ramos heb ik nog het idee van domme actie oké. Maar Pepe moet je er inmiddels wel achter zijn dat hij ziek is in zijn hoofd. Een trainer met een Madrid hart zou hem niet eens meer opstellen.

28 februari 2012 om 00:06

Dives en kaarten naaien keur jij wel goed ,fabregas steun je ook en Alves steun je ook,wat ene hypocriet ben jij,dat noemt zich fan ,ga toch weg man ?

27 februari 2012 om 18:04

Dat je Thiago Silva al noemt is een schande. Die man begaat zelden vieze overtredingen en heeft dat ook niet nodig om verdedigend overeind te blijven. Pepe en Ramos komen blijkbaar iets tekort, waardoor dit idioot gedrag nodig hebben.

27 februari 2012 om 18:58

thiago silva heeft volgens mij nog nooit een zware overtreding gemaakt en pakt weinig gele kaarten

pepe en ramos komen niks te kort ze zijn gewoon geweldig en hebben iets achterlijks in zich vooral meneer pepe

27 februari 2012 om 18:57

sadjad
maar dit soort overtredingen horen niet op het veld
pepe blijft het maar doen

natuurlijk horen ze beide in top 10 verdedigers van wereld
maar zulke overtredingen zijn niet nodig om een wedstrijd te winnen
want beiden zijn gewoon vol rood en als de scheids dat had gezien dan is het aleen maar slecht voor real

27 februari 2012 om 19:09

Nee, klopt maar misschien is dit de manier hoe pepe het best spelers wilt verdedigen, door snel en hard aan te pakken, maar soms gaat het idd wel te ver en kunnen ze real ermee benadelen.

Ik ben een Realfan, maar Pepe en Ramos zijn minderwaardige criminelen. Het is ongeloofelijk dat dat tuig steeds maar weer door mag gaan met hun achtelijke overtredingen. Ongeloofelijk dat een club als Real die gasten niet eens tot de orde roept.

Eerlijk ik heb de wedstrijd niet gezien, ik kan heel weinig over zeggen. Maar als ik naar beelden kijk hier boven dan vind ik het echt triest van de scheidsrechters. Maar goed dit is niet de eerste dat deze twee zich misdragen maar ik mag het als Barca fan niet roepen want dit zijn de beste verdedigers van de wereld en die mogen alles, vooral dit jaar mogen sommigen doen wat zij willen.

Je kan de spelers heel weinig verwijten als de Spaanse bond alles goed keurt!.
In andere landen hebben wij gezien dat verschillende spelers geschorst worden wanneer zo iets doen. Al heeft de scheidsrechter dit niet gezien. Maar in Sapnje mogen Real spelers echt zo veel doen van de Spaanse bond, Ach joh wat moeten wij verwachten dat een de bons haar eigen kindjes gaat straffen nee hoor.

Sowieso was dit een hele nare wedstrijd aan de kant van Madrid. Echt niks lukte. Ze mogen van geluk spreken dat ze met 11en op het veld stonden en nog drie punten mee hadden genomen. Ramos was de hele wedstrijd al bezig met die Diego Costa, die trouwens ook geen lieverdje is.

Tsja Busquets had gister op de buik gestaan van iemand.

27 februari 2012 om 17:58

kerel hou eens op met altijd te vergelijken met Barca, wat een frustratie. Het gaat om Real hier, barca heeft ook spelers die af en toe over t randje gaan, maar dit is er echt meters en meters over. Als jij fan bent van Madrid en je hebt spelers als Hierro en Helguera hebt zien spelen kan je hier niet trots op zijn het zijn gewoon ordinaire schoppers. Ik heb medelijden met mooie spelers als Alonso, Casillas, Ronaldo, Ozil en Benzema dat ze met deze idioten samen moeten spelen. Coentrao en Marcelo beginnen ook al dezelfde trekjes te krijgen als deze twee debielen.

27 februari 2012 om 18:16

Altijd? Je kent me nog niet eens

Pepe is gewoon een gek, Ik hoop dat Real hem snel verkoopt (als er intresse is) Deze man verdiend het niet om bij Madrid te voetballen.

Sergio Ramos is een goeie verdediger, maar soms slaan ook bij hem de stoppen door. Dit soort dingen zijn slaan helemaal nergens op en er is ook totaal geen reden toe. Je staat 10 punten voor op Barcelona, Je speelt geweldig voetbal en de titel is in zicht. Hier benadeel je alleen het team en de club mee.

27 februari 2012 om 17:52

Busquets staat vaak ook op tegenstanders ,daar hoor mensen nooit over,sanchez die aan de lopende band aanslagen pleegt hoor ik niemand over ,fabregas die gisteren een aanslag plegen ,kom zelfs niet op VZ ,als als het om Pepe gaat ,gaat iedereen hier door het lint .

27 februari 2012 om 17:54

Over Busquets kan ik alleen maar zeggen dat ie wel snel gaat liggen voor een cvm.

27 februari 2012 om 17:59

Hij wil ook wel een sop een tegenstander gaan staan ,alleen zn acteer werk helpt hem ermee,zodat rode kaarten voor hem achterwegen laten !

27 februari 2012 om 18:04

Bij Barcelona zijn ze ook niet zo lief als ze lijken, misschien is het frustratie dat ze dit seizoen geen kampioen zullen worden,maar Pepe heeft bijna elke wedstrijd zo'n actie en dan valt het op. Hij heeft een slechte naam en dan wordt je snel bekritiseert op het harde spel. Maar ik hoop dat je het met me eens bent dat hij alleen maar zijn club en supporters in nadeel brengt.

27 februari 2012 om 20:39

Het gaat hier niet om Busquets maar om Pepe en Ramos en beiden hadden gewoon een rode kaart moeten krijgen dat je dat nog ontkent ook zeg.......

Eindelijk eens een speler die durft te praten. Maar hij riskeert een schorsing en daardoor zal de Fifa hem helemaal niet serieus nemen. Echt triest daar in Spanje.

Rugbyspeler Pepe wordt door iedereen daar een hand boven het hoofd gehouden en Barça en Real die mogen niet verliezen. Primera Division is.... door de Rfef.

27 februari 2012 om 18:31

Vergeet de Spaanse bond niet die blijkbaar ook grote fans zijn van Mma. Na die overtreding tegen Getafe waar hij een speler 3 keer door midden trapt en ook nog een andere tegenstander slaat werd hij 10 wedstrijden geschorst.

Na het op de hand staan van Messi werd hij niet eens geschorst. Ik vind het persoonlijk al een schande dat zulke spelers dat mooie shirt van Madrid mogen dragen. Hij doet me zo erg denken aan Gravesen allebei Real Madrid onwaardig.

Oh ja, Pepe heeft weer alles gedaan, daar moeten reacties en video's van op voetbalzone, maar als Fabregas het doet is het opeens allemaal wel koek en ei en daar hoor je niemand over. Rot op man.

27 februari 2012 om 17:55

Fabregas doet dit soort trucjes niet regelmatig.

27 februari 2012 om 18:03

Ojaa dan is het toegestaan uiteraard! Vergeef Benzema09 dat hij niet wist dat Cesc dit niet regelmatig doet. Want hey, als je het niet regelmatig doet dan mag het...................

27 februari 2012 om 22:09

Ik bedoel dat Cesc niet te vergelijken is met iemand die regelmatig 'doodschoppen uitdeelt' en ook nog bewust.

27 februari 2012 om 17:58

Ja dat klopt. Die van Fabregas was ook erg smerig en verdiende rood. Als je het filmpje goed bekijkt ging hij wel voor de bal, maar het inkomen is zeker rood waard. Maar bij Fabregas gebeurd het niet structureel. Pepe doet haast elke week wel iets waarmee hij de tegenstander ernstig mee kan blesseren.

27 februari 2012 om 18:31

In elke andere wedstrijd was het rood geweest, maar deze wedstrijd was structureel te hard om voor die overtreding rood te geven. Dan hadden er wel meer mensen van beide kanten uit het veld mogen vliegen.

27 februari 2012 om 18:45

@ Benzema 09

Wat Fabregas doet is ook niet goed, laat ik dat voorop stellen. Maar je ziet wel dat hij nog een duidelijke intentie heeft om voor de bal te gaan en dat doet hij vervolgens op onbenullige wijze. Die verdediger gaat er slim voorlopen en daardoor neemt hij hem mee. Maar met zo'n sliding kan je iemand niet (zwaar) blesseren.

Die van Pepe hoef ik toch niet veel over te vertellen denk ik? Je hoeft niet eens een voetbalkenner te zijn om te zien wat een schandalige actie dat is. Die jongen mag blij zijn dat ie er niks aan overhoudt.

Die ramos geeft gewoon weer een smerige elleboog.

Wat een smerige gluiperd is die Ramos toch, gatverdamme

Deze speler heeft gewoon gelijk..
Dit seizoen mag Real echt alles, ze krijgen toch geen kaarten...
Ramos moet normaal weken geschorst worden voor die overtreding, maar dat zal zeker niet gebeuren, als je weet dat Pepe ook niet werd geschorst toen hij op de hand van Messi ging staan..
Zoals ik al eerder heb gezegd, dit jaar Moet Real kampioen worden, en ze doen er alles aan, om Real kampioen te maken..

27 februari 2012 om 18:00

Tipi ben jij wel goed in je hoofd? Als ik dit lees zeg jij dat de Spaanse bond Real kampioen wil maken. Loser

27 februari 2012 om 18:06

Ik ben heel goed in mijn hoofd, ik zeg allen wat ik zie...
En dit jaar is dat toch duidelijk, dat Real elke wedstrijd de scheids mee heeft, zeker in moeilijke wedstrijden..
Die actie van Pepe kan de scheids heel goed zien, en hij geeft zelfs voor zo"n overtreding geen kaart...
Dat de arbiters soms fouten maken is normaal, het zijn ook maar mensen, maar dit gaat toch te ver..

27 februari 2012 om 18:01

Haha wat een trieste reactie zeg.
Heb je gisteren naar Barcelona gekeken? Die hadden pas de scheids mee, Fabregas had gewoon rood moeten krijgen voor zijn overtreding en Alves ook.
Ook werd Falcao 2! x onterecht een 1 op 1 kans ontnomen wegens buitenspel terwijl het 2x geen buitenspel was. Ook maakt Busquets in de laatste minuten nog hands wat een penalty had moeten zijn en dus zou het 2-2 zijn. Volgensmij heeft Barca niks te klagen over de arbitrage.

Dat van Ramos is trouwens echt super dom, die speler kan niet bij de bal, dat ziet Ramos ook wel, toch zet hij een blok, maar als je die zet moet je niet met je ellenbogen naar achteren gaan slaan en dus heeft hij geluk gehad dat de arbiter het niet zag.
Pepe komt erg onbesuisd in, hij is te laat klaar, als hij die speler echt wou blesseren had hij wel op die enkel blijven staan, nu probeert hij nog iets van zijn gewicht tegen te houden.
Had wel rood kunnen zijn natuurlijk.

27 februari 2012 om 18:01

Je hebt gelijk tipi. De Spaanse bond doet er alles aan om Real kampioen te maken. Werkelijk waar een schande. Ze trappen elke wedstrijd en komen ermee weg, ik snap er ook niks van. Het is allemaal de schuld van Franco eigenlijk.

27 februari 2012 om 18:36

haha goeie het is nu zeker weer franco die ons kampioen maakt vanuit zijn graf en de catalenen benadeeld

27 februari 2012 om 19:08

Nee Assyrian, Real heeft juist alles tegen. Ze krijgen elke week onterechte rode kaarten en op beslissende momenten penalties tegen. Spaanse bond probeert ook door middel van competitieschema Real te benadelen, andere teams die tegen Barca met een mindere opstelling spelen, Unicef die het geld bestemd voor arme kindertjes gebruikt om Uefa om te kopen en het is juist Barcelona die elke week scheidsrechters mee heeft. Die speler van Rayo verdient juist schorsing omdat hij met zijn kaak een aanslag op Sergio's elleboog probeert te plegen ;

27 februari 2012 om 18:33

jah jongen jou nemen wij madrid fans toch nooit serieus, jij bent serieus de grootste madrid hater die er is en geeft altijd inhoudloze comments op real en bent er als de kippen bij als er iets negatiefs over real wordt gezegd

Pepe verdient hier gewoon een dikke rode kaart, en ramos helemaal 4-5 wedstrijden schorsen.
Maar met Barcelona was het gisteren ook niet mis hoor Fabregas hoorde gewoon ook met rood af te gaan en al die schwalbes van Barca maakte het gewoon afschuwelijk om naar de wedstrijd te kijken.

En Pepe bashen mag weer beginnen ... Go haters :D !

27 februari 2012 om 17:58

Je wil toch niet zeggen dat dat onterecht is? Hij heeft het er ook naar gemaakt. Net zo goed als Busquets zich zo vaak heeft laten vallen, dat ook hij een stempel heeft gekregen. Dit is gewoon een afschuwelijke overtreding, beide zelfs, die je niet goed kunt praten.

27 februari 2012 om 18:12

Ja ik vind het een beetje onterecht ja. Alles wat Pepe doet wordt op deze site uitvergroot. Natuurlijk speelt hij hard, natuurlijk kunnen sommige dingen niet, maar er gebeurden gisteren tijdens de match van Atletico - Barca veel ergere dingen en daar hoor je niemand over.

Alles wat Barcelona doet is heilig en magisch op deze site maar owe als er een Real speler zich misdraagt. Om maar te zwijgen over het aantal video's dat er niet gezet worden bij de artikels ....

Kijk allereerst ben ik supporter van Real Madrid. Ga 4x per jaar naar een thuiswedstrijd van mij favoriete Europese club, maar het gedrag van Pepe en Ramos kan echt niet. Beide zijn het geweldige centrale verdedigers die dat soort ongein niet nodig heeft, maar toch zie je ze keer op keer weer misdragen. Maar toch vind ik de schuld liggen van de Spaanse bond en de scheidsrechter(s). Ze weten wat een reputatie deze spelers hebben en toch komen ze er keer op keer weg. En dan zeg je eigenlijk tegen ze, gedraag je als randdebielen, je wordt toch niet gestraft. Als de bond en/of scheidsrechter zouden optreden, dan spelen ze wedstrijden uit met 10 man, krijgen ze zware schorsingen en dan moet de club en spelers in kwestie toch echt beseffen dat dit zo niet kan. Ik ben trots op het geweldige seizoen wat Real Madrid draait. 10 punten voor op de beste club van de wereld is een wereldprestatie, maar deze spelers moeten zich gedragen.

27 februari 2012 om 18:05

Je zal zien dat ze zich in de Champions League veel minder misdragen en opletten wat ze doen. In Spanje staat er gewoon geen maat op wat je mag doen. Barca en Real krijgen vaak een voorkeurs behandeling van de scheidsrechters. Als er geen straffen op staan gaat het gewoon door. Alleen tegen Getafe kreeg pepe heel veel wedstrijden schorsing, maar dat was ook alleen maar dat hij al rood had gekregen en er een straf moest komen.

Smerig team dat Real Madrid, Ronaldo die naschopt en duikelt wanneer het niet loopt, Ramos die alleen loopt te schoppen, Marcelo en Di Maria wat smerige duikelaars zijn, Pepe is niet 100, Casillas dat een hypocriet is door te praten over aanstellerij, maar het zelf ook doet, Arbeloa die in wedstrijden tegen Barca niet meer doet dan schoppen. Mourinho die met vingers in iemand ogen prikt. Khedira met een ''nigel de jong'' op Abidal''s hoofd.

Het mooie en schandalige hieraan is dat de spaanse bond er niks tegen doet.

27 februari 2012 om 18:04

ho ho ho, nu ga je te ver. Casillas, Di Maria en Ronaldo mag je niet in hetzelfde rijtje zetten als die andere idioten. Deze spelers zijn sieraden voor de sport en elke speler doet wel eens iets stoms. Zo kunnen we bij Barca het duikelen van Alves, Busquets en Pedro aanwijzen, maar wat Marcelo, Ramos en Pepe laten zien hoort thuis in de boksring en niet op het voetbalveld

27 februari 2012 om 18:22

Ronaldo en Di Maria passen met dat geduikel gewoon in dat rijtje en dan vooral Ronaldo die er ook nog is een gewoonte op na houdt om na te trappen.

27 februari 2012 om 18:09

Ja natuurlijk Barcelona is me een heilig team,sanchez ,fabregas ,busquets Alves ,die kennen alles maken zonder maar een keer rode kaart te krijgen ? .barcelona heeft het vallen swalbes maken uitgevonden ,zoals Bus Sanchez Iniesta , Messi , Puyol ,alves ,dat zo goed kunnen .

Nigel moet maar op Pepe op het EK, dat wordt lachen ; Overtreding was hard maar onze Pepe heeft wel ergere dingen gedaan, maar neemt niet weg dat rood op zijn plaats was geweest.

Ramos is zo'n viezerik, wtf bezield die man. Dit heeft Madrid zo niet nodig he, jammer.

Ik vraag mij af wat Ronaldo zou zeggen, als hem zouden vragen, of Real sommige spelers betaald om anderen te blesseren..
want dit zei hij toch een tijd geleden tegen de voorzitter van A. Madrid, omdat hij vond dat A.madrid vuil speelde..

27 februari 2012 om 18:00

Fabregas zeker vergeten ,de aanslag van gisteren ?

27 februari 2012 om 18:07

van die overtreding van Fabregas maakt Pepe er 100 per seizoen dus hou je aub stil

27 februari 2012 om 18:10

Zulke overtredingen zou Pepe rood voor hebben gekregen vanwege zijn naam. Maar omdat fabregas een technische speler is word er makkelijker om gedaan omdat het niet in zijn aard zit normaliter denkt men

27 februari 2012 om 18:13

Pepe maakt ze toch, en krijgt geen rood..

27 februari 2012 om 18:33

Shannon, kijk je überhaupt naar Madrid? Die gozer maakt structureel foute overtredingen en zit nu pas aan z'n eerste schorsing (door 5 keer geel). "door z'n naam", ja hoor.

27 februari 2012 om 18:09

Wat heeft Ronaldo hier mee te maken? Dat is teminste nog iemand in de selectie van Madrid die wil winnen op een goede manier in tegen stelling tot die andere twee dombo's

27 februari 2012 om 18:11

ik zeg niks slecht over Ronaldo, ik vraag mij gewoon af of hij zo eerlijk zou zijn, om toe te geven, dat ze bij Real vaak smerig spelen, en dat de scheids dat toelaat..

27 februari 2012 om 18:13

Ik vraag mij ook af of Xavi toe kan geven dat ze enorm vaak duikelen en dat de scheids daarin trapt. Wat is je punt nou (naast provoceren uiteraard...)?

27 februari 2012 om 18:15

Barca speelt vaak ook smerig met duikelingen valpartijen ,doe Barcelona bril is ui t

27 februari 2012 om 18:16

Nee maar dat hoeft ook niet dat zou behoorlijk slecht in Madrid vallen en geloof dat hij dan niet meer welkom is in Madrid en hij is ook niet de aangewezen persoon om dat te vermelden, maar ik weet niet waar je heen wilt. Ronaldo was teminste nog er lovend vorig seizoen over zowel Barcelona als Messi.

27 februari 2012 om 18:19

@crazylegs

Hij heeft geen punt. Zijn enige doel is provoceren. Hij is de sidekick van Periodista die tezamen complottheorieën bedenken over hoe de Spaanse bond de titel naar Madrid dirigeert. Ik zou hem niet al te serieus nemen.

27 februari 2012 om 18:21

Ik heb het door ja. Ook komt werkelijk ook geen positief kringetje over een Ronaldo of een Casillas en ik weet zeker dat ik geen felicitaties hoef te ontvangen van Tipi. Jammer niet iedere Barca fan is zo. Tipi moet eens beter nadenken. Hij bagatelliseert alles wat Real Madrid wel goed doet en vooral Ronaldo moet het ontgelden bij hem.

27 februari 2012 om 18:30

Ik zeg hier niks slecht over Ronaldo...
Ik zeg dit omdat hij een tijd terug, zei dat A.madrid veel te hard speelde, terwijl Real dit vaker doet...
Trouwens dat ik Ronaldo niet de beste speler vind, wilt niet zeggen, dat ik Ronaldo haat..
Ronaldo, Casillas, Benzema, Ozil, Higuain en Kaka zijn de enigste spelers van Real waar ik respect voor heb...

27 februari 2012 om 18:32

Trouwens ik vind Ronaldo ook niet de beste speler ter wereld en ben ook kritisch op hem, maar het valt me op dat je niet zo positief bent over Ronaldo en dat mag je doen hoor daar niet van alleen hier heeft hij niks mee te maken. Dat is niet aan Ronaldo dan is het nog eerder aan Casillas die aanvoerder is.

27 februari 2012 om 18:38

Ik ben niet positief over Ronaldo zijn spel, hij scoort wel aan de lopende band...
Ik vind dat hij vaak matig speelt, en toch scoort...
Maar dat mag je blijkbaar niet vinden, anders ben je een Ronaldo-hater...
Er zijn toch heel veel Real-fans die Ozil beter dan Iniesta vinden, maar dat interesseert mij toch niet, ik kan voor niemand bepalen wie zij de beste vinden...

27 februari 2012 om 18:42

ja precies is me ook opgevallen aan die tipi09 echt alleen maar provoceren tegen madrid en madrid supporters

27 februari 2012 om 18:53

Vaak matig ben ik het absoluut niet mee eens. Hij heeft wel veel van zijn snelheid ingeleverd bij Man Udt was hij de snelste voetballer van de wereld. Hij heeft zijn beperkingen, maar matig en vaak absoluut niet. Een Ronaldo in je team kan gewoon erg belangrijk voor je zijn is het niet in een goal dan wel actie. Als je zegt dat hij vaak matig speelt kan ik me voorstellen dat mensen soms denken van Huh? Hij zijn natuurlijk niet alleen intikkers en penals wat hij doet. Hij heeft zijn kwaliteiten en veel ook, alleen heeft niet dat verfijning van een Ozil of Iniesta laat staan Messi

27 februari 2012 om 19:08

Ik vind hem ook een topper..
En ik vind hem matig spelen om de beste te zijn..
Ik vind hem niet matig als speler, maar ik vind zijn spel niet goed genoeg om bij de beste te horen..

27 februari 2012 om 21:06

Tuurlijk Ronaldo hater ,omtrent Ronaldo ben als de kippen bij om hem af te kraken,sidekick ?

Daar gaan we weer, Messi eet patat, maar Pepe frituurd slecht, kansloze berichten dit.

Het gedrag van Ramos en Pepe gaat te ver. Ze doen op dit moment het dingen waarbij ik bij mezelf denk hoe is het mogelijk? Over het kampioenschap: Madrid heeft veel mee dat zal ik niet ontkennen, maar er word net gedaan of Madrid niet kan voetballen terwijl er ontzettend veel wedstrijden zijn waar Madrid de dienst uitmaakt. Ook al word Madrid kampioen het is 100% verdiend moet Barcelona maar beter presteren. Het is echt niet zo dat bij Barcelona ook alles tegen zit. 3 jaar lang heb ik me Barcelona fans gefeliciteerd en nu is Madrid aan de beurt teminste dat is nu niet meer uit te sluiten dat heel veel mee zit ja klopt, maar Barcelona heeft zelf ook ontzettend veel mee gehad de afgelopen jaren en dan vooral CL. Pepe en Ramos een rotschop is het eerste wat iedereen zou moeten doen als Madrid fan zijnde, maar kritisch op Barcelona mag tegenwoordig ook niet meer.

Kijk ik ben Barca supporter en heb respect voor elke andere club, behalve real madrid.ik wacht nog op de 1e madridsupporter die eens toegeeft dat de club hele grote fouten maakt. HOE kan je als club dit wekelijks zo door laten gaan. Hoe kan je verder gaan met een coach die zich zo heeft msdrage?. Hoe kan je spelers blijven opstellen die andere spelers verrot trappen?

Door clubs als real madrid zal het voetbal verdwijnen en hebben we over een paar jaar te maken met één of ander american football gerund door maffiosi.

als je je bedenkt dat wij hier in Nederland al boetes en schorsingen opleggen voor bijv iemand die al de Intentie heeft een kopstoot te geven. Zie Guyon Fernandes tegen Marcello in psv-feyenoord.

Pepe is een slager maar tegelijkertijd kan hij zo geweldig verdedigen. Ik gun hem geen schorsing, vind hem een topper in zijn vak.

Wat die speler zegt:

''ik begrijp werkelijk niet hoe Pepe pas ergens in de tachtigste minuut zijn eerste gele kaart kreeg'', vervolgt Piti. ''hij bleef maar overtredingen maken, dat riekt naar compensatie. Het is lachwekkend dat Pepe en Lionel Messi tegelijkertijd een schorsing moeten uitzitten voor hun vijfde gele kaart. Een speler als Messi begaat nauwelijks overtredingen en krijgt veel te verduren. Ik denk dat niemand dat snapt, in ieder geval elke speler die tegen Real Madrid heeft gespeeld. Het is niet eerlijk dat spelers van een topclub mogen doen wat ze willen. Iemand moet maatregelen nemen, dit kan zo niet langer.''

Heerlijk om hem zo zien te haten! Ik hoop dat zijn club gegradeerd.

edit: Hala Madrid!

27 februari 2012 om 18:17

Hoe meer clubs Real beginnen te haten, des te moeilijker zal het voor Real zijn in uit wedstrijden. Dan krijg je een soortgelijk Ajax! Voor bijna alle clubs in de eredivisie is tegen Ajax de wedstrijd van het jaar. Ze haten Ajax om de arrogantie en de hoofdstad. Dan geven clubs 200% meer dan tegen andere tegenstanders.

27 februari 2012 om 18:18

Het maakt de competitie in iedere geval spannender.

27 februari 2012 om 19:07

Dit is niet haten idioot, hij geeft slechts zijn mening. En een mening waar denk ik 80 objectieve supporters het mee eens zijn. En dat jij bij die overige 20 hoort geloof ik ook wel want toegeven dat pepe en ramos schandalige overtredingen mken ho maar. Sjongejonge dat je hier trots op bent zegt heel wat over jouw mentaliteit en karakter en met alle respect, ik vind dat je je als een meisje gedraagt want geloof me een man die durft toe tegeven is een Echte man!

Wat de hel is dit nu weer voor iets onnozel?omdat Pepe en Messi nu toevallig op dezelfde dag een schorsing krijgen is Messi zijn schorsing ineens belachelijk of wat?hij heeft toch 5 kaarten gepakt of niet soms?of gaan we nu zeggen dat die andere 4 gele kaarten van Messi ook niet eerlijk waren of zo?! Messi krijgt al bijna geen kaarten.dus wanneer hij 5 kaarten pakt dan zal hij wel egt 5 keer in fout zijn gegaan.waarom moeten Pepe zijn daden dan ineens met Messi zijn daden vergeleken worden.wat dafuq is da met al die Barcelona aftrekkers.ga anders nog wat harder de ballen likken van Messi zou ik zeggen.

27 februari 2012 om 18:20

Hij wilt alleen duidelijk maken dat Pepe met al zijn geschop niet op het voetbal veld thuis hoort. En daar heeft hij groot gelijk in. Waarom Messi erbij gehaald moet worden is me een raadsel. Ze respecteren Messi blijkbaar.

Beide acties, donker rood.

Heeft niets meer met voetbal te maken, walgelijk.

Wat een gestoorde ''voetballer'' is die Pepe ook..
Hij lijkt het nooit te leren en moet eens een keer hard worden aangepakt.
Pepe verdiend niet zo'n mooie club als Real Madrid, want hij brengt de club in mijn ogen schade toe met zijn gestoorde gedrag. Ik vind het ook onbegrijpelijk dat hij er 9 van de 10 keer mee weg komt.
Ik ben het eens met deze speler!
Smerige, hele smerige speler!

Dat Real de hand boven het hoofd wordt gehouden is wel duidelijk. Dat was aan het begin van het seizoen al duidelijk toen Mourinho maar 2 wedstrijden krijg voor het in de ogen prikken van iemand.
Normaal is dat minimaal 6 wedstrijden. Tel daarbij op dat Real minimaal 8 rode kaarten "niet" heeft gekregen die het wel zou moeten krijgen. Alleen Pepe had er 4 moeten krijgen......er wordt in Spanje met 2 maten gemeten door de Spaanse bond die zichzelf gewoon belachelijk maakt.
Ben benieuwd of Ramos een schorsing krijgt nav de televisie beelden......
In Nederland en Engeland is zo'n elleboogstoot gewoon 4 of meer wedstrijden schorsing.
Ben blij dat op het EK, de Uefa scheidsrechters aanstelt en als Pepe dan zo speelt zoals dit seizoen bij Real dan komt hij op het EK niet verder dan 1 wedstrijd.....

Wat een misselijke spelers heeft dat Real toch, heel slechte verliezers zijn het en ze worden ook bevoordeeld door scheidsrechters. Die Pepe had op basis van videobeelden natuurlijk al voor de rest het seizoen geschorst moeten worden. Misselijke supporters die het nog voor hem opnemen net zoals dat gebeurd bij suarez. Goed dat Piti dit zegt.

Als ik dit hier allemaal lees lijkt het alsof de meesten hier nooit Roy Keane hebben zien spelen.
Die kwam ook vaak te laat met zijn slidings of deed ook af en toe wel eens iets wat niet op een voetbalveld thuishoort, maar daar hoorde je de Engelsen niet over klagen. Hij kreeg er juist respect voor omdat hij zich iedere wedstrijd volledig gaf en dan gebeuren die dingen wel eens.
Mijn mening: Het hedendaagse voetbal is véél te soft geworden, het is en blijft nog steeds een contactsport.

Jongens jongens,

wat een discussies we hebben weeer een Real kamp en een Barca kamp..?
altijd hetzelfde.
Pepe heeft een kaart gehad nou prima toch? Messi is een goeie voetballer..
houd van duikelen nou prima toch?
Snap niet waarom iedereen zo moeilijk erover doet..

Topic on: kijk die overtreding van ramos dies 10x zo erg dan die van pepe...

27 februari 2012 om 20:50

Messi en duikelen? Hij krijgt in een wedstrijd juist zo veel schoppen en blijft juist vaak staan! Doordat hij blijft staan komt hij ook vaak in scoringspositie.

Laten we de reactie's van ''psvx'' maar niet serieus nemen. Dit zijn natuurlijk twee belachelijke overtredingen. Daarbij is zijn voet gestrekt en op 't moment dat de bal weg is drukt die nog even fijn door. Begin een beetje te geloven dat de uitspraken van de meest imbeciele sportkrant van Spanje ''marca'' uitwerking heeft op de scheidsrechters. Namenlijk ; '' Alles wat Real Madrid doet wordt uit 't verband gerukt''. Word tijd dat Real zelf sancties op gaat leggen, want uiteindelijk zijn 't de kinderen die dit zien en 't opnemen. En dat moet een voorbeeld voor talenten zijn. in één woord : Belachelijk!

Sjonge jonge zeg er lopen echt een paar galbakken rond bij real madrid vooral die pepe he het lijkt wel of hij gefrustreert is als het even niet lukt ,en wat ramos doet had ik totaal niet van hem verwacht echt onsportief ik hoop ook niet dat ze kampioen worden maar ben bang van wel....
gelukkig lopen er ook sportieve madrilenen rond .
Hoop dat mourinho gauw vertrekt ook al zo een galbak hij heeft altijd wat en neemt het altijd op voor pepe die ze serieus in de gevangenis moeten gooien.

Hoop dat pepe word verbannen van het voetbalveld maar dat zal wel niet gebeuren daar zorgen de meelopertjes van van de uefa wel voor....

Afschuwelijk dit, allebei rood sowieso... dit is toch geen voetbal meer :s

Ramos minimaal 5 wedstrijden, Hij doet dat gewoon expres als je goed kijkt wacht hij en ziet hij de speler aankomen.
en wat Pepe betreft die zijn we inmiddels al gewend lol maar dat is ook niet meer te accepteren.
De scheidsrechters moeten niet zo veel tolereren of gwn ff naar de oogarts als ze 't niet zien.
ik vind dit echt lullig voor die spelers van Rayo Vallecano.

Ik ben geen Barca fan ik uit alleen mijn mening.

Wat lopen de Barca fans te lullen dat Real altijd de scheids mee heeft. Gister moet Busquets eraf. Falcao stond niet buitenspel. En zo kan ik nog doorgaan.

27 februari 2012 om 20:52

En Athletico had 4 rode kaarten moeten hebben , die speelden abnormaal hard!

wat een smerige acties van ramos en pepe, toen ik ze net zag dacht ik echt: hoe kan de scheids dat nou niet gezien hebben? of is het gewoon zo dat hij bang is om madrid kaarten te geven(daar ga ik niet vanuit).
en zie ik dat nu goed, dat die speler van Rayo vallecano geel krijgt wegens protesteren nadat ramos hem een elleboog stoot had verkocht?
het is toch te belachelijk voor woorden.

p.s kom nu niet weer aan met: ja maar.. fabregas beging ook een vreselijke aanslag..
het gaat in dit topic over ramos en pepe en dus niet over de aanslag van fabregas(dus begin daar dan nu ook niet over).

27 februari 2012 om 19:12

Blijkbaar kregen ook twee spelers van Real geel voor protesteren. Als hij het niet gezien heeft, moet hij toch consistent blijven met kaarten voor protest. Zelf heb ik die fases niet gezien.

@realzidane22 Zo te zien snap jij niks van de uitspraak, en het feit dat 't heel lachwekkend is. Het gaat er om dat Pepe die zich bijna elke wedstrijd schuldig maakt aan belachelijke overtredingen op 't zelfde moment pas 5 gele kaarten heeft als Messi. Heeft er niks mee te maken of die van Messi terecht zijn want dat zal best zo zijn. Alleen in vergelijking waar Messi dan 5x geel voor gekregen heeft. Had Pepe voor z'n overtredingen nu ongeveer 5 rode kaarten en 15 gele kaarten moeten hebben. Het is een vergelijking in ernst van de overtredingen. Al is objectiviteit bij de meeste ver te zoeken rond deze website heb ik gemerkt =).

27 februari 2012 om 18:47

Het enigste wat hier egt lachwekkend is,is dat je nog van die mensen hebt zoals ij die nog geloven dat het hier puur alleen rond Pepe en zijn schorsing gaat.de titel zegt al meer als genoeg.

27 februari 2012 om 18:51

Oh ik geloof zeker niet dat, dat zo is. Er word een vergelijking gemaakt, waarom? Ik zou het niet weten. Maar dat neemt niet weg dat ik objectief reageer, en bij 't zien van deze beelden en de beelden van Pepe eerder in 't seizoen vind ik 't heel lachwekkend dat die nu pas z'n 5e gele kaart heeft. En als je een beetje eerlijk zou zijn, zou je dat ook zeggen. Maar zoals ik al zei, ik verwacht weinig objectiviteit van iemand die als naam Realzidane22 heeft. Dan worden je reacties erg voorspelbaar, en zou ik in plaats van je Real bril er toch echt één van Hans Anders op gaan zetten.

Gast wat word je ziek van al dat Barca balle gelik.bende konten likkers tot en met.lebber lebber lebber is het enigste wat je kan horen.de porno industrie gaat binnenkort nog failliet gaan.binnenkort lees je in plaats van geile sletjes op de webcam.geile Barca spelers op de webcam. .een gat in de media met Sierdje de vos als vaste klant.en hier op Barca zone zit al 50% van al dat nichten gedoe.

Je leest hier iemand schrijven dat Pepe levenslang de bak in moet vliegen.jesus?meent die goser dit nu egt?moordenaars,verkrachters,pedofielen,dieven en zo voort,die moeten de bak in vliegen.wanneer was het de laatste keer dat Pepe iemand heeft vermoord,verkracht of bestolen?

Spanje is de rede waarom dat spelers als Ibrahimovic van stoer mannen kapsel naar ponytale zijn gegaan.spanje is de rede waarom dat spelers als Ronaldo en co roze voetbal schoenen zijn gaan dragen.

Waar zijn de beelden van die degoutante tackle van Fabregas gisteren?moet hij dan ook levenslang geschorst worden?altijd maar de vinger richting Real steken bij Barca.

goh wat een mensen die aanstellen zeg hier
jullie zijn echt geen flikker gewend ofwel ?
ik probeer de acties niet goed te praten ofzo, hun zijn zoiezo niet goed bezig.
Maar kom op zeg..als ik de reacties hier terug lees denk ik echt dat jullie stelletje meisjes zijn die tegen niks kunnen.
Voetbal is en blijft een mannensport. Agressiviteit en harde spel hoort bij het spel want er is eenmaal veel emotie en gedrevenheid. Vooral als je 1e staat zoals in dit geval RM, wil en zal je er alles aan doen om te winnen, en dat is ook hun recht, je wilt tenslotte je plaats verdedigen, of dit nou moet met zogenaamde mooie voetbal van barca en theatershow of harde spel van real madrid.

wees geen mietje, je moet tegen een stoot kunnen. Kun je er niet tegen ? ga golven ofzo aub

En ik zag sommige reactie met gevangenisstraf hahahaahahahaah
geen woorden voor die meisjes.

27 februari 2012 om 21:17

De gevangenissen zullen snel vol zijn ben ik bang Elk weekend zo'n 20 voetballers op het hoogste niveau voetbal.

Hahaha wat een idiote actie van die Piti. Als Vallecano er gister 3 had ingeschoten had niemand gezeurd over het spel van Real! Ook hier op de site praten de mensen Real de afgrond in. Laat jullie maar allemaal lullen. 10 punten. Ik voel de jaloezie.

Uuhm nee niks lachwekkends aan Messi heeft 5 gele kaarten gehad dus is hij terecht geschorst.

Ramos en Pepe kan je het beste met eigen wapens bestrijden.
Dat is de taal die ze begrijpen.

Degene die in zn hempie gelaten word is de bal
waar is de bal pepe? idd allaaaaaaaaaaang weg maar jah pepe heeft nu die stempel en denkt ach jah ik ben een crimineel who cares die rooie shirt staat hem wel en niet vanwege zijn aanslagen maar omdat hij schaamrood real de grond in helpt

27 februari 2012 om 21:16

Hij helpt Real de grond in? Hij helpt Real juist aan punten met zijn uitstekende spel!

Pepe zoekt wel heel nadrukkelijk de aandacht van Nigel de Jong... Wacht maar..

27 februari 2012 om 19:10

Goeie vergelijking, en kijk wt er met nigel is gebeurd. ik wil niet zeggen dat zn carierre naar de knoppen is maar hij is wel zwaar de grond in getrapt. Hoe kan het dan dat een pepe en een ramos hier elke keer me weg komen???

27 februari 2012 om 19:22

Ja, Pepe is er altijd mee weggekomen. Nooit kritiek, nooit iemand die erover klaagt. Dit is echt heel bizar hoe dat kan. -_-'

- Nigel De Jong speelt gewoon bij de eerste uit de Engelse competitie
- Sommige spelers gaan vol in elk duel en als er iemand net rapper bij de bal is, kan hij pech hebben
- Ik ga veel te weinig vol in duel, dat leverde me een mooie 0 gele kaarten op. Maar is dat zoveel beter? Mijn aantal speeltijd gaat erdoor immers niet op vooruit :-P

Zooi ongeregeld in Spanje. Real voorop.

Bal al lang weg? Net als hij zijn voet zet, tikt de andere speler te bal weg. Resultaat: de voet van de tegenspeler staat nu uiteraard waar de bal was en Pepe staat op de voet. Dit is net als andere tackles dit weekend gewoon gemikt op de bal, maar verdient net zoals andere tackles dit weekend een gele kaart.

En vz: is het nodig om hier voor de tweede keer alweer een fout van Real Madrid aan te kaarten met een filmpje? Tackles of handsballen van andere teams zie ik niet. Als je teams wilt bestrijden, doe dit met gelijke wapens. Ik probeer objectief te zijn in reacties, doe dat alsjeblieft ook. Bedankt!

On: Pepe kreeg al 7 gele kaarten. Maar twee waren in dezelfde match, waardoor deze niet meetellen voor de schorsing voor aantal gele kaarten. Er is dus wel degelijk een verschil.

27 februari 2012 om 19:13

Weer zo'n meisjes reactie. Onthou spinny; een man die durft toe te geven is een Echte man!
Geef eens toe meid, spelers van real maken week in week uit schandalige overtredingen en niemand doet er iets tegen. Geef het toe!

27 februari 2012 om 19:26

Kijk naar de video en kijk naar de plek waar de voet van Pepe komt, en speel 0,5 seconde terug en kijk waar de voet van de tegenstander op dat moment staat. Acha, Pepe-bashen is gemakkelijk. Ik begrijp het.

Als je tijd over hebt, check mijn vorige reacties. Barcelona-bashen, daar komt ik zelfs tegenop. Ik verdedigde dacht ik zelfs Fabregas of Busquets of de lijnrechter die tweemaal foutief vlagde terwijl tal van Real-'supps' daar op begonnen af te geven. Maarja, blijkbaar mag ik dat niet doen met een imo volledig verdedigbare tackle van Pepe. Too bad.

27 februari 2012 om 19:35

Ik geloof je wel en zal daarom het filmpje niet nakijken. Maar dat neemt niet weg dat pepe veel te vaak zo in opspraak komt en niemand er iets tegen doet. Ik vraag me enkel af waardoor dat komt? Ik vraag me ook af waarom Real madrid hem geen schorsing oplegt?

En aangezien jij zo graag objectief wilt reageren wat ik wel op prijs stel, vraag ik aan jou hoe dit kan?

27 februari 2012 om 19:54

"ik vraag me enkel af waardoor dat komt?"
Pepe gaat 200% in elk duel. En met tegenstanders met rappe voetjes, kan dit voorkomen. Sinds zijn fase tegen Getafe zovele jaren geleden, worden echter alle zaken van hem uitvergroot, terwijl andere spelers daar minder voor in opspraak komen. Net zoals iemand met een reputatie van geniale acties, zelfs voor 'gewone' dingetjes zal worden opgehemeld en iemand die onbekend is, wel wat meer zal moeten doen om die aandacht te trekken.

"k vraag me ook af waarom Real madrid hem geen schorsing oplegt?"
Zoals ik al een zestal reacties hierboven ongeveer zeg, trainers willen dat als spelers een duel aangaan, dat ze er niet als een bange eend ingaan maar er wel vol voor gaan. Als je het zo beschouwt, zou het dom zijn om hiervoor een schorsing op te leggen. Het is immers een situatie eigen aan voetbal.

Fases zoals op de hand staan van iemand kunnen ze natuurlijk wel voor schorsen. Maar dat is een persoonlijke beslissing. Bovendien is de wil om een prijs bij Real nu zo groot dat ze beter hun beste verdediger niet alleen in de ploeg houden, maar ook tevreden houden. Zo'n schorsingen kan voor wrevel in de spelersgroep zorgen, en de kritiek heb je als ploeg liever extern dan intern, denk ik.

Kan Ramos voor deze elleboog nog een schorsing krijgen van de bond ?!

27 februari 2012 om 19:34

Als de scheids zegt dat hij het zag en als breedmaken beschouwde, dan waarschijnlijk niet. Als hij aangeeft het niet gezien te hebben, dan kan daar wel nog over beslist worden. Het wordt denk ik de komende dagen afwachten om te weten wat het wordt.

27 februari 2012 om 19:37

Een dikke schorsing van min. 4 wedstrijden zou niet verkeerd zijn want 2 weken terug tegen Levante was hij ook lekker aan't natrappen en gister ook weer een elleboog 1+1 =2

27 februari 2012 om 21:12

In Spanje doen ze daar zelden tot nooit aan.

sadjad_realm@@
wat ben jij een triest mannetje zeg om jezelf madridista en galactico te noemen,ben je wel ooit in het stadion geweest?of uberhaupt in de stad madrid haha jij bent echt een lachertje,je zit gewoon zielig achter je pc en hebt een paar plakkaartjes van madrid spelers en je noemt jezelf madridista een echte nog wel hahaha..kijk ik ben een mma vechter op een redelijk niveau en wat hoop ik dat ik dat mannetje van een pepe een keer in de kooi mag verwelkomen zeg,ik zou m alle licht uit zijn ogen slaan de sukkel..zogenaamd denkt ie dat hij zo stoer en gevaarlijk is 1 klap en een knie en hij ligt te janken en naar adem te happen..op het veld hoort voetbal gespeeld te worden,madrid speelt altijd al vies en moet het hebben van hun zogenaamde fysiek hebben want meer kennen ze ook niet..al met al barcelona is uiteraard met kop en schoudes nog steeds beter als real kijk maar naar de onderlinge wedstrijden,barcelona is vaak bestolen dit jaar anders stonden ze nog boven madrid..dat madrid 1 prijs per jaar krijgt van barcelona maakt het alleen nog mooier..vorig jaar gaf barcelona de beker aan madrid want op dat moment hadden ze belangrijkere prijzen aan hun hoofd en dit jaar waren ze minde gemotiveerd om tegen espanyol en villareal te spelen..cl blijft voor barcelona en de beker,misschien raken we volgend jaar wel uitgekeken op de cl en dan mag madrid m meenemen,alles wat real op dit moment wint,krijgen ze van barcelona aangeboden,dat weet iedereen dat ziet iedereen maar de madrid fans zullen dat natuurlijk nooit toegeven,want daar zijn ze te arrogant voor..

27 februari 2012 om 19:32

"zogenaamd denkt ie dat hij zo stoer"

Right back at ya.

Hier heeft hij wel een punt. Maar waarom de vergelijking met Messi trekken. Vind ik een beetje raar. Real Madrid speelde in mijn ogen hard. Dit mag in mijn ogen als het fair is. Maar die overtredingen van Ramos en Pepe vond ik echt nergens op slaan. Ze zijn wereld verdedigers, ze hebben dat niet nodig. Echt jammer.

Tsjah, Pepe. Er is al zoveel over deze jongen gezegd. Wereld verdediger maar er zit een steekje los en hij verdient het ook niet om bij een club als Real Madrid te spelen. Sommige overtredingen die hij maakt...

Valt me wel op dat Barcelona en Real Madrid vaak de scheids mee hebben tegen de kleinere ploegen. Zit ook wel een kern van logica in. Scheidsrechters denken aan hun eigen belang, dus dan fluiten ze maar voor de club met de grootste macht.

Wedstrijden van Real Madrid en Barcelona van dit weekend snel vergeten. Waren bij alle 4 ploegen uiterst discutabele dingen.

Messi verdiende ook zijn geel omdat hij hands maakte en zo een doelpunt bijna maakte. Dat vind ik nog smeriger dan die elleboogstoot van Ramos met alle respect. Daarnaast hoort Pepe 24/7 te spelen, wat is het een genot om naar hem te kijken. Als hij er niet was was het 10-1 geworden voor Rayo Vallecano en dat weet deze speler daarom is hij zo gefrustreerd.

mensen, dit gaat over dat zwijn pepe genaamd en ramos, en niet over messi, busquets, sanchez of welke andere speler dan ook !!

dit is gewoon allebei donkerrood.
als je ook maar een klein beetje gezond verstand hebt weet iedereen dat zelf ook wel.
dus stop alsjeblieft met het gezeiks om er maar iedere keer andere spelers erbij te halen echt het is zoooo zinloos

27 februari 2012 om 19:54

Laat dat nou gewoon maar zitten, sinds mourinho bij real trainde is er altijd wat aan de hand met Barcelona. De fans van Real kunnen er gewoon niet tegen, klaar!

Real Madrid had wel mazzel dat ze 3 punten overhielden aan deze wedstrijd. Onbegrjipelijk dat Costa gewoon de gele kaart kreeg, terwijl hij juist het slachtoffer was. De Nederlandse scheidsrechters zijn al dramatisch, maar in Spanje is het niveau al helemaal lachwekkend.

Onzin, Real Madrid zonder Mourinho gebeurt er niks bij Barcelona... Real met Mourinho gebeurt er met Barcelona omdat Real niet tegen kunnen dat Barca een 'vriendelijk' voetbalclub is.

Marcello, Ramos en Pepe verdienen al heel lang om lange schorsingen te krijgen. Barca speelt altijd puur voetballend oplossend terwijl Madrid een heel vervelend ploeg is. mourinho roept dat Barca spelers te makkelijk valt, maar wat zag ik bij Real, ze doen zelf ook wekelijks. Ze kunnen niet tegen en wijzen dus ook op iets wat Barcelona foutje doet...

Real Madrid heeft dit seizoen 10 punten voorsprong, zeer onverdiend. Ze krijgen dit seizoen te veel van de Spaanse bond en de scheidsrechters. Mourinho 'mocht' iets verschrikkelijk te veel...

Als Real zo speelt in de nederlandse competitie, of Engels of Duits waren Pepe, Marcello, Mourinho en Ramos allang geschorst. Ze krijgen wel lekker vast te horen van de media en uitpubliek.

Het mooie is van dat de meeste voetballiefhebbers het al weten dat Real dit seizoen niet een echte kampioensploeg is....

Meeste reacties hier boven zijn van barca supporters.
Ze zijn gefrustereerd, RM staat 10 punten los, ze zijn niet alleen bang voor de kampioenschap maar ook championsleage.
Niets minder niets meer.
Ik probeer acties van pepe en ramos niet goed te praten ofzo, ze zijn gwn niet goed bezig.
Maar dit is voetbal, en geen vrouwen of bejaarden sport, er zou niet zoveel ophef moeten komen over zulke acties, als dat toch gebeurd, dan is dat niet omdat ze het erg vinden dat dat gebeurd en dat zogenaamd niet hoort in voetbal, maar puur door haat en frustratie.

27 februari 2012 om 20:03

Kom op, wat er gebeurde met Pepe en Ramos (ook in het verleden) is schandelijk voor een club als Madrid. Iedereen heeft een hekel aan Madrid als Pepe weer iets doet waar je in het dagelijks leven een nachtje voor in de cel zou zitten.

Pepe is een beest en dat weet iedereen. De beelden liegen niet.

27 februari 2012 om 20:04

Onzin, als Real in Engelse, of Duitse of Nederlandse competitie had gespeeld, hadden Real het zeker niet gered, kan ik je gerust verzekeren.

De scheidsrechter en de Spaanse bond zijn voor Real... Real heeft dit seizoen ongeloofelijk te veel gekregen. Dat Real 10 punten voorsprong hebben, doen er echt niet toe.

Ik als voetballiefhebber juicht helemaal niet toe dat Real bovenaan staat, dit omdat ze niet echt verdiend hebben. Pepe, Ramos, Marcello en Mourinho ontsnappen te veel aan de schorsingen dit seizoen, ze 'mogen' veel te veel dit seizoen!

Het valt me verder op dat als Real iets foutje maakt, ze iets op Barca gaan wijzen... Dat gebeurt sinds de komst van Mourinho bij Real. Dat zegt toch helemaal genoeg. Grappig dat veel fans van Real op Barca wijzen.... leuk zeg...

Het mooie van Barca is dat ze puur voetballend vaak oplossen en de bal binnen de lijnen houden. Bij Real kunnen ze de bal zo uit stadion schieten, verder overtredingen, overtredingen, Mourinho gebruikt de naam scheidsrechters heel vaak...

Real mag van mij kampioen worden dit seizoen, mocht ze kampioen worden zeg ik geen ''bravo'' goed gedaan dit seizoen, totaal niet... Het is een seizoen om snel te vergeten.

Zo wil je als goede ploeg toch totaal niet voetballen.

Ik had als ik Casquero was geweest Pepe aangeklaagd voor geweldpleging, want dat was gewoon niet meer normaal. Je kan een keer een tackle hebben die verkeerd uitpakt, maar bij Pepe is het gewoon niet meer normaal, die gast spoort echt niet. En Ramos begint ook steeds meer van die trekjes zoals Pepe te krijgen helaas, ik vond Ramos altijd wel een leuke speler, maar dat is ook minder aan het worden.

Oh ik vergat bijna dat Messi werd genoemd op een Vz topic,meteen 200 reacties die 99 over niks gaan wat er in het artikel staat.

Vz doe er eens een keer wat aan zeg.

On pepe maakt stevige duels en steekt vaak zijn hand op wanneer het een gele kaart waard is,dat zie je weinig spelers nog doen,en al helemaal geen centre backs.

Messi trapt zeker weinig terug,maar doet het laatste tijd steeds vaker en dus word het gewoon bestraft met gele kaart,logisch en geen desucssie mogelijk verder.

En dat Ramos filmpje hierop staat zegt genoeg over hoe VZ over madrid denkt,en dat Messi filmpje er dus niet op staat maar wel pepe laaste gele kaart is onzin en manier om fans tegen elkaar op te laten gaan.zwak vind ik dit.

Het is zuur,maar F.C Real Madrid staan hoog en droog bovenaan met 10 punten voorsprong,iets waar Barca en de media niet kunnen luchten en dus van alles gaan maken en zeggen,maar het heeft maar weinig nut.
Ronaldo scoort met een geniale hak en Madrid blijft bovenaan,weer een titel erbij binnenkort.heerlijk.

Hij heeft toch gewoon een kaart gekregen, wat is het probleem. Messi moet blij zijn dat zijn gele kaart niet tot een rode werd gepromoveerd. Dat de scheids partijdig is, is ook zeer subjectief van hem. Hij toont zich geen goede verliezer, zoals die van Atletico.

Pepe is gewoon een klootzak, klaar.

Bedoelde dat als Pepe, Nigel een keer tegen ko.mt, dat hij dan flink wordt aangepakt

27 februari 2012 om 21:09

Die komen elkaar tegen op het EK dus we zullen het zien ;.

27 februari 2012 om 21:25

Het is niet sportief maar je hoopt bijna dat de jong hem een lichtmast intrapt. Maar veel beter zou het natuurlijk zijn als van Persie hem kleurenblind speelt en Pepe weer kortsluiting krijgt en zichzelf op rood trakteert.

27 februari 2012 om 21:29

Ik moet eerlijk zeggen dat ik weinig verschil zie tussen de Jong en Pepe qua voetbal maar dat zal aan mij liggen..

28 februari 2012 om 00:00

Dat ligt inderdaad aan jou. De jong is gewoon hard en heeft geen intentie mensen te blesseren. Pepe daarentegen wel. Hij trapt gewoon op alles wat los en vast zit. Als je dit nou 1x doet wat Pepe doet zeg ik oké vieze overtreding. Gele kaart klaar. Maar bij hem is dat niet het geval. Hij kan ten eerste totaal niet voetballen. Het gaat helemaal mis wanneer hij het veld betreedt.
Daarnaast trapt hij op iedereen. En hij is nog verbaasd wanneer hij geel krijgt. Omdat hij dat gewoon normaal vindt.

Tegen Getafe vind ik het beste voorbeeld. Kan je zeggen ouwe koeien uit de sloot maar als je zoiets doet dan moet je gewoon ziek in je domme kop zijn.

28 februari 2012 om 08:02

Xabi Alonso in de finale was voor de bal bedoeld? Ban Arfa was ook op de bal bedoeld? Overigens zal Pepe nooit in de intentie hebben om iemand te blesseren, hij is gewoon ontzettend fel en als je te laat bent dan krijg je dit soort dingen. Zeg aub niet dat de Jong dat niet doet.

Overigens heb je gelijk qua Getafe, daar ging hij te ver, maar daar is hij voor geschorst niet waar? de Jong is geen haar beter en hoeft wat mij betreft ook niet.

Pepe is gewoon een paar seconde te laat en raakt per ongeluk de verdediger. Geel was wel op zijn plaats geweest, laten we niet wéér het ergste er van maken en doen alsof het een moord aanslag is..

VZ: Waar blijft de overtreding van Alves of is alleen Real Madrid en met name Pepe weer de gene die in een kwaad daglicht gezet moet worden?

Die Pepe komt nog wel een keer de verkeerde tegen. En dan gaat special one huilie huilie doen, let maar op.

Het zit gewoon in de portugese genen dat harde gemene intimiderende. Ik volg Mourinho al vele jaren en je ziet het patroon van intimidatie en keihard spel steeds opduiken in finales en spannende wedstrijden. Het is jammer want met al het talent dat Real heeft is het in het geheel niet nodig. Voetballend zijn ze bijna gelijkwaardig aan Barcelona.

Jongens jongens wat is dit nou?
Zie die elleboogstoot van sergio ramos. goeie morgen he.
deze mag je voor 8 a 9 wedstrijden schorsen.
En tja pepe wat kan je tegen hem doen,

gewoon traditie bij hem dit

Die overtreding van Ramos was niet normaal meer die man is een beest.

De spelers van real madrid zijn echt vuile spelers, elke week is er wel iets.

Laten we eerlijk zijn.. dit is gewoon omkoping ofzo.. belachelijke overtredingen en de Spaanse bond weigert elke x weer op te treden..

Oproep AAN Alle Profs DIE Ooit Tegen Real Spelen:
Schop DIE Pepe Stuk!

Iedereen die het Spaanse voetbal volgt, die zal wel weten dat bij Pepe er een draadje lossteekt al kan ik me voorstellen dat sommige Realsupporters daar ondanks alles nog altijd een andere mening op nahouden.

Ook zullen de meeste voetballiefhebbers het er wel over eens zijn dat Messi kan omschreven worden als een sportieve speler (al zal ook hier dat wel eens ontkent worden in de Realhoek).

Dat Pepe en Messi op dezelfde speeldag hun vijfde gele kaart pakken, doet vermoeden dat wat ik hierboven schreef helemaal niet klopt.

Zie je wel zullen Realsupporters nu zeggen, het valt bij Pepe wel mee en die Messi is eigenlijk wel een vervelend mannetje.

Een andere opinie zou kunnen zijn dat Messi voor nagenoeg alle overtredingen die hij begaat een gele karton krijgt en dat Pepe iets toleranter wordt behandeld.

Wie zal het zeggen ?

Zijn Spaanse refs nu partijdig/corrupt ? Natuurlijk niet, ik haat eigenlijk complottheorieën.

Wat wel zo is : dit statistiekje (messi en Pepe op hetzelfde ogenblik 5 gele kaarten) helpt perceptie in de hand dat het toch nit echt helemaal loepzuiver is.
Maar zoals gezegd dat is perceptie en perceptie is niet altijd conform de realiteit.

28 februari 2012 om 10:56

Het schandalige is ook dat Ramos ook nog eens die andere speler een gele kaart aansmeert terwijl die de elleboog krijgt en ik hoop dat ze dat meenemen in zijn veroordeling want dat is verre van sportief.

Ze moeten die 2 eens zwaar schorsen en complottheorieën daar geloof ik wel in want niemand maar ook niemand hoort weg te komen met dit soort overtredingen zelf het op de hand gaan staan van Messi word niet bestraft.

Wat zal ik blij zijn als Mourinho uit Spanje is vertrokken want die maakt het voetbal kapot (letterlijk en figuurlijk).

Ik zou graag weten wat de oprechte Real-fan van deze acties vind? Dit is gewoonweg schandalig. Ik weet niet wat ik erger vind, de elleboogstoot van Ramos of Pepe die op de enkel gaat staan. Wat is er met voetbal gebeurt?

Als ik dat van Pepe zie dan lijkt het op het eerste gezicht op een vieze overtreding. Maar tegelijkertijd zie je hem ook voor de bal gaan, hij is net te laat want die speler tikt de bal opeens naar Marcelo? Anders was het een onderschepping geweest.

Van Ramos was gewoon smerig. Ik veroordeel dat en ook telkens het gedive in de Atletico - Barca wedstrijd. Sneaky handsballen maken om de bal mee te kunnen nemen en dan net doen of je niks deed is ook vies.

28 februari 2012 om 08:38

fysiek geweld om een ander te beschadigen hoort niet bij voetbal.

schwalbe's zijn voor mietjes en keren altijd tegen een speler(bijv suarez) uiteindelijk zijn het de overmarsen en messi's die toch de ware toppers blijken.

Op het WK van 1986 in Mexico speelde Argentinië tegen Engeland in de kwartfinale weet je nog?
Ik ga maar uit van ja, Maradonna scoorde de 1-0 wat jij je waarschijnlijk herinnert als ''de hand van god'' . Ik heb toen weinig mensen wat negatiefs over hem horen zeggen, hij werd meer als een held onthaald. Waarom zou 't nu in één keer vies zijn als je alles doet om te scoren?

Volgens mij deed Pepe het niet expres, en al deed hij het expres, het hoort erbij. Natuurlijk is het niet sportief, maarja, emoties lopen hoog op. Jammer dat Pepe weer negatief in het nieuws is, want hij is ook nog een hele goede verdediger.

ongetwijfeld zullen mensen dit weer goedpraten en zeggen het was niet zo enz enz.

Allemaal haters hier, Pepe en Sergio Ramos zijn gewoon goede verdedigers hoe halen jullie het in jullie hoofd om te twijfelen aan de kwaliteiten van hun? Ze spelen niet voor niets elke week basis bij Real Madrid. Als jullie denken dat jullie beter kunnen verdedigen, laat zien dan.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren