Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Update: 'Mijn zoon heeft niemand bedreigd met een mes'

Laatste update:

Een opmerkelijk incident bij PSV. De Eindhovenaren hebben de Turkse Belg Okan Köse op staande voet ontslagen. Dat meldt Voetbal International. De negentienjarige aanvaller, die te boek stond als een groot talent, bedreigde een ploeggenoot met een mes.

Köse, vorig seizoen actief in het hoogste jeugdelftal van de Eindhovenaren, stond nog tot de zomer van 2013 onder contract bij de club van trainer Fred Rutten. Twee weken geleden bedreigde hij een ploeggenoot met een mes, waardoor PSV zich genoodzaakt zag om actie te ondernemen.

De in België woonachtige Köse speelde al sinds het seizoen 2005/06 bij PSV. Destijds was hij actief in het jeugdelftal D1. Köse speelde nog geen officiële wedstrijden in de hoofdmacht van de club uit de Lichtstad.

Update 13 februari 18:05 uur - 'Mijn zoon heeft niemand bedreigd met een mes'
De moeder van Okan Köse ontkent dat haar zoon een ploeggenoot bij PSV heeft bedreigd met een mes. Tegenover Omroep Brabant bevestigt zij wel dat er spanningen waren tussen haar zoon een andere jeugdspeler: "Die spanningen liepen hoog op en daardoor heeft PSV besloten het contract van mijn zoon te beëindigen. Hij heeft niemand bedreigd met een mes."

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Kan me herinneren dat dit ook bij Ajax is gebeurd een paar jaar geleden,
volgens mij ging het toen om Osei Kofi..
Zonde natuurlijk als je een groot talent op zo'n manier kwijt raakt...

12 februari 2012 om 13:56

Die zwaaide bij Almere City met een pistool, dat is veel minder erg......

12 februari 2012 om 16:40

Dit is nog een talent, dat weer weggaat op zo'n manier.

Wie kent Soufian Tannane nog?

Off Rene Osei Kofi!

Allemaal talenten

12 februari 2012 om 17:44

Bij heerenveen kennen ze Tannane.
net kort geleden aangenomen voor 1 van de jeugdelftallen

13 februari 2012 om 00:55

Die van ajax was Vito Wormgoor, die nu mooi bij de Graafschap speelt!

13 februari 2012 om 18:11

Nee Wormgoor had geld gepakt van Manucharyan (geloof ik) dat hij tegoed had maar niet kreeg. Osei Kofi was door Ajax uitgeleend aan Almere en begon daar met een pistool te zwaaien, en is toen ontslagen.

13 februari 2012 om 18:13

wormgoor had 50 euro gestolen bij iemand anders uit de tas.
die had niemand bedreigd met een mes.

13 februari 2012 om 18:16

ja inderdaad, dat was de reden.
ik las dit in de voetbalinternational (paar weken terug)
maar dat zegt meet over mayan dan over wormgoor.

ontopic: zonde en gewoon stom van Kose.
heb je zulk voetbal talent en dan verpruts je het op deze manier.
ik denk dat hij wel bedreigt heeft met een mes.
anders zou psv deze maatregelen niet nemen.

13 februari 2012 om 18:38

Correctie, dat was 150 euro.
Van Manucharyan btw.

13 februari 2012 om 19:53

hahaha dat is ook minder erg.

12 februari 2012 om 13:56

Volgens mij was dat iemand die was verhuurd aan almere City, weet dit niet zeker.

Tjaa, zonde van het grote talent (als het dat is ken hem verder niet), maar toch goed dat PSV dit doet. Ze hebben geen andere keus, maar je moet het toch maar gewoon doen.

12 februari 2012 om 13:58

Ja dat klopt inderdaad!
Nee in zo'n situatie heb je geen keus..
Zo'n jongen vergooit gewoon zijn toekomst!
Oerdom!

12 februari 2012 om 13:59

Hij bedreigde Antonio met een mes, nadat die op hem geplast had. Niet goed te keuren, maar die Antonio moest niet zo kinderachtig doen door op zijn ploeggenoot te plassen.

12 februari 2012 om 14:02

Ik weet niet of jij op voetbal zit!
maar dat gebeurd volgens mij standaard onder elke douche bij voetbal!

12 februari 2012 om 14:06

Beetje raar verhaal als je het aan mij vraagt. Ik vind het sowieso kinderachtig om op iemand te gaan plassen maar bedreigen met een mes slaat natuurlijk nergens op. Goed van PSV dat ze hem ontslagen hebben.

12 februari 2012 om 14:07

Ik weet niet bij wat voor rare voetbalclub jij zit, maar bij ons plassen we niet op elkaar

12 februari 2012 om 14:08

Ik weet niet aan wat voor smeerlapperij jij doet, maar in de 20 jaar dat ik voetbal is me nog nooit overkomen dat iemand op me staat te plassen..

12 februari 2012 om 14:12

@anti-anti Hebben jullie nog meer van die smerige dingen onder de douche of blijft het hierbij want ik vind op elkaar plassen nou niet echt normaal.

12 februari 2012 om 14:16

Ik weet niet waar jij voetbalt? FC Plas? Dan ook nog als volwassen kerels. Hij zou sowieso van mij een hoek krijgen, maar bedreigen met een mes gaat natuurlijk te ver. Ik weet dat ik hiervoor vele duimpjes omlaag krijg, maar in ons cultuur(zowel Arabische als Turks) zijn dat 1 van de meest onrespectvolle dingen die je kunt doen bij iemand; spugen en al helemaal tegen iemand aan pissen. Ik snap daarom ook absoluut niet waarom je zoiets zou doen.

12 februari 2012 om 14:27

Ik had ook vaak onder de douche ineens een warme straal extra. Ik zeek gewoon terug. Dat zo'n heethoofd gelijk een mes trekt dat zegt meer over hem dan diegene die zeikt hoor. Dat is gewoon flauwe voetbalhumor. En als je toch al gelijk onder de douche staat dan was je het er gelijk vanaf. Wat een gezeik (hi hi hi)

12 februari 2012 om 14:28

Stuur die Antonio dan oko direct weg, serieus wie plast er nou over zijn ploeggenoten?
Dan mag je wel spreken van een club/elftal met een "geurtje"!

12 februari 2012 om 14:29

Nou moet je even luisteren. Ik zit nu al 8 jaar op voetbal en in die 8 jaar heeft nooit iemand op iemand anders gepist onder de douche. Dus wat je 'standaard' noemt. En met mij vele andere teams in Nederland en wereld waar ze niet tegen elkaar aan pissen onder de douche.

12 februari 2012 om 14:31

@ Brainiaco: Ik denk dat je Onrespectvol of respectloos bedoelt. Verder ben ik het wel met je eens, over iemand heen pissen is echt te goor voor woorden. En ook te ziek voor woorden dat je tot die gedachte komt, maar een mes trekken mag nooit natuurlijk.

12 februari 2012 om 14:52

@ Martijn3
De echte goeie doen dat zonder dat jij het doorhebt ;-)

12 februari 2012 om 14:55

tegen iemands been aan pissen onder de douche valt wel onder kleedkamerhumor.

12 februari 2012 om 14:56

Ik vermoed dat hij speeld bij VV Golden shower

maar dit soort acties met bedreigingen zijn niet goed te praten ! dus een logische en terechte beslissing van PSV

12 februari 2012 om 15:13

De vraag is vooral waarom zo'n gozer met een mes rondloopt. Nota bene bij een voetbalclub. Een paar flinke tikken had hij natuurlijk mogen uitdelen.

12 februari 2012 om 15:23

haha wat een mafkees. je gaat toch niet op iemand plassen. ja dan zou ik ook boos worden. maar met neer steken te bedreigen gaat wel heel ver over je ploeg genoten.

12 februari 2012 om 16:24

Onrespectvol bestaat ook niet, het is respect disrespect, respectvol respectloos.

On: dit is natuurlijk niet normaal dat je iemand bedreigt met een mes. Al vind ik het ook niet normaal om over iemand heen te pissen, maar dit is natuurlijk nooit goed te praten. Terecht hoe PSV heeft gehandeld

12 februari 2012 om 16:26

Heb ook 1x meegemaakt dat iemand stond te zeiken onder de douche. Heeft ie geweten. Zeek niet eens tegen me aan, maar wel in mijn richting. Ik ging Esteban op hem. Enigste optie in zo'n situatie. Zoiets flik je gewoon niet!

12 februari 2012 om 17:01

Ja maar wees dan een kerel en verkoop hem een paar meppen tegenwoordig kunnen die gasten niet meer zonder wapens vechten, vroeger kreeg je een dreun op je kanis en werd het de volgende training/wedstrijd weer bijgelegd.

Tegenwoordig zijn er allemaal van lafaards die zich verschuilen achter een wapen omdat ze zich dan stoer vinden.

13 februari 2012 om 18:10

Jij zit blijkbaar bij een voetbalclub waar mensen over elkaar heen plassen?

13 februari 2012 om 18:13

Een beetje ouwehoeren wel, maar plassen op iemand gaat wel een beetje ver

13 februari 2012 om 18:14

@anti anti, ik weet niet bij wat voor club jij speelt? Maar ik ken dat tafereel iniergeval niet...wordt jij wel elke keer als je onder de doch staat ondergeplast?

13 februari 2012 om 18:16

anti anti ik weet niet uit welke grot jij komt.maar plassen onder de douch doe je stiekem en is geen gewoonte maar bij voetbal hoort dat niet thuis en gebeurt ook niet wekelijks of maandelijks en standaart gebeurt dat al helemaal niet

13 februari 2012 om 18:18

Idd heb het vroeger ook vaak zat gezien, serieus..

Of shampoo over iemand zijn haren gieten als die net helemaal afgedroogd en wel in z'n kleding stond..

Gewoon kleedkamer humor..

13 februari 2012 om 19:36

Hahahahah 'plassen onder de douche doe je stiekem' hahahah
sorry maar deze vind ik echt geniaal XD

13 februari 2012 om 20:11

Dan speel jij alleen maar met jongens/mannen met een verstandelijke handicap die denken dat ze nog 11 zijn ....

15 februari 2012 om 23:06

Jongens hé, ik zeg niet dat dit elke dag gebeurd bij ons onder de douche, maar soms werd dat wel is voor de grap gedaan! Dus ik herkende het wel, en naar mijn mening valt het onder kleedkamerhumor.
Ik ken nog ergere dingen die worden gedaan hier in het oosten van het land door sommigen. maar gezien het aantal hatelijke reacties vertel ik die maar niet.!

12 februari 2012 om 14:15

Paar jaar, volgens mijn vorige jaar nog maar daar hoor je niks meer mee gedaan zal wel niet een speler van Ajax wezen iedereen kan een rode traingspak van Ajax aan hebben. Maar als dat waar zou zijn ook gelijk weg doen

Oei, Jammer dat dit gebeurd maar waarom heeft hij nooit een kans gehad als hij groot talent was? Goed dat PSV actie heeft ondernomen

12 februari 2012 om 14:02

misschien omdat hij nog te licht bevonden is? een talent moet mee kunnen op dat hoge niveau he

Niet dat ik zijn gedrag wil goed keuren, integendeel zelfs, maar dit is toch weer op en top journalistiek:

''de Eindhovenaren hebben de Turkse Belg Okan Köse op staande voet ontslagen.''

Ik ben benieuwd wat het zou zijn geweest als hij de finale-doelpunt voor Jong-belgië had gemaakt...erg jammer dit.

12 februari 2012 om 13:57

Kan toch dat hij zowel een Turks als een Belgisch paspoort heeft? Dan is het dus een Turkse Belg.

12 februari 2012 om 14:07

Waarom wordt Özil als alleen 'duitser' bestempeld in zoveel artikelen, terwijl hij toch echt een dubbele nationaliteit heeft? Dan is het dus geen Turks Duitser meer?

Of Affelay? Dat is dan ook een Marrokaanse Nederlander, maar over het algemeen wordt er gewoon 'de Nederlandse speler van Barcelona' genoemd...

Ach als je negatief in het nieuws komt wordt altijd je komaf duidelijk gemaakt, maar bij het positieve wordt het vooral niet genoemd.

12 februari 2012 om 14:09

Wanneer ben je dan een Belgische Turk, als je in België/turkije geboren bent en in Turkijke woont met een Belgisch en Turks paspoort ?

12 februari 2012 om 14:27

Willicht omdat hij nog geen definitieve keuze gemaakt heeft, en Ozil en Affelay wel???
Zo kan je overal wel wat achter gaan zoeken.

12 februari 2012 om 14:48

Je bent een Turkse belg als je als Turk in Belgie woont.. Je bent een Belgische Turk als je als Belg in Turkije woont. etc Volgens mij hoef je niet een dubbele nationaliteit te hebben om zo genoemt te worden.

12 februari 2012 om 14:53

Dan hoe noem je een Turkse/belgische Belg/turk die in Nederland woont? Een Belgische Turkse Nederlander?

12 februari 2012 om 15:25

Nationaliteit en woonplaats zijn een verschillende begrip Patosrw07.

12 februari 2012 om 13:59

naja, het is een Turkse Belg met de naam Okan Köse, tja, dat zijn feiten.
geweldige journalistiek dus...
(wat ik hiermee dus wil zeggen: niet zo zeiken hoor...)

12 februari 2012 om 14:08

Dan pleit ik ervoor om Özil een Turkse Duitser te noemen in elke artikel dat word geschreven en Affelay een Marrokaanse Nederlander en dat ook in elke artikel. Je snapt dondersgoed wat ik duidelijk probeer te maken hier.

12 februari 2012 om 14:11

Natuurlijk zijn het feiten... maar wat @rupertpupkin probeert te zeggen is.... als hij het winnende doelpunt in de finale van jongbelgie had gescoord...dat was het het ''belgisch toptalent'' geweest.
En das ook een feit.

12 februari 2012 om 14:25

Dat is geen feit maar een assumptie, hij kan dan ook een Turks-belgisch toptalent zijn. Daarnaast vind ik je vergelijkingen erg krom want de spelers die je aanhaalt hebben gekozen voor een nationaal elftal, daarom worden ze nu Duitser en Nederlander genoemd. Als Okan ooit voor Turkije kiest zal hij hoogstwaarschijnlijk als Turk worden aangeduid vanaf dat moment. En daarnaast vind ik het ook gezeik, als het een Turkse Belg is, so be it. Alsof je dat dan niet mag vermelden?! Als je een stok wil zoeken om mee te slaan kun je die altijd wel vinden, zo blijkt. Maar de titel is journalistiek correct en dat jij en onze vriend iets boven je meent daarin iets van racisme te ontdekken ben je gewoon aan het zoeken. Ik vind het nogal een beschuldiging aan het adres van VZ eigenlijk.

12 februari 2012 om 14:38

@jizzzy

Ik beschuldig niemand van racisme. Je hebt me het woord racisme ook niet zien aanhalen, dus hoe je daarop komt blijft mij een raadsel.

Het gaat mij om het punt dat dit in het algemeen wordt toegepast, dus niet persé alleen in de voetbalwereld. Zelfs als Özil voor Duitsland kiest blijft het een feit dat hij nog Turks paspoort bezit. Dus technisch gezien blijft hij een Turkse Duitser. Echter word er bij hem en bij een Affelay voor gekozen om dat deel van de info weg te laten. Dat is iets wat mij stoort, want op deze manier haal je alleen het negatieve naar buiten, maar het positieve bestempel je als iets wat die landen als Duitsland en Nederland hebben bereikt.

12 februari 2012 om 15:32

@rupertpupkin

Is het nou zo belangrijk dat iemand met 2 nationaliteiten per se zo genoemd moet worden?

Het is Voetbalzone. Niet Journalistiekzone.

12 februari 2012 om 15:38

Eigenlijk niet. of probeer je een discussie over rassen te beginnen omdat volgens jou het er alleen bijgezegd wordt dat het om een turks iemand gaat als ie negatief in het nieuws komt? kom op he

13 februari 2012 om 20:11

Is dat dan niet zo lukky? Zover ik weet word het 'turks' of 'marokkaans' gedeelte vaak weggelaten bij positief nieuws en wordt het toegevoegd bij negatief nieuws. Iedereen kan dat zien.

12 februari 2012 om 14:14

@rupertpupkin,

Het zijn wel de feiten. Ik vind dat je hier niks achter moet zoeken. Zeker een site als Voetbalzone maakt zich nooit schuldig aan negatieve publiciteit voor allochtone spelers, met als doel de nadruk leggen op de herkomst van de speler/ouders van de speler.

De club kon natuurlijk niet anders. Dit is gewoon een zeer extreme gebeurtenis met maar één mogelijke straf.

Hartstikke zonde dat hij het voor zichzelf verpest. Wellicht had hij het kunnen maken bij Psv, maar die kans is nu helemaal weg.

Off:
Trouwens grappige naam van jou, gebaseerd op een geweldige film met een uitstekende rol van De Niro.

12 februari 2012 om 14:22

Ik begrijp je punt. Het is ook een feit dat hij een dubbel paspoort heeft. Wat ik alleen jammer vind is dat (zeer) waarschijnlijk als hij het winnende doelpunt voor Jong-belgië had gemaakt in de finale dat hij de Belg Okan Köse zou worden genoemd. Jammer is het te noemen...

off:
Haha dat klopt! In de tijden dat ik mijn Vz-account net aan had gemaakt had ik deze film gekeken. De Niro is een uitstekende acteur. Het scheelde maar weinig of mijn profielnaam was: Taxi Driver met een profile pic van hem in die film.

13 februari 2012 om 20:25

Er word niks voor niks Turkse Duitser bij vermeld.... nergens voor nodig......

Was het een Nederlandse jeugdspelers zou er toch ook niet vermeld worden een Nederlandse jeugdspeler. Het is een beetje krom, zo kom je dat ook vaker tegen in het nieuws.

Een Nederlandse jonger die gewoon hier geboren en opgegroeid is met ouders die uit Suriname komen word nog altijd negatief in het nieuws gebracht als Een 19-jarige Surinaamse jongen heeft dit of dat gedaan. Dat is puur indirecte racisme, blanken praten hier makkelijk over want over jullie ras word nooit wat vermeld.

Het is voor mij als Nederlander met Surinaamse ouders moeilijk om te lezen dat er perse Surinamer bij geplaatst moet worden.

Zo voelen alle allochtone groepen dit in Nederland vooral.

Het verschil is al jaren duidelijk.

Misdrijf blanke Nederlander : De 46-jarige K. van H blabaaabakl
Misdrijf allochtone Nederlander : De 20-jarige jongen, van Marokkaanse komaf, bklablabla

Dat is allemaal nergens voor nodig,en op deze manier voeden de media indirect racistische gedachten, want tegenwoordig denkt bijna iedereen , alweer een Marokkaan??

Dit heeft niks met de Marokkanen te maken maar met de invloed van de media hierop.

12 februari 2012 om 15:24

Het beestje gewoon bij zijn naam noemen. Dan mag je een Limburgse Nederlander ook geen Limburger meer noemen als hij wat slechts doet, want dan kan Limburg een slechte naam krijgen. Dikke onzin natuurlijk. Als hij een dubbele nationaliteit heeft, dan is deze berichtgeving gewoon correct.

12 februari 2012 om 16:08

Kan Köse eraan doen dat hij twee nationaliteiten heeft. Is toch normaal dat ze schrijven Turkse Belg en niet Turk want hij is ook Belg en ook niet Belg want is hij ook Turks.

Ook een manier om onder je contract uit te gaan

Logisch dit kan natuurlijk niet, goede beslissing van PSV

Wat een idioot. Je weet natuurlijk niet wat er exact heeft afgespeeld, maar zoals ik het hier lees doet PSV er goed aan. Jammer van z'n talent.

Zo, niet meer dan terecht natuurlijk, dit kan gewoon niet, hoe goed je ook bent.

Daar gaat je carriere, soms worden spelers die ontslagen/weggestuurd zijn nog wel op gepikt bij bijvoorbeeld Heerenveen maar deze jongen heeft het denk ik nu helemaal verpest. Nu maar iets anders doen met je leven.

Snap alleen niet precies waarom hij dan nu pas ontslagen is, als het voorval zich twee weken terug voor deed. Of is het nu pas in het nieuws gebracht?
Verder natuurlijk idioot dat dit soort dingen gebeuren, voor de carriere van die jongen zal dit ook niet meewerken ondanks dat hij schijnbaar een groot talent is

12 februari 2012 om 14:01

Je kunt niet zomaar iemand ontslaan, je zult toch eerst onderzoek moeten doen om te kijken of het ook klopt allemaal, en juridisch alles correct regelen voordat je het naar buiten brengt.

pffff, ongelofelijk dit.
terecht dat psv dit doet natuurlijk, weg ermee!
dit soort types moeten eigenlijk nooit meer op een voetbalveld mogen verschijnen, putjesschepper is misschien iets dat wel bij hem past...

12 februari 2012 om 13:58

Of messenslijper...

12 februari 2012 om 14:06

Volledig terecht dat PSV deze actie onderneemt natuurlijk, en ontzettend stom van die jongen die hiermee een groot deel van z'n toekomst vergooit.

Wow dit is wel heftig zeg. Ik snap de reactie van PSV wel, een teamgenoot bedreigen is niet niks.

Ik hoop voor die gozer dat hij gelijk de bak in kan.
De wetten en politie moet een keer wat harder worden in Nederland en de straffen maar eens omhoog gooien.

12 februari 2012 om 15:34

Je kunt de wetten en politie wel harder maken maar dan zal er toch eerst aangifte moeten worden gedaan.

On: Dit gedrag valt niet te accepteren. Als er dan iemand over je heen pist, verkoop hem dan een schop ipv meteen met messen te dreigen. Goede beslissing van Psv.

12 februari 2012 om 15:42

Het gaat hier over voetbal en niet over politiek, vriend.

12 februari 2012 om 16:29

nouja technische gezien gaat dit niet over voetbal. dit gaat over een kerel die een andere gast met een mes bedreigd.

13 februari 2012 om 02:23

Het argument van rino1987 heeft een politieke achtergrond en is identiek aan de wartaal die Wilders uitslaat..

13 februari 2012 om 14:02

pff rustig maar hoor. ik reageer alleen maar op wat voetbalzone voor onderwerp geeft.

13 februari 2012 om 18:22

ik hoop voor die gozer ????? het is een kind dus de bak in kan niet voor de rest heb je gelijk Die voetbalwet moet harder aangepakt worden gewoon het zelfde als in england

En waarom deed hij dit? niet dat het belangrijk is, maar wel leuk om te weten 8-)

12 februari 2012 om 15:11

Een teamgenoot van hem plaste over hem heen(waarschijnlijk in de douches)

12 februari 2012 om 16:30

Haha ja laten we er vanuitgaan dat het onder de douche was en niet tijdens de lunch;

dit is het enige dat psv kon doen,je kan wel zeggen je weet niet wat er gebeurd is een tik of schop uitdelen ok maar met een mes bedreigen dat kan niet.

Groot talent of niet opzouten met zo n idioot.
Wat doet zo n mafkees met een mes tijdens een wedstrijd (of in de kleedkamer)

Goed gedaan Psv, gewoon opbokken met zulke gekken. Sommige dingen zijn aanzienlijk belangrijker dan voetbal. Gekke gozer!

Goede beslissing van Psv. Zo een jongen kun je niet gebruiken. Hopelijk gooit hij zijn toekomst niet weg en beland hij niet helemaal in de goot, maar pakt hij het op bij een andere club.

En op welke manier dreigde hij dan? Had hij de mes op de keel of haalde hij hem alleen tevoorschijn? Want ik vraag me toch echt af wat er precies is gebeurd

Zonde om zo je toekomst te verpesten, gewoon normaal doen!

Ik vind het overdreven om dan iemand te ontslaan, het is anders als die het mes op de keel gezet zou hebben maar van wat ik gehoord heb had hij alleen een mes in zijn tas en liet hij die zien. Dit hele verhaal is overdreven en uit zijn verband gerukt.

12 februari 2012 om 14:19

Als je daar dan bij zegt dat je hem zou gebruiken, dan is ontslagen verre van overdreven. is gewoon strafbaar om iemand zo te bedreigen!

12 februari 2012 om 15:29

Je hebt helemaal gelijk shannon. Tegenwoordig worden mensen die een bom bij zich hebben ook gewoon opgepakt, terwijl ze hem nog helemaal niet hadden geactiveerd! wat zijn we snel op onze teentjes getrapt in deze maatschappij.

dit is natuurlijk de enigste mogelijke beslissing.
zonde om dan op zo'n manier je talent weg te gooien, maar dan had hij maar moeten nadenken.

@shannon25: hij bedreigde een ploeggenoot met een mes! Of hij nu het mes liet zien als waarschuwing of tegen zijn keel zette, beide manieren zijn niet goed te praten! Wat doet zo'n jongen uberhaupt met een mes op zak? Goede zaak van PSV om hem te ontslaan!

12 februari 2012 om 14:11

Inderdaad, je hoort geen mes of pistool of ander wapentuig bij je te hebben (dit is overigens een uiting van angst), als je een probleem met een ander hebt en dit uit wilt vechten dan doe je dit met een dialoog en als de lontjes echt te kort zijn dan met de vuisten.

Logische beslissing natuurlijk van Psv. En volgens mij viel het ook wel mee met hoeveel talent deze jongen had. Hij is al 19 en heb eigenlijk nog weinig van hem gehoord. Depay, Locadia, Ritzmaier zijn (onder andere) de talenten uit de jeugd. Bovendien, de echt goeie zitten met de 19 allang bij de selectie of er heel kort tegenaan, dat was bij deze jongen niet eens het geval.

Ik zou ook wel het complete verhaal willen lezen voordat ik mijn conclusies trek.
Ik lees hierboven iets van dat een andere speler op hem aan het plassen was, maar dan vraag ik me af, hoe krijg je dat voor elkaar?
Waren ze bezopen ofzo of wat? Ik bedoel, tegen de tijd dat jij je broek uit hebt en je worst naar buiten haalt is die ander (en zeker een voetbaltalent) toch al lang weggerend voordat je succesvol over die ander heen pist :s?

Nou ja, vreemd verhaal in ieder geval.
Vraag me ook af wat er met die messentrekker gebeurd, ik weet dat Turken gewend zijn hun zin te krijgen in België omdat ze anders zeggen dat er racisme plaats vind of zoiets vreemds. Maar met messen trekken kom je toch niet zomaar weg?

12 februari 2012 om 14:23

Tijdens het douchen?

12 februari 2012 om 16:37

Oh ja en dan geef je hem niet meteen een ram op zijn smoel maar dan loop je rustig naar een mes toe dat je al van tevoren hebt meegenomen en ga je hem bedreigen terwijl hij daar in zijn blote leuter staat.
Nou, het zal wel aan mij liggen maar vind ook dat nog altijd een apart verhaal.

Geen handige Köse van Okan..
Niet zo handig om dit te doen en al helemaal niet op professioneel niveau, je hoort het eigenlijk gewoon helemaal niet te doen, i.p.v een goed voetbalcarrière zit je nu met een strafblad en een slecht imago op je CV.

Ik vraag me af als het echt een supertalent zou zijn of ze hem dan ook zouden ontslaan!

Vreemd. Je zou toch denken dat spelers niet bezig zijn met zulke onzin en zich focussen op het leven van een voetballer. Daar hoort dit niet bij. Jammer voor psv.

Natuurlijk is dit niet goed te praten... maar als je over mij heen piest ga ik ook voor je flippen.
Je bent toch niet gek geworden dat je over iemand heen gaat staan zeiken.
ik denk dat ik op z'n minst je neus gaat verbouwen.

Schijnt een aardig talent te zijn, maar als je dit soort dingen doet kun je van mij opzouten!
Wat een mafkees ben je dan..
Hij vergooid hier ook zijn carriere.

Wegweze met die gast, die kunne we niet gebruiken

De Turkse belg... Dat zegt ook alweer genoeg hé, erg opvallend dat het vrijwel altijd uit die bevolkingsgroep komt... Voor mij is dat geen toeval meer. Wat een onnozele gast. Zo'n kerel kun je toch ook gewoon opsluiten?? Aanklagen die gast..? Ik vind dat ze hem moeten opsluiten en het land uitgooien.

Wat zijn er toch een hoop zieke voetballers op de wereld..

Ik ben overigens geen racist, ik ken alleen de feiten. Het is altijd zo dat een ''getinte'' jongen wordt gezocht of dat met zulke rare praktijken bijna altijd wel een persoon met een turkse nationaliteit aan verbonden is. Ik vind het zonde want zo krijgt die bevolkingsgroep dus de slechte naam waarover ik het heb.

12 februari 2012 om 14:38

ben het met je eens, opzouten met die gozer!

12 februari 2012 om 14:46

Dat er anders met de dingen word omgegaan is waar. Maar dat over iemand heen plassen humor is voor de nederlanders kan voor een ander een grove belediging....
Net zo als aan tafel scheten laten... is voor sommige ook humor... maar dat 'anderen' de humor niet kunnen snappen daar heeft men geen boodschap aan.
Pas is er nog een nederlander in het buitenland aangehouden, want hij liet zijn broekzaken bij een tempel.... Dat was humor(volgens hem).
belachelijk dat niet iedereen zich aanpast aan onze humor!

12 februari 2012 om 15:03

Humor is niet aan een land of cultuur gebonden. Als iemand over mij heen zeikt dan krijgt hij gelijk een klap voor z'n muil (op z'n plat Rotterdams) van deze gewone Nederlandse jongen zonder allochtone/buitenlandse roots.

Met een mes over straat lopen, dat is verwerpelijk, of je nu Nederlander of allochtoon bent.

En dat een Nederlander zijn broek laat zakken voor een tempel zegt meer over die Nederlander dan over dat land, een normaal iemand laat zijn broek niet zakken bij een tempel (dat noemt men opvoeding en je beschaafd opstellen).

12 februari 2012 om 15:20

Ik wil heel ver met je mee gaan... maar humor is wel geografisch gebonden.
in elk land... elk volk waar dan ook... hebben een andere vorm van humor.

en het verwerpelijk om met een wapen op zak te lopen.

Maar zoals je ook zegt... plas je over me heen krijg je klappen, maar kan het ook zo zijn dat deze jongen zo kwaad werd dat hij ff niet meer normaal kon nadenken...wat niet goed te praten is...

Maar volgens mij dwaal ik af.

punt is.... ik ga heel ver met verhaal mee!;

12 februari 2012 om 15:34

Zeg dat dan !

Je hebt wel gelijk dat er geografisch gezien verschillende types humor bestaan, dit wil echter niet zeggen dat een Turk niet van Nederlandse humor houdt, net zoals ik als Nederlander wel van Engelse humor kan genieten (dit maakt mij dan ook niet gelijk een Engelsman).

Zo, we gaan weer buiten spelen, nog even snel een sneeuwpop bouwen !

12 februari 2012 om 15:40

natuurlijk kunnen verschillende volkeren de zelfde humor hebben...maar 1 ding kan ik je op een presenteerblaadje geven.... Daar zit pishumor, schetenhumor echt niet bij... dat wordt over het algemeen...niet gewaardeerd. heb ik uit betrouwbarebron.

12 februari 2012 om 15:04

''het is altijd zo dat een ''getinte'' jongen wordt gezocht of dat met zulke rare praktijken bijna altijd wel een persoon met een turkse nationaliteit aan verbonden is''

Dit is een pure drogreden, want het is een overhaaste generalisatie. Dat hij toevallig een Turk is betekent toch niet dat alle personen met een Turkse nationaliteit zo iets flikken? Eerloze racist.

13 februari 2012 om 18:17

Hij heeft over het algemeen toch gewoon gelijk? Het is niet zo dat alle Turken, Marokkanen, Afrikanen en Antillianen het doen, maar hoe vaak zie je niet bij een misdaad / crimineel vergrijp dat het om getinte mensen gaat? Ik denk dat het in 9/10 gevallen gaat om getinte mensen. Dan ben je niet direct een eerloze racist, maar iemand die de feiten aan haalt. Het is gewoon over het algemeen bekend dat dit vaker gebeurd bij hen en ik ben ook van mening dat zulke types het land uit moeten. Ze komen hier om te werken, maar verpesten vervolgens de rust in de maatschappij. Daarentegen zijn er ook allochtonen die zich netjes gedragen, zich goed aanpassen en zelfs de cultuur / taal goed willen leren. Voor zulke mensen heb ik dan weer respect en zijn van harte welkom.

13 februari 2012 om 18:38

"ze komen hier om te werken"

Wat bedoel je nou? 95% van de Turken, Antillianen, etc. zijn gewoon hier geboren en zijn gewoon Nederlander. Je hebt jezelf gekwalificeerd als een echte racist, Als het aan jou ligt moeten mensen in dit land niet gelijk worden behandeld. Ben je een allochtone Nederlander en je pleegt een misdrijf moet je het land uit. Maar als een autochtone Nederlander het doet moet die gewoon hier in het land zijn straf uitzitten.

Kom niet met je woorden als "voor zulke mensen heb ik respect' want je bent gewoon een ouderwetse racist punt uit.

13 februari 2012 om 20:38

Die speler plast op hem dan zeg je niks, maar als Okan Kose wat doet dan is het meteen erg.
En dan nog ontkenne dat je racist bent.
Stem maar op Geert wilders

13 februari 2012 om 22:03

Gast het is toch van de zotte dat iemand naar dit land komt, en zich vervolgens niet aan de regels houdt. Dan heb je hier niets te zoeken denk ik dan? Ik ben geen voorstander van de PVV omdat dat me net iets te ver gaat. Die mensen zijn hier hartstikke welkom, maar gedraag je dan ook, anders weer weg

Dat wordt dus een strafblad voor hem, behoorlijk dom van Köse.

Hoezo opsluiten ken gebeuren toch dat je ooit een keer met een mes bedreigd wordt. Snap best dat het voor een turk als zodanig beledigend wordt geacht dat hij wat optilt slaat, niet dat ik zijn gedrag goed keur maar ik zou zelf ook wel pisst off zijn op die gozer. Ze spelen waarschijnlijk al jaren met elkaar. Overigens wel terecht dat psv niet zo'n figuur erbij wil hebben in de kleedkamer.

Bah, dat dit soort dingen gebeuren. Ook binnen een professionele club..!
Helemaal terecht dat hij ontslagen is! Hopelijk heeft het team er geen last meer van verder.
Toch wel even schrikken..

Leuk van voetbalzone om alleen te zeggen dat hij met mes gedreigd heeft zonder enige rede gevend. De rede is dat Antonio op hem gepist heeft, schandalige jongen die Antonia op iemand pissen doe je toch niet. Antonio schorsen zou ook terecht zijn.
Ik zou echt enorm boos worden als iemand op mij zou pissen, met een mes dreigen gaat wel weer te ver maar het blijft erg.
Natuurlijk word Kose ook meteen een Turkse Belg genoemd en in andere gevallen is het natuurlijk Belg.

Ik weet niet wat ik hier van moet vinden natuurljik is het dom om op iemand te gaan plassen maar is het ok slim om een mes te gaan gebruiken beter had die hem geslagen.

Het mes snijdt aan twee kanten. Psv is een lastige jongen kwijt en hij kan uitkijken naar een provincieclubje waar hij mogelijk wel doorbreekt.

13 februari 2012 om 20:16

Hij gaat niet naar een provincieclubje.. Hij gaat terug naar Turkije, waar hij belachelijk veel geld gaat verdienen.

14 februari 2012 om 13:07

Turkije is een provincie van Griekenland.

Het heeft niets met cultuur of iets dergelijks te maken, maar met de karaktereigenschappen van Okan. Blijkbaar is het een gevoelige en agressieve jongen die het niet leuk vond dat iemand over hem piste.

Zonde van je talent.. Wel weer een hoogstaand stukje journalistiek trouwens: de Turkse Belg.

12 februari 2012 om 16:01

Oh jee onze allochtoonse 'vrienden' voelen zich weer eens aangevallen.

12 februari 2012 om 16:11

Voor jou informatie: ik ben gewoon een 100% Nederlander. Ik vond het gewoon opvallend dat het zo geschreven werd, dus aangevallen? Niet over iemand oordelen die je niet kent ;

13 februari 2012 om 19:42

Waarom heb je dan een Armeense vlag als ava?

13 februari 2012 om 05:29

Was; de Belgische Turk wel goed geweest dan? Of de Belg met turkse roots....de in België wonende Turk.. de in Nederland voetballende Turk met een dubbel paspoort.. Hoe wil je het hebben?

Je weet toch zelf ook dat ''psv neemt afscheid van jeugdspeler'' aanzienlijk minder hits gaat krijgen/uitlokken als; Turk Mes en bedreiging in 1 zin...

13 februari 2012 om 09:56

Dan heb je toch meteen mijn punt omschreven met je laatste zin of niet dan? Gewoon een staaltje Telegraafachtige journalistiek.

Zoals iemand hierboven al zei dat wanneer hij in Jong België de winnende treffer had gemaakt had dit er niet zo gestaan en dan kun je niet ontkennen.

wat een eikel. zonde hoor dat zo'n groot talent zich zo laat kennen. jammer voor Psv. maar je kan dit maar op één manier duidelijk maken. en dat is wegwezen. want dit willen ze niet zien.
wat een gek zeg. ook al wordt hij goed. dit wil je niet in je team hebben dus opzouten.
goed gedaan Psv. gelijk wieberen met die agressieve gasten.

ow lees later dat die ander over hem heen zeikte. ja dat is ook weer zo kinderachtig. vooral op mensen die door hun cultuur dat beledigend vinden. een beetje kleedkamer humor is grappig maar je moet wel weten bij wie je het doet zoiets. eigenlijk had hij hem gewoon een keer terug moeten pakken met pissen. inplaats van dat ''gezeik'' met dat mes.

Dat zo'n jongen überhaupt een mes bij zich heeft zegt al veel. Dit zou reden genoeg moeten zijn om iemand weg te sturen.

Overigens vind ik het geen humor om over iemand heen te zeiken. Ik heb veel gekke dingen meegemaakt tijdens voetbal, maar heb dit nog nooit zien gebeuren. Er is hier zelfs iemand die zegt dat het niet erg is, omdat je toch onder de douche staat. Als je het zo bekijkt kun je net zo goed tegen iemand aan schijten of in ze gezicht spugen. In principe is het onder de douche zo weg...

Gasten die dit normaal vinden hebben zeker zelf allemaal in de jeugd van Woonwagen Kamp Emmen gespeeld.

PSV ontslaat talent op staande voet na bedreiging met een mes

Prima gedaan Psv. Hopelijk komt deze jongen nergens meer aan de bak.

Ik vind het een goede beslissing.

Dat soort mensen horen niet bij ons, ook al mag hij zo groot talent wezen.

De eerste club die hem nu oppakt heeft ook dan geen normaal bestuur.
Wat erin zit blijft erin zitten.

hahah omdat het nu weer slecht nieuws is het de turkse belg.
Maar waneer hij een goal zou scoren zou het een belg zijn.

Leg maar uit warom ozil duitser woord genoemd maar deze okan turkse belg. hij is gewoon in belgie geboren en heeft een belgishe paspoort.

13 februari 2012 om 19:19

Sorry hoor maar wat wil je nu horen. Ozil speeld al jaren in het 1e duitse elftal waardoor je hem echt ziet als duitser. Deze jongen speelde alleen nog maar in jeugd elftallen dus daar is nog geen definitive keuze gemaakt. Ik weet niet of je het stuk hebt gelezen over Hagelbaum Pereirra? Is een Belg die op z'n 16e van Psv naar Manu gaat en word ook gewoon een braziliaanse-belg genoemd.of denk je dat iedereen Turken in een kwaad daglicht wil zetten. Plaese hou dan op met je calimero gedrag!!

beetje kinderachtig om direct met een mes te dreigen. Bij ons op de club is het heel normaal om op elkaar te plassen/poepen. Onder de douche dan he!! Je kan het er toch direct afwassen dus het is allemaal onschuldig

Ook een manier om Belgisch talent te verliezen. Weet niet hoe serieus dat incident was, of hij nu opgehitst was of ofdat hij gewoon kattekwaad uithaalde. Als hij terug bij z'n verstand is, kan hij misschien terug gaan voetballen.

12 februari 2012 om 18:11

Kattenkwaad uithalen met een mes?!
Teamgenoten hebben hem tegen moeten houden toen hij een teamgenoot met een mes te lijf wilde gaan!

Zo'n iemand hoort in een cel te zitten.

Wat heb je toch serieus een rare mensen op deze wereld lopen. Hij vergooid hiermee zijn droomtoekomst op een carriere als profvoetballer. Wat de reden ook is geweest, ondergeplast of niet, iemand die een mes trekt vergooit zijn eigen leven en hopelijk komt die nergens meer aan de bak.

Er zijn naar het schijnt 3 Turkse clubs die hem binnen willen halen, maar je kunt je afvragen hoe groot zijn talent is als hij op zijn 19de nog in de A1 zit.

13 februari 2012 om 18:19

Hoezo kan je daardoor twijfelen aan zijn talent? De meeste spelers in de A zijn 18-19 jaar. Met uitzonderingen van enkele die al bij het eerste zitten. Verder wordt er ook weinig informatie gegeven, dus weet je ook niet of hij vaak bij Jong PSV zit of wat dan ook.

13 februari 2012 om 18:28

Euh niet waar?
A is 17-18.
Als je als 19 jarige nog in de A zit valt het allemaal wel mee.

13 februari 2012 om 19:53

Uh, wel waar. Er zitten genoeg jongeren van 19 in de A1 en dat is overal zo. De jeugd van Feyenoord heeft niet voor niets een -19 elftal wat gelijk staat aan de A1. Daar mogen dus ook spelers van 19 nog voor uitkomen. En zo zijn er nog veel meer clubs die een -19 hebben als A1 en ook daar zitten genoeg 19-jarigen. Als 19-jarige mag je dus gewoon uitkomen in de A's. Heeft met je geboortedatum te maken namelijk.

Bedreiging met een mes?. Ik kan me indenken, ookal is het kleedkamer-humor, dat je tegen je aanpissen (onder de douche) als vernederend kan opvatten....maar zelfs dat rechtvaardigd het niet om maar met ene mes te gaan zwaaien. Heel begrijpelijk dus dat PSV het contract cancelled met deze speler. En als Köse pech heeft dan doet Antonia ook nog eens aangifte en krijgt dit nog een extra staartje voor Köse.

Zo zie je maar weer, dat je zomaar een zeer goed talent kan kwijtraken, ookal doe je als club nog zo je best om ze goed te begeleiden. Gelukkig hoor je dan hierboven niet geluiden als men zou bij PSV niet om kunnen gaan met moeilijke jongen, zoals andere clubs wel eens van beticht worden. Sommige dingen kunnen gewoon niet, dan wordt je weggestuurd (contractontbinding of geen verlenging).
Het zou, maar dat is achteraf praten (zoals het veelal vaker het geval is) heel zonde zijn, mocht die Köse met een paar jaar uitgroeien tot en grote speler. Dat maakt dan het hele gebeuren alleen nog maar extra zuur.

hij mag als het goed is volgende week met de jeugd van galatasaray meedoen opzich heeft hij een kans om door te bloeien bij gala

Er is een verschil tussen:
een dreigement MET een mes in de hand en
dreigen een mes te gaan gebruiken.

Dat laatste zal het wel zijn geweest, maar dat vind ik ook genoeg reden voor Psv.

13 februari 2012 om 18:14

Helemaal mee eens

13 februari 2012 om 18:19

Ja daar dacht ik ook aan, misschien heeft hij niet iemand bedreigt met een mes maar heeft hij gewoon gezegd dat die gene moest oppassen omdat die anders een mes gebruikt.

Maar inderdaad, hoe dan ook, goede zaak van Psv. Ookal is het misschien een groot talent.

ja mama tuurlijk, ze sturen hem weg omdat hij een woordenwisseling heeft met een teamgenoot... sorry maar ik geloof toch echt dat dit is gebeurd.

Je bent welkom bij Ajax talenten houden we wel van.

13 februari 2012 om 18:20

Jaja, Lens, Narsingh, Elia, ga zo maar door, het lijkt meer dat ze niet zo van talenten houden daar in die bioscoop.

13 februari 2012 om 18:22

geniale reactie!!

13 februari 2012 om 19:05

je hebt een punt, maar vergeet niet de talenten die ajax wel heb opgeleid en die nu gewoon wereldtop spelen.

13 februari 2012 om 18:21

Bij ajax was er ook iemand uitgeleend aan Almere City, deze had ook iets van een pistool of mes bij naar de training. Toentertijd heeft ook Ajax gelijk deze speler de laan uit gestuurd.

jullie doen allemaal zo hypocriet over dit incident, ik weet zeker dat dit een goede reden had, want die jongen doet dit niet zomaar. En ze weten het niet eens zeker.

13 februari 2012 om 18:25

Je weet zeker dat hij een goede reden had om iemand met een mes te bedreigen?
En Psv weet het niet zeker maar stuurt hem dan toch weg.....
WOW zelden iemand zo de plank mis zien slaan!

13 februari 2012 om 18:27

het maakt helemaal niet uit volgens mij wat de reden was. iemand bedreigen met een mes doe je gewoon niet wat de reden ook is. Ik ben blij dat psv actie heeft ondernomen. wel jammer van zo'n talent maar als je zoiets doet hoor je niet thuis bij een professionele voetbalclub!

13 februari 2012 om 18:32

Al deze mensen die hierop reageren horen het verhaal niet van 2 kanten en hebben al een oordeel klaar, hetzelfde met Mounir El H. Ga je eerst erin verdiepen voordat je als een ezel uitspraken doet.

13 februari 2012 om 18:45

aan je naam te zien, voel je je aangesproken omdat ze dezelfde afkomst hebben? Doe niet zo hypocriet man.

Nee we weten het verhaal van Psv: er is een zodanig ernstig incident gebeurd dat ze dat genoeg reden vonden om hem per direct te ontslaan. En ze gaan echt niet een verhaal verzinnen over een mes hoor. Hij staat bekend als groot talent, dus dan hebben ze er waarschijnlijk al meer dan genoeg tijd en energie ingestoken, en was dit de bekende druppel. Waarom anders een groot talent wegsturen? Vertel me dat dan eens.
Verhaal slachtoffer: er waren spanningen, en die liepen hoog op.......

Als je iemand op staande voet ontslaat is er echt wel voldoende reden EN bewijs tegen zo''n iemand. Als dit niet zo is begint hij toch een rechtszaak? Maar dat doet hij niet...waarom zou je denken?

13 februari 2012 om 18:50

Neee, ik ben half nederlands en half amerikaans!!!!

13 februari 2012 om 19:04

waarom betrek je El Ham er dan bij? Ik snap je punt hoor over dat je niet kan en mag oordelen als je niet beide kanten van een verhaal kent. Maar we hebben net de andere kant kunnen lezen bij de update, en ik kan tussen de regels door lezen..jij blijkbaar niet.

Bij NEC werd jeugdspeler Gaetan Klaasen, later nog even Vvv, weggestuurd nadat hij door Youssef El Akchaoui geslagen was toen hij brutaal deed. El Ak kwam er met een boete vanaf maar die schopte ook Saidi Ntibazonkiza een keer bijna doormidden op een training toen die een panna deed.

Joel Tshibamba en Karim Fachtali werden bij Oss weggestuurd na een onderling handgemeen.

dat zal wel. maar het komt toch niet goed tussen beide spelers. als ze elke ruzie hebben kan je er niet bij hebben.

over die update gesproken, ik geloof erhelemaal niets van! een prof club zal zulke besluiten nooit nemen zonder bewijs!! maaja zonde van zon talent hopelijk krijgt hij ergens anders eens kans1

13 februari 2012 om 18:36

Veel te goed gelovig. Profclubs komen zo vaak met "slechte excuses" om spelers niet meer bij de club te houden. In de topsport is men keihard en daar zal het echt niet altijd eerlijk gaan.

13 februari 2012 om 18:43

Dan mag jij mij gaan vertellen welke baat PSV heeft bij het ''zomaar'' weg sturen van zo'n (schijnbaar) groot talent..?!

14 februari 2012 om 17:01

ja en het is een talent in de jeugdopleiding! zo veel geld kost dat niet en het is potentieel veel slimmer om hem er gewoon te laten blijven wat je ermee kan verdienen dan wat je er voor moet betalen@!

naa ik vertrouw er op dat hij het tog wel heeft gedaan
hij zou niet zomaar onts;agen wordem

Je zal nooit te weten komen wie er gelijk heeft. Maar ik blijf een hekel hebben aan moddergooien. Als ik dat zo nodig wil zien dan doe ik het wel bij de sloot in de buurt.

Was die moeder er toevallig bij dan, dat ze het zo zeker weet...

Dan moet die moeder PSV aanklagen, wegens imagoschade en onterechte beschuldiging ofzo. Maar dit doet ze niet, want ze weet dat haar zoon dit wel deed. Ongelooflijk dat zulke ouders hun kinderen dan beschermen. Ik had mijn zoon naar het politiebureau gesleept.

Groot gelijk, flik zoiets in Turkije en dan zou het niet bij een bedreiging blijven. Zijn teamgenoot heeft blijkbaar voor de "grap" op hem geürineerd onder de douche. Dan zou ik het ook wel weten.

Zozo PSV , goed hoor, Jonathan Reis zit tig keer met zn neus in de coke , laat niets van zich horen en krijgt kans op kans. Sorry maar het moet toch niet gestoorder worden, mensen vinden nu ook al normaal dat er over hen heen gezeken word.
Dat met een mes is natuurlijk dom, je zou zn ballen bont en blauw moeten trappen.

13 februari 2012 om 19:45

Ik vind iemand met een mes bedreigen erger dan een lijntje coke snuiven!

13 februari 2012 om 20:26

Het was meer dan een lijntje....

13 februari 2012 om 20:59

Eens: Daar beschadig je je eigen gezondheid mee. Nu beschadig je namelijk iemand anders! Dat is veel erger! Dus terecht dat hij is ontslagen en reis niet geen discussie over mogelijk.

Als iemand op mij zou pissen, zou het absoluut niet bij een bedreiging blijven. Hij moest hem daar gewoon een tik op zijn hoofd geven, dan zou die de volgende keer wel beter nadenken.
Maar bedreigen met een mes gaat inderdaad te ver, een corrigerende tik zou meer gepast zijn.

14 februari 2012 om 03:25

En als die andere jongen nou veel groter is. Ik denk niet dat jij hem dan een corrigerende tik kunt geven

is ook te gek dat je over elkaar heen loopt te zeiken. maar dan met een mes gaan dreigen gaat te ver. maar als deze jongen genoeg talent heeft komt hij vanzelf ergens anders wel boven drijven, als hij ooit nog ergens de kans krijgt.

Zonde zeg dat van zoon groot talent het gedrag zo slecht is. Jammer van die talenten

13 februari 2012 om 22:16

ja en voor Psv, die moet nu een talent laten gaan waar ze geld in hebben gepompt

Zou die moeder nu ook nog echt denken dat we haar geloven ?
Als er "wat spanningen" waren dat had de clubleiding dit wel op kunnen lossen en niet hun investering zo maar op straat gegooid.

Alsof zij er ook bij was en precies weet hoe alles is gegaan. Natuurlijk beschermt ze haar zoon, maar ik geloof toch meer de anderen die er ook daadwerkelijk bij waren. Daarnaast zal PSV zo'n groot talent niet zomaar ontslaan, dus hij moet wel wat gedaan hebben.

Dat was wel te verwachten van hem. Maar wel jammer van die talent

Een leuk nieuwtje, Jean Paul van gastel kijkt ook op vz zag ik net bij leven als een prof haha (niks met het onderwerp te maken Sorry daarvoor)

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren