Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Special One' Tadic niet naar Twente ondanks 'uitstekend bod'

Laatste update:

Dusan Tadic verkast niet met onmiddellijke ingang naar FC Twente. Hans Nijland, algemeen directeur van FC Groningen, sprak maandagmiddag met de Enschedese club over een eventuele overgang van de Servische aanvaller. Tadic wordt door Twente-trainer Steve McClaren gezien als 'The Special One'.

/

Nijland erkent dat FC Twente 'een uitstekende bieding' heeft gedaan. "Maar we willen hem nu nog niet laten gaan", vertelt de sportbestuurder aan TC Tubantia. "Op redelijk korte termijn wil FC Twente een deal maken met ons om Tadic komende zomer alsnog over te nemen.''

"Wij willen hem deze winter niet laten gaan, dat kunnen we niet maken naar onze supporters toe", vindt Nijland. "Bovendien heeft Groningen ook ambities." Tadic laat weten zich puur te richten op FC Groningen. "Anders word ik afgeleid door alle verhalen en dat kan ik nu niet gebruiken.'' Borussia Mönchengladbach zal zodoende ook geen kans maken op de winterse komst van Tadic.

Dusan Tadic is minimaal tien miljoen euro waard

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Yeah ik helemaal blij

Zon klasse van een speler is dit.

In de winterstop wordt hij zeker weten verkocht voor nog. 12 miljoen

30 januari 2012 om 20:34

haha hoe kom je aan zo'n bedrag? Alleen bij Groningen goed gespeeld. Europees nog niks laten zien? Hoezo is hij bij een zeer middelmatig land geen International ??

De helft hooguit.

30 januari 2012 om 20:41

@borussen

Volgens mij bood Twente in de zomer al 6 á 7 miljoen en ze zullen nu echt niet minder bieden.

30 januari 2012 om 20:43

Iemand had een bod gedaan van 12 miljoen, daar baseer ik dat op.

Tadic is een geweldige speler, en is echt geen 6 miljoen waard.

Maar je kan zijn land er niet bij betrekken, hij kan daar niks aan doen dat zijn land niet meedoet in de top.

30 januari 2012 om 20:44

Daar twijfel ik aan. Twente had niet eens dit geld dus lijkt me sterk dat ze zulk hoog bedrag geboden hebben.

Munsterman zal wel een wazige constructie verzonnen hebben die groningen niet begreep.

30 januari 2012 om 20:45

@coolhoij? Iemand? Dat is een zeer goed onderbouwde reactie. Als je het weet graag info welke club en natuurlijk de bron?

Iemand............

Ook je laatste zin begrijp ik niet? Als zijn land zo matig is dan zou hij toch juist moeten spelen of niet? Het is geen Duitsland of Spanje

30 januari 2012 om 20:53

Zeer middelmatig land? Servië is geen matig land, zo hadden ze tot Vidic stopte als international een achterhoede met Kolarov, Vidic, Subotic en Ivanovic. Krasic van Juventus speelt volgens mij op de positie van Tadic en Krasic is ook geen slechte. Daarbij loopt ook Tosic er nog ergens rond, die stond ook nog bij Manchester United onder contract bijvoorbeeld. Kacar van HSV is mits fit ook een erg goede speler.

Servië heeft wel een redelijk team, zeker beter dan middelmatig.

30 januari 2012 om 21:31

Ik kan je ook 20 servische spelers opnoemen dat is geen probleem. Maar hoezo is hij geen international? Als hij zo goed is en zoals sommigen beweren 10 milj. moet opleveren hoezo is hij geen international van de nummer 27!!! van de wereld.

30 januari 2012 om 21:35

Ik vraag me af of jij Tadic wel eens meerdere keren hele wedstrijden hebt zien spelen. Klasse straalt er al van. Hij heeft alles in huis om ver te komen, daarom is Tadic zo veel waard, omdat hij bij Groningen speelt zal hij helaas niet zoveel opleveren, maar van een Groningen naar PSV gaan en dan bijvoorbeeld Chelsea zal hij tussen de 20 en 30 miljoen echter heus wel opleveren mocht hij zijn stijgende lijn door zetten in zijn ontwikkeling. Believe it or not, this is reality.

30 januari 2012 om 21:54

Nee sorry ik geloof je niet. Geen enkele speler levert zoveel op. Zelfs Eriksen niet.

30 januari 2012 om 23:13

Borussen bemoei je hier niet mee, het duidelijk dat jij niet op de hoogte bent van de transfersommen die aan spelers uit de eredivisie worden betaald.
ajax heeft met Eriksen goud in handen die gaan ze echt nooit voor minder dan 20 miljoen verkopen.

trouwens bod van twente was 7 miljoen, afgewezen dus...

30 januari 2012 om 23:26

Ik denk dat jij niet op de hoogte bent van de financiële situatie haha
Als hij echt zo veel waard is, waar blijft dan die europese top club om hem te halen?
Ik denk dat hij voor 8-9 mln weg is, lijkt me wel verstandig althans...

31 januari 2012 om 00:48

Ok ik zal je proberen uit te leggen waarom hij bij Servie niet aan de bak komt. Daarnaast is dit een post die enigzins licht kan werpen op waarom Servie, ondanks redelijk grote namen, matig presteert.

Servie heeft namelijk een zeer corrupte voetbalbond. Onder Petrovic( coach die ontslagen is na de teleurstellende kwalificaties) was er een kern van zon 15 a 16 spelers die standaard gekozen werden. Drie keepers, de verdedigers: Vidic, Ivanovic, Kolarov, Subotic, Bisevac, Rajkovic, Obradovic, Ninkov. Middenvelders: Stankovic, Kuzmanovic, Ninkovic, Krasic, Tosic, Jovanovic en in de spits Pantelic en Zigic.

Er zijn redelijk wat goede spelers die buiten deze kern vielen die niet opgeroepen werden: Dusan Basta(udinese), Aleksandar Ignjovski(werder Bremen), Dusan Tadic(groningen), Miroslav Radovic(legia) en Gojko Kacar(hsv). Dit komt omdat de rest van de plekken werden opgevuld met Servische spelers die verkocht moesten worden. Internationals leveren namelijk meer geld op. Spelers als Veseljko Trivunovic, Marko Miric, Dimitrije Injac zijn spelers die niets te zoeken hebben in het nationale elftal. Trivunovic is een 31 jarige middenvelder die bij een Servische subtopper niet eens de beste speler was. Hij is een paar keer opgeroepen, kreeg een transfer naar Azerbeijdan(of Kazachstan of een andere stan) en werd vervolgens niet meer opgeroepen.

Vanwege dit systeem weigeren meerdere spelers uit te komen voor Servie. Aleksandar Lukovic en Danko Lazovic(beiden Zenith), Vladimir Disljenkovic(donetsk). Voor Vidic was dit ook een bron van ontevredenheid en heeft het ook meegeteld in zijn beslissing om te stoppen.

We hebben nu een nieuwe interim coach en die heeft gezegd dat die hij naar de nieuwe talenten zou kijken en dat hij ze zou oproepen. Hij zei dat hij onder andere Tadic, Djuricic, Ignjovski, Lazar Markovic(17 jarige talent en basisspeler van Partizan) op ging roepen. Of het systeem daadwerkelijk veranderd dat betwijfel ik. De tijd zou het leren.

Ik wil je er wel op wijzen dat Tadic in de tijd van Radomir Antic(de succesvolle tijd tijdens de wk kwalificaties) wel 2 keer is opgeroepen.

31 januari 2012 om 08:37

Klopt........... niks van.... De spelers die je noemt spelen amper.

31 januari 2012 om 11:28

Voor alle echt "kenners" : FC Twente zou maandag zeven miljoen euro hebben geboden, maar FC Groningen onderhandelt pas bij een bod van acht miljoen euro.

15 miljoen? mwhoehahaha

31 januari 2012 om 12:30

@ Borussen

je zegt hierboven dat tadic hooguit de helft van 12 miljoen oplevert. als Groningen 7 miljoen weigerd dan zit je daar dus al mis mee. we zullen we zien voor hoeveel tadic weg gaat komende zomer

31 januari 2012 om 15:06

@zuid Denemarken: Je moet ook leren lezen of zal ik het in het Deens doen?

7 milj geweigerd en vanaf 8milj wordt gepraat dus rond die koers zal de prijs liggen. Verschil tussen 6 en 8 = 2 milj.. (begrijp je het nog?) Verschil 12 en 8 = 4milj. Dus zit ik er dichter bij...

Zeg maar sorry. .........

31 januari 2012 om 16:40

@ Borussen

ik noem nergens een bedrag dus daar gaat je redenatie

tadic is nog niet verkocht, we zullen wel zien voor hoeveel hij weggaat, iniedergeval voor meer dan die 6 miljoen van jou

ps ''zuid - denemarken, in het deens'' vind je dit zelf ook niet een beetje niveauloos?

1 februari 2012 om 09:45

quote: Daar twijfel ik aan. Twente had niet eens dit geld dus lijkt me sterk dat ze zulk hoog bedrag geboden hebben

Voor de echte kenner Borussen, Twente had toch niet eens geld om 6 miljoen te bieden? hoe komen ze nu ik 1x aan 7 miljoen dan? Mwhoehahaha

1 februari 2012 om 10:31

ooit van investeerders gehoord?

30 januari 2012 om 22:28

ligt het aan mij of valt tadic helemaal nietzo op? ik zeg niet dat ie niet goed is

31 januari 2012 om 00:54

Dan kijk je toch weinig Groningen wedstrijden. Hij steekt namelijk kop en schouder boven de rest van het, ietswat middelmatige, team uit. Tegen Twente was hij ook de enige man die daadwerkelijk iets kon. Er kwam dreiging van hem uit en hij was ook de aangever bij Groningen's goal. Ik vind het een leuke speler om na te kijken. Je moet niet al te wilde dribbels of supermooie passeerbewegingen van hem verwachten(alhoewel hij die soms wel heeft). Het is vooral een slimme teamspeler met een zeer goed linkerbeen. Sterk aan de bal en is daardoor vaak zijn directe dekker te slim af omdat hij zijn lichaam slim gebruikt. Hij kan goed langs een man komen om vervolgens de bal precies neer te leggen waar hij wil. Hij is niet de snelste maar vanwege zijn slimheid hoeft hij dat ook niet te zijn. Het is bijvoorbeeld ook een speler die goed op de nummer 10 positie zou passen omdat hij een supergoed overzicht heeft.

Heel jammer dit, met een goede linksback erbij was hij de weg naar het kampioenschap....

31 januari 2012 om 03:34

Ja als Twente standaard Chadli op tien kan zetten en John en Tadic op de vleugels heeft het een geweldig team. Toch vind ik het wel mooi dat Groningen hun beste speler niet laat gaan tijdens de winterstop en daarbij aan te geven dat ze hem verder een transfer niet misgunnen. Je kunt het idd de supporters niet aan doen om midden in het seizoen de sterspeler te laten gaan.

Daarbij moet ik zeggen dat ik Tadic dan wel als een heel goede speler zie, maar niet als 'the special one'. De prijs/kwaliteit verhouding is hiervoor te slecht. Begrijp me niet verkeerd Tadic is een geweldige speler, maar kost, zeker voor twente begrippen, nou eenmaal erg veel geld. (hoevaak heeft Ajax 10miljoen voor een speler uitgegeven, bij Sulejmani ging het iig erg mis). Ik heb liever dat Twente het geld op de knip houdt. Anders krijgen andere eredivisieclubs het idee dat ze teveel geld kunnen vragen. Wat al gebeurd is bij Leroy Fer. Er is ook maar een team dat echt kampioen moet worden, dat is PSV na al die investeringen. Laat Twente maar gewoon nog stabieler worden als (sub)topclub

Jammer had hem graag nu al gezien bij Twente. Maar als het lukt voor aankomende zomer heb ik er ook vrede mee. Super aankoop

Ik ben blij dat Nijland zich nu aan zijn woord lijkt te houden dat er niemand in de winter vertrekt.

31 januari 2012 om 08:19

Ik zou daar nog maar niet zo zeker van zijn. De vervanger van Tadic schijnt gisteren vanuit Uruguay vertrokken te zijn om zich vandaag in Groningen te melden. Hou maar rekening met een scenario als met Matavz.

Als het alsnog rond komt vandaag betaalt Twente naar verwachting 8 mln. voor Tadic. Duurste aankoop ooit. Of hij zoveel waard is vraag ik me af. Hij is wel met afstand de beste speler van Groningen, maar kan dit seizoen toch ook niet echt het verschil maken.

Geweldige speler en goed dat hij blijft voor Groningen. Ook goed dat Tadic niet gaat lopen huilen dat hij toch weg wil maar zich professioneel en met respect opstelt naar zijn werkgever toe.

30 januari 2012 om 20:19

Dat is zeker zo, zegt zeker wat over de persoon Tadic, goede voetballer met een goede instelling.
Daar kan je op bouwen, bij ons is dat wel ff anders met een aantal spelers.

Zo dan ben ik wel benieuwd wat Twente geboden heeft,want als Nijland zegt dat het bedrag uitstekend is dan ben ik reuze benieuwd.
Er zit dus meer geld bij Twente dan men denkt neem ik aan.
Voor minder als 7 miljoen hoeft Twente niet bieden neem ik aan.

30 januari 2012 om 20:20

als 5 miljoen als aanbetaling word afgedaan dan moet dit bedrag inderdaad wel boven de 7 miljoen zijn geweest.

ach het lekt wel uit

30 januari 2012 om 20:21

zal wel richting de 10 mil lopen vermoed ik.
maar als ze de deal met groningen kunnen maken om hem van de zomer over te nemen, dat zal geweldig zijn. maar dan ga ik er vanuit dat van de zomer chadli verkocht word zodat evt verhoek op rechts ola links de jong in de spits me tadic op 10 lijkt me ene heerlijke voorhoede

30 januari 2012 om 20:23

Wat moet Tadic dan wel niet verdienen bij Twente als ze hem zouden kopen om en nabij de 9 a 10 miljoen????

30 januari 2012 om 20:25

denk hetzelfde wat is van de zomer hebben geboden om en nabij een mil (tenminste dat dacht ik ergens gelzen te hebben)

Ben benieuwd waneeer het van Verhoek bekend gemaakt wordt en voor hoeveel. Twente gaat echt lekker, zeker als Tadic van de zomer ook nog komt. Volgens mij is er geen club in Nederland die daar nu aan kan tippen.

Zou echt een top aankoop van Twente zijn natuurlijk. Eigenlijk net het soort speler dat er nog niet is bij hun, een echte '10'. Alhoewel Fer daar wel kan spelen, maar die heeft denk ik niet de creativiteit in bezit die zo'n speler nodig heeft.

Het zou ook niet slim zijn van Groningen om hem in de winterstop al te gaan verkopen, hij is natuurlijk de belangrijkste schakel daar en aangezien Groningen nog volop meedoet voor Europa Leauge kun je dat soort spelers niet missen.

Helaas, maar het lijkt me dat Twente meer baart heeft bij een rechter vleugelspits. Ola John doet het hele seizoen al uitstekend en haalt constant een hoog niveau op die linker kant. Daarentegen loopt de rechter kant nog niet bepaald en lijkt het met logisch dat ze een rechter vleugelspeler halen. Het zou zonde zijn om nu zoveel geld neer te leggen terwijl die positie al goed bezet is.
Voor de rechterkant zie ik graag Narsingh komen. Hij kan Twente naar een nog hoger niveau tillen. Ook Verhoek vind ik een goede optie. Dan word Luuk de Jong voorzien van veel voorzetten en dat is gegarandeerd voor veel goals.

30 januari 2012 om 20:20

Verhoek is een goede optie maar als ze geld hebben voor Tadic dan kunnen ze dat geld beter gebruiken voor Narsing.
Narsing is snel heeft een goede voorzet en kan nog goed voetballen ook.
En ik denk dat Narsing een miljoen of 2 goedkoper is dan Tadic.

30 januari 2012 om 20:21

Tadic kan ook vanaf rechts spelen.

30 januari 2012 om 23:15

@tomhogenkamp
Je slaat de spijker helemaal op zijn kop! Ze kunnen zich beter richten op Narsingh en Verhoek. Dan staan ze de jeugd ook niet in de weg, wat ze met een Tadic wel zouden doen. Daarnaast moeten ze ook echt kijken naar een vervanger voor Tiendalli en Twente is samen met PSV de favoriet (in mijn ogen).

ze kunnen hem goed gebruiken bij twente als vervanger van bajrami want die valt toch vies tegen

heel goed nijland! poot stijf houden

overigens staat er nu in eelde bij Jong FC Groningen / Jong vitesse (2-0 tussenstand) een scout van FC Twente voor Henk Bos

Tadic is verre weg de beste voetballer bij Groningen. Hem op de laatste dag verkopen betekent dat Groningen geen enkele kans meer heeft om europees voetbal te halen. Als Tadic nog beter wordt komen er ook ander clubs van de zomer een bod doen. Clubs die waarschijnlijk meer geld hebben dan Twente. Tadic moet alleen maar gezond blijven.

30 januari 2012 om 20:22

Daar heb je dan ook weer gelijk in, en een buitenlandse club betaald nou eenmaal meer, plus dat ie best wel naar het zuiden wil (denk ik)

Hoop zo dat hij alsnog van de zomer komt!

Logische argumenten van Groningen om hem niet te verkopen. Groningen doet het goed en heeft nu meer dan 20 miljoen in de aanval lopen. Met dit materiaal zouden ze Europees voetbal moeten halen.

En die Munsterman telkens maar beweren dat er geen geld is.
Maar wel 9 miljoen bieden voor Tadic.

30 januari 2012 om 20:21

Hoe kom je aan 9 miljoen want ik heb nergens geen bedrag bij gelezen.
Ik ben namelijk reuze benieuwd wat Twente heeft geboden.

30 januari 2012 om 20:21

Joop is met de pet rond gegaan waarschijnlijk, als je echt graag wilt en het loopt lekker bij een club (oude succces trainer terug en 2x op rij direct dik winnen) zijn er altijd wel ergens mensen die wat centjes hebben liggen.

30 januari 2012 om 21:01

''joop is met de pet rond gegaan waarschijnlijk''

Twente is een gezonde club hoor, als die een speler niet kunnen betalen, dan komt hij er niet. Er word niet geleend... en gesprokkeld!
Waarschijnlijk heeft Joop gewoon niet helemaal de waarheid gezegt, en is er wel genoeg geld.

30 januari 2012 om 21:03

Dat vermoeden had ik dus al en Joop heeft het zo gezegd waarschijnlijk zodat andere clubs de prijs niet zo hoog zouden houden.

30 januari 2012 om 20:25

Er komt behoorlijk wat geld vrij door de transfer van Janko. En mogelijk levert een transfer van Bajrami ook geld op. Vandaar dit bod. Munsterman heeft nooit gezegd dat Twente blut is, slechts dat er eerst geld binnen moet komen voordat ze zelf veel kunnen uitgeven.

Tadic is de beste speler van de Eredivisie die nog niet bij een Nederlandse topclub speelt. Hij zou bij Twente de absolute sterkhouder zijn. Het is mijn lievelingsspeler.

30 januari 2012 om 20:47

Na vindt een Narsingh en Assaidi en Bony toch zeker gelijkwaardig.

30 januari 2012 om 21:37

Narsingh en Assaidi sowieso ook. Maar hoezo Bony? Dat is appels met peren vergelijken.

30 januari 2012 om 21:39

Nouja, hij heeft het over de beste speler van de Eredivisie, lijkt me dat dat niet alleen vleugels hoeven te zijn toch?

Joopie kennende zal hij een miljoen of 5 geboden hebben.

Ik snap sowieso niet wat Twente met Tadic moet, ja leuke speler.. maar hoe zit het dan met Ola John? Die speelt toch ook links? Wat dat betreft lijkt een transfer van Verhoek me veel logischer

30 januari 2012 om 20:41

Inderdaad! Ik begrijp de hele interesse van Twente in deze speler niet. Dat is hetzelfde als dat Ajax interesse in Matavz zou hebben, terwijl ze Sigthorsson al hebben.
John liet gister zien op de linksbuiten-positie thuis te horen. En Tadic heeft alleen nog maar assists gegeven vanaf de linkerkant (op een na geloof ik). Natuurlijk kan Tadic wel een keer vanaf rechts komen als het een keer moet. Maar na verloop van tijd gaat iedereen weer zeuren dat ze niemand hebben met een goeie voorzet, net zoals nu bij Bajrami.
Maar volgens anderen zou Tadic als nummer tien moeten fungeren. Maar daar speelt ie toch ook niet bij Groningen? En waar zou Chadli dan naartoe moeten verhuizen? Als rechtsbuiten speelde hij ook niet goed.
Nee, ik denk ook dat ze het beste Verhoek kunnen halen. En Büttner, al zie ik die zelf liever naar AZ komen. En als er dan nog geld over is, dan kunnen ze misschien nog Schöne halen, maar een nummer tien lijkt met het minst nodig, aangezien ze wel diepgaande middenvelders hebben. Volgend seizoen gewoon Berghuis achter de spits neerzetten.

tadic gaat dus gewoon naar twente. Ik weet nog wel dat hij bij Matavz ook zei dat hij niet ging. nijland houdt ervan om de transferprijs omhoog te drijven, en terecht natuurlijk.

30 januari 2012 om 20:34

Matavz was een hele andere situatie , hij had een kort lopend contract en ze waren wel erg gecharmeerd van Texeira , wat achteraf natuurlijk totaal terecht was.

Texeira was al in Nederland en ze konden hem alleen halen als Matavz vertrok.

Bovendien heeft Matavz zijn vergoeding voor de transfer + zijn tekengeld bij Psv deels ingeleverd. Hierdoor hielt Groningen er een prima bedrag van over.

Psv heeft niet heel veel betaalt , hebben hem alleen wel een veel hoger salaris gegeven vanwege het inleveren van de 2 premies.

Dat is op dit moment het verschil tussen Twente en Ajax. Twente durft maar Ajax is weerloos op de transfermarkt omdat de Boer vindt dat deze selectie goed genoeg is. Dat zien we getuige de klassering. Ajax: koop een Tadic, Narshingh Dost Janmaat en je doet weer mee

30 januari 2012 om 20:30

Tja dan doe je wel mee maar heb je een fortuin betaald en hoe zit het dan met de vermaarde opleiding?

30 januari 2012 om 20:30

Ajax kocht een speler als Boerrigter, die ik vele malen minder vind dan een Tadic, Narsingh of wat dan ook.
Tevens is Janmaat niet nodig, want daar speelt Van der Wiel die stukken beter is.
Dost zou kunnen, maar als Sigthorsson fit is is het een klasse spits!

30 januari 2012 om 22:21

Ja als die fit is. Je ziet nu dat we te weinig back ups hebben uit de jeugd opleiding.

30 januari 2012 om 22:27

Klopt, maar als een Boerrigter er niet is, zetten ze een Ebecilio erin, die echt drama is.

Als sigthorsson er niet is, zetten ze of De Jong of Lodeiro erin, wat beide geen spitsen zijn.
Gebruik een jeugdspits, er loopt toch vast 1 rond die er genoeg inprikt. Laat hem het eens proberen, misschien is het dan wel een sensatie van de 2e seizoenshelft, weet je veel, en je ziet al snel of die het aankan of niet, 2 wedstrijdjes.

Tevens vindt ik dat Ajax verkeerd heeft ingekocht, ben niet gecharmerd van Boerrigter en zie in hem geen topper. Ook niet als die fit is.
Kan alleen hard rennen en en goede voorzet met links. Doet altijd dezelfde bewegingen en kan amper wat met rechts (komt gebrekkig naar binnen met links vaker)

Snap ook niet dat hij keer bij de selectie heeft gezeten van Oranje geloof ik. Drama op de vleugels daar, net als Sulejmani drama speelt laatste maanden

Joopie kennende zal beginnen met een paar paarden worsten en vervolgens met wat geld.

30 januari 2012 om 21:08

muahhaha,. er zal bij jou ook eens iets positiefs over een andere club uitkomen.

30 januari 2012 om 21:22

zegt een supporter van een club die een openingsbod van 2 miljoen deed op suarez..

30 januari 2012 om 22:52

Ajax is ook kansloos, dat weet iedereen toch. Maar uit eindelijk krijgen we wel de spelers die wij willen bij de suptop.

30 januari 2012 om 23:01

het gaat erom dat jij twente iets verwijt wat ajax bijna heeft uitgevonden

Nijland is gewoon netjes met Uitstekende bieding , zal wel tussen de 6 a 7 miljoen met een aantal extra clausules zitten. Natuurlijk veel te weinig , Als je Tadic NU wilt kopen moet je echt met 12 miljoen komen aanzetten.

Ik hoop ook gewoon dat we hem in de zomer aan een mooie buitenlandse club verkopen voor minimaal 10 miljoen. Tadic is echt een klasse apart , zijn enige nadeel is dat hij niet super snel is , was hij dat wel speelde hij allang voor een Europese Topclub. Zijn gouden linker is echt van ongekende klasse , denk dat deze man het uiteindelijk heel erg ver gaat komen. Bayern of Man U lijken mij mooie eindstations voor hem.

30 januari 2012 om 20:36

Ik zou de Nlse top idd ook overslaan, alleen al qua salaris. Schalke of Dortmund lijkt mij een perfecte tussenstap naar de top.

Minimaal 9 miljoen euro is gewoon haalbaar voor deze jongen. Zeer technische voetballer, sierlijk en de assists vallen als rijpe appelen van de boom.

Tadic zou ik wel eens willen zien bij PSV als mertens vertrekt denk dan dat Matavz gelijk meer gaat scoren, aangezien ze elkaar zo goed aanvoelen.br Tadic zou ook mooi passen bij twente

Als ze nou maar niet bij Narsingh uitkomen, al denk ik niet dat hij haalbaar is voor Twente, hij heeft de intentie om te verlengen, en hopelijk blijft hij nog 1,5 jaar bij Heerenveen en gaat hij dan voor de hoofdprijs naar het buitenland, maarja dat blijft natuurlijk speculeren.

Jammer, ik hoop dat Tadic en anders Narsingh naar Twente gaat, kunnen hun ook weer volop mee doen om de titel, dat houd het spannend!

Nijland is echt een baas. Klasse dat hij rekening houdt met de seizoenkaarthouders die in de zomer eigenlijk voor het hele seizoen voor Tadic betaald hebben. Mede daarom vind ik deze transferwindow regelrechte onzin.

Verder gaat Groningen wederom stevig cashen met Tadic en de fans kunnen wennen aan de geachte dat Tadic er volgend jaar niet meer is terwijl ze nog 6 maanden van hem kunnen genieten. Daarbij kan je er bij Groningen vrij zeker van zijn dat ze dan een prima opvolger voor hem gevonden zullen hebben.

30 januari 2012 om 21:27

Tsja, laat Munsterman dan maar een geldwolf 1e klas zijn. Maar daardoor zijn wij een van de weinige clubs die jaarlijks winst maken en in categorie 1 zitten bij de Knvb.

30 januari 2012 om 23:53

Iemand die verantwoord met geld om gaat is wen geldwolf??

Als hij nog meer gaat uitblinken dan is twente kansloos.
Dan zal Dusan Tadic waarschijnlijk naar het buitenland vertrekken.
Wel een hele dikke pluim voor het scoutings apparaat binnen de Groningen Fc.
Keer op keer komen er weer talenten uit naar voren.

30 januari 2012 om 21:21

Borussia Mönchengladbach wil Dusan Tadic

GRONINGEN - Borussia Mönchengladbach wil FC Groningen-speler Dusan Tadic nog deze transferperiode vastleggen. De Duitse club zal de komende dagen in gesprek gaan met de clubleiding van Groningen.

'Zoran Pavlovic, de zaakwaarnemer van Tadic, heeft ons laten weten dat Mönchengladbach interesse heeft in Tadic en dat ze maandag contact met ons zullen opnemen. Het gaan nog spannende dagen worden', zegt directeur Hans Nijland. Zondag spraken Nijland en technisch manager Henk Veldmate met Pavlovic.

Vorige week werd al duidelijk dat AS Roma eveneens Tadic geïnteresseerd is in Tadic. De Italianen wilden de middenvelder voor een half jaar huren en eventueel daarna kopen. Die constructie was voor Groningen geen optie.

30 januari 2012 om 21:24

''fohlen-hautnah, een op Borussia Mönchengladbach gerichte site, gaat op het bericht van RTV Noord in. Geschreven wordt dat de Borussen deze transferperiode volgens Max Eberl, Sportdirektor en lid van de Geschäftsführung van de club, hoogst waarschijnlijk niets meer gaan doen, "op een kans van 1% na", zo verklaarde hij zaterdag na de wedstrijd van Gladbach tegen VfB Stuttgart''

aldus Fcgoline

30 januari 2012 om 23:27

@ndisdenaam.. Daarom vraag ik me ook af waarom er geen topclub is gekomen om de hele scouting van Groningen over te kopen. Klinkt misschien heel maf, maar het zou zoveel geld besparen voor de grote clubs. Zorg voor een wisselwerking tussen een topclub en Groningen.dat bijvoorbeeld Groningen veel jeugdspelers en andere talenten krijgen en dat ze daar minimaal twee jaar blijven voetballen. Met uitzondering dan misschien van een speler met exceptioneel veel talent. Zoiets zou met een club als Liverpool aardig werken lijkt me.

Tadic in de zomer is ook prima. Hebben we een leuk vooruitzicht en kan Groningen ook rustig gaan rondkijken zodat ze zich weer optimaal kunnen bewapenen.

Tadic naar Twente zou mooi zijn
Maar hoeveel moet die wel niet gaan kosten?
Meer dan 5-6 miljoen zou ik het niet doen ...ola John speelt goed genoeg dacht ik zo
Ik denk dat Tadic al te duur is ,, Twente moet niet gek gaan doen
Vond Tadic vorig jaar beter dan dit seizoen
Hoop ook niet dat Twente achterlijk gaat bieden voor Narsingh

30 januari 2012 om 22:01

Ok, als je meer dan 5-6 miljoen teveel vindt, kan je Tadic op je buik schrijven.

30 januari 2012 om 22:33

Twente heeft al wat miskopen gehad
die waren niet al te duur misschien , maar Tadic voor 9 miljoen
Dat is wel veel geld voor Twente
Moet Ola John dan op de bank ? die moet nog 20 worden
Twente scoutte altijd goed en relatief goedkoop met De Jong , Chadli , Elia , Braafheid en Ruiz e.d
Dat hadden ze ook kunnen doen met Strootman en Mertens

Maar nee ... 8-9 miljoen betalen dan gaan ze dingen doen waar feyenoord, Ajax en Psv bijna kapot aan gingen

30 januari 2012 om 23:57

Die clubs gingen niet kapot aan incidentele uitgaven, maar door structureel geen sluitende begroting te hebben! PSV doet het nog steeds.. Brands heeft aangegeven dat er maatregelen volgen als PSV de CL niet haalt...

31 januari 2012 om 02:34

Dat is niet helemaal correct.

In het nieuwe plan is de begroting van PSV namelijk gebaseerd op deelname van Europa League.
Inkomsten van Champions League worden als bonus gezien.
In princiepe moeten er nog een aantal bezuinigingen worden doorgevoerd, echter gebeurt dat pas wanneer de CL niet gehaald wordt.
Komt op hetzelfde neer maar wordt anders uitgelegd...;-)

FC Groningen heeft een bod van FC Twente op Dusan Tadic van zeven miljoen euro afgewezen. Dat heeft directeur Hans Nijland bevestigd.pas bij een bod van acht miljoen euro is Groningen bereid over een eventuele transfer naar FC Twente te praten. Intern is bekend dat Tadic deel uitmaakt van het spelersfonds van FC Groningen, dat met tien miljoen euro goed gevuld is. Als Tadic verkocht wordt, vloeit een belangrijk gedeelte toe naar FC Groningen, dat dan weer wat op de transfermarkt kan gaan doen.

De kans blijft echter wel aanwezig dat Tadic komend zomer de overstap maakt naar FC Twente. De Enschedese club ziet in de Servische buitenspeler een absolute versterking en FC Groningen is bereid de onderhandelingen tegen die tijd te hervatten. Gisteren zei Tadic tegenover deze website pas wat te willen horen van zijn zaakwaarnemer, zodra een club zich concreet heeft gemeld. ‘Op deze manier kan ik me concentreren op FC Groningen’, aldus Tadic, die nu op serieuze belangstelling van FC Twente kan rekenen.
Aldus twentesport.com

30 januari 2012 om 23:06

verschil van 1 miljoen? daar gaan ze wel uitkomen

begrijp trouwens niet waarom ze maar 8 vragen, voor tadic kan je makkelijk 10 vragen, genoeg clubs die dat willen betalen

30 januari 2012 om 23:59

Noem er eens een? En vertel er dan direct bij waarom ze dat nog niet gedaan hebben..

31 januari 2012 om 01:00

wij willen tadic helemaal niet kwijt he!
iedereen doet alsof Groningen hem graag wil verkopen maar het liefst zien wij dusan in 2050 nog hier spelen, dus het lijkt me niet meer dan logisch dat je een top bedrag vraagt.
wij hebben tenslotte niks met het huishoudboekje van twente te maken

antwoord op je vraag: de hele europese sub/top wil hem wel hebben maar het is toch veel geld en clubs zijn duidelijk voorzichtiger in deze tijd.

31 januari 2012 om 02:36

Ik zie Tadic nog niet spelen bij Arsenal Inter of Liverpool....om maar te zwijgen van de top.
Laat hem maar eens eerst denken aal clubs als Ajax, Psv, Lille, Sporting Lissabon, Everton,

Tadic en John op de flanken en de Jong in de spits dat is wel erg goed voor Eredivisie begrippen. Vooral omdat John en de Jong zeker nog een stuk beter gaan worden.

Groningen mag met een bedrag van tussen de 7-10 miljoen euro voor deze speler tevreden zijn. Mooie rode strik eromheen en dan kan hij de tussenstap naar topniveau gaan maken.

twente zou 7 milj hebben geboden, en bij 8 milj zou groningen willen praten met twente, en hem toch direct te laten vertrekken naar twente

als Groningen 8 miljoen vraagt gaat dat natuurlijk wel rond komen alleen zou ik het heel raar vinden om 7 miljoen te weigeren omdat je het je supporters niet aan kan doen om hem dan voor 8 wel te verkopen.

hans wees verstandig zou ik zeggen....

Ik begrijp wel dat Groningen hem nu halverwege liever niet laat gaan, hij is een van de belangrijkste spelers. Aan het einde van het seizoen zou het voor alle partijen mooi zijn als het doorgaat en Groningen heeft dan genoeg tijd om een vervanger te zoeken. Maar Verhoek is ook een goede speler, die heeft Twente al binnen. Twente en PSV mogen het uit gaan vechten, ben benieuwd.

Een transferbedrag van 8 miljoen is voor Groningse begrippen een mega klapper....die laten ze echt niet schieten neem dat van mij aan....daar kan geen rondje Europa League tegenop.

Nijland gokt er op dat hij in de zomer meer kan vangen...kan niet anders. Waarom zou hij hem anders niet verkopen....om de supporters tevreden te houden? Echt niet. Om i.p.v. 7e 6e te worden? Echt niet.

Heerlijke speler en niet zelfzuchtig. Zou hem maar wat graag bij een Nederlandse topclub zien spelen. Is toch beter dan een flankspeler als Bajrami.

Natuurlijk een goede speler, maar lijkt mij niet de juiste keuze voor Twente. Begrijp me niet verkeerd, hij zou prima in het niveau meekunnen, maar afgelopen wedstrijd zag je heel goed hoe je De Jong makkelijk tot scoren kunt brengen, gewoon voorzetten geven en De Jong werkt ze er wel in. Ola John deed dat perfect en Tadic zal dat ook doen, probleem is echter dat ze allebei op links spelen. Eentje zal er dan naar rechts moeten verhuizen en dan krijg je hetzelfde als met Mertens bij Psv, altijd naar binnen snijden en weinig voorzetten. Ik denk dan ook dat Tadic niet de juiste keuze is en dat ze beter voor een rechtsbuiten kunnen gaan die ook rechtsbenig is.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren