Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Guidetti waarschuwt PSV: 'Tegenstanders doen het hier al in de broek'

Laatste update:

John Guidetti is pas negentien jaar, maar doet de Nederlandse voetbalsupporters nu al verbazen. De Zweed valt op met zijn bevlogenheid in het veld en uitspraken buiten het veld en kan daarom rekenen op de steun van de fans van Feyenoord. Anderzijds hoopt de huurling van Manchester City dat de supporters komend weekend van betekenis kunnen zijn, wanneer PSV op bezoek komt.

/

“Tegenstanders doen het in De Kuip al in de broek, het publiek moet dat gevoel nog erger maken”, zo doet de talentvolle aanvaller dinsdag in gesprek met het Algemeen Dagblad een beroep op de supporters. “Ik ben hier nu een paar maanden en een ding is mij volstrekt duidelijk: tegenstanders doen het in hun broek als ze in de Kuip tegen Feyenoord moeten spelen.”

“Het Legioen moet zondag dat gevoel nog meer versterken”, zo vervolgt de dolenthousiaste tiener. “Als de Kuip komende zondag negentig minuten volledig achter ons gaat staan, ook als het even niet loopt, dan krijgen wij een geweldige wedstrijd. Dit elftal kijkt echt enorm uit naar het duel met PSV. We hebben nu twee wedstrijden op een rij op vreemde bodem gewonnen. Het is tijd voor de volle winst in de eigen Kuip.”

John Guidetti verovert ooit een basisplaats bij Manchester City

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik hoop dat Feyenoord laat zien dat ze het niveau aan kunnen. Ze hebben een geweldige selectie. Als het draait en het loopt kunnen ze elke Nederlandse topclub het moeilijk maken. Ik hoop dat ze tegen PSV genade kunnen nemen van afgelopen jaar. Je moet ze laten zien dat Feyenoord degelijk een club is waar rekening gehouden moet worden.

29 november 2011 om 10:25

@ahjacied

ik durf te wedden dat als hij dit over Ajax zei, jij hem vierkant had uitgelachen..

29 november 2011 om 10:29

Nee hoor dat zal ik niet zeggen direct. Het is maar gebleken dat een top gemotiveerd Feyenoord Ajax het moeilijk kan maken. Waarom zouden ze een PSV geen pijn kunnen doen. Vorig jaar hebben ze dat ook laten zien tegen Psv. Wel is waar met betere spelers om zich heen. Maar die zijn nu vervangen voor misschien wel betere. Op dit moment presteert Feyenoord beter als vorig jaar.

29 november 2011 om 11:05

Proberen makkelijk te scoren als Ajacied op een Feyenoord bericht omdat dit Ajax ten goede komt is wel heel makkelijk.
Deze opmerking van jou had er nooit gestaan als ze tegen Ajax zouden moeten spelen i.p.v. Psv.

Guidetti is de revelatie van Feyenoord dit seizoen, de beleving en passie die hij zowel binnen en buiten het veld uitstraalt is iets wat de Feyenoord aanhang al jaren nodig heeft!

29 november 2011 om 11:18

Toch knap hoe mensen het in een feyenoord topic direct over Ajax kunnen hebben.......

29 november 2011 om 11:49

Inderdaad, gewoon een hele nette reactie van ahjacied, blijkt maar weer dat supporter zijn van de rivaal niet meteen betekent dat je subjectief bent over de rivaal.

29 november 2011 om 13:47

Pfff, deze jongen scoort een paar veld goals en heeft meteen al een grote mond.

Altijd maar een beetje Té in zijn laatste wedstrijden.

29 november 2011 om 19:08

hoezo scoor je hiermee als Ajacied ?
Ik meen oprecht dat ik hoop dat Feijenoord weer bij ons aansuit in de top van de nederlandse competitie, Feijenoord is met Ajax toch echt de enige echte topclub die uit Nederland komt, met daar achter PSV en daarachter Twente en AZ. En nee ik zeg niet dat Ajax en Feijenoord beter zijn.

29 november 2011 om 19:58

@eymensen

Hmm hij blaakt blijkbaar van het zelfvertrouwen, laat die jongen lekker!

29 november 2011 om 10:28

Feyenoord heeft een geweldige selectie???. Ze halen er best veel uit moet ik zeggen, maar verder hebben ze echt een matige selectie hoor

29 november 2011 om 10:31

Matig? Ze staan samen met Ajax gedeeltelijk 4e wat het betreft om punten gaat. Je kan niet zeggen dat ze een matige selectie hebben. Dat heeft bijvoorbeeld een Excelsior maar dat is ook te zien aan de ranglijst.

29 november 2011 om 10:39

Ik denk toch dat Diego1981 toch best gelijk heeft, de selectie vindt ik niet zo heel erg sterk, kwalitatief heeft Aajx toch echt wel een sterkere selectie alleen draait het niet. Ajax en Feyenoord op oorlogssterkte en allebei in topvorm is Ajax toch wel beter, Ajax heeft op dit moment ook redelijk veel spelers met blessures.

29 november 2011 om 10:50

Zo is het toch, als Feyenoord 10e staan is het een matige selectie. Wanneer vrijwel dezelfde spelers het seizoen erop 5e staan hebben ze een geweldige selectie. Telektekst-journalistiek.

29 november 2011 om 10:54

Matig ja.
Als ze de ballen niet uit de broek voetballen, verliezen ze zomaar met 6-0 in Groningen.

29 november 2011 om 11:09

Dat ligt eerder aan Ajax dat ze gedeeltelijk vierde staan dan aan Feyenoord. Zonder tekort te doen aan de prestaties aan Feyenoord. Feyenoord presteert bijna met de zelfde selectie zeer goed en Ajax gewoon ondermaats

29 november 2011 om 11:18

@ moerland

Je conclussie is natuurlijk ook wat voorbarig aller eerstzijn al die talenten van vorige jaar weer wat verder in hun ontwikkeling en haalt Koeman uit sommige spelers gewoon meer dan Been.
Enkele voorbeelden zijn natuurlijk Schaken en Cabral.

Daarnaast hebben we met Bakkal en Guidetti en de terugkomt van Clasie, El Ahamdi en Nelom geweldige versterkingen.

29 november 2011 om 11:24

Diego1981...

Jaja... als het op de prestaties van Feyenoord aankomt, ligt het altijd aan het ''slechte optreden''van de tegen party, maar nooit aan ''ons'' goede spel'voor sommige supporters).
want als Ajax(volgens jou) zijn normale doen had gehaald, had feyenoord geen gedeelde 4de plaats gestaan!
en dan slaat het nergens op om dan nog te gaan zeggen..... zonder tekort te doen aan het spel van Feyenoord..... want dat doe je wel degelijk!

Ontopic...
Psv heeft het altijd moeilijk en zal een hete middag worden.
Ik verwacht wel wist voor Feyenoord!

29 november 2011 om 11:52

@watta, ik vind de versterkingen van feyenoord 'geweldig' ten opzichte van vorig seizoen en het seizoen daarvoor, relatief dus. Schaken en Cabral zijn goede spelers en ze halen nu zeker meer uit zichzelf maar ik zie geen absolute top in deze jongens. Idem dito voor Nelom. Mocht feyenoord nog eens om de titel meespelen dan zal dat met maar een enkeling uit deze selectie zijn denk ik.
Een van die enkelingen zal Clasie kunnen zijn, dat moet ik beamen. Dat is zeker iemand voor de toekomst wanneer hij behouden kan blijven.

29 november 2011 om 11:52

Gewoon waarheid, vorig jaar faalde Feyenoord omdat Been geen goede leider is. Hij had nooit een tactiek en miste het serieuze waardoor hij nooit de impact kon hebben zoals een van Bronckhorst of Koeman wel heeft.
Je zag ook duidelijk dat hij vorig jaar alleen maar excuses aan het zoeken was en alles en iedereen om hem heen de schuld gaf voor zijn eigen falen. Zelfde als dat hij dit jaar doet bij Genk. Feyenoord is met het verlies van Castaignos en Wijnaldum flink achteruit gegaan qua goals. Maar toch staan ze gedeeld 4e. Toch een knappe prestatie als je het mij vraagt.

29 november 2011 om 11:53

@ watta

Ik denk inderdaad dat Koeman de grote factor is in deze in samenwerking met Van Gastel en Van Bronckhorst uiteraard. Veel spelers spelen alsof ze zijn herboren. El Ahmadi en Schaken zijn daar de duidelijkste voorbeelden van.

En natuurlijk zijn Bakkal en Guidetti goede versterkingen gebleken en hebben Nelom en Clasie de stap van de jeugd/excelsior naar Feyenoord ook geslaagd gedaan.

Wat je alleen niet moet vergeten is dat een International in de naam van Wijnaldum, de topscorer Castaignos en als laatste Fer zijn vertrokken deze zomer. Dus per saldo vind ik eigenlijk niet dat we echt kwalitatief stappen hebben gezet. Er staat nu wel een team op het veld dat voor elkaar door het vuur wilt gaan.

En in termen van persoonlijke ontwikkeling vind ik eigenlijk dat alleen Leerdam écht stappen heeft gezet.

29 november 2011 om 11:59

Dus het jaar voordat AZ kampioen werd hadden ze ook een matige selectie?
In 2008 eindigden ze op de 11e plek en het jaar erop (2009) met vrijwel dezelfde spelers eindigden ze op de 1e plek,....?

29 november 2011 om 12:50

@moerland
vrijwel dezelfde spelers?
selectie feyenoord-psv vorig jaar: Mulder; Mokotjo, De Vrij, Vlaar (bahia 46), Martins Indi; Fer, Wijnaldum, Meeuwis; Biseswar (simon), Castaignos (larsen 80), Miyaichi
verwachte opstelling zondag:mulder, Leerdam,martins Indi,vlaar,nelom,clasie,el Ahmadi,bakkal,cisse/cabral,guidetti,schaken
oftewel een compleet nieuw middenveld en aanval

29 november 2011 om 14:03

In de opstelling wel, ware het niet dat El Ahmadi, Clasie (uitgeleend), Schaken en Cisse/cabral toen ook gewoon onder contract stonden. De enige veranderingen zijn dan dat Bakkal Wijnaldum heeft vervangen en Guidetti Castaignos.

29 november 2011 om 14:21

Zou dat meer aan Feyenoord liggen dat ze gelijk staan met ajax ... of zou dat komen dat ajax onnodig punten laat liggen?

Feyenoord heeft een aardige team, maar ze zijn niet stabiel genoeg ...
6-0 bij groningen verliezen en dan weer 4-0 bij vitesse winnen.

29 november 2011 om 16:03

@schorpioen
feyenoord doet eht gewoon hartstikke goed door op een gedeelte 4e te staan. Als je kijkt waar feyenoord vandaan komt is dit gewoon een hele goede prestatie. Voor ajax echter is het gewoon zeer matig zo niet slecht dat ze op de 4e plek staan aangezien ze gewoon mee zouden moeten doen om de eerste plaats.

29 november 2011 om 10:47

Feyenoord een geweldige selectie? Probeer je nou gewoon groene duimpjes te scoren? Het is een gewone eredivisieselectie met talenten die potentie hebben. Meer niet.

29 november 2011 om 16:12

potentiele talenten? ik zou tog eens het woord talent gaan opzoeken in de dikke van daele als ik jou was

29 november 2011 om 19:36

Leer eerst zelf fatsoenlijk Nederlands voor dat je Villaboas de mond probeert te snoeren.

29 november 2011 om 10:48

ahjacied ik ben t niet eens met jou stelling,dat feyenoord een geweldige selectie heeft,ik vind t ma een matig elftal wat zekers gaat zakken op de ranglijst en psv wals er over heen zondag
dat is 1 ding wat zeker is ma goed ieder zijn of haar mening

29 november 2011 om 11:20

1 ding wat zeker is? klinkt als een feit, niet als een mening..

ON: Ik denk dat er bij Feyenoord weer wat extra krachten loskomen net zoals tegen Ajax, en zeker als de Supporters er zo achterstaan! en uitzinnig worden.. wat ze normaal gesproken ook wel doen..
Ik zie Psv zo 1 2 3 nog niet winnen hoor..

29 november 2011 om 11:32

@fctwenteroy....

Dat heb je heel goed gezien.... Feyenoord is de 10 - 0 nog lang niet vergeten.
Dat komt natuurlijk dat Gini... naar hun is overgestapt, wat door de uitslag extra pijnlijk was.
en wat heel veel Feyenoord supporter echt Pijn doet..... is het feit dat Gini al heel snel (voor een jongen van de Club feyenoord) het logo van PSV gekust heeft na een doelpunt.
en psv heeft het altijd moeilijk in de kuip.

29 november 2011 om 14:02

Nou schorpioen dat is niet helemaal maar hij klopt op het Psv logo heel iets anders dan het kussen en hij maakt nog steeds dat teken na een doelpunt (teken wijst naar Rotterdam ofzo iets)

29 november 2011 om 12:48

Bij dat hij niet Twente speelt. Veel te provocerend past ook alleen goed in een selectie met spelers die graag meegenomen worden in een wedstrijd.

Maar bij Twentse nuchterheid en een elftal waar iedereen zijn plek neemt. Hoeft een 19jarige niet te gaan schreeuwen in de pers. Zou totaal niet goed vallen bij Twente, supporters en staf.

In de broek van het lachen misschien; wat een dwaas. PSV heeft zoveel meer kwaliteit dan Feyenoord, ze liggen echt niet wakker van het legioen dat ze uitmaakt voor alles wat los en vast zit hoor.

Ik hoop natuurlijk dat PSV punten gaat verspelen, maar dit soort uitspraken zijn echt lachwekkend. Hoop maar gewoon dat je mee kan doen tegen PSV qua spel en niet compleet overlopen wordt.

Edit: Ik bedoel hier niet mee te zeggen dat Feyenoord kansloos is en zeker gaat verliezen, maar dat dit soort uitspraken lachwekkend zijn.

29 november 2011 om 10:12

En waarom zal het niet kunnen dan? Vorig jaar had Feyenoord ook laten zien dat ze PSV het moeilijk konden maken. Toen dacht ook iedereen van ja, die gaan daar gewoon winnen hoor.

29 november 2011 om 10:15

De selectie is nu wel een stuk beter he, met spelers als Strootman, Mertens, Matavz en Wijnaldum. Verder speelt PSV ook stukken beter dan vorig seizoen, dus totaal niet met elkaar te vergelijken.

29 november 2011 om 10:17

@tompsv

Dat klopt heb je ook gelijk in, maar ik zeg dat ze het PSV moeilijk kunnen maken. Als PSV achterin loopt te slapen en ze stappen ongemotiveerd het veld in. Plus als de sfeer goed is in de Kuip dan zie ik het wel in dat Feyenoord een kans maken om punten te pakken.

29 november 2011 om 10:19

Ongemotiveerd stappen ze het veld zeker niet in, daar zijn deze zomer juist de goede spelers voor gekocht. Die hebben er allemaal zin in en stoppen niet bij een 1-0 voorsprong, maar gaan gewoon door. Het gaat zeker niet makkelijk worden, maar ik denk dat PSV hier wel de drie punten gaat pakken.

29 november 2011 om 10:33

Motivatie is een menale kwestie, dat heeft niks te maken met dat je goed spelers koopt of niet. Zie Ajax, daar zijn ook genoeg goed spelers, maar die spelen ook niet altjd gemotiveerd.

29 november 2011 om 10:40

Ongemotiveerd? Het is ajax niet.

29 november 2011 om 10:53

ja die minnetjes begreep ik ook niet, het klopt gewoon helemaal.......ik denk dat die guidetti zelf al in zn broek doet voor psv en hij smeekt om t legioen omdat hij weet dat ze t anders nog moeilijker hebben en gewoon worden afgestraft

29 november 2011 om 11:02

Er zijn wel veel rode duimpjes op jou reactie. Mensen wat is er niet waar aan deze uitspraak, want volgens mij is de selectie van PSV wel degelijk een stuk beter als vorig jaar!

29 november 2011 om 11:13

Haha jij denkt dat guidetti het in de broek doet voor Psv? Ik weet niet of je die jongen hebt zien voetballen? Die is voor de duivel niet bang, een charismatische praatjesmaker met (naar mijn idee) een heerlijke mentaliteit! Nee ik ze deze jongen nog niet snel het in zijn broek doen!

29 november 2011 om 11:31

Beste tompsv, Strootman is een klasse apart dat klopt. Mertens laat de laatste tijd niks zien dus dit gaat helaas niet op. Matavz zie ik er ook nog niet echt uitspringen en tja Wijnaldum.. de ene week schiet die er 2 in en de andere week flopt die en schiet die penalty's mis. El ahmadi is een constante factor bij Feyenoord die zondag wel eens het verschil kan maken. Verder heeft Feyenoord 2 snelle buitenspelers met een actie en een spits in vorm (guidetti)

2 december 2011 om 14:46

alsof feyenoord nu niet beter speelt dan vorig jaar, mooie vergelijking geef je ook . die je alleen van 1 kant bekijkt,inplaats dat je die van 2 kanten bekijkt

29 november 2011 om 10:15

ja ajax heeft ook meer kwaliteit dan feyenoord.
Maar werden ook helemaal weg gespeeld door dit feyenoord!
En in een volle kuip kan het dondere! Vorig jaar ook

29 november 2011 om 10:19

Ja Ajax werd helemaal weg gespeeld en toch eindigde het duel met een man minder in een 1-1 gelijkspel.

Pff overdrijven is ook een vak, bovenliggende partij zijn noemen we dat.

Ik sluit het niet uit, alleen dit soort uitspraken zijn belachelijk. PSV doet het in haar broek? nog even en zelfs Barcelona durft niet meer naar de Kuip te komen.

29 november 2011 om 10:29

nou net als een volle arena kan ook een volle kuip effect hebben op een tegenstander!
En wees eerlijk als feyenoord zo speelt als tegen ajax is er veel mogelijk!
Ook speelt PSV doordeweeks uit in polen! En dat kan ook wel in de beentjes zitten!

29 november 2011 om 10:29

Nou het is al ff geleden dat Barcalona in de Kuip kwam

29 november 2011 om 10:30

Er staat toch ook. Tegenstanders doen eht in de broek, niet specifiek psv. Maar diegene die er al geweest zijn ,di doen het in hun broek, volgens Guidetti.

29 november 2011 om 10:31

Feyenoord was de afgelopen klassieker beter dan Ajax idd en verdiende het om te winnen. Maar dat je zegt dat ze werden weg gespeeld slaat nergens op, want dat was zeker niet het geval

29 november 2011 om 10:33

Heb jij die wedstrijd wel gezien!? Was te danken aan een uitstekende vermeer en beetje geluk zelfs de de trainer vertelde in de camera dat hij blij was met een punt!
On Topic! Als Feyenoord zo speelt als tegen ajax is alles mogelijk

29 november 2011 om 10:34

Kansloos en uitgerekend van iemand die voor ajax. 1 + 1 = 2 zullen we maar zeggen.

Ondanks dat PSV zoveel meer kwaliteiten heeft hadden ze dat vorig seizoen ook, toen werd het ook 3-1.

Jullie roepen ook dat jullie zoveel meer kwaliteiten hebben, thuis tegen Feyenoord kom je overigens niet verder dan een 1-1, daar waar je nog blij mee moet zijn ook.

Feyenoord heeft tot nu toe de toppers uit gespeeld en in al die duels goed gespeeld, waarom zouden we dan thuis in de Kuip tegen een voetballende ploeg geen punten kunnen pakken?

Hij wilt hiermee het publiek nog een extra boost geven en dat luk aardig, nu zijn we helemaal gebrand op een mooi resultaat.

Je praat je in je 2e en 3e alinea flink tegen?

29 november 2011 om 10:53

Ik leg even de vorm van de 2 ploegen naast elkaar neer. In principe is PSV natuurlijk gewoon de topfavoriet voor deze wedstrijd. En dus moet Feyenoord hopen dat het niet compleet overlopen wordt.

Zie niet in wat ik daar in alinea 3 aan tegenspreek.? Kansloos zijn is wat anders dan hopen dat je niet overlopen wordt.

29 november 2011 om 10:53

Wijnaldum + 10-0 + PSV in het algemeen = heksenketel 3 punten

29 november 2011 om 10:54

Leg even uit, ik snap je niet moerland?

29 november 2011 om 11:02

Hij bedoelt dit denk ik.

De overgang van Wijnaldum naar Psv, die kwaad bloed heeft gezet.
Tel daarbij de gevoelens van de 10-0 nederlaag, plus de arrogantie van sommige supporters is een heksenketel in de kuip.

29 november 2011 om 11:15

Inprincipe is PSV de favoriet? Waarom is PSV de favoriet in de Kuip?

Overlopen worden? Leg mij eens uit waarom?

Feyenoord speelt thuis.
Feyenoord speelt erg goed tegen de toppers.
Feyenoord is gebrand op een overwinning op Psv.
PSV heeft morgen eerst nog een zware uitwedstrijd.

29 november 2011 om 11:16

Scheelt dat de spelers het duel uitvechten, de heksenketel heeft niet zo'n grote invloed dat dat de hele wedstrijd vermoed denk ik. De Psv'ers zijn wel wat gewend.

29 november 2011 om 11:17

@morata Daar zou hij zomaar gelijk in kunnen hebben.
Na de 3-1 overwinning thuis zal de 10-0 nog steeds in hun hoofd zitten, al vraag ik me af of de spelers ook kwaad zijn op de overgang van Wijnaldum.

Koeman motiveert ze wel op een manier.

29 november 2011 om 11:18

Omdat PSV een veel betere selectie heeft dan Feyenoord.
Omdat de ''zware uitwedstrijd'' zo zwaar nog niet is.
PSV is ook gebrand op een overwinning op Feyenoord.
Omdat PSV als team beter is als Feyenoord en voorin zeer gevaarlijk is.
Omdat PSV voorin Mertens, Matavz en Labyad heeft. Als je dat af zet tegen Cisse, Guidetti en Schaken zie je toch een duidelijk kwaliteitsverschil
Omdat Feyenoord een nog 10 keer zo slechte keeper op doel heeft als Psv.

29 november 2011 om 11:24

dus met andere woorden..
het wordt een eitje
ik hoop je na de wedstrijd wel weer te spreken..
en denk dat jij je flink hebt vergist!

29 november 2011 om 11:43

@ahjacied....

Als je de redenatie van Afca moet aanhouden..... dan zou ajax ook nooit een probleem moeten hebben met Utrecht...., want ze hebben zo veel meer kwaliteit!
Voetbal is meer dan dat... en Psv heeft het altijd moeilijk in de kuip! Feyenoord heeft gewoon een hele goeie selectie... of ze het willen zien of niet.

29 november 2011 om 12:19

En hoe speelde PSV tegen de Graafschap?? in het weekend dat wij tegen Vitesse speelde?
Ondanks dat ze wonnen met 1-3 was het van hun kant een slecht wedstrijd zoals wij die ook hadden tegen de RKC afgelopen weekend.

Met bovenstaande wil ik zeggen dat niks vast ligt want ze spelen goed tegen Groningen en wij tegen Vitesse, Ze spelen slecht tegen de graafschap en wij tegen RKC en toch hebben we beide 6 punten dus waar gaat het over.

ON: Ik zal mijn best doen Guidetti, want ik ben erbij!!!
En ik hoop niet op een fluitconcert richting Gini

Denk zeker dat PSV het niet makkelijk gaat krijgen zondag! maar dan moet Feyenoord wel beter spelen dan afgelopen zondag tegen Rkc.

Praatjes maker, je mag blij zijn als je 1 kans krijgt.
Hebben ze hem niks verteld over de 10-0?

29 november 2011 om 10:19

Ze zullen hem wel verteld hebben dat na de 10 - 0 , PSV in de thuiswedstrijd klop kreeg en daardoor definitief het kampioenschap verloor..........

29 november 2011 om 10:20

Kampioenschap verloor PSV daarna niet tegen Feyenoord , is gewoon een smoesje van jullie om de 10-0 goed te praten

29 november 2011 om 11:09

Nee jullie Psv'ers praten de 3-1 goed. Wat is nou meer waard? 2x winnen of 1x winnen en 1x verliezen? Tot op dat punt stond PSV bovenaan. PSV had de beste papieren. Dat ze daarna nog punten verspeelde had alles met geloof te maken. Ze geloofden er niet meer in en dan ga je zelfs moeilijk krijgen bij degradatiekandidaten.

29 november 2011 om 10:31

En vergeet jij even de gevolgen daar van ( Met de staart tussen de benen met 0 punten en weer geen schaal terug naar Eindhoven )

29 november 2011 om 10:33

Niet te trots kwam niet door Feyenoord, de10-0 gaat de geschiedenisboeken in die 3-1 niet.

29 november 2011 om 10:54

Tuurlijk gaat die 3-1 wel de geschiedenis boeken in, anders hebben Psv en Feyenoord 1 wedstrijd dat seizoen minder gespeeld.

Vind het een beetje triest om nu nog over die 10-0 te beginnen. is verleden tijd. Zondag gaat Psv het lastig krijgen in de kuip omdat ze het altijd lastig hebben in de Kuip.

29 november 2011 om 10:54

Er gaat ook geen kampioenschap van PSV de geschiedenisboeken in.

29 november 2011 om 11:11

De 10-0 gaat zeker de boeken in, ook dat Ajax kampioen werd in 2010-2011 en niet Psv. Maar veel Psv'ers vinden het leuker om 10-0 te winnen dan kampioen te worden.

29 november 2011 om 11:29

Hebben ze jou niet vertel dat thuis met 10-0 winnen en uit met 3-1 verliezen eigenlijk weinig verschil oplevert buitenom het doelpunten gemiddelde? Blijven beide 3 punten, dus weinig verschil he...

29 november 2011 om 11:48

Inderdaad... er werd ooit in een legendarische film de volgende woorden uitgesproken...
''you can win by an inch or you can win by a Mile, winning is still winning!
maar ditkeer wordt het 5 - 2! (hoop ik)

Je kan zeggen wat je wilt, maar deze jongen heeft wel de vechtlust die we in de kuip graag zien!

29 november 2011 om 10:13

Als hij bij Ajax zou spelen zouden de Feyenoord supporters zeggen dat hij de typische arrogantie heeft waar ze zo'n hekel aan hebben.

29 november 2011 om 10:15

Ik denk dat een jongen als hij ook nooit bij Ajax zou spelen, kan me geen ajacied indenken die met zoveel emotie wilt voetballen..

29 november 2011 om 10:16

Ibrahimovic, suarez?

29 november 2011 om 10:27

Klopt die hadden dat idd..hoewel ik de inzet van suarez bij ajax soms meer naar het onsportieve neigen dan dat het gezonde vechtlust was...

29 november 2011 om 11:12

Maar als hij in dit Ajax zou spelen, zouden jullie wel een stuk hoger staan dan nu. Het is een jongen die ook de rest probeert op te peppen. Dat mis ik echt bij jullie, ja Vertonghen doet het even de laatste wedstrijden. Voorin in het allemaal te lief en te mooi.

29 november 2011 om 11:14

Sneijder, vande vaart, Nigel de jong, Johnie Hetinga, Stekelenburg aub Ajax is een en al passie en emotie

De enige die het in hun broek zouden kunnen doen zijn cabral en vlaar. Die gasten hebben zo weining zelfvertrouwen. Misschien dat wijnaldum de persoonlijke aanvallen niet kan waarderen. In ieder geval zie ik psv geen punten verspelen

Gewoon je voeten laten spreken John en niet te veel blabla in de media. Volgens mij hebben we dit seizoen thuis al verloren van clubjes als nec en den haag dus om nou te zeggen dat tegenstanders hier met angst naar toe toe komen....niet echt lijkt me.

kan iemand deze jongen even wakker schudden.... pffff
laat hem eerst maar eens presteren en dan zijn mond open trekken.
misschien dat psv het idd moeilijk krijgt in de kuip so what...
ik erger me groen en geel aan dit popiejopie mannetje....

29 november 2011 om 10:18

Als jij je verschrikkelijk ergert aan de persoon Guidetti, waarom lees je dan überhaupt een artikel waarin het gaat om zijn uitspraken?

Daarnaast presteert hij de laatste tijd goed, 3 goals in de laatste 2 wedstrijden. En 7 in totaal.

29 november 2011 om 11:21

En aan de rode duimpjes te zien ergert men zich hier ook aan jou. Als er iemand t och een keer zijn kop boven het maaiveld uitsteekt is het meteen verkeerd? Jij bent zeker ook geen fan van Ibrahimovic, Ronaldo en Balotelli? Dat zijn spelers die het voetbal kleur geven. Het zou toch wat zijn als iedereen was zoals Dirk Kuijt.

29 november 2011 om 12:05

dat mensen zich aan mij irriteren kan me geen reed roesten, ''jij bent zeker ook geen fan van Ibrahimovic, Ronaldo en Balotelli Dat zijn spelers die het voetbal kleur geven.'' net zoals Guidetti bedoel je... die jongen heeft 2 wedstrijden redelijk goed gespeeld, ik zeg niet dat hij niks kan ik vind enkel dat hij eerst zichzelf moet laten zien voordat hij zichzelf laat horen

29 november 2011 om 12:26

Ik heb er geen problemen mee als hij geen blad voor de mond neemt, zijn mening ventileert en uiteindelijk ook presteert. Ibrahimovic en Balotelli hadden ook al een grote bek voordat ze goed en wel wat gepresteerd hadden. Uiteindelijk is het gewoon een feit dat Guidetti lekker bezig is, zeker voor een 19jarige. Laat hem dus maar lekker een grote bek hebben en het kan mij geen reet roesten dat jij je aan hem ergert.

29 november 2011 om 12:37

blijkbaar wel want ik heb toch zeker al 2 minuten van jou waardeloze tijd kunnen verpesten ; on: ach ja we zullen zondag wel zien wat het gaat wordenik denk dat psv aan het langste eind trekt iig.

29 november 2011 om 12:38

@daquiel

Nogmaals, Als jij je naar eigen zeggen groen en geel ergert aan iemand, waarom zou je dan de moeite nemen om een artikel over zijn uitspraken te lezen?

29 november 2011 om 10:19

waarschijnlijk van afgelopen jaar ! in de kuip en de reactie in de arena

Je zal van te voren zeggen psv zal wel winnen !
Maar dit is altijd een wedstrijd op zich!
Leg je de elftallen naast elkaar en dan tekent iedereen voor de overwinning voor Psv.
Maar op feyenoord is geen pijl te trekken.
Spelen dit seizoen heel erg sterk tegen sterke tegenstanders!
Zijn slechts 1 keer weg gespeeld tegen Groningen in mijn ogen!
Tegen AZ Heeft de rode kaart van Ramsteijn een grote rol gespeeld! AZ is gewoon zo'n sterke goede ploeg dat zij deze situaties uitspelen!
Tegen Ajax waren ze heer en meester en als 1 ploeg het verdiende om te winnen waren dat de Rotterdammers wel maar door een goed keepende vermeer en wat geluk hielden ze daar maar een punt over!
Tegen Vitesse ja dat was het beste voetbal in de gehele eredivisie dit jaar!
En nu PSV ja als ze zo goed spelen als tegen de eerder genoemde ploegen dan ben je bij voorbaat niet kansloos! Als feyenoord eigenlijk zo speelde over alle wedstrijden stonden ze gewoon boven in mee te draaien!
Ik weet het niet maar bij voorbaat zeg ik psv maar je weet het maar nooit met dit feyenoord

En ik denk dat de europese wedstrijd van PSV ook wel een rol kan gaan spelen! Dus ik zie wel kansen !

Niet te hard van stapel lopen, eerst maar is zorgen dat je hooguit een punt kan pakken tegen Psv. Aangezien PSV een veel sterker elftal heeft denk ik ook dat de 3 punten naar Eindhoven gaan. Hoewel ik natuurlijk hoop dat Feyenoord wint aangezien Ajax dan de achterstand iets wat kan verkleinen. Het spel van Feyenoord afgelopen zondag was niet goed, daarin tegen kende PSV een uitstekende generale. Word een boeiende wedstrijd, vol met strijd!

De tijd dat men met angst naar de Kuip kwam is al een tijdje voorbij. Daarvoor is men niet dominant genoeg in de kuip. Maar goed Guidetti moet even goedkoop vertellen wat de fans graag willen horen.

29 november 2011 om 10:22

PSV doet het elk jaar in de broek in de Kuip.

29 november 2011 om 11:22

Met die 10-0 hoef je niet meer blij te izjn hoor. Dat heeft jullie het kampioenschap gekost. Feyenoord was tot op het bot gemotiveerd en zal dat komende zondag ook weer zijn.

29 november 2011 om 14:24

Maar het was wel mooie leed-vermaak van een top-club die hard op zijn smoel ging!
10-0 ging de hele wereld over ... dat psv het kampioenschap niet haalde niet.
Hoe je het went of keert die 10-0 blijft altijd op papier staan als hoogste nederlaag ooit.
Daar wil ik best een kampioenschap voor opgeven ;

29 november 2011 om 14:29

nee die onterechte rode kaart heeft toen t kampioenschap gekost kerel!!

en die vent gaat deze pot weer fluiten.....

29 november 2011 om 14:41

Als je daar een kampioenschap voor op wil geven ben je echt niet goed, maar oke dat zal dan wel. Verder luna43, jullie zijn Engelaar toch liever kwijt dan rijk, dus aan die rode kaart zal het niet gelegen hebben.

Grappig dat Feyenoord spelers als Guidetti, met de 'amsterdamse bluf', overduidelijk nodig had voor het zelfvertrouwen en mentaliteit, waar Ajax juist een paar spelers nodig hebben met de ouderwetse 'arbeidersmentaliteit', om niet door de ondergrens te zakken.
De wereld op zijn kop.
Ik ben benieuwd of Feyenoord de aanval van Psv kan afslaan. Ga er niet vanuit gezien 'de bovengrens' van Psv, al valt er op dit Feyenoord toch geen peil te trekken.

De enige manier waarop Feyenoord kan winnen is op basis van mentaliteit. Spelen met passie, strijd, karakter etc. Dat publiek daar kan er voor zorgen.

Maar kwalitatief gezien moet PSV hier minimaal een punt halen en als je kampioen wil worden moet je dit winnen.

29 november 2011 om 10:22

Hahaha. Ik blijf natuurlijk wel netjes he. Realistisch gezien is dit gewoon voor ons een moeilijk wedstrijd. Of Feyenoord nou 1ste, 8ste of 15de staat. Het zal lastig worden.

Maar goed, we vreten ze gewoon op of nie dan? ;

29 november 2011 om 10:24

Valt niks te halen tegen dit Psv.!!

29 november 2011 om 11:19

@ waaromniet?

Dat hoor ik het liefst. De reacties van Ajacieden vergeten in de loop naar de wedstrijd tegen Feyenoord? 4-0 etc, maar uiteindelijk kwamen ze goed weg met een gelijkspel.

29 november 2011 om 11:21

PSV hoort tegen dit Feyenoord gewoon drie punten te halen onder welke omstandigheden dan ook, waar ze ook spelen. Als PSV titelaspiraties heeft, mag er eigenlijk alleen uit in de Arena en bij AZ verloren worden.

29 november 2011 om 11:59

Dan mogen je titelaspiraties wel snel de koelkast in aangezien je bij Vitesse en VVV al hebt gelijkspeeld... wat kan jij toch ouwehoeren.

Hoe kan je trouwens verklaren dat PSV vorig seizoen in de Kuip 3-1 verloor?

29 november 2011 om 12:17

Ook daar hoorde drie punten gehaald te worden, helaas is dat niet gebeurd. AZ zal ook nog hier en daar wel wat laten liggen, zeker weten.

Hoe ik dat verklaar? Als je met een middenveld speelt die bestaat uit Bakkal, Engelaar en Hutchinson zul je van iedereen verliezen. Scoren zal dan heel moeilijk worden omdat de creativiteit 0,0 is.

Daar komt nog bij dat Engelaar de meest trieste rode kaart kreeg en als je met 10 man staat, zelfs als het Engelaar is die weg gestuurd wordt, krijg je het gewoon een stuk moeilijker.

Nu heeft PSV een middenveld van Strootman, Wijnaldum en Toivonen. Dat lijkt me stukken beter dan wat er vorig jaar stond. Daar komt bij dat jullie Bakkal gekregen hebben en met zo'n speler ga je de oorlog niet winnen.

Dat was mijn verklaring.

29 november 2011 om 12:57

Sorry maar als je zegt dat PSV daar 3 punten verdiende dan moet je echt naar de oogarts of stoppen met voetbal kijken. Feyenoord was heer en meester. Wanneer die rode kaart niet was gevallen was er weinig veranderd, Feyenoord was gewoon de betere.

Dat je als psv-er zo laagdunkend praat over bakkal is echt lachwekkend en daaruit trek ik mijn conclusie maar uit over jou.

Overigens is niet alleen PSV volledig veranderd, ook Feyenoord heeft een flinke veranderd doorstaan, ons middenveld vorig seizoen is ingeruild voor een heel nieuw middenveld. Meeuwis - Fer- Wijnaldum tegenover El Ahmadi - Clasie - Bakkal..

29 november 2011 om 13:21

Ik zeg niet dat ze die verdiende, ik zeg dat ze ze daar hadden moeten halen, die drie punten, wil je kampioen worden. Tot de rode kaart stond het 1-0. Daarna maakte PSV 1-1 en ik denk dat PSV met elf man wel degelijk door had kunnen drukken.

Ik praat niet laagdunkend over Bakkal, ik zeg alleen dat hij het verschil niet voor je maakt. Is daar wat aan gelogen? Zo'n uitzonderlijk talent is het nou ook weer niet en ik ben er vrij zeker van dat hij zal verzuipen tegen het middenveld van Psv.

Feyenoord is inderdaad ook veranderd, ze hebben nu een prima middenveld maar wat je je dan moet afvragen is of ze op kunnen tegen Strootman, Wijnaldum en Toivonen. Ik denk het persoonlijk van niet omdat zij gewoon beter zijn en PSV ook re-de-lijk constant presteert.

Feyenoord heeft nu een leuk middenveld voor de plaatsen 3-6 ofzo maar de rest van het elftal is ook niet echt goed, daarom denk ik dat Feyenoord gewoon 6e wordt of 7e. Tuurlijk, Feyenoord kan stunten tegen PSV maar als beide teams op de top van hun kunnen presteren weten jij, ik en onze buurmannen wie er zal winnen.

29 november 2011 om 14:31

Pas maar op voor Fc Utrecht uit, Groningen uit en Heerenveen uit daar win je ook niet zomaar ...
Uit westrijden zijn altijd lastig.

PSV heeft natuurlijk wel veel meer kwaliteit en zou in principe moeten winnen, maar wie weet heeft PSV een mindere dag, en stijgt Feyenoord weer boven zichzelf uit, net zoals ze deden tegen Ajax.

29 november 2011 om 10:21

en psv moet ook nog even uit in polen spelen dat is volgens mij ook niet makkelijk! Maar wie weet je hebt helemaal gelijk!
Is geen pijl op te trekken

29 november 2011 om 10:30

Klopt helemaal. Maar gelukkig zijn we al geplaatst en kunnen we wellicht wat spelers rust geven. Verkoelen, Locadia, Marzo en Ritzmaier gaan ook mee. Hoop dat ze wat speelminuten pakken en dan Strootman, Bouma/willems en Wijnaldum wat rust krijgen.

Zondag gaat het stortregenen in Rotterdam, net als de dagen daarvoor, met de kracht van de Kuip daarbij en een getergd Feyenoord zie ik het helemaal goed komen. Feyenoord wint.

Wat een geweldige speler! Dit wordt echt een topper! Hij voelt zich niet te groot, was er echt helemaal ziek van toen hij niet kon spelen tegen Ajax, en wil altijd winnen. Hij is negentien jaar en enorm zelfverzekerd, sommige mensen kunnen dat niet waarderen, maar ik heb liever zo iemand, dan iemand van negentien die de uitstraling heeft van Mulder of Leerdam.

29 november 2011 om 12:01

Mooi gezegd, enkel je laatste zin met Leerdam niet.

Als er iemand bji Feyenoord die jong is en uitstekend is is het Leerdam wel.
EN een verkeerde uitstraling? Wat dan?

29 november 2011 om 12:29

Vind dat hij qua uitstraling over Leerdam wel gelijk heeft. Hij heeft zich de laatste tijd uitstekend ontwikkeld en ik vind hem heel sterk spelen, maar uitrstraling...? Nee, dat heeft hij niet echt. Het is meer een wolf in schaapskleren ;

Ik geniet echt van Guidetti. mede dankzij hem zijn er 3 belangrijke punten gepakt tegen Rkc. hij wil echt alles winnen en de beste zijn. niks mis mee! mooi hoor dit, een jongen die we nodig hadden bij Feyenoord, dat extra steuntje om te willen winnen, en een over mijn lijk spreken. ik hoop op weer zo'n goede wedstrijd van Feyenoord. ik kan niet wachten

Deze jongen heeft last van chronische zelfoverschatting.

Het is trouwens Ironisch dat de Feyenoorders weglopen met deze speler, in mijn ogen is hij de meest arrogante speler die momenteel op de Nederlandse velden rondloopt.

29 november 2011 om 10:30

Samen met Vertonghen , hij had beter bij Ajax gepast inderdaad

29 november 2011 om 10:30

Dan is Feyenoord in elk geval wel weer terug naar de top...hij overschat zichzelf niet vind ik, heeft voor Feyenoord al de nodige punten binnen gehaald en geeft de rest van het team een zetje in de goede richting.. Dat kan voor Feyenoord alleen maar goed uitpakken..

29 november 2011 om 10:30

murki, ja dat kan ik wel aflezen aan je plaatje...

Suarez was zeker een geweldige, nooit duikelende, bijtende, slaande speler? Die zeer bescheiden was? Evenals Jan Vertonghen die denkt dat hij de beste speler is, of Andre Ooijer die een beetje psychopaat aan het worden is, en alleen bij opstootjes betrokken raakt?

Guidetti is één van de meest talentvolle spelers, en dan mag je arrogant zijn. Hij speelt geweldig, en heeft een geweldige uitstraling. Hij zweept het publiek op, heeft een blond model als vriendin, en staat onder contract bij Manchester City. Misschien heb jij last van chronische jaloezie?

29 november 2011 om 10:32

Hij laat inderdaad veels te veel van zich horen en moet op de achtergrond blijven. Als het echt zo'n held was had hij meegedaan tegen Ajax.

29 november 2011 om 10:32

Ik kan me juist wel goed voorstellen dat ze met een speler als Guidetti weglopen. Iemand die eindelijk eens passie en inzet toont. Iemand die eindelijk eens een grote mond heeft. Hij overschat zichzelf misschien wel enigszins.

29 november 2011 om 10:33

Wat is er arrogant aan zijn gedrag dan ?

29 november 2011 om 10:35

Haha, inderdaad hè. Niet dat daar iets mis mee is, ik vind dat je arrogant mag zijn als je het ook daadwerkelijk waar maakt, maar er zit wel een grote ironie in het feit dat één van de meest arrogante spelers in de huidige Eredivisie-jaargang juist bij Feyenoord rondloopt.

Over zijn uitspraken: natuurlijk is De Kuip een moeilijke plek om te spelen als uitploeg. Maar het in de broek doen voor het publiek? Nee, daar heeft geen enkele top club uit Nederland meer last van denk ik, inclusief Psv. Misschien dat die vorm van intimidatie werkt tegen de mindere broeders in de competitie maar tegen de sterkere, volwassene ploegen zie ik het effect er niet echt van terug. Als je de uitspraken van Guidetti zo leest, lijkt het net alsof De Kuip één of ander Turks stadion is...

29 november 2011 om 12:07

@ajaxfank,

Het Tifo team van feyenoord was een tijd gestopt door onenigheid met het bestuur en de zware censuur die werd opgelegd, daardoor (vond ik) dat de sfeer in de Kuip niet optimaal was.
Maar zondag zal het idd een heksenketel worden, het T I FO team is van de week weer begonnen met sfeer acties, vlaggen enz. en zijn met iets speciaals bezig voor zondag.
De Kuip en het legioen zal zeker indruk maken op PSV deze zondag, dit samen met een sterk gemotiveerd en hard werkend Feyenoord elftal zie ik ze wel winnen.

Verder miste wij wel dit soort type speler, ja het is een bluffer, maar hij vecht voor elke grasspriet en verlangt dat ook van zijn medespelers, hij weet meestal het elftal wel te raken en ze te inspireren, dit soort speler hadden wij nodig en ben blij dat hij er is....

Waarom is deze man continu in het nieuws? Hij doet net alsof hij al 32 is en aanzien heeft, die jongen komt pas net kijken maar praat al alsof hij Cristiano Ronaldo is.

29 november 2011 om 12:03

Is Cristiano Ronaldo 32?

29 november 2011 om 14:22

Ik snap de 33 duimpjes omlaag niet eerlijk gezegd. Aan de reacties te lezen vinden veel meer mensen het maar een irritante zelfvoldane dwaas. Zelf hoor ik ook bij de groep die niet staat te wachten op de grootspraak van een 19 knulletje met een grote mond.

29 november 2011 om 16:51

Blijkbaar hebben die mensen daar een andere mening over. En dat zijn er meer dan de mensen die zijn grootspraak (?) afkeuren. Theo Janssen is ook niet op zijn mondje gevallen en heeft nou ook geen verschrikkelijke staat van dienst.

Was het niet het Groningen dat Feyenoord met 6-0 wegzette, door PSV met 6-1 werd vernederd?

Natuurlijk is Feyenoord onvoorspelbaar, heb je het Kuip effect, en een drive to win. Maar PSV is nu 21 wedstrijden sinds AZ zonder verlies, scoort de afgelopen 19 wedstrijden, was de bovenliggende partij tegen Ajax en bij Twente uit. PSV heeft in de basis 11 een sterker team, en heeft daarboven een ijzersterke bank in verhouding tot Feyenoord.

All in all, PSV moet dit winnen, dat is het aan haar stand verplicht. Of dit gaat gebeuren is een ander geval, maar om te stellen dat PSV het in haar broek doet is natuurlijk ook een beetje misplaatst.

29 november 2011 om 11:11

Feyenoord heeft vaker een winstreeks van psv doorbroken, dus waarom nu niet ;

29 november 2011 om 11:14

Jezus kortzichtig stukje zeg: "was het niet het Groningen dat Feyenoord met 6-0 wegzette, door PSV met 6-1 werd vernederd?"

Feyenoord won ook met 4-0 van VVV terwijl PSV er gelijk speelde. Dus wat wil je nou zeggen. Feyenoord had een totale offday tegen Groningen, Groningen weer tegen PSV en zo kan PSV weer een offday hebben tegen Feyenoord.

29 november 2011 om 12:04

PSV speelde gelijk tegen Vitesse, wij wonnen er met 0-4.... nu jij weer Diedje.

29 november 2011 om 12:25

De illustratie die ik probeerde te geven was meer satirisch van aard dan serieus, op het doelpunten scenario.

Mijn punt dat ik probeerde te maken was dat PSV het aan ongeveer alles verplicht is te winnen. Omdat zij juist op papier en met de aanvullingen voor het elftal op geen enkele grond een recht hebben om te verliezen.

Echter, ik stelde daarbij de kanttekening dat het nog lang niet zeker is dat het gebeurd. Maar de verwachting dat PSV het in haar broek doet, volkomen out of place is, vanwege de illustratie.

29 november 2011 om 14:52

je lijkt wel een klein kind

denk dat t een hele mooie spannende wedstrijd word

Hij praat wel erg graag over alles en iedereen... Ik denk dat hij de eredivisie nog niet zo heel goed kent. Hij probeert zich te gedragen als wereldtopper en is verhuurd door City aan Feyenoord.

Laat hem zich maar gewoon op het voetbal consentreren. Bij hem is het 60% voetbal en 40% praatjes en gebaartjes. Pas wanneer dit naar 90%-10% gaat kan hij de top aan.

29 november 2011 om 10:35

Zolang hij bijna 1 op 1 blijft lopen mag hij van mij blijven praten..

29 november 2011 om 10:46

Zolang hij 1 op 1 blijft lopen. Wanneer die alle penalty's blijft nemen zal dat niet moeilijk worden. 7 doelpunten waarvan 4 pingels. Hopen voor Feyenoord dat Blom fluit. Dan zijn ze pracktisch al verzekerd van een pingel en dus Guidetti van een goal.

29 november 2011 om 10:54

Hij schiet ze er tenminste ook in, het maakt niet uit hoe hij scoort, zolang hij dat maar blijft doen..

29 november 2011 om 11:12

Ja wat verwacht je dan van een prof die 2x per dag traint. Een vrije bal vanaf 11 meter mag er dan toch wel in.

29 november 2011 om 11:53

We hebben het hier over een jongen van 19 die nog lang niet op zijn top is. Kijk hoe hij ze inschiet.. Genoeg (ervaren) profs falen regelmatig met penalty's..

btw bij Feyenoord trainen ze geen 2 keer per dag (meer)...maar dat is een detail ;

29 november 2011 om 12:12

Mischien moeten ze dan weer eens 2x per dag gaan trainen ;

Maar mij hoor je niet zeggen dat hij geen topper wordt. Sterker nog ik zei zelfs als hij minder praatjes en gebaartjes heeft en zich meer concentreert op het voetbal wordt het een hele goede.

En natuurlijk moet je die pingels ook inschieten maar ik breng enige nuance in de woorden dat hij bijna 1 op 1 loopt

29 november 2011 om 12:37

Meer concentreren op voetbal? Ik denk dat Guidetti de meest professionele speler is die Feyenoord in de selectie heeft. Die man traint zo hard, zelfs op vrije dagen is hij op Varkenoord te vinden. Hij doet er alles aan om de absolute top te bereiken. Dat hij niet media-schuw is, en een opvallende verschijning is tussen alle door media-training gevormde spelers is geen reden om geen Internationale topper te worden.

29 november 2011 om 12:43

Er zijn anders zat spelers die een penalty missen, zelfs Messi mist ze wel eens.

Wij zjin verzekerd van een penalty als Blom fluit? Wat is dat voor kansloze opmerking?

Kom eens met statistieken wanneer Blom Feyenoord fluit en het aantal penalties?

29 november 2011 om 13:31

@moerland: Ik snap dat jullie met hand en tand hem verdedigen in wat ik opbouwende kritiek noem. Ik heb ook nooit gezegd dat hij geen professional zou zijn. Het enige wat ik heb aan te merken zijn de gebaartjes en stoere woorden van hem. Als hij deze energie in de wedstrijd of de voorbereiding ervan zou leggen is hij al een stuk verder in zijn ontwikkeling.

@forzae: Natuurlijk mist iedereen wel eens een pingel, ik zeg ook niet dat hij er 50 moet scoren als hij er 50 moet nemen. Het enige wat ik zeg is dat hij van de 7 doelpunten er 4 te danken heeft aan een pingel. En wat ik zei over Blom heeft meer met Blom te maken dan met Feyenoord hoor. Dus niet meteen zo gepikeerd doen.

Maar niet om het één of ander. Ik geef wat opbouwende kritiek op de persoon Guidetti en krijg een hoos van kritiek over me heen van jullie en wat als hij bij Ajax zou spelen en precies dezelfde uitspraken en gebaartjes zou hebben? Volgens mij waren jullie teksten jegens hem dan wel iets anders.

29 november 2011 om 19:15

Moet hij nog meer energie in een wedstrijd stoppen? Die gozer is niet af te remmen tijdens die 90 minuten elke week.

Ik weet wel wat nu je punt is. Je vind die armen over elkaar na een goal en de opzwepende gebaren naar zijn teamgenoten overdreven. Typisch Hollandse nuchterheid. En ik moet zeggen dat ik wel van dat soort taferelen houd. Het is gewoon een geboren leider of aanvoerder. Niets tegen Ron Vlaar, maar denk eerlijkgezegd dat Guidetti een betere aanvoerder zou zijn. (geen goed idee omdat hij waarschijnlijk maar 1 jaar hier speelt, maar toch)

29 november 2011 om 12:38

Als hij nu pas op 60% voetbalt wil ik die andere 40% ook graag zien.
Zou wat zijn zeg. Nog 40% meer doelpunten!

Feyenoord gaat dit weekend zwaar over dit Psv heen is mijn idee. Psv is nog lang niet het elftal dat zeker voor de titel gaat meestrijden want ze laten nog veels te veel steken vallen. Psv moet het hebben van zijn gevaarlijke aanvallende kwaliteiten met daarin Strootman als spelverdeler.

Daarentegen heeft Feyenoord op het middenveld drie spelverdelers rondlopen (ahmadi, Bakkal en in minder mate Clasie) die zondag zeer hoogstwaarschijnlijk het spelverloop gaan bepalen. Daarmee komt het zwaartepunt van de wedstrijd te liggen bij de defensie van Psv. En de defensie van Psv is nou niet de meest stressbestendige.

Ik hoor de Psv fans hier allemaal roepen dat Feyenoord geen kans heeft enz.. Maar de rest van het land weet wel dat ze in Eindhoven de neiging hebben snel overmoedig te worden na een winstpartijtje als laatst tegen Groningen.

29 november 2011 om 11:06

En was het ook niet dat ze in Rotterdam overmoedig werden na het gelijke spel tegen Ajax?
Wedstrijden daarna was het gelijk drama.

29 november 2011 om 11:13

Nee, dat was niet in Rotterdam, dat waren vooral de mensen buiten Rotterdam. Ik heb hier van geen enkele Feyenoorder gehoord toen dat we er al waren, we waren vooral blij met het getoonde spel. Maar niemand die toen gezegd heeft dat we er al waren en dat we de wedstrijden daarna alles gingen winnen. Zelfs direct na de wedstrijd werd al gezegd dat de wedstrijd tegen GAE wel eens heel lastig kon zijn, omdat het een compleet andere tegenstander is.

PSV is op dit moment stukken beter dan Feyenoord dus ik zou niet weten waarom ze het in hun broek zouden doen. Wat een grappenmaker die Guidetti, hij loopt te oreren alsof ze wekelijks elk elftal van de mat spelen.

Tegenstanders doen het in zn broek.... Hij praat poep, om in dezelfde trant te blijven ;
In nederland is er niet echt een club waar PSV met angst naar toe gaat. Spanning, dat is er wel, voor Twente, Ajax en AZ in mindere mate. En daar hoort natuurlijjk ook Feyenoord bij.

Maar het in de broek doen omdat we naar Feyenoord gaan? meah nee.

29 november 2011 om 10:41

Nou om eerlijk te zijn doet Tiendalli dat volgens wel nog steeds.. ;

Ik zou op de verdedigers na echt geen speler op kunnen noemen die ik zou willen ruilen tegen een PSV speler... PSV hoort hier gewoon te winnen, tog denk ik dat met het legioen erachter PSV het lastig gaat krijgen. Gewoon spelen net als afgelope zaterdag en de 3 puntjes gaan mee naar Eindhoven!

Wat een speler hij speelt amper een half jaar bij Feyenoord en heeft nu al praatjes.

Aankomende zondag;
veni vidi vici

29 november 2011 om 11:17

De enige die praatjes heeft ben jij. Het is gewoon zo dat een volle Kuip veel met de tegenstander kan doen. Aankomend zondag valt niks van te zeggen. Feyenoord kan dit seizoen van iedereen winnen en van iedereen verliezen. Tegen grote tegenstanders hebben ze het dit seizoen nog altijd goed gedaan. Ben dus maar niet zo overtuigd van een succes zondag.

Maar goed, als jij deze instelling al hebt, hoop ik dat met jou de psv-selectie dat ook heeft, net als Ajax toen.

' Bescheidenheid siert de mens.' Deze Guidetti mag zich wel eens wat bescheidener opstellen. Wie is hij eigenlijk en wat heeft hij tot nu toe gepresteerd om zich in ons land al zo'n grote mond te kunnen permitteren? Hij is een gemiddelde speler in een gemiddelde ploeg, in een gemiddelde Europese competitie.
Deze man maakt binnen de Rotterdamse club wellicht indruk met zijn grote mond, maar bij de supporters van de overige clubs heeft hij (nog) weinig aanzien verworven. We zullen wel zien wat hij het komende weekend gaat presteren.

En angst voor de kuip? Onzin, want de kuip is een stadion dat hard aan vervanging toe is (zeggen de bestuurders van deze club) en hun supporters maken, tenminste als zij zich weten te gedragen, ook weinig indruk op de tegenstanders.

Meneer Guidetti, wat was de uitslag ook al weer van jouw club tegen ADO Den Haag??

29 november 2011 om 12:46

Ondanks de overwinning van Ado op Feyenoord staan jullie 14e en Feyenoord 4e, als daarmee je seizoen goed is gemaakt Gefeliciteerd!

29 november 2011 om 15:14

In je wiek geschoten? Waar ging het eigenlijk om? Toch om het feit dat die Rotterdammers in hun kuip zo goed zijn?

" .. staan jullie 14e ..." Wie zegt dat ik een Ado-aanhanger ben? Dus doe jouw huiswerk voortaan goed en reageer daarna pas. Ik zeg toch ook niet dat jij een supporter van die Rotterdamse club bent? Als je dat wel mocht zijn, geef dit dan ook in de rubriek ' Favoriete clubs' aan, het wordt dan voor iedereen een stuk duidelijker.

Overigens ten voordele van Ado: op welke plaats eindigde deze club vorig seizoen en op welke plaats die club uit Rotterdam? Je weet toch wel dat de prijzen alleen aan de finish liggen?? Sterkte het komende weekend.

29 november 2011 om 15:33

Wanneer Feyenoord bij de 1e 4 eindigt is dat al een prijs.

Dat jij een wedstrijd van Feyenoord er tussen uit pakt waarin ze slecht hebben gespeeld tegenover de wedstrijden waarin Feyenoord heel goed speelt is voor mij een reden om daar op te reageren.

Ik zal overigens voor jou de club in mijn profiel vermelden.

Deze jongen is echt een snotneus, heeft eindelijk een paar velddoelpunten gescoord en meteen zet hij een grote mond op. Nec deed het dus ook in de broek? Psv heeft een veel en veel betere selectie, dat Feyenoord gelijk staat met Ajax, dat zegt neer oover Ajax dan Feyenoord. Psv moet hier gewoon komen winnen, ik denk trouwens dat de Feyenoord spelers het meer in hun broek doen in Eindhoven dan Psv in Rotterdam.

29 november 2011 om 11:24

Zoveel beter is de selectie van psv helemaal niet. Ze hebben een prutser op doel, een prutser op de back positie en voor de rest een matige selectie met Strootman als man die er torenhoog bovenuit steekt. Mertens, Wijnaldum en Matavs zijn momentvoetballers die vaak zat totaal niet in de wedstrijd zitten.
Niemand doet het in de broek voor niemand, maar psv heeft dit potje nog lang niet gewonnen.. Uit bij Feyenoord is zeker niet makkelijker als uit bij Vitesse en daar staat me nog wel het een en ander van bij.

29 november 2011 om 11:53

'zoveel beter is de selectie van PSV niet'..can't tell if you're trolling or stupid.

Die prutser op doel wordt weer vervangen door Tyton, opmerkingen over Mulder laten we maar achterwege. Het over en weer van moddersmijten zit er bij mij niet in maar dat je de kwaliteiten van de bovengenoemde heren afdoet als momentvoetballers is niet echt objectief. Zeker niet gezien de prestaties die ze de afgelopen 13 wedstrijden neerzetten.

Over de wedstrijd van zondag kan niemand wat zinnigs zeggen. Daar waag ik me ook niet aan.

29 november 2011 om 12:29

zoveel beter is de selectie van psv niet? als je puur naar de behaalde resultaten kijkt krijg ik toch een ander gevoel.
PSV heeft verloren van AZ, eerste wedstrijd van het seizoen. Daarna nog precies 0 wedstrijden. Feyenoord heeft wel wat verlieswedstrijden meer te verwerken gekregen niet? Zegt ook het een en ander.
Als je het dan zo grappig vind om over Vitesse te beginnen. Zullen wij het eens hebben over Groningen?

29 november 2011 om 14:15

Ze zijn ook beter, meer uitgebalanceerd en ze hebben een redelijke selectie voor Eredivisiebegrippen. Bovendien is het geen moddergooien en interesseert het me geen donder wie er kampioen wordt.
Daarnaast vraag ik me ter degen af of Tyton wel zal keepen tegen Feyenoord en als hij dat doet of hij wel aantoonbaar beter is dan Isaksson. Dat was hij bij Roda zeker, maar bij psv heeft hij dat nog niet kunnen laten zien, mede door die vervelende blessure natuurlijk.
Verder ken ik Wijnaldum erg goed vanuit zijn jeugd en weet ik hoe afwisselend zijn prestaties al sinds jaar en dag zijn. Mertens speelt ieder seizoen de eerste 4 weken goed, tot iedereen weet wat hij steeds doet en dan lukt plotseling niks meer.
Begrijp me niet verkeerd, over all heeft PSv de betere spelers, maar het middenveld van Feyenoord doet niet veel onder voor dat van PSV en daar gaat de slag geslagen worden. Achterin is psv erg zwak en het lijkt me dan ook sterk dat psv makkelijk zal winnen in de Kuip.

29 november 2011 om 16:17

Tyton keept zondag, hij wordt donderdag al opgenomen in de selectie maar zal zondag zijn opwachting maken. Tyton heeft inderdaad nog niet echt de kans gehad om te bewijzen dat hij beter is. Maar op basis van zijn kwaliteiten bij Roda vrees ik niet dat hij het slechter zal doen dan de Zweed.

Wijnaldum heeft bij PSV tot nu toe slechts één wedstrijd minder gelukkig gespeeld, en een penalty missen kan iedereen. Ik vind hem tot nu toe volwassener in zijn spel ogen dan bij Feyenoord, wellicht door de spelers om hem heen.

Mertens is pas één wedstrijd voortijdig naar de kant gehaald, de wedstrijden waarin hij niet tot scoren kwam heeft hij wel belangrijke assists gegeven, mensen vergeten dat soort aspecten snel.

Daarnaast, en dat begrijp ik van jou kant wel met 'momentvoetballers', Matavz is een spits die je nou eenmaal niet de hele wedstrijd ziet. Maar kijk naar de goal tegen groningen, uit het niets duikt hij op en hoeft de bal maar één keer aan te raken of de bal ligt in het net.

Het wordt in ieder geval een aanvallend ingestelde wedstrijd van beiden kanten.

Wat denkt hij zou zelf? Dat andere clubc echt met poep in hun broek naar de kuip toe komen? Hahahaha wat een kwatserd is het toch, voor mijn part wint psv zondag met 0-10 daar, ff die omhoog gevallen puber, met grote smoel, met beide benen weer terug op de grond zetten
De tijden dat tegenstanders bang waren om naar de kuip te gaan, zijn al lang geleden, heel lang geleden zelfs

29 november 2011 om 12:15

hahaha, gefrusteerd???? als Verthongen dit over de arena zegt is het amsterdamse bluf en nu is het een omhoog gevallen puber hahahaha.

Ik weet zeker dat de Kuip nog steeds indruk maakt op de tegenstander en helemaal als het Tifo team weer gaat beginnen......niet ze gefrustreerd man, zondag half drie weten we meer ;

Bij Feijenoord kan het alle kanten opgaan maar dat geld feitelijk ook voor Psv. Dat speelt de ene keer geweldig en de andere keer komen ze met alle geluk aan een overwinning of gelijk spel. De enigste constante ploeg die ook echt achterin alles op orde heeft is Az.
De wedstrijd blijft voor mij dus onvoorspelbaar gezien het spel van beide!

1 van de weinige wedstrijden waar ik voor Feyenoord zal gaan juichen. Hopelijk spelen ze allemaal ver boven hun kunnen dat is de enige manier om PSV te verslaan.

Guidetti heeft volkomen gelijk, vooral Nec, ADO en Heerenveen deden het in hun broek door het Legioen!

Toffe gozer die Guidetti. Een Zweed in Engelse dienst verhuurd aan Feyenoord, die na een aantal wedstrijden al het voortouw neemt. Zowel in als buiten het veld echt een mannetje waar rekening mee gehouden moet worden. Ik houd van die types die zich niet verstoppen maar gewoon luid en duidelijk hun mening verkondigen. Ze zitten er wel eens naast, maar zijn in ieder geval duidelijk.
Om hem hetzelfde stempel mee te geven als de Amsterdamse arrogantie gaat te ver. Vlak voor een wedstrijd wat zaken roepen om de boel op scherp te zetten is uiteraard heel wat anders dan voor er één wedstrijd is gespeeld te zeggen dat Ajax weer met twee vingers in de neus kampioen gaat worden.
Bovendien laat Guidetti niet alleen zijn mond spreken, maar ook zeer duidelijk zijn voeten. Het is voor een speler van zijn leeftijd fenomenaal wat hij laat zien. Niet alleen dat hij scoort, maar hij is de hele wedstrijd in beweging, trekt gat na gat en kaatst als de beste. Voor Achachbar een prachtig voorbeeld om zich aan op te trekken en straks het gat dat Guidetti achter zal laten op te vullen.

psv gaat met 2 vingers in de neus winnen van dit matig feyenoord.... psv heeft veel meer klasse en zal zeker met minimaal 2 goals verschil winnen ik denk op na t kampioenschap voor psv komend jaar
2011-2012 ?? denk ook eerlijk gezegd dat feyenoord nog flink gaat zakken op de ranglijst ik denk plek 9

Hij heeft paar keer met een penalty gescoord en paar keer een normale doelpunt, hij maakt zich zo niet populair in Nederland maar wel onder de FR fans.

We zullen wel zien zondag

Je moet er ook rekening mee houden dat dit vertaald is uit het engels. Waar wij uitdrukkingen hebben, zullen ze die in engeland/zweden ook hebben.
Als je de spelopvatting ziet van de meeste ploegen de de kuip bezoeken, moet ik hem nog een beetje gelijk geven ook. Echter zal PSV wel gewoon voor de winst spelen.

Ik hou wel van figuren als Guidetti, het fanatisme druipt er vanaf en hij zweept met zijn 19 jaar al het stadion en andere spelers op.
Of Feyenoord iets te vertellen heeft tegen PSV betwijfel ik maar kan me best verheugen op deze wedstrijd. Een fanatieke Kuip is altijd mooi om te zien en het zou weleens kunnen gaan spoken.
Hoop wel dat er een beetje normaal wordt gereageerd op Wijnaldum maar besef me ook dat dit waarschijnlijk ijdele hoop is.

Als Guidetti zich eens wat op zijn eigen spel concentreert dan komt het misschien wel goed. Hij heeft naar mijn weten 8 goals gescoord dit seizoen waarvan 6 penalty's.
Als je kijkt naar de resultaten die ze in Rotterdam-zuid hebben behaald, is dat niet om het in je broek te doen. 0-3 tegen Ado bijvoorbeeld.

De enige manier om het PSV zo lastig mogelijk te maken is dat het publiek er voor de volle 100% achter gaat staan, de spelers 100% fit en geconcentreerd zijn en 200% inzet tonen.

Guidetti moet gewoon zijn muil houden en doelpunten scoren, begin die vent beetje zat te worden.
In Amsterdam hebben ze praatjes, in Rotterdam doen we bescheiden.

29 november 2011 om 11:26

Ach is juist mooi. Juiste mentaliteit en hielp afgelopen zondag Feyenoord over het dode punt heen. Zo'n jongen hebben we juist nodig. En scoren doet hij ook, dus zorg jij er nou maar voor dat je komende zondag 90 minuten lang de longen uit je lijf schreeuwt.

29 november 2011 om 11:40

In Rotterdam doen we bescheiden? Haha, wat achterhaalt zeg, jullie hebben daar zelf net zo goed een grote waffel als het gaat om anderen.

29 november 2011 om 19:41

heb je net per ongeluk een fles azijn weg gewerkt in plaats van vodka ?
ik bedoel maar wees een GVD bij dat je weer een speler hebt die er 110% voor gaat in plaats van al die makke lammetjes van vorig seizoen !
en ja arrogantie is niet altijd handig maar kom op je kan niet zeggen dat een 19 jarige knul die voor het eerst professioneel voetbald (dus niet jeug of iets dergelijks) met 7 goals uit 9 duels(waarvan 2x als invaller) het slecht doet !?! (*scoringpercentage is 70%, weinig spelers die hem dat nadoen!)

We zullen zien wat het wordt, iig niet te vroeg juichen meneer Guidetti.

Is wel wat voor Ajax, die Guidetti, met dit soort hoogdravende uitspraken. Meneer maakt ook eens een paar veldgoals en doet direct alsof Feijenoord al de beste club van de wereld is en hij de beste speler. Nou, met zo'n instelling gaat ie de top niet halen.

Feijenoord is wel op de goede weg, maar ik schat PSV veel hoger in voorlopig. Strootman is nu al van internationaal topniveau. Wijnaldum voetbalt steeds beter en Mertens is ook geweldig. PSV is normaal gesproken een maatje te groot op dit moment.

29 november 2011 om 13:18

Strootman van internationaal top niveau? Ik vond hem behoorlijk door de mand vallen laatst anders. Nee deze Strootman wordt veel te veel geprezen door die lelijke Sigaarsnor en jij bent gewoon een meeloper. Het is een dravertje, werkt hard en zeurt niet, maar internationaal top niveau ? Dacht het niet.

PSv heeft voor Nederlandse begrippen een leuke groep spelers, maar zeker geen topselectie. Mertens speelt de eerste maand van het competitiejaar altijd leuk, daarna valt hij dramatisch terug. Daar doet een goaltje tegen een zeer zwak Groningen niets aan af. Wijnaldum lijkt ineens te leren hoe hij een goal moet maken. Desalniettemin, als je bij psv speelt en op die positie staat, mag je er tegen de Graafschap en thuis tegen een zeer matig Groningen ook wel een paar inschieten...strootman is absolute uitschieter en steekt er met kop en schouders bovenuit bij psv, voor de rest moeten we het niet beter maken dan het is.
Feyenoord kan, zeker in een thuiswedstrijd, mee met dat niveau als ze de motivatie kunnen opbrengen om druk te zetten zoals ze dat tegen ajax en az ook deden. Het middenveld van Feyenoord doet zeker niet onder voor dat van Psv, mits in goede doen. El Ahmadi en Clasie mogen het laten zien in een thuisduel tegen een sterkere tegenstander en Bakkal mag zijn revange jegens psv uiten. Ik ben benieuwd, Feyenoord hoeft dit absoluut niet te verliezen.

29 november 2011 om 15:04

Mertens maakt nog steeds bijna iedere wedstrijd een beslissende actie in de vorm van een goal of een assist. Hij is momenteel de MVP van PSV en speelde heel erg goed tegen Groningen. Wat je hier dus over Mertens zegt, slaat bij PSV nergens op. Bij Utrecht had die dat inderdaad wel ja.

Over het middenveld, die doet wel degelijk onder voor Psv. Is Clasie of Bakkal international van het Nederlands elftal? Juist. Strootman en Wijnaldum wel. Heeft jullie 'nummer 10' 8 goals gemaakt?

Over druk zetten, als er clubs zijn die veel druk zetten zijn dat PSV en AZ wel. Die spelen volle pressie als ze de bal verloren zijn en veroveren hem dan ook zo weer terug.

Feyenoord hoeft inderdaad niet te verliezen, maar de kans dát ze verliezen is natuurlijk wel heel groot. PSV is gewoon op alle fronten beter. Zelfs op de rechtsback positie vind ik PSV beter.

sjonge jonge wat een reacties weer hierboven allemaal. Laat ik voorop stellen dat ik geen voorstander ben van het soort uitspraken van guidetti. Ik ben dan juist geneigd om heel fanatiek de tegenpartij aan te moedigen maarja in dit geval is dat ook logisch. Ik hoop niet dat er nu ook een psvér gaat roepen dat ze feyenoord ff gaan oprollen. Ik hoop uiteraard dat psv wint maar bovenal op een mooie wedstrijd. Daarnaast wil ik zien of psv een tot het bot toe gemotiveerd feyenoord kan bedwingen, hopelijk met aanvallend voetbal. Ben erg benieuwd hoe het middenveld zich gaat houden. El ahmadi is in top vorm en bakkal doet het altijd uitstekend in topwedstrijden maar ons middenveld moet in staat zijn om hiervan te winnen. ik denk dat het 1-1 word.

isaksson
manolev
derijck
bouma
willems
wijnaldum
toivonen
strootman
labyad
matavz
mertens
29 november 2011 om 11:27

Nette en realistische reactie.

De kansen voor Feyenoord liggen op de flanken, aangezien de backs van PSV niet goed zijn. PSV heeft dan weer geluk dat Mulder op goal staat. Een vrije trap tegen is tegenwoordig bijna een penalty.

29 november 2011 om 12:06

Het zal idd afwachten zijn hoe de flanken zich houden. Maar mss moet psv wel zo denken, de beste verdediging is de aanval. We hebben het middenveld en de aanval ervoor om vol op de aanval te spelen en de tegenstander onder druk te zetten. Als je dat doet moet het mijns inziens mogelijk zijn om van feyenoord te winnen. Als psv zo speelt als in de eerste helft tegen groniingen dan maken ze een grote kans om de wedstrijd te winnen. Ga je maar half de duels aan dan verlies je. Als we het op kunnen brengen om net zo te spelen als dat we tegen twente speelden (tot aan de rode kaart uiteraard) dan voorspel ik een mooie zondag voor psv. Maar goed het moet allemaal ook maar net lukken.

29 november 2011 om 11:41

Bij PSV is denk ik alleen Toivonen in staat tot zulke reacties.
Zal wel bij de Zweden horen want die Zlatan is ook al zo'n branieschoppertje

29 november 2011 om 15:05

Ik denk juist dat Toivonen dat niet is. Als ik iemand het wel zie doen zijn het wel Mertens en Strootman.

29 november 2011 om 15:14

Mertens wel maar Strootman komt op mij over als realistische jongen. Maar ja liever doen ze allemaal niet zulke uitspraken natuurlijk en revancheren ze zich op het veld voor de dure nederlaag van vorig jaar.

Word een beetje moe van deze gozer, gedraagt zich als vedette en denkt mister Feyenoord te zijn.
Arrogante snotneus die denkt dat iedereen met hem rekening moet houden.

Vind hem (nog) niet heel geweldig spelen, zijn doelpuntenproductie bestaat veelal uit penalty's.
Las een aantal weken geleden dat Koeman vond dat Guidetti niet 100 gaf op de trainingen, en dan nog praatjes hebben over mentaliteit en liefde voor de sport.

Nee, deze speler is er nog niet.

Natuurlijk heeft het Legioen invloed op het spel. Je kan mij niet wijs maken dat dat niet zo is. Vraag is alleen of het genoeg is om Feyenoord aan 3 punten te helpen. Overigens denk ik dat het een mager overwinning wordt voor Feyenoord waarbij ze weer eerst achterkomen te staan maar het wel weer weten om te buigen. 2-1 voor Feyenoord. 2x Guidetti.

haha heel mooi dat hij dit serieus denkt, feyenoord gaat zeker verliezen. maarja dan is er toch altijd die gatenkaas achterin bij psv dus hopen dat psv vol op de aanval gaat en veel doelpunten maakt!

Nou ik heb wel respect voor Guidetti, zweept het publiek en de speler op. en waarom zouden we niet kunnen winnen van Psv? als je bij voorbaad gaat zeggen dat het niets word kan je net zo goed het veld niet op gaan. Wil niet zeggen dat PSV geen kwaliteit heeft want spelers als Mertens zijn gewoon geweldig. Maar ik denk dat bepaalde dingen toch een rol gaan spelen. ik denk dat Wijnaldum niet op veel symphatie hoeft te rekenen. En Bakkal zal zich wel willen bewijzen. ongeacht of Feyenoord wint of verleist belooofd dit een geweldie match te worden.

mooie uitspraken, legt de druk meteen bij de thuisclub neer! als feyenoord dit wint dan gaan ze meedoen om de titel en plek in de champions league. komen grote clubs als ac milaan of barcelona op bezoek en dan schijten ze zeven kleuren stront. waarschijnlijk hebben ze nog nooit van feyenoord gehoord want het is al weer een eeuwigheid dat ze europees hebben gespeeld. maar mooie uitspraken en fantastisch sprankelend topvoetbal in de kuip. terug naar de europese top.. come on feyenoord!

Je hebt helemaal gelijk Guidetti, zeker de wedstrijden tegen Ado, Heerenveen en Nec vergeten hahaha.....droom verder of wordt nuchter wakker....

Die Guidetti voelt zich sinds zijn overgang naar Feyenoord al meteen de beste man van het team en dat laat hij toch net iets teveel doorschemeren vind ik. Kan ten nadele werken voor de rest van het team die minder aandacht zullen krijgen door Mr. Mediaman.. Een Bakkal of El Ahmadi(sorry in het geval van typfout) vind ik toch veel beter en hebben veel meer ervaring. En als hij deze houding vasthoud zie ik hem niet de basis van City halen hoor, als hij meer alles laat komen leer je veel meer dan meteen te denken dat je de nieuwe voetbalgod bent. Dan sta nergens meer voor open
Verder ben ik echt benieuwd na de wedstrijd, kwalitatief is PSV verplicht te winnen maar ik ben bang voor onderschatting dus alles kan gebeuren.. Desondanks ga ik voor een 0-2 overwinning met nodige moeite en rode kaarten. Feyenoord is erop gebrand te winnen en met die heksenketel eromheen kan het natuurlijk ook de thuisspelers zwaar opfokken waardoor ze te wild kunnen gaan doen, er zal zeker gestreden gaan worden!

29 november 2011 om 14:10

"als hij deze houding vasthoud zie ik hem niet de basis van City halen"

Dat heeft echt niets met zijn houding te maken. Ballotelli, Dzeko, Tevez, Aguero... Net alsof hij ooit op dat niveau komt.

29 november 2011 om 16:07

Over een Afellay zeiden ze ook op die leeftijd dat hij niet hoger dan PSV zou komen dus wat betreft een beetje domme reactie van jou..
Je weet nooit hoe een jonge speler zich ontwikkeld, vind t knap van je dat je nu al kan zien dat zijn kwaliteiten kennelijk niet door kunnen ontwikkelen maarja
Ik ben van mening dat als deze man zich iets minder opstelt en inziet dat hij nog veel kan leren dat hij dan ook een grote speler kan worden, want kwaliteit en talent heeft ie, maar hij doet er niks mee.
Edit: ik zei hij doet er niks mee, dat is overdreven..
Ik bedoel dat hij in iedergeval zeker niet genoeg ermee doet!

De boel op scherp zetten is niets mis mee, dit soort uitspraken mogen van mij wel gedaan worden.
Het straalt enigszins wat zekerheid uit en een beetje spanning voor zo een belangrijke wedstrijd is altijd leuk.

PSV doet het de laatste wedstrijden goed en met deze jonge en gedreven selectie heb je wel degelijk heel wat kwaliteit in huis. De verdediging vind het het zwakste punt, dus daar valt wel wat te halen voor de voorhoede van Feyenoord.

Feyenoord is in mijn optiek wisselvallig, maar thuis met zo een legioen achter je kunnen ze wonderen verrichten.

Op basis van kwaliteit zou ik zeggen dat PSV wint, op basis van felheid, mentaliteit en wilskracht zeg ik: Feyenoord.

In die hele affaire met fc twente kon je al merken dat het een erg vervelend, over het paard getild mannetje is....

Guidetti doet net of hij het mannetje is en alles kan en weet....

Iedereen doet het in de broek als ze naar de kuip komen??? wat een lachertje....
Heerenveen, Ado en Nec vonden het lekker voetballen in de kuip!!

en vorig jaar wist fey thuis ook niet te winnen van ajax/twente/roda/heerenveen/de graafschap/az/nec...

en ga nu niet roepen dat feyenoord dit jaar een ander fey is...want vorig jaar wonnen ze nog met 5-1 van groningen bijv. en dit jaar krijgen ze enorm klop van groningen....

Zijn toch leuke uitspraken voor z'n jong broekie. Straalt wel wat uit. Beter dan Fer en Wijnaldum die wisten nooit wat. Als je vroeg wat gaat het worden zeiden hun ja ik weet het niet we zullen zien. Man die uitstraling van die 2. Dan zie ik liever dit.

29 november 2011 om 12:29

Inderdaad, een beetje bravoure kan geen kwaad. Dit is puur om z'n zelfvertrouwen uit te spreken, een beetje spanning vooraf maakt het allemaal wat levendiger.

John, heb je wel eens bedacht dat die tegenstanders het misschien wel in hun broek doen van het lachen :-).

In Groningen zijn we nog aan het bijkomen van het bezoek van de Rotterdammers in elk geval. En in o.a. Den Haag en Nijmegen hebben ze een hoop plezier beleefd aan een bezoek aan Rotterdam.

Loze woorden dus dit.

Allemaal prima maar PSV wil/moet kampioen worden en heeft daar door het transfergeweld ook het spelersmateriaal voor !

PSV heeft 6 verliespunten meer als AZ dus kan zich niets veroorloven.
PSV komt dus niet voor de schoonheidsprijs naar Rotterdam maar voor de 3 punten.

Ik ben dan ook bang voor Feyenoord dat zij het spel mogen gaan maken, wat Feyenoord niet kan, en dat PSV er in de counter gedecideerd met de punten vandoor gaat.

1-3 is mijn verwachting, maar ik hoop en supporter Feyenoord voor een mooie 2-2 natuurlijk, want dat vinden wij in Alkmaar een leuke uitslag ;

29 november 2011 om 15:10

Ik verwacht ook iets van 1-3. Tegengoaltje lijkt een garantie bijwedstrijden van PSV dit seizoen. Vooral nu Marcelo er niet is - die erg sterk speelt dit seizoen - zie ik het ze achterin niet zo snel dicht houden.

Dit zegt erg veel over deze nieuwkomer die blijkbaar erg onder de indruk is van de kuip, alleen hij vergeet dat psv daar al eerder is geweest en niet echt ondersteboven is van wat geluid.
vind trouwens zowieso dat deze blaag zich iets anders kan opstellen, hij maakt voor het eerst sinds zijn komst wat veldgoaltjes en heeft meteen het hoogste woord, en dat toneelstukje tegen RKC was helemaal lachwekkend, onze acteur in spe.......

Begin me echt te ergeren aan Guidetti. ''ja we kunnen best kampioen worden'' en ''ja, tegenstanders doen het hier al in de broek''. En dan ook nog die manier van juichen tegen Rkc.... Ik mag hem niet (natuurlijk, ik ken hem niet persoonlijk maar dit is mijn eerste indruk)

Zwaar overschatte speler die Guidetti; meest irritant aan hem is dat hij na een strafschop uitgebreid supporters van de tegenpartij loopt te provoceren. Misselijk mannetje,

29 november 2011 om 12:32

@goirle36,

Zwaar overschat??? Die jongen is 19, heeft er 7 of 8 gemaakt, daarbij speelt hij regelmatig heel goed.
Heerlijke speler, maar waarschijnlijk omdat jij voor een ander team bent waar hij dit tegen gedaan heeft vind jij het een misselijk mannetje.

Ik kan je zeggen, hij is nu al publiekslieveling in de Kuip, ik zou jou dat nog wel is voor elkaar zien krijgen, want uit je reactie blijkt toch een beetje jaloezie richting hem.

Je kan gewoon niet zeggen dat deze jongen zwaar overschat is, dat laat hij week in week uit zien.

29 november 2011 om 12:45

Dus een speler uitfluiten en uitschelden vanaf de tribune mag en als de desbetreffende speler scoort en erop reageert gaan we ineens huilen?

Ik denk niet dat wij zomaar even van PSV gaan winnen. Onze spelers zullen maximaal moeten knokken, tot op de bodem en daar voorbij. Maar wat nog veel belangrijker is dat De Kuip afgeladen moet zijn vanaf de eerste tot de laatste minuut.

Bestaat het programma praatjes makers nog? Hij zou de ideale kandidaat zijn! Feyenoord pakt de punten die het moet pakken met deze selectie, niet meer en niet minder. Bang? Nee voor een Feyenoord wat thuis speelt hoef je niet bang te zijn. Je kan verliezen, maar het zou ook zomaar kunnen dat je ze wegtikt. Ajax op dit moment een beetje het zelfde, het kan 2 richtingen op alleen speelt Ajax ver onder de maat met deze selectie waar Feyenoord gewoon op het juiste niveau zit van de selectie. Maar laten we hopen dat Psv bang is en het in de broek doet. Ik denk dat elke Ajacied deze keer wel een overwinning aan Feyenoord gunt. Zou geweldig zijn als Ajax dit weekend het gat op psv naar 4 punten kan tillen. Dan is in ieder geval de voorronde CL weer een heel stuk dichterbij!

Sorry hoor maar op excelsior en vvv na zal geen enkele ploeg het in zijn broek doen als ze naar de kuip afreizen, wat een flauwekul. Feyenoord doet het tot nu toe gewoon boven verwachting goed, het is te hopen dat ze dat zondag tegen psv weer kunnen laten zien, maar dit soort uitspraken slaan kant nog wal. De laatste keer dat ploegen het in hun broek deden als ze naar de kuip moesten was begin jaren 90 toen Feyenoord een verdediging had met Van Gobbel, De Wolf, Fraser en Heus. Toen stonden er pas echte Mannen in de verdediging, geweldig was dat.

29 november 2011 om 13:04

En juist die mannen en met name de Wolf vertelde juist dat zij het in de broek deden als ze bij Ajax op bezoek moesten komen... kun je nagaan.......

Ik ben een Feyenoorder maar aan de ene kant komt guidetti nep over op mij. Aan de andere kant vind ik het wel wat hebben zijn spirit en mentaliteit, mits het echt is. Als dat zo is zou deze jongen gewoon overgenomen moeten worden, koste wat het kost. Guidetti is ongelofelijk goed in het opjagen van verdedigers, goed schot enbalvast. Ik denk feyenoord net zo zal spelen als tegen ajax. De tegenstander flink opjagen en onder druk zetten. Hoewel k psv hoger inschat dan ajax, gok ik toch op een overwinning voor Feyenoord.

Nu hoop ik nog meer dat Psv, Feyenoord helemaal de grond in gaat boren. Wijnaldum 3x, 0-3.

"tegenstanders doen het in hun broek als ze in de Kuip tegen Feyenoord moeten spelen.”
Misschien een zwakke tegenstander, een PSV / Ajax / Twente doen het echt niet inde broek omdat ze in de kuip moeten spelen.

29 november 2011 om 14:03

Hier een quote van Lazovic 2 jaar geleden:

"we waren niet bang voor de ploeg van Feyenoord, maar wel voor de sfeer in het stadion. Ik heb gespeeld bij Partizan en Leverkusen tegen echt hele grote clubs, maar nergens is het publiek zo geweldig als in de kuip"

bijkbaar praten ze er onderling toch wel over

Wat heb je nou aan zo'n zichzelf moed in pratende dokus die nu al de weg kwijt is. Nauwelijks een goal gemaakt, en al praatjes. Meer iets voor ajax?

Ik denk dat Feyenoord voor het eerst sinds jaren enorm pak slaag kan krijgen In de kuip van Psv, dat beter en beter gaat draaien. Gelukkig voor feyenoord speelt psv midweeks, dat is altijd te merken bij psv in het weekend. Verderest is het hopen op een slechte psvdag voor hen, want als psv het op zijn heupen krijgt wordt het een drama.

Ik zie werkelijk geen enkele reden waarom PSV bang zou moeten zijn voor Feyenoord. Tyton speelt aanstaand weekend weer gewoon bij ons, wat de verdedeging al meteen een stukje beter maakt. Verder is Willems ze slecht nog niet, hoewel ik er natuurlijk niet omheen kan dat onze verdedeging gewoon niet op en top is. Echter, waneer je dan naar de aanval kijkt is er werkelijk bij Feyenoord geen enkele middenvelder of aanvaller die de 2 linies van PSV kan overklassen. Zelfs al draait Wijnaldum, Labyad of Mertens niet, we kunnen zo nog een Lens erin gooien zonder ook maar iets in te boeten aan de aanval.

Verder ben ik het gedrag van een deel van de Feyenoord aanhang, vooral op hun netwerk site helemaal kots moe. Wijnaldum de dood inwensen, fluiten en ik weet niet wat. Houd je gewoon bezig met voetbal. Ik snap niet dat Wijnaldum met zulke supporters zo netjes tegen zijn oude club kan blijven...

Ik vind het idd een waarschuwing die aandoenlijk is en niet gebaseerd op enige realiteit.
Typisch een 19-jarige aanvaller die erg graag wil.

Voorheen was het feyenoord die het, volgens de Wolf, het in de broek deed tegen Ajax en het staat natuurlijk best stoer om dat te zeggen, maar daarvoor spelen ze absoluut niet goed genoeg (zie Den haag thuis)

Wanneer je zo'n uitspraak doet, moet het wel geloofwaardig zijn Guidetti... anders komt het best slecht over.

Ik denk dat Feyenoord van Psv kunnen winnen, vorige jaar lieten ze dat ook zien thuis.
De ploeg van Koeman heeft goeie spelers die thuis van iedereen kunnen winnen in de Eredivisie, en Guidetti heeft gelijk met het Feyenoord publiek zie ik een verassing wel zitten, aangezien Psv een sterke groep heeft.

29 november 2011 om 13:30

Denk dat de wedstrijd van vorig jaar moeilijk te vergelijken is met die van nu. PSV heeft zich enorm versterkt sindsdien en Feyenoord is op Guidetti, Bakkal en een El Ahmadi (in vorm) niets veranderd.

Feyenoord kan mooi vechtersvoetbal spelen wat gaaf is om naar te kijken, maar PSV speelt de laatste weken erg sterk, verzorgd en aanvallend. Ik ben benieuwd of Feyenoord onder de druk uit kan voetballen.

Guidetti vind ik ondanks de ietwat ongenuanceerde uitspraak wel een heerlijke toevoeging voor het Nederlands voetbal. Die jongen voelt zich vanaf dag één al verbonden met Feyenoord en laat dat ook op het veld zien (of Jan Mulder dat nou overdreven vind of niet).

Wat een uitspraken weer van de beste man! Ik mag hem wel... Samen met Bakkal jongens met een grote bek... Die heb je wel nodig in een selectie.. de rest is jong en durft niets te zeggen... Je moet het natuurlijk niet overdrijven maar ik vind wat hijhier zegt wel kunnen en getuige van passie en stijdlust!

Ik denk eerder dat Feyenoord het in de broek doet voor de wedstrijd tegen Psv. Als PSV net zo op stoom komt als tegen Groningen, dan zal er geen spaan heel blijven van Feyenoord.

Slim zetje van Guidetti hoor, Legioen lekker laten opfokken en zorgen dat het een heksenketel wordt. Alleen bij Feyenoord weet iedereen dat het Geen Woorden Maar Daden moeten zijn, zowel het Legioen als de selectie en gaat niemand er vanuit dat door zulke uitspraken van Guidetti we het wel even flikken in de Kuip. We gaan het zien komende zondag!

psv meer kwaliteit dan feyenoord??? verdediging is ongeveer het zelfde met vlaar de vrij nelom tegen bouma manolev etc??? middenveld van feyenoord doet zeker niks onder dan dat van psv!!!!! bakkel clasie en Karim el. aanval met cabral John guid en schaken of cisse. Valt allemaal wel mee. Feyenoord doet zeker niet veel onder tegen psv !!!!

29 november 2011 om 16:01

ja psv heefd meer kwaliteit
en dat is aan de ranglijst te zien

Feyenoord zal hongerig zijn om zich te bewijzen.....het zal me benieuwen.

Grote vraag .....speelt de Vrij?

Winnen of verliezen betekend of 4 punten achter of 10.

29 november 2011 om 13:47

Dat deden ze ook bij psv thuis. kwamen met 10 man te staan maar gingen vol op de aanval. Denk als feyenoord vol op de aanval gaat dat psv countert met 2a 3 snelle spelers.

Zou Rutten deze uitspraak ook in de kleedkamer hangen ?

On: Denk dat psv toch iets sterker is en in de broek doen in natuurlijk onzin. De spelers zijn wel meer gewend. Maar psv moet wel beter verdedigen dan de laatste wedstrijd want daar blijft het zwak. Hopelijk speelt tyton weer

29 november 2011 om 15:13

Rutten is niet van dat soort onzin, dat zie ik hem totaal niet doen.

Ik denk dat PSV gewoon op de helft van Feyenoord zal gaan spelen met hoge druk op de bal en gewoon met 0-3 of 1-3 zal winnen.

“tegenstanders doen het in De Kuip al in de broek"

Beste meneer Guidetti, ik denk dat de tegenstanders veel minder "angstig" zijn dan de glorie dagen van feyenoord, ik denk dat iedere tegenstander (op de degradatie kandidaten na) wel het gevoel heeft om punten te pakken.

De top-clubs die hebben nooit angst, alleen respect voor de tegenstanders.
Misschien dat een jonge spelers zoals willems het moeilijk gaat krijgen in een kolkende Kuip, maar de rest weet toch wel hoe dit is.

Als je nou tegen een Barcalona - Madrid speelt dan zou ik me pas zorgen gaan maken omdat je dan van te voren al vrij kansloos bent.
Maar tegen feyenoord met alle respect, Hoef je echt niet in je broek te doen meneer guidetti, daar zijn jullie tot nu toe (nog) te wisselvallig voor.
Dat we het moeilijk in Rotterdam gaan krijgen, dat weet ik vrij wel zeker, altijd lastig Feyenoord uit voor psv.

Dat die vent zichzelf gaat knuffelen ofzoo

Het wordt een lastige wedstrijd voor PSV maar ze gaan toch met een nulletje of 2 daar winnen! Baal er alleen van dat Marcelo is geschorst.

Off: Hoelang is die Hutchinson nog geblesseerd? Ik mis hem zo erg!

29 november 2011 om 16:11

Volgens mij komt Hutchinson pas na de winter weer in actie, maar ik kan het fout hebben. Veel eerder zal het niet zijn in ieder geval. Waar wil je Hutchinson dan hebben? Op het middenveld staat Strootman heel sterk te spelen en als rechtsback zal Rutten hem niet gebruiken als Manolev kan spelen...

Wordt een lastige pot, maar ben bang dat psv uiteindelijk "gewoon" met 1-3 van het veld stapt.

selectie van PSV is een aantal stappen verder als vorig jaar, toen we er in grote duels niet stonden. Nu doen we dat wel, en is er het besef dat deze wedstrijd gewonnen moet worden.

PSV is kwalitatief veel beter, en draait momenteel heel goed. Feyenoord kan alleen winnen indien ze gezamelijk druk zetten en dit volhouden. Koeman is wel een trainer die het beheerst, is ook bewezen bij Ajax uit.

Toch zie ik PSV winnen, omdat Feyenoord kwaliteit te kort komt in alle linies.

Ze doen het de eerste vijf minuten in hun broek, daarna ben je wel gewend aan een stel joelende supporters. Daarna zullen de voetbalkwaliteiten de doorslag geven en zal Feyenoord niks in de melk te brokkelen hebben. Als je spelers als Labyad, Mertens, Wijnaldum, Strootman en Matavz in je opstelling hebt, dat is moeilijk te verdedigen. Stuk voor stuk hebben ze goede acties en kunnen ze een goal maken. Toivonen kan je ook rustig in dat rijtje scharen.

Daar tegen over staat Ron Vlaar die er vrij weinig van bakt, zelfde geld voor de backs van Feyenoord. Nee, ik zie Feyenoord geen punt(en) behalen tegen Psv.

Tuurlijk, de verdediging van PSV is ook niet goed, maar het contrast met de aanvallers van Feyenoord is minder groot dan het contrast van de aanvallers van PSV t.o.v. de verdedigers van Feyenoord.

Guidetti kan veel zeggen, maar bang zal PSV niet naar De Kuip afreizen.
Ik denk eerder dat Feyenoord op een countertje zal loeren en zal proberen om alles vooral dicht te houden. Groot gelijk ook voor ze, want ze renderen het best als ze het spel niet hoeven te maken.

Wat dat betreft is het wel hopen op een 0-1 in de loop van de eerste helft, dan moet Feyenoord zelf ook komen en komt er ruimte voor de acties van o.a. Wijnaldum, Matavz, Mertens, Lens/labyad.

Wordt in elk geval wel spannend, en dat is altijd leuk. Geen blamage voor PSV als ze niet winnen, wel als ze verliezen. Toch moeten de drie punten uit Rotterdam gepakt worden als PSV mee wil blijven doen met AZ om de titel, en om de ploegen onder de top-twee niet dichterbij te laten komen en zo hoop te geven.

29 november 2011 om 16:01

Wat een praatjes maker is die Guidetti toch he haha. Enkele weken na het 0-1 verlies tegen NEC is er al weer een hoop goed gemaakt zo te zien. Vond Feyenoord matig spelen tegen RKC en natuurlijk goed tegen Vitesse. Alleen thuis het spel maken tegen een sterkere tegenstander op papier lijkt me niet de makkelijkste opgaven. PSV heeft ondanks de leeftijd al veel slimme en ervaren spelers, het enige wat ik me kan voorstellen is een Willems die zenuwachtig is en een Wijnaldum die zijn hoofd er niet helemaal bij kan houden die wedstrijd.

Die Guidetti heeft wel praatjes.
Ik denk juist dat Feyenoord het in de broek moet doen. PSV gaat steeds beter spelen, scoort (redelijk) vaak en Feyenoord is nog wisselvallig. En van een 1-2 overwinning in Waalwijk komt PSV niet met een volle broek naar de Kuip hoor.

Psv speelt uitstekend de laatste tijd. Ik denk dat Feyenoord meer reden om het in de broek te doen.
Feyenoord is de club die voor vele duizenden eigen fans voor schut kan komen te staan. PSV zal met veel vertrouwen naar de kuip toe gaan, al zal het vast niet zo'n eenvoudige klus worden.
In de kuip geeft Feyenoord vaak wat extra tegen topclubs, waardoor die tegenstanders het vaak nog moeilijk krijgen.

Maar Psv heeft meer kwaliteit in het elftal op dit moment, daar valt niet over te discussiëren.

29 november 2011 om 17:07

nou dat dacht ik ook
psv is veel beter dan feyenoord
die zijn te wisselvallig
en meneer guidettie komt maar net kijken
maar ik moet voorzichtig zijn hoe ik het zeg want mijn reacties worden iedere keer verwijderd doo de modurators

Feyenoord is een goede team maar PSV gaat ze heel hard aanpakke zo'n 1-3 voor PSV want Feyenoord gaat sowieso weer heel paniekerig spelen net als Rkc. RKC degradatie kandidaat die hele wedstrijd lang de baas was totdat Braber een rode kraat kreeg (terecht) toen begon Feyenoord pas en RKC scoore al 0-1 laat staan als PSV op die dag daar stond werd het zo'n 0-4 dus PSV gaat drie punten pakken in Rotterdam en ze gaan hier in Eindhoven een feestje vieren!

29 november 2011 om 18:27

Ik weet niet welke wedstrijd jij hebt zitten kijken.
Maar Feyenoord was gewoon de baas op het veld RKC is in de 1ste helft 2 keer over de middenlijn geweest en scoorde 1x. Feyenoord was inderdaad niet heel sterk maar jouw reactie klopt niets van.

29 november 2011 om 23:23

Studio Sport Journalistiek he
Feyenoord was de gehele wedstrijd simpelweg de baas op het veld. RKC kwam er niet aan te pas en heel sporadisch uit. Wellicht dat dat er op tv anders uit zag, dat heb ik niet meer gezien. Het spel was niet hoogstaand, maar desalniettemin was er maar 1 ploeg op het veld die een overwinning verdiende.
Ot
Guidetti is gewoon een baasje, daar hou je van of je vind het niet leuk. Hij geeft dit Feyenoord kleur en kan het publiek mooi opzwepen. Het is wat het publiek wil horen, makkelijk scoren dus. Ja dat klopt.ik ben ook blij dat hij op het veld op dit moment net zo makkelijk scoort als met dit soort opmerkingen Met lef, inzet en het Legioen als 12e man moet het mogelijk zijn een goede wedstrijd neer te zetten!

Dat PSV een loodzware wedstrijd staat te wachten staat buiten kijf. Om nou te zeggen dat ze het in de broek doen? Gaat me wat te ver! Het gaat weer goed met Feyenoord, dat is aan de reacties hier ook wel te zien moet ik zeggen.

Dat PSV wel even over Feyenoord heen klapt hoor je mij niet zeggen, maar een goede kans hebben we zeker.

Feyenoord heeft echter het voordeel geen uitwedstrijd in Europa te moeten spelen van de week, en natuurlijk het meest fanatieke publiek van Nederland te hebben, al met al hebben ze genoeg kans om een resultaat neer te zetten.

Bescheidenheid siert de mens!

Come ON PSV

Kom op ons aller Psv!! Ook geconcentreerd blijven a.s. weekend tegen een wat kleinere club!

Psv zal het zeker moeilijk krijgen maar zullen wel winnen.

Maar die Guidetti is zeker een man met lef, hij is erg gedreven in het veld en buiten het veld kan ie ook nog positieve uitstraling geven.

Zeker een jongen met een toekomst (ik hou wel van dat soort jongens)

Haha moeilijk gast dit, ik denk wel dat hij de top kan bereiken maar niet bij Manchester City... Ze hebben daar 3 topschutters in de wissel staan en daar kom je gewoon niet doorheen. Hopelijk kan Feyenoord hem eventueel vast overnemen, maar ik denk dat die kans zeer klein is jammer genoeg.

Ach,hij heeft weer eens een goaltje gemaakt en het blaten van deze jongen gaat weer beginnen. Hoop dat Wijnaldum er 4 inprikt voor zijn nieuwe liefde PSV genaamd.
En onze Zweed is zeker vergeten dat tegenstanders al jaren niet meer bibberend naar de Kuip komen,wat een grappenmaker.

Ik vrees voor Guidetti dat de enige tegenstanders van formaat die het in hun broek doen de spelers zijn met darmproblemen...

Het Feyenoord van nu en van vorig seizoen vind ik qua kwaliteit het enige verschil dat El Ahmadi eindelijk weer in vorm is en er een ervaren speler is bijgekomen als Bakkal. Castaignos en Guidetti vind ik niet zoveel verschillen en Wijnaldum en Fer zijn beter dan de rest van het middenveld van Feyenoord, O

Oftewel er is eigenlijk geen verschil qua kwaliteit bij Feyenoord, waar Psv wel beter is geworden en ja, je kan de 3-1 van vorige seizoen erbij halen maar de selectie van Psv was toen al beter dan die van Feyenoord alleen was Feyenoord simpelweg die wedstrijd beter.

ik snap niet dat iedereen zo moeilijk kan doen om een paar woorden. Deze jongen zegt gewoon wat hij vindt. En ik denk wel degelijk dat PSV bang is in de kuijp, maar feyenoord is ook bang in de kuijp. Ze maken allebei even veel kans. Misschien PSV iets meer vanwege een betere selectie, maar allebei hebben ze leuke spelers op het veld staan. De bal is rond dus kan alle kanten uit.

Zelf hoop ik natuurlijk op een winst van feyenoord, en die zit er ook wel in, maar of hij eruit komt..... tja dat zien we zondag wel.

on:
Leuke voetballer is die Guidetti. Altijd positief en werkt ook goed. Vind zich zelf volgens mij wel geweldig . Ik hoop dat feyenoord nog lang plezier kan beleven aan deze jongen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren