Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Biseswar mogelijk niet enige Feyenoorder die De Kuip verlaat

Laatste update:
/

Feyenoord gaat ervan uit dat men geen overeenstemming zal bereiken met Ricky van Haaren. De middenvelder beschikt over een aflopende verbintenis, maar kan zich niet vinden in de aanbieding van Feyenoord. De club uit Rotterdam-Zuid zal op haar beurt niet ingaan op het tegenvoorstel van Van Haaren zelf.

"Wij gaan hier dus niet uitkomen", verzekert technisch directeur Martin van Geel in gesprek met Voetbal International. Ruben Schaken lijkt niet geneigd zijn contract bij Feyenoord te verlengen. Het voorstel dat Feyenoord hem deed, is volgens zijn zaakwaarnemer Humphrey Nijman nog onvoldoende.

Volgens Voetbal International geniet Schaken belangstelling van buitenlandse clubs. Aan de samenwerking tussen Feyenoord en Diego Biseswar komt na dit seizoen een definitief einde. Met Kostas Lamprou bereikte men wel overeenstemming. De keeper tekende een verbintenis voor drie seizoenen.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

oei feyenoord kan schaken en biseswar niet allebei missen dan is de positie niet dik genoeg meer bedekt hoor

28 november 2011 om 21:15

Het lullige is nog: ik heb werkelijk waar geen idee of dit sarcastisch is..... In zekere zin heb je namelijk nog gelijk ook

28 november 2011 om 21:22

Voor een salaris van 7 ton per jaar kan je echt wel een vervanger vinden die het vertrek van Biseswar op vangt. Ik heb geen idee wat Schaken verdient maar die speelt ook niet zo geweldig dat hij kan vragen wat hij wilt. Ik wordt zo moe van die gasten die meer geld vragen en dan transfervrij hopen een andere club te vinden.

28 november 2011 om 21:27

Hopelijk komt die vervanger van jou club genaamd: Wesley Verhoek.

Wanneer Feyenoord hogerop wil, dan dien je ook afscheid te nemen van spelers als Biseswar en Schaken.

Ondanks dat Schaken het momenteel aardig doet zie ik Feyenoord met hem niet snel om het kampioenschap spelen, ook is hij niet meer de jongste.

v Haaren vind ik apart, hij is nog erg jong en zit potentie in, waarom laten ze hem zo makkelijk gaan?

28 november 2011 om 22:01

Ik denk omdat hij nog geen enkele wedstrijd goed heeft gespeeld, hooguit een aantal keer redelijk. Hij gold als een van de grote talenten, maar zijn ontwikkeling vind ik een beetje stilstaan sinds hij gedebuteerd is.

28 november 2011 om 22:57

Wesley Verhoek is qua transfersom al veels te duur voor Feyenoord denk ik. Zou er wel passen inderdaad. Biseswar leek 2 seizoenen geleden helemaal op te bloeien maar wat heeft die jongen het voor zichzelf verneukt zeg. Schaken vind ik dan wel weer nuttige speler voor dit Feyenoord..
Die van Haaren is echt beperkt naar mijn mening, super langzaam en verder ook niet echt opvallend ofzo al heb ik hem ook niet vaak zien spelen.

28 november 2011 om 23:22

Midow als ik het goed heb dan is Verhoek transfervrij aan het einde van dit seizoen. Leuk om eens op te letten maar Vormer, Schone, Verhoek, Janmaat, Holman en Poulsen zijn allemaal spelers die transfervrij weg kunnen komende zomer meen ik.

Verder ben ik er niet zo rouwig om eerlijk gezegd. Het is graag of niet. Het is nou ook weer niet zo dat we ze niet kunnen missen. Schaken speelt dit seizoen prima, v Haaren speelt nooit maar heeft zeker potentie en Biseswar is gewoon veel te duur voor die paar wedstrijden dat hij leuk speelt. Je ziet met Clasie dat als ze met passie voor de club spelen, zelfs de op het eerste gezicht minder getalenteerde spelers goud waard kunnen zijn. In de jeugd loopt ook nog aardig wat talent rond met Achahbar, de Vilhena, van Huijgevoort en Manu. Prima dat v Geel zich aan zijn woord houdt en zich niet laat piepelen door die spelers.

28 november 2011 om 23:36

Hmm dat wist ik niet. Maar in dat geval zal Feye niet de enige zijn die geinteresseerd is in Verhoek. Denk dat Holman en Poulsen te hoge salarissen vragen als ook Az ze niet kan verlengen. Schone zie ik naar buitenland gaan en met Vormer heb je concurrentie van Vitesse. Dat wordt dus snel handelen. Zie ook niet echt de noodzaak van Vormer als je Clasie, El Ahmadi en Bakkal op je middenveld hebt.. Ze kunnen beter naar een spits zoeken en/of buitenspeler want Guidetti gaat natuurlijk weer weg na dit seizoen.

28 november 2011 om 23:51

EL Ahmadi vertrekt bijna zeker aan het eind van het seizoen, althans, dat wil hij zelf.
En Bakkal is voor een jaar gehuurd, dus het is ook nog allerminst zeker dat hij volgend seizoen in de kuip speelt.

Volgend seizoen een middenveld met Vormer en Clasie met Bakkal met de punt naar voren ertussen in zie ik in ieder geval wel zitten.

Als dan van het rijtje transfervrije spelers Verhoek ook nog eens komt slaan ze een geweldige slag op de transfermarkt, en dat alles voor 0 euro transfersom.

Ben er trouwens zelf niet rouwig om als Biseswar en van Haaren vertrekken, zijn nou niet echt bepaald de beste spelers die we hebben.

29 november 2011 om 00:00

Tja in dat geval geef ik me dan toch gewonnen. Vind trouwens wel knap hoe Feyenoord hun problemen al bijna hebben opgelost! Zou Psv weleens wat van kunnen leren.

29 november 2011 om 02:59

Helemaal mee eens Haguhneess 2 jaar terug vonden we dit met zijn allen een rare keus en niemand achte m goed genoeg voor mijn cluppie,nu heeft ie een handvol goede wedstrijden gespeeld en denkt ie aan t buitenland misschien terrecht voor Schaken aangezien hij 28 is maar wil niet zeggen dat hij een wereld salaris kan vragen!!! Aan Biseswar tja laat m maar lekker dromen en over dat we dan dun zitten,tja houden Cisse en Cabral over en kunnen heel misschien wel Fernandez om toveren tot een buiten speler. Denk dat ie t wel in zich kan hebben... En misschien is Achahbar wel een optie als vleugelspeler dus opties genoeg Leende (en dan nog diverse jeugdspelers) Waarom v Haaren niet wil bijtekenen is me een raadsel,zijn kans komt wsl na de winterstop als Karim weg is... Nu vrees ik dat er voor een andere optie word gekozen omdat je al aan t seizoen daarna moet denken dus gemiste kans Ricky... Succes bij RKC ofzo

29 november 2011 om 03:07

@ forzae

Hij heeft potentie maar wil niet bijtekenen,denk dat t komt omdat hij te weinig speelt(weet t eigenlijk wel zeker) maar denk dat hij zijn eigen kansen verkeerd inschat aangezien hij na de winterstop meer gaat spelen en als hij t goed doet volgend jaar een basisplaats zou kunnen hebben(kunnen he) Hij geeft te snel op in mijn ogen kijk naar Clasie,in potentie is v Haaren net zo goed alleen een andere mentaliteit denk ik anders zou ik t niet kunnen verklaren dat 2 spelers die in de jeugd samen op t middenveld de baas waren nu ineens zoveel gaan verschillen... Maar t contract ligt er iig alleen ligt t aan Ricky wat hij ermee doet...

29 november 2011 om 09:22

Met verhoek ga je denk ik ook niet voor het kampioenschap spelen. Leuke speler voor de subtop maar daar blijft het voor hem bij.

Feyenoord moet in scandinavië gaan kijken voor goede voetballers, uiteraard zodra dat in hun vermogen ligt. In Scandinavië heb je type spelers die zich snel thuis gaan voelen met de Feyenoord cultuur, daarnaast zijn ze vaak goedkoper dan Nederlandse voetballers.

29 november 2011 om 13:21

El Ahmadi heeft nu gezegt toch te willen blijven omdat hij zich hier helemaal thuis voelt, sws kan hij niet naar het buitenland aangezien hij het amper kan hebben om naar Feyenoord te gaan omdat hij heimwee heeft.

Bakkal is na dit seizoen transfervrij en kan je dan alsnog aan je binden.

De concurrentie voor Vormer is niet heel erg want Vormer heeft altijd gezegt dat zijn droomclub Feyenoord is.

Ik zie hier niet veel problemen. Feyenoord kan nog Holman, Schone, Verhoek en Janmaat halen.

Verhoek: Heimwee dus kan kiezen tussen Feyenoord, PSV en Ajax en aangezien hij pro Ado is kiest hij sws niet voor Ajax dus het is Feyenoord of Psv, Rotterdam Eindhoven dus Feyenoord beste papieren (al zegt dat niet heel veel)

Holman: Buitenland zou kunnen maar ik vind hem nog iets te beperkt daarvoor, Feyenoord is enige Nederlandse topclub die Geinterreseert is.

Schone: Wou een stap hogerop en Feyenoord lijkt mij daar zeer geschikt voor aangezien Psv, Twente, AZ en Ajax mij ee nstapje te hoog lijken.

Wat is het probleem nu? Als je meer dan 1 mil salarisbudget hebt voor deze 3. Verhoek verdient erg laag dus die kan je goede aanbieding doen, Schone kan ook nog wel voor 3 ton per jaar en dan Holman 4/5 ton per jaar. Perfect lijkt mij....

Niet?

Schaken en Biseswar zijn toch matige spelers, daar word je gen kampioen mee, dat kan met hun wel.

29 november 2011 om 17:22

Ik kan het heel goed begrijpen dat Ricky van Haaren weg wil bij Feyenoord. Immers hoeveel inval buurten krijgt hij nou (minuten). Er is nog nooit een jonge speler beter geworden op de bank. Als je hem toch niet kan gebruiken dit seizoen verhuurd hem dan aan zijn oude club Exelsior???

28 november 2011 om 21:16

Fernandes kan ook op de vleugels en je hebt daarnaast ook nog Cabral en Cissé. Aangevuld met talentje uit de jeugd dan komt het wel goed toch?

28 november 2011 om 21:24

Feyenoord kan Biseswar prima missen. Grillige speler die niet niet de potentie heeft om het niveau te halen waar Feyenoord hoort en bovendien fors schijnt te verdienen.

Met Cabral en Cissé zijn er al twee linksbuitens.

En Van Haaren tsja, het was een groot talent, maar de doorbraak laat lang op zich wachten. Die jongen moet sowieso ergens gaan spelen, want Bakkal en mogelijk Vormer speelt hij er zo niet uit.

Weg ermee, als ze voor het geld doen mogen ze wel weggaan. Wij willen spelers met een hart voor de Kuip, voetbal, de fans en de club. Dan halen we weer een paar goede talenten van Varkenoord. Daar wemelt het van de talenten!

28 november 2011 om 21:18

Als het er wemelt van de talenten: waarom doen Van Haaren en Schaken dan uberhaupt nog mee? Die lopen niet echt over van het talent zeg maar

28 november 2011 om 21:20

Omdat je moet roeien met de riemen die je hebt. Weet jij een betere speler die zo 1,2,3 naar Feyenoord wil EN dat wij kunnen betalen? Waarschijnlijk niet, Van Haaren is uit eigen jeugd dus dat geef je altijd de kans. Als je iets aan ze kan verdienen wegdoen!

28 november 2011 om 21:18

Geef je groot gelijk geef dan talent dan de kans i.p.v deze spelers die voor geld doen (vooral Biseswar). Er komt binnekort sowieso een goede lichting aan die Ek/wk? -17 won waar Feyenoord groot aandeel van had met de meeste spelers in het team.

28 november 2011 om 21:28

Weinig spelers zullen het voor niks doen. Natuurlijk moeten de salarissen van de spelers wel overeenkomen met hun kwaliteiten en vooral bij Biseswar krijg ik het gevoel dat hij denkt dat hij nogal goed kan voetballen terwijl hij het niet laat zien.

Die goede lichting kan er best aankomen maar je kan niet van deze jongens verwachten dat ze het elftal op sleeptouw nemen. Daarnaast zullen ze niet allemaal doorbreken of slagen bij feyenoord en zijn er volgens mij ook al enkele vertrokken toch?

28 november 2011 om 22:26

Allemaal leuk en aardig maar het WK daarna met ongeveer dezelfde spelers vielen ze finaal door de mand. Daarbij is de helft al naar de Premier League gegaan

28 november 2011 om 23:25

Ebecilio, Ake en Rekik zijn weg inderdaad gazhims3lv, maar er is nog genoeg achter gebleven dat ook leuk kan voetballen hoor. Manu, Achahbar, de Vilhena, Sleegers, Toorenburg, Boetius, Kongolo, van Huijgevoort zijn allemaal namen die ik vaak terugzie op allerlei lijstjes.

29 november 2011 om 08:39

@gazhims3lv :

En als je het een beetje had gevolgt, had je gezien dat ze toen gewoonmet pech zijn uit geschakeld en niet door de mand vielen. speelde beter dan alle tegenstanders.

en die spelers (de helft wat er maar 3 zijn) Volgens jou waren daarvoor al weg! Dus speelde tijdens dat Ek/wk al voor Man city, Arsenal en Chelsea.

29 november 2011 om 10:09

Inderdaad, ik snap echt niet dat dit soort spelers (van Haaren en Biseswar) durven meer geld te vragen, terwijl ze nog niks goeds gepresteerd hebben dit seizoen of vorig seizoen.

Lekker oprotten dan en ruimte maken voor de nieuwe talenten!

29 november 2011 om 11:08

Maar nu vraag ik me af: waarom krijgen die jongens dan niet meer speeltijd? Of is de jeugd die recentelijk is doorgebroken de enige echt goeie lichting en is de aanstaande jeugd niet goed genoeg?

(want jongens als Diego Biseswar pakken een dik salaris...en dat geld kun je misschien nu spenderen aan 2 hele goede jeugdspelers..)

Zo snel mogelijk verkopen deze handel zou ik zeggen. Schaken en Van Haaren moeten blij zijn dat ze voor Feyenoord spelen.

28 november 2011 om 21:25

Inderdaad. En welke club wil hun nou hebben? En helemaal voor een gelijkwaardig salaris??

van Haaren, Schaken en Biseswar zijn stuk voor stuk middelmatige voetballers die Feyenoord niet naar een hoger plan gaan brengen.

Prima jongens voor een middenmotor, en dat willen wij niet meer zijn. Dus ik zeg strik erom, weg ermee en drie keer hoera voor van Geel.

28 november 2011 om 23:09

Precies.
Soms vraag ik me echt af, hoe het komt dat Van Haaren salaris krijgt.....
Die jongen kan werkelijk niets! Hij zou eigenlijk een kaartje moeten kopen om in de Kuip te mogen komen!

We hebben altijd pech met jongens als Schaken en Biseswar. Spelen 4 maanden goed voetbal als hun contract bijna verloopt. Geven we ze een pak geld en gaan ze weer naar hun gebruikelijke niveau toe.
Nu is het afgelopen. Donder ze maar weg. Wie ze wilt hebben, mag ze al in januari gratis ophalen!

Ik geef Feyenoord groot gelijk, die gasten verdienen bakken met geld en mogen blij zijn dat ze daar mogen voetballen en dan nog zeuren dat ze meer geld willen. Schaken en van Haren hoef je echt niet ten koste van alles te behouden ben wel benieuwd waar ze geen genoegen mee nemen, want dat zal zeker niet weinig zijn.

Ze beseffen niet hoeveel geld ze krijgen, die Bisewar verdient daar 7 ton per jaar echt niet te geloven. Dus begrijp heel goed dat ze niet met hem door willen.

Vooral Ruben Schaken mag hellemaal niet klagen je bent 29 jaar en je speelt veel bij Feyenoord enwat Johan Derksen net zei je speelt in een mooie Kuip en dan ga je pippen dat de aanbieding van Feyenoord niet voldoende is.. Ga dan maar naar de zandbak

28 november 2011 om 21:29

Juist, ben ik het in principe mee eens.
Denk alleen dat Schaken nog even wil cashen voordat dit niet meer mogelijk is. Cambuur, Veendam en VVV zullen wel geen vetpot zijn geweest voor hem en -ik snap de reactie van de feyenoorders wel hoor- hij is wel een prof en laten we wel wezen, profs zijn ook verantwoordelijk voor het brood op de plank thuis..

28 november 2011 om 23:00

En je weet niet wat spelers als Cisse verdienen. Stel nou dat die veel meer verdienen voel je je als Schaken zijnde toch niet echt gewaardeerd. Over 5 jaar moet ie stoppen en dan wil hij toch ook wat overhouden, wat hem niet echt geluktt is bij Cambuur, Veendam en Vvv inderdaad. Snap dus wel dat hij wat meer salaris zou willen, alleen is Feyenoord dan niet echt de juiste club op het moment..

Waar willen die jongens in godsnaam heen dan? Ik kan me niet voorstellen dat er veel clubs (beter als feyenoord) op die jongens zitten te wachten.

Dat zat er inderdaad in, en ik lig er ook geen moment wakker van. Ricky van Haaren mag god op zijn blote knieën danken dat hij überhaupt bij een club als Feyenoord zit. Van Haaren is een speler met een leuke trap maar dat is ook echt het enigste, niks meer, niks minder.

Voetbalzone, gaat dit bericht nou over Schaken of Van Haaren?

OT: Van Haaren heb een leuke trap, maar vond hem nou niet bepaald bijzonder de wedstrijd die hij speelde. Of deze jongen een talent is vraag ik me daarom ook af. Hij is nog jong, maar ik acht Mokotjo toch verder in zijn ontwikkeling!

28 november 2011 om 21:41

Beide. Schaken en Van Haaren vonden de aanbieding van Feyenoord niet goed, dus waarschijnlijk zullen ze beide vertrekken. Zelfde geldt voor Biseswar, maar dat was al te verwachten.

28 november 2011 om 23:21

Ah oke, het staat een beetje vreemd opgesteld vind ik. Noujaa, denk dat Schaken niet mag zeuren, mag blij zijn dat hij bij zo'n mooie club speelt. Maar als Feyenoord nog wat geld kan slepen uit zijn transfer, strik erom en wegwezen!

Van Haaren moet z'n carriere nog opbouwen. Dus ik begrijp hem wel. Hij kan dit momenteel duidelijk niet bij Feyenoord.
Ben echter benieuwd wat Biseswar en Schaken willen.
Het bevestigt wel mijn stelling dat deze jongens (en er zijn er meer) zichzelf overschatten.
Ze vinden zich echt zelf zo goed dat ze denken dat er genoeg clubs zijn die wel aan hun financiele eisen willen voldoen. Plus natuurlijk een basisplaats.

Schaken doet het aardig, maar ook niet meer dan dat. Techniek is aanwezij, maar het echte voetbal inzicht ontbreekt bij heel wat spelers.
Juist het doorbreken hiervan heeft Feyenoord punten opgeleverd.
Ook het Nederlands elftal zakt in als er te veel van dit type spelers gebruik gemaakt moet worden door blessures.
Kijk bij Ajax. De ene buitenspeler geeft een voorzet waar gevaar uitkomt.(boerrighter) De ander kan voor blijven geven en het rendement is nul.
Bij Feyenoord werden in de tijd van Hofs steevast hoge voorzetten op hem gegeven????

Is dit ook echt door v Geel gezegd? Ik kan me niet voorstellen dat v Haaren voor het geld niet blijft.

Enige reden wat ik me kan bedenken is de speeltijd, die jongen wil voetballen.

Die gast is nog jong zat en moet gewoon voetballen. Wanneer hij 30 was zou ik ook zoveel mogelijk willen verdienen, maar op zijn leeftijd wil je voetballen, dat lukt helaas niet bij Feyenoord.

28 november 2011 om 21:47

Als je ziet wie de zaakwaarnemer van Van Haaren is kun je het je waarschijnlijk wel voorstellen. Als ie aan voetballen toe wil komen kan hij een verhuur aan een Eredivisie club bespreekbaar maken. Ik vind je voorstel om Verhoek te halen wel een goeie, Die zou ik wel in De Kuip willen zien.

28 november 2011 om 22:34

Alsof Feyenoord Wesley Verhoek kan betalen..

28 november 2011 om 23:29

Als je Biseswar 750 000 euro per jaar kan betalen, kan je Verhoek ook wel een leuk salaris aanbieden. Kan die lekker in DH blijven wonen en toch een stap vooruit zetten.

29 november 2011 om 08:31

Alsof W Verhoek zoveel verdiend bij Ado?

29 november 2011 om 09:27

Vertel ons eens wat er in de kas van Feyenoord zit gazhims3lv. Blijkbaar ben jij al op de hoogte van het transferbudget van volgend seizoen. Ben benieuwd!

van Haaren word gezien als groot talent maar ik heb het nog geen enkele keer kunnen ontdekken , vind hem zeer matig en niet beter dan een niveau NEC bijvoorbeeld maar zeker niet goed genoeg voor Feyenoord.

Schaken heeft een paar mooie wedstrijden gespeeld maar ook van het weekend was het niet veel , zorgde er wel voor dat er 2 spelers geel kregen maar z'n acties zijn niet vaak effectief , hij is vooral snel maar heeft totaal geen voorzet of goed schot.

Deze jongens voegen helemaal niets toe,zo komen ze toch op een mooie manier van deze 3 overbodige spelers af.ze mogen blij zijn om bij zo een grote club als Feyenoord te mogen spelen.

Die Van Haren is nou volgens mij niet zo goed dat hij zelf eisen moet gaan stellen aan zijn contract of Feyenoord moet wel iets heel slechts aangeboden krijgen.
Maar hij moet blij zijn dat hij daar mag spelen.

Te gek voor woorden dat Van Haaren en Schaken niet bij willen tekenen. Biseswar had ik het wel verwacht want niemand accepteert zomaar een salaris verlaging, helemaal niet als je ook nog eens veel op de bank zit. Nu Feyenoord dit weet, zou ik de spelers ook helemaal niet meer opstellen. De spelers maken niet het verschil dus geef maar een ander talent de kans.

Mulder
Leerdam
de Vrij
Vlaar
Nelom
El Ahmadi
Bakkal
Clasie
Cabral
Guidetti
Cissé
28 november 2011 om 23:16

Precies!
Schaken is toch niet veel beter of slechter dan Cisse of Cabral.
Daarnaast vertegenwoordigen Cisse en Cabral nog een transfersom, Schaken niet meer.
Echt onbegrijpelijk dat hij niet bij wil tekenen, hij leek me wel een verstandig jongen, marja...
Vast weer in makelaar in de bocht die stiekem elke nacht droomt van de paar ton die hij nog mischien aan Schaken kan verdienen.

Ben blij als we van die makelaars af zijn zeg....

Voor Feyenoord speel je met trots en passie! En als je dan ook nog eens als 'mindere' speler in de basis staat en contractverlenging krijgt aangeboden, en hier vervolgens niet op in gaat...
Mischien een beetje hard gezegt; maar dan donder je maar lekker op!

Wat halen die gasten zich in hun hoofd? Ze mogen blij zijn het rood-wit te dragen en voor een volle Kuip te spelen! De tijd dat een speler 'no-look' zijn krabbel zette onder een contract bij Feyenoord is ook niet meer, in ieder geval niet bij deze modale voetballers.

Schaken: Speelde vorig seizoen dramatisch, kwam nog geen pion voorbij. Doet het nu een paar wedstrijden aardig en begint nu al eisen te stellen. De man is 29, het feit dat hij de spelerstunnel van Feyenoord bijna wekelijks nog van dichtbij mag zien is al een wonder. Ik zeg Elvis Manu doorselecteren voor die plek.

Van Haaren: Kan beter aan Excelsior verhuurd worden, denk dat deze jongen nog veel beter kan gaan worden. Vind hem een beetje een type Van Gastel. Maar hij is nog jong en heeft talent dus lijkt mij niet dat Feyenoord hem zo makkelijk laat gaan. Anders Tonny Trindade de Vilhena bij het eerste halen, een speler die ik veel beter acht dat Van Haaren voor de nummer 10.

Biseswar verdient naar verluid 7 ton per jaar. Met Van Haaren en Schaken erbij gaat er dus dik een miljoen van het salarishuis af. Alleen Schaken gaan we missen als hij speelt zoals hij dit seizoen doet (maar het kan bij Schaken ook volgend jaar weer heel slecht zijn).

Het geld dat vrij komt kan Feyenoord mooi steken in Vormer/schöne/janmaat/velthuizen/verhoek/bakkal. Allemaal spelers die volgend jaar transfervrij zijn.

28 november 2011 om 22:23

Janmaat transfervrij? Die jongen is leuk voor op de bank, Fernandez en Swerts zullen vertrekken en dan kan je hem wel gebruiken.

Vormer zal er inderdaad wel bijkomen, maar zowel Schöne en Bakkel lijkt mij teveel van het goede.

Verhoek en Velthuizen zijn welkom, Velthuizen dient zich dan wat aan te passen.

28 november 2011 om 22:54

@forzae

Ja volgens mij is Janmaat transfervrij. Daar wordt je inderdaad geen kampioen mee, maar het kan wel een bruikbare speler zijn. Natuurlijk gaat het Feyenoord niet lukken om al deze spelers binnen te halen. De nadruk moet wat mij betreft liggen om Velthuizen, Vormer en Bakkal. Zeker als El Ahmadi verkocht wordt.

28 november 2011 om 23:13

Janmaat is echt wel een aardige speler die Feyenoord goed kan gebruiken, zeker als je hem vergelijkt met de spelers die jij noemt. Leerdam en Janmaat voor de rechtsback positie waarbij Leerdam ook prima op het middenveld kan spelen, lijkt mij gezien de omstandigheden een prima oplossing voor komend(e) seizoen(en).

El Ahmadi zal wel vertrekken aan het eind van dit seizoen, of misschien zelfs al in de winter. Bakkal wordt uiteraard alleen gehuurd en het is zeer de vraag of hij na de zomer er nog is, dus we kunnen nog wel wat middenvelders gebruiken. Vormer en Schöne of Bakkal zou inderdaad erg mooi zijn.

Verhoek en Velthuizen ben ik het ook mee eens, prima spelers voor Feyenoord.

Ik denk echt dat je met deze mutaties komend seizoen al aansluiting kan vinden bij de top 4. (mits de rest niet veranderd)

28 november 2011 om 22:29

Inderdaad, zoals Martin van Geel al zei: Als je terug wilt naar de top moet je door selecteren. En spelers als Schaken en Biseswar zullen Feyenoord nooit hogerop helpen. Die vallen dus af, en daar moeten weer betere voor terugkomen. Met de talenten Achahbar, Kongolo en Trindade de Vilhena komen er weer goeie spelers aan. En aankomende zomer komen er heel veel interessante spelers vrij. Daar moet van Geel slim in zijn.

El Ahmadi wil ook weg, dus hoop dat die nog voor 2 miljoen verkocht kan worden, dat scheelt weer.

Hopelijk blijft Guidetti nog een seizoen. Hij wordt steeds beter en de concurrentie is bij Man. City toch nog te groot.

Velthuizen
Janmaat
De Vrij
Vlaar
Nelom
Vormer
Clasie
Verhoek
Trindade
Cabral
Guidetti
28 november 2011 om 22:56

@stefvisser

Ben het op zich wel met je opstelling eens. Ik denk alleen niet dat Trindade er al klaar voor is. Die is pas 17 toch? Misschien is Isoufi eerder een optie. Ik denk dat Bakkal gewoon blijft want die heeft het prima naar zijn zin. En anders Leerdam controlerend en Clasie op 10. Maar hoe ver de jeugdspelers zijn hebben wij niet echt goed zich op.

28 november 2011 om 23:33

2 miljoen voor El Ahmadi? Ik zat eerder te denken aan 6. Heeft een doorlopend contract tegen hele dure voorwaarden (naar verluid 9 ton) en speelt tot nu toe een goed seizoen. Als de Russische gaseuro's gaan persen (zenit) of er een Spaande club langskomt (malaga, Sevilla, Villareal oid) kunnen ze echt wel een goed bedrag voor hem krijgen. Is 26 dacht ik dus nog genoeg jaren voor de boeg.

29 november 2011 om 10:28

Livinglegend: El Ahmadi heeft toch een contract tot aan 2014? Kan je indrdaad nog genoeg aan verdienen. Vooral als hij zo door blijft spelen als iue nu doet.

28 november 2011 om 23:18

Voor Vormer heeft Feyenoord zich al gemeld en z'n voorkeur gaat uit naar Feyenoord en zeker als we Bakkal kunnen behouden is dat een goeie zaak voor het middenveld , Schone gaat waarschijnlijk naar het buitenland en in deze vorm voegt hij ook te weinig toe aan Feyenoord om ze echt verder te helpen en daarnaast heel wisselvallig.

Janmaat z'n contract loopt inderdaad van de zomer af en in potentie een van de beste rechtsbacks van Nederland in mijn ogen , is nog jong dus kan zeker nog doorgroeien en Velthuizen word ook door Feyenoord in de gaten gehouden maar als Vitesse uiteindelijk een bot zal doen dan zal Feyenoord dat qua salaris niet kunnen behappen ben ik bang en Vitesse is goed bezig.

Verhoek daarnaast zal eerder de stap naar PSV gaan maken of Twente , ziet waarschijnlijk in Feyenoord niet de gewenste vooruitgang en zal heel misschien nog verlengen maar ADO wilde eigenlijk met hem gaan cashen van de zomer dus niet verlengen en daar is Verhoek nog steeds boos over omdat hij het zelf aanbood zodat ze sowieso geld zouden vangen.

ik zie Van Haaren op einde van seizoen wel naar Roda gaan, en Vormer de omgedraaide weg.
Van Haaren is in potentieel een leuke speler, komt op dit moment nog te kort. Roda lijkt me een goeie club voor hem, aangezien daar een vacature vrijkomt door het vertrek van Vormer, en roda is een club gebleken die met de trainer toch het maximale uit spelers weet te halen, en te verbeteren waar nodig.

Ongeloofelijk: Biseswar, Schaken, Van Haaren.........allemaal spelers die god op d'r blote knieen moeten danken dat ze bij Feyenoord (mogen) spelen en dan zulke praatjes!! Maar ja, ze zijn transfervrij dus zal er best een buitenlandse middenmoter interesse hebben in deze in aanschaf goedkope spelers

Belachelijk dit van de kant van de spelers vandaan. Ik denk neit dat ze bij clubs terecht kunnen die beter zijn dan Feyenoord. Zeker van Haaren meot niet zo dom doen. Hij heeft wel talent, maar heeft nog niks laten zien. Als hij nou niet zo dom zou doen en gewoon bij Feyenoord zou blijven spelen, speelt hij bij een goede club, kan zich ontwikkelen en wachten tot hij wat kan laten zien. Pas op dat moment kan je is gaan kijken waar hij terecht kan. Ik denk nu namelijk niet dat er veel clubs voor hem in de rij staan. Ja misschien een Vvv, De Graafschap, Excelsior of misschien een NAC of NEC ofzo, maar de vraag is of dat een vooruitgang is bij Feyenoord vandaan? Biseswar is voorbijgestreeft door Cabral. Niet dat Cabral heel erg goed is op dit moment, maar die heeft meer talent en bewijst dat hij belangrijk kan zijn op de flanken. Schaken weet ik neit wat ik ervan moet zeggen. Speelde een aantal echte goede wedstrijden, maar speelt ook zo vaak gewoon dramatisch. Ik denk ook neit dat hij veel hoger terecht zal kunnen komen. Misschien ook een Roda, Vvv, NAC ofzo? Biseswar weet ik neit waar hij heen kan. Hij lijkt me wel een speler die een club uit de Championship in Engeland wel wil hebben. Zoiets type vind ik het wel een beetje. Maar dan natuurlijk geen hoogvlieger he....

Ongelofelijk! Wat een arrogante gasten!
Schaken moet niet denken net als zijn zaakwaarnemer dat hij na 6 goede wedstrijden gelijk een beter contract moet krijgen!
Potverdikkie de betere spelers zoals Vlaar hebben ook met minder moeten doen! Een speler zoals Hij moet blij zijn dat hij in dat shirt mag lopen!
Als ik een speler was met zijn kwaliteiten en leeftijd! dan zou ik trots zijn als ik bij zo'n grote club met zo'n grote aanhang kan bijtekenen!
Idem voor van Haaren!

Ik denk dat dit een spelletje van Zaakwaarnemers is! Meer niet Die maken die kop van die jongens gek!
Voor van Haaren snap ik het deels hij speelt te weinig! en wilt gewoon meer gaan spelen!

P.s. Krediets voor van Geel.
Hij weet nu al een beetje wie gaan dus kan je erop reageren! Top

Biseswar blijft toch wel een beetje vervelend gedrag vertonen, voor de groep is het geen tegenvaller als hij vertrekt, Feynoord heeft van nog wel wat goede talenten in de jeugd die op linksbuiten gezet kunnen worden, of Verhoek van ADO halen! Wel apart want ik geloof dat een club uit Rusland nog wel wat miljoenen overhad voor Biseswar niet lang geleden.

Van Haaren vind ik een apart verhaal, hij mag blij zijn dat hij mag voetballen bij Feyenoord en zich kan ontwikkelen, ik denk niet dat hij hogerop komt als hij weg zou gaan.

Ik als Feyenoord fan kan hier totaal niet wakker van liggen. Van Haaren komt gewoon te kort voor Feyenoord, er zijn genoeg spelers die hem kunnen vervangen. Schaken speelt dit seizoen wel aardig, maar is ook vervangbaar, net als Biseswar die dit seizoen nog niks heeft laten zien. Ben dus eigenlijk wel blij dat deze spelers weggaan, komen alleen maar betere voor terug denk ik.

Ik vind dat we toornstra moeten halen dat is echt een goeie en ook heel technisch

29 november 2011 om 02:16

Ja, alleen kost hij denk ik al snel 3-4 miljoen euro en die heeft Feyenoord niet.

Biseswar is een dure jongen, dus die moet je laten gaan. Hij is al jaren gestagneerd in zijn ontwikkeling, dus is straks niet meer met enorme winst te verkopen (al mocht hij verlengen). Schaken en Van Haaren kun je missen als kiespijn.

verhoek, bakkal, velthuijzen en vormer transfervrij binnenboord halen en je bent weer een stuk sterker.

wat ik aan probeer te geven is dat schaken zichzelf nu schromelijk overschat en biseswar's salaris alleen al het salaris kan zijn voor 2 versterkingen.

van haaren heeft een lekkere trap, maar zelfs dat komt er niet uit. die jongen staat sinds zijn debutt stil in zijn ontwikkeling.

ferandez en achabar als spitsen en misschien guidetti wederom huren. dan heb je voorin voor 3 positie's guidetti, cabral, verhoek, cisse, fernandez en achabar, moet goed genoeg zijn voor de eredivisie lijkt mij.

el ahmadi zou ik tegen een verlaagd salaris langer willen zien, is nu een van de motoren samen met bakkal, clasie en guidetti en slagen wij daarin dan moeten we achterin een goede rechtsback, janmaat en dan wil ik wel eens zien hoever we kunnen komen!

kijk eens naar de potentiele basis en dan wetende dat je op de bank cisse, achabar, fernandez, vormer, indi, mulder, ramsteijn, etc. kan hebben! ik zeg top 5 waardig!

velthuijzen
janmaat
de vrij
vlaar
nelom
el ahmadi
bakkal
clasie
verhoek
guidetti
cabral

Snap niet dat die jochies altijd denken aan de ene stuiver meer bij iemand anders. Ontwikkel en bewijs je eerst en ga dan roepen dat je het er niet mee eens ben met je aanbieding. Denkt hij dat hij ergens anders meer kan verdienen als bij Feyenoord? Ga gewoon voor je ontwikkeling als voetballer. en kijk over een jaartje of 2 a 3 weer verder

Dat word dan puzzelen voor feyenoord.
bakkel gehuurd.
guidetti gehuurd.
schaken , van haaren , El Ahmadi , biseswar weg.
Dan moet je toch zeker 3 vervangers voor halen.

Het stomme van Van Haaren is dat als hij er niet op in gaat, hij transfervrij wegmag, dan komt hij bij Excelsior, Vvv, Rkc of De Graafschap of een Jupiler League club. Denk maar niet dat je daar meer gaat verdienen... Bovendien zou hij volgend jaar en ook dit jaar nog best wel kansen krijgen: behalve het vaste middenveld Clasie, El Ahmadi en Bakkal zijn hij en Mokotjo de enige middenvelders, en eventueel nog Isoufi. Bij een schorsing of blessure zou hij er al snel in staan, bovendien loopt het contract van El Ahmadi af en is Bakkal gehuurd. Ook een speler als Schaken zie ik niet snel hogerop komen, onder meer gezien zijn leeftijd, het kan zijn dat er nog een 2e Bundesliga club hem wil ophalen, maar ik denk echt dat ze zichzelf overschatten. Een Biseswar speelt dit jaar ook vrij belabberd en een team als de Rangers, wat vorig jaa winter interesse had, is echt niet een topclub ofzo hoor, clubs als Groningen, Heerenveen en Feyenoor zijn beter.

Allemaal van die over het paard getilde mannetjes..
Ze kennen de situatie bij Feyenoord maar al te goed, dus hoe kom je er dan bij om er maar vanuit te gaan dat je wel een salarisverhoging kan opstrijken. Zeker gezien zijn huidige rol moet deze jongen blij zijn dat hij het shirt van Feyenoord mag dragen.. ondankbaar als wat.

Ik vind dit een beetje vreemd, een speelr als Schaken moet blij zijn dat hij übehaupt bij Feyenoord mag spelen. op een opleving dit seizoen na heeft hij zelden laten zien dat hij het Feyenoord niveau heeft , es der raarder ik het vind dat er Buitenlandse interrese is.

Meneer Biseswar kunnen we prima missen elke keer als hij in komt vallen komt hij nie gemotiveerd over. in tegenstelling tot een Cabral. Het is best jammer dat we hem niet verkocht hadden in de zomer want Glascow Rangers wilde hem.

Van Haaren zie ik graag blijven omda het niet zeker is wat er met El Ahmadi en Bakkal gaat gebeuren daarnaast is de Komst van Vormer ook nog niet zeker dus vind ik Van Haaren en Mokotjo ook nog zeer nuttig.

Zou de domste beslissing zijn om van Haaren zo makkelijk te laten vertrekken.
Voetballend zeer sterk, goeie trap en een prachtig inzicht.
Gaat het nog heel ver schoppen, en voor de echte Feyenoord fans die zo een jongen meteen afkraken,
Het draait allemaal om minuten, en als hij dat hier niet krijgt dan maar elders.

Van Haaren hoeft zich van mijn part nooit meer in de Kuip te laten zien, wat een ongelooflijke miskleun, geen enkele wedstrijd goed gespeeld, niet willen bijtekenen omdat "het aanbod" te laag is.

Zoals de supporters van Feyenoord zongen na de 10-0 nederlaag tegen PSV zongen:
Werken voor je *** geld, dit doet hij niet dus oprotten.

Schaken idemdito alleen heeft hij in ieder geval nog wat laten zien, maar ook de deur uit in de winterstop. Dit zijn van die spelers die de naam Feyenoord gebruiken om hogerop te komen, maar als de club iets van hun vraagt dan is dit al te veel.
Achterbakse misselijke figuren die alleen maar op geld uit zijn.

Echt te belachelijk voor woorden dit.
Dit klinkt ook hard, maar laat die van haaren maar lekker spelen in de Jupi, perfect voor zijn kwaliteiten en tegen een laag salaris, want meer is hij niet waard.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren