Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

De Boer haalt verbannen Aissati terug bij Ajax-selectie

Laatste update:

Ismaïl Aissati mag zich weer speler van Ajax 1 noemen. De middenvelder werd in de zomer door Frank de Boer verbannen naar de beloften, nadat hij er niet in slaagde om een nieuwe club te vinden. Dinsdag gaf De Boer echter al aan dat hij openstond voor een terugkeer van Aissati bij de eerste selectie en donderdag meldt Ajax op haar officiële website dat de spelmaker weer bij de groep hoort.

/

Vanaf vrijdag traint Aissati weer mee met de eerste selectie van Ajax. “Zijn goede prestaties op de trainingen en in de wedstrijden van Jong Ajax hebben ertoe geleid dat Aissati vanaf morgen weer deel uit maakt van de A-selectie", verklaarde De Boer donderdag zijn keuze. Zondag speelt Ajax uit bij NEC: Aissati zit dan mogelijk weer bij de wedstrijdselectie.

De Utrechter werd in het afgelopen seizoen gehuurd door Vitesse, dat echter geen gebruik maakte van de optie tot koop. Aissati keerde daardoor terug naar Ajax en was niet nodig bij het eerste elftal, waardoor hij zich bij de beloften moest melden. Dat laatste gold ook voor spits Mounir El Hamdaoui: hij is (nog) niet welkom bij de selectie van De Boer.

Ismaïl Aissati is goed genoeg voor Ajax

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dan kun je toch zien dat hij een gigantische wilskracht en professionaliteit heeft. Ik gun het hem wel.

24 november 2011 om 14:57

Hier heb je helemaal gelijk in. Hij is niet bij de pakken neer gaan zitten en heeft geen vervelend gedrag vertoond. Hij heeft zich gewoon teruggeknokt en dat wordt nu gelukkig voor hem beloond. Hier kunnen veel voetballers nog een voorbeeld aannemen als ze een tegenslag krijgen.

24 november 2011 om 15:01

Helemaal mee eens! En voor Aissati is het weer zaak als hij speelminuten krijgt om zich in de picture van andere clubs te spelen want na dit jaar is zijn contract bij Ajax voorbij!

24 november 2011 om 15:18

of dat hij zich weer in de basis speelt en een contractverlenging krijgt

24 november 2011 om 15:36

Was ook niet zijn schuld dat die overgang naar Vitesse niet door ging maar een rare actie van z'n vorige zaakwaarnemer. Bij Ajax was hij al als weg gerekend en eigenlijk niet meer nodig maar blijkbaar heeft hij het wel goed opgepakt bij Jong Ajax.

Misschien kan hij nu ook verdedigender spelen, bij Jong Ajax stond hij de laatste wedstrijd zelfs als centrale verdediger.

24 november 2011 om 15:42

Hoe weet jij dat het niet zijn 'schuld' was? Volgens mij kan ik mij heugen dat Aisatti zelf een percentage van zijn toekomstige transfersom op wilde strijken en ging Vitesse daar niet mee akkoord. Of heb jij ander nieuws?

24 november 2011 om 15:47

Volgens mij heeft de toenmalige zaakwaarnemer Aisatti niet op de hoogte gesteld van het aanbod van Vitesse!

24 november 2011 om 15:47

Rodger Linse had 'm het laatste bod van Vitesse niet eens laten zien en die heeft hij daarna ook gedumpt voor Sigi Lens. Is niet nieuw maar was begin september al uitbreid in het nieuws.

24 november 2011 om 18:58

Zijn toenmalige zaakwaarnemer wilde hem het liefst naar het buitenland brengen omdat daar meer voor de zaakwaarnemer te verdienen valt. Hij heeft bij vitesse dingen achter gehouden voor Aissati.

Ismael is geen jonge die met modder gaat gooien en heeft de reden voor het veranderen van zaakwaarnemer voor zich gehouden...

Welkom terug in de selectie van Ajax Aisatti.
Hoop nu voor je dat je in de selectie mag blijven.

24 november 2011 om 15:14

Sommige mensen riepen dat F. de Boer een racist zou zijn omdat hij twee Marokaanse spelers verbande uit het eerste elftal. En de Boer toont hier aan dat dit natuurlijk niet het geval is: Als je gewoon goed je best doet voor Ajax dan zit je bij de selectie, of je marokkaan bent of niet.

Ik denk wel dat Aisatti niet voor de basis is gehaald, en als dat wel het geval zou zijn dat ie dan op links gaat spelen i.p.v. Ebicillio.

24 november 2011 om 16:58

Nou ik heb de Interview gezien die De Boer heeft afgegeven. Het werd hem in de mond gestopt door de verslaggever om hem terug in de selectie te nemen, zodat hij ook niet gezien zou worden als Rascist. EN dat deed hij met veel moeite.

En Natuurlijk is Aissati goed genoedg voor Ajax. Hij is naar mijn idee zelfs te goed voor Ajax, maar ja wie ben ik een Ajaxxxied die wat meer creatieviteit op het middenveld wil zien, dan het boerenpummelvoetbal van afgelopen jaar.

24 november 2011 om 17:06

Ja en Aissati gaat veel meer creativiteit brengen dan Eriksen of Janssen? Nee dus. Aissati komt voor de basis echt tekort. Zeker in het huidige Ajax.

24 november 2011 om 17:26

Hij kan altijd niet doen en heeft ervoor gekozen om het te doen. Zoeken naar negatieve dingen doe jij. Mentaliteit was het probleem en hij toont karakter. Hij komt erbij omdat hij karakter toont in tegenstelling tot zichzelf tot god verheven el ham.

24 november 2011 om 18:21

Mooi voor aissati en laat zijn goede hier zijn kant zien chapeau welkom terug.

24 november 2011 om 20:18

Ik kan je vertellen dat Aissati in niks creatiever is dan Eriksen, Janssen en Lodeiro, wel denk ik dat als één van die drie weggaat dat hij die plek wel zou kunnen opvullen, hoewel er wel flink wat concurrentie is natuurlijk, dan heb je nog Serero, Rits, Klaassen en de Sa, daarbij zal ik er vast nog wel wat vergeten zijn.

25 november 2011 om 00:43

Ik vind het juist meer erop lijken dat hij het niet heeft op Marokkanen. Aangezien Aissati zonder goede reden naar het tweede is verbannen en twee keer zo hard heeft moeten werken in vergelijking tot andere spelers die wel speelminuten kregen bij het eerste.

Met de vele blessures en de goede prestaties van Aissati kan hij gewoon niet meer om hem heen. Gooit ie het in een leuke verpakking van 'hij heeft goede inzet getoond' en weet ik veel wat nog meer. Maar het komt er gewoon op neer dat FdB hem hard nodig heeft en dat verkoopt hij leuk aan sommige mensen.

Wel een aardige speler, kan ook wel makkelijk zijn mannetje voorbij en scoort ook nog wel eens. Goed van De Boer om hem erbij te halen!

24 november 2011 om 15:03

Het grote probleem is dat hij juist géén goed rendement heeft. Het ziet er altijd aardig uit en hij kan ook wel prima voetballen, maar tot echte cijfers lijdt het niet. Desondanks een leuke voetballer om te zien. Deze terugkeer heeft hij volledig aan zichzelf te danken, zonder een goede instelling bij Jong Ajax had hij dit nooit gehaald, dat duidt toch op een goede mentaliteit, waar ik nogal eens aan heb getwijfeld.

Off: Die wedstrijd tegen AC Milan staat nog steeds op mijn netvlies gebrand, wat voetbalde hij toen goed!

24 november 2011 om 14:59

Aisatti doet niets onder De Jong,eriksen (op dit moment) of Enoh.

24 november 2011 om 15:02

haha je snapt toch dat dit zuiver door alle blessures bij ajax komt he.
als hij het in zich had om iets voor ajax te betekenen had hij die kans eerder kunnen pakken.

komt tekort.

24 november 2011 om 15:03

Welke kans?
Heb ik iets gemist?

24 november 2011 om 15:04

@manodedios

Deels door blessured, deels door goede mentaliteit. Je denkt toch niet dat De Boer een speler die verzaakt bij Jong Ajax eerder bij de selectie haalt dan een jongen uit de jeugd? Wie weet wanneer hij zijn kans krijgt kan hij die grijpen.

24 november 2011 om 15:05

Met Enoh kan je hem natuurlijk niet vergelijken, dat is een controleur en Aissatti is een aanvallende middenvelder.

Onn: Goede zaak, was altijd wel een beetje fan van deze speler en vond het erg jammer dat hij naar de beloften moest.

24 november 2011 om 15:06

in 29 wedstrijden kreeg hij speeltijd en 1x heeft hij wat bijgedragen. die jongen is niet goed genoeg

jongens als sneijder en serero zullen nog boven hem in de pikorde staan en terecht. aan ajax voegt aissati weinig toe.

24 november 2011 om 15:06

Aissati kan je niet vergelijken met Enoh! Enoh is een krijger! Als hij altijd zo speelt als tegen Lyon speelt hij niet lang meer bij Ajax!

24 november 2011 om 15:10

2010/11 ajax wedstrijden:2 goals:0 eredivisie

Ik heb het over dit seizoen niet over het seizoen voordat hij aan Vitesse werd verhuurd. Hij heeft zich bij Vitesse sterk ontwikkelt en verdient in mijn ogen nog een kans.

24 november 2011 om 16:16

@themessishow

Puur opertunistisch geleuter, de jong en eriksen zijn van een totaal ander niveau als aisatti

De boer beloont de wilskracht van aisatti dat hij op de training enorm hard werkt en aanstekelijk actief bezig is. Maar aisatti zijn kwaliteiten zijn beperkt, hij kan aardig mee met vitesse. Maar daar houd t mee op

24 november 2011 om 16:23

Kortom Aisatti heeft alleen maar wilskracht?
Je snapt er duidelijk niets van!
Aissati begint nu pas een beetje wilskracht te tonen anders zou hij nu al uitgegroeid zijn tot een wereldtopper! Hij was altijd een groter talent dan Afellay. maar raad eens? Hij had niet de wilskracht van Afellay die nu bij Barcelona speelt! Aissati maakte gehakt van het middenveld van AC Milan op zijn 17e!
Aisatti heeft meer talent in zijn linker teen dan De Jong in zijn hele lichaam!
En qua talent doet hij ook niet onder voor Eriksen in mijn ogen..
Aisatti heeft ook onder Van Basten bewezen prima mee te kunnen met Ajax, hij heeft bij Twente geweldig gespeeld en hij was veruit de beste man van Vitesse vorig seizoen.

24 november 2011 om 17:10

Hij had zijn kans kunnen pakken op trainingskampin de Lutte! Echter hij meldde zichzelf daarvoor af om privé redenen.

24 november 2011 om 17:30

eriksen is misschien van een ander niveau maar de jong is een werker op het middenveld met beperkte techniek daarmee is assiati ook veel beter geschikt op het middenveld met een Janssen en een enoh dan de jong

24 november 2011 om 18:01

Sorry moet hier toch even op reageren.

PSV heeft aissatti verkocht voor 4,5 miljoen aan Ajax. Zo weinig voor een speler die een groter talent was dan Afellay? Kom op zeg, bij PSV hadden ze het allang goed gezien dat hij niet zo goed was.

Bij Ajax heeft hij onder van Basten kansen genoeg gekregen, maar beslissend zijn of er uit springen lukte hem voor geen meter. In tegenstelling tot een de Jong die toen al wel prima functioneerde. Daarna besloot Ajax hem te verhuren/te verkopen. Bij Ajax hebben ze ook al gezien dat hij te kort kwam.

Hij was al als verkocht beschouwd en toen was er (logischerwijs) geen plek voor hem toen hij terug kwam. Tenslotte speelde de Jong al 2 jaar goed. Is/was Eriksen het talent en was Janssen de top aankoop. Daarnaast zat Lodeiro nog op de bank die ook altijd nog steeds een groot talent is.

Qua jongere spelers werden Rits en Fisscher gehaald. Terwijl in de jeugd Klaassen en Bouy ook nog rondliepen. Rodney Sneijder is zelfs nog verhuurd vanwege de moordende concurrentie.

Aissatti schiet aan alle kanten te kort, lengte, handelingsnelheid, geldingsdrang, goede pass en effectiviteit. Die jongen komt alleen in actie wanneer Eriksen, Janssen, Lodeiro, de Jong en Serero geblesseerd/geschorst zijn. En dan nog zou ik liever zien dat een Mats Rits of Davy Klaassen aansluit. Dat is de toekomst, niet een aissatti die al bij 2 clubs afgedankt is.

Hij had naar Vitesse moeten gaan, dat is zijn niveau. Lekker de creatieveling uithangen bij een subtopper. Technisch zeer vaardig maar is voor de rest onvoldoende voor de top.

De manier waarop hij met zijn verbanning omgaat is top. Heb hem zien spelen bij Jong Ajax en daar speelde hij gedreven.

24 november 2011 om 15:06

@spotlight

wat een rare reactie van je onderbouw je mening eens. Wat bedoel je nou precies met "de manier waarop hij met zijn verbanning omgaat spreekt wel voor hem"

Aissati is nooit in het nieuws gekomen met rare uitspraken hij heeft nooit rare dingen gedaan om een transfer of contractbreuk te forceren. Maar hij heeft daarom wel keihard getraind en zijn best gedaan en ogenschijnlijk bewezen dat die wel in het 1e elftal hoort.

24 november 2011 om 15:11

Dat bedoelde ik ook, het was wat krom geformuleerd Heb het aangepast.

Nou ik ben benieuwd hoor weet niet waar hij moet spelen. Maar denk dat hij voor de bank is gehaald.

24 november 2011 om 15:01

Ik zou hem eens een keer samen met Janssen of samen met Eriksen willen zien.
Wie weet is een van die twee combinaties uitstekend?
Of anders hangend op links in plaats van die koekenbakker Ebicillio

24 november 2011 om 15:02

Hij gaat hopelijk tegen NEC Ebecilio vervangen! Aissati kan makkelijk vanaf links spelen! Ebecilio is werkelijk een dramatische speler, Ajax onwaardig!

24 november 2011 om 15:36

Dat zou ik (als ik ajacied was) ook willen. Ebecillio is echt een domme draver, niveautje erger dan Babel. Aissati heeft een redelijke (trap)techniek, en zal daardoor een paar leuke dingen kunnen doen op die positie.

24 november 2011 om 15:55

Daar hoop ik inderdaad ook op!
Maar toch vraag ik me af waar Özbiliz blijft?

24 november 2011 om 18:31

Is aan het terug komen van een blessure, speelde maandag weer mee met Jong Ajax.

Als je goed traint en goede wedstrijden aflevert is het niet meer dan terecht. Maar zie hem nog niet snel een wedstrijd spelen

Goede zaak! Ik gun het hem van harte en hoop dat hij zich zal bewijzen.

Goed om te zien dat de Boer zijn beslissing kan bijdraaien als een speler goed traint, speelt en hard werkt. Dit maakt hem nog sterker in zijn zaak t.o.v. El Hamdoui

Goede zaak, een speler van het kaliber Aissati hoort niet in het tweede te spelen, ongeacht bij welke club hij speelt.

Mocht het niks worden bij 020 dan mag hij van mij volgend jaar zo naar de Kuip komen;

24 november 2011 om 15:19

Dus Aissati hoort wel in het eerste van Manchester United, Barcelona, Chelsea of Real Madrid? Schei toch uit man. Leuke speler voor het niveau Vitesse, maar echt niet hoger. Veel te weinig rendement, niet echt sterk, geen goede voorzet, en de kwaliteiten die hij wel heeft lopen ook wel in de jeugd rond. Klaassen, Sneijder, Eriksen en Fischer zijn in potentie al veel betere voetballers dan Aissati.

Overigens heeft hij wel een goede mentaliteit! Altijd knokken voor een basisplek en hij heeft zich gewoon keurig gedragen.

24 november 2011 om 16:08

Ik heb het over Nederland, dacht dat als je een beetje zou nadenken je dat wel zou begrijpen...

24 november 2011 om 17:23

Je krijgt 10 duimpjes omlaag, ik vind het niet eens zo'n slecht idee. Bakkal, clasie, Assaiti.
Zou geen slecht middenveld zijn lijkt mijn.

24 november 2011 om 19:34

Die duimpjes omlaag komen om dat hij Amsterdam niet durf uit te spreken. Wat normale mensen doen. Zwaar irritant.

24 november 2011 om 19:32

Gaan we weer met dat kleutergedrag. 020 is onbekend, en alleen voor laagopgeleiden. Ot hopelijk gaat aissati spelen voor ebecilio. Wat een drama is dat zeg.

25 november 2011 om 15:30

Al krijg ik 100 duimpjes omlaag, bepaal zelf wat ik schrijf en ik zeg niks beledigends...

25 november 2011 om 18:43

Je gaat je kinderachtig opstellen. Tuurlijk bepaal je het zelf , alleen bepaal ik hoe ik op kinderlijk gedrag reageer.

En terecht denk ik. Hij laat zien over een goede mentaliteit te beschikken en ik heb nooit begrepen dat ook hij zo werd verbannen. Dat hij niet tot de basiself hoort lijkt mij duidelijk, maar Aissati kan in de breedte best van pas komen. Hopelijk bewijst hij dat hij goed genoeg is.

Hopelijk kan hij de lijn doorzetten in het 1e al is de concurrentie natuurlijk wel erg hoog! Respect dat de Boer deze beslissing durft te nemen

Hoop echt dat hij tegen NEC gewoon op de plek van Imbicilio speelt indien Derk nog niet fit is. Die man kan er werkelijk geen hout van! Alles wat hij doet zit geen idee achter. geeft gerust hoge voorzetten op een Lodeiro of Mickey, laat staan dat ze aankomen! Een linksbuiten zonder actie?!

Een voetballer met een groter toekomstperspectief dan Affelay in hun gezamenlijke PSV - Periode.
En in zekere mate een versterking voor Ajax 1, creativiteit op het middenveld is altijd welkom maar helaas zal die creativiteit verloren gaan zonder een doeltreffende spits.

Voordat mensen terug komen op het verhaal EL Hamdoui , weet dat het verhaal van Aissati totaal anders is. Aissati heeft zich keurig gedragen altijd en altijd geknokt voor zijn kansen. Gezien de aanwezigheid van vele talentvolle spelers op het middenveld gaf De Boer vooraf aan Aissati niet nodig te hebben. Nu door een tsunami aan blessures dit toch het geval is komt De Boer terug op zijn beslissing, mede omdat Aissati bij de belofte regelmatig goede wedstrijden op de mat wist te leggen.

Lijkt een beetje hetzelfde verhaal als Lindgren onder Jol , leek een gesloten boek maar hij bleef doorzette kwam het uiteindelijk toch tot optredens in Ajax 1.

Welkom terug in Ajax1 Aissati !

24 november 2011 om 15:07

Met alle respect maar Aissati speelde bij Vitesse als linksbuiten en laten we wel zijn, Ebecilio mag de schoenveters van Aissati nog niet eens strikken. Er zit gewoon meer achter en de beslissing om hem er van begin af aan buiten de selectie te flikkeren is een extreem zwaktebod geweest van De Boer. Je hoort iedereen een kans te geven en dat heeft hij niet gedaan!

24 november 2011 om 15:46

@hanzz

Aissati linksbuiten bij Vitesse ? Misschien dat een Vitessenaar uitkomst kan bieden hier. En als Aissati daadwerkelijk linksbuiten speelde dan zal dat alleen maar uit nood geweest zijn. Zoals Cerveza82 al terecht opmerkt , die flauwekul van middenvelders op rechtsbuiten zetten slaat nergens op, alleen wanneer nood de wet breekt.

Daarnaast was het plan dat Aissati zou vertrekken , Ajax heeft van de zomer flink gesneden in het aantal contractspelers teveel was en er teveel goed betaalde spelers niet aan spelen toekwamen. Je kan wel praten over kansen geven , maar De Boer heeft hem een wedstrijd of 30 kunnen aanschouwen bij Vitesse. Dat hij nu word opgeroepen heeft niets met Ebecilio te maken , helemaal niets. Nee , hij speelde niet zijn meest sterke wedstrijden tegen NAC en Lyon , maar dat is geen redenen om Ebecilio geen speeltijd meer te geven. En al zeker niet om een middenvelder op zijn plek te zetten.

24 november 2011 om 19:37

Een zwakte? Aissati was met alles al bezig om bij Ajax weg te gaan. Dan geef je mensen de ruimte die wel blijven.

24 november 2011 om 15:11

Wat is het toch met die mensen hier op VZ die maar middenvelders op de links- en rechtsbuiten posities blijven zetten?

Verkeerde vergelijking forzae, Ebecilio heeft de kans gekregen zich te bewijzen dit seizoen en Aissati had dat niet na terugkomst uit Arnhem.

Mooi dat deze jongen zich terugknokt. Ajax betaalt hem nog altijd aardig en eind dit seizoen loopt hij gratis weg, dus kunnen ze hem beter nog maar even gebruiken nu.
Denk overigens niet dat Ismael erbij was gehaald als er niet zoveel blessures waren geweest, maar goed, dat is nu zijn voordeel. Er zijn mensen die twijfelden aan zijn mentaliteit en die kunnen stoppen met twijfelen aangezien hij zich weer vanuit het tweede terugknokt.

best onverwacht, maar ook mooi dat hij zich gewoon stil heeft gehouden in de media en door hard werken weer terug is, zoals het hoort! Aan de andere kant is de selectie ook wel krap bij Ajax op het moment met blessures en dergelijke. We zullen zien hoe hij presteert.

Overigens is dit wel dé kans voor hem om zich te bewijzen en dat moet hij zich ook realiseren. Voor Ajax is dit ook misschien beter, anders kan hij waarschijnlijk voor een lager bedrag weg gaan al ken ik zijn contract niet.

Wel grappig dit. Iedereen praat over ja Aissati heeft zich prima staande gehouden en verdiend dit. Waarom je niet afvragen waarom de Boer hem verbande? Over MeH kan ik het begrijpen, maar waarom Aissati verband werd begrijp ik niet.

Leuk dat hij er nu weer bij hoort hoor, maar ik denk dat de Boer dat alleen maar doet om een Eriksen scherp te houden. Dit is extra concurrentie voor hem en Eriksen is de laatste tijd niet echt constant. En al die blessures zijn ook een probleem en een Ebicilio is maar matig. Dus moet Frankie wel iets doen. Eerst nog roepen over MeH dat je wanneer je iemand verband et ook niet moet terug draaien! Wat doet hij nu? Ja juist!

Maar goed, hij moet zich proberen te laten zien, zodat andere clubs interesse in hem krijgen. Beter voor hem.

24 november 2011 om 15:39

Omdat de Boer hem niet goed genoeg vond voor het eerste. En over Aissatie heeft de boer nooit gezegd hem niet terug te laten. De Boer zei dat de kans klein was dat ie ooit in het eerste van Ajax zou voetballen.

24 november 2011 om 17:03

Eindelijk de beste antwoord. Eriksen is nog lang niet scherp genoeg en zijn passing is nog steeds niet 100% en ook zijn vermogen om te scoren is nihil.

24 november 2011 om 21:12

Het lag bij Aissati ook aan zijn inzet, maar ook waren er jongens die beter presteerde. Aissati was al bezig met een vertrek wat dus toch niet door ging. De Boer heeft nooit gezegd dat Aissati nooit meer een kans zou krijgen en nu Aissati zich verbeterd heeft krijgt hij terecht weer een kans.

Afgezonderd van 't feit dat hij een enorme wilskracht heeft, moest dit natuurlijk allang gebeuren.
Maar de Boer mag hem denk ik niet zo, en heeft nu weinig keuze meer.

Bovendien vind ik hem beter dan S. de Jong. Technisch & qua handelingssnelheid kan Ajax er veel plezier mee beleven.

Vind toch prachtig nieuws, helemaal voor Aissati zelf !

Je ziet maar, de aanhouder wint !!

Geen poeha gemaakt, gewoon heel serieus blijven trainen en alles in de wedstrijden gegeven dat hij in zich had.
En nu terug in de selectie van Ajax na 17 maanden eruit weg te zijn geweest.
Een seizoen Vitesse en een half seizoen Jong Ajax.....

Zoals Ajax nu speelt, kan Aissati zeker een waardevolle rol spelen in de hoofdmacht.
Hij is technisch vaardig, sterk aan de bal, heeft overzicht en voldoende loopvermogen.... kan gewoon meedoen in het voetbal dat De Boer nu wil spelen en de selectie steeds beter onder de knie krijgt.

Bravo, bravo voor je doorzettingsvermogen en alle succes bij de selectie.

Wie weet kan deze voetballer zich alsnog een sterke positie in de selectie verwerven.
Kijk naar Lodeiro, die bewijst het ook in 2 weken !!

Geweldig van Aissatti om zichzelf zo terug te knokken, en trouwens ook top van FdB om spelers die eerst afgeschreven zijn toch kansen geeft als ze ervoor knokken. Hopelijk houd hij dit nu vast kan hij zich richten op een basisplek (wat waarschijnlijk wel heel moeilijk gaat worden).

24 november 2011 om 15:09

Geweldig van Fdb????? Onder welke steen heb jij gelegen? De Boer heeft hem 0,0 kansen gegeven om zich te bewijzen terwijl Aissati echt 1000000x meer talent en skills heeft dan een Ebecilio om er maar 1 te noemen. Dat er nu zoveel geblesseerden zijn hij hem er alsnog bijhaalt nadat hij zelfs al a-junioren erbij heeft gehaald is echt niet te prijzen voor De Boer hoor. Want je kan mij niet wijsmaken dat Klaasen nu al verder is dan Aissati.

24 november 2011 om 15:16

Daar heb je gelijk, als Aissatti echt zo een indruk maakt had hij hem er natuurlijk eerder bij moeten halen, misschien is het inderdaad overdreven om te zeggen dat het top is van Fdb, maar deze coach laat hem gelukkig niet publiekelijk traplopen om te treiteren zoals de vorige coach dit deed.

24 november 2011 om 15:17

Wat lul jij nou weer, hij heeft toch een heel jaar op huurbasis de tijd gehad om zich te bewijzen? Mocht uitkijken naar een nieuwe club, dat is niet gelukt en bij Ajax 1 was dus geen plaats voor hem.

Ebecilio is een linksbuiten en Aissati een middenvelder. Kunnen mensen hoog en laag springen dat Aissati beter is maar we hebben niks aan een hangende linksbuiten dat werkt totaal niet, zie Eriksen vorige jaar onder Martin Jol en eerder Emanuelson.

Klaassen heeft het altijd goed gedaan bij Ajax A1 en Jong Ajax, ook bij Jong Ajax beter gespeeld dan Aissati; bepalender en beslissender geweest. Dus ja dat kan ik jou wel wijsmaken.

Laten we maar gewoon blij zijn dat hij weer bij de selectie zit, al kun je je afvragen voor hoelang als Siem de Jong a.k.a. non-technichs er weer bij is.

24 november 2011 om 15:51

HIj heeft de kans gehad om zich een heel jaar op huurbasis te bewijzen?
Klopt! Dus jij wil zeggen dat hij zich bij Vitesse niet heeft bewezen?
Hij was daar veruit de beste speler en ze wouden hem graag behouden, maar als ik me niet vergis wou Aissati daar net zo veel verdienen als bij Ajax, dus bijna 1 miljoen per jaar en dat kon/wou Vitesse niet betalen.

24 november 2011 om 16:09

Aissati is een aanvallende middenvelder. Een betere voetballer dan Ebicilio daar is iedereen het wel mee eens denk ik maar normaal gesproken speelt daar Boerrigter natuurlijk. En met Lukoki, de Sa, Ebicilio, Ozbiliz, Boerrigter en Sulejmani haalt de Boer Aissati er echt niet bij om op de vleugels te spelen maar als vervanger van Eriksen of Janssen.

24 november 2011 om 19:42

Ebecilio een linksbuiten? Dan kan je beter ee middenvelder opstellen. Ebecilio gaat nooit naar de achterlijn. Geeft geen voorzetten en gaat inkappend naar binnen om zelf beroerd op doel te schieten. Als je dan nog een technische middenvelder neer zet doet hij die dingen ook maar dan met techniek en beter overzicht. Doe mij dat maar dan.

Ha mooi nieuws, ik weet alleen niet waarom hier gesproken wordt over de verbannen Aissati. Hij werd niet goed genoeg bevonden voor de selectie van Ajax 1 en dus moest hij bij Jong Ajax spelen en trainen. Inmiddels, zo kunnen we lezen is hij weer goed genoeg bevonden voor Ajax 1 en behoort hij weer tot de selectie waarmee Frank de Boer dagelijks wil werken. Vind verbannen persoonlijk meer iets voor iemand die om disciplinaire redenen is teruggezet.

Ik hoop nog altijd dat deze dribbelaar kan laten zien hoeveel potentie hij heeft was altijd fan van zijn enorme creativiteit en beweeglijkheid. Zal geen basisplaats krijgen denk ik, maar een invalbeurt zou al mooi zijn.

Hoop dat Aissati zo gemotiveerd is dat hij gaat vlammen.

''de aanvallende middenvelder keerde in de zomer van 2011 terug bij Ajax, van zijn verhuurperiode bij Vitesse, maar begon - mede door privé-omstandigheden - later aan de voorbereiding. Daarna stond de selectie van Frank de Boer al grotendeels vast en was er voor de Utrechter geen plaats meer. ''

Bron: www.ajax.nl

Hij is nooit te slecht geweest voor Ajax 1, maar optellende factoren als privé-omstandigheden en afgeketste deals hebben ervoor gezorgd dat hij gelijk bij de beloften begon..

In mijn ogen heeft Aissati al laten zien dat hij te licht is. Hopelijk bewijst hij nu mijn ongelijk, maar ik denk dat hij het niet gaat redden.

moet nog maar eens zien of hij aan spelen toe gaat komen. ik ben onder de indruk van lodeiro, dat is een erg technische onderlegde speler. bovendien heeft ajax nog serrero en eventueel nog rits die daar kunnen spelen. ik ben ook nooit echt onder de indruk van aissati geweest. zoveel trainers die het niet in hem zagen zitten, dat is echt geen toeval...

Eindelijk! Aissati, ik heb je gemist in de eredivisie. Ik hoop echt dat hij het waarmaakt.

Weet iemand zijn rugnummer?

24 november 2011 om 17:00

Aisatti zal gaan spelen met nummer 28. Onder dit nummer staat hij nl. ingeschreven voor de Champions League

Bron: Uefa.com en dan naar Champions Leauge--> Clubs --> Ajax

Verder natuurlijk geweldig nieuws, vooral voor hem zelf. Ik zou hem graag i.p.v. Ebecilio een keer willen zien.

Ik had liever gelezen dat de boer zich had verzoend met El Hamdoui. Die heeft Ajax nodig in deze dagen dat er 3 spitsen geblesseerd zijn. De beide heren moeten de enorme ego's (waarvan die van El Ham waarschijnlijk groter zal zijn) eens aan de kant zetten. De Boer moet hierin het voortouw nemen en denken in het belang van Ajax.

24 november 2011 om 15:28

''de beide heren moeten de enorme ego's (waarvan die van El Ham waarschijnlijk groter zal zijn) ''

Waar baseer jij deze conclusie op?

Probeer in het vervolg je commentaar zo objectief mogelijk te houden!

24 november 2011 om 15:54

@ Arnhemmer pfffffff welke toegevoegde waarde heb jij met een dergelijke post op een discussieforum? je doet je voor als Moderator met een puntenaantal van 75, schei toch uit. Ik bepaal zelf wel welke mening ik ventileer. Op een discussieforum tref je zelden feiten. Het is algemeen bekend dat de karakters van El Hamdoui en De boer elkaar niet liggen. Dit heeft te maken met persoonlijke normen,waarden en opvattingen. Op het moment dat deze niet met elkaar matchen en een onwerkbare situatie tot gevolg hebben is er een sprake van een botsing van Ego's. Het Ego van El Ham is met zekere waarschijnlijkheid groter omdat hij niet in het teambelang van Ajax wilde spelen (daarom is hij ook verwijderd uit de selectie). Daarmee ondermijn je het gezag van de trainer, en daarmee is je Ego groter dan die van de trainer. Moeilijk he?

24 november 2011 om 15:32

Precies gewoon uit nood zou het wel verstandig zijn om deze stappen te ondernemen. Ze krijgen er tenslotte allebei voor betaald om het beste voor te hebben met Ajax en dat is op dit moment met een spits. Jammer dat het een probleem geval is maar dat is dan bijzaak. Hoofdzaak is een goede spits die goals maakt!

24 november 2011 om 19:50

Het is niet alleen de boer die zowiezo niks hoeft te doen. Van mij en met mij veel andere Ajacieden vervuild hij het Ajax shirt. Zelfs nu het zo slecht loopt hebben we niks aan iemand die voor zichzelf speelt. Daar zijn van die leuke pleintjes voor. Het belang van Ajax moest het belang zijn van mounir. Hij heeft zijn kansen gehad maar heeft alleen maar lopen janken. Boek gesloten dus...

24 november 2011 om 20:17

@ aroe

Doe niet zo dom man, alsof het Ajax shirt heilig is. Mounir is verreweg ( als hij meedoet ) één van de beste spelers die Ajax heeft. Ik heb altijd al een schijthekel gehad aan die Ajacieden die nog denken dat zij te goed zijn voor sommige spelers als El Hamdaoui.

25 november 2011 om 10:41

Iedereen weet dat hij goed is maar dit heeft hij zelf verpruts. Game over dus. Je komt niet overal mee weg omdat je goed kan voetballen.

wat een gelul van de boer. puur de blessures heben dit veroorzaakt, was de selectie op volle sterkte geweest dan had hij dit niet gedaan.

maar goed, ik snap het wel van de boer. op zich een aardige speler die zeker bij het huisige ajas mee kan draaien.

24 november 2011 om 15:57

@ psv houten

Hoezo door blessures? Aissati is een aanvallend ingestelde middenvelder, net als Janssen, Eriksen, Serero, Lodeiro. Lijkt me toch niet te kort he!

On: Knap van hem dat ie zich weer heeft teruggevochten.

Leuk voor die jongen dat ie er weer bij zit, knap terug gevochten. Alleen vraag ik me af wat hij verder nog toevoegt. Normaliter heb je ook nog serero en lodeiro op de bank zitten. We hebben al zoveel lichte spelers. Ik zie liever dan bijvoorbeeld klaasen af en toe op de bank hebben hij is jonger en heeft zeer veel talent.

24 november 2011 om 15:49

Wie is lodeiro en serero dan? die heb amper wat laten zien bij Ajax. Aissati heeft integendeel veel meer laten zien en mij meer overtuigd. Er is gewoon genoeg plek daar voor een speler als Aissati.

24 november 2011 om 16:16

Aisatti kon vorig jaar niet eens uitblinken bij vitesse, oke niet op zijn favoriete positie maar verder was hij daarvoor bij ajax ook niet geweldig. Lodeiro is een Uruguayaans international en serero een zuid-afrikaans international die ook nog eens vorig jaar werd uitgeroepen tot beste speler in de zuid-afrikaanse competitie en talent van de zuid-afrikaanse competitie.

Voor mij is Aissati een grote winnaar, verbannen naar het 2de en niet meer naar je omgekeken.
Dit laat gewoon zien hoe profesioneel deze jongen is en ze wilskracht groter is dan ze ego.

Diep en Diep respect voor deze jongen, en ik hoop dat het hem gaat lukken.

De titel klopt niet echt Aissati is niet naar het tweede verbannen maar hij is daar neergezet venwege dat hij de voorbereiding miste door prive omstandigheden en kleine blesures!

Ik denk dat Aissati is gehaald als eventuele vervanger van Janssen links voorin op het middenveld. Aissati is geen buitenspeler. In weze.

Terecht, dit laat zien dat Aissati een winnaar is.
Hard werken, dan komt resultaat vanzelf. Vind het wel goed van De Boer dat hij dit doet, motiveerd andere jongens bij Jong Ajax.
Klasse!

Terecht, speel jezelf in de kijker en gelijk wegwezen daar. Een club als Ajax verdient Aissati niet. Die man heeft wel degelijk talent en heeft dat bewezen. En snap nog steeds niet waarom hij is terug gezet naar het 2de. Als je ziet wat er nu zit denk ik dat Aissati veel beter zal zijn dan sommige spelers die beter houthakkers hadden moeten worden die het niet waard zijn om het veld te betreden.

Grote klasse van deze jongen. Hij was totaal uit beeld, maar is gewoon blijven werken en heeft zich nu teruggevochten naar het eerste van Ajax. Ik gun Aissati ook speelminuten, want ik geloof nog altijd in zijn potentie. De mentaliteit is in ieder geval in orde, want hij heeft het na zijn verbanning geen moment opgegeven.

Ik lees echt met verbazing de reacties van veel mensen.
Dezelfde mensen die zo blij waren toen hij na een sterk seizoen bij Vitesse te horen kreeg zich meteen moest melden bij jong ajax, dezelfde mensen die riepen dat hij het Ajax niveau niet aan kan zijn nu dezelfde mensen die hem helemaal ophemelen en hoe goed hij wel niet is dat hij de Boer anders heeft kunnen bewijzen bla bla bla. Wat een schijnheil!

24 november 2011 om 16:00

Noem ze eens op dan die dat toen zeiden en nu dit?

Aissati is van harte welkom, bij het eerste van Ajax. Deze jongen heeft paar jaar geleden ook al in het eerste gestaan bij Ajax... en ik vond hem niet slecht spelen in die periode. Hij is snel, behendig en hij heeft een neusje voor de goal.. en dat zagen we een paar keer vorige jaar bij Vitesse.

Aisatti had naar mijn mening nooit en te nimmer naar het 2e gestuurd moeten worden!

Aisatti heeft zoveel klasse dat hij ajax op bepaalde momenten echt wel van dienst kan zijn.

24 november 2011 om 18:11

Zoveel klasse? Daar was anders weinig van te zien in zijn eerste periode bij Ajax.

Oja, en ps. het is dat Ismael moet vanwege contractuele verplichtingen maar hij zal never en nooit en ten nimmer strijden voor Ajax 1, dus hem opstellen heeft weinig nut. Ja hij speelt goed en is in vorm maar de relatie Boer - Ismael is kapot en zijn inzet zal dus daarom ook voor de Boer 0,0000000 zijn. En terrecht!

24 november 2011 om 19:56

Ja en met die mentaliteit gaat hij het redden. Hij moet het nu op het veld laten zien en zich over die, door jou verzonnen slechte relatie, heenzetten . En zich op het voetbal concentreren. En terecht.

dit is de gebeurtenis, waarom hij niet in het eerste van Ajax zat,

De aanvallende middenvelder keerde in de zomer van 2011 terug bij Ajax, van zijn verhuurperiode bij Vitesse, maar begon - mede door privé-omstandigheden - later aan de voorbereiding. Daarna stond de selectie van Frank de Boer al grotendeels vast en was er voor de Utrechter geen plaats meer.

ect Verdienste om hard te knoken bij Jong Ajax, verdient hij nu weer terug keren bij het eerste van Ajax.

Mooi dat FDB Aisatie weer een kans geeft doormiddel van hard werken in Jong Ajax en veel inzet tonen, heel mooi voor die jongen Ajax kan hem beter gebruiken dan Ebecilio die drama speelt.
Nu hoop ik dat De Jong niet meer in de basis staat als hij weer blesure vrij is.

Goede instelling van Aissati wordt beloond. Aissati mag gaan concurreren met de andere middenvelders. Die strijd gaat lastig worden, maar het is alleen maar goed dat de concurrentie weer stijgt. Voor mij staat het nog vast dat Eriksen en Janssen in de basis staan, maar Janssen is niet onsterfelijk. Als de Jong weer fit is en later Sigthorsson dan zullen Lodeiro en Aissati de druk opvoeren voor Janssen. Ben benieuwd.

sinds wanneer is je normaal gedragen iets speciaals.. met zo'n salaris is het minst wat je kunt doen je normaal gedragen. we moeten niet vergeten dat een gemiddeld hard werkend gezin bij lange na niet verdient wat aissati verdient of welke andere professionele voetballer dan ook. dus laten we aub stoppen met de inhoudloze opmerking van '' ja laat hem bij ajax hij heeft zich keurig gedragen''

ik geloof niet dat aissati kan slagen bij ajax, er is gewoon te veel druk bij ajax en het verleden speelt zeer zeker ook een rol. de boer, verwacht ook veel fysiek van ze middenvelders, behalve op erikssens positie maar he die positie is al ingenomen. dus het wordt niets met ajax. hij moet gwn weg einde van het seizoen en bijdragen wat hij kan bijdragen voor ajax.

hopelijk az ofzo, gertje zou aissati zeer skr naar een hoger niveau kunnen brengen.

Kijk, zo kan het dus ook.. Ook lekker voor al die de Boer haters, zoals je ziet heeft hij geen hekel aan marokkanen zoals sommige beweren. Hij kijkt alleen naar kwaliteit, beschikbare plekken en mentaliteit.

24 november 2011 om 20:10

Als hij alleen kijkt naar kwaliteit dan zou hij Aissati er niet weer bij halen. Met spelers als Janssen, Eriksen, Lodeiro, Serero en de Jong voor de '10' heb je genoeg spelers die allemaal minimaal iets beter zijn dan Aissati. Lijkt me een puur gevalletje van in de uitverkoop zetten, nog even in de spotlight zetten zodat je hem kan verkopen deze winter of aankomende zomer.

25 november 2011 om 12:36

Echter als lodeiro als spits gebruikt moet worden en de jong geblesseerd is, dan kijkt hij naar jong ajax en a1. Dat is nu het geval, hij is denk ik wel een speler die best wat kwaliteit heeft, maar er was nog geen plek voor hem, nu komt er door blessure's ruimte.

25 november 2011 om 15:38

Ik heb liever dat hij spelers als Klaassen langzaam brengt dan nu weer terug te vallen op de middelmatige Aissati. Het lijkt mij echt puur om Aissati in de uitverkoop te zetten.

Als iedereen fit was geweest had hij deze kans echt niet meer gehad. Het is nu zaak voor hem om deze kans te grijpen of in de winterstop een andere club te zoeken.

Zo, iedereen die De Boer uitmaakte voor racist zijn gelijk de monden gesnoert.

Aisatti is een prima speler, maar hij heeft wel heel veel kansen gehad. Bij PSV en bij Ajax, maar op één of andere manier ontwikkeld deze jongen niet verder tot een speler voor een top in Nederland. Aissati is natuurlijk nog jong en misschien wel een laatbloeier. Laten we maar hopen dat hij zich nu wel beter ontwikkeld heeft.

Allereerst wil ik mijn walging uitspreken over die stupide discussie over racisme. Het is werkelijk te bezopen voor woorden om meteen met zo'n term te gaan smijten als er toevallig twee spelers zijn uit een bepaalde bevolkingsgroep die op een zijspoor belanden. Ajax is een club waar de lat heel hoog wordt gelegd, tegelijkertijd trekt de club een hoop spelers aan waardoor de concurrentie moordend is. In zo'n situatie, met pakweg 30 spelers strijdend voor een plekje in het hoogste team, is het volkomen normaal dat er een speler buiten de boot valt. Dat heeft geen ene flikker met racisme te maken, wat een waanzin.

Aissati is een speler die ik altijd op de voet heb gevolgd omdat ik een zwak voor hem heb, een frele technische speler. Maar tot mijn teleurstelling is het, ondanks voldoende kansen die hij kreeg, er niet uitgekomen. Dan houdt het op.

Dan El H; tsja, jezelf ziek melden als je er een keer naast wordt gezet terwijl je meer dan 1 miljoen Euro per jaar verdient, dan ben je gewoon een slapjanus en verziek je het voor jezelf.

Ot; ik lees hierboven wel een goede opmerking en dat is dat Aissati misschien ook voor linksbuiten bij de selectie is gehaald. Dat lijkt me een goed plan, want beter dan Ebicilio zal hij het al snel doen. Ik heb Aissati goede wedstrijden op linksbuiten zien spelen bij Vitesse.

24 november 2011 om 17:11

Ik kan me nog heugen dat Ebicilio de hemel is in geprezen en nu wordt hij met de grond gelijk gemaakt, Zo snel kan het gaan bij Ajax, jammer.

24 november 2011 om 17:56

Ik heb hem nooit de hemel ingeprezen.

24 november 2011 om 18:08

Jij mieschien niet, maar wel de grootste aabhang van Ajax. Ik ben zelf Ajacied en zie dit veel ste vaak en veelste snel gebeuren. Ook de fans moeten constanter en verstandiger worden, zodat Ajax weer groot zal zijn

24 november 2011 om 19:59

Na 1 wedstrijd zeiden ze dat hij potentie had. Daarna heb ik weinig positiefs gehoord over Ebecilio .

Verbannen? Aissatti is nooit verbannen geweest, hij heeft de voorbereiding door persoonlijke omstandigheden gemist, waarop De Boer hem daarna niet meer nodig had. Het was erg vervelend dat juist in die periode Aissatti wilde aansluiten maar dus onverwachts naar Marokko moest en dus de voorbereiding heeft gemist.

Ben blij dat hij toch wilskracht en discipline heeft getoond, betaalt nu toch hopelijk uit. Succes Issie.

En daar gaat het argument van de marokkanen die zeggen dat Frank de Boer een racist is die niet met marokkanen kan opschieten.

24 november 2011 om 17:18

Dat zijn geen argumenten maar vooroordelen...

Voor Aissatti is dit een mooie kans om zich weer te bewijzen, dat hij Ajax echt aankan.
Hij is een goede speler voor Ajax als hij zijn niveau haalt.

Mooi om te zien dat inzet beloond wordt. Geef Aissati zijn speelminuten en Frank de Boer zal zien dat Aissati zijn waarde heeft voor Ajax.

Hopelijk volgt MeH zijn voorbeeld en gaat met 100 procent inzet en een andere houding de Ajacieden verrassen.

24 november 2011 om 20:05

El hamdaoui traint nog geen eens mee en heeft niks meer te zoeken in Ajax 1. Boek gesloten. Ego te groot en houd meer van zelfstandig voetbal spelen met zijn vriendjes waar hij de grote man mag spelen.

Toen Aissati doorbrak bij PSV dichte ik hem nog meer talent toe dan Afellay. Hij was zo goed in het één keer raken en gaf steekpasses als een warm mes door boter. Echter, Aissati bleek het schoolvoorbeeld van het cliché dat je het met talent alleen niet redt. Allereerst vond ik het jammer dat PSV hem voor 5 miljoen liet vertrekken. Ik dacht dat het Ajax sterker zou maken en in een interview in VI gaf Aissati nog maar eens een trap na richting de club waar hij zijn opleiding genoot. Het leek terecht, maar enkele jaren verder weten we genoeg. Het kan toch geen toeval zijn dat Aissati ook bij Ajax op het tweede plan is beland? Omdat het aan zijn technisch en tactisch vermogen niet ligt, kan ik maar een conclusie trekken: Ismael Aissati komt mentaal tekort. De personele problemen van Frank de Boer geven hem onverwacht een tweede kans. Hoewel ik vind dat allereerst Nicolas Lodeiro wel eens een kans mag krijgen zich te bewijzen op een plaats die hem ligt...

Leuk voor hem, ik hoop dat-ie zijn kans pakt als ie t veld in komt.
Niet dat laffe breed spelen, tikkie terug of de bal verspelen, van Ebicilio.
Gewoon zijn kans gaan, man uitspelen. de pass naar de aanval geven. Kan-ie best.
Ajax, zo goed van de week in Frankrijk.... Ebicilio al een jaar dramatisch op links.
Pak je kans Aissaiti!

Geweldig voor Aissati.
Nu is het de vraag voor welke positie hij gaat knokken. Rechts-midden op de bank??

Leuk voor hem hopelijk maakt hij er wat van, kan hij misschien toch zijn belofte inlossen!

Als ik Ismael was, zou ik gewoon lekker in het tweede blijven zitten.

Nu F. de Boer de tent in elkaar ziet donderen, mag Ismael er opeens weer bij,
omdat hij zogenaamd goed zijn best heeft gedaan.

24 november 2011 om 17:31

En dan? Volgend jaar naar een club die degradatie kandidaat is? Dit is een ideale kans voor Aissati om zich weer in de kijker te spelen. Als hij nu goed speelt, kan hij misschien volgend jaar wel naar een redelijke club, dat bereikt hij niet door bij het 2e te blijven voetballen.

24 november 2011 om 17:57

Al dat opportunistische gebrabbel. Ajax speelt NAC he-le-maal weg, maar geeft het in de laatste minuten stom weg. En afgelopen dinsdag nemen ze het initiatief uit tegen Lyon, een ploeg met veel grote namen die moesten winnen, durven ze aan te vallen, en halen ze een 0-0 uit de strijd. Waarmee Ajax voor het eerst in jaren kan overwinteren in de Champions League.

Geloof me, als er niet zoveel blessures waren had de Boer aissati nooit opgeroepen zelfs als hij beter zou presteren dan Ebecilio etc. Waarom? Omdat de boer nu eenmaal een groot ego heeft en onwijs koppig is.

Van elhamd. kan ik het begrijpen, die overschrijd grenzen maar aisatti heeft zich keurig gedragen. Ik zou zeggen; de Boer, ga een peoplemanage cursus nemen en leer hoe je met je spelers moet omgaan.

Knap gedaan, gebeurt niet vaak dat iemand die eerst teruggezet is zich nog terugknokt naar de A-selectie.
Ik vond het bij Vitesse als valse linksbuiten heel sterk spelen, is natuurlijk niet echt des Ajax om met een valse linksbuiten te spelen maar ik zie hem graag een kans krijgen in een vrije rol. Want zeg nou eerlijk, Ebecilio speelt nou niet bepaald de pannen van het dak als linksbuiten..

onbegrijpelijk dat die jongen in het 2e verpieterde.
van el hamdaoui begrijp ik het nog enigszins gezien zijn houding, maar aissati is gewoon een geweldige voetballer. net als met lodeiro, in 2 wedstrijden brengt hij meer voetbal in de ploeg dan siem de jong in 20 wedstrijden.

cillesen
vd wiel
alderweireld
vertonghen
anita
aissati
janssen
eriksen
sulejmani
lodeiro
boerrigter
24 november 2011 om 18:06

Alle 3 de middenvelders zijn aanvallend ingesteld. Met zo'n opstelling wordt je tegen clubs met een beetje kwaliteit overlopen.

24 november 2011 om 20:43

onzin, aanval is de beste verdediging

24 november 2011 om 20:51

Dus volgens jou moeten we dan gewoon 10 aanvallers opstellen, want aanval is de beste verdediging. Mooie logica.

25 november 2011 om 17:25

haha ja man dat heb ik echt gezegd!
mooie logica van jou ;

ik hoop dat hij deze week gelijk in de basis staat ik vind dat siem de laatste
30 wedstrijden zwakker speelt dat Aissati des tijds bij Ajax

vermeer!
v/d wiel
vertonghen
alderweireld
anita
enoh
jansen
eriksen
suljemani
lodeiro
aissati
24 november 2011 om 18:08

Siem is er sowieso niet bij vanwege een blessure.
Alleen Siem heeft een paar voordelen op Aissati, hij is fysiek een stuk sterker, en maakt makkelijker een doelpunt. Aissati is aan de bal heel sterk, heeft veel inzicht, veel techniek, sterk in de passing. Maar dat is Eriksen ook, en daarnaast is Eriksen nog een stuk jonger waardoor hij nog flink kan ontwikkelen, terwijl Aissati toch vrij lang stil heeft gestaan in zijn ontwikkeling. En als echt om de rol van spelverdeler gaat, dan hoort Theo Janssen daar toch beter in te zijn.
Als valse buitenspeler komt hij volgens mij snelheid te kort. En dan trekt hij ook teveel naar binnen waar al die andere jongens (theo, Eriksen, Lodiero) al staan. Maar Ebecilio is ook geen echte toevoeging op links.

24 november 2011 om 18:12

ebecilio moet je niet meer opstellen.
heb ik (en anderen) genoeg over gezegd en dat heeft verder geen argumentatie meer nodig lijkt me maar wie zet je er anders neer op dit moment?
naja boerrigter lijkt weer snel erbij te komen maar nec is denk ik nog even wat te vroeg.
misschien is aissati wel gewoon een optie, al zie ik ook erg veel potentie in de sa.
de sa is nog erg jong natuurlijk maar ik zou het wel een paar keer aandurven met die jongen.
hij kan nog wel goed genoeg voor ajax worden terwijl ik dat eerlijk gezegd bij ebecilio niet meer zie gebeuren...

24 november 2011 om 18:18

Het is een keuze tussen oplossingen die allemaal niet perfect zijn.
Ebecilio heeft geen rendement,
De Sa is nog zeer onervaren,
Aissati is geen linksbuiten want hij mist snelheid, dus trekt hij veel naar binnen waar het al druk is,
Boerrigter moet eerst maar eens echt fit worden,
Ozbilliz is ook nog niet topfit en heeft zich nog nooit bewezen,

24 november 2011 om 18:30

ja klopt allemaal maar dan moet je maar gewoon de beste optie kiezen uit de niet perfecte opties.
dat het niet perfect is, tja, daar kun je nu niks aan doen en daar moet je naar handelen.
aissati vind ik wel een optie, ook zou je gewoon lodeiro daar neer kunnen zetten, in uruguay heeft hij erg vaak aan de linkerkant gespeeld, toen wat meer linkshalf dacht ik maar wel vrij ver tegen de zijlijn aan.
aissati heeft niet genoeg snelheid als pure linksbuiten inderdaad maar daar moet je hem dan ook niet neerzetten met die rol.
hij hoeft die acties ook niet te maken, laat hem maar dreigen met naar binnen komen, laat hem die combinatie maar aangaan en je kan eventueel ook nog gewoon afspreken dat als aissati ver naar binnen staat opgesteld dat eriksen dan even zijn plaats overneemt of iets dergelijks.
er valt altijd wel wat aan te doen en er is altijd wel iets te verzinnen.

maar je kan ook gewoon lekker lef tonen met de sa denk ik, onervarenheid, tja, op zich vind ik dat nooit een probleem.
als je het aan kan dan kan je het aan, maakt niet uit hoeveel ervaring je hebt je zal toch een keer moeten beginnen met die ervaring op te doen.
slechter dan ebecilio zal hij het niet doen denk ik, lekker onbevangen, vlieg er maar eens een keer in. beetje lef mag wel een keer

24 november 2011 om 21:26

nou jachtmeester

zo makkelijk scoort Siem niet die heeft pas 11 erin dit seizoen.
En gezien dat Aissati ook veel assist kan geven lijkt hij in mij opzicht
meer toevoeging voor Ajax als Siem.

25 november 2011 om 10:02

Siem scoorde 17 doelpunten in 32 wedstrijden in het eerste seizoen van Jol. Aissati heeft in zijn hele carriere, 140 wedstrijden, 16 doelpunten gemaakt.

aissati goeie jongen hopelijk komt hij nog ver bij ajax hopelijk tot basis speler
maar ff wat anders waarom staat er bij het laatste stuk over el hamdaoui van dat hij niet meer welkom is tussen hakjes was???
hij is dat toch niet meer of gaat de boer hem echt nog gebruiken?

Goed gedaan van Aissati.
Echt n goede speler alleen zo jammer wat voor n carriere hij tot nu toe heeft gehad.
Bij psv stond er gewoon een te goede basis daar kon hij als jong jochie nog niet tussen staan. Bij ajax idem eigenlijk. Bij vitesse heeft die naar mijn mening toch wel laten zien wat hij kan, en met 'betere'' spelers om zich heen zal die volgens mij ook gewoon uitgroeien tot een leuke voetballer bij een europese subtopper.

Hopen dat als hij niet aan de bak komt bij ajax aan het eind van het seizoen gewoon naar een club als fulham/sevilla kan gaan en daar uit kan groeien tot een goede basisspeler.

Laat Lodeiro eerst maar een plek boven Aisatti krijgen. Vind het wel goed dat hij zich weer terug geknokt heeft maar we moeten hem nu niet zien als de verlosser voor ajax..

24 november 2011 om 18:13

Helemaal mee eens! Ik wil Lodeiro nu wel eens vaker aan het werk zien. Volgens mij heeft Lodeiro mede door blessures etc. nóg minder kansen gehad bij Ajax 1 dan Aissati.

aissati verdient het.
hij heeft zich uitermate goed opgesteld, nooit ruzie gehad verder, gedraagt zich zoals het hoort en qua kwaliteit hoort hij ook gewoon bij het 1e denk ik.
nooit goed begrepen waarom hij er niet meer bij zat maar goed, doet er ook niet meer toe want dit kan een nieuwe start voor hem zijn.

zijn contract loopt af, benieuwd wat daar nog mee gaat gebeuren...

24 november 2011 om 18:13

Ajax ging er volledig vanuit dat hij gewoon zou overstappen naar Vitesse vorig jaar en had voor dit seizoen ook geen rekening met Aissati gehouden met het samenstellen van de selectie (eriksen, Siem de Jong, Janssen, Serero, Lodiero en Ozbiliz). Toen hij terug kwam had Frank hem eerst nog een plek bij het eerste aangeboden, maar toen kon hij niet mee op trainingskamp vanwege persoonlijke redenen. Waarna De Boer hem maar bij het tweede achter liet, afwachtend of Aissati daar wel of niet de wil zou tonen om te slagen bij Ajax.
En nu haalt Frank hem er dus wel bij, omdat Aissati zich bewezen heeft in het tweede.

Als je het mij vraagt wordt hij er nu bijgehaald omdat er serieus rekening wordt gehouden met de vele blessures, en omdat ze misschien eindelijk hebben ingezien dat imbicilio het niveau absoluut niet aan kan. Aisatti moet zijn kans grijpen, goed presteren en daarna zo snel mogelijk weg uit amsterdam.

Dit is goed! Allereerst vind ik dat Aissati dit verdient, ten tweede is het ook voor Ajax (ivm blessures) goed. Ten derde is Aissati (net als Mounir El Hamdaoui overigens) gewoon een hele goede speler die zo Ajax 1-waardig is.

Aisatti verdient sowieso een basisplek, ik vind hem beter dan eriksen, want eriksen heeft dit hele seizoen nog niks laten zien. Aisatti erin en laat eriksen zich maar bewijzen op de trainingen.

Complimenten aan Aissati! Knap dat hij zich zo heeft weten terug te knokken. Ik gun het hem van harte dat hij nu ook slaagt bij de A-selectie.

Ik ben erg blij met de terugkeer van Aissati! Hij heeft ondanks het verleden niet bij de pakken neer gezeten en zich op een positieve manier weten terug te knokken naar zijn doel. Van mij krijgt hij zeer zeker respect als trouwe Ajax-supporter.

Verder vind ik het wel erg jammer dat ik hier reacties moet lezen waarin Ajax helemaal de grond in word geboord. Ondanks dat ze niet hun beste spel laten zien, vind ik dat ze zich goed weten te houden. Na de wedstrijd gisteren tegen Olympique Lyon hebben ze bewezen dat ze wel degelijk nog kunnen voetballen, en laat dat een motivatie zijn om achter je club blijven te staan!

Nogmaals erg veel respect voor Aissati!

dat is goed nieuws voor die jongen. dat verdiend hij ook wel. want hij had opzich niet veel verkeerd gedaan.
ik hoop dat hij snel zijn kans krijgt. maar ik denk dat de Boer dit doet om zijn selectie weer wat breder te maken omdat zijn selectie veel met blessures zit.
Dat El Hamdaoui terug komt is wel een hele kleine kans. dat komt nooit meer goed. de Boer kan lastig zijn als hij het niet meer in je ziet zitten. en Mounir is geen jongen die het even achter zich laat en met een schone lij opnieuw begint.
Ajax probeert hem in de winter te slijten.
maar leuk voor Aissati wel weer de kans krijgt.

Ik voorspel dat Aissati het heel goed gaat doen, een basisplaats gaat veroveren en eindelijk zijn talent gaat waarmaken. Hij is voor de competitie begon op de Boer afgestapt en vroeg: Trainer mag ik een kans? Frank de Boer zei: ik ga niet met jouw in discussie, ga maar naar Danny Blind.

Dat hij nu toch een kans krijgt betekent dat hij de knop heeft omgezet heeft, er iets bij hem is geknapt waardoor hij bij jong Ajax zo goed is gaan spelen dat de Boer niet meer om hem heen kan.

Ik kan er naast zitten maar ik denk dat Aissati zich alsnog gaat bewijzen dit jaar bij Ajax en anders volgend jaar bij een andere club. Ik denk dat hij eindelijk een volwassen speler gaat worden.

Wat een onzin, De Boer heeft gewoon een te kleine selectie. Zoals De Boer Aissati heeft behandeld sinds hij hoofdtrainer is (en zijn voorganger) is gewoon vernederend. Hem nu terug halen slaat in dat opzicht helemaal nergens op.

Maar aan de andere kant, ik geniet van elk moment dat een medewerker van Ajax door het stof moet kruipen.

Ze willen hem verkopen, dus moet hij nog voor de winterstop in de etalage gezet worden.

24 november 2011 om 19:46

Dit zal zeker meespelen.

Maar hij kan ook prima spelen in de laatste thuiswedstrijden van het seizoen indien nodig. Denk aan Excelsior thuis, Ado thuis. Kan hij prima mee.

24 november 2011 om 20:01

Vitesse wilt hem graag hebben

Dat klopt niet, de laatste alinea.
Vitesse wou Aisatti graag behouden, maar hij wou voor zijn kansen in Amsterdam gaan.
Bij Vitesse kon hij zelfs een miljoen per jaar verdienen maar koos toch voor Ajax met alle gevolgen van dien..
Mooi dat ze hem nu belonen voor het goede spel bij Jong Ajax; ik betwijfel of hij goed genoeg is.

Heerlijk dat Vitesse deze pruster niet gehouden heeft. Traag aan de bal en een echte postbode. Snap echt niet wat de Boer in hem ziet. Het zal wel zo zijn om hem te verkopen, maar wij hoeven hem niet terug hier in Arnhem!

wederom een brevet van onvermogen van deze ,niet geweldige , trainer
eerst was Aissati niet goed genoeg en nu, nu het water aan de lippen staat, is Aissatie weer goed genoeg .als ik Aissati was liet ik hem lekker doodvallen

Zal mij benieuwen of hij aan spelen toekombr t

Hij heeft zich professioneel opgesteld, hard gewerkt en dat wordt nu beloond.
Ben benieuwd of hij nog van waarde kan zijn. Het is zeker een goede speler!

Kunnen jullie allemaal leuk zeggen dat hij zich goed heeft teruggeknokt, maar er is nooit een geldige reden geweest dat hij terug is gezet naar de beloften. Hij hoort niet in een beloftenteam te spelen, omdat hij zogenaamd niet goed genoeg is.
Ik persoonlijk denk nog steeds dat frank de boer iets tegen marokkanen heeft.
Zijn contract loopt bijna af en Ajax wilt het liefst nog geld voor hem vangen.
Frank de Boer zal hem nu hoogstwaarschijnlijk een paar keer in laten vallen en het maximale bedrag voor dat jong willen ontvangen.
Allemaal schijnheilige mensen daar!

24 november 2011 om 20:49

dat heb je goed

24 november 2011 om 21:19

Dat heb jij heel goed gezien Fefo, klasse! El Hamdaoui terug hallen is wel te extreem opvallend natuurlijk. Ik hoop dat hij de nieuw Bogarde wordt, zoals die het bij Chelsea heeft gedaan El Hamdaoui het doet bij Ajax, en lekker voor ze! Afrika Cup komt er aan kan hij lekker daar ze ei kwijt en goed geblesseerd terug komen. Tot aan Mei lekker loungen en dan naar een andere club verkassen tijdens de zomer of eventueel nog een jaartje cashen.

Goed bezig zo getalenteerde speler kunnen we goed gebruiken bij Vitesse vond ik hem echt overtuigend

En terecht! Aissati heeft zich altijd voorbeeldig gedragen, gaf nooit kritiek en trainde altijd hard. Een echte professioneel, waar vele andere spelers een voorbeeld aan kunnen nemen. Hij verdient het om de kans te krijgen. Ik neem aan dat hij op de bank mag plaatsnemen, ben toch benieuwd hoe hij het in het eerste elftal doet.

de boer heeft ook weinig keus.
team draait niet optimaal dus er moeten veranderingen komen. aissati wil graag voetballen dus die zal echt wel zijn best en dat heeft ajax nodig.

Aissati hoorde altijd al bij het eerste elftal maar omdat hij een ander kleurtje heeft dan moet hij twee keer zo goed zijn om daar ook daadwerkelijk te spelen. Elhamdaoui kan het al helemaal vergeten hij is is twee keer zo goed dan sigtorson, maar door zijn moeilijke gedrag moet hij nou even goed als ronaldo zijn om nog deel te kunnen maken van het eerste elftal.

Haha ik lees zoveel goede reacties in dit artikel en niemand geeft een groen randje. Vroeger werd er langs alle kanten met groene randjes gegooid, nu zijn ze te bang om groene randjes te geven

24 november 2011 om 22:11

Niemand is bang denk ik, maar niet iedereen kan zomaar groene randjes meer geven he.
Alleen nog Niveau 4 (bewezen lid) geeft randjes indien nodig

Leuk dat die jongen weer een kans krijgt bij het 1e elftal, maar ik begrijp niet helemaal wat de Boer met hem wil. voor wie zou hij in het elftal kunnen komen dan?

Aissatti heeft zich misschien voorbeeldig gedragen zo als velen roepen, maar daar dwing je geen basisplaats mee af.
Hij is inmiddels 23 en dit is meen ik al zijn 7e seizoen in de Eredivisie, een talent is hij niet meer en hij heeft veelste weinig gebracht naar mijn mening.

Ik vind hem prima passen bij Vitesse, of een knappe middemoter, maar voor de top vind ik hem veelste zwak en er zijn veel betere spelers op zijn positie.

aissati is back. dit bewijst wel dat die el hamdoui wel iets heel ergs heeft gedaan. ik denk stiekem dat hij terug is gehaald voor de linksbuiten porsitie. ebecilio bakt er niet veel van. maar als aissati echt de instelling heeft, mag van mijn part weer terug bij de selectie.

met deze opstelling zie ik ajax wel kampioen worden

Cillessen
Van der Wiel
Alderweireld
Vertonghen
Boilesen
Enoh
De Jong
Janssen
Eriksen
Sigthórsson
Boerrigter

Bij Ajax werken alleen maar Racisten. Denk jullie echt dat ze door hun gedrag zijn weggestuurd. Als iemand mij beledigd geef ik ook een groot bek terug. Davis is niet voor niets gehaald om beter met buitenlanders te werken. Ik ben amsterdamer en ik ken 3 allochtone jongens die bij Ajax jeugd zijn weggestuurd omdat ze zogenaamd een groote bek hadden. Yeh right alle 3 zelfde verhaal. O ja voor mensen die over Surinamers gaan beginnen geloof me NL ziet surinamers niet als buitenlanders. Als Ajax deze mentaliteit verandert, dan gaan jullie zien wat voor spelers Ajax aan ons gaat geven, laat Barca dan maar eens naar Amsterdam komen. Echt waar Nederland heeft wereld spelers, maar het is maar hoe je met zulke spelers om gaat. Kijk effe naar Duitsland die hebben de afkomst van spelers opzij gezet en kijk wat voor team ze hebben en de jeugd van hun, OH MY God, die krijgen nog toppers erbij hoor. Dus als we als NL de EK en WK willen winnen moeten we snel wezen en onze gevoelens over nationaliteit opzij zetten.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren