Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Chelsea bood zeventig miljoen, maar dat hebben we afgewezen'

Laatste update:

Daniele De Rossi voegde zich al in 2001 bij de selectie van AS Roma en is haast niet weg te denken uit Stadio Olimpico. Toch wordt de inmiddels 28-jarige middenvelder de voorbije weken voorzichtig in verband gebracht met een transfer naar de Premier League. Naar nu blijkt was hij in het verleden al dicht bij een overgang naar Engeland.

/

Volgens directeur Bruno Conti vertrekt De Rossi niet bij de club van Maarten Stekelenburg. “Hij blijft, geen twijfel over mogelijk”, laat de sportbestuurder weten aan de Italiaanse media. “Ik wil de mensen aan iets helpen herinneren: Chelsea bood zeventig miljoen euro op hem, veel geld, maar voorzitter Rosella Sensi sloeg het bod af.”

De Rossi, die de afgelopen weken in verband gebracht werd met Manchester City, speelde dit seizoen tien wedstrijden voor i Giallorossi. In totaal kwam hij 259 competitiewedstrijden binnen de lijnen en produceerde hij dertig doelpunten.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Die jongen moet echt bij Roma blijven.. Is daar aanvoerder, heel de stad aanbid hem!

14 november 2011 om 18:02

De helft van de stad dan, gezien de Lazio fans. Maar echt niet weg te denken bij AS Roma inderdaad. Geweldige speler.

14 november 2011 om 18:32

De meeste mensen in de stad Roma zelf zijn voor AS Roma. De steden/dorpjes buiten Roma zijn vaak voor Lazio. AS Roma is de club van de stad.

De Rossi blijft gewoon bij AS Roma. Hij staat op het punt een 5 jarig contract te tekenen.

De Rossi wordt het nieuwe clubicoon van AS Roma. Hij wordt niet voor niks Capitano Futoro genoemd. Hij wordt dan ook als opvolger van Totti gezien om het team op sleeptouw te nemen. Hij is ook aanvoerder van het team.

14 november 2011 om 19:18

Lazio is de naam van de provincie toch?

14 november 2011 om 19:32

Lazio (latijn: Latium) is een regio in het midden van Italië die begrensd wordt door Toscane, Umbrië, Abruzzen, Molise, Campania en de Tyrreense Zee. De hoofdstad is Rome. Lazio is onderverdeeld in vijf provincies.

De oppervlakte van de regio neemt ongeveer één zeventiende van het nationale territorium in beslag, oftewel 5,7%. Qua grootte staat de regio op de negende plaats. 9,1% van de Italianen woont in Lazio.

De naam Lazio komt van het oude volk de Latijnen. Het is de bakermat van de Latijnse taal, en daarmee van alle Romaanse talen.

Met Rome als hoofdstad is Lazio een zeer belangrijk gebied wat betreft geschiedenis, kunst, architectuur, archeologie, religie en cultuur in het algemeen. Buiten Rome zijn verspreid over de regio echter ook honderden abdijen, kerken, monumenten en andere bezienswaardigheden te zien.

Ik heb deze informatie eventjes opgezocht.
Lazio Roma is dus vernoemd naar een regio/streek.

14 november 2011 om 19:33

Zijn (en ook Totti's) clubliefde is echt puur, mooi om te zien. Erg schaars tegenwoordig.

Maar toch zou ik hem graag op een hogere niveau willen zien voetballen: Lees Real Madrid, Man Utd enz.

Vind hem qua potentie de beste middenvelder van Italie. Qua potentie omdat hij vaal geblesseerd of niet aanwezig is.

14 november 2011 om 20:54

@totti_nr10 ,.. zo jij leest veel op wikipedia .....;

15 november 2011 om 00:34

Aangezien jij het ook weet dat dit artikel daar te vinden is lees jij het ook vaak

15 november 2011 om 18:27

@ ajaxjoris

Ik zoek mijn informatie inderdaad vaak op Wikipedia. Een handige site vind ik.

14 november 2011 om 19:38

@m_410

Volgens mij is nog steeds totti aanvoerder hoor

on: Dat neemt niet wech dat de rossi een geweldige speler is want dat is hij zeker! en ik denk dat als totti stopt of weg gaat hij zeker het nieuwe clubicoon wordt mits de aanvoerder.

14 november 2011 om 19:50

De Rossi is aanvoerder als Totti niet speelt, en dit seizoen is dat vaak het geval. Totti is geblesseerd, de laatste wedstrijden was De Rossi aanvoerder.

De Rossi word echt zwaar onderschat. Ik vind hem denk ik de beste verdedigende middenvelder ter wereld. Hij is fysiek sterk, verovert veel ballen en heeft een fantastisch afstand schot. Mooi dat hij Roma trouw blijft, want hij is ook een echte clubicoon van AS Roma met Fransesco Totti.

14 november 2011 om 18:52

waarom wordt hij zwaar onderschat dan?
Iedereen vindt hem een goede voetballer, heel veel grote clubs hebben al geprobeerd om hem over te nemen.
En als chelsea echt 70 miljoen geboden heeft, kun je niet bepaald zeggen dat zij hem onderschatten.

15 november 2011 om 02:33

Ben het helemaal met je eens, behalve dat gedeelte over dat De Rossi een zwaar onderschatte speler is. Iedereen met een klein beetje voetbalverstand weet dat dit een klasse speler is.

Prijs opdrijven nu zeker, want ik geloof er niks van, anders was die allang weg

14 november 2011 om 17:56

Dat denk ik ook.

70 miljoen voor de Rossi.. Ik betwijfel het.

On: De Rossi geweldige speler, mooi dat hij bij Roma blijft. Is de sterspeler daar en word door iedereen gewaardeerd. Ook belangrijk voor de Italiaanse competitie dat zulke spelers blijven.

14 november 2011 om 17:57

Inderdaad. Als Chelsea kwam met 70 miljoen verkochten ze hem meteen. Denk zelfs bij een bod van 40 miljoen dat ze hem al meteen weg doen. Oké het is een fantastische verdedigende middenvelder en samen met Essien waarschijnlijk de beste twee, maar 70 miljoen voor een speler die nog hooguit 7 jaar op niveau kan presteren en waarschijnlijk over 5 jaar al over zijn top is, is belachelijk.

14 november 2011 om 18:18

deze 2 zijn idd de beste verdedigende middenvelders,maar daarachter toch zeker wel ruud vormer,die zich laatste jaren goed ontwikkeld heeft bij roda
mocht de rossi onverhoopt toch vertrekken dan zou ik vormer wel eens bij roma willen zien
daar zou hij niet misstaan denk ik
maar de rossi zal wel blijven

14 november 2011 om 18:28

je maakt een grapje toch ?

14 november 2011 om 19:42

nee ik maak geen grapje
hij moet zich dan natuurlijk eerst bewijzen
maar het is zeker een toekomstige topper

14 november 2011 om 17:57

Idd, na alle reacties die tot nu toe geplaatst zijn te hebben gelezen, zie ik er maar één waarover ik het zelfde denk. Kan mij haast niet voorstellen dat dit waar is. Iedereen zou De Rossi verkopen voor 70
miljoen, van dat geld kun je vele betere spelers halen, clubicoon of niet.

Edit: Ah er zijn er al wat meer die dit niet geloven zie ik.

14 november 2011 om 19:04

Denk dat hij dan niet meer reageert

De Rossi, een geweldige verdedigende middenvelder. Hoop toch dat hij bij roma blijft, ik zie hem echt niet in een ander shirt spelen. En anders naar de PL ondanks dat ik dat onwaarschijnlijk acht

14 november 2011 om 18:10

Ja zul je zien als ze echt 70m bieden dat hij dan vertrekt

14 november 2011 om 18:11

Lijkt me handig eerst even de reactie van Chelsea af te wachten. Waarom zouden ze er over liegen als Chelsea het zou kunnen ontkennen!

En terecht dat ze dat bedrag hebben afgewezen. De Rossi is net als Totti een clubicoon die wij echt niet weg willen hebben. Hij voegt net als Totti iets speciaals toe aan Roma, iets wat onvervangbaar is.

Hij zal waarschijnlijk deze maand nog een nieuwe contract tekenen.

14 november 2011 om 17:52

Het is vooral terecht omdat hij de beste van de wereld is op die positie. AS Roma mag heel blij zijn met zo'n speler...

14 november 2011 om 17:57

Een van de beste zekers, een held is die ook. Maar ik vind een Essiën in vorm nog beter maar dat zal ook met de voorkeur te maken kunnen hebben.

14 november 2011 om 19:40

Ik ben het met je eens Imit. De Rossi is een prachtige speler maar ook iemand die zo nu en dan nog wel eens wil verslappen en door de ondergrens kan zakken. Essien daarentegen vind ik een voetballer die extreem goed is vanwege zijn stabiele prestaties.

Neemt niet weg dat de Rossi zeker tot de beste van de wereld behoort op zijn positie.

70 miljoen? Dan had ik hem meteen verkocht. Het is nou niet echt een speler die As Roma ieder seizoen kampioen heeft gemaakt de afgelopen 10 jaar. Bovendien is 70 miljoen voor hem veels te veel. Hij is nog niet eens 30 waard in mijn ogen!

14 november 2011 om 17:54

Wat verwacht je? Dat hij een solo over het veld maakt, scoort, en dat 5x per wedstrijd, 10 seizoenen lang? Gast, dit is een verdedigende middenvelder, en een verschrikkelijk goede ook nog.

14 november 2011 om 17:59

Voor 70 miljoen verwacht ik wel dat hij soort messi-ronaldo achtig moet zijn. Aangezien het dat soort spelers wel voor wordt betaald. En ik vind hem bijv echt niet beter dan Nigel de Jong. Die zou dan 85 miljoen waard moeten zijn? En daarentegen kan As Roma vast wel een degelijke opvolger vinden met 70 miljoen.

14 november 2011 om 18:06

Ten eerste is die 70 milj naar mijn inziens overdreven, denk dat je eerder rond de veertig uitkomt. En wanneer maak je een club kampioen? Dat is natuurlijk altijd koffiedik kijken....

14 november 2011 om 18:38

@ Ruiz:

Roma zou nooit een opvolger voor Derossi kunnen vinden. Derossi representeerd een grote waarde voor Roma, zowel in als naast het veld.
Iedereen kijkt hier puur naar zijn voetballende meerwaarde, maar een icoon als Derossi is van onschatbare waarde voor Asroma. De uitstraling, het imago, de idool, een kind van de club, de toekomstig aanvoerder. Die vindt je nooit ergens anders.
Het bedrag is natuurlijk gigantisch (en waarschijnlijk overdreven), maar de achterliggende gedachte is dat Derossi niet te koop is.

14 november 2011 om 18:40

@ruiz
Gast, Ronaldo kostte 90 Miljoen, en Messi heeft een clausule van zo'n 250 (?) Miljoen.

Die man is ten 1e een clubicoon, zeer goed voor de shirtverkoop, en ook enorm belangrijk voor AS Roma zelf.

Geweldige voetballer met erg veel kwaliteiten. Denk zeker dat hij iets toe kan voegen bij City maar bij Roma ook een prima speler. Maar 70 miljoen, dat zijn toch geen bedragen?!? Al helemaal niet voor een speler van dit kaliber. Erg goede voetballer hoor, begrijp me niet verkeerd, maar 70 miljoen is echt te gek voor woorden!

De Rossi is AS Roma en AS Roma is De Rossi. Perfect koppel. Ik hou van zulke voetballers. Echte clubmensen, de iconen van het voetbal.

Dat management is gek in mijn ogen. Voor 70 miljoen euro kan je 2 betere spelers in de plaats halen die nog eens een paar jaar langer meekunnen ook. Zeker in het geval van AS Roma waar ze aan een nieuwe ploeg werken om terug de top te halen, hadden ze dat aanbod beter aanvaard.

Dit vind ik een hele goede speler. Vooral voor een team in opbouw zoals AS Roma is het essentieel dat deze man daar blijft en voor AS Roma is het zaak om nu alle bepalende spelers zoals de Rossi daar te houden. Ik denk dat hijzelf echter toe is aan een stap hogerop en dat hij nu echt voor de prijzen wil gaan spelen.

het is een echte Italiaanse middenvelder.
kan slecht tegen zijn verlies en een echte vechter, hij en Gatusso zijn spelers die deze kenmerken hebben.
ander ding dat ze gemeen hebben is dat ze al heel lang voor dezelfde club spelen, As Roma en AC Milan.
Ik zou hem niet weg kunnen denken bij Roma.
maar is 70miljoen niet wat overdreven voor hem!?.
Ben blij dat hij niet is gegaan dan zou roma geen roma meer zijn

70 miljoen ?
Als ik naar de foto kijk, dan lijkt hij me een stuk ouder dan 28 en lijkt 70 miljoen wel erg veel voor een speler die over the top is.
Maar ja, het hoort bij het spelletje prijsopdrijving.
Is het niet van de club, dan is het wel van de speler, om zo het salaris weer wat aantrekkelijker te maken.

Blij dat dit AS Roma toch nog steeds een traditieclub blijft. Dat onderscheidt haar nog altijd van de Chelsea's, City's en Reals die al lang hun ziel hebben verkocht. Hopelijk blijven ze spelers met clubliefde produceren in de toekomst.

14 november 2011 om 19:50

Leg eens uit waarom City zijn ziel heeft verkocht?

14 november 2011 om 20:00

Omdat naar mijn mening City een club is (geworden) van vedetten die er enkel spelen omwille van het hoge salarisbriefje. Een Tevez, Balotelli, Silva zijn er allen heen gekomen enkel omwille van het loon en omdat ze wisten dat de eigenaar toch half Europa ging leegkopen om voor de prijzen te kunnen meespelen. Bij Roma spelen nog echte clubsymbolen, of spelers die er al jaren met liefde spelen. Roma is nog een traditieclub waar clubliefde hoog in het vaandel wordt gedragen. Met de nieuwe eigenaar zijn er ook wel nieuwe spelers bijgekomen, maar het ging hier voornamelijk om jonge (nog niet doorgebroken) talenten die de toekomst van Roma moeten worden op lange termijn, en voor mij staat het beleid van City voor de korte termijn.
Ik heb niets tegen City an sich, maar voor mij staat die club sinds enkele jaren gewoon voor een decadent speeltje van een oliesjeik, en ik mis de warmte en traditie achter die club.

14 november 2011 om 20:33

Tja jij mist de warmte en traditie achter de club.
Ik niet, ik bleef ze altijd steunen ook toen er mindere periodes waren.

14 november 2011 om 20:52

Ja, maar gaan al deze vedetten dat nog doen als het minder loopt? En al de zogezegd "nieuwe" fans?

Ik geloof het wel, Essien viel weg en er is eigenlijk geen vervanger gekomen of je moet oriol een vervanger noemen, jammer maar goed 70 miljoen is die vent ook niet waard, al is het een klasbak

De fax van Chelsea met het miljoenen bod was waarschijnlijk 6 nullen en niet 7 nullen
Maar jaa faxen zijn wel vaker onleesbaar anders zat de rossi nu allang en breed op de bank naast Anelka.

70 miljoen? ik vind dit wel een beetje aan de"te" hoge kant. Het is een goede Verdedigende Middenvelder, Maar ik zou max. 35 miljoen betalen voor spelers op deze positie. Spelers als rossi en Macherano, kunnen wel ong. die 30 miljoen waard zijn.

Ik geloof er vrij weinig van dat Chelsea 70 miljoen heeft geboden. De Rossi is een prima voetballer, maar 70 miljoen voor een 28 jarige voetballer is veel te veel. Tevens, ik geloof er niks van dat AS Roma dit bod dan niet zou hebben geaccepteerd. Geen enkele club zal zoveel betalen voor een speler van Roma.

14 november 2011 om 18:36

Je moest eens weten wat voor bedragen ze voor Totti hebben afgeslagen in het verleden. Onder andere van Chelsea.

Dit gerucht heeft een tijd geleden ook al in de Italiaanse kranten gestaan. Het is enorm veel geld, en ik denk ook dat dit bedrag wel wat overdreven is, echter gaat het er gewoon om dat Derossi niet te koop is.
Derossi is de toekomstige aanvoerder van Roma. Een held, een icoon, een kind van de club. Roma is trots op haar jeugd en deze liefde is vaak wederzijds. Het feit dat topspelers als Totti en derossi ervoor kiezen om bij 'hun' club Asroma te blijven, toont ook de warmte van de club aan.
Een speler als Derossi is onvervangbaar voor Roma. Niet alleen omdat het natuurlijk een uitstekende voetballer is maar vooral omdat het een icoon is, een uithangbord wat tegenwoordig al erg bijzonder is.
De supporters zullen een verkoop ook niet accepteren. De waarde van Derossi is voor Roma niet bepaald alleen door zijn veld prestaties, maar ook door zijn rol in de kleedkamer en voor de jeugd.

Ik ben ervan overtuigd dat hij zijn contract verlengt, echter vind ik het wel erg lang duren. Met het vele geld dat ze hebben geinvesteerd, had ik ook een snellere onderhandeling omtrent zijn contract verwacht. Gelukkig zit dat er aan te komen.

70miljoen voor de Rossi.. Chelsea die dat bied.. Echt niet.
Als Chelsea echt 70miljoen zou willen betalen hadden ze spelers als Alonso,hulk en Cavani etc gehaalt.

Die van 70 miljoen is totale boolsh*t

De Rossi is niets verder dan een interessante speler voor Chelsea geweest, Chelsea zou zeker niet 70 miljoen op een 28 jarige CVM uitgeven terwijl we al Essien (die zelfs beter is), Mikel, Ramires, Oriol en Meireles hebben, zoiets is waanzin en zal ook niet gebeuren. Een geweldenaar, maar ik hoef hem niet.

Maar goed, we weten wel hoe het zit met die Italiaanse voorzitters, sommige zijn echt één van het meest lachwekkende figuren die je tegen kunt vinden in de voetballerij.

14 november 2011 om 19:02

Daniele De Rossi voegde zich al in 2001 bij de selectie van AS Roma en is haast niet weg te denken uit Stadio Olimpico. Toch wordt de inmiddels 28-jarige middenvelder de voorbije weken voorzichtig in verband gebracht met een transfer naar de Premier League. Naar nu blijkt was hij in het verleden al dicht bij een overgang naar Engeland.

'' Naar nu blijkt was hij in het verleden al dicht bij een overgang naar Engeland.''

:D

ik geloof niet dat chelsea zoveel zou bieden op de rossi. voor 70 miljoen kun je een betere speler kopen en clubiconen zijn moeilijk weg te halen bij hun club. ik denk dat de rossi z'n levenlang bij as roma speelt.

De beste CVM ter wereld zou ik durven zeggen, en die gaat niet weg bij Roma is een echt icoon voor de club. De stad houdt van hem en hij houdt van de club en de stad. Hij wil Totti's manier volgen, namelijk levenslang voor AS Roma uitkomen. Al die miljoenen boeit Roma niet.

Er zijn mensen die zeggen het bod te accepteren. De Rossi is één van de betere ter wereld op z'n positie, de andere spelers van zijn kaliber zijn Niet haalbaar voor Roma. Sowiezo gaan ze er in kwaliteit o pachteruit want zelfst o pandere posities kunnen ze geen spelers van wereldklasse aantrekken zonder CL voetbal.

Maar het belangrijkste is dat De Rossi een jongen van de stad is, samen met Totti een icoon. Zijn verlies is met geen geld ter wereld op te vangen. Zijn vertrek zou een enorm morele slag zijn voor zowel de club, spelers and aanhang. De Rossi is een speler waar je nooit een bod op aanvaard, waar je zelfst niet over denkt en dat is de essentie van dit artikel.

Bepaalde dingen kun je met geen geld in de wereld kopen, dat begrijpen Chelsea fans natuurlijk niet.

Daniele De Rossi is een uitstekende middenvelder, zelfs op zijn positie één van de beste ter wereld. Als verdedigende middenvelder kan hij niet alleen uitstekend een bal afpakken maar voetballend is hij ook nog eens goed. Heeft een goede pass, kort en lang en heeft dan ook nog eens een verwoestend schot in de voeten. Dat Roma een bod van zeventig miljoen weigerd kan ik wel begrijpen, ook al is het veel geld. Het is een echte held en iemand die enorm veel gewaardeerd en gerespecteerd wordt binnen de club. Ik hoop dan ook dat hij zijn contract in januari verlengd, anders zouden andere clubs hem zomaar kunnen binnen halen.

Is De Rossi al 28? Ik dacht altijd dat hij jonger was. Waarom sla je een aanbod van 70 miljoen af

14 november 2011 om 20:37

De Rossi moet bij AS Roma blijven omdat hij een van de steunpilaren is. De Rossi is niet met geld te vervangen. Hij is een speler van de club en echt clubicoon.

De Rossi echt een topper op zijn positie.essien & Toure zo zijn er echt weinig te vinden.

70 miljoen, denk ook dat da overdreven is. Ik zie Chelsea wel met 55 ofzo afkomen. Maar wat mensen hierboven moeten inzien is dat alle partijen akkoord moeten komen. Moest management voor hem veel geld kunnen vangen maar De Rossi zelf wil in Rome blijven en tot een icoon uitgroeien, dan gaat de transfer ook niet door ....

Wow, 70 miljoen afwijzen voor een speler. Dan ben je of goed gek, of wel heel zeker van je (financiele) zaak.

70 miljoen voor de rossi, ik had het niet afgewezen.. het is ook maar een mens, en elk mens is vervangbaar, op messi na want dat is een god.. nee grapje serieus, 70 miljoen, daar kunnen ze zo een half jaar van rondkomen bij AS Roma zonder iets anders te hoeven doen, aangezien hun begroting 122 miljoen is, maar aan de andere kant, zonder de rossi mis je extreem veel kwaliteit, dus eingelijk zijn hun slim geweest, hij is blij bij roma en roma is blij met hem, zeker met essien en yaya toure en busquets de beste van zijn positie!

70 miljoen vind ik een beetje teveel voor De Rossi maarja ze zijn ook weer gek dat ze het bod niet accepteren

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren