Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

De Boer: 'In De Meer riepen ze na een kwartier al Sesamstraat'

Laatste update:

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Haha vroeger waren ze nog erger wil hij dus eigenlijk zeggen ;

Hoewel ik sesamstraat dan nog wel een geinige vind. Fluiten is meteen weer zo hard.

25 oktober 2011 om 16:46

Het oogt bij Ajax gemakzuchtig, nonchalant, en dat is wat de supporters irriteert denk ik. Wel lekker makkelijk om de schuld bij het publiek neer te leggen. De spelers van Ajax verdienen bakken met geld en de supporters moeten hun mond houden terwijl mijnheer van der Wiel en consorten spelen als natte kranten. Ieder normaal persoon die niet presteert op zijn of haar werk wordt ontslagen. Deze heren worden bij een wanprestatie alleen maar uitgefloten en behouden hun belachelijke hoge salarissen. Laat de heren maar een maandje meedraaien in de maatschappij, weten ze wat werken is.

25 oktober 2011 om 16:48

Tja als jij een wanprestatie levert heb je geen 40 000 man die je staan uit te fluiten of wel? Hooguit je baas of een paar collega's die lopen te mopperen. Ook blijft dat op het werk. Zo'n voetballer wordt er 24/7 mee geconfronteerd.

25 oktober 2011 om 16:51

Tja als ie het goed doet wordt ie waarschijnlijk ook niet door 40.000 toegejuicht...

25 oktober 2011 om 16:55

Nee, mensen betalen ook geen geld om naar mij te komen kijken op mijn werk. Vergeet niet dat supporters ook hard moeten werken voor hun geld om wedstrijden te bezoeken. Een voetballer bij Ajax verdient gemiddeld een half miljoen per jaar mag er toch wel wat verwacht worden. En als je als voetballer last hebt van de media kan je beter iets anders doen.

25 oktober 2011 om 16:58

Tja, daarvoor ben je profvoetballer. Tja daarvoor verdienen ze bakken met geld. Tja voor hem is het makkelijk om weer een baan te vinden. Z'n jongen moet niet janken, want hij moppert ook niet als hij dat geld op zijn bankrekening heeft staan Het is onzin reactie van jou en mij, maar de vergelijking die jij maakt is uit den domme.

25 oktober 2011 om 17:17

hij heeft ook een iets ander salaris dan dat ik heb...

25 oktober 2011 om 17:28

Ik probeer alleen maar aan te geven dat het lastig te vergelijken is. Ben het er wel mee eens dat het te zot voor woorden is als een voetballer zich niet kan opladen voor de meest beladen wedstrijd van het jaar. Heb je al zo'n mooie baan, gooi je er met de pet naar. Je kan het best uiten, fluiten vind ik altijd meteen zo hard.

25 oktober 2011 om 18:00

Daarvoor verdient hij ook zo veel meer dan de gemiddelde VZ persoon. Hij heeft van zijn hobby zijn beroep kunnen maken.... Als ik op mijn wedstrijd vaak een wanprestatie lever, kan ik de zak krijgen. Als ik zie hoe vaak deze jongens slecht presteren, zitten ze er hoogstens een paar keer naast. En het geld dat stroomde lekker verder...... Kwestie van keuzes maken in het leven.

25 oktober 2011 om 20:13

Het gebeurt nu in een onderlinge wedstrijd tegen de grote rivaal. En niet omdat er voor de eerste keer zo slecht zonder inzet gespeeld werd maar voor de 6e competitiewedstrijd op rij (afgezien van tegen Twente wat wel goed was). Dus ik vind het dan nog wel meevallen als er dan tijdens de rust pas voor het eerst echt hard word gefloten door meerdere supporters.
Op een gegeven moment laat je je hart niet meer spreken maar nemen je emoties de overhand. Ik heb hierboven al meerdere argumenten gehoord die ik nog niet een keer ga herhalen maar het mag toch duidelijk zijn dat voor velen zondag de maat echt vol was.

25 oktober 2011 om 21:56

Jij verdiend een rood rantje inderdaad.

Ik ben het met je eens dat ze gemakzuchtig ogen. Dat zie je op veel momenten in de wedstrijd. Ik wil best wel voetballen met zo'n salaris.

25 oktober 2011 om 22:01

Ik geef je deels gelijk, maar vergeet niet dat supporters juist nog harder moeten "supporten" in slechte tijden. Heb jij weleens een slechte wedstrijd gespeeld op amateurniveau? Hoe zou jij dan voelen om uitgefloten te worden, wanneer je uit vorm bent? Spelers hebben vertrouwen nodig, het is geen kantoorwerk, waarbij je met hard werken altijd zal komen. Spelers moeten groeien, vrij staan, elkaar coachen, maar vooral elkaar willen helpen. Met helpen bedoel ik niet meeverdedigen, maar op een goede positie staan. Ik geef grotendeels Janssen de schuld, omdat hij de snelheid mist en de kwaliteit mist om de goede kant op te draaien. Hij kan geen mannetje uitspelen en is gewoon tactisch veel minder. Wanneer Janssen eruit wordt gehaald, dan zal Ajax excelleren. Helaas heeft Frank de Boer een fout gemaakt door hem te halen en dat zou nog vernederender zijn om hem helemaal niet op te stellen. Frank wilde graag zijn geld goed uitbesteden en als hij dan een misaankoop heeft dan is dit eigenlijk gezichtsverlies voor Frank de Boer. Daarom zal hij met twijfels toch hem opstellen.

25 oktober 2011 om 17:16

Ik vond het ook erg zuur voor Van der Wiel. Natuurlijk speelt hij de laatste tijd als een natte krant, maar dit gefluit helpt echt niet. Hij weet zelf ook wel dat het niet lekker loopt en dan kun je hem beter met zijn allen steunen. Hij kon afgelopen zomer ook weg en dat deed hij niet omdat hij bij zijn club wou blijven. Ik denk dat Van der Wiel dit seizoen zijn oude niveau weer gaat oppakken, daar twijfel ik niet aan.

25 oktober 2011 om 17:24

De laatste tijd? Kom op zeg, hij speelt al meer dan anderhalf jaar slecht en op dit moment is het dramatisch. Verder kon van der Wiel niet weg bij Ajax omdat geen één club concrete interesse in hem had. En waarom denk jij dat van der Wiel zijn oude niveau gaat oppakken dit jaar? Als hij niet snel zijn houding en inzet veranderd ben ik bang dat van der Wiel snel uit de basis gaat verdwijnen.

Inderdaad, kan me nog wel herinneren. Mooie akties waren dat...
Van het Schip " aanmoedigen" vanaf vak M. Mooie tijden

25 oktober 2011 om 21:41

@marrekie
Waren inderdaad mooie tijden! Of de Uefa cup wedstrijden in het Olympisch Stadion tegen AA Gent, Genua en Torino.

Maar John van 't Schip trok mooi zn koppie in als er een hoge voorzet van Bryan Roy kwam, stel je voor dat zijn kapsel door de war ging!

En dat werd ook geaccepteerd door de fans....

''hoe t kan dat je met 10 man wel de wil hebt.. dat hebben we besproken.. of t nou tactisch is of mentaal...''

en dan zegt Frank ineens

''wat er besproken is dat gaat niemand wat aan..''

huh?

25 oktober 2011 om 17:00

"wat er (lees: precies) besproken is dat gaat niemand wat aan."

Niet zo moeilijk om dat te snappen toch?

Je kunt verwachten dat als je een aantal weken achter elkaar niet best speelt, je uitgefloten wordt. Misschien is het niet de beste manier om je club te steunen, maar het is wel een hele logische reactie van het publiek. Het is ook niet zo dat dit alleen bij Ajax gebeurd of zo. Bij Utrecht werden na afloop deze week de spelers ook uitgefloten. Tijdens de wedstrijd waren er ook cynische reacties, net als tegen Van der Wiel. Na de 4-1 zong de Bunnikside redelijk massaal: We gaan Europa in. En: De Strijd gaat beginnen! we gaan van ze winnen! we pakken ze in! die bal moet erin! Na afloop hoor je de spelers van Utrecht ook niet allemaal zeuren over het publiek. Moeten ze bij Ajax ook niet doen.

Luister wat de Boer hier zegt klopt allemaal wel maar om ff terug te komen met dat in de spiegel kijken, Ajax speelt momenteel een Barca achtig systeem met Siem de Jong in de spits, iedereen in ieder geval ik zie dat dat niet werkt de Jong heeft tegen Zagreb 5 opgelegde kansen gekregen waar er geen enkele van tussen de palen is gegaan hier had minimaal 1 van binnen moeten gaan (die kans voor open goal 1e helft), volgens mij heeft Bulykin er vorig seizoen er bij ADO wat behoorlijk met de kop gemaakt en wordt gebruikt om 10 min in te vallen, de Boer zou gewoon eens moeten proberen met een spits te spelen vanaf het begin want Siem de Jong speelt al wekenlang slecht en de Boer laat 'm gewoon staan. Het gebeurt steeds dat Ajax in de problemen komt en dan komt er actie zowel in spel als met wissels? wat wil Bulykin doen in 10 a 20 min precies geen reet, Siem de Jong rendeert gewoon niet in de spits en heeft een vormcrisis ma misschien bewijst ie het ongelijk de komende weken, ik vind in iedere geval dat Ajax er moeilijk scoort en afgelopen zondag tegen Feyenoord had je net zo goed met 10 man kunnen spelen want ik heb Siem de Jong alleen maar voor spek en bonen zien rennen als opvulling van het veld.

26 oktober 2011 om 14:28

Jonge wat moet ik over siem de jong zeggen. Speelt al maanden lang klote. Wint geen duel! of het nou over de grond is over de lucht hij wint niks.

Maar wordt nooit gewisseld door Frank! Ik snap dat niet. maar gelukkig ben ik niet de enige.

sesamstraat is wel een goede!
ik weet nog wel vorig jaar toen ik in het uitvak bij utrecht zat.
er was nog niet gescoord volgens mij en het hele utrecht publiek begint slaap kindje slaap te zingen. en toen scoorde ze wel opeens! heel apart en ook ludiek!

Goed dat Frankie aangeeft dat ook in de gloriejaren een kritisch publiek aanwezig was en dat nu eenmaal bij Ajax en haar historie hoort.
Ik vind het ook niet zo gek trouwens....al weken hapert de Ajax voetbalmachine. Simpele combinaties zoals een 1-2-tje of een driehoekje zijn al wekenlang niet aanwezig in het spel. Spelers bieden zich niet aan en zijn te lui om een gat in te duiken om zo ruimte voor de medespeler te creeëren. Op deze manier krijg je het tegen FC Emmen nog moeilijk. Het valt me op dat niemand het over het vertrek van Demy de Zeeuw heeft. Achteraf gezien wellicht toch te makkelijk laten vertrekken? Ik vrees niet dat het spel zomaar ineens verbeterd en denk dat een nieuwe impuls in de vorm van een aankoop plaats zal moeten vinden. Iemand met een actie, dreiging en onvoorspelbaarheid in het spel....een Assaidi bijvoorbeeld.
Ik hoop dat de Ajax aanhang haar spelers blijft steunen en dat hiermee de ommekeer een feit wordt. Maar vraag me hardop af of het een mentale kwestie is of toch een kwaliteitskwestie.

Het ajax - publiek is ook niet fantastisch. Als ik in de Arena zit is het eigenlijk alleen vak410 die zingt. Dan zijn er nog wel enkele die in andere vakken proberen mee te zingen, maar het grootste deel van het stadion zit rustig op hun stoeltje. En het Ajax publiek is ook kritisch. Aan de ene kant begrijp ik dat wel, omdat vaak ook wanprestaties worden geleverd, maar ik vind het soms ook te ver gaan. Bij de eerste beste kans van Feyenoord hoorde je al gefluit. Dat kan niet vind ik. Janssen heeft wel gelijk dat je meer achter je ploeg moet gaan staan.

25 oktober 2011 om 17:55

Je zou ook kunnen redeneren dat als het publiek zijn onvrede uit je als speler er alles aan gaat doen om ze wel tevreden te krijgen en wellicht nog wat harder werken. Dan kan het gefluit ook een positief effect hebben op een ploeg. Iedereen ziet dat Ajax echt dramatisch speelt, in zo'n geval mag het publiek best zijn onvrede uiten wat mij betreft. Helemaal als het lijkt alsof niet iedereen 100% geeft, tegen Feyenoord nota bene. Ik heb meer moeite met het uitfluiten (of cynische applausje) van vd Wiel. Dat is wel erg direct op de persoon, die het al moeilijk heeft. Lijkt me niet dat dat helpt. Ajax faalt als ploeg op het moment, niet alleen door vd Wiel.

25 oktober 2011 om 19:58

@ajaxchamps

Ik redeneer zo , wanneer is het belangrijker om achter je club te staan ? In een wedstrijd waarin het totaal niet draait of in een wedstrijd waar het wel lekker loopt ? Ik weet niet hoeveel Ajacieden wachten op wedstrijden die aan dat laatste criteria voldoen , maar we hebben er 2 achter elkaar gehad thuis. Maar dan komt ineens het verhaal dat het dramatisch was... Ja , moet je soms alleen je club steunen als het goed gaat ? dat is niet onvoorwaardelijk.

De sfeer van Ajax - Dinamo Kiev en Ajax - FC Twente vorig seizoen (wedstrijden waarin het beide goed ging op het veld), die moet je hebben als het totaal niet draait, dat zou pas helpen de spelers te motiveren.

Waarom halen veel mensen elke keer dat salaris erbij. Is helemaal niet relevant. Zou van der Wiel met een hoger/lager salaris anders presteren? Blijf achter je club/spelers staan. ik geloof niet dat er ook maar een speler is die denkt laat ik vandaag eens slecht gaan spelen, lekker laks ogen en 10 slechte voorzetten geven. Misschien dat mensen denken dat het helpt om spelers uit te fluiten en cynisch te klappen. Ik denk van niet. Sterker ik denk dat het gemiddeld gezien het resultaat negatief beinvloed. Conclusie mensen die dit doen hebben een negatieve waarde voor een club en zouden in het belang van de club beter thuis voor de televisie kunnen gaan zitten fluiten schelden enzovoort.

Wat doet Ooijer daar nu, gaat hij net als apen(niet beledigend bedoeld naar Vurnon) vlooitjes eten uit het haar?

De Boer heeft gelijk, en veel fronten zal hij ook zeer zeker zichzelf recht in de spiegel moeten aankijken, maar dat kan hij ook volgens mij. Hij lijkt me nog steeds een erg intelligente man, en hij vind zeer zeker wel een manier om zijn team te motiveren. We hebben het altijd over talenten die wel eens hun terugslag krijgen in hun prille loopbaan. De loopbaan van Frank is ook nog maar net begonnen, en misschien is dit wel even zijn terugslag. Laten we(sowieso de ajacieden) hopen dat hij uit zijn dip komt en zijn toppen verhoogd.

25 oktober 2011 om 18:21

Hahahahah Steppie03, ik had dezelfde post in gedachte.... Ik vond het ook wel komisch haha.
Misschien een grijs haartje ofzo maja dan nog haha

Naja hij is iig nog van waarde voor de selectie zullen we maar zeggen.

Vroeger was alles 'beter'... Even wat anders,

wat kan ik me toch mateloos irriteren aan die Siem de Jong. Zelden zon matige voetballer gezien bij Ajax... Ziet het spelletje niet, onvoorstelbaar traag, matig in de combinaties..... en toch word hij nooit gewisseld! Hopen dat Frank eens iemand anders de kans geeft want ik kan me niet voorstellen dat er iemand gecharmeerd is van de voetballer Siem de Jong en zo ja, dan zou ik graag de argumenten eens willen horen!

Ik denk namelijk dat Siem uitstekend vervangen kan worden in zijn huidige vorm.

Verder, als er elke wedstrijd met zo weinig passie en beleving gevoetbalt gaat worden dan vrees ik voor meerdere fluitconcerten

25 oktober 2011 om 18:46

Hier ben ik het roerend mee eens Siem de Jong speelt het hele seizoen al matig en de Boer moet gewoon eens met een spits gaan spelen, Bulykin bijvoorbeeld die heeft er vorig seizoen bij ADO genoeg gemaakt, Siem de Jong heeft kansen te over gemist uit bij Zagreb en daarbij dat is ook het hele probleem momenteel bij Ajax ze scoren moeilijk en de Boer laat de Jong gewoon al veel en veel te lang staan, dat ie dat zelf niet ziet is onbegrijpelijk. Siem de Jong heeft afgelopen zondag tegen Feyenoord de hele wedstrijd voor spek en bonen rondgelopen, ze hadden net zo goed met 10 man kunnen spelen, hij verkeert echt in een vorm crisis. Als de Boer Bulykin zo weinig speeltijd wilt geven en nooit eens vanaf de basis laat starten waarom halen ze hem dan in godsnaam, er is niets ondankbaarder dan ff 10 a 20 min invallen en dan nog proberen een goal te maken. Als Ajax geen vertrouwen in Bulykin heeft moeten ze in de winterstop maar weer een spits gaan kopen, want je ziet nu wel Kolbein geblesseerd en de rapen zijn gaar ze scoren veel te moeilijk en hebben geen afmaker, ik zou zeggen probeer gewoon Dimitri eens uit die jongen is zo sterk als een paard in de box.

25 oktober 2011 om 18:56

Inderdaad, kansen te over gemist. Nu is deze jongen van nature ook geen echte spits, maar ook op het middenveld vind ik hem gewoon ronduit slecht. De ballen die hij kaatst (over 2/3 meter) komen 9 van de 10 keer gewoon niet aan, en in de combinaties komt hij ook gewoon zoveel snelheid tekort voor het Ajax spel. Eigenlijk gewoon een hele simpele voetballer vind ik het, die als hij als beoordeling een 7 haalt het al hoog is.

Maar het probleem ligt wat mij betreft bij de Boer die het gewoon vertikt deze jongen te wisselen, hoe dramatisch hij ook speelt. Ik lees/hoor het zoveel, eigenlijk hetzelfde geval als met Janssen. Het lijkt wel of iedereen het ziet, behalve de Boer.

Waarna ik me dan weer af vraag, is Frank de Boer wel de juiste persoon voor dit Ajax of is mijn oordeel te snel en heeft hij gewoon nog de tijd nodig om een geoliede machine te creeeren waarbij de vreugde er van af straalt?.....

Ik hoor graag van jullie!

25 oktober 2011 om 19:02

We lunnen moeilijk doen alsof het aan de boer ligt, zoveel trainers en nooit is iets veranderd. Misschien komt dat als we voor de verandering ns een trainer aanhouden..

25 oktober 2011 om 19:27

Feit is dat De Boer nu al een aantal cruciale fouten heeft gemaakt met spelers.

Allereerst Daley Blind linksback (oa tegen Musa), terwijl iedereen zag dat Blind totaal ongeschikt als linksback tegen een snelle rechtsbuiten.
Verder zat hij ernaast met Theo met de punt naar achteren.
Nu is de vraag hoelang hij De Jong de hand boven het hoofd houdt.

Ik moet wel zeggen dat ik het in eerste instantie begreep dat hij voor De Jong koos. Die heeft namelijk bewezen die positie goed in te kunnen vullen.

Maar het houdt een keer op met het krediet, De Jong speelt dramatisch dit seizoen.

25 oktober 2011 om 19:30

De jong heeft ook gewoon pech tot nu toe in de spits. Paal lat, net naast, maar stond er wel. Zondag was hij idd slecht maar wie niet? Alsof het met bulykin ineens top was geweest, dan was het ook nog steeds lange halen snel thuis.

25 oktober 2011 om 20:05

Ik begreep ook in eerste instantie dat hij voor de Jong koos, het is een hele totale voetballer. Alleen vind ik dat hij op alle fronten nu gewoon tekort komt. Nu is het inderdaad ook zo dat als die ballen er wel invallen, we nu misschien heel anders hadden gepraat. Nu ben ik nooit gecharmeerd geweest van Siem de Jong, omdat ik vind dat je met Siem nooit een goed voetballende ploeg kan creeeren omdat hij voor snel positiespel het nodige inzicht mist. Vorig jaar compenseerde hij dat min of meer met doelpunten, die hij nu dus niet maakt en dus volledig door de mand valt. Het is mij dan ook volkomen onduidelijk waarom er geen andere spelers de kans krijgen, ik noem bijvoorbeeld Lodeiro. En zo zijn er nog een aantal spelers die een kans verdienen als ik Siem dan zo zie spelen.

Nu neem ik Siem de Jong omdat hij nooit wordt gewisseld, maar zoals Afcaxx al aangeeft; het loopt al jaren niet bij Ajax. Ik vind het spel over het algemeen genomen ondermaats voor de grootste club van Nederland. Nu word de Boer als de verlosser gezien maar mijn vraag is dus nu; Is de Boer wel de geschikte kandidaat om deze taak op zich te nemen?

In mijn ogen, en Cyprioot zijn reactie vat hoe ik het zie ook goed samen, heeft Frank de Boer met zijn wisselbeleid nu al een aantal keren flink gefaald!

Frank heeft tijd nodig... Wij zijn Ajax, wij zijn de beste... Een onsmakelijk aan elkaar verbonden formule die het Frank erg moeilijk maakt zo.......

We mogen best wel klagen. in de afgelopen 2 jaar heb ik 3/4 goede wedstrijden gezien. Als je dan ziet dat ze het niet eens kunnen opbrengen om een beetje druk te zetten en gewoon de mindere zijn tegen feyenoord in de arena dan doet dat pijn. De reactie van janssen was ook niet best. Begrijp wel dat het niet helpt enzo maar je kan het ze moeilijk kwalijk nemen, zonde vd tijd om dit soort potjes aan te zien. En is allemaal gemakzucht na 1 goede wedstrijd tegen zagreb dachten ze feyenoord op halve kracht ook wel te kunnen hebben.

25 oktober 2011 om 20:07

''in de afgelopen 2 jaar heb ik 3/4 goede wedstrijden gezien ''

waar heb jij in 2009/2010 gezeten dat je maar 3/4 goede wedstrijden hebt gezien in 2 jaar ? Of hanteer jeeen belachelijke hooge maatstaf voor het begrip ''goed''. Ik merk wel eens vaker op dat een aantal van mijn mede Ajacieden hun beoordelingsformuleren uit de jaren 90 nog hebben en nog niet naar de beoordelings begrippen van afgelopen decennium zijn gegaan. Ik mag hopen dat het niet het geval is , want dan zal het wel even schrikken zijn.

25 oktober 2011 om 20:20

De laatste keer dat ik echt van Ajax heb genoten is .....

Ik wil niet vergelijken met de jaren '90 want dat zou niet reeel zijn, maar ik vind bijvoorbeeld AZ en Twente de laatste jaren verzorgder voetbal spelen dan Ajax.

Als beste club van Nederland moet je ook streven naar het beste voetbal van Nederland en dat speelt Ajax al ruim 5 jaar niet meer vind ik. Het verschil tussen Ajax en clubs als Twente, Az word gewoonweg steeds kleiner en dat moet je met me eens zijn toch?

Het is de arrogantie die Ajax opbreekt. De beste willen zijn, maar over het algemeen niet het beste voetbal spelen.

Ik ben Ajacied maar ik kan bij vlagen maar genieten van Ajax de afgelopen jaren.

25 oktober 2011 om 20:32

@mesarez

Ja en misschien moeten we dat voorlopig maar eens accepteren en De Boer de tijd geven om eraan te werken. Natuurlijk streeft Ajax naar het beste voetbal , maar als je op de weg naar het beste voetbal al het beste voetbal verwacht dan is dat dus niet realistisch. Het verschil met AZ en FC Twente is zoveel kleiner geworden als gevolg van jaren van wanbeleid bij onze eigen club. De verschil word wel weer groter , alleen je moet de tijd geven.

Ik heb al aangegeven dat AZ geen onderdeel van de structurele top kan worden , het mist de achterban en daardoor vele middelen om een topclub te zijn. FC Twente was eigenlijk al jaren een subtopper die het dichtst tegen de top aanzat. Of zij het volhouden valt ook nog te bezien, de kans is een stuk aannemerlijker dat Feyenoord , PSV en Ajax met z'n drieen over een aantal jaar weer de top 3 vormen.

Ondertussen , zo goed als los van het hele procces rondom het veld, moeten we op de tribunes veder groeien. Supporters die fanatiek hun club willen aanmoedigen moeten die kansen krijgen , de afhankelijkheid van de sfeer ten opzichte van het veld moet stukken kleiner. Bij een topclub als Ajax hoort ook de beste sfeer van Nederland , een aspect om aan te werken waar zowel jij , ik als iedere andere Ajacied op de tribunes zijn bijdrage moet leveren.

25 oktober 2011 om 20:35

sorry ik rekende vanaf 2009/2010, dat was een heel leuk seizoen. Vorig jaar was helemaal kut, op twente na dan..

25 oktober 2011 om 21:04

@ adzevedo

Ok ik moet zeggen dat je het goed onderbouwt en dat ik me goed kan vinden in je reactie.

Wel wil ik nog even benadrukken dat het mij niet zo zeer erom gaat of AZ in potentie een topclub is. Ik vind het voetbal wat zij laten zien gewoon aantrekkelijker om te zien, los gezien van het feit dat AZ een middenmoter is. Het lukt niet altijd en het ontbeert ze af en toe aan individuele kwaliteiten maar de intentie is er. En die intentie zie ik bij Ajax gewoon veel te weinig! Jongens als Eriksen, Boerrigter, Boilesen en met vlagen Verthongen willen mij nog wel eens doen opveren maar voor de rest moeten we het toch hebben van afstandschoten en dode spelsituaties.

Dat kan en mag gewoon niet bij een club als Ajax en ik hoop ook van harte dat de Boer wel de tijd krijgt om de boel op de rit te krijgen want de potentie is er! Ik geloof er heilig in alleen dat doe ik al meer dan 5 jaar begrijp je? En met mij het hele Ajax publiek. Zo lang moeten wachten en toch de beste willen zijn. De Boer heeft mij ook nog niet overtuigd, maar het vertrouwen heb ik nog wel en ik hoop van harte dat hij er uitkomt.

Het word eens tijd dat de selectie van ajax ballen kweekt weg met die babyvoeding en aan het mannenvoer.
Spelen en winnen en niet zeiken en janken.

Ik vind Frank echt duidelijk vergeleken met andere trainers:
Journalist: Wat werd er in het gesprek nog meer gezegd?
Frank: Nouuu ehh, dat gaat verder niemand aan.

Ze moeten zich eens realiseren dat de mensen veel geld betalen om die wedstrijden te zien en ze elke week weer een wanvertoning te zien krijgen van een stelletje overbetaalde voetballers die totaal geen inzet tonen!!!!dat is wat ons irriteert en dat mogen we best laten merken.

25 oktober 2011 om 22:13

Ja ik begrijp je deels, maar wij als Ajaxieden moeten juist geduld hebben en steunen. Het zijn ook nog spelers van 23 jaar of nog jonger. De prijzen worden toch aan het eind uitgedeeld en wij staan nu 8 punten achter. Daarnaast moet je kijken naar de programma dat Ajax de afgelopen maand heeft gespeeld. AZ x2, Feyenoord, Real Madrid, Dynamo Zagreb, FC Groningen, Twente, PSV en Olympique Lyon (en tussendoor nog Noordwijk dat tevens onze enige overwinning was). Dan kan je nog zeker spreken van een redelijk tot goede examen waar wij zonder al teveel schade doorheen zijn gekomen. Wij staan 2e in de Champion League! Wij staan 8 punten achter op de koploper. Aan de andere kant wij speelden wel thuis tegen al deze bovengenoemde team, dus ik geef je wel deels gelijk! Alle clubs boven Ajax moeten nog tegen elkaar, dus zij laten gegarandeert punten liggen! Zoals Cruijf zei: het is makkelijker om in het wiel te blijven en dan aan te vallen, dan koploper te blijven de hele tour! Kijk naar de afgelopen Tour de France, de winner (die geen eerste was!) kaapte enkele etappes voor Parijs de gele trui. En afgelopen jaar deed Ajax dat en nu zal dat weer gebeuren! Geloof mij!

Hij wil er volgens mij mee zeggen dat het elftal al zo diep gezakt in dat hij hier hoop uit put

frank de boer is een trainer met potentie. Laten we eerlijk zijn? Hij is nog niet goed genoeg om ajax te managen. Een interim periode zie vorig jaar was natuurlijk prima en laten we eerlijk zijn met het nodige geluk kampioen geworden. Maar de trainer van ajax moet toch een door gewinterde coach zijn, die begrijpt hoe je met weerstanden, onvrede en tegenslagen moet en kan omgaan. De boer heeft deze ervaring niet, alleen als speler, echter is dit toch een wezenlijk verschil! Denk je dat als CO of Hidink voor de groep had gestaan, dit was gebeurd, echt niet! Voetballen kunnen die gasten wel, echter is voetbal steeds meer een psychologisch spel en je kan de boer ook niet kwalijk nemen, dat hij die ervaring niet heeft.

Als Feyenoorder vind ik het best, laat het maar rommelen in a dam. je zal zien aan het einde van het seizoen is de boer vertrokken.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren