Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Update: Vitesse presenteert zelfde hoofdsponsor als FC Utrecht

Laatste update:

Om 13:00 uur zal Vitesse bekendmaken welke hoofdsponsor zich heeft verbonden aan de club, maar Voetbal International zegt reeds te weten om welk bedrijf het gaat: Simpel.nl. Dat bedrijf sponsort ook een andere club in de Eredivisie; FC Utrecht. Zondag prijkt de naam van de nieuwe sponsor in elk geval voor het eerst op de borst van de Vitesse-spelers.

Woensdag maakte Vitesse bekend dat het een nieuwe geldschieter had gevonden voor de shirtsponsoring. De club speelde dit seizoen met de naam van Stichting Spieren voor Spieren op het tenue, maar bleef wel doorzoeken naar een betaalde hoofdsponsor.

Tijdens de derby van zondag tegen NEC zal naar alle waarschijnlijkheid Simpel.nl op de shirts van de Arnhemse club verschijnen. Vitesse is de laatste van de drie Gelderse profclubs, die allen het seizoen zonder hoofdsponsor begonnen, die er in is geslaagd een nieuwe sponsor te vinden.

Update donderdag 13 oktober 13:22 uur - Vitesse presenteert zelfde hoofdsponsor als FC Utrecht
Vitesse heeft donderdag officieel laten weten dat Simpel.nl zich aan de club verbonden heeft als hoofdsponsor. "Simpel verbindt zich in ieder geval het lopende seizoen en het komende seizoen aan de Arnhemse club. De grootste sim-only aanbieder van Nederland is tevens shirtsponsor van FC Utrecht", zo stelt Vitesse in een verklaring op de officiële website. Aan Voetbal International zegt de KNVB dat het geen probleem ziet in twee clubs met dezelfde sponsor. "Het is toegestaan. De uiting van Vitesse is bij ons bekend en voldoet aan de richtlijnen die in het reglement staan", aldus een woordvoerder.

Eén bedrijf dat twee clubs sponsort moet gewoon kunnen

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

PSV nu ?? Ajax 2018/2019 ??
Reacties
13 oktober 2011 om 19:57

Volgens mij voelen jullie in Arnhem een beetje minderwaardig omdat het Groningen wel lukt met een gedegen beleid de top te bereiken, anders dan een suikeroom met een zak met geld binnenhalen, simpel....

13 oktober 2011 om 21:31

Mail je me ff als jullie die top bereiken, volgens mij stijgt het in Groningen een beetje naar hun bol na 1 redelijk goed jaar haha

13 oktober 2011 om 21:35

Wat zit je nu dom te zwetsen over minderwaardigheid?
waar haal je dat vandaan? Vitesse supporters wordt juist verweten het tegenovergestelde te hebben. Je lult echt uit je nek.
Over welke top heb je het trouwens? Sinds wanneer is Groningen een topclub?

Groningen probeert nu de top te halen met mooie plannen maar wel via een externe financier/sponsor.
Zoveel verschil zit daar toch niet in? Het binnenhalen van Simpe heeft ook niets te maken met Jordania. Dit is gewoon een onderdeel en gevolg van het nieuwe beleid!

Beetje simpeltjes om met dezelfde hoofdsponsor aan te komen zetten maar goed. Simpel.nl pakt wel lekker reclame zo.

Ik hoop dat VI ernaast zit, bij Utrecht vind ik het niks om met zo'n naam rond te gaan lopen dus bij Vitesse net zo.

Laten we dan maar hopen dat dit een voorschotje op de overwinning van as Zondag is.

Wie is de volgende partij waar Simpel gaat sponsoren ... ik zet mijn geld op Nec!

Haha Simpel maakt handig gebruik van het feit dat clubs zitten te springen om een shirtsponsor!

13 oktober 2011 om 12:52

Vitesse zat juist niet te springen om een sponsor. Ze zijn juist uitvoerig op zoek geweest.

13 oktober 2011 om 12:59

Volgens Jordania zijn ze niet eens op zoek geweest, maar hebben ze gewacht tot een partij naar Vitesse kwam.

13 oktober 2011 om 13:11

Dat werd wel gezegd ja, ze wouden een 'a-merk'. Als er zich tegenwoordig een sponsor aandient, kun je die voor een redelijk bod gewoon niet afslaan, ook Vitesse niet. Maar het is toch beslist niet een sponsor waar ze op hoopten.

En trouwens Nemert, je spreekt jezelf nogal tegen; ze zaten er niet om te springen, maar waren wel uitvoerig op zoek?

13 oktober 2011 om 13:11

En kwamen bij simpel uit?

Iedereen kan zo zien dat simpel geen miljoenen bedrijf is maar low budget bedrijf. Kijk als je zoals AZ 3 miljoen krijgt dan moet je het doen. Alleen geloof ik niet dat Simpel een miljoen euro kan betalen.

Check de gegevens maar bij kamer van koophandel.

Shirtsponsors liggen niet voor het oprapen. Kijk maar naar de hoeveelheid clubs wat problemen met de sponsoring hebben.

Heb zo het vermoede dat de Bakrekening van Jordania minder gevuld is als men doet voordoen. Zijn handelswijze lijkt er op dat het blufpoker is.

Waarom ga je met iets als Simpel zaken doen als je zo'n machtig figuur bent. Dan had hij toch een buitenlands bedrijf kunnen zoeken?

Jij denkt dus echt dat Jordania zorgvuldig dit heeft gekozen? Denk dat Jordania een gat in het lucht sprong toen eindelijk iemand zich melde.

Niet veel bedrijven staan te springen om met iemand in zee te gaan die vrij vreemde imago heeft. Die met pistolen heeft popen zwaaien op een jeugdcomplex.

Blufpoker. Die pistool was vast ook niet geladen.

13 oktober 2011 om 13:25

Simpel.nl is een dochteronderneming van T-mobile en dat is wel een A-merk.

13 oktober 2011 om 13:32

AZ krijgt echt geen 3 miljoen per jaar van Afas. In ieder geval niet om op het shirt te staan. En zelfs in combinatie met de naming rights voor het stadion moet ik nog zien of het om 3 miljoen gaat.

13 oktober 2011 om 13:48

Met een pistool zwaaien wat niet geladen is, als dat al waar is, is minder erg dan mensen geestelijk en financieel kapot maken met woeker polissen, om de grote jongen uit te hangen. AZ is kampioen geworden voor een paar jaar terug, maar als er een kampioenschap in de eredivisie is gejat, is dat van AZ wel, en wel door voor het merendeel hard werkende mensen te besodemieteren.

Schaam je, dat je zulke opmerkingen durft te maken..

13 oktober 2011 om 14:37

@ fluppeke

Sterk!!

Mag de hypocrisieprijs naar king AZ

13 oktober 2011 om 15:49

Dat het uiteindelijk simpel.nl geworden is verbaasd me een beetje en ben ik eerlijk gezegd ook een beetje teleurgesteld over. Toen ik echter hoorde wat deze sponsor aanbood snapte ik wel dat Vitesse dit aan nam. 1,6 miljoen om 1,5 jaar op een shirt te staan is voor een club in opbouw gewoon een aardig bedrag. Utrecht krijgt minder dan dit bedrag en heeft ook nog eens hun shirts door simpel.nl laten verkl*ten, terwijl bij ons de shirts niet veranderen. Zo slecht is dit dus niet...

13 oktober 2011 om 17:42

tja, en dat zegt dan iemand van een club die werd geleid door een witteboorden crimineel die vele mensen financieel heeft omgelegd.
Over selectieve verontwaardiging gesproken..

Aangezien T mobile achter dit bedrijf zit kan ik goed leven met de huidige sponsor. De shirts zien er ook gewoon goed uit.

13 oktober 2011 om 17:50

Fluppeke toch. Heb je een onvoldoende gehaald op school? Is je schepje of je zandvormpje gestolen?
Natuurlijk is dat kampioenschap niet gejat en zeker niet door het besodemieteren van hardwerkende mensen.
Die hardwerkende mensen hebben zich Laten besodemieteren doordat ze dollar tekens in de ogen kregen van aanbiedingen aangevraagd bij Dsb. Moet jij eens opletten hoeveel mensen in reclame uitingen trappen met de hebzucht die een mens eigen is en dan de kleine letters vergeet te lezen. En dan achteraf klagen dat men duurder uit is. Ja, dat had men kunnen lezen en weten. Anders was Dirk wel in het gevang terecht gekomen maar wat hij deed was niet strafbaar. Weliswaar op een hellend vlak maar toch.

13 oktober 2011 om 19:21

Als jij denkt dat ik nog op school zit of in de zandbak speel, heb je het goed mis, ik denk zelfs dat het je domheid illustreerd. Voor mij, en ik ga er je naam lezende vanuit dat je in 1968 geboren bent, heb jij nog steeds de rand van de pispot aan de kont. Daar moet je het mee doen.

13 oktober 2011 om 22:40

Laat dat dan ook eens blijken uit je reacties. Als ik die van jou lees ben je inderdaad de fase van groep 1 niet voorbij. Jij probeert mij het tegendeel aan te tonen maar dat doe je op een dusdanige wijze die mij sterkt in mijn bovengenoemde denkwijze. Aan jou om het op een respectvolle en volwassen manier te weerleggen

13 oktober 2011 om 23:25

Altijd mooi dat als het op VZ aan komt op leeftijden, beide partijen opeens zo veel mogelijk mooie woorden en ingewikkelde zinsconstructies gaan gebruiken.

On: Simpel.nl is misschien niet de eerste sponsor waar supporters van Vitesse aan zaten te denken. Maar ik ben allang blij dat we een sponsor hebben die het shirt niet gods verneukt, zoals Afab of Zuka.

Zondag dus Voorschotje tegen Simpel.nl

Supporters du nu al een A merk verwacht hadden tonen geen realiteitsbesef. Daar is het nog te vroeg voor.. Laten ze dit seizoen eerst maar eens zien dat er daadwerkelijk stappen gemaakt zijn. De eerste pasjes zijn gezet.

13 oktober 2011 om 13:36

Vitesse gaf eerder zelf aan dat het op zoek ging naar een A-merk.
Ben het wel met je eens dat dat niet reëel is. Als je ziet hoe lang het duurde voordat er überhaupt een sponsor kwam, dan kan je veronderstellen dat dit een prima sponsor is.

Is het dan wel een grote sponsor? Ik bedoel ze zullen geen miljoenen in beide clubs pompen, toch? Het is iig beter dan de sponsor wat ze hadden, die helemaal geen geld genereerde

Poll
Eén bedrijf dat twee clubs sponsort moet gewoon kunnen

En of dat moet kunnen kijk maar naar Fly Emirates die bijvoorbeeld Arsenal , Paris sgt germain en Ac Milan sponsoren .

13 oktober 2011 om 12:49

Eerst was dat ook met Bwin als ik mij niet vergis

13 oktober 2011 om 13:13

ja klopt dat was met Ac milan & Real madrid.

13 oktober 2011 om 20:19

begin jaren 90 hadden bayern münchen, ac milan en psg Opel op hun borst staan dus zo raar is het niet nee

13 oktober 2011 om 13:08

Heb de poll niet ingevuld. De voorbeelden van jou, zijn bedrijven die in twee verschillende landen en dus competities, voetbalclubs sponseren.
Vitesse komt uit in dezelfde als waar mijn club die sponsor heeft en dat voelt mij wat onwennig.

13 oktober 2011 om 13:11

En dan vergeet je ook nog Hamburger SV, maar eigenlijk is de poll een beetje krom. Fly Emirates is namelijk (volgens mij) sponsor van meerdere clubs uit verschillende landen, maar niet van twee clubs uit hetzelfde land.

Maar in principe heb je gelijk, alhoewel dan natuurlijk de vraag is of het slim is van Simpel.nl, aangezien de mensen dan gaan denken dat ze per sé klanten nodig hebben waardoor Simpel.nl een slechtere naam krijgt..

Buiten dat, mag Vitesse blij zijn dat ze een sponsor hebben gevonden.

13 oktober 2011 om 13:30

In Nederland is het niet uniek dat één sponsor bij 2 verschillende clubs shirtsponsor is. Als ik mij niet vergis was een paar jaar geleden "kroon Worst" zowel shirtsponsor bij Veendam als bij Cambuur.

13 oktober 2011 om 13:34

In Portugal was een aantal jaren voor zowel Sporting, Benfica en Porto dezelfde sponsor als ik mij niet vergis. Ook Glasgow Rangers en Celtic hebben een poos met dezelfde sponsor rondgelopen.

13 oktober 2011 om 13:34

Ja natuurlijk moet dat kunnen. Sterker nog: soms *moet* het gewoon. Je kunt sponsoren wat je wilt, als je *of* Boca *of* River Plate kiest (en dat kun je nog wel doortrekken naar Glasgow en Belgrado bijvoorbeeld), dan verlies je meer aan omzet bij supporters van "de andere kant" dan dat je wint bij de rest.

13 oktober 2011 om 14:01

maar dat is in verschillende landen!
Vind het gewoon schandalig dat een bedrijf 2 voetbalclubs mag sponsoren uit dezelfde competitie!! En kom niet met Cl/el a.u.b.

Dit was dus het bedrijf waar ze o zo lang op hebben gewacht??? Vind het maar niks, simpel.nl.... Zoveel geld zouden ze er niet uit krijgen, want als telecom bedrijf is simpel.nl niet groot genoeg!

13 oktober 2011 om 15:51

1,6 miljoen voor een contract van 1,5 jaar is voor een middenmotor in opbouw gewoon een mooi bedrag...

14 oktober 2011 om 09:35

Jaa opzich een mooi bedrag inderdaad, maar kom op je kan vitesse sponsoren; had toch wel enigzins verwacht dat er een grotere bedrijf op zou staan!
Vitesse is op dit moment de toekomst, of we het nou graag willen zien of niet

In het inleidende stukje staat: " Zondag prijkt de naam van de nieuwe sponsor in elk geval voor het eerst op de borst van de Vitesse-spelers."

In het laatste stukje staat: "tijdens de derby van zondag tegen NEC zal naar alle waarschijnlijkheid Simpel.nl op de shirts van de Arnhemse club verschijnen."

Wat is het nou?

13 oktober 2011 om 12:51

-

13 oktober 2011 om 12:57

Als je goed leest, denkt VI dat het Simpel.nl wordt en dat is het verschil. Zondag de nieuwe sponsor die waarschijnlijk Simpel.nl is.

Valt me toch behoorlijk tegen, geeft wel aan dat het op dit moment gewoon heel moeilijk is om een sponsor te vinden.

Iets is beter dan niets.. Simpel

Simpel.nl is een bedrijf dat vorig jaar is ingelijfd door T-mobile. Het lijkt er dus op dat T-mobile vertrouwen heeft in het meerjarenplan van Vitesse wat een goed teken is.

Indien Vitesse de stijgende lijn volhoud en daadwerkelijk over een paar jaar meedraait in de top, zal het shirtsponsor wel veranderen in T-mobile. Dat lijkt me ook de achterliggende gedachte. En dat zal dan een enorme financiele prikkel worden, maargoed dat is vooralsnog koffiedik kijken.

13 oktober 2011 om 13:08

@sakili:

Dat is allemaal nogal erg optimistisch, niet? Er zijn momenteel nog weinig bedrijven die grote bedragen in Vitesse willen steken als sponsor. Dat heeft met name te maken met de aanwezigheid van Jordania. Een wat obscure man waarmee grote bedrijven op dit moment nog niet geassocieerd willen worden.

De plek op het shirt van Vitesse was daarom waarschijnlijk niet al te duur en daarom heeft Simpel.nl toegehapt. Het is wel erg voorbarig om te zeggen dat de sponsor op termijn wel zal veranderen in T-mobile.

13 oktober 2011 om 13:38

En daar is Appie weer, je constatering is juist, maar je achterliggende reden weer lekker fantasievol. Wat dat betreft ben je consequent in al je onzin.

Alle clubs hebben moeite met het vinden van sponsors en als Jordania de reden voor Vitesse is, vertel jij mij dan maar eens wat de criminele activiteiten zijn v/d directie van de Graafschap en NEC als zij met nog veel kleinere sponsors aan komen zetten?

T-moble lijkt me ook veels te voorbarig.

13 oktober 2011 om 13:47

Inderdaad, zoals ik al zei is het vooralsnog koffiedik kijken. Maar gezien het feit dat Simpel.nl bij T-mobile behoort kan dit op de langere termijn een mogelijkheid zijn.

Vitesse heeft ambities en gezien de verwachtingen die er binnen de club heersen lijkt het mij niet anders dan dat er bij de onderhandelingen met een sponsor, de langetermijnvisie gedeeld word met de desbetreffende sponsor.

Het feit dat Simpel.nl een reus in de hoedanigheid van T-mobile als eigenaar heeft kan niet onopgemerkt blijven. Het is namelijk het proberen waard en mocht Vitesse daadwerkelijk groeien naar een topclub (wat nog te bezien valt) dan is T-mobile gegarandeerd van nóg een plekje in de spotlights.

Het lijkt mij dan ook een strategische zet van T-mobile op dit moment, maar zoals jij ook aangeeft blijft het afwachten. Daarnaast doet het er vrij weinig toe of Jordania een obscure man is of niet. Zodra je meedraait in de top van het bedrijfsleven dan blijven er nagenoeg alleen maar obscure mensen over. Zo zit dat wereldje nu eenmaal in elkaar.

13 oktober 2011 om 14:03

@haunted:

Het is helemaal niet lekker fantasievol. Het is gewoon de waarheid. Ik zeg niet dat Jordania een gangster is, maar het is wel een man die nogal wat te bewijzen heeft.

Jordania werd in het verleden meerdere malen verdacht van oplichting, corruptie en verduistering. En ook van belastingontduiking. Ik zeg niet dat hij schuldig is, maar grote bedrijven worden liever niet geassocieerd met mensen die ooit van dit soort praktijken beschuldigd zijn. En Vitesse is van Jordania.

Als Jordania de komende jaren in Nederland bewijst dat hij een nette man is die écht het beste voor heeft met Vitesse, dan zullen er best weer grote sponsors geinteressseerd zijn in de club. Vooralsnog kampt Vitesse dankzij de komst van Jordania met een imago-probleem. Een probleem waar veel clubs die overgenomen worden door een wat malafide Rus of Georgiër mee kampen.

13 oktober 2011 om 14:13

''het is gewoon de waarheid. Ik zeg niet dat Jordania een gangster is, maar het is wel een man die nogal wat te bewijzen heeft.''

Je weet dat jezelf hier meteen tegenspreekt? De enige die wat heeft uit te leggen ben Jij Aapie!! Die man wordt alleen door jou beschuldigd en dat kun je nog geeneens bewijzen. Dat is gewoon triest en lasterlijk van je. Maar door je oogkleppen over dit onderwerp zie je dat zelf niet. Je weet niks van hem, dus dan is hij voor jou obscuur?? Klinkt als discriminerend, ventje.

13 oktober 2011 om 14:21

@haunted:

Je quote een zin van me en probeert me daar vervolgens op te pakken zonder ook maar enigszins een punt te maken. Beetje jammer, Haunted.

Ik wil het best nog een keertje aan je uit leggen, want je komt niet al te snugger over. Hier komt ie: Iemand die in het verleden meerdere malen verdacht is geweest van duistere zaakjes en vervolgens naar Nederland komt om een club te kopen, zal altijd met argusogen bekeken worden. Aan Jordania om te laten zien dat die verdachtmakingen uit Georgië nergens op gebaseerd worden. En dat hij wél een nette man is.

Vervolgens beschuldig ik niemand ergens van. Ik zeg alleen dat hij in het verleden gearresteerd is voor o.a belastingontduiking en corruptie. Hoor jij mij ergens zeggen dat hij zich daaraan schuldig heeft gemaakt? Het is gewoon een feit dat Jordania deze beschuldingen ten laste is gelegd. Ik heb dat niet verzonnen hoor.

Je kan nu wel heel erg hard gaan lopen roepen, maar ik heb gewoon gelijk. Grote, nette Nederlandse bedrijven worden niet graag geassocieerd met een man uit Georgie die in dat land al meerdere malen is opgepakt voor corruptie en belastingontduiking. In de toekomst kan dit misschien wel gebeuren. Als Jordania heeft laten zien een echte aanwinst te zijn voor het Nederlandse voetbal.

Wat snap je niet aan mijn verhaal? Want dan leg ik het je gerust nog een keertje uit hoor. Als ik daarvoor nog tijd heb, tenminste.

13 oktober 2011 om 14:45

Je maakt een punt Aapie. Dus om eerst bij het onderwerp terug te komen: Je statement dat ze bij Simpel.nl uitkomen omdat niemand anders geassocieerd wil worden met Jordania is natuurlijk erg suggestief en niet bewezen. Om op jouw toer verder te gaan: kan Twente nu geen grote sponsor vinden omdat Munsterman achter de rug om van Van Geel probeerde te stoken in de RvC van feyenoord.

En om jou ook even aan te vullen, hij is gearresteerd en vrijgesproken. Ik neem niet aan dat je heel schijnheilig het rechtssysteem in Georgie met NL gaat vergelijken?

13 oktober 2011 om 16:09

@aapiepsv,

Je bent in elk land die aangesloten is bij de VN pas een crimineel (a.k.a. gangster e.d.) wanneer je veroordeelt bent. Simpel is zelf in januari naar Vitesse toe gekomen en niet andersom. Noem een groot bedrijf die niet snijdt in de advertentie/sponsor kosten? (kom niet aan met Rabobank ). Het is verdomme crisis, wees eens realistisch. Jullie hebben geluk met Philips, maar als hun weg vallen hebben jullie ook een probleem. Kom een keer op een training en praat met dhr. Jordania; uiterst vriendelijk en wilt altijd alles toelichten. Inmiddels heeft hij al bewezen dat hij best wel wat geld bezit; Bony, Ibarra, trainingscomplex? niet vergeten dat hij inmiddels al meer dan 40 miljoen in Vitesse heeft geïnvesteerd. Afgezien van dit allemaal, zonder Jordania was Vitesse er niet meer en dat is het enigste wat telt.

13 oktober 2011 om 17:23

@aapiepsv

Ik zal maar ff lekker simpel nadenken volgens de richtlijnen van Simpel.nl.
Je zegt dus dat Vitesse een gangster als baas heeft en dat er volgens jou geen sponsor op afkomt omdat alles maar volgens jou ogen een corrupt zaakkie is.
Nu mag je dat wel denken maar dat intereseert me geen moer.
Hij doet er alles aan om de club er voorlopig en ik denk nog we ljaren om Vitesse een goedlopend bedrijf te maken.dit blijkt uit alles wat hij doet zoals spelers aantrekken een mooi trainingscomplex waar ze snel aan beginnen.
Dan erbij heeft hij een kleine 40 miljoen al aan Vitesse uitgegeven.dus complete onzin die je uitkraamt.maar goed dit schijn je allemaal goed overwogen te hebben om dit te vertellen maar in ieder geval is er een sponsor en het boeit me niet eens wie maar de manier waarop het gebeurd.vitesse begint heel langzaam aan een stabiele ploeg te worden en dat kun je aan alles zien.dat het nog niet een wereldmerk is doet er niks te zaken maar het gaat om het idee dat er iets aan gedaan word.nu mag je zijn en denken wat je wilt maar waarom moest jullie ploegje ook alweer de grond verkopen die om het stadion heen lag?????omdat jullie zo welvarend zijn in de maatschappij?????kijk eens een beetje dichtebij kerel voor je reageerd want zoals het bij jullie loopt gaat het ook snel mis.ook jullie hebben een enorme koopdrang gehad maar als jullie geen cl halen dit jaar dan hebben jullie op het einde van het seizoen ook een megaprobleem kerel want dit kan al helemaal niet werken wat jullie willen.dus vlieg niet zo uit over Vitesse waar jullie op het moment er nog veel slechter voor staan.voor ons hoeft die sponsor niet zo erg maar het is altijd beter als niks.voor jullie word het zo een noodzaak want jullie hebben ook bijna geen centjes meer en jullie komen na dit seizoen als je geen cl haalt heel diep in de problemen.is dat ook niet gekomen door een iets te hebberig voorzittertje die lekker zijn centjes in eigen zak heeft gestoken?????blaas hoog van de toren als je er recht op hebt en niet zoals je nu doet want het komt ff net niet serieus genoeg over uit de mond van een psv-er die de klappen van de zweep nog niet eens kent

13 oktober 2011 om 18:09

Alles heeft zijn tijd nodig en Jordania is een prima man zeer netjes nooit wat over een andere club of voorzitters lopen klagen hij is 100% met vitesse bezig ik vind dat een goeden zaak en ik ben erg blij dat ie er is word ook leuk voor de strijd om de top te bestormen en Simpel Welkom ,

Dat ze naast Utrecht ook voor Vitesse kiezen is op zich niet zo vreemd. Beide clubs hebben twee rijke eigenaren waardoor er veel potentieel in beide clubs zit. Simpel.nl is volgens mij ook groeiende in Nederland, wat dat betreft past dat dus wel bij elkaar twee ambitieuze clubs en dito sponsor.

Nog niet vaker gezien. 2 clubs in dezelfde competitie. 2 clubs in verschillende competities komt wel vaker voor , maar nu dus ook in 2 competities. Mooi dat het kan, gezien Vitesse zijn financiele middelen erweer voor krijgt.

13 oktober 2011 om 13:55

Hoewel er vast wel meer zijn, kan ik er ook maar 1 bedenken: Mandemakers Keukens sponsorde in 1994-1995 Sparta en Rkc, beiden in de Eredivisie.

Centric heeft ook zowel De Graafschap als FC Groningen gesponsord, maar ik weet niet of dat tegelijkertijd was, dnek het niet. Het lijkt me weinig kwaad kunnen, het zijn ook niet echt rivalen van elkaar ofzo.

13 oktober 2011 om 13:18

@appelflapj:

Het enige wat het zegt is dat het waarschijnlijk niet om al te grote bedragen gaat.

13 oktober 2011 om 13:27

Was niet tegelijkertijd, Centric heeft FC Groningen gesponsord in het jaar dat de Graafschap 1 of 2 seizoenen gedegradeerd was.

13 oktober 2011 om 13:58

Ja dat vermoede ik al, Sanderink is altijd al zo loyaal geweest om bij de minste of geringste tegenslag weer te vertrekken (tot 3 maal toe)

Wanbeleid bij Vitesse. Volgens mij konden ze beter met Spieren voor Spieren blijven lopen. Dit is gewoon een tijdelijke pleister om een kortstondig financieel gat te dichten. Simpel.nl met zijn uitstraling kan nooit een goeie shirtsponsor zijn voor de langere termijn. Wat voor waarde brengt simpel.nl als merk mee voor het merk Vitesse?

Gelukkig doet mijn clubje dit beter!

13 oktober 2011 om 13:34

@bastard,
welke sponsor heeft jouw club dan? Precies dat bedoel ik.... De enige keer dat er ook maar iets in de media komt over de plaatselijke fc is wanneer die media geile Munsterman de 2e voorzitter met zijn ijdele kop op tv de kantinejuf zit te verkopen alsof ze het grootste theeschenktalent van west Europa is.

De bedoeling van sponsoring is dat je toch naamsbekendheid krijgt en een ding is zeker. .. Dan ben je bij Vitesse aan het goede adres.

de sponsoring van Spieren voor Spieren is een mooi gebaar geweest van Vitesse en heeft zelfs tot naamsbekendheid gezorgd in noord Nederland zoals hierboven te lezen. De tijd was kennelijk daar om een paar ton te vangen die je mogelijk in een speler kunt investeren.

13 oktober 2011 om 13:38

Dus spieren voor Spieren is bekend dankzij Vitesse? Beetje grootheidswaanzin als je dit zelf echt gelooft.

Ben wel benieuwd welk geweldige bedrag Vitesse dan heeft gevraagd aangezien Vitesse het ideale uithangbord is volgens jou. Zal dan wel vele malen meer zijn dan dat Groningen er per jaar voor krijgt als ik jou mag geloven.

13 oktober 2011 om 15:59

Vitesse ontvangt 1,6 miljoen voor een contract van 1,5 jaar. Weinig Nederlandse clubs krijgen meer van hun hoofdsponsor. Ja, de traditionele top 3, Twente en AZ ontvangen meer maar die draaien dan ook al tijden bovenin mee. Vitesse is een middenmoter die nu de mogelijkheden heeft om weer een vaste subtopper te worden en daar ook hard naar op weg is...

13 oktober 2011 om 13:35

Waar baseer jij nou weer op dat Simpel.nl geen goede shirtsponsor is?
Best raar dat misschien de twee clubs met de meeste potentie uit de subtop/middenmoot in zee gaan met Simpel.nl.

De heren Jordania en van Seumeren (pas nog gekroond tot ondernemer van 2011) weten vast wel wat ze doen!

13 oktober 2011 om 13:53

Ik vind dat een sponsorschap voor beide partijen (dus ook de club) voordeel moet hebben, en niet alleen financieel. Het gaat gewoon om de uitstraling van een club. Ga mij niet vertellen dat Simpel.nl een sponsor is geworden bij Vitesse anders dan financiele redenen (vanuit Vitesse oogpunt dan).

Simpel staat in mijn optiek voor goedkoop, snel, 'simpel'... En als ik het shirt van Utrecht of van NEC zie (voorschotje.nl) wordt ik niet vrolijk. Misschien oordeel ik te snel over simpel.nl want ze hebben best geinige reclames op de televisie.

13 oktober 2011 om 14:05

We kunnen wel lekker idealistisch doen en graag zeggen dat clubs kieskeurig moeten zijn met de keuze voor de sponsor, maar zo werkt het nu eenmaal neit altijd. Groningen wil graag een club zijn met een groen imago en kan daar Essent natuurlijk goed bij gebruiken en andersom. Dat is een schot in de roos, maar dat gaat niet voor alle clubs op.

Welke clubs hebben er verder nou echt shirtsponsoren die op één of andere manier bij de club passen of uniek zijn? Ik kan me op dit moment alleen de Graafschap bedenken met D'ran (motto op de borst, met namen van supporters er in), PSV (phillips) en in mindere mate Heracles (ten Cate) en Twente (arke), sponsoren die al geruime tijd een nauwe band met de club en regio hebben.

13 oktober 2011 om 13:37

Nu doen ze dit beter ja omdat Essent een doel heeft en Groningen bij dat doel aansluit. Niet omdat Groningen ze voor het uitkiezen had. Maar ik weet wat Centricin het verleden betaald heeff en dat was ook niet veel.

Daarnaast, wat voor een financieel gat? Heel suggestief wat je zegt...

13 oktober 2011 om 13:44

Simpel.nl is een dochteronderneming van T-mobile, zoals hierboven aangegeven staat. Is dan ook een groeiend merk in de telefoniebranche, met enige commerciële potentie (voornamelijk onder jongeren). Dus waarom zou deze sponsor niet voor de lange termijn verbonden kunnen geraken aan het merk Vitesse?

Ook draai jij hierbij het nut van shirtsponsoring om. Het gaat er niet om wat Simpel.nl Vitesse kan bieden qua naam maar precies andersom. Simpel.nl denkt van de naam en faam van Vitesse te kunnen profiteren en betaald hier geld voor. Of de naam van een shirtsponsor nou groot of klein is maakt in het geval van shirtsponsoring dan ook, vaak, niets uit.

13 oktober 2011 om 13:59

De gedachtegang van een club moet grote overeenkomsten hebben met de gedachtegang van een sponsor. Als ik nu verder nadenk over simpel.nl strookt die aardig met Vitesse, aangezien Vitesse ook snel de top wil bestormen. In dat licht kan ik me nog enigsinds voorstellen dat deze 2 partijen met elkaar in zee zijn gegaan. Misschien oordeel ik te snel, want ik vind simpel zo simpel..

13 oktober 2011 om 13:45

Voorlopig staat Vitesse nog steeds boven Groningen dus hoezo ''beter''?

Met het mede-egenaarschap van Essent in de kerncentrale in Borssele heeft jullie sponsor zeker mee (uit)straling. Laat ik de kolencentrales nog even achterwege. Wat een flauwekul!

Kleine tip, denk voordat je onzin verkoopt!

13 oktober 2011 om 20:06

@haunted Vriend voordat jij over kolencentrales en uitstraling begint mag ik je er even vrolijk aan herinneren dat Vitesse ook met Nuon op de borst rondliep. Tevens zo'n energieleverancier die kolencentrales bouwt. Dus eerst even nadenken voordat je gaat uitdelen..

13 oktober 2011 om 21:00

@ foxdonut

Deze oude koe die je nu uit de sloot trekt doet niks af aan de discussie die om het heden draait en min reaqctie op het statement dat basterd wil maken.

Je kunt me ook gewoon gelijk geven ;

13 oktober 2011 om 13:54

Sinds wanneer is een shirtsponsor vinden, wanbeleid??
Ik vind ''wanbeleid'' toch wel iets anders dan een shirtsponsor vinden, ook al zou het maar voor een paar ton zijn.

Je kunt er in ieder geval weer een periode mee overbruggen, en mocht Vitesse er in de toekomst echt in slagen om mee te doen om de titel, dan komen de grotere sponsoren vanzelf wel.

Weinig Vitesse supporters die positief reageren op dit nieuws, terwijl ze gister nog zo enthousiast waren. Volgens mij valt ze dit toch tegen of zie ik dat verkeerd.

13 oktober 2011 om 17:57

@ haguhneess

Ik durf wel toe te geven dat op het moment van bekend maken ik wel even scheef wegtrok laat maar zeggen.
De enthousiasme was gister redelijk lichtjes aanwezig omdat ze al maanden roepen dat ze een A-merk wilde.

Maar nadat ik me erin verdiept heb vind ik het eigenlijk niet zo gek.
Het is een onderdeel van T-mobile en als je kijkt dat ze 1,6 miljoen krijgen voor 1,5 jaar vind ik het best ok.

De echte A-merken willen Vitesse nog niet sponseren. Laten ze eerst maar presteren en Europees voetbal halen. Dan zien we wel verder..

13 oktober 2011 om 18:46

1,6 miljoen voor 1,5 half jaar is ook een hoog bedrag moet ik zeggen. Mag de naam misschien niet zo aanspreken maar als ze inderdaad ongeacht de prestaties 1,6 miljoen uitkeren heeft Vitesse dat goed gedaan. Zitten ze gewoon in de subtop qua sponsors.

14 oktober 2011 om 00:30

ja idd. zoals jij al zegt. Vitesse was vorrige jaar gewoon een degradatie kanidaat en kon alleen maar dromen van de subtop.
Nu staan we er leuk voor maar we weten nooit waar we eindigen.
Dus het is best top dat je een sponser kan krijgen die betaald zoals een subtopper wordt betaald.

Ik kan ook met een geel zwarte bril zeggen dat we hier blij moeten zijn.
We zijn totaal geen subtopper nog, we komen van ver, laten we eerst maar presteren en dan zien we wel verder.

Ik kijk niet naar namen ik kijk naar de centen. Net een creditcheck gedaan. Als je zaken met ze wil gaan doen krijgen ze een limiet van 6,5 miljoen. Is een onderdeel van T-mobile. Ziet er goed uit. Kunnen wij verlopig weer verder mee.

13 oktober 2011 om 13:43

//is een onderdeel van T-mobile.\\

Ze maken gebruik van het netwerk van T-mobile, ze zijn er geen onderdeel van.

13 oktober 2011 om 13:47

Overgenomen door T-mobile, dus een onderdeel van

13 oktober 2011 om 13:51

Simpel is wel degelijk een dochteronderneming van T-mobile, sinds afgelopen novermber. Dat is ook de enige reden dat zij gebruik mogen maken van het netwerk van de telecomprovider.

13 oktober 2011 om 13:58

@ haunted / Ajaxfank

Die overname heb ik dan even gemist.

//dat is ook de enige reden dat zij gebruik mogen maken van het netwerk van de telecomprovider.\\

Dat kan nog wel eens meevallen aangezien het voorkomt dat de ene aanbieder gebruik maakt van het netwerk van de ander. Zoals Rabomobiel gebruik maakt van het netwerk van KPN .

Enfin, Vitesse heeft een nieuwe hoofdsponsor en daar gaat het nu even om. ;

13 oktober 2011 om 22:32

Onzin wat je zegt Ajaxfank, ze hebben eerst op het Kpn nerwerk gezeten, en zijn daarna met heel veel ellende het T-mobile netwerk opgegaan(waar ze heel veel klachten aan hebben overgehouden). Toen had Tmobile het onderdeel al overgenomen. Verder is het een dochter onderneming, en dat zegt weinig. Als Tmobile het zat is trekker ze de stekker er zo uit, geen winst is weg ermee.
Dus niks sterke speler, ze moeten zich bewijzen nu. En anders is het snel over.

wat dachten jullie van celtic en de rangers, die een hele tijd dezelfde sponsor hadden.

Simpel.nl vind ik niet een sponsor wat veel status heeft. Aan de andere kant het bedrijf is wel van T-mobile. Ze zullen wel flink in de marketing pompen van Simpel.nl om het bedrijf meer naamsbekendheid te geven, dat doen ze nu wel goed dan met shirtsponsoring van zowel Vitesse als FC Utrecht...

Simpel is gewoon een prima sponsor voor Vitesse.
De sponsors liggen tegenwoordig niet meer voor het oprapen.
Vandaar dat er steeds meer Voorschotjes.nl en Titatuinmeubelen op shirts verschijnen.

En Spieren voor spieren verplaatst naar de mouw op het shirt vind ik een nette oplossing.

13 oktober 2011 om 13:47

Precies, je zegt het goed. Elke sponsor die wat in het laadje brengt moet je als voetbalclub nu tevreden mee zijn.

Waarom dan niet meteen t-mobile op het shirt, tien keer beter en mooier dan simpel. Helaas lijk het meer regel dan uitzondering met sponsoren als voorschotje, simpel, tita tuinmeubelen etc. dit zijn meer sponsoren voor topklassers vind ik. Kpn, Vodafone, Campina, Intersport, Samsung: waar zijn jullie?

13 oktober 2011 om 14:13

Met shirt sponsoring bereiken bedrijven vooral dat ze meer naamsbekendheid krijgen en juist die grote bedrijven hebben dat niet meer nodig. Het is voor die bedrijven helemaal niet zo aantrekkelijk om er veel geld in te pompen en er eigenlijk weinig voor terug te krijgen ze promoten namelijk niet een product maar alleen het merk en dat is toch al bekend bij de klant bij de grote bedrijven. Heb ook nooit begrepen dat bedrijven er zoveel geld voor over hebben terwijl ze er relatief weinig voor terug krijgen.

13 oktober 2011 om 14:26

Ik heb het over miljardenconcerns, die kunnen wel een paar miljoen missen en voetbal bereikt ook nog eens een heleboel mensen. Ik heb gewoon liever een A merk, dan een naam dat het shirt verpest.

13 oktober 2011 om 14:34

Tuurlijk dat begrijp ik ook wel maar waarom zou een miljarden concern een club uit de eredivisie kiezen en dan ook nog is een club die in het buitenland totaal onbekend is.

Als we kunnen kiezen wat we liever hebben dan heb ik liever helemaal geen sponsor dat ziet er mooier uit maar we hebben het geld gewoon nodig.

13 oktober 2011 om 14:45

De miljardenconcerns doen in Nederland gewoon niet zo snel aan shirtsponsoring, die richten zich op een veel internationaler publiek. De Delta Lloyd / ABN Amro boot in de Volvo's Ocean Race, Rabobank in de wielrennerij, ING in de formule 1, Randstad in de Nba, etc.

He Shakthar, T-moblie ken je al. Simpel heeft geen kredietbeleid (tot een bepaald bedrag)en willen alleen marktleider worden. Die gooien de poort open en willen zoveel mogelijk klanten.

Die bedrijven willen zich kennelijk niet koppelen aan Vitesse. Ze zijn er wel hoor grote bedrijven die voetbalclbs sponsoren. Phillips, Aegon, Essent, Unive en noem maar op. Ik zou als multinational mezelf ook niet willen spiegelen aan Vitesse,

13 oktober 2011 om 15:08

Ja gelukkig wil Multinational T-mobile wel investeren in Utrecht en Vitesse door middel van sponsering van Simpel.nl....

Je oordeel groene666stier vind ik dus kort gezegt wel erg simpel......

13 oktober 2011 om 15:24

Ik reageer alleen maar op Shaktar die zich afvraagt waarom er geen grote multinationals voetbal in Nederland sponsoren.

13 oktober 2011 om 22:24

Ze staan los van elkaar, laat dat duidelijk zijn. Het is alleen een dochteronderneming, maar meer niet. Het is een apart merk, die geen Bkr-kredietcheck doet. Het bied alleen simkaartjes aan zonder Tel.

14 oktober 2011 om 00:05

@ruud_az
Dochteronderneming en los staan? Leg eens uit want dat is waarschijnlijk een nieuwe constructie die nog niet bestaat, Ben benieuwd,
Als het niet goed gaat met Simpel.nl trekken ze (t-mobile) de stekker eruit?
Ben ik ook benieuwd naar de constructie.
Zou mooi zijn als grote bedrijven van alles kunnen opkopen en dan niet verantwoordelijk zijn. Meestal worden zulke zaken juridisch vastgelegd maar jij schijnt andere constructies te kennen. Geef eens een voorbeeld?
De stekker eruit trekken is volgens jou ook heel makkelijk. T-mobile is als moederconcern niet hoofdelijk aansprakelijk voor haar dochters? Knap. Moeten er dan geen akkoorden met crediteuren, belastingdienst, schuldeisers, leveranciers, Preferred Suppliers gesloten worden. Ik denk dat elke grote firma jou graag in dienst neemt want dan kunnen ze lekker hun gang gaan. Laat even weten hoe jij denkt dat het in elkaar steekt.

13 oktober 2011 om 15:23

Unive multinational? Laat me niet lachen! De enige club die een multinational als sponsor heeft is Ajax. PSV heeft dan wel Philips maar dat komt gewoon doordat het de Philips Sport Vereniging is. Voor de rest zijn Nederlandse voetbalclubs helemaal niet interessant voor multinationals.

13 oktober 2011 om 16:15

Simpel is een onderdeel van T-mobile, hoe groot wil je het hebben Groen666stier??

13 oktober 2011 om 19:30

Simpel is geen onderdeel van T-mobile, maakt slechts gebruik van hun netwerk net als bijvoorbeeld Lebara doet bij Kpn/hi en al die andere aanbieders die je tegenwoordig hebt.

13 oktober 2011 om 20:14

Medio september 2010 is Simpel overgestapt van het Kpn-netwerk naar T-mobile en gelijk door T-mobile ingelijfd.
Simpel is tegenwoordig een merknaam van T-mobile en dus wel degelijk onderdeel van T-mobile.

13 oktober 2011 om 17:58

Aegon en Unive multinational? haha..mochten ze willen.
Overdrijven is ook een vak.

Vind je laatste zin weer behoorlijk provocerend maar dat zijn we wel van jou gewend als je in een Vitesse topic beland.
Zou eigenlijk ook verwijdert moeten worden aangezien je er geen argumenten voor aandraagt

Welk bedrag gaat Vitesse ontvangen van deze sponsor. Zelfde als Utrecht? (wat krijgt Utrecht eigenlijk?)

13 oktober 2011 om 16:04

Vitesse ontvangt twee ton meer dan Utrecht...

Beetje raar geval dit.. Geen slimme zet van Simpel qua promotie om van 2 clubs hoofdsponsor te worden. Denk dat Utrecht hier ook niet heel erg blij mee zal zijn.

13 oktober 2011 om 15:29

Hoe zo geen slimme zet? Voor een sponser is het van belang de naamsbekendheid.
Nu kan komt simpel twee keer voorbij in studio sport (tenzij ze tegen elkaar spelen).
Het bedrijf wil gewoon naamsbekendheid...

In de Hockey wereld zie je wel vaker dat er een zelfde sponser is. Niks mis mee. Ik neem aan dat zowel Utrecht als Vitesse te vrede zijn met het contract dat is gesloten.

13 oktober 2011 om 15:44

Ik ben toch benieuwd hoe dit gaat uitpakken. Ik ben ook wel benieuwd of er verschillen zijn in de bedragen die beide clubs krijgen. Heeft iemand daar meer informatie over?

13 oktober 2011 om 16:22

Wat ik hierboven lees van Yatsemata (die vaak zeer goed geinformeerd is), krijgt Vitesse 1.6 milj en Utrecht minder met 1.4 milj. Maar die laatste krijgen daar wel dat mooie roze shirt voor terug ;

Iemand het filmpje van John v.d.brom over de nieuwe sponsor al gezien?
Geweldig, bel je schor met simpel.nl
Voor de liefhebbers.
http://www.vitesse.nl/nieuws/bericht/vitesse-prese... Zo simpel kan humor zijn.

Ik vind het zeer apart dat Vitesse dezelfde sponsor krijgt als Utrecht. Ik als Vitesse fan ben daar behoorlijk teleurgesteld in..

Gatverdamme, ga alsjeblieft eens wat doen aan die reclames. Erger me echt kapot aan die reclames op tv van simpel.nl.

13 oktober 2011 om 15:46

De reclame is ook meestal het moment om even verder te zappen.

wat een Simpele sponsor.
en dacht Vitesse trekt wel een grote sponsor aan.
is Simpel van een telefoon maatschappij ?

13 oktober 2011 om 16:23

T-mobile

13 oktober 2011 om 22:26

dochteronderneming Haunted, meer niet.

14 oktober 2011 om 07:50

@ Ruud_az

Boyaz09 vraagt of Simpel van een telefoonmaatschappij is en haunted reageert dat Simpel van T-mobile is. Meer dan dochteronderming is er ook niet, je draagt of de naam van T-mobile, of je bent een dochteronderneming, of je hebt er niets mee te maken. Zo gek is het dus niet dat ze niet meer dan een dochteronderneming zijn.

Gewoon slim van Simpel om ook Vitesse te sponsoren. Ze staan te springen op een sponsor, dus zullen wel niet al te duur zijn, plus het is extra reclame en doordat ze ook al een andere ploeg doen ook meteen een hoop publiciteit. Ik vind het gewoon slim gedaan van ze en er is niks op tegen om twee verschillende ploegen te sponsoren, als je maar gewoon de afgesproken sponsorgelden overmaakt.

13 oktober 2011 om 16:07

Ze staan te springen om een sponsor? Haal je nu niet wat clubs door elkaar? Vitesse had al veel eerder een hoofdsponsor kunnen hebben maar bleef met spieren voor spieren spelen omdat deze sponsoren te weinig boden. Vitesse heeft het geld niet echt nodig, als er echter een mooi aanbod komt kun je als club niet weigeren. 1,6 miljoen voor een contract van 1,5 jaar is meer dan de meeste subtoppers in Nederland ontvangen en netjes voor een middenmoter als Vitesse met ambities en goede plannen...

13 oktober 2011 om 17:44

Elke club die een sponsor zoekt kan die vinden. Het is altijd een kwestie van wel/niet genoeg geld. Ik kan namelijk ook voor een tientje mijn naam op het shirt van Vitesse laten zetten, maar dat zal niet genoeg geld zijn. Laat ik het dan anders verwoorden: Vitesse stond te springen om een sponsor die aan hun eisen qua sponsorgeld voldeed.

En daarbij, jij zegt dat het geld niet nodig is, maar toch weigeren ze al die andere sponsoren, als het geld ze toch niet uitmaakt, waarom dan per se veel geld willen van een sponsor?

Het is geen grote sponsor, maar dat hoeft ook niet. Vitesse bewijst wederom rustig te bouwen en niet als een kip zonder kop een gooi te doen naar het kampioenschap. Over twee jaar komt er wellicht een grotere sponsor, dan is het bedrijf Vitesse daar wel aan toe. Wat er op het veld afspeelt, dat staat er los van.

Weet je wat ik nou het meest verrassende vind??????

Dat VI pas een kleine 3 kwartier voor de persconferentie het nieuws naar buiten brengt.
Vroeger lag alles bij Vitesse al buiten op straat voor dat de sponser niet eens gesproken had met Vitesse.

Het nieuws blijft nu eens redelijk binnen de muren en niet zoals we in 3 versie van Hard Gras hebben kunnen lezen.

Wat een eindeloze discussies hier over Simpel.nl. Is toch een prima deal zo lees ik van Yatsemata. Toch 1,6 miljoen in anderhalf jaar. Why not?

Waar gaat het nou om? Inderdaad, een lucratieve deal die geld oplevert voor Vitesse & Simpel.nl. Het lijkt er echter op dat bepaalde personen hier nogal wat problemen hebben met de naam "simpel.nl". Ja, dat klinkt goedkoop maar wat maakt dat uit. Of speelt hier weer de nodige afgunst uit richting Vitesse???????? Helaas is het niet voor de Nederlandse clubs weggelegd om Samsung, Fly Emirates etc op de borst te dragen. Wen er maar aan....!

Stiekempjes klimt Vitesse omhoog en lijkt Jordania helemaal geen verkeerde vent. Vitesse wordt stilaan weer een aansprekende voetbalclub en dat steekt her en der wat onder de voetbalbevolking. Jammer en voor mij des te meer reden Vitesse alle geluk te wensen.

Eerst de supporters van NEC uitlachen omdat ze "voorschotje.nl" als sponsor hebben, nu hebben ze zelf simpel.nl hahaha

13 oktober 2011 om 17:12

Heb nog steeds liever simpel dan een loanshark als voorschotje.nl. Jij niet?

13 oktober 2011 om 18:06

Wel raar om je zelf el-magico te noemen en dan vervolgens met deze nietszeggende opmerking te komen.
Simpel is een tak van T-mobile, wat zit er achter voorschotje.nl?
denk ook niet dat Nec meer ontvangt voor die deal....mischien moeten ze het zelf wel voorschieten

13 oktober 2011 om 19:28

achja . beter simpel.nl dan voorschotje.nl ,

voorschotje klink zo naar Geld nodig. niet zeer positief als een voetbalclub dat op shirtje zet.

13 oktober 2011 om 23:25

Ik ben ook een Magico ;

14 oktober 2011 om 10:53

tja, maar inhoudelijk niets te melden...

13 oktober 2011 om 19:20

hahah, laat me niet laggen, die sponsor van nec is gewoon te triest voor woorden, ze hebben nieteens recht van bestaan omdat ze geen lycentie hebben! haha. en Simpel.nl is toch een bedrijf dat steeds bekender word, en ook een bedrijf waar je tenminste reclame op tv ziet..

moest er even aan wennen, maar simpel.nl is eigenlijk helemaal neit zo erg!

14 oktober 2011 om 09:09

Eerst werken aan je spelling voordat je serieus genomen kan worden...

Simpel gevonden aangezien Utrecht deze sponsor ook al had :D. Je moet toch wat hè, beter iets dan niets? Bij een club als Vitesse had ik eerder Gazprom ofzo verwacht, aangezien Jordania een sterke band heeft met Abramovich die bij Gazprom gewerkt heeft. Maar goed, Gazprom is natuurlijk niet zomaar een sponsortje die alleen grote clubs als Schalke en Zenit sponsort.

Laten we eerlijk zijn geld is geld maar ga dan niet als vitese zijnde roepen dat je wacht tot er een a-merk komt om vervolgens met simpel.nl op de proppen te komen.

Vind de shirts er goed uit komen. Simpel heeft wel respect getoond voor het huidige shirt en niet verkracht. Toch wel een pluspunt hiervoor.

Jongens doe nou eens niet zo dom.
Waarom word Simpel de hoofdponsor van Vitesse?
T-mobile wilt Simpel natuurlijk promoten.
Omdat dit een Tak van T-mobile is.
Natuurlijk gaat dat heel makkelijk als je Reclame spotjes op de televisie maakt.
Maar dit doen ze al!
Dus ze willen meer.
Dus gaan ze hoofdsponsors worden.
Geloof me niet alleen van deze 2 clubs is simpel hoofdsponsor.
Maar dit zijn wel 2 clubs die Simpel groter moeten maken.
En omdat mensen de tekst lezen www.simpel.nl gaan ze mischien wel massaal kijken erop.
Ik denk met name de Vitesse suporters.
Want dat zal ook moeten hebben geholpen bij Fc Utrecht...
Anders zouden ze heus geen 2e club sponsoren.

En wat maakt het nou uit dat er eens 2x dezelfde sponsor op 2 verschillende club shirts staan?
Er heten bijvoorbeeld toch ook meer voetballers De Jong met de achternaam?
Die laten wij toch ook De Jong heten?
En niet Het Jongetje of wat je ook maar kunt verzinnen.

14 oktober 2011 om 07:52

Je begint je betoog met "jongens doe eens niet zo dom". Maar het overige gebrabbel haalt een niveau om te janken.

Het is de bedoeling inderdaad dat mensen gaan kijken wat Simpel inhoud en dat het meer naamsbekendheid krijgt, dat is het doel van sponsoren en dat snapt mijn neefje van 4 maanden zelfs, laat staan de gemiddelde Voetbalzone-bezoeker. Maar fijn dat je dit ons nog eens duidelijk wilt maken, echter zulke simpele zijn wij hier niet.

Daarnaast is je vergelijking met achternamen van spelers nogal krom. Een achternaam kiest men niet zelf voor. Een club sponsoren wel. Normaliter hoop je ook dat een sponsor clubbinding heeft en dat straal je minder uit door concurrenten te gaan sponsoren. Maar goed, tegenwoordig is er nauwelijks clubbinding meer bij sponsoren, dat zie je in deze situatie wel, maar ook bij mijn club NEC met Voorschotje.

Mooiste Shirtsponsor heeft De Graafschap; namen van supporters.

Deze discussie gaat helemaal nergens over. Als je als club op zoek bent naar een sponsor en het duurt al lang voordat je er 1 hebt ben je blij als een normaal bedrijf komt met geld om op jou shirt te komen. Geloof me; als Voorschotje.nl geen shirtsponsor bij NEC was en Simpel was niet bij Vitesse terecht gekomen was Vitesse ook tevreden geweest met Voorschotje.nl.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren