Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Strootman: ‘Dit is niet wat ik me had voorgesteld bij een thuiswedstrijd’

Laatste update:

PSV liep vorig seizoen plaatsing voor de Champions League mis en moet het dit voetbaljaar dus doen in de Europa League. Tijdens de eerste wedstrijd in de groepsfase, donderdag tegen Legia Warschau, was het stadion nog niet voor de helft gevuld. Kevin Strootman had dan ook niet het idee dat hij in Eindhoven aan het voetballen was.

/

“Dit is niet wat ik me had voorgesteld bij een Europese thuiswedstrijd”, tekent persbureau ANP na afloop van het duel op uit de mond van de middenvelder. “Ik heb vooral die Polen gehoord.” Strootman hoopt op verbetering tijdens de overige thuiswedstrijden. “Ik hoop dat er dan meer supporters komen en er een betere ambiance is.”

De international was wel blij met de overwinning. “Het is belangrijk dat we de drie punten hebben gepakt en zonder schade dit duel zijn doorgekomen”, laat Strootman weten aan Omroep Brabant. Volgens verdediger Erik Pieters speelde PSV geen topwedstrijd. “Maar we zijn ook niet echt in gevaar geweest”, aldus Pieters.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Hij haalt de woorden uit me mond

Misschien moeten ze eerst wat beter ballen want ik ga geen 40 euro neerleggen voor dit zulk zaadwedstrijden.

15 september 2011 om 23:08

Supporter ben je in voor- en tegenspoed, of ga jij pas weer kaarten kopen als Romario er in de spits loopt?? Jullie zijn in Eindhoven ook niets gewend, als het even tegenzit haken ze massaal af. PSV supporters famous for not travelling, nu is zelfs Eindhoven al te ver.

15 september 2011 om 23:13

PSV fans zijn niet de trouwste fans van de Eredivisie maar je moet ook begrijpen dat als je in de Eredivisie geen goed spel laat zien er tegen Legia iedereen ineens een kaartje gaat kopen in deze crisis. PSV had de fans deze wedstrijden gewoon gratis voor seizoenskaarten moeten maken alleen maar om het feit dat ze al een tijde geen Champions League spelen

15 september 2011 om 23:15

leuk en aardig met je voor en tegenspoed... kun jij in andermans zn portomonee kijke??? ik ga iedere thuiswedstrijd en ik betaal het allemaal van mijn supermarkt loontje, waarna ik weinig over houd voor andere dingen. elke club heeft dit soort supporters ook jou club (weet niet eens voor wat jij bent), dus vind jou reactie beetje sneu en zielig om de psv supporters over 1 kam te scheren!

15 september 2011 om 23:16

Precies! als je voort 40 euro gaat vragen voor dit soort wedstrijden weet je als PSV zijnde niet waar je mee bezig bent..

Als je nou gewoon de kaartprijs 10 euro maakt is het stadion uitverkocht én heb je dezelfde inkomsten als dat je de kaartjes 40 euro maakt en maar 10.000 man aanwezig zijn, plus dat je er het team op het veld ook nog is mee steunt!

15 september 2011 om 23:19

@malafronte9

PSV kan hier niks aan doen! De prijzen van de kaartjes worden door de Uefa bepaald!

15 september 2011 om 23:21

In de kwartfinale / halve finale / finale ben ik er weer bij.
En als we zo'n poule als Twente hadden gehad was ik waarschijnlijk ook wel een passe-partout gekocht.
Maar kom op, zie de ploegen waartegen we moeten. Ook al speel je goed, dan nog is het geen wedstrijd. En dan moet je nog dik betalen ook. Tegen AC Milan een paar jaar geleden betaalde ik even veel als nu tegen Lego Warschau.

15 september 2011 om 23:22

Dat lijkt me echt onzin. Aangezien ze bij andere clubs wel een stuk goedkoper zijn.

15 september 2011 om 23:24

Blijkbaar zijn ze in Enschede, Amsterdam en Alkmaar wat rijker...

15 september 2011 om 23:29

Robb het PSV publiek staat in Nederland nou niet bekend als loyaal en altijd en overal in grote getalen achter de club staan. Dat is gewoon een feit. Normaliter blijft dat redelijk beperkt tot uitwedstrijden waar ze dan met moeite 500 kaarten voor verkopen maar vanavond was een goed voorbeeld dat het eigen stadion ook lastig vullen is. Dan kun je met allerlei redenen komen, daar heb ik ook wel enigzins begrip voor. Maar als iemand het in zijn reactie gaat wijden aan het vertoonde spel dan zegt mij dat weer genoeg. Als er in Groningen, Utrecht of Rotterdam 28 mln in een spelersgroep was geïnvesteerd denk ik dat de kans dat het vol zou zitten een stuk groter zou zijn. Jullie zijn gewoon verwend en haken snel af als het even tegenzit.

16 september 2011 om 00:32

In Groningen en Utrecht is en het stadion kleiner, en is Europees voetbal een enorme belevenis. Bij PSV weet je uit de statistieken van voorgaande jaren dat de wedstrijden in de groepsfase van de EL gewoon super saai zijn. Daarbij zijn de prijzen nou niet bepaald een stimulans om toch maar te gaan.

Tsja, Rotterdam... Respect!

16 september 2011 om 00:38

@ Percival
Dit is absoluut onjuist. De clubs bepalen zelf de tarieven.
Bij AZ betaal je 50 euro voor alle drie wedstrijden (is wel staanplaats achter het doel).

16 september 2011 om 02:01

Daar heb ik mijn twijfels over. Ik kan me geen seconde voorstellen, dat een kaartje voor een Europa League wedstrijd in Rusland 1600 roebel (40 euro omgerekend) kost. Dat kost het ook niet- anders zou het een revolutie ontketenen aldaar.
Of bedoel je dat de Uefa de kaartprijs voor elke wedstrijd apart bepaald? Dat lijk me ook niet erg voor de hand liggend.

16 september 2011 om 04:36

Rodg.......wat is dat voor opmerking zeg! De mensen gaan er allemaal op achteruit! Veel mensen hebben al weinig te besteden. Misschien dat jij stinkend rijk bent maar denk ook eens aan een nder die amper geld heeft wil je! Daar zijn er een hoop van in dit land en het wordt alleen maar erger!

Wat dacht jij dan. Dat mensen met bij hun laatste 40 euro zullen zeggen, voedsel of PSv nou ja ik ben supporter in voor en tegenspoed he dan maar geen voedsel! Belachelijk!

16 september 2011 om 07:58

@henkytenk:
Er zijn geen staanplaatsen in het Az-stadion. Met seizoenskaart, betaal je 50 voor de meeste vakken, behalve de eretribune (achter de dugouts), en de vakken dichtbij de middellijn.

On:
Inderdaad belachelijk om 40 euro te betalen voor zo'n nietszeggende wedstrijd, Legia Warschau. Daarnaast is het ook nog de eerste wedstrijd, waarin de kans groot is dat je deze gaat winnen. Spanning is er dus niet echt. Bedragen rond de 40euro lijken me meer Cl-prijzen.

16 september 2011 om 08:54

bij psv betaal je 60 euro voor passe partout op oost en west, dus het is onzin dat die kaartjes te duur zijn maar het tijdstip en de tegenstanders zullen wel een belangrijk deel zijn waarom er niet veel mensen op afkomen

16 september 2011 om 11:04

Nee, maar zeur dan ook niet over de het gebrek aan supporters!

Overigens was de ambiance wel schitterend... die Polen konden een boel herrie maken!!!

16 september 2011 om 11:17

zou jij 40 euro neertellen voor een wedstrijd tegen z'n tegenstander? waarbij je op voorhand al weet dat het een zaadwedstrijd wordt... De PSV supporters haken niet af omdat het even tegenzit, ze haken af door de hoge toegangsprijzen en het vroege tijdstip

16 september 2011 om 11:38

Ik vind het knap dat je op voorhand weet dat het een zaadwedstijd wordt, hoe duur was die glazen bol? En ik snap allemaal wel dat het als PSV supporter allemaal niet leuk is om te lezen, maar het is geen nieuwe conclusie hoor. Iedereen weet dat de PSV supporter niet de meest trouwe supporter is, dat geeft niet. Maar kom nou met allemaal van die drogredenen waarom het niet vol zat. Niet elke kaart was 40 euro en de passe partouts waren ook niet zo duur. En er zijn genoeg ploegen in de Eredivisie waar mensen wel meer moeite zouden doen om bij die wedstrijd te zijn gewoon omdat ze het meer waarderen dat hun club EL heeft gehaald. Alleen bij PSV voelen de supporters daar zich te goed voor en blijven ze thuis. Die 1.000 uit Polen vonden de prijs en de vroege aanvangstijd overigens geen probleem, als er 100 PSV supporters bij een uitwedstrijd van PSV in de EL zijn is het veel.

16 september 2011 om 13:44

Voor- of tegenspoed maakt me niet uit. Maar een El poule wedstrijd tegen een nietszeggende Poolse club hoef ik niet te zien. Ik hoop dat ze weer snel terug gaan naar het knock out systeem want zo vind ik er geen zak aan. Ik ga pas kijken als ze tegen een aansprekende tegenstander spelen of de knock out fase begint. Voor een paar tientjes ga ik liever uit eten of naar het theater.

16 september 2011 om 16:44

Vorig seizoen kon het wel. Volgens mij was het iets van 5 of 10 euro tegen novosibirsk.

15 september 2011 om 23:22

40 euro??? hebben ze bij psv geen supportersvereniging??? daar moet je tegenin gaan met alle supporters. massaal wegblijven tot er een normale prijs is

16 september 2011 om 09:40

Ja die hebben we maar helaas haalt het schijnbaar niet zo veel uit. Voor 15 euro kom ik ook wel kijken vanuit Arnhem, maar aangezien ik werk tot 17:30 en de match om 19:00 begint en de prijs ook te hoog is ben ik niet gegaan.
Met Europese uitwedstrijden zie je het ook. Vorig jaar uit bij Lille kocht je bij de Sup-ver een kaart voor ik meen 27 euro of iets in die trand. Via Lille zelf hadden we kaarten voor minder dan de helft.

15 september 2011 om 23:28

Tsja, ik ben niet echt van het generaliseren maar ik doe het toch maar:

Zie hierboven een rasechte psv supporter, hoogst waarschijnlijk een groen randje gekregen van een mede psv-supporter. De gemiddelde psv supporter staat bekend om zijn toegevoegde waarde bij uhhhmmm... o ja; winst, op elk ander moment zal deze supporter de club snel publiekelijk in de steek laten. Ook eisen de supporters het beste van het beste maar begrijpen zij niet dat er ook tijden zijn waarin het minder kan gaan(variance). Maar juist dan heeft de club en de spelers de steun het hardst nodig van hun trouwe fanbase. Daar kunnen zij wel naar fluiten. De supporters vinden het zelfs niet erg wanneer een paar poolse fans de dienst uit maken in het philips stadion(hun huis, grond, territorium voor de duidelijkheid) omdat er een zaadwedstrijd aan de gang is.

Serieus, jasper91 jij moet je schamen voor je opmerking. Loyaliteit is ver te zoeken daar in eindhoven.

16 september 2011 om 09:45

Ach gun die Polen ook hun lolletje want voetballen kunnen ze namelijk niet..
Op zich zijn we in Eindhoven wel verwend geraakt een aantal jaren geleden en natuurlijk moet je de club door dik en dun steunen.
Het wegblijven en fluiten wordt denk ik meer veroorzaakt door onze trainer die een heel eigenaardig beleid voert. Hij had vorig jaar Berg en Engelehaar op het tweede plan moeten zetten en dit jaar gewoon zijn aanwinsten meteen in het team zetten en dan bedoel ik Derijck en Matavz. Maar zolang Rutten er maling aan heeft wat de betalende supporter wil zien zie ik het allemaal niet snel beter gaan met de steun en sfeer.

16 september 2011 om 06:55

Flauwe opmerking, je weet van te voren niet hoe PSV gaat spelen, en dat is jammer want het liefst ga je met het gevoel naar die wedstrijd wetende dat PSV in vorm is en je dan waarschijnlijk een leuke wedstrijd en een goed PSV te zien krijgt. Als dat het geval was en je was wel gegaan dan had je geaccepteerd dat zo'n wedstrijd er tussen zat. Als iedereen denkt zoals jij en als dat bv een reden zou zijn dat het stadion slecht gevuld is dan ben je in mijn ogen geen echte supporter. PSV werkt keihard om beter te voetballen en hoe ze ook spelen ze verdienen altijd de steun van het publiek. niet zo negatief.

“Ik hoop dat er dan meer supporters komen en er een betere ambiance is.”

Als psv zo blijft spelen als vanavond zullen het er eerder minder worden dan meer.
Je zou haast je geld terug vragen van je kaartje als je daar 90 je hebt zitten vervelen in het stadion.

nou die Polen produceerde ook wel een takke herrie... Niet normaal. We kwamen er als Psv-ers niet bovenuit! Zeker met die 1000 polen die ook nog eens een extra uitvak hadden weten te bemachtigen in de tweede ring!

Maar moet gezegd, ze zorgde wel voor een goede sfeer in het stadion met hun spandoeken en acties in het uitvak! Denk dat ze een voorbeeld zijn voor veel andere uitsupporters!

15 september 2011 om 23:13

Zat rond 1u op een terrasje in Eindhoven en hoorde de Polen op het station! niet normaal wat een herrie er uit die 30/40 man kwam toen..

15 september 2011 om 23:14

Hebben ze dit keer het stadion en de thuis supporters heel gelaten?

15 september 2011 om 23:17

nou, hoorde net dat dr brandjes na de wedstrijd in het uitvak waren. verder hoorde ik van iemand dat er bloedende polen de mc donalds in waren gegaan.. weet verder ook ni wa dr gebeurt is ze kunne ook van de stoep zijn gevalle na al die drank en drugs, maar dr vliegen vanaf half 10 continue helikopters boven eindhoven dus er zal vast wel weer wat aan de hand zijn pff

15 september 2011 om 23:20

Ook was er ontzettend veel ME op de been... Ik ga redelijk vaak naar een wedstrijd van PSV kijken, maar zoiets heb ik nog niet eerder gezien! Dit komt natuurlijk ook omdat er veel ''nederlandse'' Polen naar het stadion zijn gekomen.

Zonder te overdrijven, ik denk dat een Psv-ajax misschien nog minder ME op de been brengt dan dat ik vanavond heb gezien...

15 september 2011 om 23:20

Als ze in Utrecht hadden gespeeld dan had ik er ook nog wel een keertje over nagedacht of ik zou gaan na de vorige keer dat we ze op bezoek hebben gehad. Wat een stelletje ongelofelijke mafkezen zijn het, die Legia supporters.

15 september 2011 om 23:23

Mag je eigenlijk uit supporters weigeren als club zijnde? Je had als PSV natuurlijk kunnen aandragen hoe poolse clubs zich het afgelopen decennium hier in Nederland gedragen hebben. Ik ben ook bij Feyenoord tegen Lech Poznan geweest en dat ging ook niet zo gezellig.

16 september 2011 om 09:48

Weigeren denk ik niet, maar met die mafketels (net als die Roemenen die we ook nog krijgen) blijf ik weg uit het centrum. Dat er veel politieinzet was zal inderdaad met de reputatie van die gasten te maken hebben. Feyenoord heeft eens leuk huisgehouden in Frankrijk waardoor de uitwedstrijd van ons vorig jaar in Lille ook goed verziekt werd.

16 september 2011 om 10:36

Roemenen vallen uiteindelijk wel mee als ze uit moeten. Ze hebben gewoon geen geld om naar Eindhoven te komen. Bij Steaua, wat een nog veel grotere club is, kwamen er misschien honderd. Die honderd liepen dan wel met nazistische vlaggen en waren ongetwijfeld gestoord maar veel overlast gaven ze niet in Utrecht. Met de uitwedstrijd zou ik wel uitkijken maar PSV supporters vinden RKC uit al ver dus naar Roemenië zullen er niet veel gaan gok ik.

Sorry, no offense... Maar voor de sfeer en ambiance moet je natuurlijk ook niet naar Eindhoven. Tijdens carnaval misschien de gekste, maar verder maakt dat publiek natuurlijk helemaal geen indruk. Een vrij grote achterban, maar daar merk je in het stadion nooit zoveel van.

15 september 2011 om 23:09

Dat ben ik niet met je eens! Ik denk dat het Psv- publiek voor een goede sfeer zorgt in het stadion. Natuurlijk zijn er stadions waar de sfeer groter is dan bij ons in het stadion, maar ik denk dat ze er bij PSV ook wel wat van kunnen!
De sfeer is er alleen anders dan bijvoorbeeld in Amsterdam, maar dit komt ook mede door een andere cultuur binnen de supportersschalen én een anders ingedeeld stadion!

15 september 2011 om 23:13

Als PSV voor staat en alles loopt lekker dan zal je ongetwijfeld wat supporters horen. Het is echter van belang om juist de spelers door periodes wanneer het slecht gaat te steunen. Een goed voorbeeld hiervan is Feyenoord, naar mijn mening hebben zij de beste supporters in Nederland. Hadden zij hun club net zo snel als de supporters van PSV laten vallen dan was Feyenoord echt veel verder afgeleden, daar ben ik zeker van.

15 september 2011 om 23:17

Ik snap niet wat iedereen altijd tegen het PSV publiek heeft, maar schijnbaar is er ergens het beeld ontstaan dat we alleen blij zijn met de club als we winnen en de rest anders alleen maar bavaria drinken...

Ik zeg niet dat PSV de geweldigste sfeer in het stadion heeft, je noemt al terrecht bijvoorbeeld Feyenoord. Maar ik denk dat de Psv-supporter de laatste jaren zeker aan sfeer heeft gewonnen, mede door het oprichten van verschillende supporters/sfeergroepen. Dus ik zou je graag een keer uitdagen om een wedstrijd van PSV te bezoeken, dicht bij Oost en dan terug te komen op deze discussie.

15 september 2011 om 23:38

Bobske met alle respect maar met het af en toe roepen van Boeruh Boeruh heb je nog geen sfeer hoor. Als PSV achterstaat gaat het publiek er nou niet ff lekker achter staan. Heb nog nooit iemand erover gehoord dat het kan spoken in Eindhoven, jij wel?

16 september 2011 om 00:41

Van de sfeer in Amsterdam in de afgelopen jaren herinner ik me alleen maar negativiteit. Onderlinge knokpartijen op de tribunes. Er wordt drugs gedeald in het stadion en vooral in het supportershome. Er wordt gesloopt, geknokt bij de ingang, en zo kan ik nog wel even door gaan.

16 september 2011 om 07:02

Nee ik heb nog nooit gehoord van een spokend eindhoven, alleen moet daar aan toegevoegd worden dat het bij geen enkele club in Nederland spookt... Maar om te zeggen dat wij alleen boeruh, boeruh roepen is ook erg overdreven, want er wordt zeker veel meer gedaan. Een groot nadeel t.o.v bijvoorbeeld de arena is dat het Philips-stadion minder galmt... Hierdoor lijkt de arena meer sfeer te hebben, terwijl het daar door evenveel mensen die sfeerbepalend zijn wordt gezongen e.d.

Maar ik heb ook aangegeven dat het in het Psv-stadion niet de sfeer heeft als bijvoorbeeld bij Feyenoord. Want als we het over een club/stadion met een geweldige achterband hebben, gaat het over Feyenoord.
Want er zijn hier in Nederland weinig meer clubs te vinden die echte sfeer met zich mee brengen...

16 september 2011 om 09:50

Hier heb je dan de eerste die zegt dat het kan spoken in Eindhoven. Dat dit niet altijd het geval is heb je dan weer gelijk in.

16 september 2011 om 09:52

@ Henkytenk:

Voetbal trekt nou eenmaal malloten aan. Bij PSV lopen er ook snuivers, slikkers en spuiters rond terwijl er in de Arena, net als in Eindhoven, ook heel erg veel fatsoenlijke mensen op de tribune zitten

15 september 2011 om 23:16

Nee het is misschien niet het meest sfeervolle stadion van Nederland maar het is er wel gezellig. Daarnaast is sfeervol een relatief begrip. Sommigen vinden kale mafkezen die de spelers de huid volschelden en het stadion zowat afbreken ook sfeervol. (ik noem geen clubs).

Lag aan een aantal factoren, de tijd de tegenstander en het gevaar van de supporters van Legia. Ach ja Zondag komt het helemaal goed Kevin dan zit het stadion weer overvol om jullie te steunen en hopelijk de 3 punten te pakken!

Misschien zou PSV dan eens kunnen beginnen met wat beter voetbal op de mat leggen in Europese thuiswedstrijden. Begrijp me niet verkeerd het is erg goed om te winnen, ook al is het zakelijk en maar met 1-0. De 3 punten tellen, maar ik denk dat je meer supporters trekt als die zeker weten dat er wat gaat gebeuren die avond. Een leuke attractieve wedstrijd dus.

Je zult zien dat het stadion dan ook met deze wedstrijden vol zit.

Al eerder gezegd deze avond, hij heeft volkomen gelijk. Wat een zwakke en saaie supporterssteun.

15 september 2011 om 23:16

Saaie tegenstander, vroege aanvangstijd, dure ticketprijs... Even nadenken voordat je iets zegt!

15 september 2011 om 23:20

+ geen vrije verkoop, woensdag was al laatste verkoop dag, 1 kaartje per seizoenskaart verkrijgbaar... als ze het gewoon net als tege SV Ried deden.. dan weet ik zeker dat er minimaal 20000 man waren geweest, iedereen mocht komen vanaf 5 euro. maar aan andere kant ook wel logisch dat ze het risico met die polen niet nemen en niet eens mochten nemen.

15 september 2011 om 23:32

Ben het eens met de punten die je aandraagd, met name de aanvangstijd is natuurlijk klote.

Toch moet ik ook wel zeggen dat de opkomst mij erg tegen viel. Heb het stadion zelden zo leeg gezien,

Ik snap best dat het stadion vrij leeg is. Legia Warschau is geen club waar je voor na het stadion komt, met alle respect voor de fans en spelers van hen. Bovendien moeten de meeste Nederlanders gewoon morgenvroeg werken, en jeugd moet na school.

En uiteraard is er alcoholvrij bier wat mensen tegenhoud te komen

15 september 2011 om 23:18

Allemaal onzin wat je zegt, je bent fan of je bent het niet.

Ik ben gisteren naar Ajax toegeweest, ik woon momenteel in Groningen (ivm werk) en ben niet eens Ajacied. Toch toen ik de kans kreeg om kaartjes te krijgen heb ik die kans genomen. Dat ik dan om 1.30 thuis ben en om 7.00 weer eruit moet neem ik voor lief.

Ik kan me niet voorstellen dat als je een echte supporter van een club bent dit er niet eens voor over hebt.

PSV heeft gewoon een minder trouwe aanhang, dat is gewoon een feit.

16 september 2011 om 11:28

een wedstrijd tegen Lyon, voor een wedstrijd tegen z'n kaliber tegenstander had ik het ook wel voor lief genomen maar tegen een stelletje anonieme Polen ga ik geen 40 euro betalen en vrij nemen van het werk

16 september 2011 om 11:45

Dan moeten jullie ook niet klagen over het geleverde voetbal. Ook tegen de mindere clubs is er behoefte aan support. Nu hadden de spelers van PSV het idee dat ze uit speelden omdat er niemand kwam kijken, zingen en aanmoedigen. Jullie zijn blijkbaar nogal kieskeurig wanneer je wel en niet naar het stadion komt.

Mijn kaartje kostte 75 euro, ik nam eerder vrij van me werk en had een korte nachtrust waar ik niet eens fan van ben. PSV supporters blijven thuis bezorgen hun spelers een extra uit duel en zeiken vervolgens die spelers af.

16 september 2011 om 00:45

Alcoholvrij bier Dat moet je in Alkmaar niet flikken

16 september 2011 om 12:33

Uefa voorschriften zijn tijdens Europese wedstrijden alcoholvrij bier. Je kunt er dus vanuit gaan dat bij AZ ook gewoon alcoholvrij bier werd geschonken.

Laten we eerlijk zijn, PSV is op dit moment niet de ploeg waar je echt voor naar het stadion zou gaan. Vaak saaie wedstrijden, die met een minimaal verschil gewonnen worden. En op zo'n doordeweekse dag (erg vroeg), waar je vast ook nog eens een volle mep geld mag neerleggen voor een kaartje kiezen mensen nou eenmaal voor de Tv.

15 september 2011 om 23:11

Ik weet niet of je de afgelopen wedstrijden hebt gezien (uitgezonders Psv-vvv en Psv-legia, maar het plezier spatte er de juiste weken van af bij Psv.
Daarnaast behaalde PSV grote overwinningen tegen ondermeer Excelsior, Ried en Ado. De minimale overwinningen vallen dit seizoen reuze mee en ik vond juist dat PSV de zaken voorin goed inorde had met lens in de spits... helaas dat ze nu Matavz centraal moeten zetten om de 6 miljoen investering te verantwoorden...

15 september 2011 om 23:18

Dit is een gevalletje ''ik heb PSV de laatste tijd niet gevolgd''. Vorig jaar was het bij tijd en wijlen inderdaad niet om aan te gluren, maar met uitzondering van VVV vind ik dat PSV dit seizoen behoorlijk attractief voetbal speelt.

Dat laatst heb je dan wel weer gelijk in. Noem me een zwakke supporter of niet maar ik heb geen zin om 25 euro aan benzine en 15 euro voor een kaartje uit te geven wijl ik morgen ook nog om half 7 m'n nest uit moet.

ach als de goedkoopste plaatsen 25 euro zijn... voor zo'n wedstrijd,,, groepsfase EL. ik ben wel geweest maar ik vond het belachelijk duur! aantal jaar gelede betaalde je voor 8st finales CL 27,50 kwart finale 32,50 ... en nu gewoon 25 voor EL groepsfase doe lekker normaal joh!!

Dat er zo weinig mensen komen komt door de te hoge ticketprijs! Voor een kaartje betaal je toch al ruim 40 euro, wat natuurlijk veel te veel is voor zo'n wedstrijd! Maak gewoon die kaartjes voor de heflt van de prijs, dan zit het stadion bijna twee keer zo vol en is er veel meer sfeer! Maargoed, volgens mij wordt dit al drie jaar gezegd...

15 september 2011 om 23:20

Ben ik met je eens,

als je de prijzen omlaag haalt komen er meer mensen houd ook in dat je meer andere inkomsten
(denk aan eten/drinken, evt. Verkoop uit fanshop) en er is ook een betere sfeer in het stadion!

Beste Strootman. Ik vind jou een toffe gozer, een goede voetballer. Maar jij moet eens gaan begrijpen, dat het niet bepaald een makkie is als de Uefa alle thuiswedstrijden voor PSV om 19:00 laat spelen! Er zijn mensen namelijk die moeten werken! Of denk je dat iedereen thuis de hele dag thuis zitten? En Legia is geen aantrekkelijke tegenstander, dus de mensen die werken gaan daarvoor heus niet hun werk 'eventjes' opzeggen. Nu duidelijk waarom? En nog iets, de tickets zijn véél te duur! 20,- voor de goedkoopste kaartjes, tel daarbij nog de reiskosten erbij op, eten etc... Niet iedereen heeft het breed, en al helemaal niet in deze moeilijke economische tijden!

Dit was namelijk de reden dat ik als PSV supporter niet naar het Philips stadion was gegaan, helemaal al als ik pas 18:00 klaar met mijn werk was, en ook nog eens meer dan 100 KM moet rijden

Ja het klopt dat er weinig mensen waren maar Legia is ook niet echt een club waarbij iedereen een kaartje voor gaat kopen op een donderdagavond. PSV fans ( die niet in de stadion waren) hadden toch verwacht dat het een matig wedstrijd zou worden en krijgen ook gelijk want vandaag was het ook niet al te goed zullen we maar zeggen

Tja, waarschijnlijke dure prijzen voor zo'n matige tegenstander. Vrij weinig supporters lopen warm voor zo'n wedstrijd blijkt maar weer. Zal vast ook een beetje door de defensieve speelstijl komen.

Toch zeg dit ook wel wat over de supporters van Psv. Dat er maar zo weinig mensen naar het stadion komen is ronduit triest.

Over de wedstrijd: dat was eigenlijk ook vrij matig, maar een goaltje terwijl er veel meer hadden moeten vallen. Matig resultaat, matig spel, matige tegenstander. Kortom matige avond van Psv.

15 september 2011 om 23:14

Tja, PSV supporters zijn allemaal parasieten die allemaal van een uitkering leven?

19:00 is gewoon zachtgezegd een k*t tijdstip, menig supporters heeft werk, waarom zouden de supporters hun werk afzeggen voor zo'n matige tegenstander van het kaliber Legia? Is het nu een beetje helder? Jeetje zeg, ligt het aan mij of is het niveau van VZ zo laag de laatste tijd?

16 september 2011 om 12:56

Defensieve speelstijl... volg jij PSV wel, Psv speelt met 5 offensieve mensen en Strootman daarachter die ook nog behoorlijk offensief kan spelen, en de 2 backs komen ook constant op dus, het is alles behalve defensief

Weetje wat psv zou moeten doen ? die polen moeten inhuren voor een geweldige sfeer... Hetzelfde wat de rest van nederland doet met die polen, maar dan geen aarbeien laten plukken of op de bouw werken, maar herrie laten maken.. Psv shirtje, geven en witten zakdoekjes voor fred uit te zwaaien...

Tjah, 12.000 man bij een europese wedstrijd is dan ook zeer dramatisch te noemen. Gelukkig zit er bij mijn clubje wekelijks nog meer op de tribune en ook daar is de bezetting dramatisch. Maar Psv, kom op. Dan mag het wel een laagvlieger zijn die op bezoek komt, maar zo weinig supporters is een schande voor een club die tot de top behoord van Nederland. Niet alleen deze tegenstander wordt dus niet serieus genomen, maar het hele toernooi lijkt in Eindhoven totaal niet te leven.

Waren de tickets voor deze wedstrijd dan zo duur dat men liever thuis bleef dan een Europese wedstrijd te aanschouwen? Iemand, alsjeblieft, leg het even uit.

15 september 2011 om 23:17

Het goedkoopste ticket was 25 euro, en om voor dat geld een verschrikkelijk saaie wedstrijd te mogen zien...

psv heeft gewoon zowiezo niet een sfeervak in het stadion, of laten we zeggen een vak fanatieke aanhang dat zich verbaal ook werkelijk veel laat horen tijdens de wedstrijden...om over de verbale steun tijdens uitwedstrijden nog maar te zwijgen,,,nee voor sfeer moet je gewoon niet in eindhoven zijn.

dus laat strootman er maar gewoon voor zorgen dat ze het publiek warmkrijgen met hun spel!

Welkom in Eindhoven kevin. Sfeer past gewoon niet bij psv, die heb ik echt nog nooit sfeer zien maken. Bij de eerste de beste slechte wedstrijd fluiten en schelden, nou wat een publiek. Had dan naar Rotterdam gekomen daar is tenminste passie en sfeer op de tribunes!

15 september 2011 om 23:18

Alleen het salaris in Eindhoven is wat beter, voor de supporters had ie beter in Utreg kunnen blijven

Het is toch gewoon beschamend als je als Psv-supporter je eigen club zo in de kou laat staan bij de eerste EL wedstrijd? Publiek en spelers versterken elkaar he, spelers spelen beter als ze flink aangemoedigd worden, en supporters zingen en schreeuwen nog harder als er goed gespeeld wordt.

Het is dan ook wel erg suf om te zeggen dat je geen kaartje koopt omdat ze niet zo goed spelen, wanneer heeft een club immers de meeste support (betekenis: Ondersteuning) nodig? Juist: als het even wat minder gaat.

Wat een hoop geklaag van de Psvers hier zeg. De goedkoopste kaartjes zijn 20 euro. Even ter vergelijking. De goedkoopste kaartjes voor Willem II - Telstar zijn 15 euro. Dat is tegen mindere tegenstander en niet Europees. Dus om nou te zeuren dat die 20 euro te duur is vind ik wel erg zwak.

15 september 2011 om 23:27

Waar haal jij vandaan dat de goedkoopste kaartjes 20 euro waren?

15 september 2011 om 23:31

goedkoopste was 25 euro...

Wat lullen mensen toch altijd over sfeer en geluid in het stadion. Ik heb een seizoenskaart om een leuke wedstrijd te zien. Voor geluid ga ik wel bij een zangvereniging.

15 september 2011 om 23:28

Blijf dan lekker thuis naar je tv kijken ofzo... je gaat toch naar het stadion voor de sfeer en de beleving?

15 september 2011 om 23:31

Dat hoort toch gewoon bij het voetbal..
Ga jij lekker na een tenniswedstrijd ofzo, of een potje golf kijken.. kun je ook kijken en lekker de bek dichthouden.

En als je toch blijft gaan... ook niet fluiten als het slecht gaat he, want op dat soort momenten hoor je vaak wel het hele stadion in Eindhoven..

16 september 2011 om 00:08

Er word niet voor niets zo vaak gezongen ''you only sing when you're winning'' tegen psv fans.
Het zijn gewoon geen trouwe supporters.

Wat niet wil zeggen dat je iedere kaartprijs moet accepteren,want 40 eurootjes voor de 1e poulfase vind ik ook wel een klein beetje overdreven.

16 september 2011 om 08:29

Door de laatste 2 zinnen spreek je jezelf erg tegen,

Het feit dat een kaartje €40 kost, is gewoon teveel,
moetje nagaan dat een pa met 2 kinderen een wedstrijd tegen legia huppeldepup wil spelen:

dan is hij €120 !!! euro kwijt, tegen een tegenstander van niks, met alle respect.

De prijs van PSV slaat werkelijk nergens op, gezien de tegenstander, gezien hoe er momenteel onder Rutten gevoetbald word.

Daarbij had PSV net als Arsenal (tegen Manu) moeten zeggen: iedereen die VVV uit bezocht, krijgt een gratis toegangskaart want dat was werkelijk beschamend..

Ik vind het niet zo gek, dat er zo weinig mensen op afkomen?
Je moet er nog veel geld voor betalen om deze grafwedstrijdjes te bezoeken.
Beter geven ze gratis plaatsjes weg of misschien voor kinderen gratis en voor volwassene 5 euro ofso?
Je koopt in het stadion tog wat drinken en wat eten, maken ze genoeg winst.
En als ze een keer goed voetbal aan spelen komen de klanten vanzelf. maar dan moeten de prijzen ook flink dalen ! dit zijn niet de wedstrijden waar je op af komt, die kijk je liever thuis achter de buis !

Gek he wie gaat er nou geld uitgeven om Legia Warschau, wie ja Legia Warschau te zien spelen. Maar de meest aansprekende clubs moeten nog komen, Maccabi en Boekarest. Ja daar verheugt iedereen zich enorm op. Het enige wat ze moeten doen is plaatsen voor de volgende ronde punten halen voor de coefficientie lijst en dan hopen op een aansprekende tegenstander in de volgende ronde. En zorgen dat ze zich weer plaatsen voor de CL al zat dat niet meevallen. Als dat lukt komt het stadion vanzelf weer vol.

Sorry Kevin, wilde graag kijken en PSV aanmoedigen maar ik moest trainen vandaag!

Zondag is het uitverkocht en dan kunnen we er flink tegenaan!

Is het een keertje omgedraaid en beginnen de spelers te zeuren
Hoe vaak is de supporter wel niet naar het stadion gekomen of heeft hij afspraken verzet om de wedstrijden van zijn/haar club te bekijken en krijgen ze een bagger wedstrijd voorgeschoteld?
Vaak hebben de spelers geen 100% inzet en hebben ze ook geen spijt na zo'n zaadwedstrijd. De supporter heeft wel een seizoenkaart gekocht om wedstrijden te zien met 100% inzet en, als het meezit, de winst.
Dus laten die voetballertjes lekker eerst in de spiegel kijken en dan pas vingers wijzen naar anderen!!!
Voor zo'n EL wedstrijd betaal je je eigen ook nog scheel en vaak voor een draak van een wedstrijd

Misschien moeten ze niet om 7 uur spelen maar om 9 uur. Het is een Schande dat een grote club als Psv om 7 uur staat te ballen waardoor mensen het niet halen om uit hun werk te komen en met half lege stadions spelen.

Against modern football!

Ik ben geen PSV supporter, maar wil het toch even opnemen voor de fans. Buiten de tegenstander en de entreeprijs, kan ik me voorstellen dat ook de aanvangstijd een rol speelt in de lage opkomst. Ik snap dat je rekening moet houden met de uitzending op tv en de andere wedstrijden, maar 19:00 op een donderdag is gewoon vroeg. Mensen moeten werken of hebben een gezin. Kan me voorstellen dat je dan een keer een wedstrijd laat schieten, vooral als hij ook op tv komt.

Strootman, ik begrijp dat je teleurgesteld bent maar dat er zo weinig supporters zijn komt door:

- Het ongunstige tijdstip van 19:00
- Legia Warschau is toch een niet heel erg spannende tegenstander
- Kosten van kaarten

Weet iemand trouwens waarom de Europa League wedstrijden niet rond dezelfde tijd worden gespeeld als de Champions League? Ik vind 20:45 een veel beter tijdstip want voor achten kan ik als vader echt niet even chillen op de bank

Vind je het gek dat er weinig supporters komen als je zo speelt zoals PSV speelt? ik niet.

Hij heeft ergens wel een punt maar PSV fans moeten nog een beetje wennen aan de weinig aansprekende affiches. Vroeger in CL had je altijd vanaf het begin meteen topploegen op bezoek. (hopelijk komt die tijd snel weer terug)

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren