Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Rutten passeert Isaksson en geeft Tyton eerste basisplaats'

Laatste update:

Het ziet er volgens Voetbal International naar uit dat Przemyslaw Tyton zondag in de basis begint in de wedstrijd tegen VVV-Venlo. De 24-jarige Poolse doelman werd deze zomer overgenomen van Roda JC Kerkrade, met een huurcontract van één jaar met optie tot koop voor PSV. Tyton zat tot nu toe ieder Eredivisieduel van PSV op de bank.

/

Op basis van de laatste training wordt opgemaakt dat Tyton zondag echter zijn debuut zal maken. Dat betekent dat Andreas Isaksson, wiens contract in Eindhoven na dit seizoen afloopt, zijn plek onder de lat moet afstaan. De Zweed, bezig aan zijn vierde jaar, incasseerde in de voorgaande speelronden vier tegentreffers; drie tegen AZ en één tegen Excelsior.

Tegen RKC Waalwijk (1-0) en ADO Den Haag (3-0) hield Isaksson zijn doel schoon, maar nu lijkt hij toch plaats te maken voor zijn concurrent. In de voorgaande drie jaar miste Isaksson slechts één wedstrijd in het PSV-shirt. Tyton keepte in de eerste twee speelronden namens Roda JC en incasseerde toen goals van FC Groningen (één) en Feyenoord (drie). Daarna ging hij naar PSV.

Wie moet Fred Rutten onder de lat zetten tegen VVV-Venlo?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Was te verwachten maar hiermee is het defensieve probleem nog niet opgelost.

10 september 2011 om 13:50

Vind je? Sinds Tyton erbij is gekomen heeft Isaksson het hartstikke goed gedaan...

10 september 2011 om 13:54

tyton heeft toch meer potentie en is gewoon even goed als niet beter.

10 september 2011 om 14:34

forzea

ik snap niet waarom tyton er nu ook erin moet
isaksson is toch een hele fijne lijnkeeper en heeft meen toch ook in de jaren heen hele beste reddingen gemaakt en haal daar eens wat echt blunders eraf en dan zullen de meeste toch ook denken dat hij het goed heeft gedaan....en met tyton heeft hij nu eindelijk goede concurentie gekregen

10 september 2011 om 14:47

Tyton moet erin omdat hij simpelweg beter is dan Isaksson. Laatstgenoemde is inderdaad een goede lijnkeeper, maar dan heb je het ook wel gehad. Hij straalt helemaal niks uit en maakt de verdediging alleen maar onzeker met zijn gegoochel bij elke terugspeelbal. Tyton is op alle fronten beter en straalt ook meer rust uit. Goed nieuws dit dus.

10 september 2011 om 16:21

Ja maar ja dat was ook niet tegen de beste ploegen, en dat deed Rutten vooral om te hopen dat er dan nog een club zich misschien zou melden voor Issakson. En om Tyton nu te brengen is een perfect moment dan kan hij alvast wennen want volgende week tegen Ajax moet hij er staan!

10 september 2011 om 17:33

Dit is best makkelijk waarom nu hoor rutten wil hem testen tegen een ploeg waarmee hij dus verwacht niet al te veel problemen te krijgen aangezien ze volgende week tegen ajax spelen zal het dus ervan af hangen of tyton goed keept wie er volgende week onder de lat staat

10 september 2011 om 15:01

Welk defensief probleem? De laatste wedstrijden stond het achterin al een stuk beter. Al was het wel met alle respect tegen relatief kleine tegenstanders. Alleen tegen AZ werd de ploeg meer op de proef gesteld maar dat was zonder Derijck en Tyton.

10 september 2011 om 15:15

Denk dat Derijck ook een perfecte verdediger is om de achterhoede van psv naar een kwalitatief hoger niveau te voeren. Derijck is een hele sterke verdediger een type alex ( alleen dan zonder dat zieke schot ) en denk daarom dat psv hele goede zaken heeft gedaan om Derijck weg te kopen bij Ado.

Iedereen heeft vorig jaar ook kunnen zien dat Tyton een goede keeper bij Roda was, ik hoop dat hij ook bij psv goed zal keepen.

Iedereen heeft het over de defensieve problemen bij psv maar denk dat psv met Derijck en Tyton en niet te vergeten Strootman 'de stofzuiger op het middenveld' een veel betere verdediging heeft als vorig jaar. En ook dat Manolev en Pieters aardig/goed beginnen te spelen.

10 september 2011 om 16:32

tegen Den \haag vond ik het nog niet zo slecht met Derijck.was natuurlijk niet de beste tegenstander maar toch.

ot:ik ben erg benieuwd nar het ''nieuwe'' psv met Tyton en Matavz.

Uitstekende keus, Tyton is veel beter dan Andrea. Wellicht de beste van de eredivisie, Tyton redt meer punten voor PSV dan Andrea dit seizoen, daar ben ik van overtuigt.

10 september 2011 om 13:50

Tyton, zeker niet de beste keeper van de Eredivisie. Maar heeft wel de potentie omdat te worden. Desondanks vind ik Mihalov de beste keeper van de Eredivisie.

10 september 2011 om 13:54

Met prus op goal, was het altijd een enorme chaos in de verdeding, geen communicatie, slechte reddingen, wild inkomen.
Tyton had al deze eigenschappen, en heeft roda ook naar een 'hoger' niveau getilt.
Mihalov is natuurlijk een uitstekende doelman, maar Tyton gaat hem voorbij streven dit seizoen of volgend seizoen. Daar ben ik van overtuigd.

10 september 2011 om 13:56

@ Chanturia

Ik weet niet of je het weet, maar Michailov is jonger dan Tyton. Michailov is nu al beter en ik verwacht dat hij echt niet stil zal staan in zijn ontwikkeling.

10 september 2011 om 14:04

Waar staat dat ik zeg dat Tyton jonger is dan Michailov, iedereen zijn eigen keuse btw, bijv. sommige vinden Valdes een goede keeper, andere vinden hem weer een 'prutser' die het moet hebben van de verdediger.
Het zijn keuzes die je maakt in het leven.

10 september 2011 om 14:08

''mihalov is natuurlijk een uitstekende doelman, maar Tyton gaat hem voorbij streven dit seizoen of volgend seizoen. Daar ben ik van overtuigd''

Waarom denk je dat Tyton hem dan voorbij gaat streven? Michailov is jonger en nu al verder in zijn ontwikkeling. Het is echt niet zo dat Michailov zich nu niet verder meer zal ontwikkelen. Daarom vraag ik me dus af waaromtyton nu ineens zo'n grote stappen zou maken dat hij Michailov voorbij zou gaan.

10 september 2011 om 15:18

Dutchmen, die twee duimpjes omhoog heb je jezelf zeker gegeven. Wat een reactie, onzin. Tyton is de allerbeste doelman van de eredivisie, met afstand. Ik weet niet wie jij hoger inschat, wellicht onze Bulgaarse vriend van FC Twente? Die jongen zit bij wijze van spreken meer in de lappenmand dan dat hij reddingen verricht voor de Tukkers. Tyton daarentegen is vorig jaar voor het eerst geblesseerd geraakt in 4 jaar tijd. Hij is op de lijn, in de lucht, qua reflexen, qua meevoetballen en qua coaching de beste doelman in Nederland.

10 september 2011 om 17:17

Nou ik wil niet lullig doen maar Tyton is een goede keeper maar om nu te zeggen dat ie beter is als Nicolay dat kun je wel vergeten.
Nicolay is met afstand de beste nu Stekelenburg weg is.

10 september 2011 om 18:07

dat denk ik ook maar hij is zeker heel goed en hij kan denk ik uitgroeien tot de beste van de eredivisie

10 september 2011 om 13:51

Wordt nog wat met PSV of niet?

Tyton beste keeper
Matavz beste spits
Mertens beste vleugelspeler?

het zijn leuke voetballers maar ze moeten het nog laten zien..

10 september 2011 om 13:55

Zeker zitten veel spelers in de groep die nog beter kunnen worden waarvan een aantal het nu al zeer goed doen. Vooral mertens en Strootman zijn goed bezig. Met dit elftal zullen ze genoeg kansen creeëren elke wedstrijd en met Matavz vliegen er vast meer in.

OT: Hoop dat Rutten deze keus basseerd op wat die op trainingen ziet want Isaksson is de laatste tijd zeer goed bezig!

10 september 2011 om 14:12

Strootman niet te vergeten...wordt door Bert ook boven Theo verkozen

10 september 2011 om 14:45

Nou.. Michaylov heeft het in europa al laten zien, en Assaidi is beter als Mertens, daar ben ik van overtuigd.

10 september 2011 om 15:31

Op basis waarvan ben je overtuigd dat Assaidi beter is dan Mertens?

10 september 2011 om 18:02

@erben

Michaylov europees Bewezen?
Als je europees hebt gespeeld wil het niet zeggen dat je je daar ook bewezen hebt. Die goal van Cardozo had die bijv. kunnen hebben, en was een fout.
Ik vind Tyton een betere goalie, alleen vind ik Michaylov 1 op 1 wel heel sterk en beter.
Overigens ben ik er van overtuigt dat Tyton zich moeiteloos gaat bewijzen dat hij het europese niveau aan kan.

Dat jij assaidi beter vind dan mertens, dat is jou keus en mening, maar je bent wel een van de weinige of je praat nu van der gijp na.

10 september 2011 om 18:04

Dat vind je maar heb je ook argumenten??

10 september 2011 om 13:54

Tyton is zeker niet beter dan Michailov. Dat is op dit moment gewoon de beste keeper van de eredivisie en is ook nog maar 23 jaar.

10 september 2011 om 13:57

En toch zijn mihalov en vermeer beide better op dit moment maar tyton kan groeien om als goed te worden.

10 september 2011 om 14:22

Michailov oke, maar Vermeer is absoluut niet beter dan Tyton.

10 september 2011 om 15:07

oke dan zal je dan volgende week wel ondervinden.

10 september 2011 om 16:27

Haha wat ben jij toch grappig. En voor welke club ben jij? Michaylov en tyton vergelijkbaar maar vermeer zit toch paar niveaus lager vermeer is alleen goed in meevoetballen maar als keeper is dat niet de best denkbare kwaliteit dat je kan hebben. Vermeer is zeer zwak op afstandschoten. Zeer matig op de lijn. Alleen jij ajacied durft te zeggen dat hij beter is al tyton.

10 september 2011 om 16:29

Mihaylov kan ik nog voorstellen, maar Vermeer is echt niet beter als Tyton. Tyton is veel zekerder als Vermeer, Tyton is een complete keeper Vermeer heeft het niet zo op dode spelmomenten vanwege zijn lengte!

10 september 2011 om 18:05

of jij?

10 september 2011 om 18:08

of jij?

Heel aparte wissel. Issakson speelde de afgelopen rondes juist heel sterk. Om hem dan nu te wisselen voor Tyton is beetje respectloos. Tyton moet ingespeeld worden voor volgend jaar, dat snap ik. Maar grijp dan een mindere periode van de Zweed aan voor dat moment.

10 september 2011 om 13:51

Als PSV toch Isaksson in het doel wilde zetten, konden ze Tyton beter pas volgend jaar kopen. Dan had hij nog een jaartje bij Roda alle wedstrijden kunnen keepen. Dus ik had wel verwacht dat Tyton die plek snel van Isaksson zou innemen en vind het niet zo'n aparte wissel.

10 september 2011 om 13:52

Die slappe Zweed pakt geen punten voor ons .soms houd hij wat tegen dan hou het op.hij is zo traag in de hoeken

10 september 2011 om 13:57

Volgens mij heb jij de afgelopen wedstrijden niet echt opgelet, en vorig seizoen ook niet

10 september 2011 om 14:15

Isaksson is een aardige keeper maar zeker niet het niveau wat bij een topclub als Psv hoort. Tyton moet gewoon in de basis spelen.

10 september 2011 om 14:20

Ik let altijd op hem ,ik ben niet onder de indruk van hem is onzeker in de lucht. Als iemand de bal terug speelt dan breekt er paniek uit.als er iemand op hem schiet wil hij weleens tegen houden .maar oweej als er in bal goed word ingeschoten zulke ballen heb ik hem nooit zien pakken .nooit maakt hij wereld reddingen

10 september 2011 om 14:22

Wat is respectloos aan deze beslissing? Isaksson is al drie jaar eerste doelman en staat constant ter discussie. Deze zomer is een concurrent gehaald voor hem. PSV wilde meewerken met een vertrek. Nu de competitie is begonnen speelt de beste. Blijkbaar vindt Rutten Tyton beter dus Tyton speelt. Dat is nu eenmaal topsport. PSV is geen sociale werk voorziening.

10 september 2011 om 14:50

Waarom zou je wachten tot volgend jaar, terwijl het gewoon duidelijk is dat Tyton een betere keeper is? PSV heeft hem gekocht omdat ze niet helemaal tevreden zijn over Isaksson. En als je de laatste jaren hebt gekeken snap je ook waarom. Die man straalt helemaal niks uit en maakt ook de nodige fouten. Waarom wachten op die ene blunder van Isak om hem dan te slachtofferen, terwijl je dat ook kunt voorkomen.

10 september 2011 om 15:46

Issakson heeft het goed gedaan idd de laatste wedstrijden. Hij is ook gewoon een hele degelijke keeper. Maar dat neemt niet weg dat Tyton gewoon nog beter is. Die jongen viel bij Roda zo positief op vorig seizoen. Die stond gewoon wekelijks punten te pakken. En hij is nog jong ook. Die jongen gaat het helemaal waarmaken let maar op.

Eindelijk krijgt tyton een basisplaats .In plaat van die zouzak die als een zak aardappel naar de hoek gaat.

10 september 2011 om 14:04

Isaksson kan niet goed meevoetballen maar zolang hij niet uit zijn doel hoeft te komen is het een prima keeper die inderdaad wel eens punten heeft gekost maar ook zeker punten heeft gered. Tyton speelde een goed seizoen bij Roda en ik denk ook dat PSV er goed aan heeft gedaan deze jongen te kopen maar hij moet het natuurlijk ook nog laten zien bij Psv.

10 september 2011 om 14:10

Ik hij heeft nooit punten gepakt voor PSV .het is gewoon een slappen huisvrouw die in het doel staat .hij straalt niks uit zo een keeper zie ik liever niet in het PSV shirt

10 september 2011 om 14:21

Heracles - PSV heeft hij ons op de been gehouden. Natuurlijk, het is maar één wedstrijd maar een zoutzak die als een zak aardappelen naar de hoek gaat is in mijn ogen een beetje overdreven.

10 september 2011 om 14:44

Utrecht-psv. Seizoen 2009'/2010. Zonder Isaksson hadden ze toen op zeker dik verloren. Na die wedstrijd had hij nog een goede reeks.

10 september 2011 om 14:47

@rmaandes
Dat is juist het probleem, een Psv-keeper moet meer kunnen, ook bij het uitkomen en in de lucht sterk zijn (een Ajax en Twente-keeper trouwens ook)

10 september 2011 om 16:41

@erben
Dat ben ik met je eens. Ik vind Isaksson ook tekortkomen voor een Nederlandse topclub, maar ik vond het een beetje overdreven wat psv-10- over hem zei.(;

Betekend de komst van Tyton dat Reis definitief niet meer terugkeerd bij Psv?

On:
Goede zet, dan is hij gewend tegen Ajax en heeft PSV achterin iets meer zekerheid..
al met al een logische zet.

10 september 2011 om 13:51

Wat heeft Jonathan Reis met een keeper te maken?

10 september 2011 om 13:54

Heb je niet gehoord? Tyton kan ook in de spits, achter Matavz :D

10 september 2011 om 13:55

Vorig jaar botste Tyton en Reis onbedoeld tegen elkaar waardoor Reis nu geblesseerd is. Wellicht heeft PSV gedacht we halen die man naar ons toe voor hij nog een spits per ongeluk uitschakeld?

On:
Isakson heeft het de laatste wedstrijden tegen de ''zwakkere broeders'' aardig gedaan. Toch hoop ik dat Tyton tegen Ajax op doel staat ivm de voorzetten en het meevoetballen. Mooi dat hij morgen (wellicht) zijn debuut kan maken

10 september 2011 om 13:57

Tyton heeft enkele jaren ''op 10'' gestaan bij vitesse, voordat hij daar logischerwijze zijn spelvreugde verloor en het als keeper besloot te proberen..

10 september 2011 om 13:58

Hahaha inderdaad? Spits en een keeper... nee, ik zie het niet.

10 september 2011 om 13:53

Reis is spits en Tyton keeper?
Dus waarom zou dat moeten betekenen dat Reis niet terugkomt.

10 september 2011 om 15:18

Boemtak legt het hierboven al uit. Tyton was degene die Reis (geheel onbedoeld) blesseerde door op zijn knie te landen die vervolgens dubbel klapte. Akelige beelden blijven het.

Jammer, Isaksson doet het gewoon goed dit jaar vind ik. Ik heb tenminste in de laatste wedstrijden geen reden gezien om hem te vervangen.

10 september 2011 om 14:25

Net zo opportunistisch als de claim van enkelen de laatste weken dat we geen spits nodig hadden omdat we de laatste 3 wedstrijden 14x scoren.

10 september 2011 om 16:11

Neehoor ik heb Isaksson in tegenstelling tot de meeste hier nooit een slechte keeper gevonden.
Van mij had Isaksson gewoon dit jaar op doel mogen blijven staan en dan volgend jaar Tyton aangezien Isakssons' contract dan afloopt.

Tyton is de beste keeper in de Eredivisie.

En als je trainer bent moet je (in mijn ogen) voor de sterkste kiezen.
Isaksson heeft het gewoon verprust in de jaren dat hij in Eindhoven heeft gespeeld.

Tyton daarentegen heeft zich ontwikkeld toch een geweldige keeper.

Niet zo'n heel bijzondere keuze denk ik dus.

Nou Tyton, jou staan maar 2 dingen te wachten en dat is je doel schoonhouden en Issakson doen vergeten. Als je dat gelukt is kunnen we met zijn alle tevreden zijn over onze Poolse vriend.

Tyton op goal houdt dus in dat Matavz morgen vanaf de bank zal beginnen.

Zoveel lef heeft Fredje niet om 2 spelers in de as te vervangen..... Jammer....

10 september 2011 om 13:54

Matavz gaat echt wel spelen hoor .lens komt op de bank te zitten en Labyad blijft staan op de rechtsbuiten positie lijkt me logische

10 september 2011 om 13:56

Heb jij dan een indicatie dat Lens op de bank begint en zowel Labyad als Matavz in de basis starten?
Ik niet in ieder geval.

Of is dat een (begrijpelijke) wens van je?

10 september 2011 om 14:00

laat ik het zo zeggen ik hoop dat Lens de bak laatst neemt ik erger me al andere half jaar aan hem .die gozer heeft totaal geen overzicht .matavz zal zo wie zo spelen want we hebben gene killer voorin dat is ons probleem,dat heb je in persoon van Matavz wel

10 september 2011 om 14:12

Onthoud jij alleen de slechte wedstrijden van spelers? Lens speelt nauwelijks een jaar bij Psv, heeft inderdaad zeker niet altijd goed gespeeld maar heeft toch ook laten zien dat hij een goede rechtsbuiten is.

10 september 2011 om 14:15

Probleem is als hij op snelheid is mist hij het overzicht anders was het wel een topper geweest

10 september 2011 om 14:20

Dat is waar, dan is hij vaak te wild. Ik hoop trouwens ook dat Labyad vaker in de basis komt, maar Lens is ook geen slechte speler.(;

10 september 2011 om 15:16

Lens is absoluut geen slechte speler, al vind ik hem in de punt wel een stuk beter dan vanaf de vleugels. Daar vind ik hem overzicht tekort komen en zijn voorzet is ook matig. In de punt komen zijn sterke punten (kracht en snelheid) het best tot zijn recht vind ik. Maar hij zal dalijk als Matavz speelt gewoon weer naar rechts verhuizen, en Labyad naar de bank.

10 september 2011 om 16:33

Lens gaat echt niet op de bank voor Labyad verwacht dat maar niet, Rutten heeft juist opgeroepen aan de leiding om Lens toentertijd te halen dus dan gaat Rutten die niet laten banken. Neemt niet weg dat ik Labyad ook liever zie spelen op rechtsbuiten!

10 september 2011 om 13:59

Als ik het me goed herinner ging het vervangen van maximaal 1 speler door Fred Rutten in één wedstrijd over de verdediging en niet de as. Matavz staat er gewoon in, denk ik.

10 september 2011 om 16:27

Afgaande op de laatste training niet, helaas.

10 september 2011 om 14:27

Ik denk inderdaad ook niet dat Matavz zal gaan spelen. Pas enkele trainingen meegemaakt. Ik neem aan dat hij zal invallen.

Maar of dat nou een gebrek aan lef is...
Meer gezond verstand denk ik.

10 september 2011 om 14:30

Op zich mag dat tegen VVV geen probleem zijn.
Als jij er maar in de basis staat op 18 september.... de PSV ''3'' dag.. (3 punten en minstens 3 goals verschil).

In plaats van twee vingers (de V van victory) gaan dan 3 vingers de lucht in (afgewisseld met 1 vinger)..

Edit...
mwoa... verstandig...
Het is natuurlijk niet zo dat Matavz geen wedstrijdritme heeft opgedaan, maar meer dat hij de specifieke kwaliteiten van zijn medespelers nog niet zo goed kent.
Echter, juist een puntspeler is het makkelijkste in te passen van allemaal.
Ik zou het dus wel verstandig vinden om hem tegen VVV te laten starten.

10 september 2011 om 14:44

De spits lijkt me juist een van de moeilijkste om in te passen. In de kleine ruimte tegen VVV is een goede verstandhouding en het kennen van de voorkeuren en looplijnen van je ploeggenoten erg belangrijk. Na 2 trainingen is dat niet zomaar gebeurd.

10 september 2011 om 15:04

Ligt eraan wat voor type spits het is.
Een kaatsende spits is wat moeilijker dan een target-spits.
En tot die laatste categorie hoort Matavz.

Btw het keenen van voorkeuren en looplijnen geldt voor iedere speler die je moet inpassen.
Puntspelers hoeven minder om te schakelen (omdat ze voor 80 procent aanvallend moeten denken en maar voor 20 procent defensief denken) en in hun operationele ruimte minder posities over te nemen dan bijvorbeeld middenvelders.

10 september 2011 om 15:32

@kooltie
tip: google eens naar de betekenis ''het hondje van pavlov''..

En wat die absinth betreft, nee hoor..... ik heb gisteren nectar gedronken, de godendrank van de overwinnaars......

S on:
Ach..... het vertrouwen is gebaseerd dat de tegenstander van 18 september een volledige helft is weggespeeld door VVV en het PSV van nu toch aanmerkelijk verschilt van het PSV tegen Az....
S off.

10 september 2011 om 16:25

@goiania

Godendrank?? ben je toch stiekem voor de godenzonen??
Wel interessant dat onderzoek van het hindje van Pavlov maar waarom moest ik dat opzoeken? (je bijbedoelingen ivm voetbal).
Maar jij baseert dus je vertrouwen op 1 van de 8 helften van Ajax??
Welke bedoel je trouwens de 1e waarin we slecht begonnen en ze daarna wegspeelden alleen vergaten de kansen af te maken of de 2e waarin we nog slechter begonnen en binnen 1 minuut de stand weer gelijk trokken en daarna weer in slaap vielen??

In principe is Tyton natuurlijk beter. Iedereen wist dat dit eraan zat te komen. Anders haal je Tyton niet nu al naar Eindhoven, dan moet je hem ook dit seizoen gebruiken. Dat gebeurt nu.

Alleen heb je nu het merendeel van het seizoen niet meer aan Isaksson. Die heeft me een kapitaal gekost voor Psv. Terwijl ze er weinig voor terug hebben gekregen. Miljoenen salaris, geen punten gepakt, transfersom van 2,8 miljoen. Je bent toch al gauw een kleine 10 miljoen kwijt aan die 'slapzak'.

10 september 2011 om 13:56

Isajsson heeft nog nooit punten gepakt voor PSV alleen tegen Utrecht wilt hij wel een wat tegen houden.ik ben hem liever kwijt dan rijk.als hij in de goal staat sta je al met 1- achter

10 september 2011 om 13:57

Klopt het is een prima lijnkeeper, maar op hoge ballen, terugspeelballen en meevoetballen is hij zeer matig. Daardoor heeft hij ons heel wat punten gekost...
Maar hij is voor een club als bijvoorbeeld Groningen gewoon een uitstekende doelman.

10 september 2011 om 15:33

Tyton moet spelen. Is veel completer dan isak sson. en volgens mij heeft psv geprobeerd isaksson te verkopen maar er waren geen gegadigden voor deze degelijke (!) doelman. Tyton heeft de potentie om een wereld topper te worden. Ze de reflex die hij in zijn 1e basis seizoen bij roda had (vrije trap dudsziak richting de kruising) dat zijn kenmerken van een topper in wording. Maar hij heeft wel de juiste begeleiding nodig, en dat kan defensieve fred wel .

En het verschil tussen mihaylov en tyton? Mijn inziens nihil. Beide hebben verschillende specifieke kwaliteiten. En voor de vermeer kenners (die door een ajax bril kijken, no offence) die komt bij lange na niet in de buurt van deze toppers, daarvoor heeft vermeer te veel min punten (hoge ballen, 1 tegen 1, onzeker voor de verdedigers). Probeer wel een beetje reëel te blijven, zou ik zeggen...

10 september 2011 om 14:54

Geloof me, als er een club voor Isaksson was gekomen had PSV hem maar wat graag verkocht. Alleen die club kwam er niet. Ze hebben Tyton niet gehaald omdat ze allemaal top tevreden waren over Isaksson. Nee je koopt hem omdat je al jaren ziet dat Isaksson geen keeper is voor een topclub. Geloof mij maar, Tyton is dalijk echt een wereld van verschil. En dat voelen de verdedigers ervoor ook.

10 september 2011 om 15:52

@feyenoord223

Lullig voor Issakson?

Gaan we nou medelijden hebben met iemand die 1,75m per jaar opstrijkt??

PSV is een Betaald Voetbal organisatie, geen Vrijzinnige Geitenfokvereniging.
Degene met de beste papieren speelt en prestaties in het verleden zijn alleen leuk voor plakboeken, niet voor focus op resultaat.

Ik zie hier overal de vlag uitgaan. Het zal allemaal wel. Er zijn wel meer keepers met opstartproblemen enzo. Ik bekijk het nog maar even. Op basis van de afgelopen wedstrijden had Isaksson er niet af gehoeven. Het is dat hij zo weinig uitstraalt, dat moet je toch wel hebben als keeper.

10 september 2011 om 16:38

Opstartproblemen? Zijn taak is nog steeds hetzelfde: ballen eruit halen. Hij keept al een paar jaar in Nederland, kent de competitie, dus daar maak ik me geen zorgen over.

Yes eindelijk van die koekenbakker af!
Nu nog Matavz laten beginnen en Labyad laten staan en als Hutchinson weer fit is hem erin zetten voor Manolev en ik zie PSV kampioen worden.

Morgen nog beginnen met Tyton,manolev,derijck,bouma,pieters,wijnaldum,stro... en Labyad en als Hutchinson ook fit is dan is dit toch echt een fantastisch elftal. Helaas Lens op de bank, maar op dit moment kan Rutten eigenlijk niet om Labyad heen en moet hij hem laten staan.

Tyton
Hutchinson
Derijck
Bouma
Pieters
Wijnaldum
Toivonen
Strootman
Labyad
Matavz
Mertens
10 september 2011 om 13:59

Rutten kan best om Labyad heen hoor. Zo geweldig speelt hij niet. Bovendien vind ik het wel belangrijk om Lens te laten spelen. Hij kan het niveau aan en heeft heel veel geld gekost. Tuurlijk de besten moeten spelen. Maar Labyad is niet beter dan Lens.

10 september 2011 om 15:18

Op dit moment is Labyad beter in vorm dan Lens en met Matavz in de spits heb je meer aan Labyad dan aan Lens. Labyad heeft meer overzicht, betere voorzet en betere actie..
Lens is alleen fysiek sterker en sneller...
Dus ja als de beste moeten spelen, dan moet Labyad dat doen op dit moment.

Ach, het is allemaal opportunistisch. Als Tyton een blunder begaat tegen Vvv, zijn er waarschijnlijk alweer mensen die hem als een miskoop gaan bestempelen.

Ik denk dat Rutten deze wedstrijd gaat gebruiken om Tyton te testen, dan kan hij zien wie hij tegen Ajax in het doel kan zetten

Ik snap hier helemaal niks van, Isaksson heeft vorig jaar vier doelpunten meer doorgelaten dan de keepers van ajax, en dit met een mindere verdediging dan ajax, die jongen wordt door iedereen de grond ingeboort en staat gewoon goed te keepen, hij heeft niet de uitstraling van een van Brieukelen bijvoorbeeld maar ok, ik vind dit vreemd\...................

Logisch natuurlijk! Denk dat Tyton misschien wel (in potentie) de beste keeper in de eredivisie is.

Tyton gaat net als de andere nieuwkomers miljoenen opleveren voor Psv. Een goeie keeper verkoop je al snel voor 15 miljoen...tel uit je winst. En als Balasz al 14 miljoen heeft opgeleverd levert Driesje minimaal het zelfde op. Bovendien heeft Brands goed gehandeld ipv. een 3 jarig contract aan te bieden aan de nieuwkomers meteen een 5 jarig contract. Dit betekent cashen want de eredivisie lijkt wel een snoepwinkel voor Europese top/subtopclubs. En idd. Labyad heeft Lens uit de basis gespeeld!

Tyton
Hutch
Derijck
Bouma
Pieters
Wijnaldum
Strootman
Labyad
Ola
Mertens
Matavz
10 september 2011 om 14:05

15 miljoen??
Ik kan me Gomes herrineren een wereldkeeper!!
Daar hebben ze ook met pijn en moeite 10 mil voor gekregen!

10 september 2011 om 14:07

1 jarig contract!

10 september 2011 om 14:16

Misschien moet je, voor de gein, even zoeken naar de lijst met de duurste doelmannen allertijden. Dan kom je heel snel terug van die 15 miljoen voor Tyton. Ik zal al iets verklappen, er zijn maar 4 keepers ooit voor meer geld dan 15 miljoen euro verkocht (bron Bbc). Buffon, De Gea, Neuer en Peruzzi.

Denk niet dat Tyton in dit rijtje past, wel?

10 september 2011 om 14:18

15 miljoen? Stekelenburg leverde 6.3 miljoen op, kan oplopen tot 7.8 miljoen. Dan moet Tyton wel heel goed gaan keepen. Verder gaat Wijnaldum zeker tegen VVV niet controlerend spelen. Lens of Labyad is een lastige keus, Lens heeft meer ervaring maar Labyad is gemotiveerder. Labyad is ook een jeugdspeler, toch mooier dan een gekochte speler.

10 september 2011 om 14:23

Klopt, moet wel heel gek lopen wil hij 15 mil gaan opleveren. Lijkt me niet dat dat gaat gebeuren maar in het voetbal weet je het nooit.... Verder hoop ik dat Matavz gaat spelen en dat Labyad op rechts gaat spelen maar dat gaat niet gebeuren, rutten kiest voor zekerheid en laat Lens spelen.

10 september 2011 om 14:25

Rutten heeft zelf bevestigd dat Wijnaldum op papier weliswaar een controlerende positie heeftmaar in de praktijk totaal anders uitvoert. Wijnaldum heeft de vrije rol zoals ook Afellay die had en die stond ook niet op 10!
Neuer (1 jarig contract) 25 miljoen van Gelsenkirchen naar Muenchen, weliswaar Duits international echter is Tyton ook Pools international dus 15 miljoen verwacht ik er zeker voor.

10 september 2011 om 14:28

Je weet het nooit maar het lijkt me wel heel erg onwaarschijnlijk. Als je bedenkt dat Gomes, die erg belangrijk was in de kampioenschappen van PSV een paar jaar geleden, voor 9 miljoen weg ging zal Tyton vast geen 15 miljoen opleveren.;p
Ik denk ook dat Matavz en Lens spelen. Labyad zou wel leuker zijn, hij oogt veel gemotiveerder.

@yahweh1979
Dat geloof ik graag, maar ik denk eerlijk gezegd dat PSV weer met dezelfde opstelling gaat spelen als de vorige wedstrijden, met een middenveld van Wijnaldum - Strootman - Toivonen met Strootman 'in de punt naar achteren'. Maar we zullen zien!(;

10 september 2011 om 14:32

Je vergeet dat Neuer al in de Duitse competitie speelde, dan betalen ploegen veel meer dan voor een keeper uit de eredivisie.

10 september 2011 om 14:40

Dat Labyad gemotiveerder oogt heeft te maken met het feit dat hij altijd vaak lacht en Lens vaak chago oogt. Laatst heeft Lens nog uitgelegd dat dat gewoon zijn blik is. Lens is volop gemotiveerd. Blijft toch wel geinig dat mensen ook opstellingen maken waarvan we weten dat het niet gaat gebeuren en systemen die PSV niet speelt.

Dat Stekelenburg voor maar 7 miljoen verkocht is heeft meer te maken met het feit dat zijn contract volgend jaar af zou lopen!

Tyton
Manolev
Derijck
Bouma
Pieters
Wijnaldum
Toivonen
Strootman
Lens
Matavz
Mertens
10 september 2011 om 15:15

Iemand die zichzelf god noemt , zal ik nooit te serieus nemen.
Dan kan je verwachten wat je wil , Tyton is zeker een goede keeper met groeipotentie , maar 15 miljoen is op dit moment verre van realistisch.

10 september 2011 om 16:54

@psv-bayern Dat zou goed kunnen, maar ik vind ook Labyads manier van spelen 'gemotiveerder' eruit zien. Hij wil zich echt bewijzen. Maar inderdaad, Lens' manier van kijken is ook niet heel gemotiveerd! Klopt, maar ik verwacht echt niet dat Tyton voor het dubbele verkocht wordt, ook niet als hij nog een 3-jarig contract heeft.

10 september 2011 om 15:26

en lens dan die schat ik tog hoger in dan labyad

10 september 2011 om 22:57

Hahaha brabander kunnen ook niet met geld omgaan he. Tyton 15 miljoen, terwijl hij nog geen wedstrijd heeft gespeeld. Als ik zoiets zou zeggen wordt mij arrogantie verweten, maar laten we het maar op Eindhovense naïviteit houden

Ik snap dit echt niet!
Isaksson staat fantastisch te keepen de laatste tijd! (ried uit bijv)
En om hem dan nu te vervangen vind ik een beetj respectloos

10 september 2011 om 14:17

Het heeft niets met respect te maken.. Als je goed nadenkt is het namelijk heel logisch.. Bij PSV weten ze heel zeker dat ze niet doorgaan met Isakson.. Het is geen zekerheidje over het algemeen (ook al doet die het nu goed) en hij drukt te zwaar op de begroting.

De reden dat ze tyton eerst hebben gehuurd in plaats van hebben gekocht is om te testen of die het niveau aan kan en of het de juiste keeper is op dit moment voor psv.

Als je dit wil weten moet je hem natuurlijk wel opstellen!

10 september 2011 om 14:23

Ried, Excelsior, ADO en RKC zijn geen imponerende tegenstanders hè.(;
AZ ging het gelijk fout. Nou lag dat niet aan hem maar toch, dat hij tegen de laatste club uit Oostenrijk goed keept moet geen reden zijn om hem op te stellen.

10 september 2011 om 14:57

Isaksson staat fantastisch te keepen laatste tijd? Houd toch op. Uit tegen Ried had hij 1 of 2 goede reddingen, maar in de thuiswedstrijden liet hij weer eens zijn specialiteit zien: half uitkomen op een bal (had ie nog geluk dat die toen op de lat werd gekopt). Een week later was het weer prijs bij Ado, toen ie zomaar onder een bal door rende maar ook toen werd het niet afgestraft.

Nee de beste keeper moet gewoon keepen, en dat is Tyton. Punt.

Terecht natuurlijk. Isakson had al weg kunnen zijn maar doet er nu verstandig aan in de winterstop te vertrekken ivm zijn plaats in het zweedse elftal.
Psv wordt nu wel weer ietsje sterker al blijft de centrale verdediging de zwakste van de top 4.
Ben heel benieuwd naar volgende week tegen Ajax. Als Ajax vandaag gelijk speelt kan Psv na volgende week zo maar op 4 punten voorsprong staan.

Njah als je weet dat je langer doormoet met Tyton is het natuurlijk wel slim om hem zsm op te stellen. Boschker deed het ook niet slecht bij Twente.

10 september 2011 om 14:12

Wat heeft Boschker hier dan mee te maken?

Isaksson heeft gewoon goed gekeept de laatste weken, dus een beetje onterecht om hem er nu uit te halen vind ik.

10 september 2011 om 14:28

Boschker/mihaylov is een zeer vergelijkbare situatie als Isaksson/tyton.

Boschker voldeed uitstekend, behaalde het kampioenschap met Twente, maar Mihaylov kwam in de basis te staan. Misschien omdat hij beter was, maar toch ook zeker omdat hij de toekomst was op dat moment.

Tyton is de beoogde doelman voor de toekomst. Gezien het feit dat Isaksson net als Boschker geen restwaarde meer heeft, en omdat ze beiden op korte termijn vertrekken is het een vergelijkbare situatie. Bovendien doet Isaksson het niet aanwijsbaar slecht op dit moment, dat hij geslachtoffert moet worden.

10 september 2011 om 16:13

O zo, ja dat klopt wel inderdaad.

Ik vraag me wel af of Isaksson er dan gelijk weer inkomt als Tyton het bij de eerste twee wedstrijden slecht zou doen of dat het voor hem nu gewoon helemaal over is bij Psv.

10 september 2011 om 14:24

PSV heeft hem toch niet voor niets aangetrokken...? ''als je weet dat je langer met hem door moet''.. wat een rare opmerking; net alsof dat Roda hem bij PSV heeft gestald en gezegd heeft: hier! betaal het geld en niet zeuren! je moet hem nemen!
Nee, PSV heeft hem vrijwillig gehaald met het oog op de toekomst.

Logische keus dat hij speelt, lijkt mij.

Maar wat heeft Boschker hier mee te maken?
Trek je nu een vergelijking met de leefttijd van Sander en Andreas? Bedoel je dat je op oude leeftijd nog uitstekend kunt keepen?

10 september 2011 om 18:07

Is toch heel simpel? Boschker keepte bij twente ook goed, maar werd gepasseerd voor mihaylov, puur omdat hij de toekomst was. Isaksson gaat nu niet gepasseerd worden omdat hij slecht is/speelt, het gaat er gewoon om dat Isaksson volgend jaar weg is, Tyton niet. Tyton is dus meer de toekomst.

Dit zat eraan te komen. De enige reden dat Isaksson nog in het veld stond was zijn marktwaarde. Psv hoopte hem de laatste weken te slijten maar dat is dus niet gelukt. Isaksson behoort straks tot het verleden van Psv terwijl Tyton de toekomst is. Daarom is het mooi dat hij tegen VVV zijn debuut mag maken. Dat is een wedstrijd waarin de keeper van Psv normaal gesproken niet veel te doen krijgt dus kan hij mooi wennen aan het team. Ben blij dat hij nu de kans krijgt. Isaksson heeft het goed gedaan tot nog toe maar elke wedstrijd heeft hij wel een paar rare fratsen en bovendien haalt hij vaak het tempo uit de wedstrijd doordat hij totaal niet kan meevoetballen. Tyton is veel completer en qua reflexen net zo goed.

10 september 2011 om 14:19

Als musa het op zijn heupen heeft dan weet je het maar nooit.. Nee het klopt wat je zegt.. het is een logische keuze.. de 2 verschillen wat betreft niveau niet veel van elkaar en tyton zou de toekomst moeten zijn dus is gewoon een logische beslissing van fredje.

Dit is gewoon een verstandige keuze. Isaksson komt gewoon tekort, dat kan iedereen zien. Dit is ook het jaar van de waarheid voor Rutten, hij moet ook gewoon meteen met Matavz gaan spelen zodat hij ingespeeld raakt met het team en wellicht zijn eerste goal kan scoren. Als dat beide gaat gebeuren heb ik er veel vertrouwen in, Rutten zal overigens ook niet zo dom zijn om Marcelo te laten spelen in plaats van Derijck.

10 september 2011 om 14:21

Inderdaad. Wat wil hij dan? Matavz volgende week laten debuteren tegen Ajax? Lijkt me al helemaal niet verstandig!
Gewoon morgen de hele wedstrijd, of in ieder geval de 2e helft mee laten spelen.

Ervaring opdoen in het elftal en volgende week top spelen tegen Ajax

10 september 2011 om 14:35

Vind ik ook.. Maar Rutten kennende .. :s

Tim is van dusdanige kwaliteit dat hij heus wel ziet op welke positie hij moet gaan staan. Een neusje voor de goal; hij voelt dat gewoon.
En VVV is een mooie tegenstander om te wennen aan je ploeggenoten.

Gewoon opstellen dus!

10 september 2011 om 15:06

Het zal niet zozeer liggen aan de communicatie, of dat hij niet fit is, maar meer omdat hij pas 2x heeft meegetraind. Begrijp me niet verkeerd, ik zie hem morgen ook graag en denk ik dat het wel moet kunnen tegen Vvv, maar een nieuwe speler in de punt is toch wel een hele omschakeling. Zeker als je je bedenkt dat ze allemaal amper met elkaar op het veld hebben gestaan, dat zal zoiezo zeer onwennig zijn. Maar goed, either way, we moeten VVV verslaan. Tegen Ajax zal Matavz er zoiezo staan, en dat vind ik veel belangrijker.

Tyton is al 1 stap in de goede richting.

10 september 2011 om 14:56

idd, ik ben het helemaal met je eens. isaksson is een slappe zak die er niks van kan, alleen op de lijn kan ie het een beetje, hij is zeeeeer matig met hoge ballen en corners enzo, die stompt hij altijd weg terwijl ie hem makkelijk kan pakken. tyton heerst gewoon in zn eigen strafschopgebied en ik heb er het volste vertrouwen in dat hij gaat slagen bij psv. verder hoop ik ook dat matavz meteen in de basis staat, al denk ik eerlijk gezegd niet dat rutten dat aan durft, ik vind dat je zo'n jongen gewoon meteen lekker moet laten wennen aan het elftal zodat die automatismen er zo snel mogelijk inslijpen aangezien we volgende week al ajax thuis hebben. volgens thijs slegers lijkt het erop (als je de training van vanochtend bekeek) dat matavz niet gaat starten, maaar hij zegt er ook bij dat dit ook een rookgordijn kan zijn. afwachten dus!

10 september 2011 om 15:18

Klopt, dat las ik ook maar Rutten moet wel, ik bedoel het is ook een soort examen jaar voor Rutten, wordt hij kampioen kan hij opzoek gaan naar een andere mooie club , word hij geen kampioen dan word hij bestempeld met het term loser.

Tyton word gewoon de eerste keeper en volgend jaar komt Zoet terug dan hebben we de komende jaren geen keepers probleem meer, de spits probleem is ook opgelost dus we staan er gewoon heel goed voor. Met de selectie die we hebben moeten we minimaal tweede worden, zonder enige excuus.

Matavz moet gewoon spelen, fantastische spits die 100% topfit is zeker een goal kan maken. Is hij ook meteen van de 0 af voor Psv.

Eindelijk!
Ik vond al dat het lang duurde.

Tyton is een goede keeper die volgend jaar een lang contract gaat krijgen bij Psv. die man gaat miljoenen opleveren voor PSV

10 september 2011 om 14:36

Miljoenen? Zo, da's een wereld topper daar hebben ze wel een neusje voor, kan niet anders of ze worden fluitend kampioen zo te horen! Benieuwd dan wat ze gaan brengen na uitstuitend hekkensluiters te hebben gehad en tegen AZ pijnlijk op hun bek te zijn gegaan tegen clubs als Ajax, Groningen, Twente en dergelijke.

Beetje laf van Rutten om Isaksson nu te passeren gezien de speler nou niet bepaald slecht stond te keepen. Kijk dat hij bij AZ er drie om de oren krijgt zou Tyton ook wel kunnen gebeuren gezien AZ een stukje sterker is of in iedergeval in die wedstrijd.
Dat men Isaksson gaat passeren bij enkele flaters kan ik in komen maar daar was nu nog geen reden voor.
Wellicht denkt Rutten al aan Ajax en durft hij het niet aan met deze keeper anders kan ik me niet voorstellen dat uitgerekend tegen VVV Tyton op de goal moet staan?
Wat gebeurd er als ook Ajax net als AZ de beter ploeg is en Tyton er enkele door laat glippen door een onzekere achterhoede? Toch weer twijfelen en Isaksson de daarop volgende wedstrijd er in zetten.
Nee, geen goede zet van Rutten. Pas al er redenen voor waren had hij Tyton moeten gaan gebruiken nu krijg je straks weer onzekerheid.

10 september 2011 om 14:26

Tyton kan mooi zijn eerste minuten maken uit bij Venlo, mooi gelegenheid toch? Isaksson speelde de laatste weken alleen zodat hij zich misschien ergens ging opvallen waardoor hij werd verkocht

10 september 2011 om 14:37

Ja maar dan had hij toch eerder zo goed moeten keepen? Nu is de transfermarkt al gesloten en kan hij niet naar een andere club gaan verkassen. Ik zou het wel een beetje lullig vinden voor Isaksson als dit werkelijk gebeurt. Hij zit nu lekker in zijn vel, en keept gewoon boven het gemiddelde. Ook ik als Ajacied ben ik zeer benieuwd naar het huidige Psv. Ze hebben goed ingekocht maar dat was vorig jaar ook al zo.

10 september 2011 om 14:40

Vorig jaar viel wel mee met inkopen ..

Inderdaad, dan had hij dat eerder moeten doen. Dat hij nu een paar wedstrijden goed keept, wil niet zeggen dat hij dat de komende 30 wedstrijden ook blijft doen.
Het blijft gewoon een wisselvallige keeper.. jammer genoeg.

10 september 2011 om 14:38

Isaksson speelt niet slecht; zeker niet!

Maar misschien speelt Tyton nog wel beter (op de trainingen).. Logisch toch dat je hem er dan uithaalt

En wat je ook al zegt; volgende week wacht Ajax. Je weet dat je Tyton als 1e keeper wilt; dan laat je hem tegen een club als VVV debuteren. Dat doe je niet tegen Ajax. dat is logisch..

Als dit klopt werd het eindelijk tijd, Isaksson is gewoon een slechte keeper ik heb daar veel liever Tyton die meer coacht dan Isaksson..

Hoop wel dat Rutten gelijk Matavz in de spits zet want je gaat hem niet op de bank laten zetten..

@trainer Fred Rutten wisselde tijdens het oefenen op de standaardsituaties Timothy Derijck ook met Marcelo,

Als ik dit zo lees hoop ik echt maar dan ook echt niet dat die Marcelo weer terug in de basis komt want hij is echt een enorme prutser zorgt veel problemen achterin, gewoon Derijck in de basis laten anders fail je wel Rutten.

10 september 2011 om 15:03

Inderdaad. Als Marcelo werkelijk start dan weet ik het ook niet meer. Het liefst zie ik die nooit meer in een PSV shirt, alle goede bedoelingen ten spijt. Maar dat is gewoon zo bagger.

Dit zat er natuurlijk aan te komen. Isaksson heeft Psv veel geld gekost en heeft het niet helemaal waar gemaakt. Tyton is de toekomst van Psv en hoop dat hij voor de rest van het seizoen een basisplaats veroverd onder Fred Rutten.

Mihaylov kan niet springen en Vermeer heeft de neiging om ballen recht in de voeten van een tegenstander te stompen. Begrijp me niet verkeerd, vind het twee goede keepers. Mihaylov zelfs een zeer goede keeper. Maar ze hebben allebei een 'smetje'.

Wat is de zwakke plek van Tyton?
Ik weet het oprecht niet en daarom vind ik hem een zeer goede aankoop.

Wat Isaksson betreft: Heerenveen, Groningen of Utrecht, sla je slag!
Hoop dat zijn salariseisen niet in de weg liggen, want het is wel een eredivisiewaardige keeper.
Dat is al heel wat tegenwoordig.

10 september 2011 om 14:42

Denk juist wel dat dat het probleem is, zijn salaris. Die kunnen de ploegen nooit betalen, al denk ik ook niet dat ze dat willen.

Met deze beslissing heeft Rutten de kampioenskansen van PSV met ong 10% verhoogd
Wat zullen ongeveer 95% van alle PSV fans blij zijn met deze beslissing.

3 jaar een drama geweest deze bibberzweed, op een enkele uitschitere na, daar veranderen 2 goede wedstrijden tegen sv Ried en RKC niks aan.

Deze man is een matige keeper en heeft eigenlijk al 2 seizoenen te lang onder de lat gestaan bij PSV maar ze raakten hem aan de straatstenen niet kwijt natuurlijk met dat belachelijke salaris van 1,75 m per jaar.
Degene die hem dat contract hebben gegeven moeten een levenslang stadionverbod krijgen bij PSV

10 september 2011 om 14:41

Klopt, heb je helemaal gelijk in. Tyton straalt ook veel meer uit, met een zekere keeper gaat je defensie ook een stuk rustiger spelen. Nu hopen dat Derijck en vooral Matavz meteen gaan spelen en dan moet dat onze eerste elf worden, met de spelers die er al instaan dan.

10 september 2011 om 15:00

Ik ben bang dat Matavz op de bank gaat beginnen. Op zich ook niet geheel onlogisch, want hij heeft pas 2x mee getraind. Derijck hoop ik wel dat die speelt, anders maakt Rutten zich echt belachelijk. Tyton is 1 stap in de goede richting, nu nog Matavz, Hutchinson op RB en Labyad erin voor Lens! Al denk ik dat het er morgen gewoon zo uit gaat zien:

Tyton
Manolev
Derijck
Bouma
Pieters
Wijnaldum
Toivonen
Strootman
Labyad
Lens
Mertens
10 september 2011 om 15:14

Ben ook blij dat Tyton gaat keepen. Alleen vind ik het onzin om te zeggen van ja hij heeft pas één of twee keer mee getraind. Met alle respect maar je speelt tegen Venlo, Matavz is gewoon 100% topfit, heeft elke wedstrijd gespeeld bij Groningen en heeft interland gespeeld, hij kent het land, de competitie, spreekt Nederlands, en speelt nu ook weer in een 4-3-3 systeem.

10 september 2011 om 15:17

Matavz gaat denk ik spijtig genoeg op de bank beginnen want Thijsslegers meldt dat volgens de laatste training Matavz nog niet in de basis begint..

10 september 2011 om 15:19

@futurepsv

Ik vind dat ''slechts 2x meetrainen'' van relatief belang.

Het is niet zo dat Matavz een speler is uit Verweggistan die geen enkele Psv'er kent en niet in het Nederlands kan communiceren.
Juist de wedstrijd tegen VVV is een meer dan uitstekende gelegenheid voor Rutten om hem meteen voor de leeuwen te gooien.
In feite is zijn prestatie morgen niet eens zo belangrijk omdat je er vanuit mag gaan dat PSV wel die punten zal pakken.
Belangrijk is dat Matavz ritme opdoet in het PSV spel zodat hij er op 18 september staat.
Maar ik twijfel of Rutten die gok met Matavz wel durft te nemen.
Is typisch een risicoloze coach die nooit verder kijkt dan een wedstrijd.

10 september 2011 om 15:24

Klopt, ben het totaal met je eens. Zo denk ik er ook over. Matavz woont al 4(?) jaar in Nederland, spreekt goed Nederlands, kent de competitie, speelt nu ook weer 4-3-3 en met alle respect je speelt tegen Venlo. Perfecte gelegenheid om hem te laten spelen, ook is hij 100% topfit en had hij elke wedstrijd bij Groningen gespeeld.

10 september 2011 om 15:25

Inderdaad, daarom vind ik het onzin als Matavz op de bank begint.. Maarja we kennen Rutten.

Niet meer dan logisch dat hij een basis plaats krijgt, goede keeper die bij Roda al heeft laten zien wat hij kan

ik vind Tyton veel beter als Issakson
ik ben ajax fan en toen ik hoorde dat Stekie wegging, dacht ik direct aan tyton
maar ajax ging weer moeilijk doen en Cillessen(ook goeie keeper) en Gentenaar proberen te halen.
Cillessen voor 3/4 miljoen, Tyton voor 2,5 miljoen.
had ik toch liever tyton gehad.

Ik had niet verwacht dat Tyton nu al een basisplaats zou gaan krijgen. Dat hij op een gegeven moment de voorkeur zou krijgen boven Isaksson dat was al wel bekend, maar had dat nog niet nu al verwacht. Ik verwacht wel dat Tyton het beter gaat doen dan Isaksson

10 september 2011 om 15:10

Dit is juist het meest logische moment. PSV heeft Isaksson laten spelen om zijn marktwaarde hoog te houden. Ze hebben hem nog even in de etalage gezet, maar de transfermarkt is nu voorbij. De beste keeper hoort dan te spelen, en dat is Tyton.

Update:

Afgaande van de laatste training (er werd volop geoefend op dode spelmomenten) start Tyton in de basis, en Matavz naar alle waarschijnlijkheid nog niet.

Zeer jammer. Had Matavz graag meteen vanaf het begin gezien. Maar twijfel er niet aan dat hij zoiezo minuten gaat maken.

10 september 2011 om 15:22

Vind ik natuurlijk onzin, Wat Psv_expert boven zei, Matavz heeft alles gespeelt dit seizoen bij Groningen, stond in de basis in de 1ste interland wedstrijd van Slovenié vorige week..

Vind dat je Matavz gewoon gelijk in de basis moet gooien want dan raken spelers als Mertens, Wijnaldum, Toivonen, Lens op hem en dan komt het juist uit als we tegen Ajax spelen..

10 september 2011 om 15:28

Het gaat er niet om of hij wel of niet fit is / spelritme heeft. Het gaat erom dat hij pas 2x met de spelers van PSV op het veld heeft gestaan. Bij PSV worden waarschijnlijk heel andere dingen van hem gevraagd (buiten doelpunten maken uiteraard) en zal hij zich dus moeten aanpassen in het systeem. Ook is het lastig om meteen alle afspraken zo snel duidelijk te maken. Dat heeft gewoon tijd nodig. Het aan elkaar wennen kan ook goed op de trainingen.

Ik zou het ook zeer jammer vinden want ben van mening dat het tegen VVV moet kunnen, maar ik kan het ook begrijpen als Rutten voor zekerheid kiest en in z'n oude vertrouwde formatie begint.

10 september 2011 om 15:35

Dat was juist het probleem van Rutten de afgelopen jaren, voor zekerheid kiezen... Je leert het beste in een wedstrijd, veel meer dan op de trainingen. Als je hem tegen Venlo laat spelen dan gaat hij dingen veel beter leren dan op een training want in een wedstrijd moet je gewoon punten pakken en spelen je medespelers ook stukken beter, daar kan Matavz meteen van profiteren.

10 september 2011 om 15:47

Wat me nog het meeste irriteert is dat bijvoorbeeld een Frank de Boer in deze situatie zonder enige aarzeling Matavz wel in de basis had gegooid....

En dan ook nog met de opmerking ''als jij faalt dan heb ik gefaald en mogen eventuele verwijten aan mij gericht worden''.....

Gewoon verschil in denkpatroon ofwel lef contra behoudzucht..

10 september 2011 om 16:24

Ik ben het helemaal met je eens. Zoals ik al zei, tegen VVV moet het kunnen. Maar aan de andere kant zou ik zijn beslissing wel kunnen begrijpen. Hoe dan ook moet je VVV verslaan.

10 september 2011 om 15:23

Misschien dat Rutten het systeem, dat werkte tegen ADO door wil trekken tot na de wedstrijd tegen Ajax. Om pas daarna Matavz volledig te gaan gebruiken. Het is best wel lastig, als Ajax de eerste volledige wedstrijd van Matavz is...bovendien kan je ook niet helemaal hetzelfde systeem gebruiken.

10 september 2011 om 15:34

We zien het wel, het lijkt me ook niet per se waarschijnlijk. Maar Rutten is nu eenmaal een behoudende coach.

Bovendien vind ik het zelfs nog best verdedigbaar. Wie zegt dat je sterker bent tegen Ajax met een oningespeelde spits.

10 september 2011 om 15:56

Dus...... komt het aan op lef....... en Rutten is nou eenmaal geen lefgozer.

Met die kwaliteit was hij vorig seizoen gewoon kampioen geworden!!

Dit is niet alles!

Uit de laatste training werd er geoefend op standaardsituaties (hoekschoppen/vrije trappen) en mede daardoor staat Tyton op doel - Vi.

Iedereen wist al dat Isaksson zwak was bij hoge ballen en twijfelachtig uitkomt...

Hij wil Tyton gewoon testen.

VVV vindt die natuurlijk een makkie dus kan die gewoon wat proberen en kijken hoe Tyton het houd.
Niets meer en niets minder

10 september 2011 om 16:25

Nee dat niet zozeer, Tyton komt nu onder de lat te staan en dat blijft sowieso het komende seizoen. Rutten brengt Tyton nu om te wennen aan het team en dan staat hij volgende week tegen Ajax onder de lat dan heb je toch wat meer zekerheid dan met alle respect grabbelaar Issakson!

Dat was natuurlijk te verwachten dat Tyton er een keer in kwam.
Juiste moment ook gekozen door Rutte, wanneer er gewonnen wordt en eventueel de ''0'' gehouden wordt tegen VVV heeft Tyton het goed gedaan en is er ook geen rede om Isaksson er weer in te zetten.

Misschien kan PSV Isaksson nog kwijt in de winterstop voor een kleine vergoeding, dan is iedereen tevreden, want hij heeft zijn laatste wedstrijd nu wel gespeelt voor PSV denk ik.

Mooi moment om Tyton te laten debuteren, Vvv niet een al te sterke ploeg, en dan kan hij alvast wennen want volgende week komt Ajax op bezoek. Rutten heeft Issakson de afgelopen wedstrijden laten staan zodat Issakson zich nog in de kijker had kunnen spelen omdat er dan zich een club misschien nog had kunnen meldde!

Matavz start niet verwacht ik, Rutten is altijd van zekerheid en omdat Matavz pas 2 trainingen heeft gehad vind Rutten dat gewoon te weinig om te wennen aan het systeem. Ik zie Matavz graag startte, want in een wedstrijd leer je het meesten qua samenspel enzovoort want volgende week Ajax dan moet Matavz er gewoon staan.

10 september 2011 om 17:55

Inderdaad, Tyton speelt dan vandaag tegen VVV en hij kan ook donderdag spelen in de EL, dan heb je al twee wedstrijden gekeept.

Ja, ben het met je eens, Matavz hoort gewoon te spelen, hij moet het ook gewoon doen want met lef bereik je meer dan behoudend spelen, dat hebben we de laatste drie jaar wel ondervonden. Maargoed, iedereen kent Rutten dus Matavz zal wel niet beginnen.

10 september 2011 om 18:23

Ja daarom! Rutten moet gewoon wat lef tonen en Matavz opstellen vanaf het begin dan kan je kijken wat er nog verbeterd moet worden qua samenspel.

Eindelijk is PSV verlost van die zweed in de goal, Tyton is een betere keeper maar dat weet iedereen wel maar Rutten wil zo lang mogelijk spelers de hand boven het hoofd houden. Kijk maar naar Engelaar vorig jaar, Manolev al tijden en nu doet hij eindelijk het goed met Isaksson en Engelaar! Nu Manolev nog inruilen voor bijvoorbeeld Hutchinson op rechtsback en PSV heeft een hele goede ploeg!

Dat PSV Tyton opstelt lijkt me niet meer dan normaal want zo'n jongen haal je niet voor de bank. Goeie keuze Fred

ik moet het nog zien en denk ook dat tyton beter is.
maar je hebt nu de 2 duurste spelers op de bank of tribune zitten, hadden we ze beter weg kunnen geven dat had al dik 3 miljoen bespaart. nu maar hopen dat engelaar en isaksson in de winter een ander onderkomen vinden.

Ik vind Tyton een geweldige keeper. Met 24 jaar is hij een keeper met veel perspectief. Tyton heeft ook een goede uitstraling, iets wat Isaksson veel minder heeft. Ik hoop overigens dat de Tyton in ieder geval een sterke indruk zal maken tegen VVV om daarmee een basisplek te veroveren.

ach goed dat andeas issakson eruit is
want hij is echt een drama
tyton is gewoon een goede keeper
en met derijck heeft psv ook goede zaken gedaan
want die marcelo is ook slecht
die wil fc oss nog nie eens

ach goed dat andeas issakson eruit is
want hij is echt een drama
tyton is gewoon een goede keeper
en met derijck heeft psv ook goede zaken gedaan
want die marcelo is ook slecht
die wil fc oss nog nie eens

ach goed dat andeas issakson eruit is
want hij is echt een drama
tyton is gewoon een goede keeper
en met derijck heeft psv ook goede zaken gedaan
want die marcelo is ook slecht
die wil fc oss nog nie eens

Lijkt me een prima keuze. Ik zelf ben nooit gecharmeerd geweest van Isaksson. Mooi dat Tyton nu zijn kans krijgt, imo een betere keeper dan Isakkson. Daarnaast is hij nog redelijk jong en heeft hij veel potentie. Nu hopen dat hij het goed gaat doen.

Tyton kan doorgroeien tot een topper, maar Isaksson hoort ook niet thuis op de bank. Hij is een prima keeper voor een Europese subtopper/middenmoter. Het is zonde als je zo'n keeper op de bank zet.

Bets Lullig die Isakkson keepte de laatste tijd best goed, maar natuurlijk is Tyton een betere keeper en had dit vroeg of laat sowieso moeten gebeuren.

Wat ik wel raar vind is de komst van Sinouh, zeker gezien het feit je ook Cassio Ramos nog hebt,

Goed om te horen. Tyton is gewoon een uitstekende doelman en kan via PSV weer een stap omhoog maken. Psv, jullie gaan ongetwijfeld veel plezier beleven aan deze keeper

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren