Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Atlético haalt Falcao en maakt FC Porto flink rijker

Laatste update:

Atlético Madrid heeft de vervanger voor de naar Manchester City vertrokken Sergio Agüero binnen. De Spanjaarden hebben met FC Porto een akkoord bereikt over een transfersom voor Radamel Falcao, die voor veertig miljoen euro de overstap maakt. Falcao maakt de stap niet alleen: Atlético neemt ook Ruben Michael over van Porto.

/

De 24-jarige Ruben is een middenvelder, die vorig seizoen geen basisplaats had bij het Portugese succesteam van André Villas-Boas. Hij kost Atlético vijf miljoen euro, waardoor de totale transfersom voor Ruben én Falcao 45 miljoen euro zal bedragen. Dit bedrag kan nog oplopen tot 52 miljoen, wanneer Falcao bepaalde sportieve doelstellingen weet te bereiken.

De 25-jarige Colombiaan werd vorig seizoen topscorer van de Europa League en was ook in de Portugese competitie goed op dreef, met zestien treffers in 22 competitiewedstrijden. Enkele weken geleden verlengde Falcao nog zijn contract bij Porto, maar dat blijkt dus niet zoveel waard te zijn geweest. De aanvaller moet bij Atlético Agüero doen vergeten.

De clubs hebben de deal nog niet via de officiële kanalen bekendgemaakt, maar Porto heeft het nieuws doorgespeeld aan de Portugese aandelenmarkt. Falcao en Ruben moeten nog tot een persoonlijk akkoord zien te komen met Atlético, maar er worden geen problemen verwacht. Falcao heeft al aangegeven dat hij graag naar Spanje wil verhuizen.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Is toch niet meer normaal die bedragen. Hij is goed, maar voor zoveel geld. Wel leuk voor hem om in de Spaanse competitie te voetballen.

18 augustus 2011 om 23:21

@ Fcto_expert

Het is inderdaad complete gekkigheid. Echter redeneren veel clubs volgens vergelijkingen. 40 miljoen euro voor Carroll? Tja, dan wil je voor Falcao ook wel wat hebben.

18 augustus 2011 om 23:48

en dan is Falcao nog beter ook

19 augustus 2011 om 00:17

Hahahah Carroll, dan noem je me een speler. Hij is niet meer dan 15 miljoen pond/20 mijloen euro waard. Mensen vinden het bedrag voor Torres zo bizar maar het toppunt is wel het bedrag dat voor Carroll is betaald. Die jongen heeft nog helemaal niets bewezen.

19 augustus 2011 om 00:24

hahaha The_bison:

Andy Carrol is een Engelsman en daar wordt in de Premier League heel makkelijk het dubbele voor betaald. Zo werkt het daar gewoon.

Wat Falcao betreft:

Mensen die nog steeds durven te beweren dat de Portugese competitie evenredig is met de Eredivisie, worden wederom hard geloochenstraft.

Zie Europa League afgelopen seizoen en nu deze transfer.

Zal het klimaat dan een rol spelen, hoor ik jullie dan denken?

Het zal wel. Blijf maar lekker zoeken. De Eredivisie presteert nu al optimaal en mag hopen dat het binnen nu en 5 jaar nog steeds dezelfde positie bekleedt betreffende het Uefa-coefficient.

19 augustus 2011 om 00:29

Nee Essien heeft veel bewezen wou je zeggen .......

Of je hebt Carroll nooit gezien bij Newcastle utd....

Bij Liverpool heeft ie nog nie veel gemaakt nee..maar komt nog wel..hij is ook lang geblesseerd geweest...

En hij is nog jong..

En 45 miljoen of nie..atletico doet gewoon hele goede zaken..

19 augustus 2011 om 01:04

Engelse clubs betalen onder elke keer enorme bedragen voor Engelse spelers. Sta er elke keer weer van te kijken.

19 augustus 2011 om 01:21

je kunt Essien niet slecht noemen.
een v/d betere zelfs

19 augustus 2011 om 09:21

Mee eens. Alleen hij is naar mijn mening niet beter dan Sergio Aguero die 40miljoen kostte.

Ach ja, het is tegenwoordig gewoon een prijs roepen, laten hypen door de media en een iemand vinden die het wil betalen. En mensen met heel veel geld zijn er steeds meer in het voetbal.

19 augustus 2011 om 09:31

Carrol gaat het maken. Als hij eenmaal ingespeeld raakt met het nieuwe team dan kan je vuurwerk verwachten. Downing heeft een fantastische voorzet en met zijn kopkracht en zijn vermogen een bal vast te houden met Suarez om hem heen is dit heel gevaarlijk. Carrol is pas 22 en kan nog heel veel doorgroeien.

19 augustus 2011 om 09:34

weet jij waarom de portugese competitie beter is dan onze knip 15?
Dat is omdat ze in zuid-amerikaanse landen vooral portugees spreken.
De regels over het halen van een 'buiten de eu speler' is daar ook erg simpel.
In nl moeten we gelijk 3,5 ton aan salaris voor die speler geven.
daardoor kan FC Porto betere spelers halen.

19 augustus 2011 om 09:44

Brazilie is het enige land in Zuid-amerika waar Portugees de voertaal is.

19 augustus 2011 om 11:25

Essien niets bewezen? Hahah

Iedereen weet dat hij 1 van de beste (zoniet de beste) verdedigende middenvelders is.

En Carroll is imo nog geen 20 mil waart

19 augustus 2011 om 13:01

Carrol gaat het maken?
Heb je hem wel zien voetballen bij liverpool? Die kerel is zo lomp als een zeekoe en hij kan helemaal niks met de bal, niet eens vasthouden. Snap echt niet hoe ze daar 40 miljoen voor kunnen betalen.

On:
Weet iemand hoeveel atletico gekregen heeft voor aguero?

18 augustus 2011 om 23:24

Sanchez was toch niet zoveel duurder.en nu dat Fabregas er ook bij is zit Barcelona ook aan lekker hoge bedragen se.

On: Man Man het seizoen kan niet snel genoeg beginnen voor mij.die stads derby's tussen Real en Atletico zien er wel goed uit voor volgend seizoen.

18 augustus 2011 om 23:30

Zeg ik dat Barcelona het niet doet? Barcelona geef ook wel hoge bedragen over, want soms niet kan. Maar jij doet of ik zeg dat Barcelona het niet doet .

18 augustus 2011 om 23:37

Sanchez was niet zoveel duurder ?
Sanchez is veel goedkoper.
26.5 miljoen was kan oplopen tot 37.5.
Falcao kost 40 miljoen wat kan oplopen tot 47 miljoen.
Zit toch wel een verschil in.

Maar je hebt wel gelijk, absurde bedragen.
Dat voor Cesc zoveel is neergeteld kan ik begrijpen, hij is een echte topper.
Maar Sanchez ? Die man heeft één seizoen leuk gespeeld en tegen Real kwam hij Marcelo niet eens langs. Een back die aanvallend geweldig is, maar verdedigend niet zo goed is.

19 augustus 2011 om 01:11

hahaha ik ben slim en hier ben je beet genomen door dragon086
bedankt , dragon086 wil je vrienden worden ?

19 augustus 2011 om 09:42

Heb jij de 1ste supercopa wedstrijd gezien? Daar was Sanchez, Marcelo een aantal keer kwijt. En hoe kan je een speler nou afrekenen omdat hij Marcelo niet voorbij zou komen in zijn 1ste 2 wedstrijden. Het heeft tijd nodig voordat alles gaat lopen en deze jongen heeft een enorme potentie. Zeker in deze tijd is de 26.5 miljoen die voor hem is neergeteld egt niet veel.

Ronaldo 94 Miljoen
Kaka op 28 jarige leeftijd 64 miljoen
Blesuregevoelige Torres 61 Miljoen
28 jarige Villa 40 miljoen
Carrol 40 Miljoen
Vraagprijs voor Ganso en Neymar beiden 45 Miljoen.
Phil Jones na 1 goed seizoen 18 Miljoen
Henderson 23 Miljoen
Coentrao 30 Miljoen

En nu zelfs onderhandelingen voor een 30jarige Etó'o voor 24-30 miljoen met 20 miljoen salaris per jaar. Dan vind ik de 26.5 miljoen voor Sanchez toch wel een redelijk goed bedrag. Maar waar gaat dit heen want ik ben ongetwijfeld ook nog transfers vergeten of ik wijk mischien af van de transferbedragen die werkelijk zijn betaald. En de hele wereld spreekt over een economische crisis en in de hoorn van Afrika staan miljoenen mensen zonder eten. En dan word er zomaar 40 miljoen betaald voor de diensten van een voetballer. Genoeg vergelijkingen maar de transferbedragen gaan nergens over.

19 augustus 2011 om 11:15

Sanchez was ook 40 miljoen hoor.
Daarbij is het weer zo naief om dan over de honger in Afrika te praten. Voetbalclubs zijn bedrijven die gewoon een strategie uitvoeren. Dat dit toevallig het kopen van dure spelers is kan.
Als je het zo erg vind, verkoop je computer dan en stuur het geld op naar Afrika.

18 augustus 2011 om 23:28

fifa moest gewoon limiet zetten op de bedrag van zidane. want een betere voetballer heb je gewoon niet. dus het bedrag die voor ronaldo werd mocht gewoon niet

18 augustus 2011 om 23:42

Dit is zomaar een idee van mij:
Ik vind dat ze best 94 miljoen mogen betalen, maar dan moeten ze wel bij de Fifa een soort rapport maken hoe ze dat gaan terugbetalen. Dan kan je zeggen tot bijv. 40 miljoen euro, of gewoon het hele bedrag. Dit is anders als je bijv. Manc bent, want die hebben een sjeik die het gewoon gelijk betaalt, zonder bank ofzo. Real Madrid had wel gebruik gemaakt van een bank, dus dan zou dit misschien een plan zijn. Dat je bijv. de sponsering weer teruggeeft aan de bank. Dat zou veel minder schulden opleveren. Het is waarschijnlijk een beetje dromerig en onrealistisch van mij, maar het is gewoon een idee.

18 augustus 2011 om 23:56

@nickjwz
Real heeft die 94 miljoen voor Ronaldo al dubbel en dwars terug verdient.
Shirtverkoop etc.
Ook krijg de club meer aanzien door zulke sterren. Meer mensen over de hele wereld kijken de wedstrijd, er worden meer seizoenskaarten verkocht, het prijzengeld wat je krijgt omdat die topspelers je die prijzen laat winnen.
Bij Real hebben ze nu alleen pech dat Barcelona een tikkie beter is, maar toch zijn bijvoorbeeld de CL inkomsten al jaren niet zo hoog geweest.

Maak je er maar niet druk om, als het goed is heeft de shirtverkoop van Ronaldo alleen al meer dan 94 miljoen opgeleverd.

18 augustus 2011 om 23:29

Hij is echt wel 40M waard. Falcao is beter dan Messi dat weet ik wel

18 augustus 2011 om 23:51

Umm nee denk het niet
Falcao is 2 klasse minder dan Messi
Kijk je überhoud weleens naar Barca?

18 augustus 2011 om 23:56

haha meen je dit nou?

18 augustus 2011 om 23:56

Sinds gister niet meer want wordt beetje ziek van dat gegeil op Barcelona.

18 augustus 2011 om 23:58

Grapjas, Falcao heeft nog niks op topniveau laten zien.

@redsfc
Het is überhaupt en niet überhoud

19 augustus 2011 om 00:01

Klopt, vandaag is 4+4 dus ook 2 en is Maradona Braziliaan.

19 augustus 2011 om 00:02

Vfbfan bedoelt het gewoon sarcastisch ! Zoiets kan je toch niet serieus nemen

19 augustus 2011 om 00:09

Je zegt het zelf, El.
De EL stelt niks voor. De europese competitie voor de tweede rangs clubs in Europa of topclubs in een mindere periode.
De Porugese competitie stelt ook niks voor.
Het verschil met de top en de subtop is daar gigantisch.

Maar goed,je commentaar bewijst maar weer eens dat je Barcelona totaal niet volgt. Er zijn genoeg wedstrijden geweest waarin Xavi en/of Iniesta niet speelde waarin Messi exceleerde.

19 augustus 2011 om 00:13

het feit dat jij een voorkeur hebt aan Barcelona zegt mij al meer dan 1001 woorden vriend.

Ik vind Falcao gewoon beter dan Messi, of je het er nou niet mee eens bent of wel ik vind dat. En ja jij mag een andere mening hebben dat is jou keuze. Maar iemand met voetbalinzicht ziet dat Messi zonder Xavi en Iniesta niets van de messi met die twee is. Blijkbaar hebben alle Barcelona fans dat inzicht nog niet, dat is treurig

19 augustus 2011 om 00:22

Ik heb nooit begrepen waarom mensen dat zeggen en jij nu ook weer.
Als bijvoorbeeld Inzaghi bij Barcelona gespeeld had en je had gezegd dat hij niet zou scoren zonder Xavi en Iniesta, dan zou ik je gelijk geven.
Dat is een pure afmaker, die heeft de spelers om zich heen nodig.

Maar als je kijkt naar bijvoorbeeld het doelpunt van hem tegen Real gisteren, dat was een solo. Ook al had hij Clasie achter zich lopen, die solo had hij gemaakt.
Daarvoor heeft hij zijn medespelers niet nodig.
Jij zal dan waarschijnlijk de vergelijking maken met Argentinie, maar dat is een elftal wat geen team is. Ze hebben de afgelopen 2 jaar geen goede coach gehad die iets bouwt, het team is totaal niet in balans. Het ene moment staat Higuain in de basis, het andere moment zit hij thuis de wedstrijd te kijken. Zelfde geld voor Tevez.

19 augustus 2011 om 00:28

Een goede voetballer hoort iets te staan. Falcao is een jongen die fysiek zoveel sterker is als Messi en zoveel meer lengte en kracht.

Als je Messi zo zou tegenkomen als onbekende dan zou je denken: is dat nou de beste speler van de wereld? Een klein snotneusje dat totaal geen lengte en kracht heeft en persoonlijk niets aan ze eigen uiterlijk doet. Nee Falcao-ronaldo-dzeko-ibrahimovic-suarez-van Persie en zo kan ik nog wel doorgaan vind ik veel betere solo afmakers dan Messi

19 augustus 2011 om 00:56

Wat een onzin.
Dus omdat iemand klein is kan hij niet de beste zijn ?
Omdat iemand geen gel in zijn haren smeert kan hij niet voetballen ?

Ik weet niet of je ooit naar Barcelona gekeken hebt, maar de gemiddelde lengte van alle spelers is daar ongeveer 1.70m.

Maar als we het toch over uiterlijk gaan hebben, wat vind je dan van Ronaldinho ? Is redelijk groot maar moest het niet hebben van zijn kracht.
Doet zijn haar in een paardenstaart en gaat voetballen. Het schijnt zo te zijn dat Real hem afwees omdat hij niet mooi genoeg was.
Maar toch is Ronaldinho veruit de beste speler uit die tijd.
Dus op het gebied van uiterlijk vind ik dat je echt onzin uitkraamt, bijna discriminerend eigenlijk.

19 augustus 2011 om 01:02

Groot gelijk, ik denk niet dat messi het veel beter zal doen dan Falcao bij porto

19 augustus 2011 om 01:11

Jij snapt het

19 augustus 2011 om 01:50

gelukkig heeft niet iedereen de ''inzicht''die jij hebt. anders zou voetbal 5x nergens op slaan. iemand met voetbalinzicht ziet juist dat messi beter is dan een falcao. ik zie je wel leuk je mening geven maar je onderbouwt het niet met feiten. waarom onderbouw je het niet met feiten? omdat er geen feiten zijn die jou mening kunnen onderbouwen. falcao is fysieker dan messi... essien is fysieker dan falcao dus essien is een betere speler dan falcao? ( positie buitenspel gelaten) het is jammer dat je niet kan genieten van het spel dat messi ( en barcelona ) laat zien. en als je kijkt naar alle solo's die messi heeft laten zien snap je ook wel dat hij zonder iniesta en xavi een top speler is. met 34 goals en 21 assists laat hij zien dat hij zowel een afmaker is als een afgever. het beste is eigelijk niet reageren op mensen als jij aangezien jullie niets aannemen van anderen en koppig volblijven houden dat wat jullie zeggen wel zo is. let maar een x op de individuele kwaliteiten van messi zoals balaanname,snelheid,balcontrole, wendbaarheid,fysieke kwaliteiten(ondanks zijn lengte en breedte) en dan zie je dat het een complete speler is die niet voor niets gezien word als de beste speler van dit moment. maar gelukkig heb jij wel voetbalinzicht en zal ik wel weer verkeerd zitten

19 augustus 2011 om 01:58

Helaas gaat het bij voetbal niet om het uiterlijk maar om hoe je speelt, dus jouw redenering slaat werkelijk nérgens op. Als Messi alleen maar scoorde met intikkers kon ik je nog gelijk geven, maar werkelijk iedereen ziet dat Messi van de 10 doelpunten die Barça maakt, er bij 9 betrokken is. Of het nou een sublieme steekpass is, een mooie individuele actie of gewoon een doelpunt van hemzelf, het maakt niet uit. Hij kan het allebei als de beste, voorbereiden én afmaken.

19 augustus 2011 om 05:43

Vfbfan..
Dit is echt één van de beste reacties die ik tot op heden heb gelezen op voetbalzone. Een goede les; iemand die klein is kan geen goede voetballer zijn, dat kunnen alleen voetballers die fysiek sterk zijn. Daarnaast moet je natuurlijk wel iets aan je uiterlijk doen..?!?

Geloof je hier nou zelf ook echt in? Messi is een geweldenaar. Alle kenners zijn het er over eens, dit is één van de beste voetballers die we ooit gezien hebben en nu zeg je dit? Ik hoop echt dat je een grapje maakt..

19 augustus 2011 om 08:20

fysieke kracht heb je alleen maar nodig om een tekort aan techniek te compenseren...

19 augustus 2011 om 08:26

Haha...messi kan het niet zonder Xavi en Iniesta... Ja...en Falcao zou bij vvv ook 25 keer scoren of niet?

Elke goede voetballer voetbal nog beter met goede spelers om hem heen.
Ik zie Falcao ook nooit vanaf eigen helft 11 man voorbij rennen en scoren.
Falcao krijgt gewoon veel mooie voorzetten bij Porto, die hij fantastisch in kopt.
Maar als al die voorzetten 10 meter te hoog zouden zijn, dan zou zelfs Falcao ze niet in koppen.

Ik weet niet hoeveel je van Messi ziet..maar heb je zijn assist op Iniesta wel gezien woensdag. Dan kun je toch erg goed voetballen..eerst een paar man voorbij en dan een geweldige steekpass.

Falcao is een fantastische afmaker, maar je snapt zelf dat hij lang geen Messi is.

En dat gezeur van je over lengte, kracht enz enz: fysieke kracht heb je nodig om een gebrek aan techniek te compenseren.

Of vind jij dat Xavi en Iniesta wel super sterke mannen zijn die wat uitstralen..
En je zegt net wel dat Messi zonder xavi en iniesta niks is, dus dat zou betekenen dat je die 2 wel goede spelers vindt.
Daarnaast zijn villa en pedro ook erg klein net als Alves.
En toch wint Barca alles wat er te winnen valt met alleen achterin een paar sterke mannen.

Zeg dan gewoon dat je om 1 of andere reden een donderse hekel hebt aan messi/barca..want je kunt geen normale reden opgeven.

Maar als je niet van voetbal houdt, kun je beter niet op een voetbalsite komen.
Je hoeft geen fan van barca te zijn en je kunt hopen dat ze alles verliezen..maar je kunt niet zeggen dat ze niet mooi voetballen.

19 augustus 2011 om 10:16

Ligt gewoon puur aan de speelwijze waardoor Messi niet kan excelleren. Messi zou ik wel eens in Engeland willen zien, ik denk dat hij i.t.t. Ronaldo daar moeilijker zal slagen.

19 augustus 2011 om 13:29

Een europese beker gewonnen noem jij niets?
Nou dan zou ik maar snel een andere sport gaan zoeken want de komende eeuw valt er voor Nederland helemaal niets te halen.

18 augustus 2011 om 23:34

Het is niet normaal hoeveel goeie spelers Porto verkoopt!
Ik vind dat zo'n leuk ploeg, ze verkopen gewoon elke speler, maakt niet uit of het een ster speler is of een normaal speler. ze kunnen letterlijk iedereen vervangen met een nog beter speler.
maar je ziet hun prestaties nooit dalen, integendeel het wordt zelfs beter!

19 augustus 2011 om 01:00

Tjah, er wordt steeds meer geld gepompt in het voetbal. Dit bedrag komt puur doordat Falcao z'n contract bij Porto had verlengt. Dit was dus blijkbaar de afkoopsom voor z'n contract haha

19 augustus 2011 om 10:48

Is wel een enorme klasbak hoor. Als je voor Andy Carroll 40 miljoen kan neertellen, dan zeker voor deze spits.

Maar het blijft natuurlijk een achterlijk bedrag. En inderdaad, ik verheug me er nu al op hem in de Primera te zien spelen.

Dat wordt smullen

O nee, Falcao moet niet naar een ploeg die slechter is dan Porto, maar een ploeg die beter is dan Porto.

Jaja Atletico krijgt een dodelijke aanval met Falcao en Arda. Met deze transfer van Falcao verwacht ik dat Forlan nu zeker naar Inter komt. Mooie versterking Atletico en succes Falcao.

18 augustus 2011 om 23:25

Arda speelt op het middenveld, aanval zal gewoon Forlan en Falcao worden dat had de voorzitter ook aangegeven. Wel een opzienbarend bericht dit, in die zin dat het ook echt door is gegaan. Ik had niet verwacht dat met alle respect een subtopper uit Spanje daadwerkelijk dit bedrag ging neerleggen voor Falcao.

18 augustus 2011 om 23:33

Arda is een buitenspeler. Atletico zal waarschijnlijk 4-3-3 spelen en ik denk dat de aanval zal bestaan uit Arda-falcao-reyes. Ik denk ook dat ze Forlan gaan verkopen, want die wil echt niet op de bank plaatsnemen.

19 augustus 2011 om 00:16

ik denk dat je het beste rendement uit arda haalt als je 4-4-2 speelt. of 4-5-1

maar een 4-3-3 kan natuurlijk ook

een voorhoede bestaande uit reyes forlanµ/diego arda
falcao

18 augustus 2011 om 23:28

Een dodelijke aanval hebben ze al ervaring mee gehad, met Aguero en Forlan.
Veel te veel geld voor Falcao, in verhouding klopt er niks van, Suarez voor 27 miljoen, en Falcao voor 40 miljoen, maar ja, voetbal he..

18 augustus 2011 om 23:30

In verhouding met Suarez? Sorry hoor maar wat won Suarez in zijn tijd bij Ajax buiten de supercup in Nederland dan met Ajax? Juist niets, terwijl Forlan de Europa League won en de titel en de beker. En Suarez pakte pas de Copa America met Uruguay toen hij al bij Liverpool zat.

18 augustus 2011 om 23:35

Ja, maar dat is omdat hij bij Ajax zat, Porto had een beter team, Suarez is sowieso niet slechter als Falcao, ook niet in zijn tijd bij Ajax, Falcao is een goede kopper en een 16 meter spits, Suarez heeft veel meer kwaliteiten.

18 augustus 2011 om 23:37

Sorry ik bedoelde Falcao in plaats van Forlan

19 augustus 2011 om 08:28

Ze hebben net 1 van de beste spelers ter wereld verkocht..dus ik vraag me af of ze er wel op vooruit gaan.

19 augustus 2011 om 10:50

Arda is trouwens ook een fijne voetballer.

Die hebben een mooi stel nieuwelingen. Ben benieuwd of dat zich gaat uitbetalen in een hogere klassering dan vorig jaar...

zeer goed dit van Atletico!
Nu hopen dat Forlan ook nog blijft wat een duo voorin bij Atletico .

Dit was bij mij al bekend.. Voorzitter van Besiktas is een goede vriend Gil, eigenaar van Atletico.. Besiktas wou Forlan en Gil zei dat ze bijna een akkoord hadden met Falcao en als het 100% rond was konden ze verder praten over Forlan..

Maar Atletico is wel goed bezig zeg!! Arda en Falcao zijn echt topaankopen!!

18 augustus 2011 om 23:24

Ik denk niet dat Forlan naar Besiktas gaat. Want dat is toch wat je zei, althans dat is wat ik uit je reactie maakte.

Ik denk dat er geen enkele normale voetballer op dit moment naar turkije wilt met alle onzekerheden die daar nu spelen!

19 augustus 2011 om 00:19

Besiktas heeft ook inmiddels geen interesse meer in hem.. Maar Ujfalusi, Melo, Eboue die zijn wel naar Turkije gekomen en de sterren van Besiktas en Fener zijn allemaal gebleven bij hun club..

19 augustus 2011 om 01:52

Klasse speler Falcao! Ik verwacht Atletico gewoon in de top vijf dit seizoen. Kan ook niet wachten om op fifa 12 met deze ploeg te spelen!

Voor hetzelfde geld iets minder kwaliteit. Koop dan voor heel wat minder geld iets minder kwaliteit. Nu gaan ze gewoon mee in de financiele gekte.

18 augustus 2011 om 23:48

Ben ik met je eens, ondanks je logo

Hoezo ga je als Atletico al het geld herinvesteren? Leuk voor de supporters om een grote naam te zien, maar in plaats van het team over de gehele breedte te versterken gok je dat zo 1 positie evenredig blijft.

Onbegrijpelijk,

19 augustus 2011 om 10:52

Mwah, ik denk niet dat Falcao minder is dan Aguero. Weet ook niet of hij beter is. Falcao is in ieder geval doelgerichter, terwijl Aguero wenbaarder is en korter kan schieten.

Die twee samen in een 4-4-2-systeem, dat zou kinky zijn...

topaankoop!
wat een speler is dat zeg ben benieuwd of porto een vervanger kan halen

19 augustus 2011 om 00:34

Goede aankoop zeker. Maar voor 40 miljoen kun je betere spelers halen. Geef een keer 20 mil uit en je hebt een speler met de zelfde kwaliteiten en je houdt er nog 20 over voor een andere leuke speler. Porto is hier de enige gelukkige met 40 miljoen.

19 augustus 2011 om 01:49

@tarzanx

Doe maar rustig aan met die kritische reacties. Stel je voor hij maakt het wel en dan is je mondje gesnoerd, je weet nooit misschien maakt hij er wel 36. Dan heb je in een seizoen net zoveel doelpunten als Aguero en Forlan in 1 seizoen.

19 augustus 2011 om 12:39

Volgens mij is het hier de bedoeling om op elkaar reactie reageren, en dus daarbij meteen kritiek te leveren. En hou alstublieft op met de denigrerende toon: ''mondje gesnoerd''.

Daarnaast is jou reactie inhoudelijk ook ver onder de maat, als als als, zegt namelijk niet zo veel. Ik geef alleen maar aan dat er te veel geld betaald is. En 36 doelpunten is niet bepaald realistisch te noemen.

Ik vind het wel jammer had hem graag bij Porto nog gezien in de CL of met een andere topclub.

Woow, zag deze aankoop niet aankomen, maar zeker een topaankoop!

Hoop nu voor Atletico dat Forlan blijft, want die twee zouden samen toch echt wel een dodelijk duo kunnen zijn. Heerlijke aankoop en ik hoop dat Falcao er bij Atletico ook zoveel injaagt, echt een fantastische speler!

18 augustus 2011 om 23:27

Hing al een paar dagen in de lucht Lechiagdansk

Forlán heeft momenteel een aanbieding van Inter op zak, dus mocht Eto'o voor het Russische grote geld kiezen dan kan Sneijder voortaan de balletjes aan Diego geven.

18 augustus 2011 om 23:29

Oke, haha heb ik even gemist dan. Toch een heerlijke aankoop

Zou het toch leuk vinden als Forlan bij Atletico zou blijven, heeft Falcao nog een geweldige speler naast hem staan!

Beetje offtopic dit maar het lijkt mij echt dat Porto 1 van de financieel gezondste clubs van Europa is.
Ik bedoel het merendeel van de Porto transfers die naar andere clubs gingen leverden grote miljoenwinsten op. Ik neem ook tevens mijn petje af voor de Porto scouts er wordt altijd goed ingekocht.

Wauw, nooit verwacht dat Atletico 40 miljoen voor een speler zou betalen.
In mijn ogen hebben ze veel te veel betaald, die man heeft het één seizoen goed gedaan, meer niet.
Om dan al 40 miljoen te betalen.

Zelfde als die Sanchez van Barcelona, een bedrag dat kan oplopen tot 37.5 miljoen.
Ik heb hem tegen Real gezien, kwam Marcelo gewoon niet voorbij, terwijl Marcelo verdedigend juist niet zo sterk is. Maar goed, dat kan nog komen.

Enige wat ik hiermee wil aangeven is dat het optimisme in het voetbal wel erg groot is.

Al jarenlang groot fan van Falcao (vanaf Fm2008 voor de kenners).
Mooie transfer, geen gigantische stap maar toch een aanzienlijk sportieve verbetering.

Falcao is in mijn optiek het goede voorbeeld van een moderne spits. Veel beweging, ontzettend veelzijdig, mooi beheerst schot in de benen en kan medespelers op maat bedienen.

18 augustus 2011 om 23:28

Naja, sportieve verbetering...
Porto speelt CL, Atletico niet.
Ik denk dat hij beter nog één jaar in de CL had kunnen schitteren om dan de stap naar de absolute top te zetten.

Arsenal, Inter, of misschien wel Real.

18 augustus 2011 om 23:41

De competitie in Portugal stelt voor FC Porto niet veel voor. Dus moeten ze het inderdaad van de CL hebben. Helaas zijn ze het tactische brein achter hun Champions League succes kwijt (villas Boas). Dus 'schitteren' is altijd maar de vraag.

Voor Falcao is spelen tegen Barca/real/villareal/malaga een grotere uitdaging dan met alle respect Sporting of Benfica.

Vergeet niet dat als Atletico bij Porto op de deur klopt met 40 miljoen dat je als Porto zijnde misschien ook wel verlangt naar de inkomsten tegenover één speler uit je team.

18 augustus 2011 om 23:44

Ach ja Dragon086, tegen wie speel jij liever Real Madrid, FC Barcelona, Sevilla, Valencia, Villareal, etc. of tegen SL Benfica, Braga, Sporting en nog heel veel kleine clubjes die zeker onderin zouden meedraaien in de Eredivisie.

18 augustus 2011 om 23:46

Als je et zo bekijkt moet ik je gelijk geven.

Ik vind et alleen jammer dat hij naar Atletico gaat, denk dat Falcao de top wel aan kan.
Maar goed, als hij goed speelt bij Atletico zal hij die stap waarschijnlijk wel zetten.

18 augustus 2011 om 23:48

@jeffreysch
Ik doelde meer op het team dan op de competitie.
Maar je hebt gelijk, spelen in Spanje voor een iets minder team is aantrekkelijker dan voor Porto die hun meesterbrein kwijt is in een zwakkere competitie.

19 augustus 2011 om 08:33

In principe wilde Porto hem niet laten gaan en zeker niet naar Atl Madrid de voorzitter van Porto had nog gezegd dat een club als Atl. Madrid niet in staat is, om het bedrag te betalen wat Porto voor hem vroeg.helaas besloot Atl. Madrid al het geld dat ze voor Aguerro hadden gekregen in zn geheel uit te geven aan Falcao,zonde ik had Falcao nog een jaartje bij Porto willen zien,clubs als Atl. Madrid komen hun zelf nog wel tegen. Falcao zou in principe Porto alleen moeten verlaten voor de absolute top en niet in feite naar een mindere club.porto heeft pech dat het in een relatief kleine comp.speelt want het is eigenlijk in alle aspecten groter dan Atl. Madrid meer prijzen mooiere/modernere stadion betere beleid.

Mooie transfer voor Atletico maar ik vind het toch een rare transfer. Met alle respect voor A. Madrid, mooie club met een prachtig tenue, maar Falcao is toch een speler voor de absolute top..
Maar de fans van Atletico zijn volgens mij erg blij met deze transfer.

Oh wat is Porto toch zo vreselijk slim, ze hebben allang al de vervanger van Falcao gehaald en dat is de jonge Braziliaan Kleber, die in de voorbereiding al in 3 noemenswaardige oefenwedstrijden 5 x heeft gescoord(noemenswaardig bedoel ik tegen tegenstanders als Olympique Lyon of van minder niveau.)

Betere spits dan Aguero, had alleen niet verwacht dat Atletico bereidt was om zoveel te betalen voor 1 speler. Ik had toch serieus naar Ruiz gekeken als vervanger van Aguero.

18 augustus 2011 om 23:33

Hij is inderdaad aan de dure kant, want voor 40 Mil kun je best veel leuke spelers kopen.
Aan de andere kant hebben ze wel een speler binnen die naar mijn inziens toch wel een hoger niveau aankan en garant staat om te slagen.
Ik had eerlijk gezegd ook niet verwacht dat hij naar Atletico zou vertrekken, maar persoonlijk vind ik dit wel een goede stap voor hem.
Hij speelt nu in een sterkere competitie en kan zich gelijk bewijzen als spits van hoog niveau.
Daarnaast zullen topclubs eerder bieden op een goede spits uit de Spaanse Primera dan een goede spits uit de Portogese Liga.

Ik ben zeer nieuwsgierig hoe hij het er vanaf brengt.
Vooral als Diego Forlan nog gaat blijven heeft hij een speler naast zich waar hij nog veel van zou kunnen leren.

18 augustus 2011 om 23:37

Diego Forlan verkopen en Ruiz binnenhalen en je hebt een prachtig en dodelijk koppel voorin. Ik zou dat persoonlijk erg graag willen zien gebeuren.

Falcao is echt een geweldige spits maar Porto ontvangt weer een geweldig bedrag dus echt klagen zullen ze daar niet doen.

19 augustus 2011 om 06:47

Augero is wel 100x de voetballer die Falcao is.

jammer .. want momenteel speelt porto veeeel beter dan atletico. ik had hem liever bij een top club zien spelen. fc porto speelt in de cl dit seizoen dus was mooi voor hem en voor de kijkers geweest..om samen met hulk die aanval te vormen. maarja geld speelt weer een rol

dit is goed nieuws voor Benfica hebben ze toch weer wat meer kans op de titel dit seizoen

Opvallend. Falcao is een zeer goede spits, maar als ik er niet naast zit hebben ze dus het voltallige bedrag van Aguero geinvesteerd in z'n vervanger? Ambitieus, maar ik betwijfel of je deze jongen ooit voor meer zult verkopen. Het zijn eigenlijk ook geen bedragen waar we over praten...

Mijn respect gaat uit naar Porto, dat dus gewoon wéér een miljoenentransfer erbij kan schrijven. Zo op het eerste gezicht voeren ze daar goed beleid zeg...

Een zeer goede stap voor deze jongen!
Ik denk dat hij uitstekend bij Atletico thuis past.
Het is een echte goaltjesdief en een speler die naar mijn inziens eigenlijk nog wel een niveau hoger kan.
Bij Atletico kan hij zich nu bewijzen en laten zien dat hij dit inderdaad kan.
Toch wel een mooi spitsenduo mocht Diego Forlan blijven.

Goede zet van Atletico. Falcao is een superspits en weet zeker dat dit porto een stuk zwakker maakt. Ik vind Falcao nl een betere voetballer dan Hulk.
Ruben Micael is ook een goede nuttige middenvelder. International van Portugal. Is een echte nummer 10, die rol vervulde hij een aantal jaar geleden erg goed bij National CF madeira. Jammer dat hij door blessures nooit echt een kans heeft gehad bij Porto. Dit komt ook door de toemalige komst van Moutinho.

Al met al een hoop geld maar ik weet zeker dat Atletico hier de vruchten van gaat plukken. (moet ook wel met concurrenten zoals Valencia, Sevilla, Vila Real en dit jaar ook Malaga)

Wauw, geweldig gehandeld van Atlético. Ja het bedrag is gigantisch, maar in deze markt vind ik het niet te veel voor Falcao, een echte wereldtopper in de dop. Dat ze Agüero op deze manier vervangen, is geweldig voor die club. Ik ben er 100% van overtuigd dat hij het gaat maken in Madrid.

Wel jammer dat hij nu niet in de Champions League actief zal zijn, keek daar erg naar uit. En zal dit het begin van een leegverkoop bij FC Porto zijn? Persoonlijk denk ik van niet, maar je ziet het vaker gebeuren. Het zal best eens kunnen dat een Hulk gaat twijfelen aan zijn verblijf, wie weet.

Voor de FC Porto-volger: waarom hebben ze hem voor 40 miljoen laten gaan. Als we de voorzitter moeten geloven, hebben ze een bod van 80 miljoen op Hulk geweigerd. En Hulk is nou niet zo veel beter dan Falcao (ik ben zelf meer gecharmeerd van laatstgenoemde). De clausule was blijkbaar 45 miljoen, maar waarom dan 5 miljoen 'korting'?

18 augustus 2011 om 23:34

Falcao is gewoon een pure goalgetter, maar Hulk is gewoon een beest, en kan ook net zo goed om de spits heen of op de flanken spelen. Is sneller, beduidend technischer, en een stuk sterker. Falcao is misschien weer wat slimmer, maar als we dan gaan vergelijken, vind ik Hulk zeker een betere en completere (top)speler..

On: geweldige aankopen van Atletico. Als ze Forlan ook nog weten te behouden, zijn ze er deze zomer, buiten de keeper om, zeker niet op achteruit gegaan. Ben erg benieuwd hoe dit mooie team het gaat doen!

18 augustus 2011 om 23:44

Die ''korting'' is denk ik gegeven omdat het bedrag voor Falcao op kan lopen tot 47 miljoen.
Dat is 2 miljoen meer dan de clausule.
Anders zou ik het ook niet weten.

Kan ie mooi profiteren van het schitterende spel van Arda, denk dat hij samen met Arda de 2 nieuwe supersterren a la Aguero en Forlan wordt

En hiermee laten ze trouwens ook zien dat er een groot gat zit tussen de top van nederland en de top van Portugal.

Alles wat buiten de top4 van portugal zit is te vergelijken met de eredivisie. Maar de top 4 van portugal is meteen ook veeeeel beter dan de top 4 van nederland. Daarom gaan er ook zulke grote bedragen richting portugal en hobbelt nederland er maar een beetje achteraan

Ik ben niet echt zo'n Atletico volger, dus zou iemand mij de ideale opstelling kunnen vertellen als iedereen fit is ?

Goed voor Atletico maar toch een slechte keus van Falcao want ik schat Porto toch echt wel hoger in dan Atletico, maarja ik wens hem het beste met Arda

Goede aankoop voor Atletico. Toch denk ik dat ze erop achteruit gaan t.o.v. Agüero. Ik vind 40 miljoen trouwens wel heel veel voor hem. Maarja dat vind ik sowieso inhet voetbal, er wordt teveel uitgegeven.

Ik denk dat Atletico met Falcao een hele goede vervanger heeft binnengehaald. Vooral in de Europa League vond ik hem weergaloos, mede dankzij hem wonnen ze die cup ook. 40 miljoen is een hoop geld, maar daarmee haalt Atletico ook een hele hoop doelpunten binnen. Bij Arsenal had hij denk ik ook niet misstaan.

Het kan verkeerd klinken maar dat is niet zo bedoelt. Ik vind het jammer dat Falcao naar Atletico Madrid gaat. Ik had hem toch graag gezien in de Champions League en vooral bij Porto om te kijken hoever zij zouden geraken met hun sterkste elftal. Behoorlijk hoge transfersom maar met het geld van Aguero was dit gewoon mogelijk, wens hem succes daar ook al vind ik het jammer.

18 augustus 2011 om 23:40

Voor de neutrale toeschouwer is het idd jammer.
Maar voor Atletico is het beter als ze hem nu nemen, als hij volgend jaar de sterren van de hemel speelt in de CL dan willen alle topclubs hem en kan Atletico het schudden.
Nu hebben ze een topspits aan kunnen trekken zonder echt veel concurrentie. 40 miljoen is een gigantisch hoog bedrag, maar als de topclubs en Anzi mee gaan bieden dan had het veel hoger uit kunnen komen.

Jammer. Porto behoort op dit moment bij de 8 beste clubs van de wereld. Atletico bij lange na niet. Het bekende euvel is echter dat Porto in de portugese variant van de Mickey Mouse competitie speelt en Atletico elk jaar mag sparren tegen clubs als Barca, Real, Valencia en Villereal. Hij gaat naar een mindere club in een sterkere competitie!

Wat een leuke transfer is dit zeg! Had niet verwacht dat deze man de overstap naar de tweede club van Madrid zou gaan maken, maar het lijkt er nu toch van te zijn gekomen. Zeer gedreven aanvaller die garant staat voor doelpunten. Zelden heb ik iemand van gezien van zijn lengte, die zo goed kan koppen. Daarnaast is hij ook nagenoeg tweebenig en staat hij altijd op de goede positie om een goal te maken. Wel een ander type dan Aguero, maar daarom niet perse minder waardevol. Uiteindelijk heeft Atletico weinig verdient aan de transfer van Kun, aangezien ze dat volledige bedrag nu weer aan Porto over kunnen maken. Mijn respect voor het bestuur dat hier toch ambitie en het nodige lef mee uitstraalt naar de fans. Anno 2011 weet je dat je de knip moet trekken als je kwaliteit binnen wilt halen en de prestaties van Falcao in de Europa League vorig seizoen waren natuurlijk fenomenaal.

Ik zal altijd een zwak houden voor Atletico, daar ze toch elk jaar weer leuke, goede spelers aan weten te trekken en ze eigenlijk alleen maar vooruit kunnen en willen voetballen. Voor namen als Forlan, Reyes, Falcao en Arda zet je toch je TV aan, of ga je zelfs naar het stadion als je die mogelijkheid hebt.

Over Porto kun je alleen maar zeggen, dat ze weer een flinke smak geld uit de verkoop van een speler hebben gehaald. Een paar jaar geleden deden ze hetzelfde met Anderson en Lisandro, vandaag is het Falcao, volgend jaar is het Hulk. Weinig aan te merken op het beleid van Portugezen, zeker omdat ze ondanks deze verkopen 'gewoon' kampioen zijn geworden en de Europa League binnen hebben gehaald.

goede zet van atletico.

Dat is een hele goede aankoop van Atletico zeg!
40 miljoen blijft veel, maar Falcao staat garant voor zeker 15 doelpunten

Die Ruben ken ik niet zo goed, kan iemand mij daar meer over vertellen?

Een zeer goede aankoop van Atletico, een geweldige spits en een waardig opvolger van Agüero. Hoe zal Atletico dit seizoen gaan spelen? Ikzelf denk een 4-3-3.

Courtois
S. Pereira
Dominguez
Godin
Filipe Luis
Fran Merida
Tiago
Elias
Forlan
Falcao
Arda

Hahaha Falcao levert meer op dan Fabregas. Wat is de markt toch krom.

Zozo dat is een hoop geld. Maar Falcao is natuurlijk een geweldige spits die zich al in Europa heeft bewezen. Zo zie je maar weer wat het belang is van de Europa League. Vaak zie je mensen denigrerend doen over deze League, maar je kunt je prima in de kijker spelen in de EL dat bewijst Falcao maar weer.

porto goede zaken gedaan voor dat geld kunnen een hele goeie spits terug halen en nog net zoals ze bij falcao een jongen talentvolen voor een paar mil in zuid amerika ophalen

die bedragen kloppen geen reet van, als je kijkt dat Sneijder 37 miljoen zou moeten kosten, terwijl Sneijder zich al jaren lang bewijst, en echt bij de wereldtop hoort.

Ben blij voor Ath Madrid,

Ook blij voor mijn team die volgende week vrijdag tegen Fc Porto speelt. Falcao is echt een dodelijk speler in aanval...
Een zorg minder voor a.s vrijdag

Topaankoop is de beste afmaker hedendaags op alle velden. Ik heb het dan niet over zijn kwaliteiten als techniek, snelheid, koppen etc. Maar hij is gewoon een Inzaghi in zijn beste tijd: positionering in de 16 is meer dan geweldig en kan uit elke hoek of gaatje een doelpunt maken, of dit nu met links, rechts of met het hoofd is maakt deze jongen helemaal niets uit. Ik had gehoopt dat hij naar Juve zou gaan maar Atlético is ook een mooie club en hebben nu een meer dan waardige vervanger voor Aguero. Dit is alleen maar goed voor de Primera Division: Falcao naar Atletico en Canales naar Valencia.

Geweldige aankoop van Atletico hopen voor ze dat hij gaat slagen

Ik krijg toch zo het gevoel dat Real Madrid en Barcelona niet de onbetwiste nummer 1 en 2 zullen worden dit seizoen. Of is dit een wanhoopspoging van mij om het kampioenschap daar nog een beetje spannend voor te stellen ?

18 augustus 2011 om 23:55

Atletico mag blij zijn als ze cl halen, eerste of tweede is niet aan de orde.

19 augustus 2011 om 00:04

Denk dat Barcelona en Real dit seizoen nog eerste en tweede worden.
Volgend seizoen misschien niet meer, als dat project van Malaga een beetje goed aanslaat dan zou het zomaar kunnen zijn dat het wat spannender word.

19 augustus 2011 om 00:10

Malaga heeft een aardig team maar die spelen dit jaar voor de plekken die recht geven op de europa league. Misschien kunnen ze over een aantal jaar champions league spelen maar ik zie zeker niet tussen de grote twee komen.

19 augustus 2011 om 00:14

Dit jaar nog wel ja, maar als ze in de winter en volgend jaar een paar toppers halen kunnen ze het Barcelona en Real moeilijk maken.
Het kampioenschap gaat niet lukken, daar zijn die twee te sterk voor.
Maar volgend jaar voor plek 3 gaan lijkt me mogelijk, mits ze toppers halen.
Als dat niet gebeurt kunnen ze ook in de middenmoot blijven hangen.

Sodemieters wat een transfer zeg. Na Fabrégas, Sanchez, Pastore en Aguero weer zo'n transfer waarmee een monsterbedrag gemoeid is. 40 miljoen is enorm veel geld vind ik, zelfs voor een topspits als Falcao.

Als je even dat bedrag wegdenkt is Falcao natuurlijk een geweldige spits voor Atletico, daar ben ik heilig van overtuigd. Aan de andere kant is hij nu niet in de CL te bewonderen, dat is dan wel weer jammer.

Toch vind ik het apart. Je ruilt Aguero eigenlijk min of meer in voor Falcao, dan ga je er niet bepaald op vooruit. Ik zou voor een goedkopere optie gaan, zodat je nog wat geld overhoud voor andere doeleinden.

Wat heeft Atletico Madrid wat Porto niet heeft? Porto is beter, speelt Champions League....

Ik ben fan van Porto en ik snap hier hélemaal niets van.

19 augustus 2011 om 00:02

De Primera Division...? En natuurlijk Madrid!

19 augustus 2011 om 00:11

Wat een vraag, wat dacht je van de Primera Division. Wel even iets beter dan de Portugese League.

Lijkt me logish dat een aanvaller meer opbrengt dan een middenvelder aanvallers zijn het duurste kijk maar naar Ronaldo hoeveel die heeft gekost Auguero die ook voor ruim 45 miljoen wegging. Bovendien is Falcoa gewoon een hele goede spits Kopsterk en heeft de bepaalde looks straalt ook echt een topspits uit. Ik ben benieuwd hoe Porto dit gaat oplossen maar die vinden wel weer een goede aanvaller hun scouts zijn echt geweldig. Die Walter die schijnt ook een hel grote talent te zijn mischien dat hij het dit seizoen kan laten zijn samen met Hulk voorin.

Enerzijds een topaankoop voor Atlético, als vervanger van Aguero kan deze meer dan tellen natuurlijk. Ik zou zelfs niet kunnen zeggen welke van de 2 beter, in topvorm is Aguero misschien wel nog iets beter maar hij is vaak ook redelijk wisselvallig vind ik.

Anderzijds vraag ik me af of Atlético er niet beter aan had gedaan om een vervanger te halen voor de helft van de prijs, daarmee kun je nog altijd een zeer degelijke vervanger mee in huis halen, en voor de rest hun verdediging versterken want dat is toch vaak een twijfelgeval bij Atlético.

Natuurlijk wel weer een schitterende verkoop voor Porto, ze moeten wel nog zien dat ze Falcao zijn vertrek voldoende kunnen opvangen maar zelfs zonder hem zie ik ze nog als titelfavoriet in Portugal.

Ik snap niet dat mensen het een goede transfer van Atletico vinden. Ze hebben al jaren een probleem op het middenveld waardoor de spitsen bijna alles zelf moeten doen. Aguero kan dit maar Falcao is hier het type spits niet voor.

Atletico speelt geen CL en het is haast uitgesloten dat ze hem ooit met winst kunnen verkopen.

19 augustus 2011 om 00:01

Wel eens gehoord van Ruben Micael en Arda Turan..?

19 augustus 2011 om 00:14

Ja daar heb ik wel van gehoord. Ruben Micael gaat gelijk verhuurd worden aan Zaragoza en ookal zou hij blijven een wisselspeler gaat Atletico niet naar champions league voetbal leiden.

Turan is meer een dribbelaar en dat soort type spelers hadden ze al. Wel is hij een verbetering op wie er anders linksbuiten zou staan.

Wat ze missen is een speler die de lijnen uitzet en nu zeker want Aguero kan uit het niets iets forceren maar Facao is een heel ander type.

Had het eerlijk gezegd niet verwacht maar toch een prima zet.
Aguero laten vergeten is moeilijk aleen hebben ze nu zeker een goede in huis. Oftewel een goede situatie. Financieel voor porto, sportief voor falcao en atletico!
Falcao ik wens je alle succes het is gegunt en kijk nu al uit naar je spel!

Dat is nog eens slim bijgetekend! Nu moeten ze nog een x-aantal jaren contract afkopen, terwijl hij anders misschien nog maar een of twee jaren vast lag. Verder hing dit wel in de lucht, Atletico zocht nog een spits en Falcao heeft zich overal in de kijker gespeeld. Topaankoop. Wel erg knap van Porto dat ze een jongen die in Porto geen basisplaats heeft kunnen veroveren, hebben kunnen verkopen voor zijn aankoopwaarde. Hebben ze zoveel vertrouwen in hem bij Atletico?

Lekker falcao gvd. ik Haat atletico. als die nou gwn bij porto bleef dit seizoen dat met falcao 3 klasses beter is dan atletico dan hadden ze zwz de kwart finale cl gehaald. wrm ga je in vredesnaam naar atletico als je bij porto zit. dat is net alsof ibrahimovic naar udinese zou gaan.

Ik denk dat Atletico , met het vertrek van Aguero en de komst van Falcao, sterker is geworden. Aguero heeft immens veel kwaliteit maar bij Atletico kon hij nooit floreren omdat zijn team genoten niet van zijn en niveau zijn, en omdat de top 2 in spanje altijd bezet wordt door Madrid en Barca.

Een nadeel: Forlan en Falcao zijn dezelfde type spitsen...

Waarom doet hij dit, Porto speelt CL en Atletico niet... 1 jaartje wachten kan toch geen kwaad en als je dan nog eens geweldig speelt in de CL stijgt je in waarde.

Ik snap deze transfer totaal niet. Sinds wanneer wil je van een betere club naar een slechtere club. Nja kennelijk zal hij een vorstelijke salaris krijgen.

Transfermarkt kan nog gek gaan lopen bijv: FC Twente Bryan Ruiz naar FC Porto, FC Porto Hulk naar Atletico Madrid, Atletico Madrid Diego Forlán naar Inter Milan, Inter Milan Samuel Eto'o naar Anzhi Makhachkala..

ect Goeie aankoop van Atletico Madrid, Falcao kan veel doelpunten maken maar dan hoop ik wel dat Diego Forlán blijft.

19 augustus 2011 om 00:13

Wat grappig, ik denk persoonlijk ook dat Ruiz nu naar Porto gaat. Twente haalt daar niemand voor terug en Fer blijft bij Feyenoord. Twente kan nog wel eens de verliezer van deze transferperiode worden.

Deze transfer is een grote grap van beide kanten.

Falcao kan veel beter dan Atletico en Atletico is echt dom om gelijk het hele bedrag van Aguero te investeren.

Porto (en in mindere mate benfic en spor. Lisabon) verdienen altijd zoveel geld met transfers.. Halen ontzettend slim talenten en een paar jaar later gaan ze voor enorme bedragen naar spanje engelnad etcetc pepe,falcao,contrao etcetc allemaal 30 miljoen of meer en knap hoe ze ook elk jaar weer sterke teams kunnen presenteren..

een fantastische aankoop met alleen reyes, arda falcao forlan strijd je voor de 3e plaats. En dit is voor de mensen die niet kunnen snappen wrm hij van porto naar atletico is gegaan... kortweg omdat hij nu in de beste competitie van de wereld gaat spelen. En nu is atletico niets minder dan porto. Ik denk persoonlijk dat forlan word verkocht en er een ander speler op de positie 10 (diego)of een 2e spits (osvaldo/griezmann)word gehaald.

courtois
silvio
godin
dominquez
felipe
thiago
forlan/diego
elias
reyes
falcao
arda

En dan te bedenken dat hij een paar jaar geleden in de belangstelling van Feyenoord stond, maar 5 miljoen destijds teveel was.... 40-52 miljoen, goedemiddag zeg. Goede aankoop, goede spits.

Mooie deal voor Atletico, en mooi bedrag krijgt FC Porto daar ook voor. Fantastische speler, en ook completer dan Aguero vind ik. Als hij in bloedvorm is gaan ze daar nog veel plezier aan beleven.

een zeer goede aankoop van athletico om mee te doen voor de top 3-4.

ik vraag me nu wel af wie porto in de plaats gaat kope, wat er met forlan gaat gebeuren en pof hulk ook weg zal gaan voor een prijs rond de 90-100 miljoen

Hopelijk gaat Forlán nu niet weg nu die transfer van Eto'o naar Anzhi opeens niet zo zeker meer is. Een spitsenduo van Forlán en Falcao is supergruwelijk, Falcao kan Agüero zeker doen vergeten. Nu investeren in hun gare verdediging, dan worden de stadsderby's wat leuker om te zien.

Het is een belachelijk bedrag, maar het toont wel de ambities van Atletico. Er zijn veel clubs die een veel goedkopere speler zouden terugkopen voor Aguero, waarvan het nog maar afwachten is hoe hij deze weet op te volgen. Atletico haalt nu gewoon een topper binnen die in staat is om Aguero te doen vergeten.

Porto kennende haalt het weer ergens een opvolger voor een 1/10 van de prijs, die dan later weer voor een veelvoud verkocht wordt. Jardel, Deco, Pepe, Falcao, Lisandro Lopez, Lucho Gonzalez enz. Allemaal voor een appel en een ei gekocht en voor een godsvermogen vermogen verkocht. En dan hebben ze in Hulk en Guarin ook nog eens 2 spelers die heel veel geld op zullen gaan brengen. Echt heel knap.

Hier staat 45 mil? Op VI staat 40...

Maar wat ik niet begrijp; is van Fc Porto naar Atletico Madrid 'n (grote) trap omhoog?

Ik stel die 2 ploegen gelijk.. afgelopen seizoen vond ik porto zelfs beter

Het bedrag klopt opzich wel (als je vergelijkt met andere top spitsen etc)
Maar dat Ath Madrid het betaalt.. daar begrijp ik weinig van!

19 augustus 2011 om 00:51

Nee, het staat hier en op vi gewoon goed. 40 miljoen voor Falcao, maar omdat Ruben er ook bij gekocht wordt is het totale bedrag 45 miljoen.

19 augustus 2011 om 01:39

Excuses, ik lees altijd eerst de Vi..... En dan kom ik hier
Natuurlijk weer veel te haastig gelezen! Ik zag 45 miljoen en dacht (en las) niet na

Maar goed, ik blijf erbij dat ik het een vreemde stap (en een vreemd bedrag voor een club als Ath Madrid) vinden van Falcao, wél gaat hij nu natuurlijk naar een beter competitie

Geweldige spits deze Falcao! Heeft ook echt een spitsenhoofd! Zei iemand op tv ook een keer en kon die gene alleen maar gelijk geven. Fantastische kopper en staat altijd goed gepositioneerd..

Hier gaat Atletico veel plezier alleen beleven, denk ik.

Al zullen ze in Madrid Aguero niet zou gauw vergeten lijkt mij.

Aparte transfer in meerdere opzichten. Transferbedrag is natuurlijk veel te hoog, Falcao is zeker een goede spits maar zoveel geld, nee. Vanuit Falcao's opzicht snapk het ook niet helemaal. Een betere competitie waar ie meer verdient, maar EL speelt. Hij had vast en zeker na een jaar CL spelen naar een echte topclub kunnen gaan.

Pfff wat een geld zeg, maar goed de transfermarkt is al jaren ontwricht dus eigenlijk sta ik er niet van op te kijken. Voor Falcao is dit natuurlijk een mooie stap omhoog in zijn carriere, al denk ik dat zijn plafond hoger ligt dan Atlético. Daarom ben ik erg benieuwd hoe hij het in Spanje gaat doen.

goede speler maar veel te veel geld,voor dat zelfde bedrag,heb je gago, matavs, elhamdoui,,ruiz ,drente,en affaly

Wat een gigantisch bedrag zeg, geen wonder dat het niveau van de Portugeze competitie omhoog kan, moet je voorstellen dat Suarez, Ruiz en Dszuzasc (oh jee, spelling, geen idee.) voor dit soort bedragen werden verkocht, dan hadden we hier ook wat mooie spelers kunnen halen. Dit is echt idioot veel geld, Falcao heeft dan ook wel laten zien vorig seizoen dat het een hele goede speler is, maar de Spaanse competitie is toch weer een ander niveau.

Wat een heerlijke aankoop van onze rivaal, ben serieus jaloers.

Fantastische spits die ik in zijn eerste jaar bij Porto vooral vond overtuigen en dat vond ik knap. Is ongelooflijk kopsterk voor zijn lengte. Doet je denken aan een andere legende in Madrid, maar dan bij Real. Zamorano en hij lijken heel erg qua spel. Is ook nog eens best snel, niet heel snel maar redelijk. Maakt bijna alle kansen af en is koelbloedig. Perfect spits als je met flanken speelt en een daarvan Reyes bevat.

Micael en Bellushi werden slachtoffers van de geweldige Guarin. Maar Micael bewees meteen bij Portugal een uitstekende middenvelder te zijn die kan scoren. Nu hebben ze met Elias en Ruben Micael twee spelers die het spel kunnen maken, kunnen scoren en ook verdedigend werk doen.

Ik zou nu Forlan achter Falcao laten spelen zoals hij bij Uruguay speelt. Als een Trequarista, kan hij geweldig scoort en geeft assists. Normaal was Aguero altijd achter hem maar nu hij ouder is geworden lijkt hij meer een 10 dan een afmaker.

Behoorlijk wat geld maar twee heerlijke spelers voor Atlético, vooral Falcao natuurlijk maar een creatieve middenvelder hadden ze ook zeker nodig.

Porto blijft maar cashen. Deco, Carvalho, Ferreira, Pepe, Bosingwa, Lucho, Lisandro, Diego, Luis Fabiano, Quaresma, Bruno Alves en nu Falcao. Man dat is 300-350 miljoen aan transfers en ik vergeet nog 2-3 namen.

Na de komst van Arda Turan nu ook nog Falcao erbij. Als het klikt tussen deze 2 heeft Atletico wel een garantie voor vele doelpunten dit seizoen. Wel een behoorlijke afkoopsom voor Falcao.40 Miljoen is toch niet meer normaal man.

Prachtige transfers van athletico eerst arda voor links en nu falcao ipv Aguero

ze d0en het g0ed maar zal Falcao de 40M wel waard zyn??

Wat is dit balen zeg . Had Porto zo graag in de CL gezien in hun best mogelijk formatie. Toen Villas weg ging dacht ik al wat jammer nu Falcao lijkt wel alsof Porto niet beter wilt doen dan vorige jaar...

Is altijd zo de clubs doen elkaar na als Fabregas 40 miljoen waard is is Pastore dat ook.
Als Carroll 40 miljoen waard is is Falcao dat ook. Het is wel een prachtige transfer. Heb nu al zin in de ontknoping van alle seizoenen. Ik denk dat Engeland en Spanje een prachtige ontknoping krijgen.

Van de top van Portugal naar de subtop in Spanje lijkt me toch niet echt een verbetering?

Zijn ze gek ofzo? 40 miljoen daar kan je 5 prima spelers van halen. Falcao is goed maar zoveel is die echt niet waard waar gaat dit over.

Porto zal waarschijnlijk niet al het geld verbrassen, maar ben wel benieuwd naar de ''opvolger'' van Falcao.

Off: heb problemen om me aan te melden voor Club Expert, heeft iemand daar ook last van ?
Zo ja, wat kan je daar precies aan doen, de Mods reageren totaal niet op mn berichten

tsja, wie de bal kaatst mag het terug verwachten.. Zo veel gekregen voor Aguero en zo veel betaald voor Falcao.. Belachelijke bedragen die een heel afrikaans land zou kunnen bedienen en armoede verlagen.. Het einde van de wereld is nabij..

Atletico was gewoon in nood nadat ze aguero verkocht hadden. Welke andere spits die een realistische optie zou kunnen zijn voor atletico is nou net zo goed als falcao? Neem nou een Neymar, die gaat echt niet naar een club als atletico madrid. Ik snap Falcao ook eigenlijk niet. Atletico lijkt mij geen stap hoger dan Porto hoor?

19 augustus 2011 om 04:24

Benfica en Porto mogen dan rijker zijn dan de hele Eredivisie, maar het zijn ''krenten'' wat betreft salarissen.
De meeste salarissen lijken gelijk aan die van Nederland, soms zelfs lager !

19 augustus 2011 om 04:27

Oke bedankt voor je uitleg Nu snap ik Falcao opeens wel haha

Heb wel diep respect voor Fc Porto hoe hun zich niet laten sollen met hun spelers, dat grotere clubs ze niet gemakkelijk weg kan kapen door hoge transferbedragen te vragen.
Om als voorbeeld te noemen: Ajax krijgt met eventuele bonussen 26.5 miljoen voor Suarez. En paar dagen later daar koop Liverpool Andy Carrol 35/40 miljoen terwijl geblesseerd was.. En wie schittert er nu in het shirt van Liverpool?

Falcao red het wel bij Athletico Madrid. Geweldige aanvaller die veel inzet en passie toont.

pff. Met dit geld kunnen ze heel mensen in Afrika redden. Wat wordt er toch met geld gesmeten in de voetballerij.

Weer een goede slag op de transfermarkt voor Atletico zeg. Na Arda weer een klassespeler binnen gehaald. Zal niet makkelijk zijn om Aguero te doen vergeten maar Falcao is een totaal ander type spits. Ben benieuwd of Forlan blijft, maar het lijkt er op dat hij weggaat aangezien Manzano 4-3-3 gaat spelen..

Mooie club, hopelijk doen ze weer mee bij de bovenste 5 en kunnen ze zelfs nog verrassen met een hogere plaats.

S.Asenjo
Perea
Miranda
Godin
Luis Filipe
Raul Garcia
Assuncao
Tiago
Reyes
Falcao
Arda

Real en Barca zijn niet in te halen, maar de strijd om plaats drie en vier wordt zeer spannend dit jaar.

Malaga en Atletico Madrid zullen Valencia en Villarael zeker lastig maken.

Gewoon een topaankoop van Atletico.

FC Porto is echt een voorbeeld voor alle clubs in Europa. Zelf opleiden of op jonge leeftijd binnenhalen en voor een megabedrag verkopen. Uiteraard met behoud van succes van Porto zelf.

Hulde!

Kijk dat zijn nou noeens bedragen.

Porto is echt een prachtige club.
Als je zoveel rendement kunt halen uit transfers dan moet je toch wel iets goed doen.

zo even 52 miljoen euro bijschrijven op de bankrekening.
En ze trekken gewoon weer een blik nieuwe spelers open want volgend jaar zul je zien dat er weer een paar toppers opstaan bij Porto die voor veel geld verkocht gaan worden.

wow wat een bedragen,maarja met falcao heb je wel een goede opvolger in huis voor aguero!

En dan te bedenken dat Ajax maar 27 miljoen kreeg voor Suarez. Porto weet wel hoe zij zaken moet doen, 52 miljoen is een gigantisch bedrag.

goeie aankoop hoor, echte goal getter.

ben benieuwd wat porto nu weer uit de hoge hoed gaat toveren.

Erg goede aankoop van A. Madrid!
Het is natuurlijk ff afwachten hoe snel hij zich aanpast maar wanneer dit eenmaal het geval is dan is hij een goalgetter voor de 2e club van Madrid!.

Echt knap hoe die Portugezen keer op keer maar de hoofdprijs kunne vragen voor haar spelers!

Atlético Madrid is een hele mooie club, maar ik zie niet echt de ''sportieve vooruitgang'', om eerlijk te zijn... En dat zeg ik ook nog eens als Porto-supporter... Oké, dat hij naar Spanje toe wilde: dat snap ik allemaal wel, maar voor hem persoonlijk is dat natuurlijk niet een stap voorwaarts. Clubs als Atlético, Sevilla, Valencia etc: zijn allemaal clubs van gelijk niveau, of wellicht minder.
Aan de andere kant: dit levert FC Porto wel E 40 mln op, een zeer aangename ''vergoeding'', waar men leuke dingen van kan gaan doen. Het halen van nieuwe spitsen is sowieso al nooit het probleem geweest, dus ben benieuwd of ze nu nog iemand gaan halen?

Jammer dat Aguero vertrokken is, want wat zouden die 2 een gruwelijk duo vormen samen!

Het is toch ongelofelijk?

Atletico Madrid die 40 miljoen euro (dus geen pesetas) betaald voor een spits? Belachelijk! Kijk, een structurele topclub met grote geldcirculatie en enorme inkomsten (chelsea, Man Utd, Real Madrid, Barca) kan ik begrijpen, maar Atletico Madrid? Verhoudingen zijn helemaal zoek!

Het gekke is nog dat Porto beter is dan Atletico, dus zal Falcao, vermoed ik, vanwege de competitie gekozen hebben voor de Primera Division..

Porto doet het echt helemaal goed met het aankoop en verkoopbeleid! Voor mij het beste voorbeeld van heel Europa.. Pepe, Lucho, Lisandro Lopez, Deco, Bosingwa, Cissoko en Carvalho zijn voor veel geld weggebracht naar een andere club! Straks komen Hulk, Guarin en Moutinho daar nog bij! Die leveren bij elkaar nog zo'n 80 a 90 miljoen op.. Wat een club!

Men ik snap er maar vrij weinig van volgens mij is Porto in voetballend opzicht een stuk beter dan Atletico. Maar goed dat is natuurlijk niet aan de orde wanneer je een zak geld krijgt aangeboden.

Jammer voor hem, ik had toch eerder verwacht dat hij bij een topclub terecht zou komen. Wat natuurlijk alsnog kan maar ik zie het nu niet echt meer gebeuren.

Goeie aankoop van Atletico Madrid prima vervanger voor Aguero !

ik vind het niet echt een vervanger voor aguero meer een goeie aankoop van atletico madrid

Fantastische transfer voor Porto. Wat een fantastisch transferbeleid heeft die club toch ook! Dat is toch een wereld van verschil met onze nederlandse topclubs.

Verder wel een dure vervanger voor Agüero, ik vindt Agüero meer voetballend vermogen hebben dan Falcao. Falcao is ook meer een pure spits. Dus ik denk dat Falcao de rol van Forlan op zich neemt en Forlan de oude rol van Agüero.

''enkele weken geleden verlengde Falcao nog zijn contract bij Porto, maar dat blijkt dus niet zoveel waard te zijn geweest.''

Nou, volgens mij blijkt het 40 miljoen waard te zijn geweest!

Falcao zal nog de voorzetten van Hulk, Guarin en Varela gaan missen. Atletico is helemaal niets. beste speler gisteren: Tiago een verdedigende middenvelder!

Ze zouden Forlan van de hand moeten doen en iemand als Ruiz halen. Dan heb je een droomkoppel voor de komende jaren. Forlan vind ik erg lijken op Falcao en is al een dagje ouder aan het worden.

Dit vind ik ongelofelijk amateuristisch van Atletico. Ze hebben in feite aguero voor falcao geruild. Aguero is vele malen beter en nog jonger ook, erg slecht gehandeld!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren