Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Update: Ajax bevestigt transfer Stekelenburg naar AS Roma

Laatste update:

AS Roma heeft de komst van Maarten Stekelenburg afgerond. De Italianen maken op de officiële website melding dat het 6,3 miljoen euro aan Ajax betaald voor de international, maar dat dit bedrag nog kan oplopen door bepaalde clausules. Stekelenburg tekent een vierjarig contract in het Stadio Olimpico en gaat 2,7 miljoen euro bruto per jaar verdienen, exclusief premies.

/

Ajax kan op drie manieren extra verdienen aan de transfer: wanneer Stekelenburg zijn contract bij Roma verlengt of aan een andere club verkocht wordt, kunnen de Amsterdammers nog eens een miljoen euro tegemoet zien. Wanneer Roma zich plaatst voor de Champions League in de seizoenen waarvoor Stekelenburg heeft getekend, maakt de club een half miljoen over aan Ajax.

Het is niet duidelijk of Ajax inmiddels al een bankgarantie heeft ontvangen van AS Roma: pas op dat moment zullen de Amsterdammers de transferrechten van Stekelenburg definitief overdoen. Nu Roma op haar officiële website melding maakt van de komst van de 28-jarige keeper, lijkt echter alles in kannen en kruiken te zijn. Het is nog niet bekend wanneer Stekelenburg wordt gepresenteerd.

Update donder 4 augustus 16:19 uur - Ajax bevestigt transfer doelman Stekelenburg naar AS Roma
Ajax en AS Roma hebben de transfer van Maarten Stekelenburg definitief afgerond. Dat meldt Ajax via de officiële kanalen. De Italianen maakten dinsdag al melding van de komst van Stekelenburg, maar nu Ajax het nieuws heeft bevestigd kan er echt niets meer mis gaan voor de doelman. Stekelenburg, die nog een contract had tot 30 juni 2012, speelde 282 officiële wedstrijden in het shirt van de Amsterdammers.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Steek veel succes bij je nieuwe club en bedankt voor de mooie jaren !
Je hebt een transfer meer als verdient alleen had ik je graag naar een grotere club zien gaan maar wie weet is dit de springplank die je nodig hebt!

2 augustus 2011 om 01:30

Hoe kun je blij zijn met dit transfer.
Voor Courtious werd er 9 miljoen betaalt.
En voor hem 6miljoen.
Heel dom van Ajax..

2 augustus 2011 om 08:10

@feriii
Omdat, en dat is nu al honderden keren gezegd, zijn contract nog maar een jaartje doorliep. Dan is een bedrag van 6 miljoen, dat kan oplopen tot circa 8 milj, een hele redelijke prijs. Voor een keeper. De lengte van een contract bepaalt voor een groot deel de hoogte van de transfersom. Courtois had bij Genk nog een contract tot 2014.

2 augustus 2011 om 08:49

is dus gewoon zo goed als zeker dat Ajax 7 mln krijgt, behalve als hij bij Roma transfer vrij vertrekt niet en dat zal niet snel gebeuren. en met dit elftal kan Roma echt wel CL halen dus 8 mln is haalbaar is alleen niet helemaal duidelijk of het om voorronde CL gaat of rechtstreeekse plaatsing.

Mooie transfer en het is hem gegund

2 augustus 2011 om 09:15

@feriii

6 miljoen is ,naar mijn mening,erg veel geld hoor voor deze middelmaat keeper.
alleen heeft Ajax nu een groter probleem.namelijk een keeper die niet eens middelmaat is maar eerder slecht,te klein en te onstuimig,dus als ze niet snel een andere keeper aantrekken dan gaat ze dat veel punten kosten

4 augustus 2011 om 16:28

jij was diezelfde persoon die isaakson hoger inschatte dan Steek...
middelmaat keeper........dat ik nog reageer...
na van der Sar de beste Nederlandse keeper en sowieso een van de beste 10 in de wereld op dit moment...

4 augustus 2011 om 16:46

@thepope..nou vanzelfsprekend is het niet hoor dat die Courtois stuk duurder ws dan Stekelenburg,die belg heeft welgeteld 1 leuk seizoen gedraaid maar nog totaal geen ervaring op internationaal niveau...en uiteraard speelt de duur vh contract een grote rol,maar natuurlijk ook de prestaties van een speler, en daar vanuit gaande heeft Genk gewoon een fantastische deal gesloten en Ajax een marktconforme..

4 augustus 2011 om 18:58

@ ehvtje

Vanwaar je poging om iedereen te provoceren?
Hier wordt het op prijs gesteld als mensen normaal en zo objectief mogelijk reageren.
Als ik jou was zou ik mij overigens meer zorgen maken over die clown die in jouw stad onder de lat staat.

on topic:
Leuk voor Steek dat hij zijn transfer heeft. Nu hopen dat hij er gelukkig wordt.
Nu moet Ajax op zoek naar een goede tweede doelman, want dat bleek gisteren wel in de tweede helft van het potje voetbal tegen v.d. Sar. Verhoeven was weer dramatisch.

2 augustus 2011 om 00:04

naja eigenlijk zijn die 2 keepers al te goed/te jong voor een 2e keeper
die jongens moeten zich ontwikkelen en moeten wekelijks spelen bij het 1e elftal.
zou zonde zijn voor hun talent als ze jaren op de bank moeten zitten.
naja ik zou geen bezwaar hebben hoor als ze komen maar ik kan het heel goed begrijpen als het niet gaat gebeuren...

2 augustus 2011 om 00:05

Ja maar namen als Cillssen en vorm werden ook genoemt, Die namen kun je wegstrepen.

2 augustus 2011 om 00:08

jaa klopt zou zonde zijn al 2e keeper maar cillessen zelf gaf al aan dit niet erg te vinden . Met vermeer hebben we een goede keeper in huis maar we hebben echt nog wel een goede 2e keeper nodig !

2 augustus 2011 om 00:38

'' maar cillessen zelf gaf al aan dit niet erg te vinden ''

Oh? Dit zei de Telegraaf. Een Amsterdamse krant die van mening is dat een bankrol bij het o zo grote Ajax beter is dan 34 wedstrijden keepen bij Nec. Jasper kennende staat hij hier heel anders in. Waarom gaan banken terwijl je bij je favoriete club, waar je met afstand publiekslieveling nummer 1 bent en altijd speelt? Ook zie ik Jasper niet echt passen bij de club Ajax. De arrogante uitstraling. Is niks voor hem. Past beter bij Twente of Psv. De kans dat Jasper naar Ajax gaat voor een bankrol is gewoon niet groot. En ik denk niet dat Ajax meer dan 2 miljoen wil uitgeven voor een tweede keeper. Vermeer lijkt me de kans nu toch wel verdient te hebben.

2 augustus 2011 om 01:16

vermeer heeft zijn kans zeker verdient . maar we hebben gewoon nog een goede 2e keeper nodig en daar krijg je het weer hoor de arrogante uitstraling .
paste die wel bij steek of van der sar? blijkbaar wel want zijn toch 2 superkeepers

2 augustus 2011 om 08:56

Maar het is toch zonde om een groot keeperstalent als Cillessen weg te laten rotten op de bank? Neem dan Babos. En het waarheidsgehalte van het gerucht blijkt toch niet zo hoog te liggen, hij zal best op een lijstje staan bij Ajax, maar wel op een grote lijst. En Ajax gaat echt niet meer dan 2 miljoen uitgeven voor een tweede keeper. Maarja, toen het van de Telegraaf. kwam maakte ik me al een stuk minder ongerust.

En die arrogante uitstraling bij Ajax paste meer bij VD Sar en bij Steek omdat deze ermee zijn opgegroeid. Dan is iets anders dan in een Gelders dorpje onder de rook van Nijmegen opgroeien. VD Sar en Stekelenburg zijn opgeleid bij Ajax, dus die wennen wat sneller aan die ietwat arrogante uitstraling. Bij Jasper denk ik niet.

4 augustus 2011 om 16:28

Die arrogante uitstraling houden 'tegenstanders' van Ajax graag in leven, maar als je gisteren de afscheidswedstrijd van Van der Sar hebt gezien zul je daar toch op terug moeten komen. Wat een warmte!

Jongens als Alderweireld, Vertonghen, Boerrigter, Sigthorsson, Eriksen en Siem de Jong kun je nooit plaatsen in dat hokje 'arrogant' dergelijke teksten zijn echt erg achterhaald.

De kans dat Jasper naar Ajax gaat is 99% als Ajax en Nec eruit komen. Uiteindelijk wil iedereen graag voor Ajax spelen, niemand laat zo'n kans liggen.

kortom minimaal 6.3 miljoen
ja ik vind het gewoon te weinig maar goed, het is niet anders helaas...
had liever minimaal 7.5 gezien met clausules maar ja, ajax stelde zich heel erg makkelijk op voor stekelenburg omdat hij zoveel jaren trouwe dienst heeft gehad maar ik vind het toch net iets te makkelijk...
desalniettemin is het hem gegund, hij wilde het zelf (jammer dat het geen topclub is want dat verdiend hij wel) dus dan is het goed...

2 augustus 2011 om 01:35

en jij bent zeker vergeten dat de steek een contract van een jaar nog had en naast Roma geen andere club geïnteresseerd was. Daarnaast had hij ook concurrentie van Romeo. Ajax had dus de ruimte niet om te gokken op een hoger bedrag. Ik vind dit bedrag ook een heel mooi bedrag en Stekelnburg verdient ook deze transfer.

2 augustus 2011 om 01:38

En jij bent zeker vergeten dat Neuer ook maar 1 jaar contract had, en 21 miljoen euro gekost heeft?

2 augustus 2011 om 01:45

klopt, maar Bayern wilde dat bedrag gewoon betalen, das het verschil! Roma was de enige kandidaat!
Daarnaast vind ik Neuer iets betere keeper dan Steek..sorry. Ik zie Neuer over paar jaar de betste keeper van de wereld worden!

2 augustus 2011 om 07:23

Bearsc doe alsjeblieft niet zo naïef. Het is maar wat de gek er voor betaald. Omdat de een veel opleverd betekent dat neit dat de ander dat ook doet!
Roma was de enige geïnteresseerde, bij Neuer waren er meerdere clubs (oftewel dat drijft de prijs omhoog). Verder versterkt Schalke hiermee een concurrent (drijft ook de prijs omhoog, en ja Schalke hoort normaal ook voor de titel mee te spelen!), Neuer is een stuk jonger dan Steek, maar zeker niet minder goed (Ik zie Neuer ook iedere week voetballen) en als laatste heeft Neuer zich al een jaar lang bewezen in de Bundesliga, terwijl Steek afgezien van het WK en een aantal CL wedstrijden, alleen in de Nederlandse competitie echt heeft uitgeblonken.
Snap je nu een beetje dat verschil?..

2 augustus 2011 om 13:16

het is ook niet zo dat ik 10 miljoen meer had willen zien he zoals je kunt lezen.
gewoon 1 of 2 miljoen meer had ik graag willen zien en zo onrealistisch is dat niet dus niet zo bijdehand doen hoor, bovendien vind ik neuer helemaal niet beter dan steek, steek vind ik al wereldtop, neuer nog niet....
maar goed, dat is weer een andere discussie he

4 augustus 2011 om 16:30

@ 123jaap

Klets niet zo man. Alsof dat een verschil van 18 miljoen rechtvaardigt.

4 augustus 2011 om 16:30

en jij gelooft serieus dat Romero ook maar in de buurt komt van Steek, sowieso als keeper al niet en in zijn professionaliteit al zeker niet.

4 augustus 2011 om 17:21

Bearsc, het zou prettig zijn wanneer u uw reactie toch nog iets meer onderbouwt. Door alleen naar anderen te wijzen komt u alles behalve ver in het leven. Verder doet u aan creatief boekhouden? Aangezien ik niet aan een verschil van 18 miljoen kom..
Moet ik nog verder kletsen?..

Stekelenburg veel succes daar in Rome!
En mooie zaak van Ajax in het gunstigste geval krijg je nog 3miljoen erbij is toch een prima deal moet ik zeggen.

Natuurlijk een koopje voor een wereld spelers als Stekelenburg. Zonde dat Ajax niet door heeft gezet. Ze hadden minimaal 15 miljoen uit Roma kunnen persen. De stap heeft hij wel nodig. Zo'n speler hoort niet op zo'n leeftijd bij Ajax (met alle respect). Ik gunde hem man Utd. Jammer! Maar Roma is ook een mooie club!

2 augustus 2011 om 00:01

En toen werd je wakker en bleek Roma een reeel bedrag betaald te hebben.

15 miljoen is echt veel te veel, hoe goed Stekelenburg ook zou zijn.

2 augustus 2011 om 00:05

Ik vind 15 miljoen helemaal niks vergeleken wat er in de hedendaagse voetbal wordt uitgeven. Een keeper als stekenburg is het meer dat waard omdat hij net als een aanvaller gewoon punten binnen haalt!

2 augustus 2011 om 00:28

Hij is zeker 15 miljoen waard, maar niet met een contact voor maar een jaar. Ik hoop dat hij een belangrijke schakel gaat worden in het project van Luis Enrique. Bedankt voor de vele jaren, en hopelijk tot ziens. Hoop dat we over een jaar of 8 net zo'n avond gaan organiseren in de arena als a.s Woensdag.

2 augustus 2011 om 07:30

Keepers kunnen nog zo goed zijn, bedragen van 15 miljoen worden zelden voor keepers betaald. Zekerniet met een nog kortlopend contract.

Feit is dat voor aanvallers nog steeds meer betaald wordt dan voor verdedigers of keepers. (of dat terecht is, is een tweede).
Daarnaast komt Stekelenburg nog steeds ''maar'' uit de Nederlandse competitie. Had hij dezelfde kwaliteiten, maar speelde hij in Engeland, dan was er vermoedelijk meer betaald.

Terecht of niet, die 6,3 mln + eventuele bonussen lijkt me een redelijk bedrag.

2 augustus 2011 om 00:02

konden ze niet.
roma deed al moeilijk over een bankgarantie van die bedrag, 15 miljoen hadden ze al helemaal niet kunnen garanderen en dan was de transfer sowieso afgeketst (aangezien ajax dat sowieso wilde)
dat contract van hem liep helaas nog maar een jaartje, hierna zou hij transfervrij zijn en dan betaalt een club helaas niet zoveel (ja of je moet bayern munchen als clubnaam hebben...)

Het ga je goed steek! in mijn ogen de beste keeper die hier heeft gekeept in de Eredivisie in 10 jaar!
Ben benieuwd hoe ajax dit gaat oppakken want je bent nu wel je topkeeper kwijt die echt punten pakte voor de club .. Benieuwd hoe Vermeer het dus gaat doen onder de lat!

Succes Steek!

Steek verrader je hebt geen clubhart... uh nee natuurlijk niet wij wensen je een prachtige voortzetting van je carriere en hopen dat er in dit stadium geen kinken meer in de kabel komen voor je.
Het was geweldig zo'n geweldenaar in het Ajaxshirt te mogen bewonderen, hopelijk kom je over vier jaar weer op het oude nest terug.

2.7 miljoen exclusief premies, pfff, dat doet Steek lekker. Zal zijn netto inkomsten zeker doen verdubbelen vergeleken met wat die bij Ajax verdiende. Mooie deal voor Steek. Die clausules zijn voor Ajax ook aantrekkelijk, die 1 miljoen voor verlenging contract of doorverkoop is sowieso praktisch binnen. Alleen als Steek transfervrij de deur uit zou lopen zou Ajax die miljoen niet krijgen. Ik zie Roma zich zeker ook voor de CL plaatsen de komende jaren dus bovenop die 6.3 zal zeker 1.5 tot 2 miljoen komen. Vrij aardig voor een speler met een contract voor 1 jaar.

Een mooie historische club. Jammer dat de grotere clubs al bezet zijn met goede doelmannen maar dit is een prima optie. Alleen heel jammer dat ze geen CL spelen dit seizoen.

2 augustus 2011 om 01:37

Volgens mij onderschat je Roma enorm. Roma heeft op dit moment een sterker selectie dan Ajax en doen volgend jaar gewoon mee met het kampioenschap! Door de nieuwe eigenaar en Luis Enrique als trainer zijn in staat tot veel dingen!

2 augustus 2011 om 01:41

Oja? Volgens mij wordt dit de eerste klus van Enrique op het hoogste niveau. Ik hoop dat Roma het erg goed gaan doen, leuke club, maar Enrique is echt geen zekerheidje, hij mag het gaan laten zien..

2 augustus 2011 om 01:43

Als trainer van Barcelona B werd hij enorm geprezen. Je hebt gelijk dat hij zich gelijk moet bewijzen en hij heeft niet zoveel credits als Guardioloa bij Barcelona. Ik kijk ook beetje gkleurd naar hem aangezien hij als voetballer een van de mijn jeugdidolen was!

Nu Juventus Vucinic heeft gehaald kan Roma Ajax die bankgaranties per direct betalen. Stekelenburg is per direct één van de beste doelmannen in de Serie A en ik wens hem daar succes. Roma mag dan wel een concurrent zijn maar ze hebben ook al aardige transfers doorgevoerd zoals Lamela, Bojan en nu hij.

Mooi , de stap naar het buitenland had hij nodig want in de Eredivisie was hij niet beter geworden en om nou te blijven voor die 6 wedstrijden CL waar hij dan wel beter kan worden vind ik zonde.

In de Serie A zal hij iedere week alles moet geven en kan niet een wedstrijd niet de volle 100% geven wat hij in de Eredivisie makkelijk kon als Ajax tegen Excelsior of VVV speelde.

Lekker Babos halen , een jongen waarvan je weet wat je in huis haalt en als je Cilessen of Vorm haalt zal dat wel erg weinig vertrouwen geven aan het adres van Vermeer , Babos neemt ook zonder morren plaats op de bank van Ajax.

2 augustus 2011 om 01:43

O dat kan in Italië ook hoor. Tegen Bologna, Atalanta, Novara, Lecce, Catania, Cesena en Cagliari zal het niet bepaald billen knijpen worden voor Roma....een aantal hele moois clubs in Italië maar ook een heleboel zwakke broeders hoor!

En van Babos weet je wat je in huis haalt? Hmm, kuip vrees ja Dan liever een jongen met toekomst toch?

2 augustus 2011 om 06:58

Denk dat je die clubs behoorlijk onderschat, die clubs zouden op Novara na gewoon mee doen voor plaats 7-5 in NL

2 augustus 2011 om 11:34

Heeft zich de laatste jaren bewezen als een goeie keeper en staat er als het moet , dat van dat Kuipvrees is ook al weer 5 jaar geleden en hij presteert goed en dat is beter dan een talent als Vorm of Cilessen.

De enige reden die jij dan verzint om hem niet te halen is omdat hij Kuipvrees heeft , in dat stadion ben je 1x per jaar als dat werkelijk zo is en hij is een stand-in dus als Vermeer fit blijft hoeft hij helemaal niet vaak aan de bak , onzin dus.

2 augustus 2011 om 12:53

Vorm is geen talent, Vorm is bijna 28 jaar oud en heeft al interlands gespeeld voor Oranje en heeft 140 eredivisiewedstrijden achter zijn naam staan. Babos zit op de bank bij NEC trouwens, hoe goed presteert hij dan? Hoe kan Babos nou een betere optie zijn dan Vorm of Cilissen, waarvan de laatste hem notabene op de bank houdt bij NEC

En wat ik natuurlijk bedoel met Kuipvrees is dat hij de druk van een topclub niet aan kan. Voor hij naar Feyenoord trok was hij geweldig, maar bij Feyenoord bakte hij er niks van.

6 is echt wel weinig ? was die bijna einde contract fzo?

want genk heeft 19 jarige keeper courtois voor 9 miljoen verkocht aan chelsea.

mijn club galatasaray heeft muslera gekocht voor 11 milj.

en ik schat stekelenburg toch hoger in als dees 2

2 augustus 2011 om 00:07

steek had nog een 1jarig contract

2 augustus 2011 om 00:22

11 mil? bedoel je niet 6 miljoen + cana?

2 augustus 2011 om 10:15

ja 6.75 milj aan zijn oude club, die nog half eigenaar vn hem was + cana aan lazio.

cana heeft ook een waarde van minimum 4.5

Op zich een mooi bedrag voor de Steek, ook als je even zijn salaris doorberrekent wint Ajax ong. 8,5 miljoen euro aan hem(zonder die clausules)

Vind het wel jammer voor hem dat niet één van dé topclubs zich heeft gemeld. Arsenal is al jaren op zoek naar een keeper die constant is én goed én ervaring, nou een grotere ervaring dan een Wk-finale is er niet dus Arsenal heeft een beetje lopen slapen, vooral voor het geringe bedrag dat ze hoefden te betalen voor Maarten, maar ja het is niet anders.

Toch is AS Roma ook een mooie club in een mooie competitie

2 augustus 2011 om 01:39

Roma heeft behalve vorig jaar elk jaar meegedaan met het kampioenschap. Daarnaast hebben ze dankzij nieuwe eigenaar en nwe trainer veel potentieel! Ik zie ze daarom volgend jaar gewoon CL voetbal halen want na Milan en Inter zijn ze voor mij de gedoodverfde titelkandidaat!

2 augustus 2011 om 01:45

Bwoah, wat is meedoen? Uiteindelijk houdt niemand écht rekening met Roma toch? Roma kampioen de afgelopen jaren was een flinke verrassing geweest. Dat is net zoiets als dat Liverpool altijd meedoet om de titel maar als Liverpool vorig jaar kampioen geworden was dan was iedereen ook verbaasd.

2 augustus 2011 om 01:55

eens. maar feit is dat ze een kanshebber zijn. Er zijn nooit garanties en wat er niet is kan er altijd komen. Met een goede keeper als Steek hebben ze meteen meer kans toch !

Roma hebben gewoon goed zaken gedaan, een prima keeper erbij voor de komende seizoenen. Vind het jammer dat hij gaat, maar gun hem deze transfer na jaren trouwe dienst. Toch lekker ingekocht tot nu toe: Steek, Bojan, Lamela, Valdes en Heinze. En ze zijn nog niet eens uitgewinkeld voorlopig.

6 is te weinig. minstens 10 vind ik. ene keeper van standard die naar chelsea ging heeft weinig gepresteerd en kostte 11 mil.

steek heeft ajax in de cl wat keren een dikke nederlaag bespaart, het op het wk vorig jaar geweldig gedaan, en heel wat jaar ervaring. en dan maar 6 miljoen..

2 augustus 2011 om 00:34

Niet van Standard maar van Genk, de kampioen van Belgie.
Courtios heet die, je spreekt het uit als Koertwua.

gefeliciteerd Steek.

Nu kijken of Vermeer het gaat waarmaken. Denk het wel. Heeft het goed gedaan de wedstrijden die hij keepte

ik moet het nog allemaal maar zien daar in rome, dit jaar geen CL en dat had steek bij ajax wel gehad. voor de rest denk ik dat er in het team wat er nu staat van ajax meer toekomst zit als wat roma heeft. had steek mooi kunnen helpen verder bouwen en een beetje meer salaris van ajax kant en ik en denk dat de verdediging iets stabieler was geweest als nu. Maar steek je bent een super keeper maar toch blijft roma te min voor jouw kunnen. of ajax of een absolute topclub. maar dat is mijn mening

Om precies te zijn is het 6,325 miljoen, met inderdaad nog 1 miljoen extra wanneer Stekelenburg verkocht wordt of zijn contract verlengd. Verder nog een half miljoen, mocht Roma in één van de bovengenoemde jaren in de CL uitkomen. Dit houdt in dat er boven de ruime 6 miljoen nog maximaal 1,5 miljoen bij gaat komen, wat wat mij betreft een zekerheidje is. Het basisbedrag moet in één keer worden betaald wanneer het internationale transfer document is vrijgegeven. De extra's moeten binnen 30 dagen betaald worden, nadat aan de vereisten voldaan zijn (CL behaald etc.).

Verder verdiend Stekelenburg 2,7 miljoen voordat de belasting er af gaat, hij zal hier een 1,35 aan overhouden. De bonussen weet ik niet.

2 augustus 2011 om 10:10

Ajax krijgt elk jaar dat Roma CL haalt 0.5 miljoen, niet een keertje als Steek met Roma in die 4 jaar CL haalt

2 augustus 2011 om 12:11

Nee hoor.

Ik hoop dat Tyton dan de 2e keeper wordt bij Ajax, Verhoeven mag van mij gratis weg.

2 augustus 2011 om 01:26

Je vergeet Vermeer nog, die heeft altijd nog meer talent in zijn kleine duim dan 2 tyton's bij elkaar.
Wat ik wil zeggen is dat Ajax een geweldige vervanger heeft.

2 augustus 2011 om 10:20

Hij zegt toch 2e keeper

2 augustus 2011 om 15:04

Die Tyton is echt goed hoor, kijk zijn saves maar is terug op Youtube, of kijk maar is een keertje naar Roda.

En ik zei als 2e keeper.

Jammer dat hij zo'n lelijke club/lelijke stad kiest om in te voetballen, had beter in amsterdam kunnen blijven.

hopelijk maakt hij over een jaar linea-recta de overstap naar een echte topclub in een topcompetitie.

2 augustus 2011 om 01:27

@linkinpark13 wow kerel jij snapt er echt niets van. Rome is een ontzettend mooie stad en wordt niet voor niets ''het grootste open lucht museum ter wereld'' genoemd. Als jij Rome al een lelijke stad vind wat is Amsterdam dan wel niet? Waarschijnlijk staat die 13 voor je leeftijd en ik zal je het je daarom dan ook niet kwalijk nemen.

2 augustus 2011 om 11:52

nee 13 is men geluksnummer Faal 1
rome is wel degelijk een lelijke stad om in te wonen, op vakantie ja idd leuk maar wonen is er saai en ja dat kan ik weten, faal 2

4 augustus 2011 om 16:36

Als je even de moeite genomen had op zijn profiel te kijken had je al gezien dat hij geen 13 is...

Ik spreek niet uit ervaring kwa wonen, maar de vakanties in Rome vond ik niet vervelen en ik zou er wel willen wonen hoor.

On: 6 miljoen is eigenlijk te weinig voor Stekelenburg. Maar helaas had hij nog maar een contract voor een jaar en speelt hij een een kleine competitie waardoor de prijs natuurlijk ook al gedrukt wordt.

2 augustus 2011 om 01:41

Je moet echt nodig terug naar schoolbanken, want Rome is een van de mooiste en historische steden op deze aardbol! Vergelijk het aub niet met regenachtige Amsterdam met zijn wallen en te kleine steegjes!
Wat je van Roma vindt, Roma is als club op dit moment sterker dan Ajax!

Overigens ook heel mooi dat een groot deel van de, naar ik aanneem, ajacieden zo ontzettend balen. Slechte club, lelijke stad, kloteland, slecht voetbal...uiteindelijk komt het er op neer dat hij ondanks alles Roma toch boven Ajax verkiest. Soms is de realiteit niet prettig.

2 augustus 2011 om 02:07

Tuurlijk balen de meeste ajacieden dat hij weggaat. Hij was de beste keeper die ajax had sinds van der Sar. Maar het valt mij juist op dat iedereen hem een droomtransfer gunt. En een transfer naar AS Roma reken ik en veel andere ajacieden nou niet als een droomtransfer (als je alleen kijkt naar de club). De stad, het land en het klimaat maken natuurlijk veel goed. Snap ook niet hoe je erbij komt dat veel mensen Rome een klotestad zouden vinden, (Of bazeer je die bewering alleen op de reactie van Linkinpark 13, die waarschijnlijk nooit buiten zijn dorpie is geweest..?)

Wat moet een ambitieuze keeper nou, die in zijn bloei van zijn carrière zit nou in het 4e voetballand van Europa?
Spanje en Engeland waren er al voorbij en nu heeft ook de Bundesliga meer aanzien dan de Serie A.
Als ik Stekelenburg was zou ik lekker bij een subtopper of middenmoter bij een club in de Premier League keepen.

2 augustus 2011 om 01:59

Volg de Serie A eens een keer ipv domweg wat uitkramen aub.

2 augustus 2011 om 02:03

Hebben ze Europees gezien veel laten zien dan?
Voor zover ik me kan herinneren was het echt waardeloos, maar jij zult wel beter weten.

2 augustus 2011 om 02:57

Vorig jaar heeft Inter toch de Champions League gewonnen? En vorig seizoen is o.a Roma nog tot de 1/8 finales gekomen in de Champions League. Dus in vergelijking met de Engelse middenmoot of de Eredivisie zelf maakt hij toch echt een grotere stap.

Succes Stekelenburg, ik zal je zeker volgen bij Oranje, maar bij Roma weet ik het nog niet, kijk niet zovaak de Serie A, maar misschien nu wel vaker!

Roma is gewoon een topclub hoor, het enige wat ze missen is ver komen in de CL. Dit ontbreek er al jaren anders was hun naam in nederland in ieder geval wat groter geweest.

Daarnaast is stekelenburg overschat, ik wil hem nog wel eens zien als hij van alle kanten beschoten wordt door zlatan, robinho, pato, sneijder, eto'o enz.

2 augustus 2011 om 08:30

Hij moet het idd nog wel laten zien, maar verwacht dat hem dit wel gaat lukken, als je ziet hoe hij Ajax nog overeind hield tegen real, toen ze 'maar' 2-0 verloren van Real, was toch wel echt klasse werk van hem, en zeg nou niet dat hij daar niet gigantisch goed stond te keepen.

Nu komt ie eens de beste doelman van de laatste 10 jaar tegen in Italie

Prachtige transfer voor beide partijen, geen twijfel mogelijk. Steek is een topkeeper die het gaat maken, misschien kan ie eindigen zoals Van Der Sar. Als een grootheid die alom gerespecteerd word en die prijzen bij de vleet wint.

Succes Maarten!

Ik snap niet dat Ajax altijd maar akkoord gaat met die domme bonus constructies. Gewoon je poot stijf houden en 8.5 miljoen eisen. Nu mag je maar hopen dat je überhaupt nog wat extra cash ziet. Ja alleen 1 miljoen bij doorverkoop. Dan kun je net zo goed meteen zeggen 7,5 miljoen betalen. dat miljoen krijg je toch wel.

Roma van harte met dit koopje van marktplaats. 6.35 miljoen voor een topkeeper. Wat een fantastische deal! echt heel Italië lacht zich een kriek om die domme Hollanders.

Maarten succes jongen, je hebt een transfer verdiend en ik wens je enorm veel succes!

2 augustus 2011 om 08:20

Laat Ajax de constructies dan zelf ook niet aanbieden...

Gewoon een goede transfersom, ondanks wat sommige anderen hier zeggen. Hij had een contract dat nog maar 1 jaar doorliep, wat verwacht je anders? Bovendien kan het transferbedrag vrij eenvoudig oplopen. Uitendelijk zal Ajax wel rond de 8 miljoen vangen en dat is uitstekend gezien zijn contractduur. De transfer van Neuer was een uitzondering, maar normaal gesproken zal een club niet veel meer geld vangen.

Mooi topclub Steek, al had het hoger gekund, het is een goed begin, naar de echte Europese top. Wij Ajacieden hier in Nederland hopen je nog een keer te kunnen begroeten in de Arena, alleen dan wel met je Ajax-tenue aan

Flauw van stekelenburg om niet bij te tekenen bij ajax. Op de manier zou ajax dan een hogere transfersom kunnen krijgen. 6 miljoen is ook niet veel.

2 augustus 2011 om 09:10

Wat een onzin. Ten eerste zou hij dan zeker een clausule hebben opgenomen waardoor hij goedkoop weg had gekund denk ik. Ten tweede, hij is al zo lang bij Ajax gebleven terwijl hij het niveau van de eredivisie al lang ontgroeid was. Zou hem dankbaar zijn i.p.v te zemelen. En hij heeft een redelijk bedrag opgeleverd.

Stekelenburg komt wel met een aantal goede spelers te spelen!
Als ik het team zie is het niet misselijk..
Met dit elftal komen ze denk ik wel redelijk ver als ze goed op elkaar ingespeeld raken.

Stekelenburg
Cicinho
Burdisso
Juan
Heinze
Taddei
De Rossi
Perrotta
Totti
Bojan
Boriello
2 augustus 2011 om 09:30

Denk niet dat dit een realistische opstelling is onder Luis Enrique.
Heinze is voor de Breedte gehaald, in principe zou Juan nog wegmogen en Taddei en Borriello gaan echt niet de basis in mits iedereen fit is.
Ik zat zelf meer aan dit te denken met oog op verdere versterkingen.

Stekelenburg
Nego
Burdisso
Kjaer?
Jose Angel
Shaqiri ?
de Rossi
Lamela
Bojan
Totti
Giaccherini?

Stekelenburg ik gun je deze transfer echt, heel veel succes bij Roma en dat je daar ook maar kampioen mag worden!!

Hartstikke veel geluk in Italie en ik hoop dat Roma de juiste stap voor je blijkt te zijn. De Transfer is je iig van harte gegund!
(aan de ene kant hoop ik dat Roma het erg goed gaat doen maar aan de andere kant hoop ik dat de verdediging een beetje verzaakt zodat Steek zich snel kan onderscheiden in Italie...!)

Als je reeel bent is 6,3 iljoen eigenlijk veel te weinig voor zo'n topkeeper.. Met bonussen erbij kan dit 9 miljoen worden (1 miljoen voor bijtekenen, half miljoen voor ieder jaar dat roma cl haalt)

bij deze is stekelenburg wel meteen keeper nr 1 van italiaanse competitie, ga er ook vanuit dat hij veel punten pakt voor zijn nieuwe club..

Het gaat je goed maarten, bedankt voor de vele mooie jaren.

Tja, ik vind het gewoon veel te weinig voor de nummer 1 keeper van het op 1 na beste land van de wereld, die tevens nog laten we zeggen 10 jaar meekan, die een perfect keeperspostuur heeft, die al iets van 6/7 titels op zijn naam heeft staan, die leiderskwaliteiten heeft (aanvoerder) en in de vorm van zijn leven verkeert? Ik had op rond de 15 miljoen verwacht. Casillas (spanje, nr 1) is toch ook iets van 30/40 miljoen en Neuer (duitsland, nr 3) 25/30 miljoen? Slim gehandeld door Roma, dramatisch gehandeld door Ajax.

Ik vind dit een te laag bod voor een keeper met zoveel klasse. Ajax had minimaal 10 miljoen moeten vragen voor Steek. Hij behoort tot de 5 beste keepers in mijn ogen op dit moment. Waarom kunnen keepers als Neuer en de Gea wel voor zoveel geld verkocht worden? Ik vind het belachelijk.

Gaat wel goed met Ajax, de zeeuw verkocht en nu stekelenburg in totaal 13 miljoen, En 4 miljoen uit gegeven.. Aan de ijslander en jansen, nog Cl... en de miljoenen van Suarez nog meegerekend, Ik verwacht in het volgende kwartaal dikke zwarte cijfers en dat is altijd mooi. voor mijn aandeel
Lijkt even alsof bij Ajax alles ff meezit, op fin gebied.

Sjonge jonge, 6.3 miljoen, ze moesten minimaal het dubbele vragen!!
Steek is een van de beste keepers van de wereld, dan had ik hem noooit verkocht voor 6 miljoen.
Ajax moet daar slimmer in worden gewoon vanaf het begin sowieso 10 of 12 miljoen vragen, Roma moest een nieuwe keeper dus die moesten wel voor stekelenburg gaan.
Volgensmij wou Ajax eerst ook 10 of 9 miljoen, maar dan naar zo'n bedrag afzakken?!
Verder wens ik Stekie veel Succes bij Roma.

Er zijn wel erg veel mensen op deze site die blijkbaar niet op de hoogte zijn van het feit dat het contract van Stekelenburg nog maar 10 maanden duurt bij Ajax. Dat maakt het voor Ajax dus echt onmogelijk om de hoofdprijs te vragen. Het kan wel op het moment dat hij erg gewild is....maar ja, er heeft zich maar 1 club voor hem gemeld dus opbieden gebeurt niet. DUs met bonussen kan het oplopen tot 9 miljoen, en dat is voor een doelman met een kort lopend contract net zoveel als een andere doelman die 20 miljoen kost.

Voor de nitwits die verkondigen dat hij voor te weinig geld verkocht wordt:

Een baisbedrag van 6,3 miljoen Euro,
De komende 4 jaar maximaal 1,5 miljoen Euro aan bonussen,
Een eenmalige betaling van 500.000 Euro bij kwalificatie Cl,
Eenmalig 1 miljoen Euro bij einde contract of verkoop binnen de looptijd van zijn contract.

In totaal dus 9,3 miljoen voor een keeper wiens contract nog minder dan een jaar door liep.

De mensen die verkondigen dat AS Roma sportief een stap terug / gelijk is aan Ajax kan ik ook uit hun droom helpen. Oké, historisch gezien is dat niet het geval, maar goed, er zijn in Europa slechts vijf clubs die een rijkere sportieve historie hebben dan Ajax. Qua financiën en mogelijkheden is Roma echter een flinke maat groter dan Ajax, vooral door de overname door Di Benedetto, waardoor de financiële mogelijkheden van Roma omhoog geschoten zijn. Deze man heeft als doel Roma weer terug te brengen naar de top van Italië en Europa. En ik ben er vrij zeker van dat hem dat gaat lukken.

2 augustus 2011 om 12:17

Hoe kom jebij het bedrag? Er klopt niks van.
Nogmaals, 6,325 als basisbedrag. Daar bovenop maximaal 1,5 miljoen extra, in de vorm van 1 miljoen wanneer er contractverlenging of verkoop plaats vindt, en in de vorm van 0,5 miljoen mocht Roma in 2012/13 t/m 2015/16 minstens één keer de CL halen.dit komt neer op max. 7,825 miljoen.

2 augustus 2011 om 22:22

Heb het nog eens nagekeken, heb inderdaad verkeerd gelezen en zie nu dat er inderdaad maximaal 1,5 miljoen aan bonussen uitgekeerd wordt. Daaronder valt dus die 500.000 voor kwalificatie CL en die 1 miljoen bij verkoop / einde contract.

9,3 - 1,5 = 7,8 miljoen. Die 25 duizend mag je in je zak steken.

Los van de vraag of Roma een topclub is, is Rome natuurlijk wel een fantastische stad om te wonen. Zal even een omschakeling worden voor Maarten, van Limmen naar Rome.

6 Miljoen mooi bedrag voor een keeper hoor.
Rome is een mooie stad ook in zijn vrije tijd.
AS Roma is een mooie club , met de hardste derby in mijn ogen.

Succes daar in Italie.

6 miljoen is eigenlijk wat karig voor de kwaliteiten van Steek. Oke hij heeft maar 1 jarig contract, maar hij is wel 1 van de beste keepers ter wereld. Als je nagaat dat voor een Neuer al 20 betaald werd, kon Ajax makkelijk minimaal 15 miljoen vragen..

2 augustus 2011 om 19:50

een neuer is nog altijd wel beter dan stekelenburg dus dat er zo'n bedrag voor hem word betaald is logisch. Neuer is daarbij ook nog jonger en zijn contract liep nog enkele jaren door. Dat er te weinig is betaald voor stekelenburg ben ik wel met je eens

4 augustus 2011 om 16:33

Hoe goed een keeper ook is, als je nog een 1 jarig contract hebt kan je gewoon geen 15 miljoen vragen...zo gaat het in het wereldje! En keepers zijn nou eenmaal goedkoper

moet zeggen dat ik eerlijk gezegd had verwacht dat hij wel voor meer de der zou uitgaan. Ok met extra premies kan je alsnog uitkomen op zo'n 8 miljoen maar toch vind ik dit niet bepaald veel voor een international/ keeper die al meerdere jaren de pannen van het dak keept. Gomes ging ook voor 12 miljoen ofzo (wat ik ook al weinig vond ) dus stekelenburg had ook wel 10-12 moeten kunnen opleveren. Des al niet te min gun ik hem deze transfer en heeft hij het uitstekend gedaan bij ajax. Hoop dat hij nog stappen kan maken en nog beter kan worden

6 miljoen is gewoon netjes onderhandeld en als het goed gaat met die clause is hij voor 8 miljoen verkocht.

Een koopje voor een keeper van zijn klasse snap niet waarom ze zolang moeste onderhandelen

toch had ik hem liever bij united gezien of een andere club arsenal ofzo maarja.

4 augustus 2011 om 16:35

Arsenal heeft al 1 doelman die ervaring heeft en ongelooflijk jong is. Bayern zit wel goed met Neuer. Barca en Madrid zitten ook wel goed met hun keepers. Man United heeft zich al versterkt met de Spaanse keeper. Chelsea heeft de allerbeste keeper van de wereld op dit moment met Cech die in bloedvorm is. Daarbij hebben we net dat Belgisch talent gekocht. Dan hou je dus eigenlijk Italie over als je praat over voor een topclub. Milan heeft Abiate ofzo, die heeft het vorig seizoen erg goed gedaan. Heeft natuurlijk zijn mankementen maar toch punten gepakt vorig seizoen. Inter heeft al een topkeeper net als Juventus. Dus dan hou je eigenlijk AS Roma over.

Ik vind deze stap niet zo gek. AS Roma speelt sowieso Europees en voor de titel. Daarbij is het een mooie stad met een mooi klimaat.

Dat het bedrag aan de kleine kant is ben ik met je eens maar dat ligt meer aan zijn contract. Hij had kunnen verlengen met 1 seizoen zodat beide partijen er wat aan zouden hebben. Maar goed je gunt die jongen toch ook een nieuwe omgeving en uitdaging. Het is niet alleen maar omdat hij de eredivisie is ontgroeid. Maar ook omdat hij zelf iets anders wil.

4 augustus 2011 om 19:47

misschien meot je wat meer voetbal volgen? Cech is allang niet meer de beste keeper ter wereld. Al sinds zijn drama EK heeft hij nooit meer zijn top gehaald.

4 augustus 2011 om 21:51

Misschien moet jij vaker naar Chelsea kijken en helemaal naar afgelopen seizoen. Cech is de beste keeper nu VDS is gestopt

Steek, het gaat je goed in Rome. Volgend jaar speel je wel op het niveau waar je behoort te spelen, hiermee bedoel ik dan in de top van de Premier League!

Mooi dat het rond is jammer dat hij niet naar arsenal ging maar rome is ook een mooie club.. Helaas toch een grotere club dan ajax en een hele mooie stad hoop dat ie mee doet om de titel

Bedankt voor alles steek!, laat ze in Italië maar is zien wat keepen is! :D

wow wow wow as roma is een droomclub. Fantastische historie, een van de mooiste steden om in te wonen. As Roma is het ajax van Italie....... Lange periode van net niet nu gaan ze der weer voor. Steek succes zijn vrouw zou het denk ik ook heerlijk vinden wonen en leven in Roma.

De bankgaratie is dus ontvangen of het geld staat op de rekening. Daarover gingen de laatste wat verwarrende berichten.
Achter deze hele discussie van de laatste 3-4 weken kunnen we nu definitief een punt zetten. Volgens mij heeft het tot duizenden posts op deze zone geleid.
Heeft tegelijk heel veel informatie opgeleverd, dat zeker.

Ajax en al haar dierbaren wensen Steek de Grote nu voor het laatst het allerbeste.!
Dat hij over een aantal jaren net zo'n prachtig afscheid mag krijgen als Maarschalk Van der Sar gisteren in een bomvolle Arena.
Hemel, kan me een dergelijke samenscholing van (huidig en voorbij) supertalent, zowel spelers als coaches, niet herinneren.
Volgens mij een unieke situatie en een unieke herinnering voor velen......

Veel succes Steek en ga je goed
en we hopen dat je ooit nog weer eens het keeperschirt aantrekt van Ons Aller Ajax
En natuurlijk een mooi afscheid in de rust van een wedstrijd dat zo mooi zijn!!!

Hij gaat het daar wel maken en binnen 2/3 jaar wel verhuizen naar een echte topclub.
Bij Ajax en bij NL (tozover) goed gekeept, maar dit is iets hoger niveau, maar hij kan dat wel aan.

Bij Ajax nu verder met Vermeer, Talent heeft ie, maar het gaat waarschijnlijk Ajax wel punten verspelen om de titel.

Veel succes daar Steekie, hoop dat het een succes wordt!
Nu hopen dat Vermeer het waar kan maken nu hij echt de nr.1 wordt, toch hebben we hiermee kwaliteit ingeleverd. Financieel vind ik het een prima deal, hopen dat ze het geld goed gaan besteden.

Welkom Steek! Hopelijk haal je een hoop ballen uit het doel en laat je ons meestrijden om de titel! En heb je hier een paar mooie jaren in Rome!
En ja, ik ben heel optimistisch.

Nou eindelijk dan, het is definitief. Na weken lang discussiëren over Stekelenburg, AS Roma en de Serie A is aan deze transfersoap een einde gekomen.

Iedereen heeft een mening, sommige positief en sommige negatief, maar nu zal de toekomst uitwijzen of dit een verstandige keuze is.

Voor de laatste keer zal ik ook weer mijn mening geven. Ik ben van mening dat dit een uitstekende keuze is van Stekelenburg maar ook van Roma. Roma is erg ambitieus en is aan het bouwen aan het leuk aanvallend team onder Luis Enrique. Er kunnen mooie tijden aankomen (mits men wel geduld heeft) en Stekelenburg zal hier deel van uitmaken.

Het bedrag is wel aan de lage kant voor velen, ik deel die mening ook maar zie het als slimme handelen van Roma. Stekelenburg is toe aan een nieuwe uitdaging, er hebben zich geen andere teams gemeld. Roma komt wel, biedt Stekelenburg een mooie ambitieuze uitdaging bij een prachtige club in een prachtig land. Ik begrijp Maarten volledig. Ajax heeft terecht om bankgaranties gevraagd en gunde het Maarten ook wel om een transfer te maken na zoveel jaren trouwe dienst. Daarnaast zou het voor Ajax ook zonde zijn om Maarten gratis te zien vertrekken volgend jaar. Deze omstandigheden hebben ervoor gezorgd dat men een bod van 6,3 mln met clausules heeft geaccepteerd. Ik denk dat de meeste Ajacieden dit bedrag te laag zullen vinden maar ook Maarten deze uitdaging wel gunnen.

De Serie A is lang niet meer zo verdedigend zoals velen hier beweren. Met clubs als o.a. Udinese, Palermo en Napoli wordt er weer meer aanvallend voetbal gespeeld. De competitie is ook alles behalve saai. Er wordt op verschillende fronten gevochten en met name de strijd om de laatste CL ticket was vorig seizoen erg spannend. Ik verwacht ook meer spanning omtrent de titelstrijd volgend seizoen. Dat er relatief minder mensen gemiddeld een wedstrijd bezoeken is inderdaad jammer, maar dit heeft ook verschillende redenen (ben het niet met alle redenen eens maar toch is het zo). De stadions zijn soms erg ouderwets en niet comfortabel. Ook zijn de prijzen aan de hoge kant en is het gemiddelde salaris van een Italiaan lager als die van een Nederlander. Daarom zijn er veel mensen overgestapt naar de tv wedstrijden. Deze zijn goedkoper en comfortabeler. Ik ga zelf liever naar het stadion, maar als het financieel lastig is moet men toch iets anders vinden.

Ik heb zin in komend seizoen en zal mijn club AS Roma weer vanaf het begin gaan volgen (pak misschien wel wat wedstrijden mee). Met Stekelenburg hebben we gelukkig eindelijk weer een keeper die punten kan pakken voor Roma. Ik heb er de volle vertrouwen in dat hij zal slagen.

Maarten is niet te vervangen, vermeer komt (nog) tekort vind ik.
Dus jammer dat ie gaat. Maar aan de andere kant gunnen we Steek allemaal zijn transfer natuurlijk na al die jaren trouwe dienst.

En hopelijk is een vervanger / 2e keeper sneller geregeld dan de transfer van Steek, dan begon wel lang te duren. Benieuwd waar ze mee op de proppen komen.

mooie club voor hem, mooie stad en mooie vrouwen! al heeft dat niets met voetballen te maken natuurlijk!
Italianen zijn hartelijke mensen, voetbalgek en ik denk dat Roma dit jaar hoge ogen gaat gooien in de Serie A. Zal mij niet verbazen als Steek daar nog vele jaren zal zijn te bewonderen!

Stekelenburg al het geluk van de wereld,
Hij was een goede gozer en ik blijf hem altijd volgen bij AS Roma want hij is een held.

Stekelenburg voor altijd een ajacied!

Prima transfer voor Stekelenburg. Hij gaat spelen bij een ambitieuze club in een sterke competitie en dat met een lucratief contract op zak. Daarnaast is wonen en leven in Rome en omstreken natuurlijk geen straf. Prachtige stad en omgeving en prima klimaat.

Ik ben benieuwd of Vermeer nu het vertrouwen krijgt van de Boer. Ik vind hem persoonlijk een matige doelman.

4 augustus 2011 om 18:25

Haha en matige doelman !? Ik denk dat hij de beste keeper is die er nu rondloopt in de eredivisie! Zijn enige minpunt is dat hij wat kleiner is ! Voor de rest heeft hij zich al prima bewezen ! Hij word gewoon de 2de doelman voor oranje let maar op !

4 augustus 2011 om 18:44

@afca!803:

Beste keeper van de Eredivisie? Hahaha, kom op joh. Vermeer is absoluut geen betere doelman als Isaksson bijvoorbeeld. Jullie hadden een hele goede keeper, maar nu hebben jullie een doorsnee keepertje wat weinig punten voor de club zal gaan pakken.

5 augustus 2011 om 01:03

Hahahha Isaksson ! nou daar moet je al helemaal niet over beginnen wat en keeper is dat ! wat ik wel moet toegeven is dat hij vorige jaar aan het eind wel redelijk keepte ! Vermeer heeft zich allang bewezen bij ajax ! Hij had allang eerste doelman geweest als stekelenburg niet voor hem zat ! Let maar op dat hij de beste doelman word van de eredivisie ! En nee dat is niet omdat hij ajacied is !

4 augustus 2011 om 18:27

inderdaad mooie club voor Stekelenburg.

Als je hem vergelijkt met Stekelenburg is hij inderdaad stukke minder. Maar het zou ook raar zijn geweest als Ajax een tweede keeper in huis had die beter was dan Stekelenburg. Maar ik vind het wel een hele fijne tweede keeper, al zal Vermeer daar anders over denken
Vergeet niet dat Vermeer vorig seizoen er gewoon stond toen het moest ondanks hij net terug was van een hele lange blessure. Onder Van Basten had hij ook een zeer sterke periode toen hij zelfs Maarten uit de basis speelde. Voor de Nederlandse competie staat hij zeker in de top 3 beste doelmannen en is het een prima keeper. Kun je ook onderbouwen waarom je hem matig vind? Misschien ben ik het wel met je eens hoor maar ben toch benieuwd. 'ik vind hem persoonlijk een matige doelman' is wel een beetje erg makkelijk...
Vermeer zal ook nog genoeg stappen kunnen maken.

Ik had dit niet verwacht ! ik had hem eerder naar en topclub zien gaan dan naar AS Roma met alle respect voor roma ! Dan weet ik natuurlijk ook wel dat roma aan het opbouwen is maar toch had ik hem liever naar man united zien gaan voor de gea !

Mooie club voor Stekelenburg, As Roma is echt bezig om wat op te bouwen. Dat zie je aan de trainer en ook deze aankoop. Stekelenburg is echt wel bekend in Europa gezien zijn prestaties bij Ajax en Oranje! Ik hoop zo dat hij ook prijzen gaat pakken in Italie.

Stekelenburg Held! Je verdient dit, we zullen je missen bij Ajax!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren