Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Agüero liet agenten transfer naar Man City afdwingen: 'Het voelde goed'

Laatste update:

Diverse clubs waren van plan om Sergio Agüero in te lijven, maar uiteindelijk wilde de aanvaller van Atlético Madrid alleen nog maar naar Manchester City. De 23-jarige Argentijns international was na een gesprek met zijn landgenoot en toekomstig ploeggenoot Pablo Zabaleta definitief overtuigd.

/

“Ik heb met Zabaleta gesproken, en hij was erg positief over de club”, vertelt Agüero op de officiële website van zijn nieuwe werkgever. “Hij heeft me alles verteld. Hij zei dat er een leuke spelersgroep is, dus ik kijk ernaar uit om iedereen te ontmoeten.” De Argentijn verhuist voor ongeveer veertig miljoen euro naar the Citizens, maar het heeft enige voeten in de aarde gehad voor de transfer beklonken was.

De aanvaller zette zijn zaakwaarnemers flink aan het werk. “Ik heb mijn agenten gevraagd om alles te doen wat ze konden, omdat dit een goede club is en ik altijd al in de Premier League heb willen spelen. Dit is een goede club en het voelde goed”, aldus Agüero, die geen aanpassingsproblemen verwacht. “Ik heb mijn gezin bij me. Ik weet zeker dat ik het hier naar mijn zin ga hebben en dat het leven goed zal zijn.”

Sergio Agüero wordt een sterspeler in de Premier League

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

“Ik heb mijn gezin bij me. Ik weet zeker dat ik het hier naar mijn zin ga hebben en dat het leven goed zal zijn.”

Voor dat bedrag is je leven altijd goed Kun. En ik dacht dat eerst alleen Real jouw club was???

Maarja its all about the money

29 juli 2011 om 13:58

Er komt wel iets meer bij te kijken hoor. Atletico heeft Aguero groot gemaakt en die laten ze echt niet naar aatsrivaal Real gaan. Al zou Real 50 miljoen bieden en City 40 dan laten ze hem eerder naar City gaan dan naar Real. Rivaliteit in Spanje Atletico en Real is denk ik groter dan in Nederland met Ajax-feyenoord.

29 juli 2011 om 17:40

Jaa daar geef ik je groot gelijk in over de rivaliteit. Maar Aguero word ik een beetje moe van. Hij wilt dit en hij wilt dat, forceert dit en dat. Voetbal draait alleen maar om geld als Atletico een bod van 70 mil van Real had gekregen jaa dat weigeren ze omdat ze te trots zijn. Deze bedragen gaan nergens over maar ondertussen gaat heel de wereld kapot eraan. Afrika is ondertussen kapot aan het gaan maar nee wij gaan lekker door met geld uitgeven....

29 juli 2011 om 23:09

Dat klopt ja maarja dit moeten we accepteren. Zelfde als Suarez die niet meer wilde spelen voor Groningen omdat Ajax hem wou kopen. En Boateng en Tevez met hun gezeik over een vertrek.

Aguero bekijkt het i.i.g beter dan Tevez. Aguero neemt zijn gezin mee zodat hij geen heimwee krijgt en lekker kan genieten en voetballen.

29 juli 2011 om 12:08

Denk je nou echt dat Tevez niet kan eisen dat Manchester City zijn gezin niet naar Manchester kan laten overvliegen en mooie baantjes aanbied?

Als Tevez écht in Manchester wilde blijven had ie dat allang gedaan!

29 juli 2011 om 12:11

Het gaat er niet om wat Man C niet kan regelen maar het gaat erom dat zijn ex niet in Manchester wil wonen en geef haar eens ongelijk. Daarom kan hij zijn kinderen minder vaak zien. Een transfer naar Spanje, Italie of terug naar Zuid Amerika zou voor hem en zijn ex wel uitkomst bieden.

29 juli 2011 om 12:11

Dat gaat niet want hij is gescheiden van zijn vrouw en je kan moeilijk een gescheiden vrouw in Manchester gaan plaatsen he

29 juli 2011 om 12:15

En denk jij nou echt dat als het hele gezin van Tevez in Manchester wilde wonen dat dat verder niet bij iedereen zou zijn opgevallen? Al die tijd hebben alle media zeker voor niks hierover geschreven, want Tevez neemt iedereen in de maling.......
Dit bewijst maar eens te meer dat je je gezin nodig hebt om je vaker goed te voelen, al was dat wel duidelijk.

praatjesmaker nummero 1.

Hele tijd maar roepen dat hij in spanje blijft en naar Real zou gaan.
willen ze je niet hebben dan maar proberen hartstikke rijk te worden bij Man city waar hij niet altijd een basisplaats zal hebben

29 juli 2011 om 12:28

Behalve een praatjesmaker ook nog eens niet zo snugger. Als uitleg voor een transfer vind ik ''de club is goed en het voelde goed'' toch wel erg zwakjes. Je hoeft niet direct je salaris te noemen, maar zeg dan niks.

Dat hij bij City terecht komt kan hij zelf natuurlijk ook niet gek veel aan doen, hij moest nou eenmaal een bak geld opleveren, welke clubs betalen daar nog op zo'n manier voor? Ahnzi lijkt me ook geen pretje, als je een speler met dergelijke status bent.

Hij is echt een goede speler die Manc echt beter maakt. Als hij in de aanval gaat spelen met Tevez en misschien Ballotelli dan is het echt een topduo of trio. Balloteli moet dan alleen wel weer normaal gaan doen en niet meer van die achtelijke acties gaan uithalen. Dan ben ik bang dat hij er nmooit meer inkomt onder deze trainer.

Hopelijk gaan ze daar nu is wat normale aankopen doen ipv die achtelijke spelers die het team nooit beter hebben gemaakt, die wel heel veel geld kosten. Overigens vind ik dit ook een absurd hoog bedrag.

Oftewel: regel die deal met Man City want daar lopen we met z'n allen op binnen!

Hij gaat in 5 jaar zo'n 57 mln cashen, daarnaast krijgt hij waarschijnlijk 10 a 15% van zn transfersom dus dat is ook nog eens een miljoentje of 4. Zijn zaakwaarnemers zullen overal ook een procent of 10 van pakken dus die worden er ook iets van 10 mln wijzer van. Goede (financiele) deal voor iedereen dus.

29 juli 2011 om 12:17

Dat is ook het eerste wat ik dacht...... '' Ik heb met Zabaleta gesproken, en hij heeft me alles verteld over de salarissen die daar betaald worden. Toen heb ik mijn zaakwaarnemers gezegd alles te doen voor zoveel mogelijk geld''

Toch niet normaal wat die jongen daar gaat verdienen....

Iemand enig idee wat Man. City jaarlijks aan salaris betaald voor de spelersselectie, die in mijn optiek breed genoeg is om 3 elftalen in de PL te laten voetballen waar menig club jalours op kan zijn.......

'hij zei dat er een leuke spelersgroep is'

Lijkt me gezellig lunchen, met Balotelli, Tevez en de Jong.

Jammer dat Aguero vertrekt, maar zelfs Dzeko kan het daar niet maken. Als Tevez vertrekt worden ze er niet eens beter op.

29 juli 2011 om 12:17

Veel te snel met je oordeel. Er zijn genoeg spelers die eerst een half jaar nodig hebben om te wennen. Of vind je Torres ook een waardeloze spits. Die gaat echt wel scoren dit seizoen bij Chelsea hoor

29 juli 2011 om 12:19

Vandaar dat Dzeko ook alle tijd krijgt. Na een halfjaar niet gepresteerd te hebben, word er gelijk een nieuwe spits gehaald. Adebayor, Robinho: allemaal hetzelfde verhaal. Ik denk dat Dzeko het op termijn nog zou kunnen maken, als hij de kans krijgt. Maar het verleden bewijst toch dat je in Manchester nauwelijks de kans krijgt?

29 juli 2011 om 12:21

Tuurlijk mag je wennen aan een club, maar als er bedragen van 35 of 58 miljoen worden betaald, mag er toch ook wel een heleboel verwacht worden? Ondanks dat je halverwege binnen komt lopen.

29 juli 2011 om 12:29

Dat is onzin. De spelers die hiervoor gehaald zijn waren gewoon een klasse minder zoals Bellamy en Santa Cruz. Aguero en Balotelli zijn vele malen beter.

Spelers als Bellamy en Santa Cruz waren gewoon een overgangsfase omdat de beste spelers toen nog niet naar City wilden komen. Ook al wil niemand die geen City supporter is dit geloven

29 juli 2011 om 12:35

@ 2801gunnar:

Ik kan mij een interview herinneren waarin Mancini of de TD van City iets zei in de trend ''dzeko is als Marco van Basten, maar dan beter''. Moet je nagaan hoe wispelturig ze zijn geworden daar.

@ tim10rooney:
de verwachtingen horen los te staan van aankoopbedrag, dat is de verantwoordelijkheid van de clubs vind ik. Natuurlijk ben je daar als speler bij en hoor je aan te voelen dat het verwachtingspatroon wel erg hoog wordt op die manier, maar toch vind ik dat je die dingen uit elkaar moet houden.

29 juli 2011 om 12:37

@jellert
Ja, en daarom betaalt City ook 20 miljoen voor zo'n overgangspeler. Wat een onzin. Hughes, die destijds de trainer was, kende deze spelers erg goed en dacht dat ze een versterking zouden zijn voor City. Leuk dat je allerlei andere dingen verzint, maar dat komt je geloofwaardigheid echt niet ten goede.

@afcfokke
Ach, kom op zeg. Torres is de duurste Britse transfer ooit en dan moeten we niet teveel naar de verwachtingen kijken. Iemand voor bijna 60 miljoen kopen en dan niet teveel moeten verwachten. Ja, natuurlijk. Tuurlijk moet je jezelf aanpassen, maar zulke enorme aankopen hebben echt wel genoeg kwaliteit om in het veld te prestreren. Anders konden ze dat ook niet bij hun vorige clubs.

29 juli 2011 om 12:43

Ik verzin helemaal niks. De lijst met topspelers lag toen al klaar. Robinho was een mislukking. Bellamy heeft het uitstekend gedaan maar op die plek staat Silva nu. Dat is toch wel een flinke verbetering. Maar goed ik stop nu met deze discussie.

Leuk dat je over geloofwaardigheid begint. Kijk eerst naar jezelf graag

29 juli 2011 om 12:45

Inderdaad, zulke spelers kwamen niet meer aan de bak onder de nieuwe trainer Mancini, die in tegenstelling tot Hughes er vrij weinig in zag. Nu ben ik het wel met je eens.

29 juli 2011 om 12:48

Gelukkig maar want ik had even het gevoel dat je zat te antwoorden met een United gevoel

29 juli 2011 om 13:28

Robinho gaat niet op. Die heeft in zijn eerste seizoen als flankaanvaller en terughangende spits 18 goals gemaakt en 9 assists verzorgd.

29 juli 2011 om 12:18

Je kan het niet ergens maken als je geen vertrouwen/ speeltijd krijgt en er een trainer voor de groep staat die met 3 verdedigende middenvelders speelt en 1 echt creatieve middenvelder in de vorm van Silva.

29 juli 2011 om 12:20

Nee klopt, en daarom vraag ik mij af waarom Aguero het wel gaat maken

29 juli 2011 om 12:21

En daarom werd een ongelukkige Tevez ook topscorer van de Premier League en scoorde Balotelli 8 goals in 10 wedstrijden.. Dzeko kwam in de winter, dat is nooit makkelijk voor een spits.

Aan het begin van dit seizoen zal je zien dat de spitsen Aguero Balotelli Dzeko en Guidetti zijn waarvan er altijd 2 spelen

29 juli 2011 om 12:29

Tevez heeft het wel gemaakt, maar het systeem werd ook naar hem gespeeld voorin. Balotelli heeft maar 10 wedstrijden gespeeld, maar dat is deels ook de reden dat hij het niet gemaakt heeft: hij krijgt weinig kansen van Mancini

Haha, denk je dat Guidetti in de selectie zal zitten, terwijl Santa Cruz en Adebayor verkocht worden? City koopt veel te veel spelers en als er altijd 2 spitsen zullen spelen, zal er ook nog eentje bijgehaald worden.

Vraag mee echter af wie het salaris van Tevez+ de transferkosten kan betalen.

29 juli 2011 om 12:31

Balotelli weinig kansen van Mancini? Hij is een paar maanden geblesseerd geweest aan zijn enkel. Daar is hij ook aan geopereerd. Als hij fit is speelt hij

Voor hoeveel is Aguero eigenlijk verkocht??

29 juli 2011 om 12:20

In de tekst van het artikel staat heel duidelijk dat ie voor ongeveer 40 miljoen naar City komt.....

Heb niet zo'n hoge pet meer op voor El Kun, beetje op een vervelende manier weggegaan bij Atletico, heeft ie veel aan te danken om vervolgens via de achterdeur te moeten vertrekken!
Hoop dat ie mislukt arrogant baasje.

Ik heb mijn gezin bij me. Ik weet zeker dat ik het hier naar mijn zin ga hebben en dat het leven goed zal zijn.”

Kom je nog wel achter in die grauwe grijze industriestad. Ik denk dat zijn vrouw ook na een aantal maanden terug verlangt naar de zon!

29 juli 2011 om 12:32

Hij zit tenminste dichtbij een echt mooie stad

29 juli 2011 om 12:35

Hup die m62 af en je kan er in 50 minuten zijn :-)

29 juli 2011 om 17:35

Jah idd Leeds is inderdaad een hele mooi stad, of bedoel je Blackpool? Bradford? Birmingham? Londen is niet dichtbij...

Over welke mooie stad heb je het? ( ongelovelijk sarcastisch nu )

Ja hoor Aguero, je sliep zeker ook in je jonge jaren in een Man City pyjama, je kent alle legendarische spelers van de club die zo'n mooie historie heeft, je hebt hier altijd van gedroomd blablabla.

Ik kan begrijpen dat je niet wilt zeggen dat je liever in Madrid wou wonen omdat je stiekem hoopte dat je droomclub Real Madrid je zou aantrekken maar de interesse niet concreet was en daarom voor een andere club die ook CL speelt en je meer laat verdienen kiest, maar ga ons niet vertellen dat Man City je droom is.

Achja, voetballers moet je ook niet serieus nemen.

29 juli 2011 om 12:34

Waar staat dat City zijn droom is dan? Hij wil gewoon graag in Engeland bij een topclub spelen

29 juli 2011 om 13:05

Is City een topclub dan?? Ze streven er naar om een topclub te zijn maar garanties heb je nooit.

29 juli 2011 om 13:31

Ik vind het wel een topclub, er is geld, ze spelen CL, er lopen topspelers rond, ze hebben meegedaan om de titel en ze hebben de FA Cup gepakt.

Natuurlijk voelde het goed, als ik zo zijn salaris bekijk dan zou iedereen zich goed voelen. Hij heeft met Zabaleta gesproken maar niet met Carlos Tevez? Die laatste zal niet zo geweldig spreken over Manchester en meer bepaald het klimaat, de bezienswaardigheden en dergelijke.. Maar goed, hij heeft een keus gemaakt en ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen in de Premier League. Of hij de absolute sterspeler of sensatie wordt valt nog af te wachten.

Ik vind het zonde, zag hem liever bij Real Madrid in de spits, samen met Higuain leek mij een mooi duo.

29 juli 2011 om 13:50

Jij hebt geloof ik niet echt door hoe goed Benzema is of wel...

Aquero heeft groot gelijk dat hij is vertrokken bij Ateltico Madrid, het niveau was hem duidelijk ontstegen en City zit in een groeiproces die een poging gaan doen om de titel te pakken in de Pl en de CL. City zit nu in de afrondende fase wat betreft spelers die het niveau aan kunnen naar zich toe te trekken en verder denk ik dat Aquero wel geschikt is voor de PL.

Het voelt goed? Die nullen op zijn salarisstrook die voelen goed. Ik snap wel dat hij Atletico wil verlaten maar ik vindt het gewoon jammer dat ook hij bezwijkt voor het grote geld. ik weet overigens wel zeker dat hij in de PL een van de smaakmakers wordt en ik hoop dat city een team kan neerzetten dat prijzen gaat winnen want dat gun ik Aguero wel, altijd de sterren van de hemel spelen maar (op de europa league na) niks winnen.

Jazeker dat het goed voelde. Dubbel salaris. Maar goed ik wens hem veel succes bij city

Tjah,aguero ipv Tevez,ga je dan vooruit of achteruit of blijf je hetzelfde??

City is aan het klooien vind ik,want ze hebben Tevez nog steeds en ze kopen Aguero erboven op alsof het niks is.
Maar op het een of ander manier voel ik nog steeds geen gevaar vanuit City,en dat krijg je wanneer je maar aan het kopen bent en dus elke keer een team moet kneden.
Die sheikh mansour zal wel zijn geduld aan het verliezen zijn en wilt Mancini dus snel naar de top zien gaan,hoe dan ook.

29 juli 2011 om 13:53

Geduld aan het verliezen zijn? Ze hebben net de FA Cup gewonnen en Cl gehaald. Dat was de doelstelling afgelopen seizoen. Een prijs winnen en CL Deelname.

Tevez gaat echt nog wel verkocht worden

29 juli 2011 om 14:07

Zeg nou eerlijk,denk je dat City hierop vooruit gaat met vertrek van Tevez uit City?

En wat gewoon niet klopt is dat ze eerder spits kopen voordat ze de overbodige spitsen verkopen,(adebayor,santa Cruz,tevez)dan denk je toch dat ze geld ervoor krijgen en dus zoals normale clubs ook daarna koopt.
Ziet er toch niet uit hoe ze zo doen,nee ik vind het te rommelig zo.

Wat een hoop standaard ge-emmer dit zeg: ''man city is een goede club''...je bedoelt: Man city is en goed betalende club en ik wil gewoon zoveel mogelijk geld binnen harken tijdens mijn carriere. Dat is heel goed te begrijpen en ook heel goed te accepteren maar dat slappe geouwehoer komt erg triest over op de normale mens, Kun.
Verder ben je wel een echt goede voetballer en denk ik dat Man City geen spijt krijgt van je aankoop.

Aguero is een fantastische speler, die heel belangrijk kan gaan worden voor Man City komende jaren. Tevez zal dan wel gaan vertrekken naar Italie of Spanje, Adebayor en Santa cruz zullen ook vertrekken. dan hou je Balotelli en Dzeko over. Dzeko heeft nog lang niet overtuigd, terwijl Balotelli ook wel eens wat meer mag laten zien voor het hoge bedrag dat City vorig seizoen voor hem betaalde. ik ga ervan uit dan Aguero in de basis zal beginnen volgend seizoen.

@GL

volgens mij heb jij niet door dat Higuain beter is.

Aan spitsen officieel onder contract geen gebrek....:

Aguero-tevez-balotelli-adebayor-dzeko-santacruz-be...

nog niet te spreken over de aanvallende/flank spelers..:

Johnson-wrightph.-milner-davidsilva

ze kunnen hadden beter Stekelenburg kunnen kopen

30 juli 2011 om 00:08

wat!?!?
jij ook al?
iedereen denkt dat stekelenburg de beste van de wereld is!
nou ik zal je wat zeggen: dat is hij (nog) niet!!
ik ben niet overtuigd over zijn kwaliteiten!
hij moet het maar bewijzen bij roma
want als je in de erediviesie speeld als keeper met goede verdediger voor je.
dan krijg je om de kwartier een afstandschot die iedereen van verre aan ziet komen en die red hij dan!
zo kan ik het ook wel!

en Man City heeft Hart
Hart een speler die door bijna elke top coach (wenger, Furgeson. Enz) een top keeper word genoemd.
dus geloof mij Stekelenburg is daar meer dan overbodig

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren