Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico抯 van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Pure luxe of absolute noodzaak?

Laatste update:

Er is de afgelopen weken al menig artikel verschenen, waarin Ajax interesse zou hebben in een spits. Momenteel heeft Ajax met Kolbeinn Sigth贸rsson en Geoffrey Castillion twee echte spitsen in huis, waarbij moeten worden opgemerkt dat die laatste kwakkelt met een blessure aan zijn knie. Daarnaast weten we allemaal dat, in geval van nood, ook nog de Jong als spits kan fungeren. De veelgestelde vraag die de afgelopen dagen de revue gepasseerd heeft luidt dan ook: moet Ajax een extra spits halen? Om dit goed in kaart te brengen moeten we kijken naar een aantal factoren, namelijk het spelsysteem, de al aanwezige mogelijkheden en haalbare mogelijkheden.

Zoals iedereen wellicht heeft kunnen lezen, wil Frank de Boer komend seizoen gaan spelen met twee spelverdelers. Op deze manier is er op het middenveld veel meer ruimte voor de opkomende backs, wat weer als gevolg heeft dat je beter pressie kunt zetten op de tegenstander. Dit systeem is niets nieuws, omdat Johan Cruijff hier jarenlang mee gewerkt heeft. De kracht van dit systeem blijft natuurlijk het positiespel waarbij er zo veel mogelijk over de flanken gespeeld moet worden, vandaar ook de komst van Derk Boerrigter, een echte buitenspeler. Die buitenspelers zullen een belangrijke rol gaan vervullen omdat zij toch de spelers zijn die de spits in stelling moeten gaan brengen. Uiteraard kan dit met de middenvelders die Ajax heeft ook tot stand komen middels een steekpass, toch mogen we gerust stellen dat het accent bij Ajax ligt op het spel over de flanken.

Wanneer we naar bovenstaand systeem gaan kijken kunnen we dus al een aantal dingen concluderen. Zo moet de spits van Ajax kopsterk zijn, kunnen kaatsen met de middenvelders en vooral goed positie kunnen kiezen voor het doel. Je hebt er immers niks aan als er een voorzet komt die continu over de spits heen gaat. Dit seizoen heeft Ajax met de 22-jarige Sigth贸rsson een spits gehaald die aan dat plaatje voldoet. Hij heeft 茅茅n seizoen bij AZ erop zitten waarin die vijftien keer wist te scoren. Wanneer we hierbij in ogenschouw nemen dat hij hiervan vijf doelpunten in 茅茅n wedstrijd tegen VVV heeft gemaakt, houden we tien doelpunten in 32 wedstrijden over. Naar mijn idee geen indrukwekkend gemiddelde. Of deze jongen het gaat redden bij Ajax zal dan ook het komend jaar moeten blijken. Hij is uitgebreid gescout en Ajax is er lang mee bezig geweest om hem naar Amsterdam te halen. Tot het moment dat we het zeker weten krijgt deze jongen van mij het voordeel van de twijfel.

Achter Sigth贸rsson hebben we de 21-jarige Castillion staan. Het verhaal van Castillion is inmiddels wel bekend. Deze speler heeft het bijna allemaal; afmaker, heeft een actie in huis en is snel. Het hele probleem bij deze speler is de slepende knieblessure waar hij nou toch al de nodige jaren mee kwakkelt. Op dit moment beschouw ik hem dan ook als een geblesseerde speler waar een trainer geen beroep op kan doen. Een verhuur van Castillion behoort dan ook zeker tot de mogelijkheden. Als derde optie, maar dat is dan meer uit nood, hebben we nog de 23-jarige Siem de Jong die ook in de spits kan. Vorig seizoen heeft De Boer dit uit nood diverse keren gedaan maar het feit dat hij op zoek is gegaan naar een extra spits laat al min of meer zien dat hij dit liever niet doet.

Dat de zoektocht naar een tweede spits niet zo makkelijk blijkt, is wel duidelijk uit het feit dat er nog niemand is aangetrokken. Allereerst moet de spits in het profiel passen zoals Ajax dat voor ogen heeft. Daarbij moet men ook nog eens de visie van de club in gedachten houden om scenario鈥檚 zoals met Ismael Urzaiz of Ahmed Hossam te voorkomen. Als derde criteria moet de spits die ze willen aantrekken ook nog eens vrede hebben om plaats te nemen op de bank achter Sigth贸rsson, wat immers de onbetwiste eerste keus is. Kijkend naar deze drie criteria ben ik persoonlijk van mening dat Ajax, en ook de supporters, niet moet verwachten dat ze eersteklas spits kunnen krijgen. Op het bericht van Matthew Amoah dat verschenen is, kwamen veelal onbegrijpelijke reacties. Toch ben ik van mening dat dit wel de categorie is, waarin Ajax het moet zoeken. Je kunt niet naast de al genoemde opties n贸g een talent neerzetten. Ajax zal iemand moet aantrekken die al over de nodige ervaring beschikt.

Wanneer we dus ervan uit mogen gaan dat Castillion voorlopig niet fit is en De Boer liever niet de Jong in de spits zet, komen we tot de conclusie dat een extra spits pure noodzaak is! Deze zal zich dan echter wel moeten schikken in het plaatje zoals Ajax dat voor ogen heeft.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Je hebt er maar druk mee he met al die columns?

Ik snap dat je het leuk vindt, maar hou de onderwerpen en de tekst wel interessant. Het kan zijn dat het mij als Feyenoorder minder boeit, maar dit hele verhaal had ook wel in 5 zinnen gekund.

Het verhaal begon en eindigde niet interessant en trok niet de aandacht. Ook vertelde je dingen die 95% van de mensen hier al weten. Dus vind het niet origineel en oninteressant. Omdat je geen taalfouten maakt krijg je van mij 2 sterren.

19 juli 2011 om 21:50

Ik sluit me helemaal bij jou aan. Alleen bij mij kan niet iemand een ster verdienen door geen fouten te maken dus van mij krijg je 1 ster!

Duidelijke taal, volg de redenering en ben dezelfde mening toegedaan.

Had zelf meer bezwaar tegen de vermeende instelling van Amoah dan zijn voetbalcapaciteiten, ervaring en mogelijke acceptatie van de bank.

Goed, moet nu hopelijk goed gaan met de sterrentoekenning:
eerst 'reageer' aanklikken en dan de sterren langs en klikken op nr. 5.

Als het niet lukt, leg het me uit svp.

Ik vind je stukjes echt waardeloos , je brengt nooit enige nuance aan en je praat alsof je elke dag naast Frank de boer en Johan Cruijff staat.

Ben het ook niet echt met je eens , Ajax kan inderdaad nog wel een Spits gebruiken , maar dan zou ik voor een stormram kiezen , iemand die in de laatste minuten nog wat kan forceren als dat moet.

19 juli 2011 om 17:27

Een pinchiter is natuurlijk wel handig om achter de hand te hebben. Echter is het geen echt type, die vanaf het begin speelt. Dan heb je toch een probleem als Sigth贸rsson om welke reden dan ook niet meedoet. Een pinchiter is fijn om achter de hand te hebben, maar ik ben het met expert eens dat spelers als Amoah geen slechte optie zouden zijn. Het is geen echter pinchiter, maar mocht Sigth贸rsson niet aanwezig zijn, dan heb je nog een spits achter de hand, die ook perfect in het Ajax systeem kan spelen.

Ik denk dat Sightorson wel in het plaatje past als ajax spits. Hij is wendbaar heeft een goed schot en is een voetballende spits. Waar ik enige twijfel over heb ik zijn kop specialiteit maar ik zie in Sightorson wel een spits die er volgend jaar 20/25 inlegt.

Een tweede spits hoeft er wat mij betreft niet bij. Ik vind het maar onzin want wanneer sightorson geblesseerd raakt heb je inderdaad castillion en mocht die onverhoopt geblesseerd zijn heb je De Jong die al heeft bewezen prima in de spits te spelen. En aangezien Ajax genoeg goede middenvelders heeft kun je De Jong gemakkelijk van het middenveld afhalen en in de spits zetten.

19 juli 2011 om 17:57

Thnx. Je hebt helemaal gelijk. Feit is echter dat Castillion op dit moment nog steeds kwakkelt met zijn knie. Je kunt het niet erop gokken dat 'hij wel even fit gaat worden'. Dat risico is te groot.

Daarbij laat de Boer door zijn zoektocht naar een spits duidelijk zien dat hij de Jong liever op het middenveld heeft, waarom is anders de hele discussie er?

20 juli 2011 om 17:12

Als jij het volledig uit het oogpunt van De Boer bekijkt, had je deze column niet hoeven te schrijven: door zijn zoektocht naar een spits laat hij immers duidelijk zien dat hij het niet als pure luxe ziet.

Als je wel je eigen mening wilt geven, en van die van De Boer af wilt wijken, kan je de noodzaak voor een extra spits ter discussie stellen, maar waarom dan niet ook een eigen mening over de positie van De Jong geven?

Ik vind vrijwel al je stukjes wel leuk, maar deze vind ik wat minder.
Misschien ben je wel aan vakantie toe
3 sterren.

19 juli 2011 om 17:58

Haha, dat kan, ieder zijn mening. Ik vertrek volgende week maandag, dan kan hier op voetbalzone 11 dagen lang de vlag uit

Voor die tijd zal er nog 1 stuk komen, tenzij er de komende dagen nog meer discussies ergens over komen, dan leef ik me er weer op uit. Ik vind het leuk om te doen en het kost me vrij weinig tijd.

En wat is nou het moraal van het verhaal? Want het is wel een aardig verhaaltje; maar er zit niet een bepaald punt in. Eerste wat ik dacht na het lezen van dit stuk was; en waar wou je nou heen met deze Ce?

Het komt te geforceerd over. Heel jammer

19 juli 2011 om 17:59

Thnx. Er zit eigenlijk niet echt 1 moraal in. Ik schets in deze CE de situatie, de mogelijkheden 茅n de oplossing. Ik belicht het probleem dus van meerdere kanten. Het is dan ook eerder informatief dan dat ik er echt een kernpunt uit wil lichten zoals bij andere stukken van mij wel (meestal) het geval is.

19 juli 2011 om 18:17

Daarom. En misschien heb je ons, je lezers, dan wel te veel verwend met je mening in de Ce's. Wat dus de reden was dat ik die heel erg miste.

Al is het wel aardig dat je het eens een keer op een andere manier probeerd. Getuigd van de wil om beter te worden. En daarvoor chapeau

19 juli 2011 om 18:18

Thnx. Ja, bij het maken van een CE kom je voor talloze keuzes te maken. De ene keer kies ik zus en de andere keer weer zo. Het doel van de CE varieert ook meestal, zo blijft het een beetje vari毛rend. De een vindt het zus beter en de ander weer zo, ieder z'n ding.

Niet je sterkste column, maar wel vrij duidelijk.

Alleen had je van mij ook wel enkele kandidaten mogen aanschrijven als optie. Ik zelf zou Jan Vennegoor of Hesselink naar voren schuiven.

19 juli 2011 om 21:51

Niet je sterkste column maar toch 5 sterren omdat hij ook voor ajax is??? Ik snap jou logica niet

20 juli 2011 om 09:06

Weetje wel wat niet de sterkste betekend? niet de sterkste betekend dat er betere columns zijn geweest, dat wil niet zeggen dat per defenitie deze slecht is. De andere zijn beter.

Ik snap jou domme opmerking dus niet.

20 juli 2011 om 12:08

Als andere columns beter zijn dan geef je hier 4 sterren voor en voor die betere columns 5 sterren.... Dus daarom zeg ik van geef je hem nu dan alsnog 5 sterren omdat hij voor ajax is? Snap je ut nu? En als je mij opmerking niet snapt hoe kan je dan zeggen dat mijn opmerking dom is??

20 juli 2011 om 16:49

Net zo goed als jouw ene ster ook erg gekleurd is , zal ook wel met een club voorkeur te maken.
Ce's worden niet beoordeeld op clubkleur net zo min als de inhoud alleen belangrijk is.
Het moet ook een lekkerlopend verhaal zijn en aandacht zijn besteed aan taalgebruik en grammatica.
Als je dat in ogenschouw neemt kan je nooit voor dit verhaal maar 1 ster geven.
Maar ik denk geachte Fokstra dat je alleen uit ben op de confrontatie en dat siert je niet, ga vooral zo door zou ik zeggen dan kunnen wij weddenschappen afsluiten op de datum van je ban.
trouwens wat gaat jou dat aan wat een ander voor een beoordeling wil geven? Hij gaat tenminste uit van het positieve en jij van het negatieve.
Zeg niet dat ik niet kritisch ben want dat ben ik wel en weet dat ”expert4life” dat zelfs waardeert , maar wel als je het onderbouwd.

Q/
Ik sluit me helemaal bij jou aan. Alleen bij mij kan niet iemand een ster verdienen door geen fouten te maken dus van mij krijg je 1 ster! /q

Dit noem ik iig geen onderbouwing.

Zoals de vorige keer ben ik nu weer niks nieuws te weten gekomen. Jammer, want volgens mij kan je me nog zoveel nieuwe en meer interessante dingen vertellen over Ajax.

Geen hoogstaande CE, wel goed neergezet. Hij is duidelijk, je argumenten zijn gegrond en je conclusie is logisch.

Hij is echter niet heel interessant, je trekt een conclusie die iedereen op deze site had kunnen maken en de meeste ook hadden kunnen onderbouwen.

Mijn conclusie is dan ook dat je veel beter kunt, met een boeiender onderwerp. Een van de dingen waardoor jou CE of en reacties gewaardeerd en gehaat worden is het discussie gehalte wat je daarmee aanwakkert. Dit wordt gemist.

19 juli 2011 om 18:32

Thnx. Ik heb het stuk eigenlijk neergezet omdat ik van vrij veel mensen dingen las/hoorde als: ze hebben Castillion toch, desnoods kan de Jong in de spits. Allemaal leuk en aardig, maar die gaan voorbij aan het feit hoe de Boer deze zaken allemaal ziet en het feit dat Castillion toch aardig blessuregevoelig is.

Dan kwam gisteren ook nog het bericht van Amoah waarop ook weer talloze onbegrijpelijke reacties kwamen. Iedereen verwacht dat Ajax een wereldspits gaat aantrekken die genoegen neemt met weinig salaris en een plekje op de bank. Ook dit is niet geheel juist en moet in het juiste perspectief geplaatst worden, vandaar deze CE

19 juli 2011 om 18:38

Het valt me van je mee dat je die reacties leest en nog serieus neemt ook. Maar waarom zou je jezelf verlagen tot het schrijven van een matige tot redelijke CE voor mensen die zelf hun hersens niet willen gebruiken?

Ik zou het voortaan houden bij de typische Expert4life onderwerpen, met veel controversie, veel mensen die het absoluut niet met je eens zijn en jouw goed onderbouwde mening die ze amper kunnen weerleggen.

19 juli 2011 om 18:48

Mwoah, ik zie het zelf niet als verlagen. D.m.v. deze CE hoopte ik eigenlijk aan alle discussies een eind te maken, iedereen weet nou hoe het zit en wat de mogelijkheden zijn, vandaar.

De controversi毛le onderwerpen komen vanzelf wel voorbij, don't worry Ik kijk een beetje wat 'hot' is en waar de mensen over praten, daar maak ik dan een CE over met mijn mening erin.

Goed artikel. Samenvattend (voor de niet Ajax volger) waar de prioriteiten van Ajax dit seizoen voor wat betreft de selectie zouden moeten liggen.
Gewoon simpel en duidelijk.

5 sterren.

Ben het met je uiteindelijke stelling eens, je opbouw naar waar je naartoe wilt is ook erg goed. Je verwoord het wat en waarom heel simpel. Daar hou ik van.

Wel had ik graag in je stuk terug willen lezen wie dan de juiste keus zou zijn, dat mis ik alleen nog. Aangezien je Amoah als een mogelijke optie beschouwd en tegelijkertijd is iemand anders met '' ervaring '' ook prima.

Dat mis ik dus.

4 sterren omdat ik de laatste stukje mis.
Voor de rest een goed artikel.

19 juli 2011 om 18:52

Thnx. Daar heb ik uiteraard wel nog over nagedacht maar dan kom je uiteindelijk bij een waslijst met spelers, wie is onderhand niet de revue gepasseerd? haha.

Vandaar dat ik dat deel maar heb weggelaten. Er zijn ook nog niet veel concrete namen naar buiten gekomen, alleen wat gespeculeer van de media.

19 juli 2011 om 19:06

Hahah ja oke in dat opzicht heb je gelijk maar je had wel kunnen zetten wie jij de geschikte kandidaat vond en waarom. Want je beschrijft een situatie, constateert het probleem en vervolgens heb je een open einde voor de pure oplossing.

Dus nu alsnog haha Wie vind jij de meest geschikte kandidaat voor Ajax in de spits met ervaring ? Is Matasz van Groningen geen optie. Heeft toch behoorlijk gepresteerd bij Groningen en is een speler waar Ajax nog lang mee kan doorgaan.

Heeft aan de andere kant wel een prijskaartje dus je zou Hamdaoui + 3 miljoen kunnen doen ? Mits Hamdauoi en Groningen daarmee instemt.

19 juli 2011 om 19:13

Ik denk dat Matavz geen zin heeft om als 2de keus te fungeren. Daarbij weet ik zeker dat de Boer over Matavz heeft nagedacht. Ik vind Matavz op veel gebieden hetzelfde als Sigthorsson, beide erg jong en talentvol.

Gezien we al 2 jonge en talentvolle spitsen hebben ben ik van mening dat de 3de een ervaren spits moet zijn die er gelijk staat als het nodig is, Sigthorsson is immers de 1ste keus. Castillion zal bij de aankoop van een derde spits verhuurd worden, hierdoor zal de 3de keus dus 2de keus worden.

19 juli 2011 om 19:25

Dat klopt maar Amoah is een te grote speler voor de bank. Ja ik weet het anders ook niet, best een moeilijk beslissing om te nemen.

Vind Mido op 1 of andere manier wel geschikt maar denk dat de meeste supporters hier anders over denken haha.

19 juli 2011 om 19:44

Nee, die hoeft niet te komen haha. Eigenlijk zou je eens bij Ajax in het systeem moeten kunnen kijken. Die hebben een systeem waar iedere speler in staat plus de duur van zijn contract, wel handig i.v.m. de prijs die betaald moet worden.

Aan de hand daarvan zou je dan een lijst kunnen samenstellen en aan de hand daarvan gaan strepen. Uiteindelijk hou je dan 2 a 3 kandidaten over, vraag me niet zo uit me hoofd welke dat worden, ik heb geen flauw idee. Anders kunnen we altijd nog Bergkamp in de spits zetten

19 juli 2011 om 19:56

Dat zou geweldig zijn, Bergkamp als spits haha. Hij is het kunstje nog lang niet verleerd zag ik laatst op de training. Man wat een doelpunt, keeper kansloos en die techniek en die houding zo van dat doe ik wel ff. Fantastisch om te zien.

Maar ik ben benieuwd, uiteindelijk kan je nog altijd Siem neerzetten.

Vind het maar een middelmatige clubexpert. Je vertelt eigenlijk niks nieuws. Sigthorsson, die zonder de wedstrijd van Vvv, een niet heel indrukwekkend gemiddelde heeft maar wel talentvol is. Castillion die al een jaartje of 3,4 enorme kwaliteiten toegedicht word maar er tot nu toe slechts 1 teleurstellende invalbeurt tegen ADO achter de rug heeft. En voor de rest dat Ajax geen Mido of Urzaiz moet halen. Joh.

Voor de rest zou ik je toon een beetje veranderen. 'd.m.v. deze CE hoopte ik eigenlijk aan alle discussies een eind te maken, iedereen weet nou hoe het zit en wat de mogelijkheden zijn, vandaar.' Dit is maar 茅茅n van de vele voorbeelden. Gister zat je ook iedereen belachelijk te maken op het zielige af die ook maar een b茅茅tje kritiek hadden op je stukje.

Het is je stijl als je ik je comments zo een beetje lees, maar je jaagt veel mensen op de kast zo en zo lang je het allemaal goed onderbouwt maakt de toon mij niet zo heel veel uit. Maar als je iets verteld wat bijna iedereen allang weet of als je heel erg gevoelig op kritiek reageert en in zo'n sausje giet dan erger ik mij daar toch aan. Je moet het allemaal zelf weten natuurlijk, maar eigenlijk denk ik dat jij daar boven zou kunnen staan.

Genoeg geluld, deze clubexpert is maar middelmatig om bovenstaande redenen. Hij is foutloos, maar niet echt leuk geschreven en het is je zoveelste in korte tijd. Ik denk dat je wel interessantere onderwerpen kunt vinden en daar veel leuker over kunt schrijven,. Dus deze geef ik twee sterren omdat ik hem niet zo boeiend vind en de zoveelste is in (zeer) korte tijd. Desondanks wens ik je veel succes met het vinden van interessantere onderwerpen en hoop ik dat je betere stukken schrijft die wat minder vaak achter elkaar komen. Kwaliteit boven kwantiteit!

Ik ben het meestal met je eens, ook in dit geval, alleen wat anderen al zeggen vertel je eigenlijk niets nieuws waardoor dit stukje helaas niet erg interessant is om te lezen. Ook al is het trouwens wel lekker vlot geschreven.

Als ik het profiel van de spits lees, kom ik raar genoeg toch uit bij Siem de Jong als spits.
Sightorson is uiteraard ook een goede spits.
Verder vertelt je me niets nieuws.
Het heeft het niveau van een gemiddelde CE en dat is dus 3 sterren.

20 juli 2011 om 10:53

En als je het stuk goed gelezen hebt dan weet je dat de Boer duidelijk geen voorstander is van de Jong in de spits

20 juli 2011 om 15:13

Ja, maar dat vind ik een slechte keuze van De Boer, kijk naar Messi, een aanvallende middenvelder in de spits, en wat een spel daar uit komt.
Maar misschien wil De Boer De Jong wel als RB of RM gebruiken.
Het hangt er natuurlijk ook vanaf of De Boer de spelers al in de basis heeft gezet.

ben het wel met je eens, Castillion is op dit moment gewoon even geen optie, we moeten wel iemand hebben die altijd beschikbaar is. Een vervanger is geen vervanger als hij niet kan vervangen en dat is een lastige zin ;p maar in ieder geval, ik vind het raar dat de Boer de Jong niet als een optie ziet. Heeft het fantastisch gedaan toen hij halsoverkop in de spits werd gezet, is kopsterk, kaatst goed en kan ook afmaken. Hij snapt het spelletje heel goed en heeft zijn taken gewoon naar behoren uitgevoerd.
Over onze grote vriend Mido: dat was, mits hij afgevallen was, ook gewoon een hele goede spits voor Ajax geweest: kopsterk, kan aardig kaatsen en is een typische afmaker. Jammer dat hij zo snel heeft besloten te vertrekken, maar het is niet anders. Je hebt gelijk dat we nu wel uit gaan komen bij spelers als Amoah, want nog een talent op de bank heeft ook geen zin om in te zetten in de Champions League. Toch denk ik dat ze daar niet echt bang worden van een Amoah.

Dan nog buiten het inhoudelijke, ik vind je schrijfstijl wel aardig, soms misschien een beetje t茅 direct en dan vergeet je een beetje zakelijk te schrijven zeg maar. ik denk dat je wel begrijpt wat ik daarmee bedoel. Inhoudelijk zeker een goede CE, ik geef je 4 sterren.

Dit is slechts een opsomming van de feiten zoals ze er liggen. Dus in mijn optiek een verkwisting van tijd voor jou en de lezer en totaal oninteressant.

Daarnaast zie jij je eigen meningen te veel als vastliggende feiten, wat nogal opdringerig is en erg dom overkomt. Ik snap dat je Ajaxsupporter bent, maar iets meer objectiviteit zou geen kwaad doen aan je stukjes. Want iedereen kan natuurlijk zien dat het huidige Ajax geen schim is van het Ajax zoals jij het doet voorkomen.

Ik kom dan ook niet verder dan 1 ster.

Goed dat je probeert een discussie te starten over het feit over dat Ajax een extra spits moet aantrekken, maar het verhaal op zich vind ik niet bijster interessant. Laat staan voor niet Ajax-supporters. Zo kan je bij elke club wel een artikel maken met 'psv heeft een extra keeper nodig' etc. en dit is natuurlijk maar een voorbeeld.
Wat ik verder ook fijn vind aan jouw stukken is je schrijfstijl, leest makkelijk weg.

Overigens ben ik het met je eens dat Ajax een extra nummer 9 moet halen. Met Sightorsson en 2 halve spitsen red je het natuurlijk niet in een seizoen waarin veel wedstrijden gespeeld moeten worden.

Deze CE vind ik wat minder hoogstaand/vernieuwd dan je andere Ce's.
Zoals de meeste hier al aangeven vertel niet veel nieuwe dingen.

En kan ik behalve je conclusie dat ajax nog een nieuwe spits nodig heeft, niet echt DE oplossing volgens jou zien. Je geeft wat namen maar gaat er niet verder op in.

Ik had misschien meer een paar namen willen zien die jij in gedachte hebt met de rede waarom deze ajax de gewenste 2e spits achter Sightorsson zou zijn. Er van uit gaande dat Sightorsson de gewenste spits/talent is dat we hopen/denken dat hij is.

Ik twijfelde eerst ook wat aan hem zeker zijn kop capaciteit. Maar heb zijn debuut gezien/ een training. waar hij toch een paar x uitstekend kopte. wat ik eigenlijk niet veel vaker van hem heb gezien. Dus ik denk dat we met combinatie Sightorsson/boerigter een uitstekend duo hebben met voorzetten/afmaken.

Dan totslot mijn vraag: Wie zou jij nu graag willen zien komen en waarom?

Sorry 3 sterren dit keer. Goed taalgebruik en spelling, aardig verhaal alleen ik mis de climax een beetje. Ook mis ik het discussiepunt wel wat ik gewend ben van je reacties en andere Ce's. Dit punt maakt jou Ce's juist zo aantrekkelijk vaak!

Het is niet alleen dat Castillion kwakkelt met blessures het is ook nog de vraag of hij die laatste stap kan maken om de spits van Ajax te worden. Hij moet nog steeds de Boer overtuigen dat Ajax geen andere spits moet aantrekken, dat wordt natuurlijk wel moeilijk als je geblesseerd bent.

20 juli 2011 om 10:53

Klopt helemaal. Het zou hem in ieder geval helpen als hij eens fit zou zijn gedurende lange tijd, op deze manier gaat het een lastig verhaal worden, afgezien van het feit of hij wel aan kan.

Ik ben hier niet echt enthousiast over. Het is al de zoveelste CE van meneer expert waarin niets verkeerd staat, maar die ook niks toevoegt. Foutloos geschreven, maar niet in een boeiende schrijfstijl. Getuigende van kennis van zaken, maar niet van expertise.

3 sterren.

Ik denk dat dit een van mindere stukken is. Alleen van Castillion was nieuw voor mij. De zin die je gebruikt hiervoor: het verhaal van Castillion is wel bekend, vond ik daarom nergens op slaan. Ik mis in je stuk wie dan een goede Ajax spits is, als in namen: Dost, Janko, Matavz of een andere.

20 juli 2011 om 12:53

Daar heb ik uiteraard wel over nagedacht maar die vallen bij voorbaat al af omdat die niet als 2de keus willen fungeren, dat staat ook in het stuk; de spits die Ajax haalt moet genoegen nemen met de bank

''aarbij moeten worden opgemerkt dat die laatste kwakkelt met een blessure aan zijn knie''
Moeten > Moet
Behalve deze fout schrijf je foutloos en heb je een mooie schrijfstijl, wel vraag ik mij af wat nou je punt is,. Moet Ajax volgens jou nou nog een spits halen ofniet en zoja welke?

20 juli 2011 om 13:15

Thnx, schoondheisfoutje haha

Dat staat in de laatste 3 regels van het stuk he

Welke, dat staat in de alinea daarboven. Namen zou ik je niet kunnen geven want ik heb werkelijk geen idee. Ik denk wel dat we het niet hoger moeten willen zoeken dan de categorie Amoah.

20 juli 2011 om 13:21

In al die stukken die je geschreven hebt is dit je eerste fout dus ik vind het knap van je.
Die laatste 3 zinnen heb ik ook gelezen maar als je al Sigthorsson hebt en als die geblesseerd is heb je De Jong(die bijna nooit geblesseerd is), dan heb je toch eigenlijk geen spits nodig als je al een jeugdige speler achter de hand hebt. Ik denk overigens wel dat De Jong in de CL tekort komt dus misschien zou er een ervaren speler bij moet worden gehaald.

20 juli 2011 om 13:22

Ja, de spelling gaat me vrij makkelijk af. In het stuk is ook te lezen dat de Boer de Jong liever niet in de spits zet, anders zou deze hele discussie er niet zijn

20 juli 2011 om 20:34

Aan de berichtgeving is te zien dat De Boer een extra spits zoekt, dus noodzakelijk acht. Waarom heb je deze column geschreven?

20 juli 2011 om 20:45

Omdat er een hele hoop mensen zijn die uitspraken doen als:

- Ajax heeft Castillion toch
- Ajax kan desnoods de Jong in de spits zetten
- Ajax heeft geen extra spits nodig

etc etc etc etc

Expert4life ziet zichzelf graag schrijven, en heeft nu een uitlaatklep gevonden in het schrijven van stukjes die hij interessant vindt. Kijk maar eerst rond in de jeugd, daar zal vast nog wel een talent rondlopen. I.p.v. het kopen van een dure spits.

20 juli 2011 om 14:34

Daar heb je helemaal gelijk in. Je bent het toch met me eens dat we niet de CL inkunnen met Sigthorsson, een talent 茅n nog een talent? Vooral daarbij opmerkend dat we Sigthorsson nou niet echt als een ervaren kracht kunnen beschouwen.

20 juli 2011 om 20:59

Zie maar eens een topspits voor weinig ergens weg te halen. Goed, dan haal je een topspits die wil elke week spelen en hoe zit het dan met je nieuwe dure aankoop.
Die nieuwe spits is ook niet goedkoop en zal een behoorlijk salaris vragen.
Nu maar hopen dat jullie een poule loten, waarin je kans maakt om de volgende ronde te halen. Laat ajax niet de vergissingen maken, die ze in het verleden maakten. Maar investeren in de jeugd.

20 juli 2011 om 21:05

Als je het stuk goed gelezen hebt zijn daar al je vragen in beantwoord:

- ze gaan geen topspits halen
- het moet inderdaad weinig geld kosten
- de spits moet genoegen nemen met een plaats op de bank
- Sigthorsson is de nr 1. in de spits
- het salaris van de nieuwe spits mag inderdaad niet te hoog zijn
- met Sigthorsson en Castillion heb je al 2 talenten, de 3de zal dus wat ervaring mee moeten brengen, die moet er gelijk staan als het nodig is

Tja. Na 5 zinnen lezen moest ik echt mijn best doen om door te gaan. Dit weet ik allemaal wel en ben niet echt verbaasd door bijzonderheden. Een vlak stuk. Maar als je Expert4life heet en fouten maakt met zowel de leeftijd van Sigtorsson en Castillion doe je je naam er geen eer aan.

20 juli 2011 om 14:51

Nou, bedankt voor de zeer inhoudelijke kritiek, ik heb alle punten opgeschreven en neem ze allemaal mee naar mijn volgende stuk. Dan zal ik speciaal voor jou een opsomming maken van moeilijk lijkende woorden. Of nee, toch maar niet, het stuk moet immers wel prettig weglezen

20 juli 2011 om 15:25

Ik hou van diepgang als ik een stuk lees inderdaad. Maar je kan geen stuk schrijven waarin je leeftijden van spelers verkeerd hebt. Zoek het even op man, of kost dat teveel tijd?

Ik vind het juist prettig lezen als de woordenschat van de schrijver groot is en niet dingen schrijft zoals ''als derde criteria''. Al die foutjes bij elkaar en het feit dat ik niks heb gelezen waar ik blij om ben dat ik mijn kostbare tijd in je stukje heb gestoken, maakt dat ik nog coulant ben geweest met de twee sterren. Ik neem aan dat je dat begrijpt als criticus eerste klas.

20 juli 2011 om 15:34

Laten we het er dan maar op houden dat de meeste hierboven het helemaal verkeerd zien en dat jij degene bent met het vakmansoog........

Ik heb nog even de moeite genomen om deze CE te lezen, maar het stuk heeft me niet echt vermaakt.

Zo jammer dat sommige mensen niet objectief willen/kunnen kijken naar een CE en daar een oordeel aanhangen.
Ook jammer dat sommigen menen te moeten vermelden dat ook nog de beoordeling van een ander hen niet aanstaat.
Alhoewel ik als het erg onrechtvaardig is daar ook wel de neiging toe heb, vergeef mij in deze.
Ik geef vanwege al dat soort commentaar al geen sterren meer .
Laten we wel met respect met elkaar omgaan , de schrijver van een Ce heeft er moeite en tijd in geinvesteerd , terwijl de lezer die inspannig wel erg gemakkelijk de grond in kan boren.
Als ik een hele slechte Ce lees reageer ik niet eens en laat dat aan anderen , ook dat is een vorm van respect , iemand tot de grond toe afbreken is daarintegen respectloos.
Sorry voor deze off-topic beheer maar dat moest mij even van het hart.

20 juli 2011 om 19:26

Ik herken het volledig. En ik roep dat ook volledig over mezelf af in de topics, daar ben ik me van bewust. Je zou dan echter denken dat wanneer mensen niet objectief kunnen oordelen ze zich de moeite besparen, maar helaas.

We planten: slecht stuk, ik ben het er niet mee eens, het leest niet lekker, sorry, 1 ster. Ik bedoel, zeg dan gelijk: ow, jij bent het en het gaat over Ajax, 1 ster.

Dan kan ik er nog enigszins om lachen, maar sommige reacties hierboven, pffffffffff, die hebben geluk dat ik het niet voor het zeggen heb hier, anders was ik toch alle Ce's doorgegaan en iedereen die zinloos reageert kreeg een definitieve ban, m茅t duidelijke onderbouwing natuurlijk.

20 juli 2011 om 21:48

Het hangt ook van de persoon af, Expert4life. Je bent op elk Ajax-gerelateerd nieuwsartikel erg nadrukkelijk aanwezig. Je meent een kenner te zijn en veel van ajax te weten. Door je arrogante (en vaak ook respectloze) houding ten opzichte van niet Ajaxsupporters of personen die je ten twijfel trekken schep je niet goed beeld van jezelf op voetbalzone.

Door vaak zinnen te gebruiken in je comments als 'de kenners wisten dit natuurlijk al' en 'er wordt niet veel nieuws gezegd hier, de insiders zagen dit al lang aankomen' etc.laat je indirect blijken dat je met je neus op Ajax zit en van alle markten thuis bent op het gebied van Ajax.

Als je dan vervolgens besluit clubexperts te schrijven, dan verwachten veel mensen die vaak op voetbalzone zitten en weten hoe jij bent, dat je dan ook een goed stuk dropt. Maar, ik vind je stukken allemaal zwak en simpel. Ik beoordeel niet puur op datgene wat er staat, maar ik vind het ook belangrijk om te weten wat voor iemand het schrijft. Als een 13 jarige jongen iets schrijft over zijn club, of een 21 jarige student journalistiek dan ga ik wel verschillend kijken naar die stukken. Daarnaast schep jij het beeld veel van Ajax te weten, maar in feite voeg je maar weinig toe met deze stukken. Ik zeg dit niet om te haten, maar ik je hele act op Ajax als doorsnee arrogante supporter was op het begin erg leuk. de manier waarop je reageerde en inging op anderen was amusant. Maar begint nu saai te worden.

Dit stuk vind ik ook maar matig. Je verteld een simpel verhaal op een populaire manier. Zie het maar als een goedkope wijn in een mooie doos met veel extra's, Haal die mooie doos en de extra's weg en je houdt jouw stuk over.. Ik had wel wat meer 'insider' en 'kenner' informatie verwacht..

20 juli 2011 om 22:37

Jij bent echt apart. Iemand die kritisch naar je stukken of naar de plaatselijke Afc kijkt in plaats van ze geweldig te vinden moet in de ban. Je hebt echt last van tunnelvisie en bent zeer narcistisch (je beoordeelt jezelf en ook nog met 5 sterren N.b). De manier waarop jij je over andere clubs uitlaat zegt ook veel over je hele vreemde misplaatste hoogmoedswaan. Ga eens met iemand praten.

20 juli 2011 om 21:00

Het probleem is alleen dat bij een CE het vooral draait om het subjectieve gedeelte. Wat vind jij, als lezer daarvan. Ik vind dan ook dat de term objectief hier misplaatst wordt. Overigens ben ik het weleens met de rest van de tekst.

Een van de grote redenen waarom ik vrijwel niet eens reageer op CE, laat staan ze beoordeel.

20 juli 2011 om 21:22

Laten we wel zijn , ook ik vind dit geen geweldig stuk en vond er nog een storende fout in die niemand is opgevallen, maar dan nog kan je niet zeggen dat het een 1 sterren stuk is.
Expert4life is een persoon die controverse zal oproepen dat realiseer ik me ook wel, sterker nog ik ben bang dat ik dat ook wel over me heb.
Maar al die mensen die netjes over gebaande paden gaan brengen weinig tot geen leven in de brouwerij.
Waar ik me echter wel aan stoor is ,die personen die net een dag lid zijn en vervolgens zonder onderbouwing zich hier zo doen laten gelden en vervolgens ook nog anderen aanvallen op hun mening.
Ik bedoel laat eerst eens zien dat je je eigen waardevolle bijdrage hebt en ga dan eens in discussie.
Met jou El Pirata heb ik ook een hele discussie gehad , maar van mijn kant kwam dat ondanks een volkomen andere mening over als respectvol en dat mis ik hier van bepaalde personen volledig.

21 juli 2011 om 09:53

Maar het is ook 100% zeker geen 5 sterren waard! Het is zeer duidelijk een doodnormale column, netjes geschreven, maar weinig tot geen nieuwswaarde.

Je zou het kunnen beoordelen als 2 stemmen als je vooral dat laatste belangrijk vind en als 4 sterren als je juist dat eerste belangrijk vind. Persoonlijk vind ik het dus 3 sterren, want het gaat om het algehele plaatje.

Ik heb het makkelijk gelezen, maar ben echt helemaal niets wijzer geworden.

21 juli 2011 om 11:09

Ik geef je dan ook vrijwel helemaal gelijk, op het objectieve na. Ik vind immers dat bij een CE ook een subjectieve beoordeling niet misplaatst is. Daarbij is jouw aanvulling natuurlijk uitstekend. Er zijn genoeg mensen die hier misbruik van maken of meteen net doen alsof ze zelf uitstekend een CE kunnen schrijven.

Onze discussie was dan ook gebaseerd op respect. Het kan goed zijn dat ik even wat harder erin ben gegaan, maar ik vind het dan ook leuk om te prikkelen tot een bepaalde grens. Daarbij in mijn achterhoofd hebbende dat ik iedereen zijn of haar mening respecteer en dat het netjes moet blijven.

Voor de rest sluit ik me aan bij aardbei die kort aangeeft hoe het zit met deze CE, ondanks het uitblijven van mijn beoordeling.

Jammer. Ik vind je best een aardige kerel maar deze CE heeft gewoon een veel te laag niveau om op deze site te komen. Weinig diepgang, veel open deuren en daarnaast is het onderwerp al niet bepaald heftig dus dan moet de inhoud dat maar zijn. Dat is ook niet het geval.

Ik sluit me aan bij Drogba. Ik heb mezelf tot enkele seconden geleden geen sterren gegeven en iedereen kan wel zien dat ik wat milder ben geworden met de kritiek. Toch voelde ik mij genoodzaakt om mezelf toch weer 5 sterren te geven, alleen al om al het onzinnige te compenseren. Uiteraard zitten er ook genoeg goede en terecht kritieken bij, iedereen kan zelf wel eruit filteren wat juist is en wie er gehandeld heeft op basis van de auteur/club.

Ik reken op ieders begrip.

Bvd.

Expert.

ps. Bovenstaande neemt mijn 'unstoppable'-houding niet weg en er komen weer 2 stukken aan. Kwaliteit boven kwantiteit is niet nodig, zolang de mensen met verstand van zaken het meer beoordelen krijgen we die hele discussie ook niet. Het spreekt voor zich dat ik vanaf nu dan ook alleen nog maar op zinvolle dingen reageer.

20 juli 2011 om 18:53

Laat ik dat dan meteen maar weer ''terugcompenseren''. Sowieso vind ik het een matig stuk met weinig bijzondere informatie dat vol spelfouten zit en bovendien twee verkeerde leeftijden van spelers bevat. Kwaliteit is beter dan overdreven kwantiteit en het is misschien beter als je wat minder stukken van wat hoger niveau gaat schrijven, die je w茅l naleest en waarbij je van gegevens als leeftijden controleert of ze kloppen. Normaal gesproken zou ik je 2 sterren hebben gegeven, maar vanwege je eigen 5 sterren ben ik genoodzaakt je er slechts 1 te geven. Op mijn begrip hoef je niet te rekenen.

Voor het geval je de spelfouten onzin vindt, een paar voorbeelden. In je eerste zin bijvoorbeeld gebruik je een komma voor 'waarin'. Bij beperkende zinnen hoor je geen gebruik te maken van komma's, tenzij er sprake is van botsende gezegdes. Dat is hier niet het geval. Een klein foutje, maar wel heel slordig dat je eerste zin al niet foutloos is. Ook in je tweede zin ga je de mist in. 'waarbij moeten worden opgemerkt', je ziet de fout zelf al, het werkwoord 'moeten' is foutief gebruikt en hoort 'moet' te zijn. In de derde zin hoor je 'De Jong' en niet 'de Jong' te schrijven. Tenzij de voorletters of de voornaam voor de achternaam staan (wat hier niet het geval is), hoor je het eerste gedeelte van een achternaam met hoofdletter te schrijven. Ook in je vierde zin bega je een fout: tussen botsende gezegdes hoort een komma en dus ook tussen 'heeft' en 'luidt'. En ook in je laatste zin van de inleiding maak je met de botsende gezegdes een fout: tussen 'brengen' en 'moeten' hoort een komma.

Als je in je inleiding bestaande uit vijf zinnen geen 茅茅n foutloze zin kunt zetten, houdt het voor mij eigenlijk wel op.

Edit: 'kwaliteit boven kwantiteit is niet nodig'!? Je geeft met deze opmerking zelf aan het belangrijker te vinden dat er veel stukken gepubliceerd worden dan dat de gepubliceerde stukken van goede kwaliteit zijn. De sterrenbeoordeling is bij de meesten, onder wie ikzelf (tenzij de auteur zichzelf 5 sterren gaat geven 'om de onzinnige beoordelingen te compenseren'), gewoon op basis van kwaliteit (en dus niet op auteur/club) en nu je zelf aangeeft de kwaliteit van je stukken niet het belangrijkste te vinden, lijkt het me totaal niet gerechtvaardigd om boos te worden op mensen die een lage beoordeling geven.

Nog even over de inhoud: Sigth贸rsson heeft in 31 wedstrijden 15 doelpunten gemaakt en exclusief de wedstrijd tegen VVV 10 in 30 wedstrijden, maar het is een beetje onzinnig z'n wedstrijd met de meeste doelpunten gewoon weg te laten. Ik vind dit helemaal geen slecht gemiddelde voor een 21-jarige spits bij een subtopper, zeker niet omdat hij in een aantal wedstrijden waarin hij wel speelde niet als basisspeler begon. Ajax hoeft volgens mij in ieder geval niet per se op zoek naar een tweede spits, Sigth贸rsson is een prima eerste spits en ook met De Jong is volgens mij weinig mis als reservespits. Die is balvast en een prima kopper en hij scoort toch redelijk wat doelpuntjes. Tel daarbij op dat Castillion heus niet het hele seizoen geblesseerd is en nog een spits aantrekken is volgens mij geen pure noodzaak. Desalniettemin zou het met de blessuregevoeligheid van Castillion en de op deze manier beperkte inzetbaarheid van De Jong op het middenveld slim zijn nog een voordelige spits te halen. Ik ben het dus wel grotendeels met je eens, ook al versta ik iets anders onder 'pure noodzaak'.

20 juli 2011 om 21:34

...en dan noemt men Ajacieden arrogant?
Dan kan jij misschien bovengemiddeld zijn qua intelligentie , met deze post ben ik minder enthousiast over je sociale intelligentie.
Je hebt het over fouten die 99% van de autochtone Nederlander niet eens meer opvalt en heb je misschien best wel een punt mee.
Maar waar het imo gaat dat het vlot en lekker leesbaar is en dat is het gewoon als je niet naar de inhoud kijkt.
Jouw reaktie om dan gelijk maar negatief te compenseren vind ik niets meer of niets minder dan een vorm van pesterij en dat misstaat iemand die zich zo voorstaat op zijn kennis en kunde. Erg jammer.
Dit verwacht je misschien van een schreeuwende Tokkie, maar niet van een meer dan gemiddeld intelligent persoon.
Trouwens bij voorbaat al mijn excuses voor mijn foutieve taalgebruik in deze post.

20 juli 2011 om 21:59

Ik ben voor (opbouwende) kritiek maar vergeet niet dat dit het Amateur toneel is! daar wil ook een kostuum wel eens niet aansluiten bij het uit te beelden tijdsbeeld. Iemand op punten en komma's aanspreken is gewoon kinderachtig.

Inhoudelijk ben ik het met je eens. Waarom 1 wedstrijd weghalen waarin 5 keer is gescoord. Dit lijkt me juist een bijzonder prestatie en tekent zijn gretigheid en kwaliteit.

Ik zou toch willen dat de Boer zich eens op de verdediging gaat richten daar lijkt mij de grootste noodzaak momenteel.

En ja dit kleine stukje tekst heb ik waarschijnlijk niet foutloos geschreven, ik heb geen diploma's nee om je even voor te zijn.

20 juli 2011 om 22:08

Hahaha, vooral die laatste zin. Het is nog net leesbaar

Die wedstrijd heb ik weggehaald omdat je dan een vertekend beeld krijgt van het gemiddelde, ik ben het dan wel weer eens met je gretigheid.

20 juli 2011 om 22:09

@fraayax: Volgens mij compenseerde Expert4life zelf door zichzelf 5 sterren te geven. D谩t is pas arrogant. Vind je het dan heel raar dat ik dat niet kan waarderen en dat op deze manier weer ''terugcompenseer''? En het zijn inderdaad geen opvallende fouten, maar Expert4life zei zelf dat spelling hem vrij gemakkelijk af ging. Als je dat soort dingen over jezelf zegt, dan lijkt het me vrij makkelijk om de door mij genoemde regels ook goed toe te passen. Komma's op onjuiste plekken vallen mij ook lang niet altijd op, maar onbewust verlaagt dat toch de leesbaarheid van een stuk.

Als ik betweterig overkom, begrijp ik dat ook wel, maar iemand die zichzelf expert noemt en vervolgens moeite heeft om een foutloze zin te produceren, daar wordt ook niemand vrolijk van. Ik ga echt niet bij iedereen letten op de komma's, maar iemand die zichzelf goed in spelling noemt en ook nog een zelfbenoemd expert is terwijl diegene regelmatig onzin uitkraamt ('ajax pakt op zeker de dubbel' is een uitspraak die ik me nog goed kan herinneren), verbeter ik graag.

Nogmaals, Expert4life, als je je naam eer aan wil doen, besteed dan wat meer tijd aan je clubexperts en schrijf er desnoods wat minder. Twee leeftijden die niet kloppen, dat verhoogt je geloofwaardigheid in elk geval niet.

Over de weggehaalde wedstrijd: als Sigth贸rsson die vijf doelpunten nu had gemaakt in een wedstrijd tegen een amateurteam, dan had ik het weglaten begrepen, maar nu kan ik je niet volgen. Het was gewoon tegen een Eredivisie-team en dus horen de doelpunten gewoon in het gemiddelde te worden opgenomen. Zeker omdat AZ zonder de doelpunten van Sigth贸rsson die wedstrijd met 1-1 gelijk had gespeeld: Sigth贸rsson maakte vijf van de zes doelpunten van AZ die wedstrijd, dan blink je dus gewoon uit en dat heeft weinig met de tegenstander te maken...

21 juli 2011 om 11:10

Het zou inderdaad onmogelijk moeten zijn om je eigen CE een beoordeling te geven. Overigens zou ik Expert de tip meegeven dit gewoon achterwege te laten. Je doel is immers om de rare beoordelingen te compenseren, maar uiteindelijk is het resultaat dat nog meer mensen je een lagere beoordeling geven.

1 van je mindere stukken. Je moet er voor waken dat kwantiteit ten koste gaat van kwaliteit. Aan de andere kant past dit ook wel bij je karakter. Je mag volgens mij graag in de belangstelling staan. Hoe meer reacties hoe beter, of vergis ik mij?

21 juli 2011 om 10:41

Alles wat de revue passeert en waar 10tallen kansloze reacties op volgen, voel ik mij genoodzaakt de mensen middels een CE even uit te leggen hoe het nou daadwerkelijk zit. Als het niveau hier op voetbalzone stijgt, komen er minder Ce's van mij. Hoe meer onzin ik lees, des te meer Ce's.

Wederom dezelfde saaie schrijfstijl gehanteerd, met wederom dezelfde(!) stijlfouten als in je vorige stukken. Ik lees graag nieuwtjes over andere clubs waar ik zelf niet veel van weet, maar elk stuk wat jij schrijft lijkt meer op een doodsaaie uiteenzetting en het ophameren van dingen die eigenlijk iedereen al weet. En dan ben ik geeneens een Ajax-fan of iets dergelijks.

Als het aan mij ligt kan je beter stoppen met het schrijven van deze stukken, dat je er ook nog eens 3 per week doet maakt het geheel er ook absoluut niet beter op..

Reageer

Je moet inloggen om te reageren. Heb je nog geen account? Dan kun je je gratis registreren. Inloggen

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren