Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Update: Feyenoord oefent tegen Veendam na afgelasting trainingskamp

Laatste update:
/

Feyenoord heeft het trainingskamp in Engeland, dat voor later deze maand gepland stond, moeten annuleren. De Rotterdammers zouden van 22 tot 27 juli in Engeland verblijven en daar oefenwedstrijden afwerken tegen Hull City en Barnsley. De politie van de desbetreffende districten heeft echter laten weten geen toestemming te willen verlenen, op basis van informatie over een dreigende confrontatie tussen Nederlandse en Engelse hooligans.

De organisatie kan zonder de steun van de politie de veiligheid van supporters niet garanderen en heeft om die reden de uitnodiging aan Feyenoord ingetrokken. De Stadionclub beraadt zich nog op een alternatieve trainingsstage, laat het vrijdagavond op de officiële clubwebsite weten. “Enorm teleurstellend dat we op het laatste moment met een afzegging van deze Engelse clubs worden geconfronteerd”, zegt technisch directeur Martin van Geel beteuterd.

“En helemaal vanwege de redenen die eraan ten grondslag liggen”, vervolgt hij. “De spelers hebben uitgekeken naar deze ontmoetingen met Engelse clubs en daarnaast slaat dit een fors gat in onze zorgvuldig opgebouwde voorbereiding. We zullen bezien hoe we dat kunnen opvullen.”

Update 12:50 uur - Feyenoord oefent tegen Veendam na afgelasting trainingskamp
Feyenoord speelt op vrijdag 22 juli een oefenwedstrijd tegen SC Veendam. Dat maakten de Rotterdammers vandaag bekend. Het duel wordt gespeeld aan de Langeleegte. Feyenoord heeft de wedstrijd ingepland omdat het trainingskamp naar Engeland niet doorgaat. De plaatselijke politie was bang voor een confrontatie tussen Nederlandse en Britse hooligans

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ongelooflijk klote dit. Feyenoord kan niet eens meer twee vriendschappelijke potjes voetbal spelen in Engeland. Ben benieuwd op wie ik mijn kosten kan verhalen voor de boot en de hotelovernachtingen...

8 juli 2011 om 20:06

Gewoon gaan joh! Liverpool speelt ook nog die dagen geloof ik. Maak er een leuke trip van.

8 juli 2011 om 20:13

Ik ga eens kijken wat de opties zijn. Manchester en Liverpool liggen er in de buurt, dus wie weet!

8 juli 2011 om 22:46

In de buurt is een relatief begrip. Manchester ligt op ruim 135 kilometer, Liverpool op 179

8 juli 2011 om 20:07

@ Rdamnoord

Als je die boot en hotelovernachtingen niet via Feyenoord hebt geregeld en geen annuleringsverzekering hebt afgesloten dan zijn de kosten voor je zelf.

Het is natuurlijk diep triest dat er weer een paar gekken zijn die dit nodig vonden. Dit bewijst maar weer eens dat zoiets niets met supporteren te maken heeft.

8 juli 2011 om 20:12

Ik heb alles zelf geboekt. Buiten Feyenoord om. Hier had ik dus geen rekening mee gehouden. Sluit altijd annuleringsverzekering af, behalve deze keer...

8 juli 2011 om 20:17

Ik heb ook geboekt maar met de boot, hotel kan je 24 uur vantevoren nog annuleren. Ik heb net een mail gestuurd naar P&o. Dank aan de voetbalvervuilers!!

8 juli 2011 om 20:25

Heb je betaald met creditcard? Weet uit ervaring dat dit de nodige problemen kan opleveren. Ik heb wel met creditcard betaald.

8 juli 2011 om 20:33

Nee ik heb het per bank overgemaakt omdat ik niet over een creditcard beschik. Desnoods toch maar gewoon gaan en 2 avondjes stappen daar

8 juli 2011 om 20:48

Ik denk dat er weinig andere opties zijn. Heb al vrij van mn werk enzo. Ga er denk maar het beste van maken.

8 juli 2011 om 20:53

Zo is het en een weekendje Engeland is geen straf!

8 juli 2011 om 21:49

@ pipa

Nu weet ik in ieder geval zeker dat jij geen Ajacied bent

On-topic:

Dit is wel behoorlijk lullig als je inderdaad al geboekt hebt. Is deze dreiging trouwens serieus ? Overheden schermen wel vaker met zogenaamde dreigingen die negen van de tien keer gebaseerd worden op praatjes van internet hooligangs.

8 juli 2011 om 22:42

Hahaha zo is het Afca_leeds

Tja wat ik heb vernomen dat het uit Engelse hoek komt en dat is weer voer voor een aantal hersenloze tussen de supporters hier. Het is bijzonder jammer want enkel op deze manier zien we Feyenoord ook nog eens buiten Nederland voetballen.

8 juli 2011 om 23:02

@ pipa

Hahahaha, ja het leek me al stug, maar goed je had me wel even hehehe.

Ja, het zal denk ik wel gebasseerd zijn op gebakken lucht, ik bedoel dit soort dreigingen zijn er altijd wel, alleen heb ik zo het idee dat overheden het soms iets te snel en te gemakelijk ook misbruiken, omdat het vaak gewoon om ''stoere '' internet praat gaat. Bij de gemiddelde Europese wedstrijd is er altijd een vergroot risico en dan heb ik het niet alleen over de Nederlandse clubs.

Dat dit balen is kan ik me goed voorstellen, kan je een keer on tour krijg je dit gedonder weer. Nou ja, zoals je al zei; je maakt er gewoon een mooi weekend van, uit eindelijk moet je zelf het feest maken !!

9 juli 2011 om 00:59

je denkt toch niet dat een annuleringsverzekering uitbetaalt omdat een wedstrijdje niet doorgaat? als je lieve oude moedertje overlijdt dan misschien. wel aan te raden bij reserveren te kijken hoe het zit met annuleren (kan vaak ook wel). en anders gewoon naar engeland. lekker bier drinken uit grote glazen.

8 juli 2011 om 20:08

Waarschijnlijk niemand, helaas. Feyenoord zegt waarschijnlijk dat ze er niets aan kunnen doen en daar in Engeland ook...

8 juli 2011 om 20:12

Als je echt heen zou gaan moeten ze je bellen voor dat tv-programma. Daar ben je dan gek genoeg voor, aangezien het twee oefenwedstrijden betreft

On: Te treurig voor woorden dat je niet eens meer je normaal kan voorbereiden, zonder dat van die trieste figuren de boel voor iedereen verzieken.

8 juli 2011 om 20:14

Ik bezoek alle uitwedstrijden van Feyenoord. Zeker dit soort trips zijn doorgaans geweldig. Zuur dat het niet door gaat.

8 juli 2011 om 20:27

heb je al zo weinig trips in het jaar.

wordt deze ook nog is voor je neus weggekaapt.

8 juli 2011 om 20:33

Trippen kan ook anders.

8 juli 2011 om 21:03

ja inderdaad. we hadden alles al geboekt en nu inneens dit. ben benieuwd inderdaad hoe ze dit ggaan oplossen

De zoveelste wedstrijd die voor ons verziekt wordt. Lekkere timing ook; ik kan de reis niet meer annuleren nu...

Altijd maar die dreiging, waar baseren die mensen het op? Zelfs een jeugdfinale kan geen doorgang vinden. En als Feyenoord een keer niet meedoet in een finale kan het wel..

8 juli 2011 om 21:37

”En als Feyenoord een keer niet meedoet in een finale kan het wel..”
.
.
.
hmmmmm..... ik heb zeker geen wiskundeknobbel, maar een stem in m'n hoofd zegt iets van ''één plus één is twee''.....

Btw. Voor de mensen die nu niet kunnen en onnodig vrije dagen en geld kwijt zijn: Erg vervelend! Voor de gasten die dit veroorzaken: gefeliciteerd!

laat ze dan tegen jupiler of eredivisie clubs spelen.

Joh, ze kunnen nieteens normaal trainen.

8 juli 2011 om 19:58

Wat bedoel je met ze kunnen nieteens normaal trainen?

8 juli 2011 om 20:04

Dat Het trainings kamp word verpest..

Kost dat trouwens geld?

8 juli 2011 om 20:06

Aha, bedoelde je dat. Feyenoord was uitgenodigd, dus zou het ze geld opgeleverd hebben.daar kunnen ze dus naar fluiten denk ik.

Jammer dit. Voor mijn cluppie toch een ideale trip om fris het seizeon in te kunnen gaan. Maar positief blijven en we gaan knallen het komende seizoen!!!

8 juli 2011 om 20:13

Ik hoop dat dat alleen voor jullie voetballers geldt en niet voor dat eeuwige zootje rotsupporters. Sterkte!

8 juli 2011 om 20:23

Ja want elke Feyenoord supporter gaat met iedereen op de vuist natuurlijk. Cisse weer geblesseerd, oefentraining die niet doorgaat. Nou ben alweer voorbereid op een klote seizoen.

9 juli 2011 om 11:47

gezien deze reactie zie ik jou niet als een echte supporter.
niet elke supporter gaat op de vuist, dat is vaak maar een groepje hooligans.
ik heb er vertrouwen in dat we beter gaan draaien dan vorig seizoen, dat moet je ook willen uitstralen. daarna kunnen we hopelijk uit de financiele problemen komen, en weer bouwen aan een mooi nieuw Feyenoord!!(l)

Triest dat er altijd kleine groepjes zijn die het verpesten voor de rest. Dom volk!

dat zijn ook geen fans echt triest hoor gewoon een paar oefenpotjes en dat kan al niet eens meer tegenwoordig bah

Iedereen zegt dat het een kleine groep is die het voor de rest verziekt maar het gebeurt wel weer! Veel mensen zeggen dat dit door een kleine groep gebeurt maar dit is geen incident dit is al meerdere keren voorgekomen de laatste tijd (bestormingen op de trainingen red). Tevens wordt gezegd dat feyenoord de trouwste supporterschare heeft maar dit is echt onzin bij een trouwe supporterschare komt dit helemaal niet voor!

8 juli 2011 om 20:25

Wanneer hebben supporters dan de training bestormd? En de laatste rellen dan? Lekker makkelijk scoren met onjuiste feiten.

8 juli 2011 om 21:56

@ Tid90

Er is toch niets gebeurd ? Wat dat betreft heeft Nelisfr gelijk.
Natuurlijk is het een grote groep die wel in is voor een robbertje knokken, gelukkig is de grotere meerderheid van de supporters helemaal niet gediend van dit soort vermaak. Dat Feyenoord een reputatie heeft dat klopt ( ook mijn club, voordat ik dat verwijt krijg ), maar jij gaat hier iets te kort door de bocht.

En weer komen we negatief in het nieuws, beetje jammer dit. Veel fans keken er enorm naar uit om hier naartoe te gaan, zat er zelf ook aan te denken wellicht te gaan blijft altijd wel wat hebben. Maar vind het dood zonde..

Zeer spijtig, dit kleine groepje mensen zijn er ook mede verantwoordelijk voor hoe slecht het nu gaat met Feyenoord. Zelfde figuren zorgden er paar jaar terug ook voor dat Feyenoord uit de Uefa Cup werd gezet en kosten zo een heleboel geld.

In Den Haag hebben we er ook jaren last van gehad. Laatste jaren hebben we ons prima gedragen en kijk waar we afgelopen jaar zijn geeindigd!

8 juli 2011 om 20:09

denk je echt dat de fans voor de 4e plek hebben gezorgd?
mischien helpt het wel, maar als je goede fans heb eindig je nog niet meteen 5 plaatsen hoger.
dat heeft echt wel met het team te maken,
bulykin bijv.

8 juli 2011 om 20:26

Tuurlijk is dat slechts een klein deel wat invloed heeft, maar het helpt zeker niet mee om met dit soort acties je eigen club op kosten te jagen en de sfeer in het team verpesten. Hoe denk je dat de spelersgroep van Feyenoord nu zit. Die hadden waarschijnlijk best wel zin in een Engelse avontuur, want ook al zijn het oefenwedstrijden je speelt ze niet dagelijks. Nu gaat dat allemaal niet door, dankzijn die fans. Is niet dramatisch of het einde van de wereld maar helpt de club in ieder geval niet

8 juli 2011 om 20:34

Ik ben het toch enigzins met Hauhneess eens. misschien niet direct maar indirect hebben ze voor veel inkomstenderving gezorgt dat dat zeker ook sportief zijn invloed heeft gehad.
we zijn door de supporters uit europa gezet een 1 jaar verbannen.
we liepen daardoor geld mis en clubs die geen europees voetbal spelen, hebben veel meer moeite met spelers halen. Dus ja... ze hebben zeker invloed gehad in het sportieve gedeelte.

8 juli 2011 om 20:39

Haguhneess, weet je hoe ik nu zit? Ik heb een lange tijd gespaard om mijn clubje ook overzee te kunnen volgen. Nu ben ik dit allemaal kwijt omdat er zogenaamd teveel dreiging is voor confrontaties?!

Ze hadden daar zo'n goede voetbalwet, toch?

8 juli 2011 om 21:33

Iedereen roept wel dat het een klein clubje mensen zijn maar bij niemand zijn de aantallen bekend of hoe serieus dit kan zijn.

Dat roepen ze altijd....''tis maar een klein groepje mensen die het verpest..'' Ja op de 55.000 is 5.000 ook een klein groepje toch?

9 juli 2011 om 16:58

nee, het kunnen er ook honderd zijn,
ik denk dat als er honderd hooligans het veld op komen lopen.
(of wat ze dan ook doen)
dat je het niet een klein groepje noemt.

8 juli 2011 om 20:42

Heel makkelijk om dit te zeggen natuurlijk, de inkomstenderving weegt totaal niet op tegen de inkomsten die binnen komen door de harde kern. Mensen die overal Feyenoord achterna reizen en steunen zijn belangrijker dan iedereen binnen Feyenoord. Zonder hun was Feyenoord er al lang niet meer en had Feyenoord ook nooit zo groot geweest. Beetje makkelijk om alleen naar de negatieve punten te kijken. Natuurlijk zijn de rellen en problemen vervelend, maar dat zijn maar bijzaken.

Voor de huidige situatie is enkel de huidige directie verantwoordelijk en totaal niemand anders, zeker niet de fans die maar blijven komen terwijl Feyenoord keer op keer duidelijk maakt op ze neer te kijken.

8 juli 2011 om 20:57

Is het aantal Feyenoorders dan zo groot dat deze opbrengsten opwegen tegen de miljoenen die het Feyenoord kosten toen ze uit de Uefa Cup werden gegooid? Ik hoop dat het aantal Feyenoorders dat wilde vechten in Engeland niet groot genoeg is om zo veel geld in het laatje bregen dat boetes te niet worden gedaan

8 juli 2011 om 21:02

Harde kern is circa 10.000 man (hele noordzijde) reken maar uit hoeveel dat is. Is ongeveer 150 euro (gemiddelde prijs seizoenskaart en losse tickets vanaf 1974 genomen) * 10.000 * 37 (jaren gerekend vanaf 1974 toen het hooliganprobleem begon tegen de Spurs in de Uefa Cup.) Dat weegt wel op tegen ongeveer 1 miljoen inkomenverlies dat je misloopt bij groepsronde Uefa Cup ja. Verder heb je ook sportieve prestaties hier in al die jaren aan te danken, de Uefa Cup was echt niet gewonnen zonder het Legioen erachter.

De financiele puinhoop is te danken aan de directie, een jaar Uefa Cup mislopen is vervelend, maar als je daar niet wat creatiever mee om kan gaan dan heb je gewoon gefaald.

8 juli 2011 om 21:24

@lionelhans.. Jij ziet het 1 of het ander. maar waarom niet beide.. Zoals de meeste clubs die europees spelen. dus ja.. het is inkomsten derving.
en het is niet bedoeld om Alleen maar negatief te zijn..
maar in dit geval is het wel realistisch.

8 juli 2011 om 22:10

Die zijn inderdaad erg belangrijk maar er zijn er toch geen 10.000 die mee doen aan de rellen die boetes opleveren en nu er voor zorgen dat deze trip niet doorgaat. En die kleine groep kost je meer dan dat je er aan verdiend.

De reactie's vind ik iets te voorbarig. Kan iemand mij eens vertellen welke informatie dit is ?

ik durf al niet meer in de stadions te komen alleen om die lui al
die lui moesten levenslang stadion verbod geven misschien dat wij rustig naar een potje voetbal kijken

8 juli 2011 om 20:08

Overdrijven is ook een vak, als je wilt kan je rustig naar een voetbalwedstrijd kijken zonder problemen.

8 juli 2011 om 20:10

jaa, ga gewoon in het familievak.

8 juli 2011 om 20:10

Vind ik zwaar overdreven wat jij zegt.
Ga je ook niet stappen omdat er wel eens een vechtpartij uitbreekt?

Ik ga al jaren naar het stadion.
En ik zie zelden rellen.

8 juli 2011 om 20:15

ik ben een ouder iemand van bijna 60 jaar
toen feyenoord in de finale zat van de europacup waar ik ook bij zat was het plezierig
nu moet je oppassen dat ik geen baksteen tegen je koppie krijg
dan waren de jaren 70 tig echt prechtig

8 juli 2011 om 20:20

Ja die tijden zijn wel veranderd.
Maar dat is de hele maatschapij helaas.
Ik ben er mee opgegroeid dus ik ken het niet anders.
Maar ik hoop dat u dan nog wel eens een wedstrijdje gaat bezoeken en dat u zich niet laat tegen houden door het tuig.
En het valt best mee bij de stadions.

Want het spelletje kan zo mooi zijn.

8 juli 2011 om 21:00

vervelend en dit hadden ze een poos geleden ook wel kunnen bedenken.
Feyenoord heeft ook in Engeland (europa cup) tegen Newcastle bijv..een reputatie opgebouwd en zowel de Feyenoord (hooligans) als de Engelse hooligans kunnen mooi misbruik van zo situatie maken.
Helaas zijn de clubs/spelers en de normale fans hier de dupe van.
Spijtig maar waar maar de normale supp moet beschermd worden en als ze om wat voor reden dan ook niet genoeg politie op de been krijgen houd het op..

dit zijn waarschijnlijk niet de mensen die met een seizoenskaart in het stadion zitten
want die gedragen zich altijd normaal
dit zijn de mensen die een stadionverbod hebben en dit gebruiken(misbruiken eigenlijk)
om te gaan vechten en rotzooi uithalen

Zucht, waar gaat het heen met het voetbal? Straks kan er nooit eens meer gevoetbald worden, omdat de veiligheid nergens gegarandeerd kan worden...

Maar gelukkig hebben ze in engeland de voetbalwet.
Dus daar gebeurt niks.

8 juli 2011 om 22:04

Inderdaad, die voetbalwet werkt nml voor geen meter. In stadions gebeurt er , net als in Nederland, nauwelijks een incident. Daarbuiten kan men afspreken wa men wil, zelfs na een avondje stappen in de dorpskroeg kan dat.
Het is een uitermate voorbarige beslissing, want er was aan Feyenoord-supporters nog geen kaartverkoop geweest, dus kon men ook niet inschatten hoeveel supporters er van Feyenoord de oversteek zouden gaan maken.
De kaartverkoop voor de Engelsen liep ook nog niet storm....alles voorbarig dus.

Hoe is het mogelijk dat deze wedstrijden 2 weken voor aanvang gecancelled worden? Vele Feyenoord fans hebben reeds de reis en hotelovernachtingen geboekt en keken uit naar een Engeland trip! Kosten zijn natuurlijk nergens te verhalen, annuleren in vele gevallen niet mogelijk. Als er nu dreigingen zijn had men dat ook kunnen bedenken op het moment van vaststellen van deze wedstrijden.

dan maar lekker achter de geraniums eredivisie live kijken Tinus. Ik kom regelmatig in de kuip en heb mij zowel binnen als buiten het stadion nooit onveilig gevoeld.

ot. weer een groep eikels die het verpesten wederom een bewijs dat die voetbalwet moet komen en dat de straffen voor deze eikels zwaar mogen zijn maar dan ook echt zwaar. vijf jaar lang melden en opsluiten tijdens elke wedstrijd die feyenoord speelt uit of thuis en maakt niet uit of het voor de prijzen is of vriendschapelijk.

Suggestieve berichtgeving, maar ja voeg het woordje Hooligan toe en iedereen praat elkaar in koor na.
Stelletje Kuddedieren zijn mensen eigenlijk.

8 juli 2011 om 20:16

ja, leg het probleem maar weer bij de boodschappers van het nieuws!!!! Het wordt eens tijd dat jullie bij jezelf te rade gaan. Bij Feyenoord is het keer op keer hetzelfde. Dan maak je echt niemand wijs dat het altijd de media zijn die dat veroorzaken. Aanpakken, dat tuig!

8 juli 2011 om 20:21

Door slechte communicatie door zowel Feyenoord als de Engelse clubs zijn er kaarten in de vrije verkoop gekomen. Hierdoor neemt de kans toe dat mensen met stadionverboden een kaartje bemachtigen en daar voor problemen gaan zorgen. Uit voorzorg hebben beide clubs besloten deze wedstrijden toch af te lasten.

10 juli 2011 om 00:12

Hoezo bij jezelf te rade gaan?
Geef jij nu maar eens aan wat er dan gebeurt is dan?
Precies Niets, maar iedereen spreekt er alweer schande van.

Een trieste zaak. Schaam me dood van zulke idiote supporters

8 juli 2011 om 21:16

Het zijn natuurlijk maar geruchten he, het is niet bevestigd. Maar verkomen is gewoon beter dan genezen

9 juli 2011 om 03:08

tuurlijk, maar deze nevenzaken verpest het echt voor het hele voetbal. Als supporter wil je gewoon lekker een potje voetbal kijken. om een potje te vechten ga je wel op boksen om te sparren.

Triest dat zelfs dergelijke vriendschappelijke wedstrijden tussen clubs die nog nooit eerder tegen elkaar hebben gespeeld, moeten worden afgelast door dreiging van hooligans. Hopelijk kunnen we dit gat in de voorbereiding op zo'n korte termijn nog op een goede manier invullen.

Balen, zowel klote van nl en engelse hooligans. Hoop op 2 andere leuke wedstrijden. Mooie was met het port of rotterdam toernooi zou het ook.los gaan tegen celtic is ook niet gebeurd en wij hebben niet eens een voetbal wet.

P&O kan ik al niet meer annuleren, hotel wel. Iedereen trekt hier de conclusie dat het door Feyenoord ''supporters'' komt maar volgens mij komt het juist uit Engelse hoek!
Bedankt alle voetbalvervuilers, 250 euro kwijt!

8 juli 2011 om 20:58

Ook ik kan mijn vlucht niet meer annuleren. Zal wel 2 dagen stappen worden in Leeds. Helaas alleen pub bezoek dus.

Zwaar klote voor de ''normale supporters'' die uitkeken naar deze mooie trip naar Engeland. Hull city en Barnsley zijn hele mooie clubs.
Maar het is ook altijd hetzelfde liedje daar in Rotterdam zuid. En dat zal altijd blijven. Er zijn teveel leeghoofden ''supporter'' van deze club die het voor de ''echte supporter'' verneuken.
triest.

8 juli 2011 om 20:47

Ja hoor, daar gaan we weer. Zit je weer lekker met je vingertje te wijzen? Bij iedere club is er wel eens iets (dus ook bij jouw club ja!), en een slechte reputatie hoeft niet gelijk te betekenen dat je overal maar geweigerd wordt. Angst is altijd een slechte raadgever, en als dit beter geregeld was (geen vrije verkoop) was het een voetbalfeest van jewelste geworden met het trouwe Legioen dat Feyenoord altijd massaal achterna reist.

Vind je het gek. Hull gooit de kaarten in de vrije verkoop en dan krijg je al die mensen met een SV of hooligans. Feyenoord en Hull willen problemen verkopen zoals die in Nancy zijn gebeurd waar mensen als Feyenoord supporters het vak binnenkwamen en gingen huishouden.

En nu ligt het natuurlijk weer aan de Feyenoord fans. Lekker makkelijk elkaar napraten. Er is niks gebeurd en beide clubs zijn het gevaar voor. Misschien voortaan wat beter communiceren zodat deze kaarten niet meer in verkeerde handen vallen.

Ik ben al ruim 40 jaar supporter van Feyenoord en dat valt niet altijd mee. Maar ja, eens een Feyenoorder altijd een Feyenoorder. Onderussen stoor ik me mateloos aan al die randdebielen die het elke keer weer verkloten als Feyenoord de grens over gaat. Ze oproepen eens een keer het verstand te gebruiken heeft geen nut, daarvoor zijn de hersenen te zeer aangetast door coke en pillen. Triest.

8 juli 2011 om 20:49

Ja aan de ene kant is het triest, maar aan de andere kant is het ook triest dat door fouten van Hull en Feyenoord (slechte communicatie en kaarten in vrije verkoop) de goeden alweer moeten leiden onder een groep relschoppers die verder niks met Feyenoord hebben en alleen komen rellen.

8 juli 2011 om 22:02

Het is altijd de schuld van anderen en niet van de relschoppers zelf als ik jouw reakties zo lees Lionelhans?

Ik weet het niet , maar er lopen volgens mij (en ik denk meer mensen) , te veel eencelligen rond die zichzelf voetbalsupporter noemen, maar dit in het geheel niet zijn.

Als ik jou al zie rechtpraten dat het uit het eufacuptoernooi te worden gezet , ruimschoots opweegt tegen het genot van rotzooi trappen ben ik bang dat ik jou ook in de rubriek moet rangschikken.
Realiseer je wel dat zeker ouderen en gezinsmensen door dit soort excessen wegblijven bij hun favoriete club en dat vind ik onverteerbaar.
Bij het weggetje dat geldt niet alleen voor Feyenoord er zijn helaas meer clubs zoals Ajax die met dit soort randdebielen heeft te stellen.

Sneu voor de mensen die geboekt hebben en er hun vakantie op hebben aangepast.

9 juli 2011 om 11:00

Ben jij nou analfabeet of reageer je om het reageren? Ik zeg toch dat het triest is of niet dan? Dat ik daarbij zeg dat Feyenoord er ook eens van moet leren en moet zorgen dat het beter geregeld is heet bij jou dus goedpraten. Natuurlijk keur ik dit hartstikke af, maar helaas is het zo en moet je dus zorgen dat deze mensen het niet voor anderen vergallen. Helaas lijkt Feyenoord dit maar niet te willen snappen. Natuurlijk vind ik het ook verschrikkelijk vervelend dat er een groepje is dat altijd maar wilt rellen, waardoor dit soort dingen (wedstrijden die niet doorgaan, uit de uefa cup gezet, etc.) gebeuren, maar het is nou eenmaal zo.

14 juli 2011 om 13:15

Je eerste zin is niet echt discussie bevorderend.
Ik zie trouwens nu net pas deze reaktie vandaar mijn wat verlate antwoord.

Q/harde kern is circa 10.000 man (hele noordzijde) reken maar uit hoeveel dat is. Is ongeveer 150 euro (gemiddelde prijs seizoenskaart en losse tickets vanaf 1974 genomen) * 10.000 * 37 (jaren gerekend vanaf 1974 toen het hooliganprobleem begon tegen de Spurs in de Uefa Cup.) Dat weegt wel op tegen ongeveer 1 miljoen inkomenverlies dat je misloopt bij groepsronde Uefa Cup ja. Verder heb je ook sportieve prestaties hier in al die jaren aan te danken, de Uefa Cup was echt niet gewonnen zonder het Legioen erachter/q

Naar deze uitspraak revereerde ik toen ik het had over het goed praten van rellen. je geeft er zelfs nog een berekening bij , sorry maar ik vind dit soort zaken te triest voor woorden.

14 juli 2011 om 13:37

Niet begrijpend kunnen lezen werkt mi ook niet discussie bevorderend..

Ik praat nergens rellen goed, maar dat jij op een belachelijke manier hele en halve onwaarheden over de harde kern verspreid probeer ik een beetje te counteren.

Het is natuurlijk verschrikkelijk dat er een groepje is van een kleine honderd man(?) dat het altijd en overal moet verpesten, maar daar hoeft niet de hele harde kern op aangekeken te worden. Dat bewijs ik met het berekeningtje, dat jij dat als goedpraten wilt zien is jouw probleem. Ik zeg nergens dat ik rellen helemaal goed of fantastisch vind, wel dat je helaas dit soort figuren ook bij de harde kern zitten en de rest daar niet op aangekeken hoeft te worden. De harde kern is de ruggegraat van Feyenoord bedoel ik te zeggen met mijn post, ondanks de rotte appels die er helaas tussen zitten.

Hoogachtend, Lionelhans

8 juli 2011 om 21:54

Ja, want van pillen ga je rellen. Elke randebiel kan gaan lopen rellen als hij daar zin in heeft, daar is echt geen drugs voor nodig.

Jammer dat altijd een kleine groep het voor iedereen moet verpesten. Ik hoop dat die kleine groep het ook is een keer inziet en met deze onzin kapt maar zo ver zie ik het niet komen...

beste mensen... Waar in dit stuk zien jullie staan dat het de Feyenoord suporters zijn?

Kunnen net zo goed die uit Engeland zijn of gewoon mongolen die ze hebben gekocht in de vrijverkook!

Het is vooral triest voor Feyenoord en zijn spelers!!!

8 juli 2011 om 20:49

Het is vooral triest voor de honderden, zo niet duizenden, supporters die alles al geregeld en betaald hebben. Daar zien ze dus amper wat van terug!

Ik word zo moe van die zogenaamde ''supporters'' die hun zogenaamde suprematie van hun club willen bevestigen door op de vuist te gaan. Kansloze mensen zijn het, kansloos.

Het trieste van het geheel is dat Nederlandse clubs al niet eens meer oefenwedstrijden tegen Engelse, Belgische en Turkse clubs kunnen spelen zonder dat er het gevaar van ongeregeldheden dreigt. Onderling gaat het al fout met de jeugdwedstrijden tussen de topclubs, waarbij de supporters elkaar op gaan zoeken om te vechten. In de reacties hierboven staat ook steeds weer te lezen, dat het om een klein groepje gaat. Alsof het daarmee gedaan is. Als de rest van de supporters nou eens dat kleine groepje aangeven dat ze dit niet meer pikken en ze bijvoorbeeld aangeven of iets dergelijkes, dan gebeurt er tenminste wat. Nu speelt iedereen het slachtoffer en geeft dat kleine groepje de schuld: Klaar. Nee, niet klaar dus. Doe er wat aan en laat je niet steeds in de rol van het slachtoffer drukken.

8 juli 2011 om 20:51

Oh, dus nu is het ook al fout gegaan bij de jeugdwedstrijden? Volgens mij zijn die alleen afgelast door een zogenaamde dreiging. Ik neem die dreiging inmiddels niet meer serieus..

diep en diep triest!!

Voor de mensen die er graag heen hadden gewild En ook nog eens betaald hebben en het geld niet terug krijgen! Stelletje randdebielen ja !

Er was eens een voetbalwet in Engeland....... is niet te zien hoor!!!

Echt een rotsituatie. Maar over de transfer van Fer naar Twente is wel positief nieuws. Door het drama van gisteren heeft Twente geen geld om Fer over te nemen van Feyenoord. In de volkmond ook wel ''geluk bij een ongeluk'' genoemd

8 juli 2011 om 20:55

Mmm niet echt een hele handige opmerking. Ik heb liever dat Fer weggaat en de 2 overledene nog zouden leven. Het verdriet van de families is vele malen belangrijker dan een voetballer die niet bij ons wil blijven!

8 juli 2011 om 20:58

Dat zoiezo ! maar het is wel de harde waarheid

Als de veiligheid in het geding is moet men deze oefenstage maar annuleren dus Feyenoord heeft hier goed aan gedaan, ik vraag me wel af of er wel eens echt serieuze dreiging is en het zal mij niks verbazen dat de Engelse politie er gewoon geen zin in heeft en dit gewoon allemaal overdrijft.
Misschien dat iemand iets op internet voor de grap heeft gezet en dat de Engelse politie dit mooi aangrijpt om zich van deze wedstrijden te onthouden omdat ze wellicht met minder personeel zitten gezien de zomervakantie.

@ el-patron,

FC Twente zal er toch wel een verzekering op hebben staan?

Zoniet dan is er eindelijk weer goed nieuws voor Feyenoord.
Als fer dan verlengt anders loopt ie volgend seizoen gratis de deur uit.

Balen dit, toch twee wedstrijden dit seizoen waar we een kansje in hadden
Nee dit is echt waardeloos voor de mensen die al kaarten hadden geregeld om Feyenoord te steunen. Onbegrijpelijk dat Feyenoord nu nog steeds niks geleerd heeft van het verleden en nog steeds vrije verkoop toelaat. Je kan gewoon op je vingers natellen dat daar helaas weer een aantal relschoppers op af komen die in Nederland nergens meer in komen. Overigens niet gezegd dat het hieraan heeft gelegen, beetje makkelijk om gelijk naar Feyenoord te wijzen. Ook in Engeland zijn veel hooligans en ook Hull City heeft een slechte reputatie. Hopen dat er nog een goede tegenstander gevonden kan worden die hopelijk ook nog wat opleverd.

Echt triest dit. Vooral voor de supporters die hun reis naar Engeland al hebben geboekt, want dat zullen er ongetwijfeld veel zijn. En die 1-celligen die dit veroorzaken hebben vaak ook niets met voetbal. Soms wens je dat de overheid juist niet moet annuleren/verbieden, maar het groepje waar het om gaat stimuleren hun plan laten uitvoeren. Maar dan op een neutraal stuk betonnen ondergrond waar ze elkaar kunnen, of nee, liever moeten afslachten. De einge overlevende mag dan worden veroordeeld tot levenslang. Zonder proces. En een enkele reis naar de meest vreselijke gevangenis op aarde. Of zoiets ...

8 juli 2011 om 23:11

Helemaal met je eens. Al ben ik bang dat dit nooi zal gaan gebeuren. In Engeland pakken ze het trouwens wel aardig op deze manier aan. Gewoon lekker laten knokken op een bouwterrein ofzo. Laat maar lekker gaan niemand die er verder last van heeft. En vooral niet in de media aandacht aan besteden zodat je niet nog meer van die halve celligen op ideeen brengt. En zodra ze zulke tafarelen in of om het stadion doen dan krijg je levenslang stadionverbod en meldplicht op wedstrijddagen.
Wanneer komt de voetbalwed in Nederland?

8 juli 2011 om 23:55

Je kan je wel de vraag stellen wanneer de voetbalwet in Nederland komt, maar in Engeland bestaat er een bewierookte voetbalwet. En daar gebeurt dus nooit wat??? Want dat is de bedoeling van een voetbalwet toch? Nou lekker hoor, het enige wat overblijft is pubs bezoeken!!!

9 juli 2011 om 00:02

De bedoeling is dat die zogenaamde supporters eens 4 keer nadenken (voor zover ze dat kunnen) voordat ze iets doen. Anders wacht je dus een levenslang stadion verbod boven je hoofd en een boete van rond de 10000 euro. Gevolg daarvan is dat degene die toch nog enig verstand hebben zich gedijst zullen houden en de mensen die toch acties gaan ondernemen die zullen levenslang gestraft worden zodat de ”echte''supporters daar geen last meer van hebben.

altijd maar die stomme hooligans die het voor iedereen verzieken.
en gaat om een vriendschappelijk wedstrijdje. moet niet gekker worden.
dan maar ergens een wedstrijdje spelen waar het wel kan.

Jammer dat door zulke dingen trainingskampen in het water vallen. Lekker alles vergallen jongens

tja dit komt het bestuur wel goed uit,ze slaan terug bang voor hun plekie,
zoals zoveel mensen weten is feyenoord van binnen ziek .

niet alleen met de financien,
nee dat is niet onze grootste zorg al zou je dat wel zeggen
de raad van commissarissen bestaat vijf directeuren uit de zakenwereld,
die geen voetbalnowhow hebben en die hebben langzaam de (oer)feyenoorders wegbezuinigd.

ik weet waar ik over praat mijn vader werkte bij feyenooord ,
hem gebeurde het zelfde.

de juiste mentaliteit waar feyenoord om bekent stond(staat)
geen woorden maar daden,vechtersmentaliteit op het veld ga zo maar door.....
(heb me rode brilletje op)
bijna helemaal weg

de eerste tekens zie je al jeugdspelers ''lopen'' weg
bert van marwijk heeft ook een mening en die is ook niet best
jorien v herik (de man die notabene me vader betaalde toen er geen geld was)

hoop dat ik geen gelijk krijg maar ben bang dat dit laatste stuiptrekking is begonnen,
alleen hoe lang duurt het voordat het hart stopt

8 juli 2011 om 21:20

Je durft het niet te denken. Je zou denken dat ze niet zo hard op hun achterhoofd gevallen waren dat ze snappen dat dit alleen maar negatieve PR oplevert. Maarja, dat doen ze dus toch.

Jij kent de mening van v Marwijk? Is dat de reden dat hij bondscoach werd? Lijkt me niet toch?

Ik ken de ins en outs niet maar het is wel echt te bot voor woorden wat er hier nu gebeurd. Er zouden duizenden Feyenoorders naar Engeland afreizen om toch een soort van Europese ervaring te hebben dit seizoen. Vlucht, hotel alles geboekt en dan wordt het zomaar zonder pardon en verliescompensatie geannuleerd door Feyenoord en de VBE omdat ze het idee hebben dat er gereld gaat worden. Met wie dan? Beide clubs zijn geen rivalen van Feyenoord (uit het verleden) en het is notabene een voorbereiding. Er staat helemaal niets op het spel! Ik snap hier werkelijk niks van. Bovendien is een deel van de harde kern in overleg met Feyenoord en als die zouden gaan vechten dan slaan ze meteen de hele fundering onder de onderhandelingen met de club weg. Ik mag toch aannemen dat ze niet ZO dom zijn.

Het ergste is nog wel, dat de directie van onze bloedeigen club wederom de eigen supporters in een kwaad daglicht stelt. Zo komen we natuurlijk nooit van dat belabberde hooliganimago af. Gadverdamme, ik houd hier een hele nare nasmaak aan over!

Tsjonge jonge daar gaat m'n eerste buitandse wedstrijd van Feyenoord weet iemand of ik de hotel overnachtingen + vliegticket kan declareren want t staat allemaal al vast

Tja Feyenoord heeft nu eenmaal van die debielen die denken rotzooi te moeten trappen in het buitenland en het voor de rest van de goedwillende supporters en de club verkloten. Gaat goed met Feyenoord met deze negatieve publiciteit. Uefa is watching you!

Toch niet normaal hoeveel die supporters verpesten voor hun club...
lees de column van J derksen in de VI van deze week... feyenoord wordt een hoop schade toegericht door personen die zich supporter van de club noemen

8 juli 2011 om 23:50

J Derksen is een demagoog. Die man probeert alleen de heren Beenhakker en Van den Herik te verdedigen omdat het 'vrienden' van hem zijn..

Wat een triest verhaal dit zeg. En dat om een vriendschappelijke wedstrijd. Al denk ik niet dat de mensen die dit veroorzaakt hebben ook maar 1% belang bij deze wedstrijd hebben. Kunnen ze de mensen dit dit veroorzaakt hebben niet gewoon oppakken en dikke straffen geven? Ik neem aan dat deze signalen toch van internet afkomen omdat ''mensen''daar elkaar gaan lopen uitdagen voor knokpartijen. Via internet moet dus vrij makkelijk te traceren zijn wie dit allemaal op zijn geweten heeft. Hopelijk wordt er eens iets mee gedaan. Misschien moet er naast de nieuwe dieren politie in Nederland er ook maar eens een aparte internet politie opgericht gaan worden zodat dit sneller en harde aangepakt kan gaan worden.
Gaat toch nergens meer over dit.

Dit is toch niet te geloven. Dat je al in Nederland alleen maar supporters van de tegenpartij gaat opzoeken om alleen maar flink te gaan schelden en matten is al triest, maar dat je nu speciaal vrij gaat vragen van je werk en geld uitgeeft voor een verblijfplaats in het buitenland en de reis om alleen maar de supporters van de tegenpartij op te zoeken zegt toch wel weer wat over een kleine groep mensen die zich supporters noemen. Zulke mensen hebben toch een IQ van een visstick. Nou, deze ''supporters'' moeten ook weer met de boot terug. Was kielhalen eigenlijk al afgeschaft?

Daar gaat mijn vakantie naar Engeland..
Maar hopen dat ze nog andere tegenstanders in Engeland kunnen vinden, of een ander mooi land is ook niet verkeerd. Dan kan ik daarna nog even een last-minut booken =)
Daarnaast wel erg jammer dat het om kleine groepen supporters waardoor het niet door kan gaan.

Toch zielig dat een stelletje randebielen het gewoon moet verpesten voor ten eerste de andere supporters maar belangrijker zelfs voor een hele club. Als je als club al niet eens meer gewoon een oefenprogramma kan maken zonder dat een stel mafkezen dit weer moet verpesten. Onvoorstelbaar!!!

Eens een Feyenoorder altijd een Feyenoorder, de 12e man, het legioen wat een bijnamen allemaal. Maar het komt er op neer dat ze de club eigenlijk helemaal niet steunen. Zeuren om spelers terwijl het geld er niet is. Altijd gezeik met rellen. Welke club ze ook komen: Er is altijd wel een dreiging dat het uit de hand kan gaan lopen. En dat er nu zelfs trainingskampen voor afgezegd moeten worden zegt genoeg, wat een zieke ´supporters´ heeft dat Feyenoord. En natuurlijk weet ik ook wel dat dit maar een klein deel is, maar als je het mij vraagt word dat deel steeds groter. Dit slaat helemaal nergens op! Ik heb er echt geen woorden voor, de ene dag staan ze op het hofplein te klagen dat er geen geld is en dat het bestuur weg moet weet ik het allemaal. En de andere dag gaan ze een beetje de hele voorbereiding van hun eigen club in de war schoppen door een beetje met een paar Engelsen die je nog nooit gekend of gezien hebt te staan lopen vechten.

9 juli 2011 om 11:58

wel zielig dat een ajacied probeert uit te leggen hoe het zit.. JIj hebt echt geen idee wat er speelt onder de supporters dus kom ook niet met dit onzinverhaal, want het raak kant noch wal. Probeer aub alleen te reageren als je op de hoogte bent van de Feiten!

Heb wel respect voor de meeste reacties hier. Gedeeld Off-topic, maar al was er zoiets in Turkije aan de hand, zouden mensen roepen van ''wat zielig, gaan ze eindelijk weer een Europees duel spelen, gaat die weer niet door'' Dat soort kinderachtige reacties zie ik door de Turken te vaak, ook hier. Voelde dat dit wel even kwijt moest want de niveau is dalende op VZ. Verder natuurlijk vervelend voor Feyenoord, maar hopelijk kunnen ze met een Duitse ploeg, misschien, nog een oefenwedstrijd regelen. Ook altijd mooi.

Ik heb me gewoon geregistreerd omdat sommige reacties kant noch wal raken,
Ten eerste, waarom onderscheiden mensen ''harde kern'' en normale supporters?
Er zijn zat mensen die bij de harde kern die evenveel gevoel hebben voor de club als de voor jullie normale supporter, alleen uiten zij zich meer op een andere manier. De meeste hebben ook geen besef wat voor tijd mensen steken in zo'n club, ook de ''harde kern''. Daarbij zijn er ook zat mensen van de ''harde kern'' die elke wedstrijd bezoeken, die Feyenoord overal volgen, daar kunnen menig supporters nog een puntje aan zuigen. Kwa uitsupporters in Nederland is het echt een drama op een paar clubs na. en die praat dat ze alleen voor negatieve dingen zorgen zoals rellen en om spelers zeiken is niet waar. En mensen die zich onveilig voelen bij de kuip, zijn gewoon aanstellers, wanneer zijn er voor het laats rellen geweest bij de kuip, als je op het voorplein met rookpotten staat zijn er al rellen volgens de media. En het feit dat mensen zeggen dat de harde kern geen supporters zijn, mensen die lekker naar Feyenoord of een andere club willen kijken, dat zijn toeschouwers. Mensen die hun leven voor Feyenoord geven, zoveel tijd en geld in de club steken, met o.a.. de harde kern maar ook zat normale mensen,dat zijn supporters. En niet de betweters die alleen de media volgen, want ik loop al wat jaren mee bij Feyenoord, en er is een groot verschil tussen media en realiteit.
En dat die mensen ook nog debielen worden genoemd, tussen die groepen zit veel meer dan rellen, veel meer positieve dingen, maar dat begrijp je pas als je die mensen beter leert kennen, en niet als je allemaal achter je tv zit de media zit na te praten. En dan zie ik ook nog reacties, de column van Johan Derksen bla bla, die heeft op het gebied Feyenoord supporters al zo vaak de plank mis geslagen, die is niet meer serieus te nemen.

Ik vind het vreemd dat sommigen de harde kern als hooligans tekenen. Dat je een die hard fan bent hoeft niet te betekenen dat je ook relt.

Verder vind ik deze dreiging overdreven. Elke debiel kan op een site een bericht plaatsen dat er rellen komen. Degenen met een stadionverbod kan je alsnog de deur wijzen, met of zonder kaartje.
Ik hoop in ieder geval voor de mensen die alles al geregeld hebben, dat er nog een positieve draai aan komt in wat voor vorm ook.

En nog een ding, er zijn landen waar de supporters elkaar doodschieten, steken en meer, en dat heb ik gelukkig de laatste jaren niet meer gehoord in Nederland dus zo erg is het hier niet.

Het besluit om Feyenoord met zijn grote supportersschare niet toe te laten in het noorden van Engeland is genomen door de clubs in overleg met de Engelse politie. De Britten zijn geschrokken van het feit dat Feyenoord niet met een paar honderd maar met een paar duizend aanhangers de oversteek wilde maken. „In Engeland wordt de politie-inzet betaald door de clubs. Het is puur een financiële kwestie van de clubs in Engeland. Daar kunnen wij verder niets aan doen,’’ zegt Eric van Dorp, voorzitter van de supportersvereniging van Feyenoord.

Dit heeft niks met hooligans te maken! Echt weer een schande dat het Legioen wordt benadeelt en in een verkeerd licht wordt gezet! Er zouden gewoon teveel Feyenoorders komen en de Engelse clubs wilde dat niet betalen!

zoals iemand al zij.
Er staat nergens dat het feyenoord hooligans zijn.

Alvast een meting voor volgend seizoen?

De spelers overschatten zich zwaar. Ze hadden Been nooit zo moeten lozen. Die knulletjes moeten eens naar zichzelf kijken ipv de trainer de schuld geven.

14 juli 2011 om 13:11

Ja misschien wel, Veendam maakt een goede kans op promotie . Been wordt ook door veel mensen verschrikkelijk overschat. Tuurlijk ligt het ook aan de spelers, maar Been was ook gewoon geen goede trainer. Vooral het feit dat spelers amper vooruitgang boekten (waar je dit wel verwacht van zo'n jonge selectie) is hem aan te rekenen. De spelers moeten zich nu onder een andere trainer wel gaan bewijzen natuurlijk.

14 juli 2011 om 18:53

Helemaal gelijk. Dit is een kopie van de gebeurtenis met Gert-jan, ook een prima coach, maar toen had je weer die ouwertjes die zeken, nu zijn het al die jonge spelers die het niveau gewoon niet aankunnen.
Ja ik ben Feyenoorder, maar ik zie m'n club dit jaar weer 10e of misschien nog lager eindigen.

Leuke nieuwe tegenstander gevonden in Veendam. Qua niveau wel iets minder dan Hull of Barnsley, maar dat is met de huidige situatie niet zo erg denk ik. Hoop wel dat dit wel doorgaat, Veendam supporters hebben toch niet echt een goede reputatie.. .

Achja dit zal ook wel niet veel voorstellen maar wel een leuke tegenstander beter dan al die Amateur clubljes. Weet iemand of ze nog een oefenduel proberen te regelen of is die met Malaga de zogenaamde topper voor Feyenoord van de oefenduels of wordt er na veendam nog een tegenstander van een beetje formaat gestrikt?

14 juli 2011 om 13:42

Malaga is wel een nette tegenstander hoor, zie ze dit seizoen met alle aankopen toch wel minstens top 5 eindigen. Vind het ook wel leuk om van Nistelrooy en Mathijssen weer eens terug in Nederland te zien. Ik denk niet dat er nog een tegenstander van formaat wordt gestrikt helaas.

14 juli 2011 om 13:43

oke ja Malaga is zeker van een hoog niveau al is het een oefenduel hier kan Feyenoord wel laten zien of ze wat kunnen tegen een goede tegenstander. Ook handig voor Malaga dit natuurlijk om alle nieuwe spelers uit te proberen. Maar wat je zegt leuk dat die 2 nederlanders even terug keren naar Nederland tegen Feyenoord.


Eigenlijk zou feyenoord juist trots moeten zijn. Er zouden zo veel supporters meegaan dat Engeland dit neit aandurfde

Hulde AAN Feyenoord

Dat het Legioen na zo'n rare tijd gewoon achter de club blijft staan

14 juli 2011 om 13:40

Echt he, in plaats van dat eeuwige zwartkijken in Nederland (vooral naar Feyenoord) kun je ook gewoon eens een compliment maken aan het Legioen, dat ondanks alles Feyenoord overal en altijd blijft steunen.

Ik snap niet hoe het kan dat Sporting club de Portugal gisteren in NL was en dat ze slechts tegen een amateur team aan het oefenen waren, evenals Feyenoord diezelfde dag tegen FC Horst. Waarom geen Sporting vs Feyenoord, dat was toch veel beter geweest voor iedereen.

En nu dan Veendam... pff sorry hoor maar dit slaat ook nergens op.

14 juli 2011 om 14:33

Laten we het voorlopig nou maar eens rustig aan doen, we beginnen tegen de amateurs, zoals jij al aangeeft bijvoorbeeld FC Horst, en naar mate de voorbereiding verder loopt, tegen een hoger niveau voetballen. Er zal eerst nog tegen FC Dordrecht geoefend worden, dan tegen Veendam. En met het vertrek van bepaalde speler, de situatie rond Been en alle andere zooi is het gewoon even kijken hoe we het uberhaupt tegen een Jupiler League club doen ..

Van FC Horst 11-0 is even leuk, maar nu maar eens kijken hoeveel we er tegen Veendam maken.

Echt jammer voor Feyenoord dat het niet doorgaat Hull City en Barsnley zijn goede oefeningen voor Feyenoord om tegen te oefenen maar dan nog een oefen wedstrijd tegen Veendam is wel wat mindere concurentie als Hull City en Barsnley.

Waarom kunnen ze geen betere clubs vinden dan amateurclubs, of eerste divisie clubs, met alle respect naar die clubs.

veendam is beter als niks toch maar ik zit met vliegtickets en hotelovernachtingen te kijken
heb feyenoord gebeld die zeiden dat ik maar barnsley moest bellen die zeiden dat ik de vliegtuigmaatschappij moest bellen en die zeiden weer dat ik feyenoord moest bellen dus ja ik kan er weer naar fluiten ik heb vorige week woensdag tickets geboekt en vrijdag was t nieuws dat t niet doorging klote zooi

Nee goed geregeld dit, weer een tegenstander van formaat! Hier hebben we toch niks aan? Ik herinner me vorig jaar nog dat we tegen Aston Villa speelde tijdens een trainingskamp, dat maakt indruk op die jonge gasten. Moet zeggen dat ze daar ook echt indruk maakte.. Vind het jammer hoe dit dan weer wordt opgelost en nog erger vind ik hoe er met de supporters wordt om gegaan.

14 juli 2011 om 21:44

Wen er maar vast aan want met deze selectie van over het paard getilde talenten en twijfelaars van Excelsior is Feyenoord na RKC degradatie kandidaat nummer 2. Een beetje meer respect voor JL clubs zou op zijn plaats zijn want Feyenoord is helaas allang geen top club meer.

15 juli 2011 om 10:54

Een beetje respect voor JL clubs zou op zijn plaats zijn, moet jij nodig zeggen wat betreft Feyenoord. Wat een neerbuigende reactie, zeker vergeten dat Feyenoord het jaar daarvoor 4e werd? Ik denk dat Feyenoord een hoop mensen kan verbazen, ik wacht op betere tijden zodat we mensen zoals jou en alle Feyenoord haters de mond kunnen snoeren. Ik ben gewoon zeer teleurgesteld hoe er met dit is omgesprongen, fans keken er naar uit om naar Engeland te gaan en vervolgens krijgen ze dit te horen en zijn ze verplicht naar hun hotels te gaan, voor niks eigenlijk. Hier moet echt wat aan gebeuren.

15 juli 2011 om 11:52

Ik ben helemaal geen Feyenoord hater, sterker nog ik vind deze teloorgang zeer triest. Ik vind het jammer dat een topclub die zoveel heeft betekend voor het Nederlandse voetbal door structureel wanbeleid de afgelopen jaren de vernieling is geholpen. Maar wat ik ook jammer vind is dat de supporters van deze club nog steeds denken dat Feyenoord nog steeds een topclub is. Zeker wel op basis van historie wel, maar op basis van de laatste paar jaren en de huidige situatie zeker niet meer.

De denigrerende reactie op een club als Veendam vind ik daarom niet gepast en dat heeft mijn reactie opgeroepen...

Overigens ben ik echt van mening dat Feyenoord op dit moment een zeer matige selectie heeft. Ik vind dat de talenten overschat worden en ik twijfel echt of de spelers van Excelsior die vorig jaar zijn gedegradeerd Feyenoord vooruit helpen. Dat plus het vertrek van Castaignos, Wijnaldum en mogelijk van Fer maakt dat ik echt denk dat Feyenoord linkerrijtje speelt.

Jammer dat het zo moet. Als al die hooligans zich nou eens gedragen voortaan, is alleen maar beter voor de club. Oefenen tegen Veendam is toch wat anders.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren