Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Geïnteresseerde Eredivisie-clubs zien Schreurs voor Willem II kiezen

Laatste update:

Willem II blijft druk bezig met het versterken van de selectie. De degradant haalde Donny de Groot, Danny Guijt, Robbie Haemhouts en Hans Mulder al naar de club en heeft zich nu ook versterkt met Danny Schreurs. De aanvaller van FC Zwolle was ook in beeld bij VVV-Venlo, De Graafschap en ADO Den Haag, maar wilde niet langer wachten en koos voor Willem II.

Eenvoudig was die beslissing niet, benadrukt de 23-jarige Schreurs: “Ja, het was een moeilijke keuze. Ik wilde gewoon heel graag in de Eredivisie spelen. Toch moet je op een gegeven moment de knoop doorhakken”, zegt hij in Voetbal International. “Bij Willem II staat een elftal dat mee gaat doen om de titel en volgend jaar weer in de Eredivisie wil gaan spelen.”

“Ik kan een belangrijk onderdeel van dit elftal worden”, vervolgt Schreurs. “Mijn Eredivisie-droom is niet veranderd. Daarom moeten we dit jaar met Willem II zien te promoveren. Ik ga wel gewoon in Tilburg wonen, maar het is fijn de mensen om wie ik geef dichter bij me in de buurt te hebben. Ik kan niet wachten op de seizoensstart.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dat is eem uitstekende transfer voor Willem II. Schreurs is mij toch in positieve zin opgevallen afgelopen seizoen, is wel een speler met potentie. Ook knap dat Willem II hem van een( denk ik) concurrent voor de titel kan halen en dat ze hem voor de neuzen van de Eredivisieclubs hebben weggehaald.

18 juni 2011 om 17:51

Schreurs is een perfecte speler die ik erg ga missen bij de club maar schreurs is ook 1 van de redenen dat Zwolle geen kampioen is geworden. Toen het er om ging stond hij er niet en werden 100 kansen gemist. Maar zoals ik al zeg als hij in topvorm is kun je veel plezier beleven aan hem.

Dat ze hem bij de concurrent weggehaald hebben heeft er puur mee te maken dat zijn contract afgelopen is en Danny niet gereageerd heeft op zijn aanbieding waar Zwolle zijn conclusies uit getrokken heeft. Hij zal dus bij Willem 2 meer verdienen of sportief een verbetering zien.

Zinloze transfer eigenlijk voor Schreurs.

FC Zwolle doet echt niet onder voor Willem II hoor. En daarnaast, zoveel heeft Willem II financieel niet meer te bieden.

18 juni 2011 om 17:54

Het verschil tussen Willem 2 en Zwolle er toch wel. Ik bedoel Willem 2 heeft al jaren in de eredivisie gespeeld en speelt nu aankomend seizoen in de JL. Zwolle heeft een goed team die weinig onder zal doen voor Willem 2 maar ik als Zwolle supporter durf wel toe te geven dat Willem 2 een stap hoger is.

18 juni 2011 om 18:01

Willem II is een van de toonaangevende clubs in Nederland. De allereerste kampioen van het betaald voetbal en hofleverancier van bekende voetballers.

Ik zie Willem II komed seizoen weer promoveren. Ze zijn op de goede weg door Nederlandse spelers aan te trekken. Er wordt daarnaast goed op de centen gelet. Tegen dure spelers wordt ''buiten buiten'' gezegd en kunnen vertrekken. En ervaren spelers worden binnengehaald. Ik denk dat ik volgend jaar weer een shirtje van Willem II koop. Mijn oude shirt is een beetje vies geworden. Ik heb al zin in het nieuwe seizoen.

Dit is mijn club, mijn ideaal, volgend jaar pakken wij de schaal!!!

18 juni 2011 om 18:09

toonaangevend vind ik ook weer overdreven maar goed als je supporter van de club bent dan begrijp ik dat jij dat zo voelt Ik denk dat Willem 2 zeker in de top van de JL mee gaat draaien maar of ze ook zo makkelijk weer naar de eredivisie zullen gaan ben ik benieuwd om. Het spel in de JL is anders als in de eredivisie.

Ik hoop uiteraard dat Willem 2 geen kampioen zal worden maar mijn club maar ben zeer benieuwd. Overigens hebben ze voor JL begrippen wel dure spelers, als je kijkt dat ze eredivisie clubs en Zwolle aftroeven met Danny Schreurs, dat ligt puur aan de centen die hij krijgt. 1 ding is zeker jullie zullen dit seizoen meer gewonnen wedstrijden zien dan dat jullie vorig seizoen zagen

18 juni 2011 om 18:53

Ik gun Willem II het beste maar ik zie ze komend voetbalseizoen nog niet kampioen
worden.want de eerste divisie is moeilijker dan men denkt.en reken maar dat iedereploeg Willem II kan verslaan want de verschillen zijn zo groot niet daar.
en het is maar afwachten hoe de nieuwe aanwinsten het gaan doen.

18 juni 2011 om 18:04

Trainer Langeler heeft Schreurs regelmatig op de bank gezet bij Zwolle. Logisch dan dat hij kiest voor Willem2. Willem 2 is ook een wat grotere club dan Zwolle en hoort eigenlijk gewoon in de eredivisie te spelen. Danny veel succes in Tilburg! In Sittard hopen we ook nog altijd dat je een keer terug komt. Alleen al vanwege dit fraaie doelpunt in de derby tegen Mvv
http://www.youtube.com/watch?v=1oe2-f-xsds

De eerste aankoop waarmee je na eventuele promotie je in de eredivisie kan laten zien. De rest zijn nuttige JL spelers. Jammer dat ie niet voor ons gekozen heeft. Wij hebben maar 1 missie en dat is 17de worden

18 juni 2011 om 20:24

volgens mij bedoel je 16e,toch?ik bedoel maar.. ik ben fct/fan en hoop dat we komend seizoen 1e worden,dat mag toch?ruud Brood is zn club trouw gebleven met succes!!!

18 juni 2011 om 21:00

16 of 17de maakt niet veel uit. NC halen is het doel

Iedereen die Danny heet mag naar Tilburg komen!

Hij zegt wel dat Willem 2 volgend jaar voor het kampioenschap gaat, maar Zwolle niet dan?

18 juni 2011 om 17:24

Donny, Danny en Danny haha, wie verzint het ook weer he. Inderdaad ik verwacht dat FC Zwolle volgend jaar weer voor het kampioenschap gaat spelen, alhoewel ik vraag me af hoe goed de good-old´s Van der Haar en Slot volgend jaar nog zijn, want als die net zo beroerd spelen als de laatste play-offs wedstrijden gaat FC Zwolle echt niet mee doen om het kampioenschap.

18 juni 2011 om 17:29

FC Zwolle speelt in de Eredivisie he vanaf volgend jaar. Ik verwacht dat ze strijden tegen degradatie.

18 juni 2011 om 17:34

Nee, Zwolle speelt gewoon Jupiler maat! Veloren in de Play-offs

18 juni 2011 om 17:39

onder welke steen heb jij gelegen?

18 juni 2011 om 17:48

Ook hier doet het nog pijn dat het niet gelukt is hoor maar je mag nu je ogen wel open doen :P ze spelen nog steeds in de JL haha.

18 juni 2011 om 17:56

Van der haar speelt niet meer bij Zwolle, hij moest 50% van zijn loon inleveren bij een nieuw contract. Verder is het beste van Slot ook wel af, dit is ook 1 van de spelers waarbij het goed liep toen er geen druk was en slecht toen er druk op kwam te staan. Ben benieuwd naar volgend seizoen Zwolle heeft zich in ieder geval goed versterkt. Wie ik het meest ga missen is Botteghin

18 juni 2011 om 20:29

Mijn zoon heet Danny en speelt in het 5e van Enschedese Boys,hij is spits maggie ook bij jullie in het eerste spelen?dan stap ik nu in de auto en kom hem brengen,nee ik snap je en wens jullie veel succes,en dan kun je het spandoek,vaarwel beenham in de prullenbak stoppen,als je begrijp wat ik bedoel.

18 juni 2011 om 21:26

Kom maar! Je kan nooit teveel Danny's in je team hebben :D. Helaas zit ik niet in het bestuur. Als 5e klasser zal die vast en zeker niet slechter zijn dan de andere spelers van Willem 2.

Het is niet vanzelfsprekend dat Willem2 zomaar even promoveert, zie Sparta.
Maar Schreurs is wel een speler die goed voor de JPl is. Dus Willem2 heeft een versterking zo lijkt het.

Ik vind het maar een matige voetballer, ik heb hem de laatste play-offs wedstrijden in actie gezien maar als je hem dan naast Wildschut legt, is Scheurs gewoon een lachertje. Ik zou als eredivisieclub die Wildschut maar eens gaan bekijken, misschien is dat wel wat voor Rkc nu Boerrigter weg is, zou het in mijn ogen een uitstekende aankoop zijn.

18 juni 2011 om 18:10

Dat is het probleem nou juist bij Rkc, schreurs was transfervrij, Wildschut kost geld, en dat laatste ontbreekt nou net in Waalwijk

Eindelijk is Willem II weer bezig een Nederlands gezicht te krijgen, al die verschillende nationaliteiten hebben weinig tot zeg maar niets opgeleverd. Het is te hopen dat Swinkels ook blijft en dat er een goeie Nederlandse keeper bijkomt dan komt Willem II weer snel terug op het hoogste niveau. Vooral Schreurs is voor eerstedivisie begrippen een top aankoop daarnaast is Donny de Groot elke seizoen goed voor minimaal 20 goals.

18 juni 2011 om 18:16

Een Nederlands gezicht is belangrijk. Beter dan al die vreemdelingen legioen die we gehad hebben met spelers als Pressel, Strihavka, Lampi en al die andere exoten.
En Lars Hutten moeten ze ook verkopen. Die kan nog niet eens met een 6e klasser mee.

Deze nieuwe spelers kennen allemaal de Toto Divisie. Dat is precies wat we nodig hebben.

18 juni 2011 om 18:24

Blijft Lasnik eigenlijk of mocht die transfervrij vertrekken?

18 juni 2011 om 18:29

Dat weet ik niet. Dat is best onduidelijk. Volgens mij heeft hij tot 1 juli een contract. Maar wat er verder in staat is erg onduidelijk.

18 juni 2011 om 18:32

Lasnik gaat naar NAC dacht ik gehoord te hebben.

correct me if i'm wrong

18 juni 2011 om 18:32

Oke want als die vertrekt dan is dat wel een aderlating. Persoonlijk zou ik Swinkels wel bij mijn cluppie willen zien, dat is echt een beest achterin

18 juni 2011 om 18:35

NAC is wel geinteresseerd in hem. Maar er is nog niks officieels.

Swinkels moet blijven. Hij kan een echt clubicoon worden zoals John Fleskens.

18 juni 2011 om 18:42

Ik denk wel dat Lasnik voor 1e divisie begrippen een te hoog contract heeft en dus zal wegmogen. 1 en 1 is 2 lijkt mij voor Nac. Ik ben wel benieuwd naar het komende seizoen, ze zullen toch moeten proberen om direct terug te keren op het hoogste niveau anders gaat het een lastig verhaal worden.

18 juni 2011 om 18:55

Lasnik mag tot 1 juli transfervrij weg, na 1 juli moeten geinteresseerde clubs een transfersom betalen, de vraag is dan wat Willem II doet, want hij drukt toch op de begroting met zijn salaris, (al gaat die wel naar beneden door de juup) dus mogelijk kan hij ook transfervrij weg na 1 juli, alleen al om op salariskosten te besparen
Maar volgens mij wil hijzelf niet meer naar NAC ivm het financiele plaatje daar, geloof dat 1860munchen ook al interesse had in hem

18 juni 2011 om 18:57

@satesaus, Lasnik mag weg van willem II en is in onderhandeling met verschillende clubs, NAC is de kandidaat met de beste papieren om hem in te lijven, maar omdat hij verdere opties nog wilt openhouden heeft hij nog niet zijn ja woord gegeven

18 juni 2011 om 19:11

Lasnik heeft een aanbod van NAC afgeslagen, hij gaat waarschijnlijk naar 1860 Munchen.

Gaat goed daar in Tilburg!
Al 5 hele goeie aankopen. ik denk dat ze zeker mee bovenin zullen draaien.
Nu nog een aantal talenten erbij en het is klaar!!

maar ik denk dat er nog wel meer spelers voor Willem2 kiezen. Daar ligt een goeie basis met Streppel en van Hintum!

Matige voetballer. Mist ongelooflijk veel kansen, niet veel oog voor medespelers. Gezien zijn geestelijke gesteldheid voetbalt hij naar zijn mogelijkheden, doet dit prima. Maar hij moet niet naar de Eredivisie, Dan moet hij eerst stappen zetten in de Jupiler League.

Strik erom en weg ermee! Ben er niet rouwig om dat ie weg is!

Waarom gaat hij van Zwolle naar Willem II? Ik denk dat Zwolle volgend jaar meer kans maakt op promotie, dan Willem II. Tja, Schreurs was volgens mij best wel geliefd bij het Zwolle publiek die hem wel vaker ''messi Schreurs'' noemden. Ik vind hem niet zo heel goed, misschien wel beter hij hij weg is. Alleen snap ik niet wat hij met deze transfer wilt bereiken..

18 juni 2011 om 18:38

Zwolle heeft veel kans op promoveren dit jaar. Ik zou hun ook meer kans geven als Willem II de zelfde selectie behield. Maar ze hebben erg veel nieuwe spelers gehaald. Ze hebben bijna een compleet nieuwe selectie. Er zitten ook redelijk goede spelers tussen zoals Schreurs. Ik ben wel erg benieuwt hoe ze het doen volgend jaar.

18 juni 2011 om 21:35

En waarom heeft Zwolle dan veel kans? Veel sterkhouders van dit seizoen zijn vertrokken, Schreurs (heeft toch veel gescoord), Van der Haar (was door zijn ervaring erg belangrijk), Botteghin (commentaar overbodig), waarschijnlijk Ars (topscorer). En wellicht vergeet ik er nog wel een. Ik denk dat Zwolle komend jaar een middenmoter is en echt geen kampioenskandidaat.

Willem2 daarentegen is voor mij de topfavoriet. Ze versterken zich ten koste van directe concurrenten. Erg slim en goede spelers.

Willem II is zich goed aan het roeren op de transfermarkt.
Allemaal goede spelers voor de Jupiler League en ze gaan zeker meestrijden om het kampioenschap.
Als ze promoveren volgend seizoen, dan kan er ook weer afscheid worden genomen van deze spelers, want geen van deze spelers kan het niveau van de eredivisie aan.
Deze spelers zijn echte JL voetballers.

prima aankoop van willem 2, bevalt me wel dat ze nu tenminste nederlanders halen

willem 2 was zo slecht afgelopen jaar terecht in dat opzicht dat ze uit de eredivisie zijn maar nu hebben we rkc er voor terug gekregen en waarmee die het ooit beter moeten doen dan willem 2?? word een triest verhaal denk ik
dan is mijn conclusie dat willem 2 er beter in had kunnen blijven omdat die toch meer potentie hebben voor de eredivies dan rkc op langer termijn

Mits er een goede keeper bij komt (meul van Cambuur wordt genoemd) en een nieuwe linksback doe je gewoon mee om de titel. Spelers als van Zaanen, Hakola, Wochiekowski, Perreira niet eens meegeteld. 1 ding is zeker: we doen mee om het kampioenschap.

Nieuwe Keep
Gravenbeek
Biemans
Swinkels
Nieuwe LB
Mulder
Ippel
Schreurs
Haemhouts
Guijt
De Groot
18 juni 2011 om 17:41

aan de groot heb je niet veel als die niet bediend gaat worden met zn hoofd.is bij ons geslaagd dankzij boerrigter. bijna alle goals waren met het hoofd

18 juni 2011 om 21:36

Alleen jammer dat Meul geen topper is. Ik vind het maar een matige keeper. Aan de andere kant, het kan gauw beter dan wat er afgelopen seizoen heeft gelopen.

inderdaad raar dat hij voor ons kiest IPV Rkc,vvv,de graafschap of den haag. denk dat het V Hintum en Streppel zijn met een goede babbel. ik ben eindelijk weer trots op mijn club die z'n oude gezicht weer terug krijgt!

keeper
Gravenbeek
Biemans
Swinkels
Van Beers
Mulder
Ippel/Guijt
Schreurs
Haemhouts
Pawel wotjec
De Groot

mooi voor hem, en Zwolle heeft al een vervanger.

Trouwens is er al wat meer bekend over de samenwerking tussen Fc Zwolle en Real Madrid?

Lijkt mij sterk, maar als het waar is Een linkje.

http://m.destentor.nl/news/deventer-eo/700232/1271...

18 juni 2011 om 17:39

Konterman heeft namens FC Zwolle bevestigd dat ze bijna rond zijn, ga er maar van uit dat het klopt.

18 juni 2011 om 20:24

Dat zou dan briljant zijn... 1 of 2 spelers op huurbasis van Real naar Fc Zwolle is nooit verkeerd

18 juni 2011 om 21:37

Tja, Real Madrid 4 is toch altijd beter dan eigen spelers uit Nederland....

19 juni 2011 om 13:55

Doe niet zo jaloers man..

http://m.destentor.nl/news/deventer-eo/700232/1271...

schreurs kan geweldig zijn, maar kan ook veruit de slechtste van het veld zijn, helaas was hij dat bij ons de laatste 4 maanden....

Dat is een prima club voor Schreurs. Het is geen Einstein dus een goede Eredivisie speler zal het nooit worden. Wel denk ik dat hij niet zou misstaan bij een degradatiekandidaat in de Eredivisie. Dus mocht Willem II promoveren kunnen ze met hem door, mocht het huwelijk matchen. Denk voor beide partijen op dit moment de beste keus.

Dit is toch wel verrassend hij wilde graag naar de eredivisie en kon daar ook heen.
Goede aankoop voor Willem II overigens heeft zeker zijn kwaliteiten en kan het eredivisie-niveau denk ik ook aan.
Hoop dat ze weer snel kunnen promoveren is toch wel gewoon een club die in de eredivisie thuishoort.

Ik ken deze speler niet, maar ik heb gehoord dat hij toch wel talentvol is. Ben benieuwd.

Ik dacht eigenlijk dat het qua aanvallers en middenvelders bij Willem II nu wel genoeg bezet was en hoopte eerder op een nieuwe centrale verdediger en een of twee keepers. Gezien het dramatische aantal tegengoals vorig jaar lijkt me dat toch echt de grootste prioriteit.

Voor volgend jaar is nu door het grote aantal goede middenvelders 4-4-2 denk ik de beste optie:

??
Gravenbeek
Biemans?
Swinkels?
Van Nuland
Ippel
Mulder
Guijt
Haemhouts
De Groot
Wochiejovski
18 juni 2011 om 18:04

in een 4-4-2 zal de groot weinig doelpunten maken. Hij is zo wendbaar als een mn oma van 80. Je zzal hem echt met het hoofd moeten bedienen

18 juni 2011 om 18:09

Ja, daar zit wat in, maar ik denk ook wel goed als aanspeelpunt die snellere spelers om hem heen (bijvoorbeeld Wochiejovski, Schreurs of Janga) of opkomende middenvelders kan laten scoren.

Ik denk dat Danny zijn eigen beperkingen kent. Hij is bang dat hij in de eredivisie door het ijs zal zakken. Wel evengoed goede aankoop van Willem II. Hij zal, mocht Willem II promoveren, volgend jaar wel weer kiezen voor een Jl-club en wel weer terugkeren naar het zuiden, MVV of Fortuna.

Denk dat dit een hele goede transfer is voor Willem Ii.
Hij maakte vorige seizoen in de Jupiler League een hele goede indruk op me en hij was menig wedstrijd de smaakmaker bij Fc Zwolle, net als Michael de Leeuw was het ook voor hem wachten op een mooie transfer naar waarschijnlijk een club die in de onderste regione van de Eredivisie speelt. Maar uiteindelijk is het dus Willem II geworden en ik denk dat het voor de club een prima versterking is om binnen een jaar weer terug te keren naar de Eredivisie.

Schreurs was dit seizoen één van de smaakmakers bij Zwolle, maar verspeelde met zijn club het zeker lijkende kampioenschap aan RKC Waalwijk. De aanvaller leek zelf alsnog op weg naar de Eredivisie.
'bij Willem II staat een elftal dat mee gaat doen om de titel en volgend jaar weer in de Eredivisie wil gaan spelen. Met Schreurs begint het elftal van de degradant toch een aardig gezicht te krijgen.

Ik hop dat Willem II gauw terug komt in de Eredivisie, het is een mooie club met aardig veel supporters! Ze horen in de Eredivisie te voetballen! helemaal vergeleken ploegen zoals Excelsior en Vvv!

18 juni 2011 om 18:15

Ach ja zo zie je maar weer, soms is het beter om een stapje terug te doen, ff alles weer op orde krijgen, als ze erin waren gebleven dan had het wederom een moeilijk jaar geworden, Willem II kan iig gezond terug keren naar de eredivisie over een jaar of 2 jaar (als ze het halen tenminste)

18 juni 2011 om 18:19

Goede reactie van een Ajacied. Willem II hoort er zeker in, net als clubs als Nac, Groningen, Utrecht en Vitesse enzo. Maar een jaartje op lager niveau is niet zo erg hoor. Ze hebben zelfs de toegangsprijzen verlaagd. Dus elk nadeel heb zijn voordeel. En dat voordeel is goedkopere entree.

De financien komen langzaam weer op orde. En er breken langzaam weer talenten door.

Willem II haalt stuk voor stuk verstandige spelers die hun tekortkomingen kennen en bewust kiezen om een tussenstap te maken. Ik heb meer sympathie voor zulke spelers dan voor spelers die meteen het hoogste willen en gruwelijk floppen, want hoeveel voorbeelden kennen we daarvan.

Leuke voetballer! We zijn zeker goed bezig voor het nieuwe seizoen! Nu nog 2 goede keepers aantrekken! Laat Babos maar komen!

Goede aankoop voor Willem 2. Sinds die kleine 'documentaire' over dat Danny de WK finale had gespeelt tegen Duitsland ben ik hem wat intensiever gaan volgen. En ja hij hoort gewoon bij de beste 5 spelers van de jupiler league op dit moment.

Daar snap ik nou niks van.
Ze hebben volgend jaar even veel kans op promotie. Dus waarom naar het andere team gaan dat waarschijnlijk promoveert. Erg jammer voor Zwolle, het is een redelijke speler.

Willem II doet het erg goed op de transfermarkt. Ze hebben bijna een compleet andere selectie. Ik ben wel erg benieuwt hoe ze het gaan dan.

Geweldig dit, begin voor het eerst weer trots op mijn club te worden qua aankopen. Geen slechte spelers meer bijkopen, maar gewoon spelers die iets van toegevoegde waarde hebben en al hebben meegedraaid in de eerste divisie. Heb er op deze manier het volste vertrouwen in! Heb zin in de seizoensstart!

Schreurs is een leuke speler voor een goed draaiend elftal. Wanneer een elftal minder draait dan is Schreurs nergens.

18 juni 2011 om 20:41

Mee eens, Buurman !

Denk, dat Willem II straks niet aan alle verwachtingen zal voldoen. Laat Sparta en Willem II maar lekker de favorierenrol krijgen, dan kunnen de andere clubs vryuit spelen...

18 juni 2011 om 21:40

Daarom is hij ook niets voor Zwolle, die hebben een zeer slechte 2e seizoenshelft gedraaid. En door alle veranderingen (vertrek van Botteghin, Ars, Schreurs, vd Haar etc.) zal het nu ook wel niets worden. Dus wat dat betreft is het goed dat hij gaat...

19 juni 2011 om 11:22

Grappig wist niet dat Ars al weg was? Misschien effe een primeur doorgeven aan VZ?

19 juni 2011 om 14:46

Nog niet, maar dat is een kwestie van tijd. Tenminste als je de media een beetje volgt. Hij zegt klaar te zijn met de JL en wil hogerop.

Ik weet de financiële situatie niet van deze club, maar ik weet wel dat nog niet zo lang geleden, Willem II er erg slecht voor stond. Het heeft er alle schijn van dat Willem II hoog inzet, en financieel nogal wat risico's neemt. Aangezien ze niet de meest goedkope spelers aangetrokken hebben.

Willem II moet nu wel promoveren, want als de club financieel nog zwak is, en niet zou promoveren, komt het zwaar in de problemen.

Aangezien Willem II wel een erg sterk team heeft (misschien wel het sterkste van de eerste-divisie, verwacht ik wel dat Willem II Hoge ogen gaat gooien! Ze zijn natuurlijk promotie kandidaat nummer 1 nu!

18 juni 2011 om 22:12

Valt reuze mee.

Willem II geeft maximaal 400.000 euro uit aan nieuwe spelers. (salariskosten wel te verstaan, transfersommen worden sowieso niet betaald).

Grootste deel van de selectie gaat weg, schuld wordt komend seizoen weer flink afgelost en de club is absoluut aan de beterende hand. Afgelopen seizoen is er zelfs een winst gemaakt van een ton of 2. Niet slecht dacht ik zo.

Willem II heeft zelf overigens de ambitie in 3 jaar te promoveren.

Ja, geweldige aankoop natuurlijk. Je haalt na de Groot weer een hoop goals binnen. En daar draait het uiteindelijk om. Het elftal begint nu echt vorm te krijgen. Moet ook wel, maandag is de eerste training al weer.

Alleen achterin is het nog matig bezet.

Basisopstelling >>>

AANKOOP
Gravenbeek
BIEMANS?
Swinkels
Linksback
Mulder
Haemhouts
Guijt
Schreurs
de Groot
Wojciecowski

Maar dan moet Biemans wel bijtekenen. Of van Mosselveld of van Hemert moet worden aangetrokken.

Linksback is overbezet, maar wel met twijfelgevalletjes:
- Pereira, maar die is eigenlijk geen echte linksback, maar een Vm.
- Livramento, afgelopen seizoen uitgeleend aan RBC en kon geen potten breken
- van Beers, uit eigen jeugd
- van Loon, uit eigen jeugd
- van Nuland, linksbenige technische centrale verdediger, die ook linksback kan spelen

Reserveopstelling >>>

AANKOOP
Mulder
AANKOOP
van Nuland
Linksback
Ippel
Vossebelt
Pereira
Sheotahul
Janga
van Zaanen
18 juni 2011 om 20:47

En hoe zit het met Swinkels dan is hij al weg?
Voor de rest moet Willem II veel spelers aantrekken want er zitten niet echt geweldige spelers nu in de selectie.

20 juni 2011 om 08:14

Kijk eens één post naar boven bij de basisopstelling. En volgens mij zitten daar genoeg 'geweldige' spelers bij voor de JL.

Een goed begin, Willem II moet helemaal opnieuw beginnen omdat ze om te beg,innen al veel minder TV geld krijgen. Met Scheurs, De Groot, Wojcikowski(hoe je het ook schrijven mag), Scheurs, Guijt, Haemhouts, Hans Mulder kunnen ze aan een goed elftal bouwen. Ze beginnen met een heel nieuw team en er moeten in de verdediging egt nog wat spelers bij komen, want met Swinkels en Biemans red je het niet, zeker als er 1 van de 2 uitvalt met een blessure. Ook moet er nog een nieuwe keeper komen want ze missen ook nog een goeie keeper die ze dit seizoen ook niet hadden. Ik geloof dat Willem II weer rechtstreeks terug kan komen, maar moeten er wel zoals ik al zij een keeper en 2 of 3 verdedigers bij komen. Willem II begint met een heel nieuw elftal, net als vorig jaar, toen vertrokken veel spelers transfervrij en toen maakten ze de fout veel nieuwe spelers te halen die uit het buitenland kwamen, ik verwacht dat ze zullen meedoen, maar met een gloed nieuw team dat net met elkaar speelt, word het wel moeilijk. Als ze snel op elkaar ingespeelt raken zullen ze wel kampioen worden met De Groot als doelpuntenmachine en Scheurs en Wojciekowski aan de zijkant.

En de spelers die dan nog overblijven:
- één van de linksbacks, waarschijnlijk van Loon. Want ik gok Livramento basis en van Beers back-up. Pereira staat als VM in reserveopstelling en van Nuland als CV in de reserveopstelling.
- Hutten (amc / AMR / AML / Ca)

Mooie selectie denk ik zo.

Wat er dus nog aangetrokken moet worden:
- eventueel vervanger voor Biemans
- reserve rechter centrale verdediger
- eerste keeper
- reservekeeper

En dan kunnen wij mee gaan doen voor de top 5. Dat is de doelstelling, daarmee ontlopen we de eerste play-off ronde. Maar ik denk dat we door de rest van NL al snel - samen met Sparta - tot de echte titelkandidaten worden gerekend. Zwolle, Cambuur, Volendam en GAE zullen 'slechts' als gevaarlijke outsiders worden gezien, want die hebben toch ook flink in moeten leveren. Fcdb, Helmond en MVV zullen de andere clubs zijn die voor een play-off ticket gaan strijden.

goede zet van de tilburgers. Weg met die 5e rangs buitenlanders die niets toevoegen en een hoop centen kosten.
nu nog een keeper.

chappeau voor marc van hintem hij weet allerlij ''top spelers'' voor de jupi naar willem 2 tekrijgen.
hebben dan ook veruit het beste elftal als streppel het aan het voetballen krijgt worden die zeker kampioen maar ja in de jupi kan je van iedereen verliezen

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren