Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Buitenlandse clubs informeren bij SC Heerenveen naar Assaidi’

Laatste update:

Oussama Assaidi ontpopte zich dit seizoen als smaakmaker van SC Heerenveen en het is niet ondenkbaar dat de aanvaller volgend jaar niet meer in de Eredivisie speelt. Volgens Omrop Fryslân zijn een aantal buitenlandse clubs geïnteresseerd in de Marokkaans international. Het is niet duidelijk om welke clubs het gaat, maar er zou bij Heerenveen zelfs al geïnformeerd zijn naar de status van het talent.

/

In januari stuurde VfB Stuttgart al scouts naar het Abe Lenstra Stadion om de vleugelaanvaller te bekijken, maar die interesse werd vooralsnog niet concreet. Daarnaast zou PSV Assaidi op het lijstje hebben staan om een eventueel vertrek van Balazs Dzsudzsák op te vangen.

De 22-jarige Assaidi begon zijn profcarrière bij FC Omniworld, het huidige Almere City. In de zomer van 2008 vertrok hij naar De Graafschap, waar hij een transfer naar Heerenveen verdiende. Dit seizoen produceerde Assaidi tien treffers in dertig competitiewedstrijden.

Oussama Assaidi is klaar voor een stap hogerop

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Anderlecht zal ook wel geïnteresseerd zijn in hem (vermits een transfer van Mertens, Vargas, De Bruyne weinig kans op slagen heeft). Hoeveel moet die kosten?

8 juni 2011 om 23:25

Anderlecht bood slechts 3,5 miljoen voor Mertens, dat is ook niet genoeg voor Assaidi vrees ik.

8 juni 2011 om 23:36

Ik denk dat Heerenveen dit geruchtje gewoon lekker zelf (mede) de wereld in helpt omdat de transfer van Dzsudzsak nog slechts een kwestie van tijd is. Ze willen gezien hun eigen belabberde financiele situatie gewoon even flink cashen.

9 juni 2011 om 08:25

En wat is daar mis mee R0binho???

Maar ff serieus, waarom zou Heerenveen dit zelf als ''gerucht'' de wereld in doen, Assaidi was hun betere speler afgelopen jaar en een publieks lieveling, help dit gerucht zelf de wereld in en de fans keren zich zo weer tegen het bestuur & dat is nu net iets wat die nieuwe voorzitter wil voorkomen..

8 juni 2011 om 23:34

psv moest voor 5,5miljoen betalen en nu er meer interesse is stijgt die prijs alleen.

9 juni 2011 om 00:08

Oké, dan moet Anderlecht al afhaken. Die gaan geen transfers boven de 5 milj € maken. (tenzij ze Kevin De Bruyne kunnen strikken, maar die kans is nihil)

Ik denk niet dat hij nog in Nederland te houden is, Ik zou er ook niet van schrikken als bijvoorbeeld Porto of Sevilla, Benfica, Villareal langs komt met een bod van 8 miljoen! Geweldige speler die eigenlijk nog een paar jaar in Nederland moet spelen om echt een constant niveau te behalen. Maar ik gun het hem wel hij heeft laten zien over hele aardige acties te beschikken, zou zomaar uit kunnen groeien in het buitenland tot een sensatie echt een publieksspeler!

9 juni 2011 om 00:14

Ben het helemaal eens met jou!
Afgelopen seizoen toch meerdere malen laten zien echt over talent te beschikken!

Ik denk trouwens dat deze interesse mede komt door zijn optreden van afgelopen zaterdag met marokko tegen algerije! Er zaten maar liefst 35 scouts op de tribune!

Hij speelde een puike wedstrijd!
Was continu gevaarlijk en scoorde nog een mooie doelpunt!

Zie hem persoonlijk graag bij PSV voetballen , kan de nodige creativiteit leveren waar het PSV aan ontbreekt en dan misschien als Wijnaldum komt hij op 10 en Assaidi op links en Lens op rechts en Toivonen als diepe spits.

Schaars dan op het middenveld naast Hutchinson en dan kijken of er nog ergens een rechtsback te halen valt zeker omdat Manolev niet wil verlengen.

8 juni 2011 om 23:15

Zou wel zonden zijn van Labyad en Reis mits hij terugkeert op zijn oude niveau, ik zou of Wijnaldum of Aissaidi halen en ik zou dan kiezen voor Aissaidi, maar aan de andere kant beetje brede bank is niet verkeerd. Zolang Toivonen niet op 10 speelt is het goed iig.

8 juni 2011 om 23:48

Reis laat ik bewust buitenbeschouwing omdat hij zeker tot November niet aan spelen toe gaat komen en daar kan ook niet opgerekend worden omdat het ook nog maar de vraag is of hij sowieso terugkeert op zijn oude niveau.

Labyad is een goeie , kan gaan voor de rechterkant en dan kan Lens ook in de punt spelen , er zijn dan meer opties , daar schorte het juist dit seizoen bij PSV aan , ze hadden weinig opties op de bank zitten en dan wel.

9 juni 2011 om 00:11

Het niveau van Reis is ook een vraag maar een belangrijkere vraag is of hij een nieuw contract aangaat bij psv...

On: Geweldige speler die ook bij Ajax zou passen maar helaas zijn de vleugels al overvol.

Nu moet de Nederlandse top interesse tonen voor deze speler! Geen enkele topclub in Nederland heeft een linksbuiten die beter is dan deze speler! Dat Ajax het niet zal doen omdat ze Boerrigter hebben zal me een worst wezen want deze jongen heeft veel meer talent en een beetje concurrentie op de flank is nooit mis. De topclubs moeten deze speler houden omdat hij gewoon een genot voor het oog is en hij een smaakmaker kan worden voor de eredivisie. Het zou zonde zijn als we zo een mooie speler om naar te kijken (met rendement!) naar het buitenland zouden laten vertrekken!

hij moet gewoon naar psv komen.

hij is de perfecte vervanger voor dzsudzack is technisch is nog jong dus kan met winst verkocht worden.

8 juni 2011 om 23:12

Dan moet Psv wat sneller onderhandelen.
Het is al even bekend dat Dzsudzsak weg zou gaan alleen moesten de puntjes nog op de i worden gezet. Tevens weet ik niet hoe het zit met de financiele steun dus dat zou ze wel tegen kunnen houden.
Het is te hopen voor Psv dat ze dat krijgen anders zou het best eens een rampseizoen voor ze kunnen worden

9 juni 2011 om 00:02

Verschil tussen een rampseizoen en kampioenschap vind ik wel wat ver gezocht.
Misschien een wat minder seizoen, maar zie ze echt niet zoals Feyenoord afgelopen seizoen in het rechter rijtje doen belanden.

9 juni 2011 om 01:31

Nee oke, rampseizoen is misschien ook wat zwaar uitgedrukt. Maar ik bedoel te zeggen dat als ze niet kunnen investeren, ze wss ook niet mee zullen doen om het kampioenschap

Deze man moet echt naar de Bundesliga gaan. Perfecte speler voor die competitie. Ze spelen daar zeer aanvallend, geven veel ruimte weg en vallen veel goals. Perfecte omstandigheden voor een speler als Assaidi

PSv moet nu meteen gaan handelen! Meteen naar Heerenveen toe en hem een contract aanbieden en kopen van heerenveen. Balasz is weg dus nu kan hij per direct komen. Ja, je moet er nog wel uitkomen etc maar denk als alles op alles word gezet je hem echt wel snel binnen kan halen.

8 juni 2011 om 23:20

Ik ben echt bang dat jullie de zelfde fout gaan maken met Amrabat. Ik gok dat Assaidi op dit moment net zover is als hij toen der tijd was. Die stap was eigenlijk iets te vroeg voor hem en dat vind ik nu ook voor Assaidi. Iedereen overschat hem op dit moment nog.

8 juni 2011 om 23:26

Assaidi is gewoon een heerlijke voetballer. Psv gaat eerst Wijnaldum proberen te halen. Wat ik moet geloven is dat prioriteit nummer1, ze kunnen hem voor circa 5mil ophalen.

8 juni 2011 om 23:45

Amrabat was ook een heerlijke voetballer, tot hij naar PSV ging.

8 juni 2011 om 23:48

Zo kan je elke speler wel met elkaar gaan vergelijken. Je vergeet wel 1 ding Assaidi komt van heerenveen vandaan, amrabat kwam (met alle Respect) van venlo vandaan.

9 juni 2011 om 12:12

Overschatte voetballer?
Hij is zo goed dat hij niet te vergelijken is met amrabat. Amrabat is een fysieke speler, waarvan ik wist dat hij het niet zou gaan maken.

Assaid heeft bewezen met het Marokkaanse elftal dat hij wel degelijk de kwaliteiten heeft om een topper te worden.

9 juni 2011 om 12:16

1 wedstrijd goed spelen is meteen het bewijs?
Ja helaas wordt hij overschat door iedereen, het is zonde om het te zeggen, omdat het een goede speler is. Maar hij is nog lang niet zo goed als Suli toen der tijd bij ons was.

9 juni 2011 om 22:10

hij heeft niet 1wedstrijd gespeeld. hij heeft bijna het hele seizoen mij overtuigd.
Assaidi is een veel grotere speler dan Amarbat.
Assiadi heeft het bij Heerenveen en het Marokkaanse elftal bewezen.
bij de Graafschap stak hij er al tussen uit. vond hem al heel goed daar.
Amrabat had 1 goed seizoen bij Vvv. meer niet.
als ik PSV was zou ik dit gelijk gaan afhandellen.
dit is gewoon de juiste vervanger voor Dzsuzsak.

8 juni 2011 om 23:28

Nou dan trek die knip maar als je nu naar heerenveen gaat, hetzelfde verhaal als in de winter met Dost, Heerenveen wist dat ajax flink wat geld had door de verkoop van suarez, dus gooien ze nog een paar miljoen op de verkoopprijs. dit gaat bij jullie nu ook gebeuren met de aankoop ban assaidi, psv heeft goed geld gevangen van Balasz, dus gaat de vraagprijs weer omhoog in friesland

8 juni 2011 om 23:30

haha! Prachtige reactie. Ben het jammer genoeg met je eens, heerenveen staat bekend dat het altijd hoge prijzen vraagt voor haar spelers. Ben bang dat je gelijk hebt.

8 juni 2011 om 23:44

correctie:

Elke club vraagt hoge prijzen voor haar spelers, zo werkt dat in de voetballerij.

Daarbij vroegen ze niet veel voor dost. Minder dan Elham. Maar ajax denkt altijd iedereen maar te kunnen krijgen voor praktisch niks.

8 juni 2011 om 23:47

Niet veel voor Dost? Sorry hoor maar 5/6mil voor een bankzitter is veel en veelste veel.

9 juni 2011 om 00:09

Hij heeft 3 gekost, een 5 jarig contract, waar overigens in vermeld stond dat Heerenveen ELK bod onder de 10 miljoen mag weigeren. Tevens kwamen ze op 4,8 miljoen uit, alleen rickie zat al aan de wijn bij de chinees en kon niemand meer bereiken. 4,8 miljoen voor een jonge talentvolle Nederlandse spits die een 5 jarig contract. Nee dat is niet veel dat is volgens marktconform. Ajax vraagt ook 5 miljoen voor hun bankzitter Elham.

9 juni 2011 om 00:14

Iedere club mag hoge prijzen vragen, zolang ze maar marktconform zijn, en dat is nou niet niet het geval bij sommige clubs. De meeste clubs moeten eens wat slimmer zijn en beter onderhandelen,
Julie weigeren om spelers voor een marktconforme prijs te verkopen, beter is een speler verkopen voor 4 miljoen of zo, en dan afspreken dat er nog 20 procent bijkomt bij doorverkoop van die speler, dan heb je alsnog je verlangde vraagprijs
Zou me overigens niet eens verbazen als Heerenveen 6 milj vraagt voor Assaidi, ook veel te veel maar goed

9 juni 2011 om 00:35

Dost heeft bij Sc Heerenveen helemaal niks bewezen. Dat is te danken aan ron jans. Je kan hem dan wel voor 3mil hebben gehaald maar als hij op de bank zit, weinig speelt dus amper goals heeft dan kan je nooit zoveel vragen. Totale onzin. 3mil lijkt mij meer op zijn plaats.

9 juni 2011 om 08:55

Ja dat denken jullie, maar dan snap je niet hoe het werkt. Heerenveen heeft zijn contract afgekocht die hij bij Heracles had. Vervolgens heeft hij een nieuw contract getekend en daarmee wordt hij meer waard, hoe je het went of keert.
Jullie kunnen het wel onzin vinden, maar dan snap je economie gewoon niet.
Het is een kwestie van vraag en aanbod. In zijn contract stond overigens een bedrag van 10 miljoen! Daar is Heerenveen dus al 5 miljoen onder gaan zitten. Dost is op moment net zo ver als Assaidi. Ze hebben net zoveel bewezen. Assaidi iets meer, maar niet extreem veel meer.

@ Afca013,

Als ajax wat slimmer was geweest hadden ze niet zo moeilijk lopen doen en Dost gehaald. Jullie hebben nog altijd een spitzen probleem. Maar nee ajax wou op voor een dubbeltje op de eerste rang, ondertussen de speler een beetje opstoken. Ja dat is handelen volgens de marktconform binnen ajax.

Wat ziet iedereen in die assaidi?
Natuurlijk speelt hij wel eens een leuke wedstrijd.
Maar ik vind het geen geweldige speler.
Heel wisselvallig.
De ene wedstrijd scoort hij als een malle en de volgende raakt hij geen peppernoot.

8 juni 2011 om 23:22

Precies vind ik ook 1 perfecte wedstrijd gespeelt tegen fctwente dat was het dan ook wel zon beetje denk dat hij mischien voor heerenveen wel een maatje te groot is maar buitenland komt denk ik te vroeg voor hem

Ik vind Assaidi nou helemaal niks voor de Duitse competitie, meer voor de Italiaanse en de Spaanse.
Overigens kan hij best nog wel een of twee jaartjes rijpen, in Nederland. Het is jammer dat wij al lorenzo Ebicilio, en Derk Boerrigter hebben, anders zou ik hem maar als te lief zien bij Ajax. Assaidi zou bij elk team in Nederland een gewenste versterking zijn. Hij is snel, heeft een goeie passeer beweging, met de juiste timing wat heel belangrijk is, goed inzicht, scorend vermogen, goeie pass en lekker schot. Hij kan ook op links op achter de spitsen spelen, jammer dat Assaidi voor Marokko heeft gekozen, hij had het Nederlandse luxe probleem nog wat luxer kunnen maken.

Ik zie Assaidi helemaal niet als de ideale opvolger van Dzsudzsak. En wel omdat hij rechtsbenig is. Bij Heerenveen krijgen ze een stuk meer ruimte op het veld en spelen ze ook vaak op de counter zodat Assaidi zijn actie kan maken. Maar normaal gesproken speelt PSV toch met weinig ruimte op de helft van de tegenstander. Dan lijkt me het toch beter als PSV een linksbenige vervanger haalt die de bal op maar voor kan geven in plaats van alleen maar naar binnen kunnen trekken en schieten. Daarom hoop ik op Tadic en niet op Assaidi, al zal ook dat moeilijk gaan worden.

8 juni 2011 om 23:31

Ben ik niet mee eens. Alsof PSV de enige club is die met weinig ruimte op de helft van de tegenstander speelt. Er zijn clubs die zelfs groter zijn dan PSV en nog veel minder ruimte zouden krijgen maar evengoed nog met spelers type Assaidi spelen en dat lukt prima.

Een geweldig talent waarbij het logisch is dat er aandacht voor hem komt in deze periode van transfees. Het zal moeilijk worden voor Heerenveen om hem in de ploeg te houden. Er wordt niks gezegd over de mening van Assaidi zelf maar het lijkt me niet meer dan logisch dat hij zich wil ontplooien bij een grotere club. PSV is een goed voorbeeld van zo een club en idd die zijn na t vertrek van Dzudzak dringend op zoek naar een vervanger. Of Assaidi een goede vervanger zal zijn weet ik niet maar het is iig een prima speler!

Ik ben benieuwd. Hij heeft in een interview aangegeven nog niet weg te willen en eerst een prijs te willen winnen met Heerenveen (europees voetbal is voor hem ook een prijs).
Misschien vind hij de fair-play prijs ook een prijs

8 juni 2011 om 23:26

Hij heeft allang te kennen gegeven dat hij graag naar psv toe wilt komen.

8 juni 2011 om 23:37

Klopt, maar kan/wil PSV ook betalen wat SC Heerenveen wil hebben?

8 juni 2011 om 23:45

Nee, als Assaidi meer dan 5mil is dan moet je ze bedanken en verder gaan. Psv heeft niet veel geld en dan moet je zeker niet al te veel gaan uitgeven voor een goede voetballer waarvan je niet zeker weet of hij hetw el bij psv gaat redden. Blijft natuurlijk altijd de vraag.

mooie speler, alleen ik vind Tadic nog een tikkeltje beter. (hoger rendement) Zal denk ook nog wat meer kosten dan assaidi.

8 juni 2011 om 23:55

Sowieso , Tadic heeft pas 1 jaar bij Groningen achter de rug en heeft nog een meerjarig contract liggen. Met een vertrekt van eventueel Matavz en Granqvist is het vrijwel ondenkbaar dat PSV Tadic kan halen.

9 juni 2011 om 00:11

Ik denk dat Tadic en Assaidi rond dezelfde prijs zitten. Beide nog een meerjarig contract. Beide nog jong en talentvol. Verwacht een prijs rond de 7 miljoen.

Ik hoop dat PSV hem haalt, als ze daarna ook nog Gomes en Schaars halen hoor je mij niet meer

8 juni 2011 om 23:28

haha. Schaars is zo goed als rond. Het is natuurlijk afwachten of Schaars en psv eruit komen maar dat verwacht ik wel. Schaars had al aangegeven graag naar psv toe te willen komen.

Psv wilt op dit moment als eerste wijnaldum proberen te halen, hij kost circa 5mil(las ik op psv twitter) dat word dus prioriteit nummer 1.

8 juni 2011 om 23:34

Wow, dat zou echt veel te veel zijn voor zo'n matige speler als Wijnaldum, af en toe speelt ie leuk, maar hij is zo wisselvallig. En zoals van der Gijp altijd zegt, hij heeft veel te veel gevaarlijk balverlies om in de as van het veld te spelen. Kunnen ze echt veel beter Schone voor 2-3 miljoen bij NEC ophalen.

8 juni 2011 om 23:36

@ Psv_expert

Ik heb zo'n vermoeden dat Feyenoord de prijs wat opdrijft wat betreft Wijnaldum. Een bericht dat PSV 14 miljoen ontvangt heeft vaak een prijsstijging tot gevolg. Daarbij komt dat Feyenoord Wijnaldum ook liever aan een buitenlandse club zal willen verkopen.

Overigens zal PSV nu snel moeten handelen. Assaidi zou een prima opvolger zijn en als je Wijnaldum haalt dan kun je Toivonen in de spits zetten. Echter ben je die 14 miljoen dan wel zo goed als kwijt. Schaars kopen is een slimme zet. Het is geen geweldenaar, maar zeker niet minder dan Engelaar en bovendien een koopje. Weet iemand waarom hij zo weinig kost?

8 juni 2011 om 23:44

@ hen_nie

Schaars kost zo weinig omdat hij zwaar op de begroting drukt. Elke maand dat hij er is dat is 1 teveel. Niet omdat hij een koekenbakker is, meer om het feit dat Az het bedrag met moeite kan ophoesten. Hij heeft een salaris van de tijd van Scheringa destijds, veel te veel voor het huidige salarissen schaal van Az.

Natuurlijk is Schaars dan een koopje voor psv, 7 ton is natuurlijk heel weinig voor een speler als Schaars. Assaidi zou natuurlijk een geweldige aanvaller zijn alleen hoop ik dat hij wel haalbaar is. Heerenveen kennende vragen ze altijd enorme bedragen voor haar spelers.

@ jokes_on_you

Ja, ben het totaal met je eens, veel ste veel voor Wijnaldum. Ja, hij is pas 20 jaar dat is wel een voordeel maargoed vind het gewoon te veel. Feyenoord gaat wel happen denk ik want ze willen Schone graag overnemen van Nec.

8 juni 2011 om 23:56

@ Psv_expert

Heerenveen vraagt inderdaad de hoofdprijs en dat is ook hun goed recht. Ik denk dat ze Assaidi niet laten gaan voor een bedrag onder de 8 miljoen. Ik denk zelfs dat ze 10 miljoen vragen. 5 miljoen voor Wijnaldum vind ik op zich niet zo heel veel. Wijnaldum is een groot talent. Aan de andere kant heeft PSV Toivonen op 10 staan (al kan die doorschuiven naar de spitspositie) en Lens op rechts.

Verder is Schaars dus wel duur qua salaris en is het te hopen voor PSV dat ze Engelaar kunnen slijten. Anders zit je dadelijk nog met een overdaad aan salariskosten.

9 juni 2011 om 00:02

Wat versta jij onder happen? Ik denk niet dat Psv hem voor weinig geld kan ophalen, het is een groot talent.

Assaidi zou er verstandig aan doen om sowieso nog in Nederland te blijven, ik denk dat hij het beste naar Psv kan gaan. Bij Psv speelt hij wekelijks op een hoger niveau en over een paar jaar kan hij dan makkelijker de volgende stap maken dan als hij bij Heerenveen zou voetballen.

9 juni 2011 om 00:12

Het is verstandiger om nog een jaartje bij Heerenveen te blijven om vervolgens dan naar PSV te gaan, dit seizoen komt nog echt te vroeg.

9 juni 2011 om 00:27

@ Hen_nie

Dat is ook hun goed recht. Alleen 8mil voor Assaidi vind ik en denk ik ook psv veelste veel. Hij heeft natuurlijk een leuk jaar achter de rug maar Balasz word verkocht voor een bedrag rond de 14mil en dan is Assaidi al 8 waard.

Schaars kost natuurlijk veel salaris maar hij is gewoon beter dan Engelaar en verdiend wel stukken minder dan Engelaar. ik verwacht dat Engelaar wel gaat vertrekken, misschien een turkse club? Als hij blijft heeft psv wel een probleem inderdaad.

Wijnaldum word gehaald voor de 10 possitie zo kan toivonen of naar voren worden geschoven of worden verkocht. Wijnaldum us een groot talen alleen is hij vaak wisselvallig, in mijn ogen tevaak.

@rbn_ ik denk dat als je 4.5 mil bied je Wijnaldum ook wel kunt ophalen. Begrijp me niet verkeerd ik vind Wijnaldum een leuke voetballer, een groot talent, alleen vind hem nog te vaak te wisselvallig. Daarom zal feyenoord genoegen nemen met een bod rond de 5 mil, aangezien ze ook snel werk willen maken van de komst van Schone.

Assiadi zou er verstandig aan doen om meteen naar psv toetekomen. hij blijft dan in nederland en kan op hoog niveau voetballen. Heeft dan ook betere spelers om zich heen, meer salaris alleen maar pluspunten.

9 juni 2011 om 01:26

Assaidi is een harstikke goede snelle buitenspeler met een leuke actie in huis ! Ik vroeg laast aan een vriend hoe hij zou redeneren met betere spelers om hem heen! En toevallig kreeg hij een basisplaats met Marokko tegen algerie die niet het minste is in Afrika en stonden ook bekend om hun sterke verdedeging. Maar Assaidi maakte er een gaten kaas verdediging van . Speelde spectaculair goed met een mooie doelpunt! En las nog dat Arsenal interesse had in hem. Arsena wenger had ook nog lofende woorden voor hem!

9 juni 2011 om 01:29

Assaidi is inderdaad een hele leuke voetballer. Je weet natuurlijk nooit of hij echt zal slagen maar dat heb je bij elke aankoop. Zou mooi zijn als Psv assaidi weet te halen dan heb je een waardig opvolger voor onze Balasz.

10 miljoen binnenland 7 buitenland.
Hoeft helemaal nog niet weg

8 juni 2011 om 23:42

Ik ben bang voor PSV dat dat ongeveer de prijs gaat zijn tussen de 7 en 10 miljoen! Is natuurlijk het goed recht van Heerenveen omdat te vragen, maar of hij het waard is durf ik niet te zeggen.

@lex55 Zal je ffies uit een droom helpen, Tadic speelt pas een jaar bij ons, en Grunn laat hem dit jaar echt niet gaan, tenzij er echt astronomische bedragen uit de lucht komen vallen, Tadic heeft nog een langlopend contract, de enige die weg gaan zijn Grandqvist en Misschien Matavz.... en dat vind ook wel genoeg

Ik hoop dat hij een binnenlandse transfer maakt. We hebben nog te weinig gezien van deze jongen in positieve zin. Hoop persoonlijk dat hij nog 2 jaar in Nederland blijft voetballen. Misschien een transfer naar psv? Voor het buitenland zou ik minimaal 10 miljoen willen als ik heerenveen was.

Assaidi heeft nog een doorlopend contract tot 1 September 2013. Zal dus wel een flinke duit moeten kosten. Ook vanwege zijn bijdrage en hij was toch een van de smaakmakers dit seizoen, al draaide Heerenveen van geen kant. Ben benieuwd naar het prijskaartje. Gekscherend bedoeld waarschijnlijk van Gj7300, maar hij kon er toch wel eens dicht bij zitten.

Psv gaat rustig aandoen en wacht nog met het aantrekke van grote aankopen. Iniedergeval op de linksbuiten positie. Er stond niet voor niks dat ze de jeugd een kans willen geven. Mokhtar kan zo met psv meedoen! Beter een echte diepe spits.

Hij speelde afgelopen zaterdag een wereldwedstrijd met Marokko tegen Algerije..
Die jongen kan er niet meer over straat want duizenden komen op hem af..

Youtube even naar zijn doellpunt tegen Algerije mensen, om je vingers bij af te likken haha..
Dit kan een hele grote speler worden!

@psvnum1

Waarom per se een nieuwe linksbuiten ervoor in de plaats? PSV moet zich niet gek laten maken door clubs die nu hun beste buitenspelers voor hoge prijzen de deur uit willen zien gaan. Rutten kan ook zijn systeem aanpassen door bijvoorbeeld 4-4-2 te gaan spelen. Buiten Stijn Schaars om nog een enkele gerichte aankoop, en het elftal kan zomaar opeens een nieuw impuls krijgen.

Ben bang dat als ie nu naar het buitenland gaat, het hetzelfde verhaal wordt als
toen Sulejmani naar Ajax ging.. al was Sulejmani toen al echt de smaakmaker van H'veen,
ik vind Assaidi nog te wisselvallig..

Hij kan beter nog een jaartje blijven, nog iets langer rijpen en dan pas een stap hogerop zetten!

Assaidi is nog steeds groeiende. Het heeft mij erg verbaasd, dat Ajax hem niet al binnen heeft gehengeld. Publieksspeler en kan een hoger niveau nu al aan. Een leuk Frans clubje als P.s.g. of Olympique Marseille. Dat soort clubs.

Ik hoop toch echt dat hij in NL blijft. Ik denk dat PSV wel een geschikte club is voor hem.

Assaidi is veel vooruitgegaan met vorig seizoen. Psv zou er 2a3 miljoen voor kunnen vragen

9 juni 2011 om 19:28

haha.. En wij hebben er 3 miljoen voor betaald. Welke winst hebben wij dan? Dit zijn de grotere onzin berichten die nergens op slaan. Alleen maar omdat je waarschijnlijk voor psv bent. Wij zijn geen cambuur!

Psv zou Assaidi kunnen halen, voor op de rechterflank of de 10 positie.

Mokthar erbij als eventuele back up of concurrent , Labyad op rechts of op 10. Ook Mokthar kan op de plek van Labyad, Lens in de spits.
Prachtige voorhoede.

creative smaakmaker van heerenveen met veel snelheid, zo mooi een opvolger kunnen worden van Dzsudzsak bij PSV

Voor zijn ontwikkeling is PSV een betere stap dan door gelijk naar het buitenland te verkassen.
Zou zeer goed bij het elftal passen als baladz vertrekt. Vind de prijzen wel behoorlijk hoog.

9 juni 2011 om 19:27

Ja je vindt de prijs te hoog omdat je voor psv bent. Ja natuurlijk, wij moeten hem goedkoop weg doen. 1 van de betere Heerenveen spelers die nog kan groeien. Ik denk niet dat hij naar psv gaat. Zal wel naar het buitenland gaan.

10 juni 2011 om 00:36

Nee, Tuurlijk niet, maar mochten de geructen waar zijn , dat Baladz Dzsudzak weggaat voor 7 miljoen, dan mag je als PSV toch nooit evenveel aan Aisaidi spenderen, die speelt 1 jaar heel goed, maar heel veel clubs vragen de hoofdprijs en daar staan ze in hun recht, want het is de ideale manier om geld binnen te halen, maar ik vind het persoonlijk te hoog.

Heb nog linkje voor je: Toch eerder psv dan buitenland of neit

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=139558

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren