Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Turkse Real Madrid-aankopen Sahin en Altintop niet tegen België

Laatste update:
/

Guus Hiddink zal het één en ander moeten schuiven in zijn selectie voor de cruciale EK-kwalificatiewedstrijd tegen België. De bondscoach van Turkije moet het namelijk stellen zonder twee van zijn vaste krachten in het elftal: Nuri Sahin en Hamit Altintop. Het tweetal heeft zich afgemeld voor de interland.

De Nederlandse oefenmeester kreeg van de twee Turkse middenvelders, die recent allebei een contract tekenden bij Real Madrid, ‘nee’ op het rekest als het gaat om het treffen met België. “We zullen het zonder de nieuwe Real-vedetten Sahin en Altintop moeten doen, omdat ze zich zojuist hebben afgemeld. Maar daar puzzel ik me wel uit”, aldus Hiddink in de Telegraaf.

Voor Turkije is winnen van België van cruciaal belang om een goede stap naar de tweede plaats in EK-kwalificatiegroep A te zetten. Momenteel staat Duitsland met vijftien uit vijf op de maximale score. België staat tweede met tien punten uit zes duels. Turkije heeft er negen uit vijf, Oostenrijk zeven uit vijf.

Turkije wordt tweede in de poule

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Echte vaderlandse liefde van die 2. Real zal het wel niet willen hebben.

21 mei 2011 om 13:50

@decades

Belgie gaat Turkije een pak slaag geven? Turkije gaat alles inzetten. Wie heeft belgie? Alleen Kompany en Hazard derest wie? Bij Turkije gaat Semih zoals gewoonlijk weer ergens in de 2e helft weer erin. Belgie 0-2 Turkije. 1x Arda 1x Semih.

21 mei 2011 om 13:54

Semih? Wie is dat dan? Denk dat Belgie inderdaad gaat winnen. Een pak slaag gaat het niet worden, maar Belgie heeft toch echt een betere selectie dan Turkije.

21 mei 2011 om 13:55

Voel je niet zo op je tenen getrapt man.
Beide ploegen hebben veel kwaliteit, ben het wel gedeeltelijk eens met Decades.
België verkeerd in bloedvorm en gaat over Turkije heen. Jammer dat Fellaini er niet bij is en Dembele.

Maar ze hebben nog Defour, Vertonghen, Witsel, De Bruyne, Hazard, Chadli, Simons en Mertens. In de spits hebben ze enorm veel perspectief met Vossen de topscorer van België, Vleminckx en Lukaku. Wordt een erg leuke wedstrijd

21 mei 2011 om 13:56

België heeft met Vertonghen, Vermaelen, Kompany, Hazard, Witsel, Van Buyten, Lukaku, Chadli, Defour,... allemaal spelers die ook bij Turkije in de ploeg zouden staan.
Sahin weghalen bij Turkije kan even belangrijk zijn als Kompany eruit laten bij België, dus ik zie deze match in het voordeel van België eindigen.

21 mei 2011 om 13:59

Lol, Sahin had bijna nooit een basisplaats bij Turkije. Nu hij bij Real speelt zal dat natuurlijk wel anders zijn.

21 mei 2011 om 14:01

Turken overschatten hun eigen nationale ploeg toch echt wel. Turkije sterkste kwaliteit is hun teamgeest en natuurlijk Hiddink. Maar qua talent heeft Belgie toch wel de betere spelers. buiten Kompany en Hazard, denk ik aan Vermaelen, Vertonghen, Chadli, Lukaku, Witsel, Defour, Lombaerts, De Bruyne, Mignolet, Fellaini.

21 mei 2011 om 14:18

Wie is België tegenover Turkije Decades wij kunnen ook zonder Hamit en Nuri Sahin tegen jullie aan. Wij hebben domme punten verloren maar ik ben er zeker dat we als 2de door gaan nu mag Turkije punten verliezen maar bij EK wedstrijden mogen ze dat niet dan gaat het moeilijk worden om het terug goed te maken.

21 mei 2011 om 14:26

@tchite

Dat Turken de nationale ploeg overschatten is misschien wel een feit, maar er is zeker wel kwaliteit in de ploeg. Qua talent van jonge spelers heeft Belgie een voorsprong maar qua kwaliteit in spelers vind ik Turkije wel beter.

Andere landen weten dit meestal niet want er spelen weinig Turken in het buitenland, maar de kwaliteit is er zeker wel. Ik kan me bijvoorbeeld een Selcuk Inan opnoemen die barst van de kwaliteit, maar hij zal heus niet vertrekken naar Europa omdat hij een monster salaris gaat verdienen in Istanbul.

En als iemand straks vraagt waarom een Gokhan Gonul of een Arda niet in het buitenland speelt, is omdat ze in Turkije een vette salaris krijgen (rond de 2-4 miljoen per jaar!) en dat is zonder belasting.

21 mei 2011 om 14:29

Ga je mond spoelen met zeep, precies of België heeft alleen Kompany en Hazard. De Bruyne, Vossen, Lukaku, Legear en dergelijke vergeten? Oow ja, die zijn er ook nog...

21 mei 2011 om 14:38

@tchite ,

Turken overschatten hun eigen nationale ploeg toch niet.
Ik zie echt wel dat ze meer kwaliteit hebben dan de Belgen.
Ik heb nog nooit Belgie goed zien spelen in de wk & ek's .
Maar Turkije is vaak heel dichtbij gekomen zoals iedereen het weet.

21 mei 2011 om 14:44

turkije zet alles in... behalve Sahin en Altintop dus!
2 belangrijke (misschien wel belangrijkste) krachten

21 mei 2011 om 14:52

@emrah67

Belgie heeft Kompany Hazard Chadli Dembele!

21 mei 2011 om 14:59

Het mooiste is dat je er nog een paar vergeten bent ook, Belgie heeft echt ziek veel talent rondlopen nu. Alleen het probleem is, dat het talenten zijn. Ze komen nog wat tekort voor het aankomende EK en WK, maar daarna kunnen ze zomaar tot de favorieten behoren. Het hangt er allemaal van af hoe (en vooral waar) ze zich ontwikkelen.

21 mei 2011 om 15:00

Turkije is slechts 2 keer dichtbij gekomen, op het WK 98 en EK 2006. Belgie was tot 2002 onafgebroken aanwezig op de grootste toernooien. Turkije niet dacht ik.
Belgie had na 2002 steeds slechte generaties, maar dit is nu voorbij. Er staat nu echt een hele sterke ploeg, met enorm veel potentieel.
trouwens ik zeg toch helemaal niet dat Turkije slecht is, alleen schat ik ze minder hoog in de dan Belgie qua kwaliteit en potentieel. Hun sterkste punt is zoals ik al zei hun teamgeest en hun werkkracht. De turkse spelers individueel zijn nooit echt van topkwaliteit geweest. (buiten een Sahin nu dan, maar die is gevormd in Duitsland en ik eigenlijk meer een Duitser) en een Arda. Maar ik stel me de vraag, waarom Arda het nog niet in het buitenland heeft geprobeerd. Als je ziet dat hij nu maar 9de(?) staat mat Galatasaray. Dan mag je nog zoveel verdienen als je wil, het getuigd van weinig ambitie.
De hudige Turkse ploeg is ook steeds ouder heb ik de indruk, terwijl de Belgische selectie overloopt vna jong talent, die het één voor één allemaal ana het maken zijn en in de interesse staan van vele topclubs. (ik denk aan een Witsel, Lukaku, De Bruyne, Vertonghen, Defour, Hazard, Courtois...)

21 mei 2011 om 15:03

Wat praat jij allemaal gozer, toen Belgie een voetbal team had waren er weinig turken die konden voetballen.

WK 86 in de halve finale door Argentinie(maradona) uitgeschakeld en 4e geëindigd.
EK 72 3e plaats
Ek80 verliezend finalist

Dat lijkt mij toch wel behoorlijke prestaties hoor. Maar het kan best zijn dat jij dat niet hebt gezien, ik weet niet hoe oud jij bent.

On:
Ik denk dat Turkije met of zonder die 2 wel een puntje haalt in België. België heeft een hele tallentvolle selectie en daarom zie ik ze als 2e eindigen in deze poule.

21 mei 2011 om 15:07

Laten we 2002 niet vergeten toen Belgie eruit werd gefloten door een afgekeurd doelpunt door die kameroense scheids die achteraf nog eens toegaf dat hij fout was. Wat een drama was dat zeg voor de Belgen... Brazilie won dat WK dan ook nog eens.

21 mei 2011 om 15:32

@cordonbleu: Je schrijft 'belgie verkeert in bloedvorm'. Welk land heeft Belgie dan weggespeeld laatst om te zeggen dat ze in bloedvorm verkeren?

21 mei 2011 om 15:52

Volkan demirel ,gokhan gonul ,serdar kesimal , Ersam gulum,arda turan , Nuri sahin , Hamit altintop , Mehmet ekici , Selcuk inan , Mehmet topal ,serdar Aziz,caglar birinci,cem sultan,gokhan tore,emre colak , Necip uysal,cenk gunen. Niet alleen Belgie heeft goede spelers, dit zijn zomaar paar spelers die zeker in europa wat kunnen doen , tja maar wij Houden van ons land en willen daar blijven en willen niet ergens anders vertrekken , het is moeilijk om weg te gaan van ons land,we krijgen goed betaald, lage belasting, Mooi weer, Mooie dames Wat wil je nog meer?

21 mei 2011 om 15:52

Toch al 6 matchen ongeslagen met o.a. 0-2 in Rusland en 0-2 in Oostenrijk.
Maar goed dat terzijde, t.a.v de voorbije jaren verkeren ze in een goede vorm en ook de spelers bij hun teams.. Zoals Kompany en Hazard die prijzen aan het pakken zijn met City en Lille en daar gwn sterkhouders zijn net zoals Chadli (beker), Vertonghen en Alderweireld (ajax - competitie). En dan nog eens de Genk en standardspelers die in Belgie prijzen pakken, standard wrs beker. Dat zijn toch allemaal zaken die je meeneemt naar de nationale ploeg en toch voor veel positieve impuls zorgen. Als je daar dan nog eens een Lukaku in vorm bij zet en een Vermaelen die eindelijk terug is uit blessure kan je niet klagen ;p

edit: El gangster wat doen al die miljoenen Turken dan eigenlijk in Belgie, Nederland, Oostenrijk, Duitsland enz... Jezus man, hypocriet.

21 mei 2011 om 16:09

vossen, de bruyne leagear...dit zijn veel mindere spelers die belgie heeft..want deze 3 personen hebben helemaal niks gepresteerd bij het nationale elftal of buiten belgie, dus ik snap niet eens waarom je deze spelers erbij haalt

21 mei 2011 om 16:19

Als ik jouw logica moet volgen heeft turkije 1 speler die ze kunnen noemen aangezien alleen Sahin dit seizoen buiten Turkije heeft gepresteerd nl bij Dortmund. Lekker slim van jou.
Dat terwijl Chelsea deze week nog 6 miljoen geboden heeft voor De Bruyne en Vossen het uitstekend deed in zijn matchen met de Rode Duivels net zoals Legear trouwens die er jammer genoeg door blessure niet bij kan zijn. Ik betwijfel of je wel meer dan 1 match van de Rode Duivels gezien hebt de voorbije campagne...

21 mei 2011 om 16:29

België heeft een zeer talentvol elftal momenteel wat zeker kan uitgroeien tot een team wat een kwart of zelfs halve finale kan halen op een toernooi als het mee zit. Turkije heeft ook wel een paar talenten met Arda, Sahin, Topal en Altintop maar daar achter is het wel veel matiger hoor. Desondanks zijn ze door de strijdlust die ze aan de dag leggen altijd een elftal wat boven zichzelf kan uitstijgen in wedstrijden zoals op het afgelopen Ek.

Ik denk wel dat België op dit moment, onder meer dankzij de afwezigheid van eerder genoemde, een sterker elftal heeft. Dat betekend natuurlijk niet dat ze gaan winnen, underdogs winnen wel vaker!

21 mei 2011 om 16:36

staat er ergens bij mij in het artikel dat turkije betere spelers heeft? nee eerst lezen dan reageren vriend. De bruyne vossen en legear zijn de mindere spelers van belgie en ze hebben inderdaad tot nu niks gepresteerd, dus we gaan of ze dit jaar daadwerkelijk worden overgenomen door chelsea.

er worden op dit moment ook nog andere turken gevolgd door grote clubs in europa...

21 mei 2011 om 16:43

Ik denk jij mss beter eerst moet lezen, 2x nadenken en dan pas reageren want ik weerleg gwn jouw argument dat ze de mindere in selectie zijn omdat ze nog niets bewezen hebben buiten Belgie. Want jouw logica slaat gwn nergens op wat dat betreft en mn eerste zin geeft dat weer.

21 mei 2011 om 16:52

Wij hebben, Arda, Gokhan Gonul, Sercan Yildirim, Mehmet Ekici, Volkan Demirel, Servet Cetin, Selcuk Inan, Burak Yilmaz, Ali Kaldirim, Sezer Ozturk, Semih, Emre, Mevlut Erdinc, Serdar Kesimal, Mehmet Topal, Kazim Kazim nog. In mijn ogen zijn ze aan elkaar gewaagd.

Overigens wordt er niet vermeld waarom ze juist nu voor de belangrijkste wedstrijd afmelden.

Krijg ik nou ook een groen randje?

21 mei 2011 om 17:04

Vriend, wat je van de kwaliteit van Turkije vindt is jou mening, maar ken eerst de geschiedenis voordat je iets roept. Ik zal je verbeteren:

WK 2002 halve finale tegen Brazilie 1-0 verlies 3e plaats.
Fifa Confederations Cup 2003 halve finale tegen Frankrijk 3-2 verlies 3e plaats.
EK 2008 halve Finale tegen Duitsland 3-2 verlies in de allerlaatste minuut 3e plaats.

Wordt een leuke wedstrijd, kan iemand me vertellen waar ik kaartjes kan kopen?

21 mei 2011 om 17:08

Hij bedoeld de Turkse spelers daar denk ik.

En als je je echt afvraagt wat ze hier doen kijk dan de docu ,,veerboot naar Holland'' zou ik zeggen.

21 mei 2011 om 17:11

mijn logica slaat nergens op ?? nee jou verklaring slaat wel ergens op toch. jij noemt namen op die alleen in belgie naam heeft en daarna zeg jij dat turkije maar 1 speler in topper heeft..hamit is volgens mij de 2e turk die naar madrid is gegaan en een mehmet topal die basisklant is bij valencia..dus denk na voordat je wat neerzet

het is mooi weer en als je misschien richting centrum gaat kan je ook gelijk een opticien zoeken, gaat niet goed met jou

21 mei 2011 om 17:21

Ik zeg dat als ik jouw logica moest volgen Turkije maar 1 topper heeft, idioot dat je bent zeg. Het is triest gesteld met het niveau hier weeral..

''vossen, de bruyne leagear...dit zijn veel mindere spelers die belgie heeft..want deze 3 personen hebben helemaal niks gepresteerd bij het nationale elftal of buiten belgie, dus ik snap niet eens waarom je deze spelers erbij haalt''

Ik copy/paste hier gelijk ook nog ff wat jij gezegd heb en dat deze logica nergens op slaat. Ik heb nergens gezegd dat ik vind dat Turkije maar 1 topper heeft maar als ik de logica die jij hier gebruikt (zie vorige alinea) moet volgen wel. Je weet niet eens meer wat je zelf post, lijkt me.

21 mei 2011 om 17:28

Van al de spelers die je hebt opgenoemd ken ik alleen Hazard, Kompany en Lukaku en Fellaini. Al die anderen zijn voor mij onbekend. Net zoals meeste van de turkse spelers voor jullie onbekend zijn.
Dat ik ze niet ken wil niet zeggen dat die jongens slecht zijn. Maar jij beweert dat de turken slechter zijn alleen omdat jij ze niet kent. Als onze jongens in Europa zouden spelen zouden jullie het met me eens zijn als ik zeg dat de Turken en Belgen aan elkaar gelijkwaardig zijn.

21 mei 2011 om 17:34

Wauw, elke keer een Turkije topic en elke keer weer al die wijs neuzen die geen enkele weet hebben van de Turkse competitie en maar een beetje zitten te praten.
Ik zal aantonen dat jullie totaal geen weet hebben van het Turkse voetbal en alleen maar types als René van der Gijp napraten.

Henkerd heeft het over:
'turkije zet alles in... behalve Sahin en Altintop dus!
2 belangrijke (misschien wel belangrijkste) krachten'

Nuri Sahin heeft tot nog toe niet meer dan 4 misschien 5 wedstrijden in de basis gestaan bij Turkije. Op zijn positie werd tot nog toe gekozen voor alternatiefen als Emre Belözoglu en Selçuk Inan.
Dus hoe bedoel je belangrijkste kracht?

Forzafcut:
'arda, Sahin, Topal en Altintop maar daar achter is het wel veel matiger hoor.'

Je hebt nu net even snel de spelers eruit gepikt die voor Real spelen of die zoals Arda in het buitenland ook bekend zijn.
Maar je vergeet voor het gemak: Gökhan Gönül (rechtsback Fenerbahçe en Turks elftal), Volkan Demirel (keeper Fenerbahçe en Turks elftal) en Selçuk Inan (middenvelder Trabzonspor en Turks elftal). Dit zijn niet de talenten die er in Turkije rond lopen (want die zijn niet gelijkwaardig met de spelers van België), maar dit zijn de absolute top spelers. Ik zou je eens aanraden om deze spelers eens in de gaten te houden en dan zul je merken dat Turkije toch heel wat meer topspelers tot zijn beschikking heeft dan je denkt.
Dus 7 in totaal wel te verstaan (van echt top niveau). De 4 die jij opnoemt en de 3 die ik opnoem.
België heeft met Vertonghen, Vermaelen, Kompany, Hazard, Witsel, Fellaini, Defour, Dembelé in totaal 7 top spelers. Ik heb expres Lukaku en van Buyten buiten beschouwing gelaten, omdat Lukaku zich nog in de fase talent bevind en de laatste tijd ook erg afwezig is en van Buyten gewoonweg een middelmatige voetballer is en we hebben het nu over top spelers.
De balans is dus 7 om 7. Natuurlijk is dat lijstje subjectief, maar zo ongeveer kom ik op een even sterk elftal uit. De Belgen zijn dan bekender, omdat ze onder andere onze zuiderburen zijn. Dus er is meer aandacht voor ze in de Nederlandse media.
Ook spelers ze vaker bij Europese top clubs, mede door de hoge salarissen in Turkije (spelers vertrekken dus minder snel) en doordat Turkije een niet Eu-land is. Dus een transfer is moeilijker.

Tecuec:
'sahin weghalen bij Turkije kan even belangrijk zijn als Kompany eruit laten bij België, dus ik zie deze match in het voordeel van België eindigen.'

Dit is een vergelijkbare opmerking als die van henkerd. Sahin weghalen bij Turkije? Hoe kun je iets weghalen dat er niet is. En hoe kun je iets dat er niet is vergelijken met iets dat er wel is. Kompany staat namelijk wel in de basis bij België, Sahin niet bij Turkije (misschien vanaf nu omdat hij bij Real gaat spelen) dus hoe kun je deze spelers vergelijken? Doe niet alsof je iets van Turkije weet als je niets van Turkije af weet.

Debazcko:
'laten we 2002 niet vergeten toen Belgie'
Toen ik dat las dacht ik: hoo, stop even! 2002 niet vergeten? Dit is echt de stomste die ik tot nu toe heb gehoord. In 2002 kwam Turkije namelijk tot de halve finale en werd uiteindelijk 3e. Haal jij net dat jaar erbij voor België...

barca_lover:
'wat praat jij allemaal gozer, toen Belgie een voetbal team had waren er weinig turken die konden voetballen.

WK 86 in de halve finale door Argentinie(maradona) uitgeschakeld en 4e geëindigd.
EK 72 3e plaats
Ek80 verliezend finalist'

Weet je überhaupt hoe de geschiedenis van het Turkse voetbal is of niet? Turkije heeft al voetbalteams sinds 1903 (officieel gezien). Verder heeft het Turkse voetbal elftal de volgende prestaties gehaald:

EK 2000:
Kwartfinale
WK 2002:
3e plaats
Confederations Cup 2003:
3e plaats
EK 2008:
3e plaats

België heeft dus alleen een finale meer op zijn naam staan, maar Turkije heeft dar tegenover een 3e plaats op het WK en de confederations cup.

Frtorres:
'semih? Wie is dat dan?'

Spits van Fenerbahçe. Niet bijzonder verder, maar scoort altijd als hij invalt (ons breekijzer) en is dus altijd belangrijk voor Turkije. Ook op het afgelopen EK was hij diegene die ons in leven hield.

Zo heb even een paar opmerkingen eruit gepikt van de mensen die allemaal veel denken te weten over het Turkse voetbal maar toch bedrogen uit komen.
Turkije heeft geen wereld elftal, zeker nog geen Nederland of Spanje.
Maar Turkije slechter noemen dan een België, is gewoon een gebrek van het Turkse voetbal!

21 mei 2011 om 17:38

@royale61

juist.

Alleen omdat de Belgen/nederlanders de Turkse spelers niet kennen nemen ze aan dat ze slechter zijn dan de Belgen. Daar komt het op neer.

21 mei 2011 om 18:15

Sterke reactie Royale61, terecht groen randje vind ik.

Persoonlijk ken ik ook niet zot veel van het Turkse voetbal maar het is wel gewoon zo Turkije tijdens de WK kwalificaties boven België is geëindigd(ook al hebben wij in de onderlinge duels goede resultaten gehaald tegen Turkije) en de heenmatch werd ook gewonnen door Turkije. Dus ik denk ook niet dat België zomaar even Turkije opzij zal zetten.

Ik denk wel dat België thuis een goede kans maakt maar het zal zeker niet gemakkelijk worden, Turkije is toch nog altijd sterker dan Oostenrijk. Daarbij is Turkije op verschillende posities wel sterker dan België(zelfs zonder Sahin en Altintop) vind/denk ik.

21 mei 2011 om 18:22

Ik wil niet dom doen ofzo maar waar haalt Voetbalzone het vandaan dat Hamit Altintop niet komt? Kijk eens op de Turkse Football Federation website en daar zie je dat Hamit wel geselecteerd is. Nuri Sahin heeft niet afgezegd, hij is geblesseerd en is aan het herstellen?

21 mei 2011 om 18:28

Gs12

Bedankt.

_buffalo_

Ja, daarom wou ik het ook recht zetten. Omdat er zo weinig weet is van de Turkse voetballers, maar wel veel over wordt gepraat. Ja, België gaat lastig worden en België speelt thuis. Toch hoop en verwacht ik een goed resultaat van Turkije, aangezien het alles of niets, moet het ook wel nu komen.

Oostenrijk vergelijk al niet eens met Turkije, dat is al helemaal een ander verhaal. Als je het over een overhyped elftal dan is dat het wel. Maar goed, de resultaten spreken voor zich. We hebben van Oostenrijk en ook van België gewonnen, dus vooralsnog is Turkije sterker.

21 mei 2011 om 18:39

''we hebben van Oostenrijk en ook van België gewonnen, dus vooralsnog is Turkije sterker.''

ik moest ff giegelen want dit betekent dat Azerbeidjan sterker is dan Turkije?

21 mei 2011 om 19:35

Typisch Nederlanders ook he, normaal gesproken praten ze slecht over de Belgen en als het erop neer komt beginnen ze te likken bij de Belgen en net zo goed bij de Turken wanneer wij dan weer tegen een land mogen spelen die ze echt niet mogen ( Duitsland) dan zijn ze weer massaal voor de Turken. Achjaah we zijn het gewend en mark my words diegenen die nu zeggen dat Belgie wel even met gemak wint, die zal op zn plek gezet worden wij overschatten onze nationale ploeg misschien wel maar dat komt omdat we ook Trots zijn op ons land en onze nationale ploeg en dan kun je nu wel zeggen ga terug naar je eigen land, maar vergeet niet dat wij buitenlanders jullie hebben geholpen om de economie zo omhoog te werken

21 mei 2011 om 20:05

Was er in 2003 een confederations cup? Verder kan je geen 3e meer worden op het EK omdat de kleine finale is afgeschaft dus kan Turkije ook geen 3e zijn geworden op een EK maar waren ze gewoon halve finalist. Dus jullie buitenlanders, ik noem jullie (als jullie dat zelf ook vinden) liever Nederlanders, hebben er voor gezorgd dat onze economie om hoog hebben geholpen? Volgens mij waren er in de grootste groeiperiodes nauwelijks ''buitenlanders'' die het niveau van schoonmaker of metaalwerker overstegen. Weet je wie onze economie hebben geholpen Cheffie? Dat waren de mensen die na WO2 ons land hebben opgebouwd en de tering naar de nering hebben gezet, dat waren de innovatieve mensen van Philips, Shell, Unilever, etc. Niets ten nadele van Turken c.s. maar er is volgens mij bij al deze bedrijven nog nooit een Turk lid van de directie of van de RvC geweest.

Oh, sinds wanneer mogen wij Duitsers niet? Die tijd is voorbij Cheffie, die is al decennia voorbij. Weet je waarom wij de Belgen meer mogen als de Turken? Vanwege de gezamenlijke historie, vanwege de overeenkomsten in taal en cultuur en vanwege het feit dat Turken zich er zo op voorstaan dat ze Turks willen zijn terwijl ze hier wonen en, terecht overigens, de Nederlandse Nationaliteit dragen. Verder is het toch niet zo'n gekke constatering dat België een technisch beter elftal heeft maar dat Turkije dat weer goed maakt met een enorme vechtlust!

21 mei 2011 om 20:16

Voor zover ik weet word er niet alleen Nederlands gesproken in Belgie? Wij buitenlanders willen ook Nederlanders genoemd worden maar helaas denkt niet elke echte nederlander hier ook zo over, wanneer er iets positiefs over een buitenlander op het nieuws verschijnt word het de Nederlandse Marokkaan of Nederlandse Turk en zodra het negatief is ja dan pas is het de Turkse of de Surinamer of weet ik veel Buitenlanders zullen we altijd in jullie ogen blijven maar zoals ik al aangaf we zijn het gewend en als je het goed had gelezen zei ik dat WIJ Buitenlanders de economie van nederland ook hebben opgekrikt en als jij dat niet kan accepteren hoeft dat niet te betekenen dat dat ook niet het geval is, hoe denk jij dat de bedrijven die je net allemaal noemt ook draaien? Wat denk je dat er daar geen enkele buitenlander loopt? Voor zover ik weet draait de directie geen 5 ploegen in de fabrieken ofwel? Nee want daar hebben jullie dus de buitenlanders voor en daar komt ook de term Gast arbeider van.

21 mei 2011 om 20:45

Laten we 2002 zeker niet vergeten, de WK waar Turkije 3e is geworden!!!!

22 mei 2011 om 09:19

ik denk dat hij Semih Senturk bedoeld

22 mei 2011 om 09:23

klopt, jullie zijn op Het, ja HET WK 3e geworden. HET WK

22 mei 2011 om 12:03

ach laten ze joh
dit zijn dezelfde mensen die zeiden dat belgie van turkije zou winnen (3-2 won turkije toen)

leuk dat ze talenten hebben, maar met alleen talenten kom je er niet.
ik zie deze turkije er zo 2-0 overheen rammen

22 mei 2011 om 18:53

Verthongen en v Buiten zeker niet ,dat zijn echt de zwakke plekken bij Belgie.

23 mei 2011 om 15:52

onderschat belgie niet. ze hebben een hongerige team dat dit jaar echt sterk is.

alleen kompany en hazard, daar ben ik het dus niet eens met u.

verthongen, vermaelen ( als ie kan spelen), witsel, defour, legear, vossen, lukaku, ogunjimi, mertens, van damme, van buyten ( die kopbal sterk is)....

als ik u was zou ik belgie zeker niet afschrijven, maar zoals decades beweert een pak slaag geven.. nee je speelt niet tegen san marino ofzo dat je turkije een pak slaag gaat geven.. maar winnen kan belgie idd wel.

21 mei 2011 om 14:01

Ik zie het verband niet tussen afmelden wegens een blessure en vaderlandsliefde.

21 mei 2011 om 18:23

Inderdaad. Nuri Sahin is geblesseerd en Hamit Altintop is wel geselecteerd volgens de Tff(turkse Voetbal Bond). En ik denk niet dat de TFF gaat liegen.

21 mei 2011 om 14:18

@flowertucci, ze zijn beide geblesseerd.

21 mei 2011 om 14:20

ze zouden ook met een spuit kunnen spelen, de belangen zijn enorm namelijk!

21 mei 2011 om 14:27

Daar heb je gelijk in, Altintop is een twijfelgeval die kan misschien wel met verdoving spelen maar voor Sahin is dat uitgesloten.

21 mei 2011 om 21:25

Ik vind niet dat dat kan, de club kan een keuze maken om een speler met een spuit te laten spelen met het risico dat de blessure verergerd, maar ik vind niet dat een land dat kan doen en vervolgens de club met de gevolgen opzadelen.

22 mei 2011 om 02:35

Er staat zo veel op het spel dat soms risico's wel genomen moeten worden, denk bijvoorbeeld aan Robben die de wk ook heeft gespeeld terwijl hij eigenlijk niet mocht spelen.

Weet iemand de reden dat zij zich afmelden, ik kan het namelijk niet opmaken uit de tekst.

21 mei 2011 om 15:22

is volgens mij blessure. Nuri heeft laatste paar wedstrijden van Dortmund ook niet gespeeld denk ik daangezien hij daarvoor gebleseerd raakte.

Als je zo die tekst lees denk je dat ze geen zin hebben om te spelen omdat ze naar Real Madrid gaan.

Edit: Natuurlijk Nuri geen Ozil

21 mei 2011 om 15:30

Je bedoelt zeker Nuri Sahin geen Özil.

Idd, zo komt de tekst in ieder geval wel over maar ik zie net dat Hamit altintop wel is opgenomen in de selectie.

21 mei 2011 om 18:25

Nuri Sahin is geblesseerd en Hamit Altintop is wel geselecteerd (zie Turkse Voetbalbond website)

Als ze niet geblesseerd zijn vind ik dit een grove schande.

Edit: van Sahin was bekend dat hij geblesseerd was.

21 mei 2011 om 14:19

Ze zijn geblesseerd hoor, voor Altintop was de seizoen twee maanden geleden afgelopen. En Sahin raakte vorige maand geblesseerd.

21 mei 2011 om 16:11

nuri sahin is al weken geblesseerd maar hamit is gewoon opgeroepen en kan meedoen, dat slaat nergens op van VZ

Hamit heeft zich gemeld in Istanbul en doet waarschijnlijk gewoon mee tegen Belgie!

Nuri daarentegen is nog steeds geblesseerd..

21 mei 2011 om 14:27

Het maakt niet uit wie er speelt want wij Turken geven alles op veld voor ons land.

21 mei 2011 om 16:11

Klopt, spelers uit andere landen doen dat nooit.

21 mei 2011 om 16:33

Fantastisch, maar het zou ook wel fijn zijn als je met al je ijver ook nog de kwaliteit bezit om meer doelpunten te maken als de tegenstander. Ik ben geen goede voetballer, ik kan met helemaal het gompes lopen maar een technisch betere tegenstander zal het dan desondanks 9 van de 10 keer winnen.

dit slaat nergens op, ik vind dat nuri en hamit gewoon moeten spelen. Hiddink gaat het nog zwaar krijgen.

21 mei 2011 om 13:53

Sahin is geblesseerd.

21 mei 2011 om 13:56

Ik denk eerder dat Sahin het behoorlijk zwaar gaat krijgen wil hij spelen met een blessure

21 mei 2011 om 16:49

Hij wist toch niet dat ze geblesseerd waren

21 mei 2011 om 14:33

Waarom moeten die spelen hoeveel wedstrijden heeft Turkije gewonnen door Nuri Sahin die heeft niet veel gedaan bij nationale ploeg maar hij is nog jong. Hij gaat goede zaken doen met Turkije op EK ik vertrouw hem en Hamit Altintop hetzelfde.

21 mei 2011 om 17:41

Sahin is geblesseerd. Hamit is gewoon opgeroepen en komt ook volgens alle Turkse media. Ik weet niet of het hierna nog is aangepast.

ze zijn allebei geblesseerd ! nuri heeft een zware blessure aan de knie ...

hamit zei gistere in interview dat hij maar een lichte blessure had... ? en zou normaal gezien wel mee doen

maar turkije heeft genoeg vervangers middeveld ipv sahin kun je topal of ekici zetten en emre en selcuk inan erbij

ipv hamit kun je mehmet topuz zetten

21 mei 2011 om 13:52

Ooh, Ekici, die heb ik een paar keer gezien op de duitse, samenvattingen, heerlijke speler..

21 mei 2011 om 14:00

ja idd heel goeie jonge speler ook met veel potentieel .

heeft nu contract getekent bij werder bremen, maar ik zie hem ook binna paar jaartjes bij een grote club spelen

21 mei 2011 om 14:14

Dat vind ik dan weer jammer, Werder, afgezakte club, zie hem liever bij Dortmund ofzo..

21 mei 2011 om 14:04

Hamit kan gewoon spelen volgens mij. Je hebt inderdaad nog Ekici, geweldige voetballer.
Sahin is er sowieso niet bij, knieblessure.
Bij België missen ze Fellaini en Dembele. Deze plekken worden opgevangen door denk ik Vertonghen als controlerende middenvelder en De Bruyne ipv Dembele achter de spitsen of op de linkerflank

21 mei 2011 om 14:21

Witsel vervangt Fellaini, heeft dat de vorige 2 interlands ook gedaan. En op de flanken zal het Hazard zijn denk ik. Of wel met Chadli op de andere flank maar dies ook niet echt in vorm dus mss dat De Bruyne ook gaat spelen.

Ik hoop toch dat België zich weet te plaatsen voor het EK. De Turkse ploeg ken ik niet zo goed, maar volgens mij zijn ze wel aan elkaar gewaagd (hoewel ik denk dat België individueel meer kwaliteiten heeft) Maarja, België is een ploeg met veel talent dus als het niet lukt misschien op een later toernooi nog.

Het is een hele aderlating voor Turkije dat deze twee spelers niet mee kunnen doen. Zeker Nuri Sahin kan echt een topper worden.

21 mei 2011 om 14:54

[quote]
Het is een hele aderlating voor Turkije dat deze twee spelers niet mee kunnen doen.
[/quote]

Ja, maar het hoeft geen ramp te zijn, Belgie gaat ook niet in zijn sterkste formatie spelen, Van Damme gaat spelen ipv Hazard, let op mijn woorden !

Zo gaat de ploeg eruit zien :

Mignolet
???
Kompany
Van Buyten
Vertongen
Witsel
Simons
Defour
Chadli
Lukaku
Van Damme
23 mei 2011 om 15:57

alderweireld zal op rechts spelen denk ik... of een centrale duo met van buyten en vertonghen en kompany op rechts en pocognoli op links ofzo....

Het is natuurlijk zonde voor Turkije dat Altintop en Sahin er niet bij zullen zijn. Met hun zijn ze natuurlijk sterker maar zonder hen zijn ze ook nog steeds sterk, niet te onderschatten dus. Ik dacht dat beide geblesseerd zijn. Altintop zegt dat hij licht geblesseerd is, de interland is pas achter een dikke twee weken dus wie weet kan hij uiteindelijk nog de wedstrijd halen. Wat ik niet hoop is dat er Turkse aanhangers gaan roepen dat Belgie alleen gewonnen heeft omdat beide niet aanwezig waren (mocht Belgie winnen uiteraard). Maar toch denk ik dat dit voor de turken een gemis is, ook al mist Belgie ook wel spelers die het verschil kunnen maken, oa Fellaini.

21 mei 2011 om 17:44

Volgens de Turkse media is Hamit gewoon opgeroepen en zal hij ook komen. Of dit is een nog recentere gebeurtenis (denk het overigens niet) of de Nederlandse media zijn verkeerd ingelicht.
Verder speelde Nuri tot nog toe niet in de basis van Turkije dus in principe maakt het niet uit, maar nu hij bij Real gaat spelen denkt iedereen dat het een heel gemis is voor Turkije. Natuurlijk heb ik hem liever in de basis, maar tot nog toe kozen de bondscoaches altijd voor het duo Emre en Selçuk Inan.

Eigenlijk maakt het niet zoveel uit. Er zijn veel goede spelers op het middenveld. Topal en Selcuk Inan kunnen ze goed vervangen.

Ben benieuwd wie als spits gaat spelen. Zelf hoop ik voor Mevlut, die een sterke seizoen beleeft bij PSG

21 mei 2011 om 15:26

ik denk dat Burak in de spits gaat. Ik hoop zelf ook dat Mevlut start, maar denk dat Burak gaat spelen aangezien hij een goede seizoen speelt.

Ben het met je eens dat ze deze 2 spelers kunnen vervangen aangezien je op het middenveld. Arda, Selcuk Inan, Topal, Ekici hebt moet het wel lukken.

Jammer zijn toch wel de vedettes van het Turks voetbal
Belgie speelt de laatste tijd weer soeverein.

Off: Lees overal dat City een bof gaat uitbrengen van 180 miljoen euro voor Cristiano Ronaldo...

21 mei 2011 om 14:00

Off: Onzin, http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=137886

Ze zijn beide belangrijke spelers voor dit team, maar we hebben vaker tegenslagen gehad we moeten dit gewoon kunnen opvangen.

21 mei 2011 om 17:24

Jammer zijn toch wel de vedettes van het Turks voetbal

Je doet alsof Nuri alles heeft gespeeld. Nuri is een belangrijke speler voor Dortmund geweest en ik hoop dat hij hetzelfde gaat worden voor Turkije en Real Madrid. Over Hamit kan ik niet hetzelfde zeggen hij is altijd basisspeler geweest en zal zeker gemist worden, hij gaat zowizo meekomen maar of hij gaat spelen is iets anders.

Nuri Sahin is al een topper en ik hoop dat Turkije zich weet te plaatsen altijd sensatie en vermaak zie afgelopen EK 2008. Ik baal wel dat we in een moeilijke poule zitten.

niet zo heel groot gemis voor Turkije, want ze hebben nog genoeg andere goeie middenvelders

Ik ben eerder benieuwd wie als linksback gaat spelen, aangezien we daar geen 1 goede speler hebben.

21 mei 2011 om 14:02

ja idd vraag ik me ook af...

in heel turkije is er geen fatsoenlijke linksback. we zouden iemand gelijk gokhan gonul moeten hebben maar dn op links.

hakan balta (in form) is wel de man daar voor maar maakt veel blunders dit jaar. andere keuze is ismail koybasi

23 mei 2011 om 16:00

hakan balta is niet geselecteerd

23 mei 2011 om 15:59

3 keuzes: ismail koybasi, sabri ( die nog eens daar heeft gespeeld tegen belgie denk ik, ) en caglar)

ik hoop caglar, maar ik vermoed ismail koybasi

Ik heb er hoop op dat Belgie gaat winnen. Als je de selecties naast mekaar legt, heeft belgie objectief gezien gewoon meer kwaliteit. Bovendien speelt belgie thuis wat ook een niet te onderschatten voordeel is.

21 mei 2011 om 14:16

Ohw dat van thuis spelen betwijfel ik

21 mei 2011 om 14:19

Twijfel er maar niet aan, er zullen max 4500 turken in het stadium zitten dankzij het uitstekende plan van de Belgische bond om eerst Belgen die al naar vorige thuismatchen in deze campagne geweest waren voorrang te geven. In 2 dagen tijd waren die tickets uitverkocht terwijl ze 2 weken voorrang hadden.

21 mei 2011 om 14:20

Ik niet, de bond heeft namelijk slimme maatregelen genomen. Degene die eerder in deze campagne een ticket voor de rode duivels hadden gekocht kregen voorrang. En na die voorrangsperiode waren de tickets voor de thuisfans uitverkocht.

21 mei 2011 om 14:32

Er zullen nog steeds genoeg Belgen zijn die hun ticket voor het dubbele bedrag doorverkopen, en er zijn natuurlijk genoeg gekke Turken die het dubbele of soms het drievoudige ervoor betalen

Al met al vind ik 4500 een behoorlijke aantal supporters, Turken produceren algemeen ook veel geluid, dus het zal lijken of er evenveel Turken als Belgen in het stadion zitten.

21 mei 2011 om 14:40

Denk je echt dat er veel turken zijn die een ticket gaan kopen voor 150 euro? Bovendien zijn de kopers van de tickets in de voorrangperiode trouwe fans van de rode duivels dus ik denk niet dat er veel zijn die tickets gaan verkopen aan Turken.

21 mei 2011 om 14:48

Zielig hoor van de belgische bond,zijn ze bang dat turkije gaat winnen met supporters ofzo ? Belgie doet er alles aan om te winnen van turkije he ? Komop zeg wat is dit voor belachelijk iets.duitsland deed dit ook niet, Azerbeidzjan deed dit ook niet terwijl door ook veel turken zijn,volgens mij is de belgische bond bang voor de turkse Supporters die gaan komen , maar geloof mij of we zitten in het stadion of we zitten rondom het stadion te kijken in cafés en dan gaan we feest vieren als we winnen.
No matter what we will have victory.

21 mei 2011 om 14:50

haha rustig aan man, de bond mag de trouwe supporters belonen of niet?

21 mei 2011 om 14:59

Turken noemen dit zielig, de rest van de wereld noemt dit slim. Ze doen hier niets verkeerd mee, het is alleen logisch dat een thuismatch voor de Belgen ook effectief een thuismatch hoort te blijven.

21 mei 2011 om 15:11

@El Gangster: Kerel, doe is normaal; wat is daar nu zielig aan? Het is toch normaal dat je bij een thuismatch graag hebt dat je gesteund wordt, en niet dat al van voor de aftrap 30.000 Turken in het Koning Boudewijnstadion de Brabanconne uitfluiten? Het is niet omdat ze dit in Duitsland niet doen, dat het dan niet mag of zo hé. Dit is allemaal niet racistisch bedoeld, maar vind jij het normaal dat er bij een thuismatch van je land ineens tienduizenden vreemden in de tribune zitten die voor de bezoekers supporteren? En nogmaals: het maakt me niet uit dat de tribunes vol met Turken zitten, maar dan moeten ze wel voor België supporteren.

Op zich vind ik dit systeem ook goed omdat de Rode Duivels tegenwoordig bij ons een hype zijn. Anders zouden nu de helft van de tickets naar mensen gaan die niks verstand hebben van voetbal. Nu zijn degene die in het begin kwamen (de échte voetbalsupporters) nog in het voordeel.

En wat die sfeer betreft: ik ben 3x gaan zien in deze campagne, en ik durf te zeggen dat er de laatste keer (thuis tegen Azerbeidjan) denk ik het meeste sfeer was van alle Ek-voorrondewedstrijden die dag. Zelden gezien. En op Oostenrijk waren er meer dan 2500 supporters mee. Wie kan dat zeggen? De Turken gaan nog wat meemaken op de Heizel.

21 mei 2011 om 15:30

Geloof me ookal hebben ze ''het uitstekende plan'' er zullen meer Turken zijn dan Belgen. We zullen op Tv zien wie we het meest horen.

21 mei 2011 om 17:25

Kerel thuissupporters zijn thuissupporters. Alsof ze zouden toelaten dat wij in Turkije in de Turkse vakken gaan zitten? Zullen nogal gewonden vallen dan....
Dit is gewoon niet meer dan normaal.
Turken doen altijd zo nationalistisch maar oo wee als een ander land zich zo eens gedraagt he...

21 mei 2011 om 17:50

M_suarez

Ga niet meteen van alle Turken uit. Je weet hoe dat werkt. Niet iedereen onder een kam scheren. Sommige mensen reageren eenmaal opgefokt, maar dat heb je net zo goed bij Nederlanders en Belgen.

Verder vind ik het ook heel slim aangepakt door de Belgische voetbalbond. Anders zou je een scenario net als in Duitsland krijgen. Het is logisch, maar jammer voor ons Turkse fans. Nu kon ik bijvoorbeeld niet naar de wedstrijd, omdat er zo weinig kaartjes voor de Turken beschikbaar waren!

23 mei 2011 om 16:03

2 jaar geleden heb ik iemand 700 euro zien betalen voor een ticket voor de wedstrijd belgie - turkije ( en toen was zelfs bekend dat turkije niet door kon gaan omdat bosnie had gewonnen)

ik weet niet of eenstunt was van iemand om mensen te lokken en meer te bieden voor de tickets, maar 700 euro !!!.. sommige mensen geven dat gwn uit

21 mei 2011 om 14:58

Ook als George het in zijn hoofd haalt om Van Damme te laten spelen ipv Hazard ?

Ik zie het echt nog zover komen, het zou me niet verbazen !

Heel jammer zou dit zijn, Hazard zou een ware gesel zijn voor de Turkse defensie.

21 mei 2011 om 15:00

haha daar dacht ik ook even aan. Maar dat kan hij echt niet doen

21 mei 2011 om 15:09

Het zou me echt niet verbazen !

George zijne uitleg : Van Damme heeft erg goed gespeeld in de play offs, dankzij hem is Standard terug gaan draaien, en hij heeft Body, maar Hazard kunnen we later nog altijd brengen (lees laatste 3 min.)

21 mei 2011 om 15:12

Hazard gaat spelen hoor, samen met Chadli en De Bruyne. Ik hoop op De Bruyne: fantastische voetballer en in bloedvorm. Bij Chadli is het allemaal wat minder de laatste weken.

21 mei 2011 om 16:34

@coop. Waar haal je die info vandaan? Heeft die dat echt gezegd?
Van Damme vind ik verschikkelijk, heeft een te trage handelingssnelheid om mee in de aanval te staan.

21 mei 2011 om 18:56

Ik geef gewoon een voorbeeld van wat den George dan waarschijnlijk gaat zeggen

Ik vrees er het ergste voor !

Heeft iemand de hele Turkse selectie?

Belgie toch wel licht in het voordeel. Ze spelen thuis terwijl Turkije ook nog uit bij Oostenrijk moet. Belgie mist dan wel Fellaini en Dembele maar heeft op dit moment wel evenwaardige vervangers klaarstaan met een Witsel in vorm, die dat trouwens meer dan uitstekend heeft gedaan in de voorbije interlands en Hazard/chadli of eventueel De Bruyne op de flanken als vervanger van Dembele.

21 mei 2011 om 14:22

Turkije heeft 1 wedstrijd minder dan Belgie, dus zelfs 1 punt uit Brussel is genoeg voor ons.

21 mei 2011 om 14:26

1 wedstrijd minder idd, maar vergeet niet dat die match minder wel in Oostenrijk is. En onderschat Oostenrijk maar niet want zij zijn altijd gevaarlijk.

21 mei 2011 om 14:28

Klopt, maar wij moeten ook thuis tegen de Duitsers. En thuis is Turkije zeker niet kansloos.

21 mei 2011 om 14:38

Turkije speelde in duitsland zo goed als thuis maar gingen toch 3-0 de boot in.

21 mei 2011 om 14:44

Oostenrijk zal nooit een tegenstander voor ons zijn om naar het Ek gaan, Belgie wel .alleen omdat oostenrijk volgens mij won van belgie dachten mensen dat ze goed zijn maar dat zijn ze helemaal niet . ik heb ze gevolgd en het enige wat ze doen is lange ballen en hopen dat hij 1keer goed valt, kick en rush voetbal. met voetbal over de grond verslag je ze makkelijk zoals turkije liet zien bij die 2-0 overwinning.de oostenrijkers werden kapot getikt.

21 mei 2011 om 14:45

Oostenrijk won niet van Belgie. 1 keer gelijk en 1 keer heeft Belgie gewonnen.

21 mei 2011 om 14:54

Probleem is dat Turkije uit gwn op geen bal trekt. 3-0 in Duitsland met een stadium vol turken en 1-0 de boot in tegen Azerbeidjan nota bene. De enige uitmatch dat ze wonnen tot nu toe was in Kazachstan, maar die stellen dan ook echt niets voor. Laatste ontmoeting in Brussel is nu bijna 2 jaar terug en toen werd turkije in een stadium met 20000 Turken ook met 2-0 naar huis gespeeld tegen een nog jonger Belgie en zonder spelers als Lukaku, Chadli, Mignolet en De Bruyne bv.

21 mei 2011 om 15:02

Die 2-0 overwinning van de belgen was meer dat de turken geen zin meer hadden want ze hadden 5minuten voor de begin van de wedstrijd gehoord dat ze niet meer naar zuid-arfika konden voor WK, Ik zou weleens weten hoe jij zou spelen als je dat net 5minuten geleden had gehoord. Je moet niet te snel conclusies trekken , ik denk dat Belgie en turkije gelijkwaardig zijn maar turkije heeft echt geweldig individueel klasse en dat kan de doorslag geven.

21 mei 2011 om 14:23

Mijn ideale selectie

------------------mignolet------------------
Alderweireld-kompany-vermaelen-.lombaerts
--------defour-----vertonghe-------------
De Bruyne------witsel--------hazard
-------------lukaku--------------
Leekens zal wel chadli in plaats van de bruyne zetten, maar ik verkies de bruyne omdat die in vorm is en chadli niet.

21 mei 2011 om 14:29

Ik zou zelf ook met Chadli starten. Iedereen zegt wel dat ie uit vorm is maar bv in de bekerfinale tegen Ajax kwam alle gevaar van zijn kant. En hij zorgt wel voor een goede balans in het team qua technische spelers en power. Ik zou trouwens wel met simons spelen op het middenveld ipv vertonghen die het naar mijn mening wel goed deed op de linksback en die daar dan ook mag blijven op dit moment.
Simons, zeker niet te onderschatten wat die man allemaal verricht van werk. Ook in de Duitse competitie heeft hij als leidinggevend figuur Nurnberg naar Europa league geleid terwijl ze vorig jaar nog tegen degradatie vochten.

21 mei 2011 om 15:23

Zou liever met De Bruyne spelen. Je kan toch niet ontkennen dat De Bruyne beter in vorm is, hij zit in de flow door die titel en hij heeft mijns inziens gewoon meer kwaliteiten. Alleen speelde hij nog nooit een match met inzet voor de Rode Duivels, dus weinig ervaring. Maar zijn lef en spelplezier zouden dat kunnen compenseren.

Toch denk ik dat Leekens voor Chadli zal kiezen, met inderdaad Vertonghen linksachter (al zie ik daar liever Lombaerts) en Simons uiteraard voor defensie. En ook terecht wat je opmerkt over Simons: één van de belangrijksten bij Nürnberg, toch een degelijke middenmoter, een pak talenten beter gemaakt (zie Gündogan) en nog geen enkele seconde van de competitie gemist dacht ik! Zou denk ik zelfs nog een trapje hoger aankunnen (subtop Duitsland), maar dat zal er wel niet van komen.

21 mei 2011 om 17:52

Even gekopieerd en geplakt van Fanatik (turkse voetbalkrant):

1-volkan Demİrel
Fenerbahçe
2- Sİnan Bolat
Standard Liege
3-tolga Zengİn
Trabzonspor A.ş.
4- Gökhan Gönül
Fenerbahçe
5-sabrİ Sarioğlu
Galatasaray A.ş.
6- Serdar Kesİmal
Kayserİspor
7- Gökhan Zan
Galatasaray A.ş.
8- Servet Çetİn
Galatasaray A.ş.
9-egemen Korkmaz
Trabzonspor A.ş.
10- Fehmİ Emre Güngör
Gazİantepspor
11- Çağlar Bİrİncİ
Galatasaray A.ş.
12- İsmaİl Köybaşi
Beşİktaş A.ş.
13- Hamİt Altintop
Bayern München
14- Burak Yilmaz
Trabzonspor A.ş.
15-gökhan Töre
Chelsea F.c.
16- Selçuk İnan
Trabzonspor A.ş.
17- Mehmet Topal
Valencia C.f.
18- Mehmet Topuz
Fenerbahçe
19-emre Belözoğlu
Fenerbahçe
20- Mehmet Ekİcİ
1.fc Nürnberg
21- Selçuk Şahİn
Fenerbahçe
22- Arda Turan
Galatasaray A.ş.
23- Engİn Baytar
Trabzonspor A.ş.
24- Umut Bulut
Trabzonspor A.ş.
25- Cenk Tosun
Gazİantepspor
26- Semİh Şentürk
Fenerbahçe
27- Kazim Kazim
Galatasaray A.ş.

21 mei 2011 om 17:55

Bedankt, al had ik hem ondertussen wel al gelezen hieronder ergens ;p

21 mei 2011 om 18:28

1-volkan Demİrel
Fenerbahçe

2- Sİnan Bolat
Standard Liege

3-tolga Zengİn
Trabzonspor A.ş.

4- Gökhan Gönül
Fenerbahçe

5-sabrİ Sarioğlu
Galatasaray A.ş.

6- Serdar Kesİmal
Kayserİspor

7- Gökhan Zan
Galatasaray A.ş.

8- Servet Çetİn
Galatasaray A.ş.

9-egemen Korkmaz
Trabzonspor A.ş.

10- Fehmİ Emre Güngör
Gazİantepspor

11- Çağlar Bİrİncİ
Galatasaray A.ş.

12- İsmaİl Köybaşi
Beşİktaş A.ş.

13- Hamİt Altintop
Bayern München

14- Burak Yilmaz
Trabzonspor A.ş.

15-gökhan Töre
Chelsea F.c.

16- Selçuk İnan
Trabzonspor A.ş.

17- Mehmet Topal
Valencia C.f.

18- Mehmet Topuz
Fenerbahçe

19-emre Belözoğlu
Fenerbahçe

20- Mehmet Ekİcİ
1.fc Nürnberg

21- Selçuk Şahİn
Fenerbahçe

22- Arda Turan
Galatasaray A.ş.

23- Engİn Baytar
Trabzonspor A.ş.

24- Umut Bulut
Trabzonspor A.ş.

25- Cenk Tosun
Gazİantepspor

26- Semİh Şentürk
Fenerbahçe

27- Kazim Kazim
Galatasaray A.Ş

Ik hoop als Belg dat België wint van Turkije (logisch), dat willen de Turken ook van hun land denk ik haha. Zelf denk ik dat het een zéér spannende wedstrijd kan worden.. Enkele maanden terug zou ik gezegd hebben dat België totaal geen kans maakt tegen Turkije, nu is daar voor mij wel een twijfel over. België speelt namelijk de laatste wedstrijden erg goed, en ik hoop dat ze dat blijven verder zetten in de wedstrijd met Turkije.

Ik verbaas me alweer over het lage niveau hier op Vz.. Zelfs een afmelding van 2 spelers wegens blessures voor een interland brengt de lompste haatreacties naar boven.. Ik zie reacties van mensen die duidelijk niks weten van de turkse ploeg en denken te kunnen oordelen en ik zie reacties van turken die als een gebeten hond reageren..

OT: Altintop en Sahin zijn al een aantal weken geblesseerd, de 1e aan zijn rug en de andere aan zijn knie. Ze zijn bijna hersteld maar deze interland komt helaas net te vroeg.. Altintop zal zeker gemist worden aangezien hij 1 van de leiders is van de ploeg, Sahin is pas de laatste wedstrijden basisspeler in het turks elftal en dit door blessure van Emre. Emre is weer fit dus die zal gaan spelen volgens mij.. En de reactie dat Belgie betere spelers heeft dan Turkije of andersom is al helemaal niet relevant, omdat het gaat om wie het beste team heeft.. En hierin schat ik Turkije toch echt hoger in dan de belgen, zeker als het er echt om gaat.. Kijk alleen maar naar het afgelopen EK

Ik treur niet. Voor de doorsnee Belg en Nederlander tussen ons zegt het niets, maar er is niets wat Selcuk Inan niet kan, wat Nuri wel kan doen op het veld. Het enige verschil is dat Nuri in een Europese competitie speelt, terwijl Selcuk Inan ook topclub potentie heeft. Zet Topal er naast en we hebben toch een ijzersterk middenveld. Ook hebben we nog Mehmet Topuz achter de hand en Ekici die met passes kan strooien.

Dit lijkt mij de juiste opstelling. Ekici achter de spits, Topal en Selcuk Inan centraal. Rechts Burak die als een beest scoort en links de vedette van de ploeg. In de spits onze supertalent

Hier onder vind je nog een video van Selcuk Inan, voor die gene die niet weten wie hij is en denken dat Nuri een heel groot gemis is.

Volkan
Gokhan
Serdar Kesim
Servet
Hasan Ali
Selcuk Inan
Mehmet Topal
Burak Yilmaz
Mehmet Ekici
Arda Turan
Cenk Tosun
21 mei 2011 om 14:41

Goede ploeg maar is er geen tallentje in de plaats van Servet die op positie van Servet kan spelen van Duitsland ofzo. Turkije heeft ook jonge tallentjes en ervaren spelers.

21 mei 2011 om 14:48

Serdar Aziz van Bursa, die jongen van 19. Heel groot talent en spijkerhard. Hiddink zat ook op de tribune voor hem. Maar we hebben nu fysieke kracht nodig en spelers die kopsterk zijn, dan valt de keuze op Servet. Zoals in de eerste wedstrijd moet hij Lukaku gewoon geen kans gunnen.

Van Ogunjimi of Vossen ben ik niet onder de indruk. Als je ziet hoe Serdar Kesimal 1 op 1 Niang altijd de baas was tegen Fenerbahce, dan eet hij die 2 wel op.

21 mei 2011 om 14:51

Lukaka was toen niet in vorm,nu wel. ik verwacht dat servet het nu veel moeilijk gaat hebben.

21 mei 2011 om 15:00

Als servet man op man speelt maken die spelers geen schijn van kans: vraag maar aan drogba, aguero

21 mei 2011 om 15:04

Ja, je hebt gelijk ik was hem vergeten hij is echt een goede speler.

21 mei 2011 om 15:11

Ik durf te wedden dat Lukaku geen duel gaat winnen van servet Cetin.hij moet zijn idool maar gaan bellen en vragen hoe erg servet is. Hij blijft bij je hij is misschien wel 3keer zo sterk als drogba en dan ben je dus echt wel sterk.deze servet wint van elke tegenstander op fysiek en luchtduels . Heel veel spelers hebben dat meegemaakt. vraag maar aan Cristiano ronaldo op ek2008. Klose op ek2008 .petric op ek2008,torres op kwalificatie wk2010 ,drogba bij oefenwedstrijd.hemel lukaku maar niet op want hij gaat slecht spelen .

21 mei 2011 om 15:18

'hemel lukaku maar niet op want hij gaat slecht spelen . ' wat doe jij dan nu met servet
Servet is fysiek goed en in de duels, maar hij heeft de behendigheid van een lichtmast. Daar liggen dus mogelijkheden.

21 mei 2011 om 15:27

Misschien is hij niet behendig maar de andere centrale verdediger is wel Behendig, en ze moeten samen 1mannetje dekken genaamd Lukaku , presteert zo goed bij een competitie die niets zegt en hemelen hem op, hij laat alleen bij club zijn bij land laat hij niet echt veel zien , hij lijkt meer op een lompere maar bredere versie van crouch.

21 mei 2011 om 15:29

@El Gangster: Servet is inderdaad een luchtmacht op zich en heeft een enorm lichaam. Maar ik denk dat als Lukaku één schijnbeweging bovenhaalt, Servet deze pas doorheeft als de bal tegen de touwen hangt. Ik wil maar zeggen: hij heeft sterktes, maar ook een pak zwaktes, die Servet. Anders speelde hij nu wel bij een topclub (en dat gezever van topsalarissen in de Turkse competitie: ofwel zijn het dan allemaal volgevreten, geldzuchtige voetballers, jullie Turkse helden, ofwel zijn ze toch niet goed genoeg voor een topclub. Want geloof me: als een voetballer echt de kans krijgt om naar een topper te gaan zal hij dat wel doen. Ook al zou je 2 miljoen verdienen bij Barça ipv 3 miljoen bij Galatasaray).

Ik zal de vraag even omdraaien: wat gaan de Turkse aanvallers aanvangen met Kompany? Want, in tegenstelling tot Servet, heeft deze geen zwaktes.

21 mei 2011 om 15:35

Tegen Portugal verloren jullie, Petric kwam erin als wissel, Klose scoorde en Turkije verloor en de twee (verloren) matchen tegen Spanje speelde Cetin niet eens mee ...

21 mei 2011 om 15:36

Heeft kompany geen zwaktes? Deze mannetje pakt veels te snel kaarten en is snel opgefockt, als je hem 1ste helft opfockt pakt hij geheid geel en ga je 2de hellft op hem spelen zodat hij nog 1tje pakt zoals die vorige keer dat we met 3-2 wonnen , elke speler heeft zwaktes zelfs spelers als Messi en ronaldo.

Tja je zegt dat lukaku een schijnbeweging maakt en dat hij weg is van servet maar vergeet ultrasonicsnelheidsmonster onze 2backs niet die zeker wel kunne helpen en dan ook nog andere centrale speler Serdar kesimal die ook nog kan helpen , we zullen zien of lukaku iets gaat bakken

Ik begin me ook af te vragen wie Leekens rechtsbuiten gaat zetten , want hij moet gokhan gonul wel bezig houden anders kan die 2000 keer achter hem aan rennen want gokhan gonul is een verbeterde versie van Daniel alves qua longen.

Marseille bood 9miljoen en salaris van 4miljoen aan servet cetin maar galatasaray stuurde hun belangrijke speler niet weg wat natuurlijk logisch is. Tja servet is een held en is een zeer degelijke verdediger

21 mei 2011 om 15:36

'bij de rode duivels speelt lukaku juist beter dan bij anderlecht.' Niet waar, hij speelt beter bij de rode duivels dan bij anderlecht. hahahahaha bredere versie van crouch. Lukaku' techniek is dik in orde en hij is snel, beide eigenschappen heeft crouch niet.

21 mei 2011 om 15:45

Marseille bood 9 miljoen in 2008. Dat is al een tijdje geleden. Kompany, Vermaelen, Lombaerts en Vertonghen zijn meer waard dan dat.
En rechtsbuiten gaat waarschijnlijk of Hazard of Chadli zijn. Die jongen kan maar beter vier longen hebben.

21 mei 2011 om 18:00

@El Gangster: ik neem aan dat je het over de linksbuiten hebt, als je beweert dan ''gokhan Gönul 2000 keer de achterlijn zal halen''. Dan hebben we het over Eden Hazard meer dan waarschijnlijk. Dus zou ik aan die Gönül al aanraden om zijn loopschoenen mee te brengen, want hij gaat inderdaad een stukje achter de bal rennen.

En zoals je zelf zegt in je laatste zin (één van de weinige uitspraken die ik kan beamen): Servet is een zeer degelijke verdediger. Zoals ik al zei vooral fysiek een beest. Maar een topper (zoals je hem in één van je vorige posts beschrijft) op het Europese niveau is hij verre van. Kompany is dat wel: qua fysiek moet hij niet onderdoen, en daarnaast is hij nog eens rap en heeft hij de voetballende kwaliteiten van een nummer 10. Er is geen CV ter wereld die meer techniek heeft dan Kompany, dat zullen jullie ook nog merken. En voor mij bij de beste drie Cv's ter wereld dit seizoen.

En dat hij ontvlambaar is is helemaal niet juist. Vroeger pakte hij regelmatig gele en rode kaarten, maar dat was omwille van zijn nonchalance, waardoor hij die foutjes moest goedmaken. Dat is er nu volledig uit. Hij pakte bv. nog nooit rood bij MC

21 mei 2011 om 15:13

Hij heeft zijn hersens gebruikt,emre is een agressief malloot die elke moment rood kan pakken en zijn team alleen laten zoals bij de vorige oefenwedstrijd dacht ik . Emre is niet meer zo goed als toen hij was bij zijn jongere jaren bij Galatasaray, Emre is een volgevreten vedette die iedereen naait en elke keer domme overtredingen maakt, 10keer liever topal die sportief is dan emre wat een walgelijk vent vind ik hem ,zal ook wel aan mijn clubvoorkeur liggen maar ik vind hem een schandalig persoon.

21 mei 2011 om 15:24

Hhahaha Emre is een zekerheidje man.. Hij is af en toe wat te agressief ja maar zijn voetbalkwaliteiten staan nooit ter discussie.. Wees blij dat hij meedoet

21 mei 2011 om 15:25

Emre is helemaal geen zekerheidje, is te vaak voorin te vinden dan hij naar achteren komt, licht elke keer op de grond en verpest de passes van de spelers, zonder Emre zag je gewoon iedereen tik tak ,emre gedraagt zich als vedette wil bal en gaat dan hele team proberen uit te dollen . Wat een belachelijke speler is het.ik ben juist blij als hij niet meedoet.

21 mei 2011 om 16:28

Haha, ik lig nu thuis helemaal stuk om jouw reactie echt waar. Wie heeft jou een groen randje gegeven? Zeker een Galatasaray supporter. Vind je het logisch dat jij Emre haat jij bent voor Cimbom. Jij bent hier de schandalige persoon en niet Emre.

Hij heeft bewezen dat hij het wel kan. Hij heeft de afgelopen wedstrijden geen geel gepakt. Als hij dat wel deed kon hij de volgende wedstrijd niet spelen bij (fenerbahce). Dus hij kan het degelijk wel als het moet. En dan kom jij hier over rood praten grappenmaker. Emre zijn kwaliteiten kan je nooit met die van Topal vergelijken. Wie is Topal? Topal kan Emre zijn pinkje niet eens zijn.

Zet je Galatasaray bril eens af, want de competitie is afgelopen : )

On:

Jammer dat Altintop en Nuri er niet bij zijn. We missen nu twee hele belangerijke spelers helaas. Ik hoop dat Turkije gaat winnen van België. België heeft echt smerige spelers in hun team. Ik weet het nog goed van de vorige wedstrijd toen Turkije thuis speelde.

Ik heb er alle vertrouwen in dat Turkije gewoon gaat winnen!

Aanwezig bij België-turkije!

21 mei 2011 om 17:55

Het is schandalig maar, Hasan Ali is niet eens opgeroepen en clown Çaglar wel...

21 mei 2011 om 19:25

Clown Caglar? Bilica is bijvoorbeeld een clown. Maar Caglar Birinci niet. De laatste tijd maakt hij een redelijke indruk. Bijna elke wedstrijd scoort hij een 6,5, wat op zich een puike prestatie is.

21 mei 2011 om 20:57

Waarom haal jij Bilica erbij? We praten nu over Turkije zijn selectie. Caglar is gewoon een clown. Wie is hij dat hij word opgeroepen? Hasan Ali is 10 keer zo beter dan Caglar. Je zegt dat hij bijna elke wedstrijd een 6 en een 5 scoort. Wil je weten wat Hasan Ali scoort? Hij scoort in iedergeval meer dan Caglar. Je kan Hasan Ali elke wedstrijd wel een 7 of een 8 geven.

21 mei 2011 om 21:36

Climowicz,

Vergeleken met Çek en Hasan Ali is Caglar een clown. Bilica heeft er weer helemaal niks mee te maken, snap het verband even niet.

23 mei 2011 om 16:10

ik denk dat hiddink toch emre belezoglu zal late spelen... mss ipv selcuk of ipv mehmet. omdat mehmet maar voor de 2de keer geselecteerd is door hem zal hij wel het onderspit delven vrees ik.

turkije heeft genoeg kwaliteit in op het middenveld om een aantal beslissende wissels uit te voeren. ik denk dat hij burak meteen in de spits zal zetten en cenk laat wachten. rechts kan ie kiezen voor kazim of hamit..

in de verdedigind vind ik servet zeker een goede optie. als lukaku speelt is hij de man die lukaku moet stoppen

Las ik dat nou goed?

Wie is Semih?!
Dat is die Turk die heel juichend Kroatie stilkreeg...(het juichen duurde niet lang....)

21 mei 2011 om 14:43

Weten jullie hoeveel keer hij Fenerbahce en Turkije gered heeft op laatste minuut goalen.

Turkije is maar 1 punt achter Belgie met 1 Wedstrijd minder gespeeld dus voor Turkije is het best om te winnen maar gelijkspel kan ook nog omdat ze 1 wedstrijd minder hebben gespeeld dus no stress Hoop dat Turkije weer gaat schitteren net als ek 2008.

Beide spelers kunnen gemakkelijk opgevangen worden door de andere goede spelers die wij hebben . Mehmet topal zal waarschijnlijk samen met Inan de verdedigende duo gaan vormen of Inan met emre belezoglu en dan gaat Ekici spelen op nummer 10 , En Arda begint fit te raken en we hebben nu dodelijke spitsen met Burak,cenk en Cultheld Semih . Belgie zal worden afgestraft omdat ze turkije gaan onderschatten , vraag me zelf af wie bij Belgie rechtsback gaat spelen , vorige keer was het alderweireld en die heeft elke hoek van het veld gezien door arda.

Hiddink speelt waarschijnlijk met een 4-2-3-1 opstelling.

In het doel onze beste keeper sinds tijden, al 9thuiswedstrijden bij zijn club geen tegendoelpunt gekregen en is in de vorm van zijn leven ,hij zal zeker gaan starten

Rechtsback hebben we een luxe probleem met Sabri en Gokhan beide in abnormale vorm . maar ik zou gaan kiezen voor Gokhan gonul omdat hij iets beter is in verdedigen dan Sabri en hij heeft waarschijnlijk 6 longen daar sabri maar 5 heeft.

Centrale duo moet je gewoon kiezen voor serdar kesimal en Servet cetin . Servet had altijd drama spelers om hem heen en moest hij altijd 2taken uitvoeren met Serdar erin doet servet netjes zijn werk en vullen beide heren elkaar aan.serdar pakt de wat snellere,behendigere spits en Servet neemt een fysiek sterke spits voor zijn rekening, een top duo alleen ze moeten nog wel wat wennen aan elkaar en hopelijk doen ze dat volgend seizoen als serdar naar galatasaray komt.

Linksback hebben we verschillende mogelijkheden met caglar,ismael,hasan . Ik zou persoonlijk gaan voor caglar want hij is heel erg snel is koelbloedig en heeft een goed schot, weet wanneer hij naar voren moet gaan en gaat niet elke keer zoals Meneer ismael dat elke keer doet, speelt uitstekend bij galatasaray en hij zou toch wel linksback mogen staan.

Rechter centrale middenvelder gaat om 2personen een in vorm Mehmet topal of een agressief malloot die elk moment rood kan pakken ,ik kies zelf persoonlijk voor Topal omdat hij onze spiderman is , de beste balafpakker met turkse nationaliteit.speelt bij valencia altijd goed en heeft altijd wel een voldoende ,7

De plaats naast Topal is duidelijk gevuld met meneer Inan die aan een heel goed seizoen bezig is. is altijd achterin draagt zijn steentje bij aan de aanval en niet te vergeten wat een pass heeft die man , hij heeft ook inzicht waardoor hij goede steekpasses kan gaan geven op Arda turan

Linksbuiten is Vedette Arda turan , een man waarmee turkije 2klassen beter is en als hij niet speelt 2klassen slechter is. Heel belgie gaat achter Arda rennen alderweireld gaat gek worden van Arda turan , Hij gaat spelletje spelen met zijn tegenstanders, Haydi Arda laat die belgen eens zien wat jij in je mars hebt.

Op ''10'' Moeten we natuurlijk Ekici zetten en wat combineert hij goed met Inan en Sahin de laatste interlands,een echte goede nummer 10 die het verschil kan maken en dus een heel bruikbaar speler kan worden.

Rechtsbuiten moeten ze Burak yilmaz zetten, de beste aanvaller in de turkse competitie op dit moment,heeft trabzonspor heel vaak op sleeptouw genomen en kan goed koppen, is redelijk snel en dat kan van pas komen en hij kan goede voorzetten geven op onze spits cenk.

In de spits moeten ze cenk zetten , samen met Burak een hele goede spits die heel veel en gemakkelijk scoort. hij kan zijn mannetje uitdollen , is fysiek sterk. is behendig en hij is heel erg snel een type Falcao laten we maar zeggen.

Wacht op ons Belgie we komen eraan!

Volkan
Gokhan gonul
Serdar
Servet cetin
Caglar
mehmet topal
Selcuk Inan
Burak Yilmaz
Mehmet ekici
Arda tuarn
Cenk tosun
21 mei 2011 om 14:52

Goeie analyse ! ik zou ook met zo een opstelling spelen burak speelt beter rechtsbuite dan in de spits
ma kbetwijfel of hiddink cenk meteen in de basis 11 gaat zette.... ik denk eerder semih of umut bulut

21 mei 2011 om 14:57

Ik geloof niet dat hij Umut Bulut in de spits zal zetten. Dan zal Burak wel in de spits staan, met Ekici op rechts en Emre achter de spits.

21 mei 2011 om 15:01

burak is geen echte spits ... meer een schaduwspits

21 mei 2011 om 15:04

Ik heb toch liever Burak in de spits dan Umut Maar voor de duidelijkheid, als Burak vanaf rechts speelt zal hij altijd meer naar binnen schuiven en zal de rechtsback mee opkomen. Burak speelt bijna altijd als 2e spits.

23 mei 2011 om 16:16

ik denk dat hij het centrale duo op het middenveld zal veranderen.

emre- inan topal- emre zoiets zal het zijn met voor hun ekici

op de flanken arda en kazim/hamit

in de spits burak.

wissels zullen natuurlijk afhankelijk van de situatie gebeuren... maar semih zal voglens mij zker invallen net als een speler op het middenveld mehmet of selcuk...

hopen dat het een mooie wedstrijd wordt en dat de beste mogen winnen (belgie)

Grapje

Maar toch , de wedstrijd is nog niet gespeeld. Vergeet vooral niet dat Turkije altijd terugvecht , eender welke ploeg ze hebben. België moet gewoon voor een 2-0 spelen en vooral niet gaan leunen op de defensie , want daar ligt het gevaar.

hele mooie opstellingen van bjkdelgado en el gangstar
ik wil ook net als jullie heel graag cenk tosun in de spits samen met burak yilmaz die 2 zijn echte killers en de beste spitsen van Turkije op dit moment.

hopelijk worden waardeloze spelers zoals selcuk sahin,kazim kazim,hakan balta niet meegenomen.

ik vind dat je tegen België mehmet topal erin moet zetten stofzuiger van het middenveld. en met onze sterspeler arda moet het wel lukken. en niet te vergeten volkan en gokan gonul in bloedvorm.

Nu ik er zo over nadenk, ik hoop dat onze Hiddink ook Olcan Adin zal oproepen. Is momenteel een van de beste buitenspelers van onze competitie en staat op 14 doelpunten. Is snel, technisch en heeft een sterk schot in de benen. Ik vraag me wel af of hij kan functioneren via rechts, aangezien hij op het zelfde positie als Arda speelt normaal gesproken.

21 mei 2011 om 15:11

Olcan is echt in vorm ja, maar zover ik weet is hij geen buitenspeler..

21 mei 2011 om 15:13

Olcan is een linksbuiten.

21 mei 2011 om 15:29

Eerder linkshalf.. Of achter de spitsen

Turkije heeft de laatste wedstrijd tegen Oostenrijk met 4-3-3 gespeeld met in de middenveld Selcuk Inan, Nuri Sahin en Altintop. Nou laat me jullie garanderen dat als Selcuk Inan (speelt zowel offensief als defensief en een echte team speler), Mehmet Topuz (een echte bikkelaar op het middenveld die zowel recht als linksbenig enorm goeie trappen heeft) en Mehmet Topal (valencia speler verdedigend middenvelder, zeer hard, een hartsspeler en ook dubbelbenig) op het middenveld staan het erg moeilijk zal worden voor Belgie. Voorin Semih (cenk Tosun), Burak Yilmaz en Arda Turan staan pfff. Heb volle vertrouwen in Hiddink, een echt vos is dat. Daarnaast hebben we Mehmet Ekici die onlangs naar Werder Bremen is gegaan als de volgende Ozil.

Haydi Turkiyem ilere, Allahin izniyle kimse durduramaz bizi!!!

Leuk weer al dat gespeculeer.. Ik denk dat Hiddink niet al te aanvallend gaat spelen.. De hamvraag (kalkoenham) is wie linksback gaat spelen en wie Altintop gaat vervangen.. Ik denk dat hij met de volgende 11 gaat spelen..

Volkan
Gokhan G.
Serdar K.
Servet
Hakan Balta
Mehmet Topuz
Mehmet Topal
Emre
Arda
Mehmet Ekici
Burak Yilmaz
21 mei 2011 om 17:59

hehe kalkoenham

vraagje; Denkt ge dat de L/rb een Eden Hazard (of eventueel Chadli/de Bruyne) kan afstoppen of hoe ziet gij de kwaliteiten van de Turkse backs?
Ik vrees andersom namelijk voor Alderweireld vs. Arda... Alderweireld had het heel moeilijk de vorige match.
Als wij Belgen Arda uit de match kunnen houden zie ik het rooskleurig in. We zullen sowieso minstens 1x scoren. (moet al van de match tegen Duitsland geleden zijn dat we niet meer scoorden)

23 mei 2011 om 09:15

De turkse rechtsback Gokhan Gonul is een hele goede speler maar op links hebben ze een probleem dus daar zie ik mogelijkheden voor Belgie. Arda is idd een heel belangrijke speler, maar Turkije moet het vooral van het teamspel hebben.. Belgie heeft veel goede spelers maar het voetbal is niet echt goed, in de heenmatch speelden ze alleen maar met de lange bal naar voren.. Het probleem van Belgie is dat ze weinig creativiteit hebben, en veel dezelfde soort spelers.. Ook missen ze een goede spits.. Ik denk dat het een hele spannende match zal worden en denk dat het gelijk gaat eindigen.

23 mei 2011 om 16:18

balta is niet geselecteerd maar voor de rest denk ik dat je hiddink zijn opstelling hebt.

mss selcuk inan ipv mehmet omdat mehmet maar voor de 2de keer is opgeroepen door hiddink

Zo gaat het bij alle Turken. Zodra ze wat noemenswaardis hebben bereikt, voelen ze zich gelijk superieur ten opzichte van hun landgenoten. En dit is niet alleen bij voetballers. Elk familie heeft wel die ene achterneef die ooit een jaar iets met geneeskunde heeft gedaan en voor de rest van zijn leven de hele familie van deskundigs doktersadvies voorziet, zonder dus dat hij die studie heeft afgemaakt en nu werkloos is. Zo gaat dat bij Turken.

Nu dus ook van deze twee spelers. Had ik niet van ze verwacht, maar helaas blijken ze niet veel anders dan de rest van hun landgenoten. Een transfer naar Real en direct voelen ze zich te hoog voor Turkije.

Dan heb ik liever Ozil. Die is tenminste eerlijk. Waarschijnlijk dachten Sahin en Altintop dat ze bij Duitsland niet aan de bak zouden komen, en kozen voor Turkije. Nu komen ze erachter dat ze toppers zijn en laten ze Turkije stikken in zo een belangrijke wedstrijd.

Klootzakken!!!!!! Eerst gunde ik jullie alle succes, maar nu..!!! Ik hoop dat jullie bij Real Madrid Castilla terecht gekomen

Stelletje landverraders

En ik wil niets horen over blessures. Hun been is niet gebroken ofzo. Met een aantal pijnstillers kan je je land heus wel dienen in zo een belangrijke wedstrijd. Laten zien dat je de grote transfer hebt gemaakt en nu je landgenoten op sleeptouw nemen. Mietjes

Allez Belgique!!!!!!!!!!!!!!!

21 mei 2011 om 15:29

Van Nuri sahin moet je toch wel begrijpen dat hij niet mee kan doen , anders had hij die kampioenswedstrijd van Dortmund wel met pijnstillers gespeeld, gezondheid gaat boven voetbal en dat moet je nooit vergeten , alleen we hebben ene servet daar achterin die denkt dat voetbal voor gezondheid gaat en speelt met gebroke neus alsof niks is gebeurd en doet gewoon pijnstillers en speelt verder,we kunnen ze beide vervangen dus is het niet echt probleem.

Edit : Volgens mij ben jij een landverrader want jij typt hier : Allez belgique . Veel geluk koop alvast een shirt van een belgisch club en shirt van rode duivels, en verander gelijk je naam in Nederbelg, past meer als je zo gaat doen.

21 mei 2011 om 15:35

Wedstrijd is pas over 2 weken. 2 weken!! Daarin kan je zoveel doen en Sahin is al een tijdje geblesseerd dus het is niet zo dat het ernstig is.

Als het WK voor de deur stond, zouden ze sowieso alles eraan hebben gedaan om terug te komen. Net zoals Robben bij Nederland. Maarja het is nu natuurlijk 'maaaaaar' een kwalificatiewedstrijd.

Schandalig gewoon dit.

21 mei 2011 om 15:54

Je reactie van ''sahin is al een tijdje geblesseerd dus het is niet zo dat het ernstig is'' slaat helemaal nergens op.

En ten tweede had Robben een gescheurde hamstring, Sahin heeft een kapotte knie ik denk niet dat je beide kunt vergelijken. Bij een gescheurde hamstring kan je in principe met verdoving spelen als de scheur niet ernstig is. Bij een kapotte knie heb je niks aan verdoving.

21 mei 2011 om 18:44

hamit zit er gewoon bij. doe eens wat research man .

Daarnaast liep nuri na de kampioenswedstrijd met enorm verstevigend materiaal, heb er zelfs een foto van, snap niet hoe je dat op vz kunt zetten want links worden ingekort maar ja

21 mei 2011 om 15:41

Nuri Sahin speelt al weken niet dan heb ik hem liever niet bij dan. En Hamit is gewoon opgeroepen. Dus volgende keer beter rondzoeken dan pas reactie geven. Je doet deze mensen gewoon te kort.

En je weet dondersgoed dat ze beide heel graag zouden willen spelen maar dat het bij Sahin onmogelijk is aangezien hij nog niet terug is van blessure.

21 mei 2011 om 15:42

Maak jezelf niet belachelijk met zo'n domme reactie. Hamit doet WEL mee, en Nuri Sahin is geblesseerd, je weet dan niets, maar ook niets van zijn blessure af en doe je meteen al zo grof.

21 mei 2011 om 15:48

man je zwijgt beter als je van niks weet...

nuri heeft een scheur aan zen knie ergens en hamit had lichte blessure aan zen rug.

hamit doet wss wel mee

Nederbelg dat je bent, zoek eerst je info en praat dan

21 mei 2011 om 16:44

Nuri kan niet meedoen wegens een blessure aan zijn been
en Hamit doet waarschijnlijk mee

en de gene die een landverrader is ben JIJ ga maar met je belgische vrienden voor België juichen maar een ''echte'' Turk zou nooit voor een andere land zijn behalve zijn land: Turkije!

Nederbelg dat je bent

21 mei 2011 om 18:03

Als je dan zo Turk bent als je beweert. Lees dan even de Turkse media. Hamit is opgeroepen en komt gewoon. Of hij speelt is nog niet zeker.

Nuri Sahin is al weken geblesseerd en moest de laatste wedstrijden van Dortmund ook missen (waaronder de kampioenswedstrijd) en jij hebt het over land verraden.
Dit is gewoon volledig verstandig dat hij niet speelt. Straks raakt hij nog erger geblesseerd, kunnen we hem voor een heel jaar missen, bij wijze van spreken.

Je reactie raakt dan ook kant noch wal! Typisch alleen je hart laten spreken, maar het hersens gedeelte achterwege laten.

23 mei 2011 om 16:22

je moet eerst iets weten over het onderwerp voordat je onzin begint uit te kramen.

als een speler geblesseerd is dan ga je hem niet opofferen. mensen zoals jij zeggen : Doen!!!!
maar wnr hun blessure drna erger wordt zeg je: hij veinst een blessure, of wrm heb je dan gespeeld???!!!!

zelfde gebeurde bij arda .

Voetbalzone! Titel klopt niet. De selectie is zojuist bekend gemaakt en Hamit Altintop is gewoon opgeroepen!

21 mei 2011 om 15:46

Waar heb jij die selectie gezien dan?

21 mei 2011 om 18:04

Kijk eens even op een willekeurige Turkse krant op de officiële site van Tff. Daar staat het gewoon al op.

Gokhan Tore is ook voor het eerst opgeroepen talent van Chelsea

21 mei 2011 om 15:38

waar speelt Tore op het middenveld ??

Ik heb ook gezien dat Hamit gewoon in de selectie zit dus snap niet waarom voetbalzone zegt dat hij niet speelt.

21 mei 2011 om 15:55

Die gast heeft niet eens een basisplaats bij de reserves en het jeugdteam van Chelsea. Die zal geen potten gaan breken hoor.

21 mei 2011 om 16:03

Ik herinner dat sommige Belgen de Laet erbij wilden hebben. Gokhan Tore is dan wel de grootste talent in de Chelsea jeugd.

21 mei 2011 om 16:11

Wat doet het ertoe dat sommige Belgen graag De Laet erbij wouden? Het gaat hier over Gokhan Tore en het feit dat hij amper speelt.
btw De Laet daarentegen speelt wel wekelijks, niet dat ik het nodig acht van hem bij onze selectie te hebben, we hebben genoeg kwaliteit op zijn positie.

24 mei 2011 om 04:29

Ik kan alleen maar lachen om jou reactie. Je laat duidelijk merken dat je de reserves van chelsea niet volgt en totaal geen idee hebt wat voor soort speler Gokhan Tore is. Gokhan Tore heeft dit seizoen grote bijdrage geleverd aan het team dat kampioen is geworden in de reserve league. Hij heeft juist altijd basisplaats als hij speelt en wordt niet vaak gewisseld. Hij heeft dit seizoen 2de meest gespeeld van allemaal.

Er wordt gezegd dat Tore en Milan Lalkovic grote kans maken om volgend jaar met het eerste elftal te spelen.

Ga voortaan niet praten over zaken waar je geen verstand van hebt.

24 mei 2011 om 04:31

En het feit dat hij amper speelt. Ga alsjeblieft naar chelseafc.com en ga kijken.

Update: Hamit Altintop zit in de selectie, Sahin niet

Keepers: Volkan Demirel (fenerbahçe), Sinan Bolat (standart Liege), Tolga Zengin (trabzonspor)

Verdediging: Gökhan Gönül (fenerbahçe), Serdar Kesimal (kayserispor), Gökhan Zan (galatasaray), Servet Çetin (galatasaray), Emre Güngör (gaziantepspor), İsmail Köybaşı (beşiktaş), Çağlar Birinci (galatasaray), Sabri Sarıoğlu (galatasaray), Egemen Korkmaz (trabzonspor),

Middenveld: Selçuk İnan (trabzonspor), Emre Belözoğlu(fenerbahçe), Mehmet Topal (valencia), Mehmet Ekici (nürnberg), Engin Baytar (trabzonspor), Hamit Altıntop (bayern Münih), Selçuk Şahin (fenerbahçe), Arda Turan (galatasaray, Gökhan Töre (chelsea), Mehmet Topuz (fenerbahçe)

Voorhoede: Kazım Kazım (galatasaray), Cenk Tosun (gaziantepspor), Umut Bulut (trabzonspor), Burak Yılmaz (trabzonspor), Semih Şentürk (fenerbahçe

21 mei 2011 om 15:55

Geen Hakan Balta.. Dus dat wordt of Caglar of Koybasi linksback.. Dan heb ik liever Caglar want die Koybasi is echt onbetrouwbaar.. En eindelijk egemen opgeroepen, niet de beste voetballer maar wel een beest van een verdediger.. Gokhan Tore van Chelsea zit er ook bij, die doet het laatste tijd heel goed bij het 2e van Chelsea en heeft zijn debuut ook al gemaakt in het 1e.. Snelle flankspeler.. Ik vind het een hele logische selectie op 1 speler na.. Selcuk Sahin, wtf doet die gozer weer in de selectie.. Zal wel door Oguz Cetin komen

Uit deze selectie komt denk ik deze basiself:

21 mei 2011 om 17:26

ik vertrouw die Koybasi ook niet maak onnodig fouten en laat zijn man gaan doordat hij te veel wil aanvallen. Hij is ook aanvallender ingesteld dan Caglar en hij is ook lichamelijk minder sterk.

21 mei 2011 om 21:01

Ik ben het volledig met jou reactie hier mee eens. Ismail heeft tegen Nederland ook een domme fout gemaakt waardoor Turkije heeft verloren. Ik vind hem nog wel een amateur. Caglar zie ik ook niet echt zo makkelijk linksback spelen. Ik vind Egemen wel op die positie passen. Egemen is echt een beest!

23 mei 2011 om 09:04

Egemen is een centrale verdediger/mandekker..die heeft nog nooit linksback gespeeld

21 mei 2011 om 19:27

Leuk dat Emre Gungor speelt. Vond hem bij Galatasaray altijd een redelijk goede speler. Was niet de beste, maar kon wel goed opbouwen, iets wat weinig voorkomt in Turkije

Ben zelfs een gs fan, maar hoe kunnen er nu 6 spelers van gs opgeroepen zijn voor de wedstrijd tegen belgie. Zoals: zan,caglar en sabri, ze hebben alle drie amper gespeelt dit seizoen. En zan kwam alleen aan spelen toe, omdat neil naar azie cup ging.

Keepers: Volkan Demirel (fenerbahçe), Sinan Bolat (standart Liege), Tolga Zengin (trabzonspor)

Verdedigers: Gökhan Gönül (fenerbahçe), Serdar Kesimal (kayserispor), Gökhan Zan (galatasaray), Servet Çetin (galatasaray), Emre Güngör (gaziantepspor), İsmail Köybaşı (beşiktaş), Çağlar Birinci (galatasaray), Sabri Sarıoğlu (galatasaray), Egemen Korkmaz (trabzonspor),

Middenvelders: Selçuk İnan (trabzonspor), Emre Belözoğlu(fenerbahçe), Mehmet Topal (valencia), Mehmet Ekici (nürnberg), Engin Baytar (trabzonspor), Hamit Altıntop (bayern Münih), Selçuk Şahin (fenerbahçe), Arda Turan (galatasaray, Gökhan Töre (chelsea), Mehmet Topuz (fenerbahçe)

Aanvallersr: Kazım Kazım (galatasaray), Cenk Tosun (gaziantepspor), Umut Bulut (trabzonspor), Burak Yılmaz (trabzonspor), Semih Şentürk (fenerbahçe)

Dit is de volledige selectie die zojuist is bekend gemaakt.

Edit: Als ik de selectie zo 'ff' snel doorloop, valt het me toch op dat we kwalitatief minder zijn geworden dan de voorgaande jaren.

21 mei 2011 om 15:51

& wrm vind je dat we kwalitatief minder zijn geworden? =/

had je liever nihat en tuncay en aurelio er terug bij?

21 mei 2011 om 16:24

Dit is trouwens niet de definitieve selectie he? Deze selectie bestaat uit 27 man dus er moeten er nog een paar afvallen

21 mei 2011 om 18:05

Als ik Çaglar, Kazim, Selçuk Sahin en Gökhan Zan daartussen zie moet ik kotsen. Waar is Hasan Ali? Waar is Sezer Öztürk? Waar is Olcan Adin? Waar is Özgür Çek? Waar zijn de spelers in vorm? Dramatisch dit..

21 mei 2011 om 21:08

Hiddink is echt slecht bezig ben het met je eens. Wie is Caglar, Kazim, Selcuk Sahin, en Gökhan Zan dat ze zijn opgeroepen. Ik ben echt verbaasd dat Hiddink in iedergeval geen Sezer Öztürk heeft opgeroepen samen met Hasan Ali. Deze twee spelers zijn gewoon echt goed in vorm. Vooral Sezer is echt in goede vorm. Olcan is de laatste tijd bij Antep ook heel erg goed in vorm. Dit zijn allemaal spelers die goed in vorm zijn.

Waarom krijgen spelers die goed in vorm zijn geen kans en de slechte wel? Kazim, Caglar, en Gökhan hebben een dramatische competitie beleefd. Ze zijn alle 3 niet goed in vorm. Terwijl de andere spelers juist wel goed in vorm zijn.

Soms denk ik echt van Hiddink waar ben je mee bezig? Wil je wel winnen van België?

We zullen het zien over een paar weken.

Succes Turkije!

21 mei 2011 om 23:34

waar is Necip Uysal?

22 mei 2011 om 14:04

Op Necip's positie heb je Emre, Selçuk Inan en Mehmet Topal. Necip had wel opgeroepen kunnen worden in plaats van Selçuk Sahin, maar dan zou hij alsnog niet spelen want zijn broeders zijn nog altijd veel beter dan hem.

Interessante wedstrijd. Wordt de wedstrijd uitgezonden op Canvas? Want dat kanaal is ook in Nederland te ontvangen.

21 mei 2011 om 15:47

Normaal gezien wel.

21 mei 2011 om 15:51

Bedankt! Dan ga ik zeker kijken.

Ik wil dolgraag dat Turkije naar het EK gaat natuurlijk, maar wat ik nog belangrijker vind is dat Hiddink een basis moet zetten met structuur en beleid. Waardoor Turkije de aankomende jaren vooruit kan. Meerjarenplan en de accomodaties alles beter worden toegepast.

jongens luister , belgie meer talent wij meer kwaliteit .

zij moeten wij mogen winnen.
wie zien het allemaal 3juni .

21 mei 2011 om 15:47

Is talent niet gelijk aan kwaliteit?

21 mei 2011 om 15:50

Hij bedoelt talent als potentie, denk dat hij daarom ook de jeugdige spelers van Belgie bedoelt.

21 mei 2011 om 15:50

neen ze hebben gewoon 4/5 man voor de zelfde posities

hazard, debruyne, chadli,mertens allemaal linksmid

kompany, vanbuyten, lombaerts,vermaelen, vertonghen, alderweireld allemaal centrale verdedigers

21 mei 2011 om 18:13

Hazard kan ook op de 10 & Rechter flank.
De Bruyne is eigenlijk een 10 maar wordt Links uitgespeeld bij Genk.

Centrale verdedigers klopt, maar onze Cb's zijn dus ook wereldtop hé.
Maar dan hebben we toch nog centraal op het middenveld; Fellaini, Defour, Witsel

aanvallers: Lukaku, Vossen
keepers: Mignolet, Courtois

het probleem bij ons zijn dus duidelijk de 2 back posities. Zowel Vertonghen als Alderweireld zijn geen backs & dat zie je wel. Al zijn er wel tekens van beterschap op die posities al moeten we daar nog zeker 2jaar geduld voor hebben.

Als iedereen fit is zou ik momenteel zo spelen.
(fellaini & Dembélé zijn dus niet fit voor de duidelijkheid)

Courtois
Alderweireld
Kompany
Vermaelen
Vertonghen
Witsel
Fellaini
Chadli/Dembé
Hazard
De Bruyne
Lukaku
21 mei 2011 om 18:48

Mooie opstelling M_suarez, maar op dit moment als iedereen fit zou zijn, zou ik kiezen voor defour en fellaini als controlerende middenvelders met Fellaini iets meer naar voor en Witsel als 10.
Hazard op links en Dembele op rechts.

De Bruyne zou'k nog niet in de basis zetten al hebben we daar wel veel luxe en kunnen jongens als Chadli, Legear ook gerust spelen. Ik weet wel dat jij Hazard sowieso altijd opstelt maar soms eens voor beren als Chadli kiezen kan gerust lijkt me.

Btw Mignolet of Courtois in doel maakt niet zoveel uit volgens mij, alletwee topkeepers. Al versta ik Leekens zijn keuze wel om Mignolet nu in doel te laten omdat ie meer ervaring heeft en de vorige matchen het zo goed heeft gedaan.

En wat je zegt over de backs is waar, ik kan niet wachten tot dat Marnick Vermijl - 19 jaar (man U en de nieuwe neville genoemd door Solksjaer) en Jordan Lukaku doorbreken. Of Cavanda (lazio) al begint het nu toch wel te dringen aangezien hij bijna 22 is.

23 mei 2011 om 16:25

daar ben je fout.

wij Moeten winnen. na het ek heeft turkije niks bereikt, wordt eens tijd dat we een beetje bevestigen

Ik denk dat beide ploegen aan elkaar gewaagd zijn, maar Turkije heeft de ervaren, geslepen Guus Hiddink als trainer en die schat ik hoger in dan Leekens. Belgie heeft aan de andere kant wel het thuisvoordeel. Ik denk dat het 50-50 is.

belgie heeft inderdaad betere individuele spelers, grotere spelers die bij grote clubs spelen. Dat is een feit, maar 1 ding mist belgie en dat is teamspel. Al jaren vormt belgie geen goede team en daardoor kwalificeren ze ook niet op een eindtoernooi. Integendeel turkije heeft juist niet veel individuele spelers maar bezit in een goed teamspel, de wil om te winnen is erg hoog bij turkije.

ik denk 1-1, maar hopelijk word het een mooie wedstrijd met als turkije de gelukkige

21 mei 2011 om 16:10

Leekens heeft sinds kort er weer een team van gemaakt. Iedereen strijdt er weer voor zoals dat vroeger bij de rode duivels altijd was. de mayonaise plakt zoals we dat in belgie zeggen

21 mei 2011 om 16:13

ze hebben mij tot nu toe niet echt overtuigd

de echte belgie was rond de jaren 1999 en 2000 pff heerlijk team met minder grote spelers als nu..

Leekens heeft nog veel werk te doen want belgie is zeker nog geen vast team.

21 mei 2011 om 16:17

Inderdaad vroeger waren het bikkelaars die voor elkaar vochten. Nu hebben we veel meer talent, maar de teamgeest is weer minder. Als er de teamgeest van vroeger was met het talent van nu

21 mei 2011 om 16:18

dan had je een belgie om voor te vrezen..neem niet aan dat er nu niet word gevreest maar in mindere maten als je snapt wat ik bedoel.

Turkije wint gewoon van Belgie, Belgie heeft een minder sterk team dan Turkije. Turkije zal alles inzetten om te winnen. Daarom zal Turkije in Belgie winnen en zo een grote stap richting het EK zetten in Oekraïne en Polen.

Opstelling Turkije;

21 mei 2011 om 16:57

haha @ belgie heeft een minder sterk team dan turkije.
'turkije zal alles inzetten om te winnen. ' En belgie niet?

Jammer dat ze niet meedoen. Toch wel belangrijke en bepalende spelers!

Dit vind ik nou heel jammer van die twee en van Real Madrid. Madrid's seizoen is voorbij! er valt niets meer te winnen en 2e plek in de primera division gaat ook niet weg. Waarom spelen ze dan niet gewoon mee met Turkije? schandalig dit.

Edit: Ik dacht dat ze van Real niet mochten, maar het gaat dus om blessures. Excuses daarvoor.

21 mei 2011 om 16:58

Hamit zit gewoon bij de selectie, alleen Nuri zit er niet bij vanwege een blessure dat allang bekend is. Beetje slecht geformuleerd door vz

Jammer dat Nuri en Hamit niet mee kunnen doen maar gelukkig kunnen we hun vervangen

Hopelijk speelt Hiddink een 4-2-3-1 Formatie

Keeper: Natuurlijk onze Volkan deze jongen is zo goed hij zeker bij een goeie topclub in de basis en heeft al 9 uitwedstrijden achterelkaar de 0 gehouden

Rechtsback: Onze Turkse ''daniel Alves'' Gökhan Gönül Die jonge is zo goed dat Barcelona hem wilt

Centrale Duo: Daar hoort Serdar en Servet thuis

Linksback: Onze Zwakste plek in de verdediging we hebben 3 optie's: Çağlar, Ismail of Hakan Balta ik persoonlijk zou gaan voor Çağlar want Ismail is geen zekerheid en Hakan Balta kan wel erin ALS Çağlar en Ismail zijn geblesseerd

De Centrale Middenveld: Emre en Selçuk İnan of Mehmet Topal en Selçuk İnan Maar ik zou kiezen voor Emre want hij is meer ervaren als Mehmet Topal

De Rechtsbuiten: Burak Yilmaz! De Turk in vorm IN Turkije Hij hoort thuis in de basis.

De nummer 10: Mehmet Ekici deze jongen is een Heel goede speler die Turkije kan goed kan gebruiken en ik weet op dit moment geen andere speler

De Linksbuiten: Onze beste Speler Arda Turan Turkije is hem zoveel dankbaar en ik verbaas me waarom hij niet bij clubas als Arsenal of Chelsea speelt

De Spits: Ik zou gaan voor Mevlut erdinç of Cenk Tosun en in de 2e helft onze killer Semih laten spelen

De beste Wissels: Bolat, Semih, Hamit, Topuz, Topal, Ismail, Engin, Sabri, Emre Güngör, Egemen

De belgen willen zich kwalificeren voor Prijzen Wij Turken willen ons kwalificeren voor Trots en Eer


Edit; Ik ben Hasan Ali vergeten maar die kan ook op de linksback positie spelen

Volkan
Gökhan
Serdar
Server
Çağlar
Emre
Selçuk İnan
Burak
Mehmet Ekici
Arda
Cenk

Nou ja zeg. Waarom doen Hamit en Nuri niet mee? Wat is dit nou weer voor onzin! Dit is dé belangrijkste wedstrijd voor Turkije op een wel zeer ongunstig moment! De 6 spelers van FB zitten met hun gedachten bij Sivasspor - Fenerbahce. Galatasaray internationals kunnen het niveau niet aan of zijn uit vorm op 1 na. Arda. Maar ook hij is niet echt in top vorm.

Zonder Nuri en Hamit zijn wij echt 2 klasses minder! Vooral in de voorhoede waarin we Mevlut missen. Ik snap niet waarom Hiddink hem geen kans geeft!

Daarnaast horen: Selcuk Sahin, Gokhan Zan en Caglar er echt niet bij. Ook sabri niet maar Turkije heeft geen andere back up voor de RB.

Ik denk dat het gelijkspel wordt. Belgie heeft geen misselijke selectie en beide selecties zijn gelijkwaardig alhoewel ik de Turkse spelers hoger inschat. Maar degene die ik hoger inschat zijn niet opgenomen...

Volkan
Gokhan
Servet
Serdar
Ismael
Selcuk Inan
Topal
Ekici
Cenk
Arda
Burak

Turkije heeft een betere selectie en dat zullen we komende wedstrijd zien. Met spelers als Arda, Emre, Burak, Servet, Volkan, Gokhan is er genoeg ervaring en met jonge spelers als Ekici, Cenk, Serdar moet het gewoon lukken.

Ik hoop dat de spelers een goede dag hebben en met Hiddink moeten we die belgen verslaan zoals we dat tegen Oostenrijk hebben gedaan.

Tribune: Zal wel weer vol met Turken we zullen spelen alsof we thuis spelen.

21 mei 2011 om 17:35

'tribune: Zal wel weer vol met Turken we zullen spelen alsof we thuis spelen.'
nee , de bond heeft namelijk slimme maatregelen genomen. Degene die eerder in deze campagne een ticket voor de rode duivels hadden gekocht kregen voorrang. En na die voorrangsperiode waren de tickets voor de thuisfans uitverkocht

21 mei 2011 om 17:38

Geloof mij die slimme maatregel zal hun niet helpen. De Turken zullen wel weer iets verzinnen maar daar naar toe te gaan. En wie weet hebben de Turken wel een hoop kaarten in hadden gekregen. Misschien Turken met Belgische paspoort.

Er zal zowizo in het thuispubliek veel Turken zitten geloof mij maar

21 mei 2011 om 17:41

Dan moeten die Turken eerst wel naar vorige thuismatchen van de Rode Duivels geweest zijn zoals tegen Duitsland, Oostenrijk of Azerbeidjan en dat lijkt me sterk.

geen galatasay verdediging ik zweer het je dat is de slechtste verdediging van Turkije behalve servet dan want hij is een beest.

Ooh man man man wat kijk ik er naar uit. Grote projector staat al klaar, koppel pintjes en lets go zou ik zeggen...

Ik ga geen dwaze uitspraken doen, over dikke overwinningen en dergelijk mee... Anders krijg ik dat later in mij gezicht.
Ik hoop alleen dat de TE fanatieke Turken na de wedstrijd een toontje lager zullen zingen.
Maar gemakkelijk zal het zeker niet zij.

Hopelijk kijkt Leekens niet over één man en die man is zonder twijfel Eden Hazard.

De spanning stijgt nu al!

Ben ik fout als ik zeg dat ik hoop dat Turkije een vieze 1-0 nederlaag lijdt door een goal in de 93e minuut van Lukaku, alleen maar om de gefrustreerde reacties van de Turken hier op VZ te zien?

dames en heren
deze spelers doen mee tegen belgie en op de bank

Volkan Demirel, Gökhan Gönül, Mehmet Topuz, Emre Belözoğlu, Selçuk Şahin, Semih Şentürk (fenerbahçe)

Tolga Zengin, Egemen Korkmaz, Selçuk İnan, Burak Yılmaz, Engin Baytar, Umut Bulut (trabzonspor)

Sabri Sarıoğlu, Gökhan Zan, Servet Çetin, Çağlar Birinci, Arda Turan, Kazım Kazım (galatasaray)

Emre Güngör, Cenk Tosun (gaziantepspor)

İsmail Köybaşı (beşiktaş)

Sinan Bolat (standard Liege)

Serdar Kesimal (kayserispor)

Hamit Altıntop (bayern Münih)

Gökhan Töre (chelsea)

Mehmet Topal (valencia)

Mehmet Ekici (nürnberg)

haydi turkiye(l)!

Waarom is Necip Uysal niet uitgenodigd?
Dit is namelijk met Cenk Tosun denk ik wel de grootste talent van Turkije op dit moment?

Waarom doen ze eigenlijk niet mee?
Dit zijn toch hele belangrijke wedstrijden?

jammer dat Olcan Adin (gaziantepspor) niet is geselecteerd . hij heeft een perfect seizoen gedraait met antep, opvalende speler met veel dreiging snel en is gretig , hij zou de verdediging van belgie echt wel stuk maken maar goed .we hebben arda en burak yilmaz voorin , arda dit jaar vaak de man van de media dan van galatasaray , maar heb tog al het vertrouwen in hem , en burak is dit jaar zeer doeltreffend , speelt een geweldig seizoen , kortom het wordt een spannend wedstrijd , ik voel dat turkije met 2-1 gaat winnen
,

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren