Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Ajax ontkent: 'Lodeiro heeft geen Twitter-account'

Laatste update:

Ajax is verbaasd over de ophef die is ontstaan rondom Nicolas Lodeiro. In Uruguayaanse media valt te lezen dat Nacional de middenvelder terug wil halen naar zijn vaderland en Lodeiro zou via Twitter gemeld hebben dat de overgang al bijna in kannen en kruiken was. Ajax-persvoorlichter Miel Brinkhuis laat echter weten dat Lodeiro helemaal geen Twitter-account heeft.

/

“Het bericht is dus niet waar”, laat Brinkhuis weten aan Voetbal International. “Nicolas zit momenteel gewoon bij ons in Amsterdam, waar hij revalideert van een gebroken middenvoetsbeentje. In de winterstop vertrekt Nicolas weliswaar naar Uruguay, maar dat is alleen om verder te herstellen. Wij hebben absoluut niet de intentie om hem te verkopen of te verhuren.”

Het is niet voor het eerst dat iemand zich uitgeeft voor een voetbalspeler, met alle gevolgen van dien. “Er zijn tegenwoordig meer fake- dan echte accounts en daar hebben meerdere mensen last van. Onlangs nog gaf iemand zich uit voor Urby Emanuelson”, wist Brinkhuis. Lodeiro speelde pas acht competitieduels voor Ajax, allemaal als invaller en in de tweede seizoenshelft van het vorige voetbaljaar.

Nicolas Lodeiro gaat nog slagen bij Ajax

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik kan hier alleen maar om lachen, en vind het nog steeds een goede speler maar zo langzamerhand overbodig met Eriksen op 10.

15 december 2010 om 12:15

Lodeiro kan ook vanaf de zijkant, en dan met name vanaf links, spelen. Iemand die vanaf de vleugel kan spelen is alles behalve overbodig op dit moment bij Ajax, ondanks dat iedereen na twee gewonnen wedstrijden in een 4-3-3 systeem er anders over denkt. Ebicilio deed het aardig bij zijn debuut, maar zal het niet volhouden om elke wedstrijd na de winterstop in de basis te starten, hetzelfde geldt voor Özbiliz. Lodeiro eindelijk een keer de kans geven om zich te bewijzen kan geen kwaad en dan komt er ook nog eens het feit bij dat je er al eenmaal voor hebt betaald dus hem zomaar van de hand doen zonder ooit fatsoenlijk te hebben kunnen kijken wat je ermee kunt zou belachelijk zijn.

15 december 2010 om 15:38

Ja Eriksen om 10. En als die 2 maanden geblesseerd is? wie dan op 10?

15 december 2010 om 16:41

Siem de jong, El hamdaoui, Sulejmani (in mindere mate)

15 december 2010 om 16:54

Kom op hoor, daar gaan we dan al vind ik. Je moet iemand hebben die dan de 10 positie kan overnemen. Zeg eerlijk: siem de jong? Geen ultieme 10, dan moet je een pantelic oid hebben, dan heb je er wat aan. Maar inderdaad misschien met suarez al kaatser lukt het hem wel. Maar El hamlap en en sulej hebben dat overzicht gewoon niet, sulej heeft ze kop naar beneden en hamlap loopt alleen maar met de bal?

15 december 2010 om 17:06

Idd, al hangt het een beetje af van wat er mat Aissati gebeurt. Lodeiro kan ik nog niet zo goed beoordelen. Lijkt me toch meer een nr 10 dan op links, al schijnt hij daar ook te kunnen spelen. Dan kun je ze allemaal wel gebruiken, met het risico dat er 1 gaat mopperen als hij de concurrentie verliest. Ook niet ideaal.

Ik vind de Jong qua positie spel wel een nr 10, maar echt een goede pass heeft hij niet, wel scorend vermogen als opkomende man.

Hamlap en Mickey zijn voor mij ook geen nr 10's ... die moet je met de kop richting doel zetten, als die mensen voor zich krijgen dan weten ze zich geen raad. Dan zie ik Mickey t nog wel beter doen dan Hamlap.

16 december 2010 om 12:07

Ja precies, ik kan me nog goed herinneren dat Ajax in Sneijder (real) EN Perez (psv) hadden weggedaan. Daarna hadden ze géén nr 10 meer, en toen kochten ze Perez weer terug van Psv.

Je moet altijd een waardige reserve hebben vind ik.

achja ik geloof bijna niks van dat twitter gedoe ik kan ook een acount aan maken als suarez en den even typen van ja ik ben tot een akkoord gekomen met inter milaan enz. ik zou het allemaal niet meer geloven want er zijn genoeg mensen die geen leven hebben blijkbaar.

15 december 2010 om 13:57

ze zouden het zowiezo niet geloven omdat suarez geen Nederlands kan spreken (tenminste halve zinnen) en laat staan typen. dus lijkt me l helemaal ongeloofwaardig. maar twitter slaat nergens op, daar ben ik het met je eens.

@ Fctdylan.. nou ik dus... Denk dat we in lodeiro een jonge, frisse en goed speler hebben. Die zou ik niet zomaar weer terug willen laten gaan. Hopelijk wordt hij gauw weer fit zodat we echt kunnen zien wat hij in huis heeft. Overigens heeft hij 4 miljoen gekost dus daar zou ik als club dan ook wel wat van terug willen zien.

15 december 2010 om 11:21

Denk zelf dat Ajax deze speler nooit had moeten halen op het advies van Suarez. Vind ik geen aanwinst voor de eredivisie op dit moment. Helemaal niet voor 4.000.000 ballen als dit bedrag klopt i.i.g. Ze moeten hem weg doen tegen een redelijk bod want hij zal niet aan spelen toekomen in onze hoofdstad.

15 december 2010 om 11:27

Ik heb hem zien spelen in Jong Ajax maar als hij zijn niveau nog iets kan tillen is het zeker wel een aanwinst voor de eredivisie... Hij zal inderdaad de concurrentiestrijd aan moeten maar dat is voor beide spelers goed.. Want momenteel groeit Eriksen tot de onbetwiste nummer 10 en kan zijn gemakzucht ook groter worden..

15 december 2010 om 11:33

Ik hoop voor Ajax dat ze wat aan deze speler zullen hebben want vier miljoen is toch wel erg veel geld. Maar wat ik eigenlijk wil zeggen is dat clubs als Ajax, PSV en FC Twente eigenlijk alle clubs, geen spelers moet kopen op het advies van andere spelers. Ik vind dat zo getuigen van slechte scouting en dat is jammer.

15 december 2010 om 12:11

@ Fctdylan Ik lees hier nu meerdere reacties van jou dat Ajax hem alleen heeft gehaald omdat suarez dat wou. Daar klopt helemaal niks van, in een interview met ik denk vd Boog in de VI gaf hij vorig seizoen al aan dat Lodeiro uitvoerig was gescout en dat Suarez alleen nog wat extra motivatie was. Ze hadden al meerdere scoutingsrapporten en Luis maakte de beslissing alleen wat makkelijker, maar het kwam echt niet door Suarez

Triest dat een club als Ajax hier op in gaat, Twitter word wel erg vaak gelinkt aan voetbal zeg!

15 december 2010 om 11:18

Waarom zouden ze hier niet op ingaan? Het bericht werd overal in de media overgenomen. Er is kennelijk niets van waar dus moet je zoiets rechtzetten.

15 december 2010 om 11:22

Ja, in dit is zeker een zaak met de hoogste prioriteit!? Hier zouden ze om moeten lachen.

15 december 2010 om 11:29

Tuurlijk lachen ze hier om. Maar als alle grote, landelijke media dit bericht plaatsen dan moet je hierop reageren als club. Als het blijft bij een twitterbericht en een berichtje bij de rubriek 'in de wandelgangen' zou het inderdaad niet nodig zijn geweest.

15 december 2010 om 11:40

Alsof het zo een grote moeite is om dergelijke onzin eventjes uit de wereld te helpen.
Anders heb je ook maar alleen onzekerheid bij de Ajax supporters omdat ze op een gegeven moment ook niet meer weten waar ze aan toe zijn.

15 december 2010 om 11:19

Er is helemaal niets triest aan reageren op geruchten, dat noem je het onderhouden van de Public Relations. Reacties op Twitter gaan al snel een eigen leven leiden, worden opgeblazen door de media en kunnen dan ook maar beter ontkracht worden als er geen waarheid in te vinden is.

15 december 2010 om 14:00

Waarom moet Ajax hier iet op ingaan??? Alle kranten berichten het en gisteren stond hier op VZ ook een artikel dat hij zou vertrekken. Natuurlijk moet je als club dan wel aangeven dat het onzin is dat hij vertrekt.

Wel mooi iedereen die gisteren reageerde die zei dat ie weg moest omdat ie er niks van bakte terwijl ze hem nog nooit hebben zien spelen. Ik durf hier om een krat bier te wedden dat deze jongen over 3 jaar bij een Europese topclub zit. Heb hem al meerdere malen zien spelen en samen met Eriksen absoluut het grootste talent binnen Ajax. Hij had het eerste half jaar pech dat hij enorme aanpassingsproblemen had wat wel gebruikelijker is voor jonge Zuid Amerikaanse voetballers en na de winterstop draaide Ajax geweldig waardoor hij er niet in kwam .... never change a winning team gedacht. Sinds het WK loopt hij met een blessure....

Ik ben benieuwd of zo'n speler is in te passen bij Ajax. Ik vind hem echt zo'n nummer 10 die gaat lopen met de bal ipv de combinatie opzoeken. Prima speler maar niet voor Ajax in dit systeem denk ik.

15 december 2010 om 11:26

Heb je hem zien spelen? Hij loopt juist heel weinig met de bal. Hij passt en probeert weer direct vrij te lopen. Erg kort houdt ie het dus juist.

Of het écht een versterking is moet nog blijken, maar hij wordt in Uruguay niet voor niets gezien als een van de grootste talenten.

15 december 2010 om 11:30

Hmm, heb inderdaad weinig van hem gezien. paar wedstrijden van Jong Ajax. Daar herinner ik me vooral zijn schwalbes en een benutte penalty van. Misschien maar even afwachten.

Was deze Lodeiro niet zo'n top talentje? Hoeveel wedstrijden heeft hij nu gespeeld in het eerste van Ajax? Helaas volgens mij weinig, wil hem wel graag aan het werk zien, om te kijken of hij dan echt zo goed is als er werd gezegd! Die blessure helpt hem daar ook niet echt mee!

We zien het vanzelf.

15 december 2010 om 11:25

@ Dankovic

Lodeiro is nog steeds een toptalent. Hij heeft alleen pech gehad met allerlei blessures waardoor hij maar 8x mee kon doen. Mensen die zich op Twitter uitgeven voor een ander zijn gewoon diep triest en hebben een te kort aan aandacht. Misschien een optie om Twitter gedag te zeggen? Je hebt er alleen maar last van

15 december 2010 om 11:29

Dat geloof ik ook best, alleen ik wil hem gewoon aan het werk zien, dat hij zich kan bewijzen want het zit deze jonge inderdaad niet mee!

Die rode kaart van hem, was dat bij Urugauy of Ajax? Uruguay als ik het goed heb toch, dat bracht mij eigenlijk aan het twijfelen of hij het wel echt aan kon!

Vind het knap dat media zomaar klakkeloos berichten overneemt van Twitter.
Twitter ken ook zoiets als een 'verified account'.

Ongekend dat bij eerdere berichten over het eventuele vertrek van Lodeiro meteen mensen gaan roepen dat deze jongen een slechte aankoop is en dat hij lekker terug moet gaan. Deze jongen heeft ten eerste zijn kans nog niet gehad en ten tweede wordt hij niet voor niets in Uruguay als 1 van de grootste talenten van het land gezien.

Overbodige speler,

Eriksen naast Aissati, en daar achter Enoh. Doet je dat niet denken aan Xavi - Iniesta en daarachter Busquets ?

15 december 2010 om 11:23

nee!

On:

Ik hoop dat hij nog zijn kans krijgt! Vind hem talentvol, en hoop dat hij zich nog kan laten zien in Ajax 1.

15 december 2010 om 11:30

in geen enkel opzicht nee. je kan best een fysiek mindere speler op het middenveld hebben maar met aissati en eriksen moet je wel heel erg in bloedvorm zijn wil je niet hard worden overlopen. lodeiro daarentegen is klein maar beresterk, zijn tijd bij ajax komt wel. aissati heeft wat mij betreft teveel kansen laten glippen en is niet nuttig gebleken. als je zo'n postuur hebt is er op zijn positie welgeteld 1 optie en dat is compenseren door rendement, dat betekent scoren of assists geven. aissaiti kon dat nooit constant laten zien, ook nu bij vitesse niet.

Als ik Eriksen zie spelen dan vraag ik me af waarom Lodeiro nog in Amsterdam speelt

15 december 2010 om 11:26

omdat een 18 jarige dit geen 40 wedstrijden per jaar vol houd misschien?

15 december 2010 om 11:36

Er van uitgaande dat Ajax nog wat bekerwedstrijden en Europese wedstrijden speelt worden dat er nog meer. Interlandweken etc.

Daarnaast is een brede bank nooit weg (als het niet te duur wordt uiteraard).

15 december 2010 om 11:34

Eriksen speelt net 2 wedstrijden achter elkaar goed. Dat kan Ajax toch niet weten? Of hadden ze Lodeiro na die 2 wedstrijden direct van de hand moeten doen omdat Eriksen ineens goed speelt?

15 december 2010 om 12:16

En ik denk dat je in bijvoorbeeld met alle respect een thuiswedstrijd tegen VVV of Willem 2 best met Eriksen en Lodeiro op het middenveld kan voetballen. Tegen de wat moeilijkere tegenstanders is het denk ik verdedigend net iets te veel uit balans.

Ben blij dat Ajax hem niet van de hand wil doen. Deze jongen heeft tot nu toe pech gehad en daarom nooit zijn kwaliteiten kunnen laten zien. Zou ook kapitaalvernietiging zijn. Gewoon wachten tot hij helemaal fit is en hem dan geleidelijk brengen.

Zou Vdwiel ook nooit een Twitter-account gehad hebben?

Eriksen en Lodeiro, twee ogenschijnlijk grote talenten voor één positie, alhoewel Lodeiro nog meer te bewijzen heeft dan Eriksen aan het publiek. Het zal mij benieuwen hoe dit zich gaat ontwikkelen.
Voor de ontwikkeling van de speler zelf zal een verhuur in ieder geval een goede optie zijn.

En toch hoopte ik stiekem dat het wel waar zou zijn. Deze speler is gekocht om Suárez bij Ajax te houden, hoe diep kan je zakken. Gelukkig is er nu een revolutie gaande en hoeven we dit soort spelers niet te kopen. Ik weet ook wel dat die weinig kansen heeft gehad, maar als die zo goed was dan had die vorig jaar echt wel veel meer gespeeld.

Lodeiro is door Ajax alleen maar gehaald omdat anders Suarez zijn contract niet zou verlengen. Ik zou ook niet weten voor welke positie hij nog in aanmerking zou komen. Misschien als Emanuelson weg is dat hij op linkshalf kan. Maar ook dan zeg ik eigen jeugd gaat voor.

Gelukkig. Het is een hele goede middenvelder, die door flink blessureleed zich nog niet heeft laten zien, evenals Atouba. Als deze spelers geen blessures hadden gehad, waren ze belangrijke krachten voor Ajax geweest.

Zie hier, een heel gedoe om niks.

Ook direct iets van een niet geverifieerd twitter account overnemen is natuurlijk niet de meest betrouwbare wijze maar goed.

Ik zie het persoonlijk wil zitten in lodeiro, ik moet ook zeggen dat elke keer als ik hem zie spelen hij een goede indruk op me maakt. Slecht van de media dat ze dat zomaar overnemen van twitter, wat een onzin, kom op zeg. Als ik twitter dat ik bij ajax ga voetballen komt het ook nog eens op deze site te staan, misschien wel een idee trouwens.

Al ze hem nou ook een keer opstellen, Ajax wil nu een voetballend middenveld dus ik zeg vervangen voor de jong die helemaal niets brengt. Men was vorig jaar overtuigt dat hij uit zou groeien tot een scorend fenomeen. Maar dat blijkt niet nu is hij een en al bagger, brengt niets en verliest vaak de bal. Totaal geen nummer 10, daar moet je een voetballende Lodeiro neerzetten.

15 december 2010 om 12:18

Ik wil hem ook wel aan het werk zien, het probleem voor hem is dat steeds als hij bijna fit is raakt hij weer geblesseerd. Ik denk dat hij nog veel kan gaan toevoegen aan Ajax, alleen vraag ik me af hoe ze hem gaan inpassen

Mooi, dit is de enige aankoop van Jol die nog enigzins te begrijpen was.
Hij heeft nu welliswaar de pech dat Eriksen het goed doet maar die zal ook nog geen compleet seizoen gaan spelen.
Lodeiro mag wat mij betreft blijven.

Gelukkig, Lodeiro heeft zich helaas nog niet kunnen bewijzen door de vele blessures van hem. Ik vind dat Ajax hem eerst nog een kans moet geven.. Dus hij mag nog wel blijven van mij..

Ik ben ook benieuwd wat Lodeiro in huis heeft, ik denk dat hij veel kwaliteiten heeft en het is sneu voor die jongen dat ie nog helemaal niets heeft kunnen laten zien.

Weet iemand wanneer hij ongeveer weer kan spelen?

Ik vind het wel een getalenteerde jongen, hij is nog jong en heeft pech dat hij nog niet zo veel aan spelen is toegekomen.

Tsss.
Zal wel iemand geweest zijn die op Lodeiro's naam een twitter account gemaakt hebben, en allerlei onzin uitkraamt wat niet waar is.

Ik denk wel dat Lodeiro nog gaat slagen bij Ajax. Hij deed het op het WK ook niet slecht, alleen jammer dat 'ie zo weinig kansen bij Ajax krijgt.

Jammer dat hij geblesseerd raakte. Op zich een goede voetballer die erg technisch is. We zullen zien wat het gaat worden.

Als je op twitter zoekt zijn er gewoon 11 accounts van Lodeiro. Lekker onderzoek van die media. Als je het ff checkt weet je dat het niet kan kloppen.

is ook wel logisch dat het niet waar zou zijn.
is een talent, gehaald voor 3 miljoen en die doe je echt niet zomaar ff weg hoor ondanks alle blessures...
ik ben toch nog steeds erg benieuwd naar deze jongen...

Daar is het media voor he, als er geen nieuws is, dan maken ze het wel zelf.
Nutteloos gezwets weer.

Lodeiro staat bekend een talent te zijn, ik hoop voor Ajax dat het er ook nog uit gaat komen na z'n blessure.

Tja vond het bericht van gister al apart omdat ik daar geen aanleiding toe zag. Lodeiro kan nog steeds van waarde zijn in de selectie van Ajax. Naast Eriksen heb je dan nog iemand die wat kan brengen op de nummer 10 positie.

Wat een zinlose discussie
Deze jongen heeft wel deglijk veel talend.
En als fit is zeker een aanwinst.

Maar hij heeft de pecht dat hij na het Wk waar hij met urarguay heeft gespeeld.
gebleseerd is geraakt.
En dat hij aan eind van revalidatie weer zijn voet brak.

Heb vertrouwen in deze jongend at wel goed gaat komen

Gelukkig! Ik heb erg veel vertrouwen in deze jongen en ik kan dan ook niet wachten om hem te zien spelen op de positie waar hij hoort, op 10 .

Ojaaa! die hebben we ook nog. Bijna helemaal vergeten die jongen. Zou wel weer wanbeleid zijn als ie nu al weer weg gaat...

Hoe weet ajax ooit of Lodeiro een Twitter-account heeft???????????????
Dit is echt onzin, een twitter account ontkennen, misschien heeft hij er echt geen 1, maar daar is toch geen bewijs voor, misschien heeft hij wel een Twitter-account aangemaakt onder de naam dikkie dik (als hij weet wie dat is )
Hier is een nieuwsbericht overbodig voor, dit is een voetbal site en wat Lodeiro in zijn vrije tijd doet moet hij weten, al gaat hij naar een concert van Frans Bauer, dat hoeft toch ook niemand te weten.

15 december 2010 om 15:46

Het is heel simpel:

Frank de boer vraagt: Heey Lodeiro, heb jij twitter?
Lodeiro: Twitter? wat is dat?!

Nou, daar heb je je antwoord.

Ik word zo ongelooflijk moe van dat ''twitter''!
Bij elk programma dat je kijkt op televisie, hoor je na afloop ( volg ons ook op Twitter )!
Zoon topic over Twitter spant toch echt de kroon!
Kan er niet wakker van liggen eerlijk gezegd..

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren