Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Özbiliz: 'Ik kom het best tot mijn recht als links- of rechtsbuiten'

Laatste update:

Aras Özbiliz maakte in een seizoen met ups en downs zijn debuut voor Ajax. De twintigjarige middenvelder mocht vorige maand tegen VVV-Venlo voor het eerst invallen en stond een week later in de basis tegen NEC, namens Ajax. In navolging van Roly Bonevacia en Florian Jozefzoon kreeg hij de kans zich te laten zien aan Martin Jol, die inmiddels niet meer bij de club zit.

/

“Geweldig natuurlijk”, noemt hij op Ajax' officiële website zijn debuut in het eerste elftal. “Met een overwinning is het helemaal mooi. Ik heb puur vanuit mijn taken gevoetbald en dat ging wel goed. Ik heb alleen niet veel acties kunnen maken. Ik was een beetje zenuwachtig, maar dat is normaal voor een eerste wedstrijd.” Özbiliz speelde de complete tweede helft; Ajax won met 2-0 in Venlo.

In het verleden had hij last van zware blessures, maar dat verhinderde toenmalig A1-trainer Frank de Boer er niet van Özbiliz een grote toekomst toe te dichten. “Je wordt je bewuster van alles nadat je zware blessures hebt meegemaakt. Het is niet dat ik meer uitkijk in mijn spel. Je moet natuurlijk wel vrijuit kunnen spelen, maar je staat wel stil bij het feit dat er meer dingen zijn dan alleen voetbal”, zegt de middenvelder donderdag. In zijn ogen komt hij het best tot zijn recht als links- of rechtsbuiten. “Welke van de twee plekken, maakt niet zoveel uit.”

Aras Özbiliz breekt dit seizoen door bij Ajax

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Waarom opeens de hype rondom deze voetballer? Wat heeft hij precies gepresteerd, behalve de verkregen complimenten van inside-ajacieden?

9 december 2010 om 15:18

Welke hype? Hij krijgt gewoon wat aandacht en interviews omdat hij in het eerste heeft gedebuteerd, meer niet hoor. Niemand heeft nog beweerd dat het de nieuwe Overmars is bijvoorbeeld. En als je vanuit de jeugd doorstroomt is het moeilijk om al iets gepresteerd te hebben he als je net je debuut hebt gemaakt? Dat moet juist vanaf nu gaan gebeuren

9 december 2010 om 15:21

Dat begrijp ik. Maar breng zo'n jongen dan ook in alle rust. Elke dag is er weer nieuws rondom hem. Geef hem de kans om zichzelf rustig te bewijzen, zonder dat men nu vol verwachting uitkijkt naar de nieuwe Overmars. Erger nog: de vergelijkingen met Messi..

9 december 2010 om 15:22

Als De Boer zegt dat het een type Messi is, is daar toch niets mis mee. Hij zegt niet dat hij net zo goed is, maar zo weten mensen die hem nog niet kennen een beetje wat voor speler het is.

En door wie zou dat nieuws komen? Zou Ajax al die interviewers en redacteurs opbellen om te vragen of ze Ozbilliz willen interviewen of zou het andersom zijn?

9 december 2010 om 15:27

Dan zijn we toch weer terug bij af?! Waarom deze discussie rondom deze jongen?

En aangeven dat het een type Messi is?! Ik denk dat je niet zomaar spelers kan vergelijken met Messi, behalve als je het over uitzonderlijke kwaliteiten hebt. Ik zou echt niemand kunnen noemen die een speler ''type Messi'' is. Maargoed, De Boer heeft dan ook het verbale talent van een kapotte winkelwagen

9 december 2010 om 15:32

Ja, dat is waar. En het is gewoon makkelijk om nieuwe talenten te vergelijken met de allerbesten van het moment. Niet altijd terecht, maar als De Boer zou zeggen het is een type Joonas Kolkka, dat er ook weinig mensen blij mee zullen zijn.

Messi is uiteraard uniek en niemand kan aan hem tippen, maar je kunt wel iemand de titel als soort Messi of soort C Ronaldo geven als hij bijvoorbeeld, alleen is het nadeel dat het alleen maar tegen je gebruikt kan worden, dus beter zeggen ze gewoon: hij is uniek en lijkt op niemand

9 december 2010 om 15:33

@vonb
Het is geen vergelijking met kwaliteit maar vergelijking met het type speler dat hij is.
Dus de manier waarop hij het spel speelt, waar je hem het makkelijkst aan kan herkennen en zijn handelsmerk.
Dit wil dus zeggen dat hij een dribbelaar is, graag de actie maakt en de verdediging onder druk zet.
Iedereen weet dat dit niet direct te maken heeft dat de Boer in hem de nieuwe Messi ziet, dat zou gewoon belachelijk zijn.

9 december 2010 om 15:33

De website van Ajax geeft elke week de kijkers op de site vragen te stellen aan een selectielid. Vaak pakken ze dan iemand die 'actueel' is, zoals Anita na zijn voorselectie bij Oranje bijvoorbeeld. Deze jongen was na zijn debuut 'actueel' en daarmee mocht iedereen een vraag insturen en die jongen geeft gewoon antwoord op de geselecteerde vragen.
Dat vz de Ajax website goed in de gaten houdt en veel artikelen van dat medium overneemt maakt niet dat er een hype om die jongen is. Toch?

9 december 2010 om 15:35

er zullen wel meer spelers rondlopen die eenzelfde speelstijl hebben als Messi. Maar lang niet zo goed zijn. Er wordt volgens mij nergens gezegd dat hij net zo goed wordt als messi alleen hetzelfde type speler. Enoh kun je een type Essien noemen bijvoorbeeld maar deze is natuurlijk lang niet zo goed.

9 december 2010 om 15:39

Laat De Boer dan gewoon zeggen dat het een dribbelaar is met een goed actie. Niet meer, niet minder. Ik kan uren praten over de kwaliteiten van Messi, maar daar hebben we het nu niet over. Ik vind het slechts onhandig om iemand een stempel op te drukken, waardoor de verwachtingen (hoe je het went of keert) toch hoger gespannen worden.

9 december 2010 om 15:54

@ Vonb, volgens mij start jij een discussie over de jongen. Het merendeel vindt het gewoon leuk om iets meer over een debutant van Ajax 1 te weten te komen. En debuteren in Ajax 1 brengt in NL nou eenmaal aandacht met zich mee.

9 december 2010 om 16:30

Clay, het gaat niet om de discussie. Het gaat erom dat alles om hem heen (dus ook het nieuws dat sommigen onder ons ''gewoon leuk'' vinden) insinueert dat hij dé nieuwe speler is die het de komende tijd gaat maken.

verder is het natuurlijk prima om meer te weten te komen over een debutant, maar laten we dan met z'n allen lekker redelijk blijven.

9 december 2010 om 18:54

Of vat jij het zo op? Deze jongen is 'hot'. Waarom? Omdat hij zijn debuut heeft gemaakt in een gedemotiveerd Ajax, 2009 uitgeroepen tot talent van het jaar en vervolgens zware blessures gehad. Vrij logisch dat er een journalist klaar staat om hem te vragen hoe dat was. Vervolgens wordt er aan de Boer gevraagd wat hij van deze speler vind en dat wordt samengevat door de journalist waardoor er komt te staan dat je hem qua speelstijl (dus niet kwaliteiten) kan vergelijken met Messi.
Dan krijgen Ajax fans de kans om hem vragen te stellen, wat wekelijkst gebeurd aan Ajax spelers, waarna Voetbalzone er een verhaaltje van maakt.

Volgens mij ben jij degene die er een hype van maakt.

9 december 2010 om 15:29

Inderdaad, een terechte vraag. Naast het feit dat deze jongen 2 slechte wedstrijden heeft gespeeld, debuteren er bij andere clubs in de Eredivisie ook vaak genoeg nieuwe spelers

Nogmaals: tegen VVV en tegen NEC speelde hij belabberd. Tegen VVV werd nipt gewonnen en tegen NEC werd zelfs verloren. Ook natuurlijk slecht van Jol om een jeugdtalent in deze wedstrijden te laten debuteren.

9 december 2010 om 15:35

Ik ben het met je eens dat het nog afwachten is hoe goed hij is, maar er is zelden een speler die binnen 2 wedstrijden overtuigd. Je moet niet vergeten dat hij debuteert terwijl het elftal hopeloos uit vorm was. Dat maakt het best moeilijk, dus hopelijk verandert dit nu door de komst van de boer

9 december 2010 om 15:38

Disco, is het doelpunt van Mido tegen NEC afgekeurd dan? dacht echt dat ze gelijk hadden gespeelt. Waarom is het slecht om iemand tegen NEC thuis in de basis te laten debuteren dan?? normaal gezien win je zo'n wedstrijd en speel je veel op de helft van de tegenstander. Een ideale wedstrijd om te debuteren dus.

9 december 2010 om 15:50

@eitanque:
Een ideale wedstrijd? Ajax speelde al weken als een natte krant. Dan ga je geen jeugdtalent inbrengen. Een talent breng je voorzichtig en laat hem debuteren als wisselspeler als de wedstrijd al in de pocket is.
En mijn excuses, het was inderdaad een gelijkspel.

9 december 2010 om 18:00

@disco en El Tanque

Normaal gesproken zijn dit soort wedstrijden wel ideaal om jeugdspelers in te passen. Probleem is echter dat zo een speler een slecht draaiend team op sleeptouw moet nemen, dat kun en mag je ook niet verwachten van zo een debutant.
Voor beide van jullie reactie valt dan ook wel wat te zeggen.

PS: Hij speelde misschien niet briljant tegen Nec, maar zijn vervanger Zeegelaar was nog een stukkie slechter!

9 december 2010 om 15:31

Weet iemand wat zijn kwaliteiten zijn,hij heeft in iedergaval wel snelheid.
Geef mij maar liever Jozefzoon,weet iemand waneer hij weer fit is?

Tegen A.c. Milan speelde Suarez als linksbuiten en Sulejmani als rechtsbuiten en gezien de uitspraken van De Boer over Ozbiliz lijkt het me logisch als hij hem als back-up van Sulejmani gaat gebruiken. Zo zal Ajax dus in principe spelen met een rechtspoot op links en een linkspoot op rechts maar deze kunnen natuurlijk ook van flank ruilen om het de backs zo nog moeilijker te maken.

Met Ozbiliz, Zeegelaar, Jozefzoon, Lukoki, De Sa, Ondaan en Kishna heeft Ajax een aantal talentvolle buitenspelers in de jeugdopleiding rondlopen. Vooral De Sa (rechtsbuiten) en Kishna (linksbuiten) gooien hoge ogen in hun jeugdelftallen. Jammer genoeg zal het nog wel twee of drie seizoenen duren voordat we die hun debuut zullen zien maken. Ik hoop echt dat deze jongens zich optimaal ontwikkelen want met de wil van Frank de Boer om het echte Ajax voetbal te spelen zullen dit soort jongens belangrijk kunnen worden.

9 december 2010 om 15:20

naja ik zie het persoonlijk niet echt zitten in zeegelaar hoor.
leuke speler voor een club als nec ofzo maar ik zie het niet in hem.
over josefzoon heb ik ook zo mijn twijfels maar daar twijfel ik nog over, hetzelfde geldt voor ozbilliz.
de rest is een beetje afwachten en zijn nog te jong maar voor de toekomst, wie weet...

9 december 2010 om 15:24

Van dat lijste is hij by far de minst talentvolle maar hij is wel fysiek erg sterk en super snel. Hij zou alleen moeten leren makkelijker te spelen, bal lang de man passen er achter aan rennen en de 16 in werpen, nu wil hij veel te veel doen.

Waarom heb jij je twijfels over Jozefzoon en Ozbiliz?

9 december 2010 om 15:28

Ik ben het geheel eens met je over Zeegelaar, maar Jozefzoon heeft in de jeugd ook al meerdere keren laten zien dat hij gewoon klaar is voor het eerste en ook daar heeft hij het zeer verdienstelijk gedaan vind ik (voor een jongen van zijn leeftijd).
Zoals ik onderaan in mn reactie ook al aangaf denk ik zelf ook niet dat Özbiliz zijn kansen gaat krijgen, ook volgend seizoen wordt het een moeilijk verhaal aangezien er inderdaad (zoals Johndylan al aangeeft) veel talentvolle basisspelers rondlopen.
Vooral Lukoki maakt een zeer goede indruk op mij bijv.

Ik denk dat de mensen er niet heel veel van moeten verwachten.

9 december 2010 om 15:40

IK ben het niet met je eens dat Özbiliz geen kans zal krijgen. Hij is twee jaar geleden niet voor niets talent van de toekomst geworden. Dat hij het twee wedstrijden nog niet heeft laten zien in een team dat niet draait zegt mij niets in ieder geval (en ik vond m in de voorbereiding trouwens wél behoorlijk goed spelen).
Eriksen had het ook nog niet echt laten zien en speelt tegen Milan gewoon een erg puike pot....
Daarnaast ben ik ook totaal nog niet overtuigd door Jozefzoon. Naast 1 of 2 goede acties heb ik hem weinig gezien in de minuten die hij gekregen heeft. Maar ook hem moeten we gewoon de kans geven om zich te bewijzen: laten we ze allemaal nou maar niet afschrijven voor ze écht hun kans hebben gekregen.

9 december 2010 om 16:03

waarom ik twijfels heb?
omdat ik ''het'' nog niet zie. (bij zeegelaar, bonevacia en bodul zit ''het'' er gewoon niet in)
moeilijk om te zeggen maar bij spelers als eriksen en toch ook blind zie ik ''het'' wel.
bij josefzoon en ozbilliz twijfel ik ook nog voornamelijk omdat ik ze nog niet de voorzetten/acties heb zien maken in het 1e dat ik wil zien van een vleugelspeler.
natuurlijk hebben ze daar de kans ook nog amper voor gehad dus echt oordelen kunnen we denk ik nog niet...

(en ja het is vaag :P )

9 december 2010 om 18:06

@crazydj07

Wel vaag, maar wel waar!
Ik snap namelijk wel wat je bedoelt.
Hoewel ik Bonevacia 'het' wel vind hebben, zie ik 'het' bij Bodul en Zeegelaar inderdaad niet.

'het' is namelijk het idee dat zo een speler het verschil kan maken, met een actie, pass, druk etc etc.

Ozbiliz en Jozefzoon geef ik het voordeel van de twijfel.

PS: Om een vleugelspeler te beoordelen is het ook belangrijk wat voor centrumspits je hebt rondlopen he. Als je een centrumspits hebt die geen loopacties, koppend vermogen etc heeft, komt een vleugelspeler vaak ook niet uit de verf, omdat hij niemand heeft om voorzetten op te geven.

een paar invalbeurtjes moet kunnen maar een basisplek is echt te vroeg voor die jongen vind ik.
hij heeft sulejmani, suarez, el hamdaoui voor zich.
(als de jong/mido namelijk speelt zal el hamdaoui op de vleugel spelen lijkt me...)
ik ben benieuwd hoe frank het allemaal neerzet tegen vitesse
el hamdaoui op links? met de jong in de spits? of misschien mido?

ik ben benieuwd.

9 december 2010 om 15:30

Waarschijnlijk speelt hij dan met Sulejmani - De Jong - El Hamdaoui.

Ik denk niet dat De Boer een fan is van Mido, die ook geen rooskleurige toekomst heeft nu Jol weg is denk ik.

Ik denk dat hij aan die voorhoede vasthoudt totdat Suarez weer terug komt en dat dan El Hamdaoui een bankzitter wordt

Ik vond hem heel erg matig spelen beide wetstrijden, ik zie het (nog) niet in hem zitten.
Laten we maar kijken hoe hij zich ontwikkeld!

9 december 2010 om 15:31

@afcastigt
Klopt, ik vond hem ook nog geen potten breken. Maar dat deed Eriksen ook nooit onder Jol. Misschien en ik weet het, dat is heel opportunistisch, dat Frank het wel uit deze jongen weet te halen. Deze jongens hebben allemaal al met Frank de Boer gewerkt, en weten dat Frank veel vertrouwen in hun heeft. Misschien dat deze jongens door de aanwezigheid van Frank, wel durven te voetballen en gewoon hun actie's durven en kunnen maken.

wanneer ben je een middenvelder! hij zegt zelf dat hij het beste tot zijn recht komt als buitenspeler!! dan ben je in mijn ogen een aanvaller???

9 december 2010 om 15:30

Hij is ook een rechtsbuiten dus ik weet ook niet waar Vz dit vandaan heeft, maar het is niet voor iedereen heel makkelijk daar een onderscheid tussen te maken.
Robinho bijv wordt ook vaak aangezien als middenvelder terwijl het toch echt een buitenspeler is.

9 december 2010 om 16:37

hahaha klopt, dat is ook zo bij Robben! zeggen dat het een middenvelder is!

9 december 2010 om 16:57

Als hij van beide markten thuis is, kan hij met Sulejmani een rouleringssysteem toepassen. Beiden kunnen ze op rechts, beiden ook op links. Ik denk toch dat De Boer, na de wedstrijd in Milaan, de komende tijd vast gaat houden aan de tegen Milan gebruikte opstelling. Het ging wel erg goed!

Mooi voor Özbiliz dat hij 2 wedstrijden heeft mogen spelen, maar om meteen te praten over een doorbraak is helemaal nog niet aan de orde.
Ik denk dat zijn ''doorbraak'' kan wachten tot volgend seizoen, mocht Suarez of Sulejmani vertrekken.
Dan nog is de kans niet echt heel groot dat hij zich in de basis zal spelen.
Aangezien er nog echt veel goede flankspelers in de jeugd rondlopen.
Özbiliz heeft zeker de kwaliteiten om basis te staan, maar heeft de pech met de aanwezigheid van Suarez en Mickey die nog altijd logisch (denk ik) de voorkeur gaan krijgen.
Als hij zelfverzekerder wordt en het vertrouwen van de trainer geniet dan kan hij zeker een hele bruikbare speler worden.

Ik denk eerder dat El Hamdouai geen echte toekomst meer heeft, in iedergeval niet bij Ajax. De Jong deed het goed in de spits en past meer bij Ajax dan Mounir. El Hamdaoui is meer een spits voor een 4-4-2 systeem met spitsen die vrijheid hebben. Áls Suarez zou vertrekken, kan Ozbiliz mooi zijn plaats in nemen. Er gaat natuurlijk wel wat tijd overheen voordat Ozbiliz echt klaar is voor dit niveau.

Het is wel een speler met iets extra's. In de jeugd heb ik hem vooral vanaf rechts zien spelen en daar deed hij het meer dan goed. Hij is snel, explosief, technisch sterk en heeft een goede trap. Alleen is het altijd moeilijk in te schatten of iemand die volgende stap gaat zetten. Dat zie je vaak alleen bij spelers van het kaliber Sneijder en vd Vaart. Jongens bij wie je na 1 balaanname ziet dat ze speciaal zijn.

Zelf denk ik dat bijvoorbeeld Bouy tot deze categorie gaat behoren. Ook heb ik erg veel vertrouwen in van Rhijn en Ebicilio. In jongens als Zeegelaar, Jozefzoon, Sneijder en Overtoom heb ik weinig vertrouwen. Die zie ik geregeld in het tweede speler en komen simpelweg tekort voor Ajax 1. Ook heb ik nog hoop op Castillion. Een echte Ajax spits, maar het kan zomaar een tweede Brutil Hosé worden, omdat hij fysiek zoveel verder was dan zijn leeftijdsgenoten.

9 december 2010 om 16:27

Ik ben het met je eens, maar Overtoom vind ik persoonlijk wel een speler die door zou kunnen stomen naar het eerste.
Ik heb toch aardig wat goede wedstrijden van hem gezien.
Wat betreft Zeegelaar en Sneijder ben ik het wel met je eens.
Die 2 jongens zijn nogal te nonchalant af en toe en gooien er soms nog wel eens met de pet naar.
Josefzoon heb ik zelf ook wel vertrouwen in, maar het is afwachten hoe hij terugkomt van zn blessure.

9 december 2010 om 18:21

Overtoom is inderdaad een talentvolle voetballer. Tactisch sterk en technisch goed onderlegd. Ik vraag mij alleen af waar hij moet staan. Voor een spelmaker mist hij explosiviteit en heeft Ajax in Eriksen een betere speler. Tevens hebben we nog altijd Lodeiro rondlopen.

Voor een verdedigende (of rechter) middenvelder heeft hij in Bonevacia zijn grootste concurrent. Ik vind Bonevacia verder en die is ook nog eens jonger.

Jozefzoon heb ik het minste vertrouwen in. Mensen dachten na zijn debuut dat we de nieuwe Finidi in huis hadden. Ik hoop dat dit geval is en dat ik er naast zit hoor, maar ik zie in hem eerder een nieuwe Bechan/martina. Jongens die in de jeugd leuke spelers waren, maar voor Ajax 1 te kort komen.

Je moet ook niet vergeten dat er per lichting maar een aantal jongens doorbreken. We zouden al blij moeten zijn als er 2 jongens per lichting het eerste zouden bereiken.

9 december 2010 om 19:09

Dat is inderdaad wel het grote probleem!
Er komen wel meerdere spelers aan die wel de potentie hebben om door te kunnen groeien tot het eerste, maar de vraag is krijgen ze de ruimte om zich te kunnen bewijzen.
De vraag is dus inderdaad of Overtoom de ruimte en de kans krijgt voor zich te kunnen bewijzen.
Verhuur is dan ook niet altijd de goede oplossing, dat hebben we nu ook kunnen zien bij bijv van der Heijden die bij Willem II niet goed zit naar mijn inziens.
Ik ben dan ook zeer nieuwsgierig wie onder de Boer (vanuitgaand dat hij langer blijft zitten dan deze maand) kansen krijgen en doorbreken.

Nou laat het eerst maar eens zien zou ik zeggen.

Ik ben nooit fan van dit soort 'over het paard til - gedrag'. Ozbiliz is een talentvolle speler, maar hij heeft nog maar 1 keer meegedaan tegen een ploeg die thuis hoort in de Jupiler League. Geen reden dus om telkens deze speler naar voren toe te halen.

9 december 2010 om 16:01

Er zijn genoeg redenen om deze speler juist te interviewen.

1. Talent van de toekomst juni 2009
2. Nog niet zo'n bekende speler
3. Hij is volgens verschillende mensen die op de toekomst werken een echt talent waar veel potentie in zit!
5. En zit in de Ajax selectie!

9 december 2010 om 16:36

En juist dat zijn de redenen om 'down to earth' te reageren.

Deze jongen heeft al vaker te horen gekregen dat hij een groot talent is. Juist dan is het zaak om die jongen met beide voeten op de grond te houden. Talenten worden in Nederland namelijk veel te snel opgehemeld.

9 december 2010 om 16:42

Zeker. Kijk naar een Schet die als jeugdspeler geweldig was. Eén blessure later en hij kan niks meer. Er kan nog zoveel gebeuren; het is niet te geloven. Kijk bijvoorbeeld naar een Wijnaldum: op z'n zestiende z'n debuut gemaakt, maar heeft zich op veel vlakken niet ontwikkeld. Kan nog steeds geen schot op doel lossen als z'n leven ervan afhangt noch een pass geven. Ozbiliz zou vanwege letterlijk honderden redenen niet hoeven te slagen en een beetje hype om hem heen terwijl hij nog niks heeft laten zien, is belachelijk. Ik hou normaal gesproken niet van de volgende gezegde, maar nu is het toepasselijk. Doe maar gewoon...

Ik vind wel raar dat veel ajacieden hem nog niet zo goed kennen toch echt na Eriksen de grootste talent die op de toemkomst rondloopt is in juni 2009 uitgeroepen talent van de toekomst!
Ik zie het wel zitten de Boer zal hem wel beter maken en dan kan hij volgend seizoen echt beginnen!

Hij zal vast wel een talent zijn, maar is op dit moment nog lang niet toe aan Ajax. Hij hoort zelfs niet op de bank op dit moment. Ik hoop wel dat hij goed word en we een buitenspeler in hem hebben. Maar op dit moment nog lang niet goed genoeg voor het 1e van Ajax. Dat Jol hem in de basis gaat zetten slaat helemaal nergens op. Volgens mij wist hij zelf niet eens wat hij deed... Ach ja, Jol is verleden tijd! Nu is het de Boer. Deze Özbiliz moet zich gewoon door ontwikkelen in jong Ajax.

Gelukkig! Eindelijk een speler die niet meteen zegt dat hij op 10 in een vrije rol het beste functioneert; daar heb ik er al genoeg van gezien. Lekker een buitenspeler zijn, want dat heeft het NL voetbal nodig.

Waarom opeens zoveel aandacht aan hem?
Tegen vvv vond ik hem nog geneens goed presteren
en dan al vergelijken met messi??

9 december 2010 om 18:57

Hoi, ga eerst ff alles lezen en kom dan terug

9 december 2010 om 19:02

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=129999

zegt dit genoeg?

9 december 2010 om 19:05

Volgens mij zegt de titel alleen al genoeg inderdaad

Eh... nee. Ozbiliz breekt niet door. Leuk spelertje die zijn hele leven niet verder zal schoppen dan Helmond Sport/fc Eindhoven. Te overschat.

Sorry!

9 december 2010 om 18:52

Daarom ook verkozen tot beste talent van de toekomst juni 2009! dus zal hij ook niet goed zijn!(sarcasme)

ik vind dat er een beetje teveel druk opdeze jongen word gelegd. om de 2-3 dagen verschijnt er wel weer een mooi verhaaltje over hem

Hij moet eerst maar eens zorgen dat ie een vaste basis speler wordt in Ajax 1 i.p.v. nu al aan te geven waar hij het beste zou kunnen staan. Ozbiliz loopt een beetje te hard van stapel! Ajax heeft welliswaar geen echte links- en rechtsbuiten spelers maar dit hoeft niet te betekenen dat hij zomaar binnenkort vaste kracht wordt. Ook Jozefzoon zal het je lastig zat maken, Sulejmani vanaf rechts is ook gevaarlijk en straks in februari met Suarez erbij zie ik zeker weinig potentie voor hem dit seizoen.
Als je het mij vraagt eindigd Ozbiliz later bij clubs als NEC of NAC Breda etc.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren