Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Sterker Galatasaray kan Fenerbahçe geen pijn doen in Turkse derby

Laatste update:

Gheorge Hagi kan tevreden zijn over zijn rentree op de bank bij Galatasaray. De Roemeense opvolger van Frank Rijkaard zag zijn ploeg goed spelen bij aartsrivaal Fenerbahçe en een punt pakken. De Turkse derby eindigde zoals hij begon: 0-0.

Thuisploeg Fenerbahçe kon daar vreemd genoeg het meest tevreden mee zijn. De ploeg van Aykut Kocaman is een stuk beter in vorm dan Galatasaray, maar in de eerste wedstrijd onder Hagi maakte Cim Bom Bom een goede indruk. De bezoekers durfden de aanval te zoeken en zagen een poging van Juan Pablo Pino al vroeg van de lijn gehaald worden.

Galatasaray bleef de betere ploeg en kreeg via Lucas Neill en Pino nog twee aardige mogelijkheden, maar de score kwam niet in beweging. In de tweede helft probeerde Galatasaray nog wat te forceren, maar tevergeefs, waardoor het genoegen moest nemen met een punt. De ploeg van Hagi komt op een gedeelde achtste plek terecht; Fenerbahçe staat derde.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Geweldig hoe Galatasaray zo goed spelen als strijders.
Pino, Cana, Elano, Neill en Misimovic speelde goede wedstrijd, ik kan al niet wachten dat Arda, Baros en Kewell terug komen. Dan vormen ze samen super, hoop ik.

Bedankt Hagi en Tugay .....

Gs-fan

24 oktober 2010 om 20:19

Jammer dat je geen Turkse voetballers opnoemt..
ik vind dat hun het niet minder hebben gedaan als een Neill of misimovic

24 oktober 2010 om 20:27

Dat is het probleem met een groot deel van de Turken. Ze zijn zo buitenlandergeil als wat, daarnaast worden de Turken vergeten op Arda na. Ronduit zielig.

24 oktober 2010 om 22:13

ayhan, sabri, waren hooguit gewelldig.
Sarp speelde een goede 1ste helfd maar een slechte 2de
hakan balta speelde een normale wedstrijd niet zo erg goed dat ik iets er over moet zeggen
aykut keepte goed maar echte grote kansen kwamen niet.
Serkan viel niet goed in
Emre moet zijn schot kracht verbeteren
servet speelde goed maar niet gewelldig
Baris kan ook beter

zo heb ik volgens mij alle turkse spelers gehad en heb denk ik eerlijk over hun verteld

24 oktober 2010 om 22:15

Fenerbahce42

a.u.b wees eerlijk Neil vond ik na Pino de man of match aan de kant van Gs speelde geweldig heeft veel aanvallen van Fener gestopt. Zonder hem redde de verdeding van GS niet.

Over Misimovic ben ik met je eens dat veel turkse spelers niet onder deden als je hun met Misi verglijkt hij speelde slechter dan hij kan spelen hoog dat hij zich onder Hagi kan verbeteren en we hem in topvorm kunnen zien

25 oktober 2010 om 00:12

jah dat wel
Neill was wel goed maar hy kon makkelijk een rood kaart krijgen en gs in ''steek'' laten..
ik vond Balta wel beter
Dia kon niets doen en dat zonder overtredingen

25 oktober 2010 om 00:16

Ik begryp jouw wel hoor..
Maar ik vind het alleen jammer dat hy alleen buitenlandse namen opnoemt..

Galatasaray verdiende 3 punten!
we waren beter vind ik persoonlijk !
ultraslan was de baas in kadikoy

Lekker begin voor Onze nummer 10

de ploeg van Cristoph Daum? De trainer van Fener Heet nu Aykut Kocaman

Knappe prestatie van Galatasaray, zeker zonder Arda, Kewell en Baros.

Bedankt Hagi, ik geloof eindelijk weer in Galatasaray. Wat Galatasaray liet zien in de 1e helft. Ik heb eindelijk weer vertrouwen in galatasaray.

24 oktober 2010 om 20:02

En geloof nu in Elano Cana en Pino

Sterker Galatasaray ? Beetje misplaatst als je het mij vraagt. Ik vond Fener wel dreigender.

Van alle derby's heb ik deze wedstrijd genomineerd als de saaiste. Zelfs voor de neutrale toeschouwer was het niet om aan te zien. Leek gewoon op bejaarden voetbal, met af en toe een actie van Stoch of Pino. Verder was er geen zak aan.

Je kon ook duidelijk zien dat GS op een gelijkspel loerde, terwijl Fener voor de drie punten ging.

24 oktober 2010 om 20:04

Dreigender? Haha. Galatasaray had de beste kansen en domineerde vooral de eerste helft. Dat Fener 'dreiging' heeft maar een enkele keren geleidt tot een scrimmage. Titel is terecht, de puntverdeling niet. Galatasaray had de het-wordt-6-0-voor-fener-supporters op hun plek moeten wijzen. Arrogantie wordt afgestraft met het voetbal helaas niet in score vanavond.

24 oktober 2010 om 20:28

Dit was 1 van de leukste derby's die er waren als Galatasaray thuis met alle spelers speelt zie ik zelfs een overwinning voor galatasaray.

24 oktober 2010 om 20:33

Leukste derby's ? Qua beleving en spanning ja. Maar qua voetbal ? Nee. Een doelpuntloze wedstrijd met af en toe gemene akkefietjes vind ik geen leuke Derby.

24 oktober 2010 om 20:50

@ Ebugemeci

Dus voor jou is de derby leuk, aardig en aantrekkelijk als er ruzie en chaos op t veld is? Ik weet niet wat voor wedstrijd jij gekeken hebt, maar dit derby in Sukru Sarac Oglu Stadion was tot nu toe een van de eerlijkste.. weet natuurlijk niet voor wie je bent, maar fener heeft niet zijn stempel op de wedstrijd kunnen drukken zoals men dat verwachtte. Gala heeft integendeel meer het doel opgezocht was in de afronding helaas zwak. al met al leuke pot!

25 oktober 2010 om 02:02

Ja sterker Galatasaray..
Saaie wedstrijd ? fenerbahce - Galatasaray ofterwijl Galatasaray - Fenerbahce derby is Nooit saai!
Zal k je is iets vertellen..

Galatasaray had niet eens een centrale spits in die wedstrijd. Pino is een vleugelspeler die dus centraal speelde, pino is 100% man of the match. Hij speelde geweldig! hij was snel met de bal, ene kapje hier kapje daar en hij ging tussen 3 man weg. Het enige probleem was, hij vertrouwde op zijn schoten, als hij echt slim was geweest ging hij meer richting de doel lopen met de bal.
Galatasaray speelde echt met ziel en hard, Fenerbahce was alleen gevaarlijk met vrije trappen, hoekschoppen, en af en dan via stoch. Dia liet niet echt wat zien.
Ik vond dit wedstrijd echt de beste tot nu toe van Galatasaray dit hele seizoen en ook de oefenduels voor de seizoen. in de 2e helft waren ze misschien meer moe en afgezakt maar nog hadden we in de blessuretijd grote kans. ik moet wel 1 ding zeggen, die yobo is echt een goeie verdediger. hij liet pino amper gaan en dat heeft fenerbahce gered

voor de rest.. servet Gazma nummer 1, baris Gazma nummer 2, Mustafa sarp Gazma nummer 3, Hakan balta Gazma nummer 4. x))

24 oktober 2010 om 20:55

Sorry was op me Iphone aan het type dan verbeter het zichzelf na een spatie
maar
bejaarde voetbal
Saaiste genomineerde voetbal etc. etc. etc.
Daar klopt niks van het was een zeer spannende wedstrijd, ik had af en toe een hard aanval als fener bij galatasaray in de 16 kwam. Iedereen bij de café waar ik de wedstrijd keek zat op het puntje van zijn stoel en dan zegt hij saaiste ja sorry maar dan word ik gewoon boos.

( zo beter mnr Colocolo )

Galatasaray was duidelijk de betere ploeg, maar mensen moeten niet gaan doen alsof Hagi een held is. Stel hij pakt geen punten tegen slechtere ploegen gaan mensen weer zeggen dat het de coach zijn schuld is. Galatasaray speelde wel fris voetbal en moesten hier gewoon winnen. Maar bij Rijkaard speelde ze ook erg goede wedstrijden alleen dit seizoen is het fout gegaan. Maar mijn conclusie is dat Galatasaray supporters niet teveel moet verwachten van Hagi want bij Rijkaard hadden ze teveel verwacht.

24 oktober 2010 om 20:13

Vind je dat Gala goed speelde onder Rijkaard? Ze speelden rampzalig.

Tot mijn verbazing heeft Hagi het erg goed gedaan. Slimme wissels.

Galatasaray mist Arda, Baros en Kewell. Team is helemaal uit vorm. Fenerbahce heeft alle spelers tot haar beschikking, ze waren in vorm de afgelopen competitiewedstrijden. Het wordt gespeeld in Kadikoy.

En het is GS die de overwinning uit haar handen laat glippen. Chapeau.

Ik kan niet wachten tot de derby in TT Arena.

24 oktober 2010 om 20:07

Wanneer is die TT Arena eigenlijk helemaal klaar ? Laatst in de zomervakantie zag ik met mijn eigen ogen dat ze al aardig ver zijn gekomen.

24 oktober 2010 om 20:11

Na de winterstop gaan we het gebruiken :D

24 oktober 2010 om 20:13

Volgens de planning is het na de winterstop.

ON: Jammer, er had meer in gezeten voor GS

24 oktober 2010 om 20:13

haha, ik als Besiktas supporter kan eerlijk gezegd niet wachten en gefeliciteerd met een punt uit Kadikoy.

24 oktober 2010 om 20:16

Ik hoop dat ze in de TT arena ook zo spider-cam krijgen.

24 oktober 2010 om 21:16

wel leuk en aardig zo'n spider-cam, ze filmen 1 keertje uit de lucht, en dat gaat dan een minuut door, dan moet je een actie vanuit de lucht volgen:s

24 oktober 2010 om 21:24

Wat een onzin zeg die spider-cam. Voegt niks toe en het irriteerde me alleen maar toen ze het veld van bovenaf lieten zien. Die phantom-camera vind ik nog wel leuk en aardig, maar deze spider hadden ze beter op zijn web moeten laten.

24 oktober 2010 om 22:11

welke van de wissels waren slim dan?
het is niet slim om Ayhan 90 minuten lang in het spel te houden, hij is meer slecht dan goed voor ons, het wordt echt tijd voor hem om te gaan stoppen.

OT: Ik ben natuurlijk uiterst tevreden met dit resultaat, als zeer fanatieke Gs-aanhanger had ik een 4-0, 5-0 nederlaag voorspeld.. maar dit sloeg echt alles, we waren zelfs veel beter en dreigender

misschien ben ik wat optimistisch, maar hagi heeft ons goed gedaan (eerste indruk uiteraard)

Oja, en waar zijn die Fenerbahce supporters die 5-0 voorspelden?

24 oktober 2010 om 20:04

Hahaha je hebt helemaal gelijk!

24 oktober 2010 om 20:27

jongens jongens toch
dat d8en veeel gs supporters ook dus kom niet met jullie onnodige reacties
ik begryp best dat jullie super tevreden zyn met een gelykspel in Kadikoy
en dat na 10 jaar..

ik zelf wist dat we moeite zouden krijgen
maar een gelykspel had ik dus echt niet verw8

''de ploeg van Christoph Daum is een stuk beter in vorm dan Galatasaray''

Christoph Daum??

Voor mij was de held van de avond niet Hagi maar Pino. Liet toch wel even ziet dat hij weldegelijk wat kan.

24 oktober 2010 om 20:12

Zowiezo Pino.
Maar Pino speelt wel dankzij Hagi he. :P

24 oktober 2010 om 20:57

@ Lostwords

Helemaal gelijk over Pino. Maar Hagi was wel de man samen met Tugay die de opstelling heeft gemaakt. Gala heeft met Pino veel dreiging gezorgd voorin en ook wat meer creativiteit gehad, met Baros hadden we dat wel minder. Die moet het hebben van zijn snelheid. Wat ik vandaag overigens ook gemerkt heb is, dat Gala veel meer op goal schoot dan voorheen. Dat miste ik vooral in de andere wedstrijden. Met het spel van vandaag heb ik wel wat meer moed gekregen. Ben nu vooral benieuwd hoe de team zich gaat hervatten aankomende weken tegen andere ploegen.

Galatasaray domineerde deze wedstrijd, ik denk dat we (hopelijk) de verwachte coaches hebben
Ik zou wel eens willen weten hoe het afliep met Baros, Arda en Kewell.
Naja verder ben ik blij met Hagi en Tugay en wacht Fenerbache af op TT Arena!

Forza GS.

Normaal waren altijd de Fener supporters die als eerste reageerde.

eerste helft was Gala verrassend sterk,
tweede helft was Fener beter uit de kleedkamer gekomen, maar kregen ze geen 100% kansen.
op de laatste 5minuten na, heb ik Gala de al gehele 2de helft niet gezien, en had Lucas Neill bij de schop op Alex's zijn knie zijn 2de gele kaart moeten krijgen (wat alle Gs fans er ook van vinden)

wedstrijd zelf, was misschien saai.. maar voor de supporters van beide clubs stonden genoeg op het spel (meer dan de 3punten dus) maar aan beide kanten een eerlijke 1 punt verdeling

mvg

24 oktober 2010 om 20:21

idd gs was tweede helft nergens
gs heeft me alleen in de eerste helft verrast.

over de formatie hoef ik niet eens wat te zeggen. standaard opstelling van fb. gs speelde zonder hun echte spits in een defensieve formatie en probeerden elke aanval van fb met een overtreding te stoppen.

een ding is zeker: gs heeft nog steeds niet gewonnen!
dus ons traditie gaat mooi door

24 oktober 2010 om 20:38

@sametv
We hebben niet gewonnen maar ook niet verloren.
Na 10 jaar is het afgelopen met het winnen.

24 oktober 2010 om 21:23

Streep die 2e geel voor Lucas Neill maar gewoon weg tegen de Oerang Oetang aktie van Roberto Carlos vorig jaar op Keita.

Zo zie je dat je de ene keer voordeel hebt van de scheids en de ander keer nadeel.

Leer ermee leven, dat doet elke club en de supporters.

24 oktober 2010 om 21:27

wat was er met die actie van Roberto Carlos dan? hij kreeg toch geel voor vast houden?
als Neill een aanslag op de knie niet eens geel krijgt?

dat was mijn enige vergelijking ... en ja... leer ermee leven? dat doe ik, dat is overigens het enige wat ik er op aan te merken had...

voor de rest deed de scheids het voor beide teams het goed (gelijkwaardig)

Heerlijk gebikkeld men clubpie,

1ste helft waren wij gevaarlijker en de 2de helft kwam fener beter uit de startblokken.
Terechte uitslag vind ik.

Wat zijn die supporters van Fenerbahce slecht man.
Aleen juichen waneer ze goed spelen. Het mooiste is nog dat de stadion speaker in moest grijpen.

Je hoort bij fb alleen hard geluid normaal omdat ze een dak hebben.
Als TT arena er is gaan denk ik de oren van de mensen eraf bij Gs-gb

die trainerswissel heeft direct impact op het spel van Galatasaray. alleen zullen de andere clubs die bovenin meedraaien de lachende 3de en 4de zijn.

Galatasaray had duidelijk 3 punten verdiend.
Elano en Pino waren echt goed.
Na 10 jaar heeft Fenerbahce voor het eerst niet kunnen winnen van Galatasaray in eigen huis.

Galatasaray speelde gwn rustig kwam vooral in de 1e helft gevaarlijk vooral mede door pino heeft me verrast! en fener speelde gwn in de counter en kwam alleen met voorzetten..
sirieus fener speelt echt zonder tacktiek!! de enige die goed was bij fener was Volkan Demirel.
Hagi zijn wissels waren echt raar!

24 oktober 2010 om 20:33

Hij ging voor de 1 punt dat zie je aan zijn wissels hij haatl aanvallende spelers als
Elano en Misimovic eruit en Cana denk ik dan omdat hij moe was o.i.d.

Wat de supporters van Fenerbahce kunnen is alleen Show maken en Uitfluiten
De speaker moest 2x ingrijpen waarbij de 1e x supporters wakker werden en 2e x hadden ze geen zin meer

Prachtig.

Elano. Krijgt zelfvertrouwen van Hagi
Rijkaard gaf hem de kans niet en liet hem de bank warmhouden
Mooi gebaar van Galatasaray supporters bij de wissel om Elano te roepen

Gefeliciteerd Gs fans met jullie 1e punt in 10 jaar uit Kadikoy.

24 oktober 2010 om 20:14

Wel arrogant dat jij je in een positie acht te kunnen oordelen dat wij ons in ons handjes mogen knijpen met een punt. En ook nog dat jij diegene bent die ons moet feliciteren. GS verdiende meer.

Enfin, teleurstellend. Met een voltallig selectie a la Fenerbahce had hier veeel meer in gezeten. 0-6 ofzo. Hehe.

24 oktober 2010 om 20:21

Ja, ik acht me wel in dat positie. Jullie hebben voor het eerst in 10 jaar een punt weten te pakken. Dat is wel een felicitatie waard. Dat dachten de Gs fans in Kadikoy ook toen ze de fakkels gingen afsteken, ofniet ?

24 oktober 2010 om 20:28

Je blijft zielig met je vieze sarcastische opmerkingen! Of moet ik het verleden ook erbij gaan halen betreft Besiktas? Nee, ik verlaag me niet naar jouw niveau! Ik ben blij met ons team dat zo hard heeft gestreden voor de overwinning en er helaas niet meer uit heeft uitgehaald dan een punt! Maar we mogen tevreden zijn dat we de puntenloze uitwedstrijden tegen Fener hebben doorbroken.

24 oktober 2010 om 20:29

We hadden jullie vorige jaar ook met Arda en Keita gezien. Toen werd het 3-1? Dus denk niet dat als je een voltallig selectie had zou winnen.

24 oktober 2010 om 20:30

@bjk
Nee hoor. Fakkels aansteken staat gelijk aan vieren? Ik verwijs je naar de hel van Ali Sami Yen, drie jaar geleden toen Galatasaray achter stond tegen Fener. Fakkels zijn er altijd bij derbies. Met oog op rellen bijvoorbeeld maar ook met oog op overwinning. Indien dit niet het geval is en je bent in de 90e minuut belandt, dan kun je die dingen natuurlijk afsteken. Je hebt ze niet voor niks gekocht.

@ibrahim
Hahaha. Want los van Arda en Keita is alles verder hetzelfde aan beide kanten?

24 oktober 2010 om 20:40

Prachtig dit. Waarom reageer je uberhaupt op mij met zo'n achterlijke reactie ? Ik citeer je laatste zin ; ''we mogen tevreden zijn dat we de puntenloze uitwedstrijden tegen Fenerbahce hebben doorbroken'' Je zegt dat jullie blij mogen zijn, terecht ook, werd ook eens tijd na 10 jaar. En ik feliciteer jullie hiermee. Dat de Galatasaray fans dit erg beledigend vinden zegt toch meer over jullie.

24 oktober 2010 om 20:42

Als je 5 minuten voor het eindsignaal fakkels gaat aansteken en uit volle borst gaat zingen voor je club tijdens een 0-0 dan ben je duidelijk blij met de score.

24 oktober 2010 om 20:47

Kerel denk je nou werkelijk dat ik dat niet gelezen heb? Verschil is dat het bij jou sarcastisch is omdat dat het enige is wat jij te zeggen hebt na zo een wedstrijd en ik het wel meen wanneer ik zeg er blij mee te zijn!

24 oktober 2010 om 20:49

Oke jij je zin, wij zijn blij met de score, houd je nu op met het kinderachtige gedrag? Jij zou wel beter moeten weten met een geweldige supportersvereniging als Carsi, maar misschien snap je het wel niet helemaal waar het supporters om gaat..

24 oktober 2010 om 20:51

Haha@ Bjkdelgado.

Dit zegt dus voldoende over jouw manier van supporteren in plaats van dat het iets zegt over Galatasaray supporters. 5 minuten voor tijd fakkels aansteken en uit volle borst zingen (hetgeen ze 90 minuten lang al deden, dus de selectiviteit waarmee je dit aankaart is opvallend) heet gewoon steunen. Net zoals de supporters van GS ook afgelopen wedstrijd met twee doelpunten achterstand nog steeds hun club toezongen. Maar goed, steun is blijkbaar bij voorbaat al juichen voor jou: ik moet je teleurstellen: echte echte supporters doen dit altijd.

24 oktober 2010 om 21:06

Haha@ Lostwords.

Geweldig je reactie. Prachtig hoe je het uitmundig vieren van een 0-0 een andere wending probeert te geven door met het sentimentele, fanatieke supportersgedrag aan te proppen.

Je club aanmoedig is prachtig natuurlijk, zeker in zo'n uitwedstrijd. Toevallig is hier nog een Galatasaray fan die al zelf aangaf dat de Gs supporters blij mogen zijn met dit 1 punt. Vandaar mijn felicitaties, want ik had al verwacht dat jullie hier blij mee zouden zijn. Dat jullie hiermee blij zijn is ook geen schande natuurlijk.

Dat waren de GS fans in de stadion ook duidelijk. Gek he, als je al meer dan 85 minuten geen fakkel afsteekt en alleen maar toezingt, dat je dan tegen het eind opeens fakkels aansteekt en 2500 staat te springen en zingen alsof je 0-1 voorstaat ?

Het was duidelijk dat de Galatasaray fans de 0-0 aan het vieren waren. Dat is niet erg, als je al 10 jaar geen punt hebt weten te pakken en de toeschouwers van de tegenpartij deden alsof het 6-0 zou eindigen. Maar accepteer het dan ook en move on.

24 oktober 2010 om 21:11

Ah, over het wel of niet juichen om de 0-0 kunnen we eindeloos discussieren en zullen we het niet van elkaar accepteren maar je geeft nu in ieder geval toelichting en onderbouwing van wat je zei in plaats van een droge oneliner die denigrerend bedoelt zou kunnen zijn en dus zo te interpreteren was. Ik denk dat je wel snapt waar ik dus op doel. Had je vanaf het begin ook wel met eenzelfde toon kunnen posten..

Enfin, let's agree to disagree.

25 oktober 2010 om 00:20

Je hebt gelijk dat we in 10 jaar maar 1 punt hebben kunnen behalen. Maar laat mij nu niet dingen odpnoemen die jullie in jullie 107 jarige bestaan Niet hebben kunnen behalen

25 oktober 2010 om 00:47

Hahaha, het tekent de meeste gs-supporters dat ze nog steeds stoer doen over een beker die ze 10! jaar geleden hebben gewonnen. Houden jullie je maar bezig met het verleden, de meeste mensen denken aan de toekomst.

25 oktober 2010 om 02:07

Dedication noemen ze dat in Engeland...

Of het nou in de 30's was in 5 minuten voor tijd, je hoorde de aslanlar aan een stuk door. De fakkels heb je bij alle derbies? Zelfs als Gala afgeslacht word krijg je ze!
En anders waren jullie ook niet echt stil hoor tegen Porto, tevreden met zo'n afslachting neem ik aan ?

25 oktober 2010 om 09:43

Als jij 1-3 een afslachting noemt, moeten we jou eigenlijk niet eens meer serieus nemen.
In engeland noemen ze het dedication, in spanje dedicación en in frankrijk dévouement. Waarom je dat opnoemt snap ik ook niet. Ik gun gs die punt in kadikoy, maar dan moeten jullie niet doen alsof het 3 punten zijn.

24 oktober 2010 om 20:18

Heel zielig dat je zo moet reageren! Ik ben tevreden met het resultaat, er misschien wel meer in gezeten, maar ze hebben voor het eerst in tijden weer die Galatasaray spirit laten zien en daar ben ik trots op! Vanaf nu zal het alleen maar beter gaan. Eindelijk speelde Elano ook weer!! Schande dat Frank Rijkaard uit principe hem niet liet spelen

Galatasaray heeft me wel verrast. Ze missen Arda, Kewell en Baros. Komt het omdat dit een derby was ? of omdat Hagi de nieuwe trainer is ? Galatasaray had in mijn ogen toch de 3 punten moeten verdienen.

24 oktober 2010 om 20:21

Hoezo hadden ze de drie punten moeten verdienen dan ? Leg dat mij is uit..

GS had geen één uitgespeelde mogelijkheid. Enige gevaar kwam mede door Pino, die zeer zwak werd verdedigd en daar kon hij vol van profiteren, met gevolg de 3-4 kansen.. Die hij om zeep heeft geholpen.

Gedurende de wedstrijd kon je duidelijk zien dat Fener de bovenliggende partij was. Met name Niang die een paar grote kansen miste. Maar dat niet alleen, mij is ook opgevallen dat Fener een systeem heeft dat werkt. Wat zij kunnen is de bal 1-2 minuten in de ploeg houden, dat zie ik GS niet doen. Tevens kunnen zij binnen een tijdbestek van 3 seconden al voor een kans zorgen.

Off : GS Supporters zijn té lovend over Pino... die lofzang slaat nergens op, anders had ie toch wel gescoord ?

24 oktober 2010 om 20:21

Dit komt doordat er een verschil was in de wedstrijd.

FB spelers voelen inmense druk om te presteren tegen een ''manke'' Gs.
GS spelers hebben niks te verliezen en kunnen vrijuit spelen.

24 oktober 2010 om 20:44

@boboo
Gs is meestal anders in een derby dan andere wedstrijden.
We hebben hard ervoor gestreden ik dacht dat Fb geschiedenis zou schrijven.

Woow, Galatasaray werd afgemaakt joh, Fenerbahce heeft weer met 5 verschil gewonnen! 

Dit natuurlijk tegen de supporters die dachten dat Galatasaray opgerold en opgegeten zou worden door Fenerbahce. Ik kan het standpunt begrijpen, maar in een derby in Turkije is er nooit een favoriet. Dat Galatasaray al 10 jaar niet kan winnen in dat stadion en dat we 2 dagen geleden een trainerswissel hebben gehad en dat onze beste spelers (arda Turan, Baros & Kewell) niet aanwezig waren heeft ervoor gezorgd dat een paar supporters gingen denken aan uitslagen als 6-0 of 7-0. Veel supporters dachten dat Fenerbahce zou winnen, dat vind ik normaal. Sommige deden dat objectief, op een normale manier, maar sommige praatten zo stoer en waren er zo zeker van, dat ze al begonnen waren met het vernederen van Galatasaray (en de supporters ervan). Deze wil ik hierbij even op hun plaats zetten.

De wedstrijd vond ik leuk, spannend en attractief. Galatasaray kreeg een paar kansen en doordat ze steeds als ze dichtbij het goal kwamen, op goal schoten, kwamen er een paar spannende momenten voorbij. Pino deed het goed voorin, beweeglijk, snel en bleef jagen. Elano speelde zonder twijfels de beste wedstrijd in het Galatasaray shirt. Cana gaf een andere indruk dan voorheen, ook positief opgevallen dus. Misimovic was best onzichtbaar, maar deed af en toe toch echt goede dingen. Ook Mustafa Sarp viel niet negatief op, wat voorheen wel zo was. Deze spelers speelden niet (of slecht) onder Rijkaard en vooral bij Elano was het verschil goed te zien. Ik ben benieuwd wat Hagi (en Tugay) gaan toevoegen aan het elftal. We speelden met twee spelmakers (elano & Misimovic) aan de flanken, een heel ander spelbeeld kregen we te zien, wat mij en ook de commentators deed denken aan de Premier League.

Bij Fenerbahce vond ik Stoch erg goed spelen. Wat is hij explosief en snel zeg, aju. Ik heb genoten van zijn acties. Niang is ook een erg meevoetballende spits en ook Dia deed het goed, vooral met zijn snelheid. Yobo, de centrale verdediger speelde ook ijzersterk.

En de supporters van Fenerbahce vielen tegen. De 2500 supporters van Galatasaray overklaste de 50.000 supporters van Fenerbahce qua geluid. Ik hoorde de Galatasaray supporters constant. Uiteindelijk werden de stadion speakers gebruikt om die 2500 te overklassen en de supporters van Fenerbahce te motiveren. Toen hoorde je ze wel goed, alleen dat duurde niet langer dan 10 minuten.

Op het eind was het nog spannend, vooral dat Emre Colak (een jonge speler van Galatasaray) een op een met de keeper kwam als hij doorliep, maar hij schoot met zijn rechter (zijn zwakke been) en daarom was het niet gevaarlijk. Maar de laatste kans, die van Pino, steenhard geschoten was ook een moment dat mijn hartslag omhoog ging. Mooie wedstrijd, wellicht had er meer ingezeten voor beide partijen, maar vooral het feit dat supporters met een grote mond op hun plaats zijn gezet doet mij goed. Volgende keer alleen je mening geven zou ik zeggen en niet zo zeker praten. Niet alleen Fenerbahce supporters hoor, dat gebeurt heel vaak, vooral bij Turkse wedstrijden. Dit is kinderachtig vind ik en ik wil dat het voortaan niet meer zo vaak gebeurt.

Weet iemand misschien wanneer Arda, Baros of Kewell beschikbaar zijn?(a)

24 oktober 2010 om 20:18

Het is nog niet helemaal duidelijk. Maar ik denk en hoop dat Arda en Baros volgende week in de selectie zullen zijn.

25 oktober 2010 om 01:39

arda verwachten ze toch bij de volgende derby (gs-bjk)??

Galatasaray had zeker een overwinning verdient was zeker op zijn plaats geweest.
Wat heb ik vandaag genoten van Elano Misimovic lekkere acties tegen Gohkan en Caner kwamen der niet aan te pas.
Volkan toch zeer belangrijk voor fener met ze reddingen vooral die reddingen van Pino en Neill
Alleen die kans van Emre Colak die mocht der zeker wel in vond ik.

En Ultraslan was zeker de baas in Sukru Saracoglu met zo 'weinig' supporters en dan ook nog meer geluid maken dan die van Fener.

Ga zo door Galatasaray met dit spel en dan komen we der wel

Welcome back Hagi and Tugay!

Deze wedstrijd heeft de scheids gewonnen;

1: Sabri komt met flying kick op Dia, geen penalty?
2: Niang staat tegenover keeper, en dan wordt er gefloten voor buitenspel. Zelfde geldt voor Lugano. Terwijl er helemaal geen buitenspel is
3: Niang is zovaak getrapt door o.a Neill, op z'n voet gestampt, maar scheids gaat gewoon door. Zelfde gebeurde een paar keer voor Semih.

En we speeelden niet zo goed, maar dat wil niet betekenen dat de scheids zo moet gaan fluiten.

En whahahah Gsliler helemaal juichen voor gelijkspel, wat natuurlijk een erg grote prestatie voor hen is.

24 oktober 2010 om 20:20

Flying kick was pas een penalty als Dia zou vallen maar hij ging verder met de bal en was nog in positie dus een penalty daarvoor claimen kan je niet dankzij Dia.
.
Verder juichen Gs'liler niet maar bedanken de spelers de geweldige 2.500 die hun elftal beter steunden dan de 50.000 Fenerliler. Maar goed, dergelijke feitelijkheden erkennen vergt veel zelfreflectie en moed: het geeft niet, jullie moeten het niet van supporters hebben maar van geld.

24 oktober 2010 om 20:24

Juist! De hel van Fenerbahce was niet zo eng dit keer. In het begin waren de supporters van Fener heel erg aan het uitfluiten, maar die werden ook moe op een gegeven moment toen ze door hadden, dat als ze elke keer wanneer Galatasaray aan de bal is, dat moeten doen, dat ze dan drie-kwart van de wedstrijd moesten fluiten

24 oktober 2010 om 20:39

Hoeft niet, als de scheids ballen had kon hij een penalty geven, en ik veronderstel dat niemand dat ontkent. Denk aan penalty van Cangele tegen Fenerbahce vorige seizoen.

En vorige jaar kregen wij jullie stil, dus trek niet zo gauw een conclusie uit één wedstrijd als je dat doet.

en we hebben het van geld ja, we eindigen bijna elk jaar hoger dan jullie. Jullie hebben dat weer niet, en klagen over de transfers die worden gedaan.

24 oktober 2010 om 20:44

Ah, jullie eindigen bijna elk jaar hoger dan Galatasaray? Wel raar dan dat Galatasaray's laatste kampioenschap recenter is dan die van Fenerbahce.

24 oktober 2010 om 20:54

Lostwords, laat deze jongen maar even. Wij zijn hier de club met de meeste Europese successen en meeste prijzen in het land. Het gaat niet eens meer om de wedstrijd, maar om jaloezie..

25 oktober 2010 om 02:01

''als de scheids ballen had''
Jonge, zelfs met de koffertjes van azize zeiken jullie over de scheids...
Fener is gewoon kansloos onder gegaan, in de 2e helft wat kansen maar thats it.

Jullie eindigen wel is waar hoger als ons de afgelopen jaren, maar wij hebben meer; turkse bekers, turkse super cups en europese bekers... Titel hebben beide 17 en toch blijven jullie denken dat fener iets voor stelt...

ON: Respect voor de spelers en supporters.
Geen een moment bang geweest en vooral Pino en Cana!
Normaal schrikken de spelers van deze clash, deze 2 gaven alles dat ze hadden big up!

24 oktober 2010 om 20:20

Hahaah ik wachte er al op.
Ik wist dat er eentje zou komen die de scheids weer de schuld gaat geven.

24 oktober 2010 om 20:21

Jij moet echt stil zijn.

De scheids was de beste op het veld en moeten we huilen omdat we tegen Fener in Sukru Saracoglu gelijk spelen?

...

24 oktober 2010 om 20:43

Misschien dat het bij jullie normaal is dat iemand stil moet zijn als een ander het er niet mee eens is, maar in de Turkse cultuur mag iedereen gewoon zeggen dat hij/zij vindt.

25 oktober 2010 om 01:40

jullie?

24 oktober 2010 om 20:21

ik weet niet wat je hier allemaal zit te typen maar volgens mij waren jullie die zeiden van
6-0 of 7-0 en nu ja scheids dit en scheids dat.

Een woord voor jullie: Zielig.

Gewoon accepteren, het leven is hard iedereen weet het.

24 oktober 2010 om 20:31

Heel stoer hoor dat je je frustratie kwijt wilt door de tegenstander af te kraken. Maar Fenerbahçe mag van geluk spreken dat het bij 0-0 bleef. En daarnaast uit zwakte de scheidsrechter afkraken die gewoon een goed duel floot vind ik helemaal zielig. Als je je eerste punt in tien jaar haalt op bezoek bij Fenerbahçe is dat een feestje waard. Vooral het voetbal dat veel beter was dan elk ander duel voorheen dit seizoen. Maar mensen waarbij de objectiviteit diep in hun kont verstopt zit (incl. jij) kunnen dit natuurlijk niet zien met een blauw-gele bril op.

Ga jij je maar schamen als Fenerbahçe-fan dat 50.000 Fenerbahçe fans niet hun team konden steunen als die kleine 2.500 die duidelijker hoorbaar waren. Vooral die 'uclu' in de slotfase is er een om boven je bed op te hangen!

25 oktober 2010 om 00:25

Niet zo lang geleden waren jullie ook blij om een gelijkspel Zover ik me kan herinneren, hadden jullie ook de krokodillendans gedaan))
Zat jij er ook tussen?

Ibrahim70 hou aub op jullie en je mede fenerbahce fans komen altijd met scheids bla bla bla

In een zin samengevat:gs domineerde Pino was geweldig FB had veel geluk.

Ps:waar zijn al die trotse Fb-fans gebleven heb ze nog niet gezien na deze wedstrijd.
eerst maar is groot voorspellen 5-0 6-0 ahahahahah

Ultraslan

24 oktober 2010 om 20:26

Hier ik ben er
En nu? Wat ga je doen?

on: Na 11 jaar heeft galatasaray weer een punt.
Gefeliciteerd. Fener heeft erg slecht gespeelt. Dia werdt van alle kanten gepakt, kon dus niks doen. Het tactiek van Galatasaray heeft een goed gewerkt.
Gefeliciteerd GS- fans.
Zo te zien krijgen jullie leuke jaren met Hagi
Suc6!

25 oktober 2010 om 10:04

@can17 ik ga je niks doen.ik verbaasde me alleen dat er veel minder fenerliler waren de voor de wedstrijd.....

Vooraf werd voor de derby al een winnaar gekozen door de meeste. Zowel GS als FB fans dachten dat FB gemakkelijk zou winnen, niets bleek minder waar. Galatsaray speelde subliem in de eerste helft en drukte fenerbahce goed naar achter. Gokhan Gunul voorkwam ook de 1-0.

De 2e helft begon FB duidelijk sterker maar tot levensgrote kansen kwamen ze niet. Fenerbahce kwam vandaag niet in zijn spel, mede doordat de middenveld van GS goed bezet was. Ik ben dan ook blij met deze uitslag, er was er maar 1 die vandaag recht had op 3 punten qua spel.

Yildirim heeft in mijn ogen gefaald vandaag. Hij had toch echt een rode kaart voor Cana mogen trekken allebei de benen gestrekt een tackle inzetten schandalig.
De grens mag ook kappen. Niang die half meter voor de laatste verdediger staat.
Dit zijn geen excuusjes, maar wel op de een of andere manier bepalend voor het spelverloop.

24 oktober 2010 om 20:22

Eens. Mooie verwoording en compliment voor de objectiviteit. Had inderdaad een rode kaart voor Cana moeten zijn.

Gs had de grootste kansen van de wedstrijd. Fener kwam vaker naar voren, maar GS was toch echt dreigender. Het eerste kwartier was duidelijk voor GS en het had toen eigenlijk al moeten toeslaan, maar het miste een killer. Fener pakte zich op en nam de controle van de wedstrijd daarna over en liet die eigenlijk niet los. Gs kwam er een paar keer goed uit met counters. Wat me wel verbaasde van beide teams is hoe agressief ze spelen. Je zag toch gelijk dat dit de belangrijkste wedstrijd van het seizoen was voor alle spelers. Letterlijk voor elke bal werd er gestreden en dat maakt derbies zo leuk om naar te kijken. De passie, de inzet die getoond wordt en de emoties die naar buiten komen. Helder denken is verboden tijdens zulke wedstrijden, anders krijg je de deksel op je neus.

Rijkaard heeft een grote fout gemaakt door Elano niet op te stellen in de voorgaande wedstrijden. Die man heeft vandaag laten zien dat hij weldegelijk kan voetballen. Ook Pino vond ik sterk spelen, met af en toe een mooie uitbraak. Fener moet Volkan danken voor zijn redding in de laatste minuut. Ayhan verraste mij positief vandaag. Eindelijk zag ik weer de Ayhan van 10 jaar terug.

Hagi maakte naar mijn mening een fout door Batdal niet erin te brengen. Lange ballen die naar voren werden gegeven, leidden allemaal tot balverlies. batdal is sterk aan de bal en kan ruimte creeeren voor technische spelers als pino, misi en elano. Zijn keuze voor Emre Colak begrijp ik dan ook niet.

Al met al vond ik het een boeiende wedstrijd. Deze wedstrijd moet je gewoon met een menigte in een turkse cafe kijken. Er moeten mensen zijn die domme opmerkingen maken, omdat ze geen verstand van voetbal hebben en neutrale kijkers die grappen maken over wat er gebeurt tijdens de wedstrijd. Zo klapte iedereen toen Tugay rennend in beeld kwam. Iedereen zei dat die het veld op zou komen.

Mijn team Besiktas heeft nu de kans gekregen om weer aan te sluiten bij de bovenste drie. Morgen hebben we een zware dobber aan Kayserispor maar we zullen moeten winnen.

24 oktober 2010 om 20:23

Dat Pino een paar keer met geluk door de verdediging heen glipt, wil niet zeggen dat ze direct ook dreigender waren.

24 oktober 2010 om 20:25

Buiten de kans van Niang heb ik geen grote kansen voor Fenerbahce gezien. Gs was gewoon dreigender, maar dat betekent niet dat ze beter zijn. Fener had de controle over de wedstrijd, maar kon dat niet omzetten in doelpunten. Dat is gewoon de conclusie voor deze wedstrijd.

Als eerste wil ik een opmerking maken over de titel. Galatasaray sterker? Ja en nee. De eerste helft wel, de tweede helft totaal niet. Moving on. Hagi heeft z'n eerste wedstrijd succesvol afgerond. Hij heeft tactisch gewonnen van Kocaman. Kocaman had een erg aanvallende opstelling op papier, maar net als tegen Konya afgelopen week, was het gewoon slecht wat Fener liet zien. Dit is de tweede keer dat Stoch en Dia in een wedstrijd spelen, oftewel tweede keer dat Topuz als controleur speelt en Fener speelt niet overtuigend. Ik gaf al voor de wedstrijd aan dat Hagi waarschijnlijk een goede keuze maakte om met een defensieve opstelling naar voren te komen, wat op papier intelligent leek, was op het veld helemaal goed. Nu ga ik niet alleen Hagi de lof geven, maar ook Tugay heeft hier een vrij grote aandeel. Ik ben het eens met de commentator, die riep dat Tugay de systeem van het Engelse voetbal gebruikte. Veel wissel qua flanken. Goed bedacht, het heeft gewerkt!

De eerste helft was helemaal van G.saray, en de tweede helft toch van Fener. Teleurstellende wedstrijd, maar al ging de wedstrijd door voor 180 minuten, er zou geen verandering in de score komen.

Wat bij Fenerbahçe fout gaat, is dat het vooralsnog geen team is. Fener is, bij wijze van, de Real Madrid van Turkije zonder een meesterbrein achter de ploeg. Wil niet zeggen dat Kocaman dom is, natuurlijk niet, maar José Mourinho is toch van een andere kaliber qua ervaring en tactisch opzicht. Fenerbahçe heeft vooral individueel veel kwaliteit, maar als team gaat het niet zo lekker. Wat ik dan ook merk, is dat Topuz op verdedigend gebied misschien ietwat tekort komt dan Selçuk. Ook helpen Stoch en Dia helemaal niet met verdedigen, terwijl Topuz dat wel deed toen hij op de flanken speelde. Ik zag ongelooflijk veel gaten achterin bij Fenerbahçe, vooral aan de flanken omdat er, nogmaals, geen steun te vinden was van Stoch en Dia. Gökhan en Caner moesten het helemaal zelf uitzoeken en vooral Caner had er erg veel moeite mee.

De pluspunten bij Fenerbahçe is de sterke verdediging, en dan vooral Yobo. Ijzersterke verdediger die z'n ervaring uit de Premiership goed heeft meegenomen. Keer op keer heeft hij z'n duels gewonnen van wie dan ook, en vooral Pino. Ook Gökhan won vaak genoeg z'n duels van o.a. Elano. Voorin moet het veel beter en scherper. Ik denk dat Fenerbahçe wat dichter op elkaar moet spelen, en niet 100 meter van elkaar af, want de flankspelers staan letterlijk op de zijlijnen en vanaf daar willen ze voorzetten, naar binnen versnellen etc. Dat is erg moeilijk. Dit lukt misschien tegen een Konyaspor, maar niet tegen een Trabzonspor, Besiktas of Galatasaray. En of het gaat werken tegen Bursaspor volgende week valt nog te bezien.

Bülent Yildirim floot een vrij goede wedstrijd, alhoewel hij misschien Neill z'n tweede gele kaart had kunnen geven. Hij heeft het niet gedaan, maar een andere had het kunnen doen. Zou absoluut niet verkeerd zijn geweest. Een vooruitblik dan nog: Fenerbahçe moet vrijdag alweer spelen, raar maar waar. Uit bij koploper Bursaspor, en dat gaat nog heel moeilijk worden, zeker zonder Lugano die beter een gele kaart niet had kunnen pakken. Zo te zien, zullen we een Yobo - Bilica duo voor het eerst aanschouwen. Als dat maar goed uitpakt...

galatasaray was de betere ploeg vandaag
goeie kansen
elano komt weer in vorm
pino stond verkeerd toen rijkaard hier was
en de middenveld eindelijk een beetje agresiefer en gelijk omschakelen
dit zegt nog nix over gala
deze week antalya thuis ook lastig en daarna trabzonspor als gala hier 6punten haald doet het weer mee aan de top

Lucas Neill mijn held!

24 oktober 2010 om 20:25

Zeker! Hij speelde echt alsof hij niet van plan was zich verloren te geven! Zelfs na de gele kaart nam hij geen stap terug!

24 oktober 2010 om 20:37

Eerder achterlijk te noemen. Hij bracht zijn team in gevaar door risico's te nemen met geel op zak, wat een held zeg..

24 oktober 2010 om 20:57

Oke hij is mijn held, en duidelijk niet die van jou! Ik ben trots op zijn manier van handelen tijdens de wedstrijd. Hij heeft laten zien waar het om gaat in zo een derby!

Ik ben zel Gs Fan...
De 1e helft speelde cimbom veel en veel beter dan Fenerbahce..
Pino bijna doelpunt Gokhan Gonul net van de lijn de bal weggehaalt.
De 2e helft speelde Fenerbahce duidelijk veel beter dan cimbom maar ze konden niet scoren.
En bijna eigen doelpunt van Cimbom Servet schiet tegen Aykut en het was bijna een eigfen goal.
En ultraslan was de baas in Kadikoy zoals altijd

als galatasaray in de winterstop nog 2 middevelders haalt en een spits dan zie ik ze wel weer helemaal terug komen.

Pluspunt van de voetbaldag: Een wereldspeler als Elano die weer liet zien waarom hij bij de Seleçao hoorde deze zomer, en dat applaus van de uitsupporters raakte hem zeker. Dat zag je aan hem. Hagi heeft zijn eerste wedstrijd gelijk meer laten zien dan die nietsnut Rijkaard in anderhalf jaar. Galatasaray krijgt mooie tijden onder dit Hagi-bewind, na vandaag ben ik daar zeker van overtuigd!

Niang ISr afgevoerd met de ambulance. Er is niet bekend wat er gebeurd is. Er is momenteel wat stress buiten de stadion.

24 oktober 2010 om 20:29

Misschien ongeregeldheden met Lucas Neill, die twee hadden tijdens de wedstrijd ook al een aanvaring :P

24 oktober 2010 om 20:31

Ik dacht in eerste instantie aan Dia, die geblesseerd er uit ging. BIj Telegol kregen ze te horen dat Niang werd afgevoerd.

Het zal een behoorlijke aderlating zijn als FB ook nog eens niang mist vrijdag tegen bursa. Ondanks dat hij niet scoorde vandaag was hij weer heel erg goed bezig.

Ik had het al voorhand vooorspelt en gezegd, het zou de saaiste Fb-gs derby worden en ik vind dat ik dat gelijk heb voorspeld. Ik had al zon vermoeden dat Galatasaray een shockeffect zou krijgenen ze speelden beter dan voorheen. Ik vind de uitslag wel teregt 0-0, 1e helft was Gs beter en 2e helft Fb.

24 oktober 2010 om 20:39

Nou, saai? Dat vond ik niet. Dat er geen doelpunten zijn gevallen betekent niet dat het automatisch saai was. Er werd goed gestreden aan beide kanten en het niveau was ook niet slecht.

24 oktober 2010 om 21:30

kbdoelde ook saaiste Fb-gs derby, kzei neit dat het zelf opzich heel saai was , maar alsj het vergelijkt met de andere vind ik de minst interessante zegmaar

24 oktober 2010 om 20:41

Die shockeffect zal wel reuze meevallen. Het zal wel een beetje mee te maken hebben gehad, maar dat is denk ik niet de reden waarom GS zo goed speelde vandaag.

GS, kon vandaag vrijuit spelen ze hadden niks te verliezen aangezien de meeste GS als verloren beschouwde. GS kon vandaag alleen maar winnen. Als ze met 1 of 2 nul hadden verloren vandaag. was niemand verrast of boos geweest.

Fenerbahce had daarintegen vandaag 2 tegenstanders. Ze speelden zowel tegen zichzelf als tegen GS. Als ze verloren hadden, had iedereen moord en brand geschreeuwd. Denk dat dat en de goede spel van GS de redenen zijn, waarom FB niet in hun spel kwam.

Galatasaray was de 1ste helft zeker de betere partij, als de poging van pino raak zou zijn zo vroeg, zou wedstrijd heel anders zijn afgelopen. Heel jammer van zijn lichamelijke bouw... Yobo speelde hem iedere x weg hij zet zijn lichaam er voor en klaar was het.. En de actie van sabri op Dia was zeker geen penalty, beste man viel niet eens..

2de helft kwam Galatasaray niet zo goed aan zijn goede spel, Fener speelde wel beter.. Alex zag er niet zo gelukkig uit na zijn wissel maargoed.

Ik ben bij dat er dit x geen rode kaarten zijn gevallen, al hoewel ik bang was dat Neil er een zou krijgen, zelfs na zijn gele kaart zette hij geen stap terug van zijn harde spel respect!

Een goed begin van Hagi, mischien brengt hij de strijdlustige Galatasaray terug.

Galatasaray moest het in de eerste helft afmaken omdat Fenerbahce niet had verwacht dat Galatasaray zo zou spelen. Maar ze hebben het niet kunnen afmaken en tweede helft was Fenerbahce wel op hun hoede en kon Galatasaray niets meer brengen dan maar afwachten op een counter en die hebben ze niet weggegeven. Galatasaray verdiende eigenlijk de volle drie punten maar ja punten zijn punten. Het zijn zeker wel belangrijke punten voor mijn club.

on: Galatasaray moest deze wedstrijd gewoon winnen man kom op 1e helft fenerbahce was kansloos ze hadden geen enkel kans 2e helft kwamen ze meer aanvallend maar toch resterende minuten speelde gala veel beter en meer balbezit meer paasjes en toch 0-0 eindstand jammer echt jammer

off:en zoals altijd keek ik weer in een turkse koffiehuis zonder fenerbahce supporters die komen namelijk altijd wanneer fnerbahce heeft gewonnen

Alex man of the match. Zijn acties zorgde ervoor dat Stoch en Dia werden gelanceerd. Hij stond altijd op de juist positie om de bal op te halen. Hij was de schakel tussen de 2 linies. Onze Iniësta, zo mogen wij hem wel noemen na vanavond, deed het weer geweldig. De belegen Alex van 3 jaar terug had weer zijn momenten en was onophoudelijk dreigend. Alex, Alex, Alex bleven de 55.000 supporters maar scanderen!

*sarcasme mode uit*

Sjonge jonge jonge… We maakte gehakt van Konyaspor dankzij Semih Sentürk! Hij combineerde zo goed met Stoch. Wat deed Alex? Verstoppertje spelen en bang zijn voor zijn eigen schaduw. Alsof hij er geen zin in had. Gozer ik bid al vanaf het tijdperk Aragonés om een enkeltje Brazilië voor jou. Toch blijf je. Tegen kleine jongens kan je misschien potten breken maar in de top kom je helaas kilometers te kort. Toch blijf je staan en sjokken. Het team neemt jou niet meer serieus. En ik jou ook niet.

Hagi deed dit goed. De flanken hadden dubbele dekking en Niang werd door 2 man kort gedekt. Hij wist dat Alex niks in zijn eentje kon doen omdat hij zo traag is als een fiat panda. Daardoor hoefde Gs geen extra man op hem te zetten waardoor Topuz en Emre kort konden worden gedekt en onder druk kwamen te staan zodat Fb niet kon opbouwen.

Als deze ‘’trainer’’ ook maar een greintje capaciteiten had, had hij geweten dat Alex er in de rust of zelfs eerder eruit gehaald moest worden. Daardoor kon de bewegelijke Semih er vol op los combineren.
Doordat Fenerbahçe niet kon opbouwen moesten Caner, Gökhan, Lugano en Yobo de lange bal hanteren richting de spits. Wat ze helaas niet deden! Met Semih erbij heb je 2 aanspeelpunten waardoor de druk van de ketel eraf wordt gehaald, dit zag je dan ook vanaf minuut 70. Te laat...

Aykut zag niet waar het aan lag maar besloot toch Alex er na een dikke uur spelen eraf te halen. T e - l a a t ! ! ! Het wordt tijd dat er een goede capabele man wordt aangetrokken. Aykut heeft bewezen een matige trainer te zijn. Dit hebben we kunnen aanschouwen tijdens: FB – Bjk, FB – Trabzon, FB – Paok – FB Young Boys en nu weer met FB – Gs.

Caner wisselde goede momenten af met slechte momenten. Toch zal ik altijd voor Santos kiezen. Hij is bij Brazilië in vorm en met zijn rushes kon hij Alex helpen. Wat zou ik blij zijn als Ugur Boral weer terug is.

Yobo en Pino zijn voor mij duidelijk de men of the match! De 2 spelers die zijn niveau haalde vandaag. En het mag duidelijk zijn dat Gs vandaag als winnaar van het veld stapte dankzij Hagi. Ik feliciteer de fans dan ook.

Voor de volgende keer Aykut. Als advies. Start met Volkan – Santos – Yobo – Lugano – Gökhan – Stoch – Emre – Topuz – Dia – Semih – Niang. We moeten roeien met de riemen die we hebben. Geef deze 11 de tijd tot aan de winterstop of misschien zelfs langer.

Het is voorbij voor Alex. The end. Sloes. Over en sluiten. Basta! Toen Zico Fb verliet nam hij de ziel van Alex mee. We hebben 3 jaar van Alex kunnen genieten en na die 3 jaar hebben wij Alex alleen nog bij vlagen gezien. Het wordt tijd voor een revolutie. Het wordt tijd voor een nieuwe nummer 10. Ik hoop op Sebastian Sessegon van PSG te zien als vervanger van koning Alex.

Groet een zeer teleurgestelde FB supporter.

1 Volkan
8 Gökhan
2 Lugano
3 Yobo
4 Santos
7 Dia
6 Topuz
5 Emre
11 Stoch
9 Semih
10 Niang
24 oktober 2010 om 20:54

Oké dit is heel erg verrassend. Misschien zou je je naam en plaatje moeten veranderen grote vriend? Persoonlijk vind ik je kritiek op Alex vergezocht, want niemand stak er nou bovenuit. Als je Alex roept, roep dan ook Caner. Ook je kritiek op Kocaman is weer vergezocht. Ik begrijp je frustratie, maar om nu al Kocaman af te schuiven en roepen dat hij weg moet, is ouderwets Turks. Die tijd zijn we voorbij, Kocaman is pas begonnen, dus we moeten hem steunen en tijd geven. We wonnen de laatste paar wedstrijden, en nu wordt er gelijkgespeeld, dus opnieuw dat 'trainer ontslaan' gedoe moet je weg laten. De rest laat ik maar achterwege....

Je opstelling vind ik wel mooi, zeker waard om te proberen. Ben die Caner ook zat, André Santos is vele malen beter. Semih naast Niang zou ik zeker wel willen zien. Hopelijk krijgt die opstelling ook een kans!

24 oktober 2010 om 21:09

Nee, de Alex de Souza waar ik aan denk zijn de eerste 3 seizoenen van hem. De legend! De koning! Kralex! De middenvelder die d.m.v. inzicht en acties de tegenstander het onmogelijk maakte en het team op sleeptouw nam. Maar dat is deze alex van de afgelopen 3 jaar niet meer. Het doet zo'n ongelooflijk veel pijn en het breekt mijn hart om deze Alex te zien voetballen. Echt krijg gewoon tranen in mijn ogen... Alex had op zijn hoogtepunt eigenlijk verkocht moeten worden. Elke speler bereikt zijn top en hij is die allang gepasseerd. Ik heb afscheid genomen van de Alex die ik lief heb. Vandaar dat ik heb gekozen vorig jaar voor zijn naam en afbeelding. Dé Alex de Souza!

Het systeem van Fb is gebasseerd op Alex. Als Alex niet draait, draait het team niet. Vandaar dat ik hem aanwijs als zondebok. Ik begreep ook niet waarom Stoch zo weinig werd gezocht. En waarom Dia en Stoch het veld niet breed hielden en waarom er niet een paar keer in de diepte werd gerend.

Ook de scheids was dramatisch. Cana rood niet gegeven, Neil 2e gele kaart niet gegeven. Geen pingel gegeven. 2x geen buitenspel maar wel gegeven, niang en semih.

Aykut moet het spel kunnen lezen als trainer. Ik zie gewoon dat hij dat niet kan. Ik ben er ook op tegen om trainers geen tijd te geven. Maar sommige trainers hebben het gewoon niet, zie benitez zie frank rijkaard zie daum, aragones, werner lorant, fatih terim.

Ik mis een trainer met een visie. Ik mis Zico Een Peligrini of Adriaanse schat ik hoger in dan Aykut. Veel hoger.

Ik wil Aykut nog tot de winterstop tijd geven. Als hij in die tijd laat zien om actie te durven nemen en te kiezen voor mijn opstelling wil ik hem nog wel de tijd geven.

Zijn transfers vind ik tot nu toe gewoon super! Niet iedere goede voetballer is een goede trainer. Misschien is hij toch meer een transfer directeur dan trainer. Is helemaal niet erg. Iedereen heeft zijn kwaliteiten en zijn minpunten. Je moet die alleen van jezelf kennen. Dan wordt je sterker!

We moeten net als wat jij zegt, de opstelling gewoon proberen. Het moet een geoliede machine worden. Een snelle technische machine met vuurkracht. En om een machine te worden heb je tijd nodig.

24 oktober 2010 om 21:33

Alex moet je niet als zondebok beschouwen, want het is uiteindelijk de trainer die hier geen verandering in brengt. Alle trainers, die er zijn geweest sinds Alex er is, hadden de mogelijkheid om hem opzij te schuiven en een heel ander systeem van te maken. Niemand die het deed, want Alex is gewoon een hele goede voetballer. Perfecte inzicht en waarschijnlijk de meest professionele buitenlander die Turkije ooit heeft gehad. Het is een gewoon een voorbeeld voor alle voetballers.

De scheids heeft inderdaad fouten gemaakt. De overtreding van Cana had ik gemist, maar ik heb ze nu teruggezien en je hebt gelijk. Het had rood moeten zijn. Was daar rood gegeven aan Cana, dan zou ik niet weten hoe de wedstrijd zou eindigen. Jammer dat de scheidsrechter toch weer een belangrijke fout maakt en z'n stempel weet te drukken. De grote fouten zouden eens moeten ophouden...

Kocaman heeft ook een visie, en dat is toch echt fris, snel, modern voetbal spelen. Langzaam maar zeker zien we jonge, snelle voetballers naar Fener komen. Dia en Stoch zijn hier een voorbeeld van, en ook Niang is met zijn ervaring erg behendig.

''ik wil Aykut nog tot de winterstop tijd geven...'' Wat? Nu al een dit soort uitspraken roepen begrijp ik niet. Als hij 'jou' opstelling niet doet, dan is dat jammer maar niet erg. Het is een opstelling waard om te proberen, maar je kan niet weten of een Pellegrini of Zico dat wel zouden doen. Dan kunnen we elke trainer die 'jou' opstelling niet doet steeds wegsturen? Dat kunnen we niet maken, vind je niet?

Ik zou graag willen zien dat Kocaman gebruik maakt van 'jou' opstelling, maar al weet hij de volgende wedstrijden 'gewoon' te winnen op zijn manier, dan is er niets aan de hand.

24 oktober 2010 om 22:55

Mijn punt is en dat snap jij allang. Ik weet gewoon dat Fb veel beter kan en dat er veel meer uit de selectie valt uit te halen. We spelen onder ons niveau en dat komt door Aykut.

Ik ben geen trainer. Ik hoop dus op een trainer die iets kan neerzetten waar wij van denken:

''zo, ok... Zo had ik het eigenlijk nog nooit bekeken.''

Zoals Zico dat deed. Toen Fb begon met het 4-5-1- systeem met meevoetballende verdedigers en positiespel.

Ik wil een coach die tactisch kan schakelen als het even niet lekker loopt.

Alex is een op en top professionel. Toch is hij over zijn prime. Hij moet aan de kant gezet worden maar ik wil hem echt zien als trainer bij ons. Hij moet gewoon zijn carriere afsluiten in de winter of na de zomer bij coritibita.

Even terug koment op ''mijn'' opstelling die in mijn ogen de beste is want ik weet als amateur geen betere en een proff wel. Ik ben niet ervaren en heb geen papieren. Dus mijn expertise is heel erg weinig. Daarom vind ik het raar dat een trainer met papieren en ervaring iets neerzet waarvan je denkt, ''kom op zeg!'' wtf???????...

Ik was voorstander van zijn komst. Maar nu ik een conclussie mag maken vind ik dat we erg ondermaats presteren. Aykut laat zien dat hij het spel niet leest. Hij doet maar wat. Zo lijkt het... Ik weet gewoon 99 procent zeker dat een peligrini meer uit deze selectie kan halen dan aykut. Aykut heeft mij gewoon niet kunnen overtuigen. Als selcuk niet geblesseerd raakte stond hij vandaag zeker in de basis. Zulke fratsen daar hou ik gewoon niet van als Fener liefhebber.

Maar mijn punt is denk ik wel duidelijk. Toch voel ik diep in mijn hart dat Aykut, mits hij veranderingen brengt in de eerste 11, ons weer geen kampioen maakt, terwijl wij met 2 vingers in de neus dat had moeten worden...

Laat ik dit duidenlijk maken,

Als ik eerlijk mag zijn had ik vandaag hellemaal niet het gevoel van een derby , een derby moet vol met spektal en strijd zijn.
Daar mag geen twijfel over bestaan en ik neem aan dat iedereen die de wedstrijd heeft gezien dezelfde mening deelt.
Ik vind dit toch wel echt een belangerijk factor maar vandaag ontbrak het allemaal.
Laat ik het zo zeggen het was 'saai' wedstrijd dat is de juiste woord ervoor.
En het viel me best wel tegen want ik had er hoge verwachtingen van.

Dan de wedstrijd zelf ik vond galatasaray beter spelen dan dat ik had verwacht, maar om nou te zeggen dat ze domineerden nee het was gewoon afwisselend.
De eerste helft was van galatasaray mag dat duidenlijk zijn. En de tweede helft vond ik Fenerbahce toch gevaarlijker komen.
De grootste probleem die bij fenerbahce speelt is dat het team geen geheel is maar het allemaal uit verschillende individuen bestaat de puzzelstukken moet nog in elkaar gezet worden.(dit gaf Jechtgate ookal aan)

En dan de overenthousiaste mensen die dachten dat het een groote scoren zou worden hebben gefaald.
Want iedereen weet dat er bij een derby bepaalde krachten naar boven komen en dat het 'bijna'nooit zo ver kan komen dat een team totaal domineert het zijn spannende wedstrijden met passie en strijd.(iets wat vandaag ontbrak)
En als mensen gaan zeggen van Dat Hagi een rol had bij de gelijkspel eerlijk gezegd denk ik van niet tot vrijweinig , want ja wat wil/kan een persoon in een paar dagen veranderen aan een team daar is tijd voor nodig.
De enige reden die kan ik bedenken is dat de spelers zich willen bewijzen tegenover Hagi en daardoor een tandje bij hebben gezet.
Ik kan pas een uitspraak over deze gast doen na een bepaalde periode.

Voor de rest heb ik niet veel over de wedstrijd te vertellen het is geen wedstrijd waar je uren lang over kan discussieren het is een 0-0 geworden niks meer en niks minder.
Nou moeten beiden teams zich weer focussen op next week.



,fener supporter

Persoonlijk had ik lage verwachtingen van Galatasaray. Al 10 jaar alles verloren in Kadiköy, trainer net voor derby ontslagen, Arda, Baros en Kewell geblesseerd. Ik vreesde voor een afdroging tegen een volle selectie van Fenerbahce. Misschien heeft dit Galatasaray juist geholpen. Veel fans, en ook de media hadden lage verwachtingen, waardoor de druk op de Galatasaray-spelers afnam. Hierdoor konden ze wat makkelijker voetballen. Het was ook een fraai sportieve wedstrijd, zeker vergeleken met de voorgaande jaren.

gefeliciteerd gs supporters. Maar niet overdrijven, de wedstrijd verdiende geen winnaar

Het was een wedstrijd met up en downs. Gs speelde verrassend goed. Ik had het eerlijk gezegt niet verwacht. Fener speelde dramatisch vind ik, wat ik nouy niet snap, als gs aan de bal is, waarom staan de verdedigers niet achter hun rug, maar geven ze ruimte van minimaal 3-4 meter. Door het de ruimte te geve, heeft gs makkelijker naar voren gevoetbalt dan fener.

Ik vind het een terechte gelijk spel. beide teams 1 punt.

Maar Gs kan gewoon al 11 jaar niet winnen in Sukru Saracoglu dome ! Blijft ook vet hehehee!

Precies. Ik heb net ook al meegedeeld dat dit één van de saaiste derby's ooit was, helaas werd ik voor gek uitgemaakt.

Gezien het spel van vandaag ben ik tot conclusie gekomen dat de doelpuntloze uitslag het spel weerspiegeld. In een Derby verwacht je een strijd, passie en ( het belangrijkste : Voetbal ) Deze drie factoren werden vandaag zwaar gemist. Dit was gewoon voetbal van het niveau Jupiler League.

Enige lichtpuntje was het goede combinatie spel van Fener, en Niang die vandaag met afstand de beste man op het veld was.

24 oktober 2010 om 21:33

Jij mag echt gaan dromen.. ik heb genoeg strijd en passie gezien. Dat jou fener daar niet heeft kunnen voldoen, dat jou fener niet de tegenstander heeft kunnen opstoken en de scheids naar zich toe weten te trekken, vind jij de derby meteen saai en eentonig?

Vriend, als realistische supporter had jij moeten zeggen, 'voor t eerst in een derby geen ruzie en onrust' en dat de scheids de wedstrijd in goede lijnen heeft geleid. Helaas is er niet gescoord door beide partijen, jammer voor jou, jammer voor mij.. maar we mogen eerder blij zijn dat het aardig is verlopen zonder geruzie ..

fijne avond jonge

24 oktober 2010 om 21:41

Ik ben een Gs-supporter in hart en nieren.

Het spel van vandaag vond ik alles behalve goed. Ook al zou GS in de slotseconde nog weten we winnen, dan had ik daar maling aan. Ik heb genoten van Fener, het voetbal dat zij mij vandaag lieten zien was goed. Zij hebben een systeem, een systeem dat gevaar produceert. Dat zie ik tot mijn ergernis niet bij GS. Een echte voetbalkenner ziet dat.. die ziet dat dit GS gemankeerd is. Ik heb geen één uitgespeelde kans bij GS gezien..

Ook triest dat het enige gevaar via Pino kwam, die met alle geluk van de wereld uit de FB verdediging wist te glippen. Dit was overigens het enige gevaar van Gs....en dat over de gehele wedstrijd.

En kom op man, reageer niet zo onvolwassen. Lijkt wel alsof ik je heb aangevallen ofzo.

24 oktober 2010 om 21:56

Nee, dat is het niet. Ik vind raar dat jij niet ziet dat Gala al jaren niet zo 'goed' (gedurfd) heeft gespeeld in Sukru Sarac. Laten we eerlijk zijn, iedereen ging er van uit dat Fener even 6-0 zou winnen, en wat doen wij 0-0, dat terwijl fener niet zo superieur was als in de voorgaande jaren.
Gala kan al jaren geen vuist maken tegen Fener in Sukru, zelfs fener in zijn slechte tijd maakte gala af met 4-1.. dus dat gala onverwachts en verrassend hier 0-0 heeft gespeeld en dat met beter veldoverwicht en meer kansen in verhouding met fener, mogen wij blij zijn. Dus jij ook! Dat jij dan opeens begint over Fener zus en zo en dat zij goed voetbal lieten zien snap ik dan niet. Wat deden zij anders dat zij de wedstrijd niet naar hun toe hebben kunnen trekken? Zij hebben immers toch niet gewonnen? Waar zat de tactiek van fener? Gala daartegenover had een beter en zichtbaar tactiek, duidelijke bezetting van middenveld en veel schoten op doel! Dat wij dan geen uitgespeeld kans hebben gecreeerd, in welke wedstrijd hebben wij dat wel gedaan? Daar gaat nu niet over, wij moeten gewoon die punten pakken en de strijd die de gala spelers vandaag op mat hebben gelegd ben ik ze zeer dankbaar! Ik heb weer s een klein beetje moed!

wat mij echt opviel misschien jullie ook galatasaray speelde vaak via de zijkanten ik
denk dat tugay dit heeft laten wete in england spele ze ook altijd zo
en door dat galatasaray via de zijkanten snel tikte kwame ze vooruit

Qua voetbal was Galatasaray beter en ik begrijp dat personen die niet in staat zijn om objectief te zijn, dit gewoon niet accepteren.

Eindelijk speelt Galatasaray niet met 3 middenvelders en de spelers hebben rust, ze hebben voldoende aanspeel mogelijkheden, maar ik gaf eerder aan dat ze tijd nodig hebben.

Rijkaard zal na vandaag zelf ook inzien dat hij een mislukkeling is, 4-3-3 !!

Back 2 the game.
Schandalig dat een handjevol Galatasaray supporters de tribunes domineerden, meneer Yildirim moet misschien nu ook in de tribune transfers gaan maken. Iedere wedstrijd die Fener thuisspeelt hebben ze geen supporters overwicht en daarom noem ik ze toeschouwers, voor deze gasten staat een avondje voetbal gelijk aan een avondje theater. De 2500 Galatasaray supporters kon je 90 minuten lang horen, de ruim 50000 Fenerbahce toeschouwers die konden maar 1 ding doen, bidden en dat deden ze ook, bidden dat Galatasaray niet zou scoren. Mijn complimenten voor de handjevol Galatasaray supporters die in tegenstelling tot de Fenerbahce toeschouwers wel de 12e man konden zijn.

Hagi heeft goed gewiseld, greep op de juiste momenten in, daar waar Aykut wisselde om te wisselen en 1 keer omdat Dia niet meer door kon voetballen.

De scheidsrechter vond ik mager, hij had 2 kanten op rode kaarten kunnen geven, maar wat ik het meest bizar vond is dat Lugano na iedere fluitsignaal bij de scheidsrechter stond om een kaart te vragen.

24 oktober 2010 om 21:48

'meneer Yildirim moet misschien nu ook in de tribune transfers gaan maken.'
Hahaha, geniale reactie. Misschien kan hij Alan Markaryan overnemen voor een paar miljoen.

Cana en Lugano moesten beiden inderdaad een rode kaart krijgen. Cana kwam met 2 benen hard in, en Lugano zeurde te veel terwijl hij al een gele kaart had.

Je ziet Psv een Feyenoord, die ongeveer in een zelfde situatie zit als Galatasaray, met 10-0 afgeslachten. Je gaat stiekem een link leggen met de duel die om 18:00 gaat beginnen, de derby. De derby die geen naam heeft. Echt schandalig vinden jullie niet ? Zo een rivaliteit en dan geen naam hebben zoals El Classico. Ik dwaal af. Ik zit met een dubbel gevoel: Galatasaray pakt een punt tegen de rivaal in een uitwedstrijd, maar zijn onze rivalen niet de 7 of 8 teams die boven ons staan ? Je kunt zeggen wat je wil, wij zijn de morele winnaar. We hebben als Galatasaraylilar veel pijn geleden de afgelopen tijd, we verdienen dit.

Er is mij nog iets duidelijk geworden: Pino en Baros moeten in de spits ! Wat een held die Pino. Hij heeft Lugano en Yobo helemaal gek gemaakt. Elano waar was jij ( en je panna's ) de hele tijd ?

Het is nog te vroeg om te spreken van een hand van Hagi en Tugay maar één ding wil ik kwijt: Ze hebben echt super goed gehandeld. Ze wisselden elke fase waarin Fenerbahce sterker leek te worden. Je hebt van die trainers die alleen maar kijken, zij hebben echt gehandeld.

Ga terug naar de oude tijden Galatasaray ! 4-4-2 ! Wij hebben al onze successen geboekt met 4-4-2. Ik hoop dat dit de comeback zal worden van Galatasaray. Wij hebben dit nodig. Dit is een verloren jaar vrees ik, maar volgend jaar moeten we onze plek terug eisen ! We moeten een aantal teams als Bursa en Ankaragucu laten zien waar wij staan op de voedselketen en waar zij van mogen dromen.

P.s

De kans is klein dat ik kan reageren, omdat mijn vriendin is gekomen hehe. Ik zal proberen jullie bij te houden via mijn iphone. Hou de topic netjes en respecteer elkaar !

24 oktober 2010 om 21:10

Pardon meestal ben ik het met je reactie's eens je bent een wijze persoon met mooie uitspraken.
Maar ik wil je op een punt corrigeren: ' Hij heeft Lugano en Yobo helemaal gek gemaakt.' ???
Ik schoot bijna in de lach hoe Pino als een klein kind aan de kant werd gezet door Yobo en jij gaat vertellen dat Yobo gek werd gemaakt ik denk eerlijk gezegd eerder dat Pino gefrustreerd raakt omdat hij een beest als Yobo tegen overzich had staan waar hij niks op in had te brengen.

Maar het zal wel aan me geel-blauwe brilletje liggen dat ik het zo heb gezien.

24 oktober 2010 om 21:14

Je haalt de woorden uit me mond.

24 oktober 2010 om 21:17

Het verschil tussen feyenoord en galatasaray, is dat gs kwalitatief sterke spelers tot zijn beschikking heeft. Feyenoord heeft alleen 'talenten'. Daarnaast heeft GS een nieuwe trainer en de spelers wilden zichzelf laten zien. Vooral Elano speelde als nooit tevoren.

Je hebt gelijk dat de rivalen de clubs boven jullie zijn, maar fener is de eeuwige rivaal en deze wedstrijd telt gewoon dubbel. Misschien niet in punten, maar wel in gevoel. Het moreel van de spelers zal nu veel beter zijn, dan wanneer ze hier zouden verliezen.

Ik vond niet dat Pino Yobo en Lugano gek maakte. Een aantal keren kwam hij er goed uit, maar in de onderlinge duels was Yobo oppermachtig. Maar dat is ook geen schande, Yobo is een topverdediger.

Pino en Baros kunnen de nieuwe Arif en Hakan van Gs worden. Maar gs hoeft niet 4-4-2 te spelen. Een 4-2-3-1 opstelling zou ook goed passen bij GS. Op basis van deze wedstrijd moet je eigenlijk geen conclusies trekken, want derbies zijn altijd een momentopname. Als gs deze lijn kan vasthouden, zie ik ze wel mooie dingen bereiken. Maar tijd is nu het sleutelwoord voor gs.

24 oktober 2010 om 21:19

Ook hoef je niet te overdrijven als het op Pino aankomt, want Lugano en Yobo werden niet gek, sinds Yobo zowat elke duel van Pino heeft weten te winnen. Pino heeft goed gespeeld, wel 4/5 schoten waren op doel in de 93 minuten voetbal, maar al wist hij z'n duels te winnen van Yobo en meer schoten te leveren, zo niet een doelpunt, dan pas kan je roepen dat hij ze 'gek' heeft gemaakt. De Galatasaray-supporters zijn erg tevreden, maar dat mag ook wel. Geen schande.

24 oktober 2010 om 21:30

@ Jechtgate

Het is natuurlijk aan mij om te bepalen in hoeverre ik jullie laat in mijn privé-leven. Ik vind het goed dat je dat aangeeft, maar ik probeer duidelijk te maken dat ik niet intensief kan terug reageren. Ik wil niet mensen disrespecteren. Ze reageren op mijn reactie, ze verdienen dan een reactie terug. Je weet nu hooguit dat ik een vriendin heb en dat ik een iphone heb als telefoon, zo storend kan dat toch niet zijn ?

@ Intelligentes

Iedere team supporter bekijkt de wedstrijd anders. Ik zie een Pino, die voorheen een middelmatige indruk achterliet, een zeer geweldige wedstrijd spelen. Hij heeft vier of vijf schot kansen gecreeerd in zijn eentje. Hij heeft Lugano een gele kaart aangesmeerd. We speelden met één spits, zonder steun.hij moest in zijn ééntje twee top verdedigers moeilijk maken, aangezien je in de samenvatting alleen maar Pino schoten gaat zien aan Galatasaray zijnde, mag je toch wel constateren dat hij de twee verdedigers de baas was ?

25 oktober 2010 om 02:04

De derby heeft eigenlijk wel een naam; Kıtalar Arası Derbi
Of heb je het over rep :$?

Voor de wedstrijd waren gs supporters nergens te vinden en nu zijn ze opeens zo trots dat ze 52500 man hebben stil gekregen. Juilie hebben nog geen ervaring om met zoveel supporters bij elkaar te zijn

En ja gala supporters waren dik tevreden en voor ons is dit een zware nederlaag.

Vorige week hoorde ik de tribunes van gala en bjk ook niet toen ze klop kregen!

24 oktober 2010 om 21:16

Je moet je zender wel op Ligtv zetten om de tribunes van Gala en BJK te horen. Weldegelijk steun, zelfs bij achterstand.

24 oktober 2010 om 21:23

Je hebt geen idee wat voor shock dit voor ons is, maar om nu te zeggen dat het altijd zo is, is zwaar overdreven. Nogmaals gefeliciteerd.

24 oktober 2010 om 21:31

Leuke come-back maar raakt kant noch wal.
.
We hebben het over steun. Ook al is het teleurstellend in score, dan nog steun je je elftal. Maar goed, gefeliciteerd met de punt.

24 oktober 2010 om 21:22

Dan moet je even die watten uit je oren halen als je een wedstrijd kijkt. Tegen Porto hoorde je de fans zelfs toen het 1-3 stond. Doe nou niet alsof 50000 fenerfans uit volle borst hun team toejuichen als ze verliezen. Dat je Besiktas erbij betrekt, terwijl ze hier niks mee te maken hebben, is ook laag van je. Blijkbaar kijk je op naar ons, dat is mooi om te horen.

25 oktober 2010 om 00:42

Ik ben dit jaar na Fenerbahce - Young Boys gaan kijken in het stadion. Mensen zijn boos en schelden op voetballers, maar je hoort een fluitconcert, omdat er een electronisch fluitapparaat is Dit noem ik echt triest en dan kom jij hier fb supporters groot maken)

25 oktober 2010 om 00:51

Wat ik me afvraag is in welke vak je zat. De thuis of uit vak? Als je in de uit vak zat, ben je zielig omdat je de europese tegenstander van een turkse club support. Zat je in het thuisvak, dan vraag ik me af wat je daar te zoeken had als gs-supporter. En het gefluit dat je hoort komt echt wel van de supporters. het geluid van het fluitapparaat is niet zo sterk als het echte gefluit.

25 oktober 2010 om 01:06

Hij woont in Nederland en heeft in Turkije de kans om een wedstrijd te bezoeken. Niets mis mee toch? Ookal ben je voor Gs. Zo was ik 4/5 jaar terug ook naar Fenerbahce-juventus in Izmir, toen nog met Van Hooijdonk. En ik ben ook voor Gs.

25 oktober 2010 om 01:11

Ik zat in het thuisvak, omdat mijn nicht graag naar wedstrijd wou gaan van fenerbahce. Ik was niet blij dat fenerbahce was uitgeschakeld, maar had eerlijk gezegd ook geen medelijden. Ik ben bij Europese wedstrijden absoluut voor de Turkse teams, maar bij fenerbahce is dit wat anders. Dit komt denk ik doordat er ook fenerbahce supporters zijn die wel de tegenstander supporten.

Over het geluidsapparaat gesproken. Ookal is hij niet zo sterk, jij weet dus ook dat hij wordt gebruikt in het sukru saracoglu stadion.

24 oktober 2010 om 21:37

Leuke actie van de Gs-supporters. Voor de wedstrijd gaven ze ook al veel steun aan hun helden en tijdens de wedstrijd was dat niet anders. Daar kunnen de successupporters van Fener nog een puntje aan zuigen.

ten eerste wil ik Galatasaray fans met deze gelijkspel feliciteren.

En ten tweede wil ik ook zeggen dat ''vers bloed altijd goed'' regel hier een grote factor heeft gespeeld!

Galatasaray begon goed aan de wedstrijd en heeft met Pino geweldige kansen gecreerd! Maar wist niet te scoren.
Welgeteld 4 grote doelpogingen die door Volkan werden gekeerd en 1 op de lijn door Gonul.

Eerste helft was dan ook voor Galatasaray!

2e helft zagen we precies een andere beeld van de wedstrijd en zagen we Fener meer aandringen! met Niang een grote kans, Alex een mooie kopkans en een afstandschot van Stoch die bijna in de kruising zijlde.

Ik heb net even ook naar de samenvatting gekeken en heb 4 kansen voor Fener geteld en 6 kansen voor Galatasaray.

Over het algemeen gezien was de gelijkspel wel verdiend te noemen.
Gs was wel georganiseerd bezig! als je het vergelijkt met Rijkaard zijn Gala in de voorgaande wedstrijden. Dus met deze trainerwissel heeft het bestuur een 100% terechte beslissing genomen!

Maar ik ben het zeker niet mee eens dat Gala de overwinning verdiende, want qua kansen kan Gs wel in het voordeel geweest zijn, maar qua strijdlust was het gelijk.

Op naar Bursa uit de komende week, zal een boeiende wedstrijd worden!
Lugano is geschorst, dus we gaan h.w een achterhoede Yobo-bilica zien.

Yobo en Pino en een klein beetje Volkan waren vandaag de man of the match te noemen!

Zeer jammer dat het 0 - 0 is geëindigd.
Waar Galatasaray de eerste helft domineerde , kwam Fenerbahce in de tweede helft beter uit de startblokken.

Er zat meer in voor beide teams : minstens één doelpunt.

De druk was duidelijk bij Fenerbahce want er werd veel verwacht van hun nu Galatasaray zo afgezwakt was.
Aan de kant van Fenerbahce deed Volkan het goed , geassisteerd door Lugano en Yobo die duidelijk hun best deden.
Caner en Gökhan waren wat minder vandaag , onnodig balverlies en te vaak terugkerend naar de keeper. Had Andre Santos ook wel willen zien spelen.
Emre was aardig bezig maar ik was teleurgesteld in Mehmet Topuz. Vorige week speelde hij een uitmuntende wedstrijd waar hij verdedigend en aanvallend zeer aanwezig was maar tegen Galatasaray presteerde hij relatief minder.
Ook Stoch en Dia bezweken onder de druk van zo'n grote wedstrijd. Niks meer gezien van de twee kwieke vleugelspelers.
Alex wordt een beetje oud en dat merk je ook aan zijn spel. Hij houdt het allemaal niet meer bij en Niang kwam niet vaak genoeg aan de bal. Jammer dat hij juist de kansen verprutste wanneer hij wel in balbezit was.
Over de wissels : Kazim en Semih was ik niet tevreden. Ze waren niet bepaald de supersubs.

Galatasaray had niks meer te verliezen. Er werd al verwacht dat ze zouden verliezen dus ze gingen als strijders het veld in en vochten als leeuwen. Sommige spelers wilden zich bewijzen tegenover het publiek en de nieuwe coach Hagi en dat pakte goed uit !
Rijkaard zal zijn kamer wel aan gort hebben geslagen na het zien van deze wedstrijd.
Aykut weinig gezien vandaag dus ik heb niet echt commentaar op hem.
Neill was walgelijk bezig vandaag. Wat een vies mannetje zeg. Overduidelijke overtredingen , en nog naduwen en praten. Bah ! Servet was niet zo heel scherp maar er dreigde niet echt veel gevaar.
Rijkaard zal spijt hebben dat hij Elano niet had laten spelen want wat was hij geweldig bezig vandaag !
Had duidelijk ook de vorm van op het WK. Pino speelde als spits en dat was een aangename verrassing voor de GS fans. Hij speelde de beste wedstrijd onder een Galatasaray shirt. Heeft de verdediging aardig gek gemaakt.
Weinig gezien van Misimovic maar hij deed het goed eenmaal in balbezit.
Ayhan Akman maak ik geen woorden aan vuil. Om het kort te houden , ik vind hem een misselijkmakend ventje.

Scheidsrechter was dramatisch bezig ! Ongelooflijk dat hij deze derby kreeg.
Het is geen excuus maar deze scheids is Fenerbahce nadelig gevallen en iedereen die (objectief) meekeek zal het er (wel een beetje) mee eens zijn.

Kortom , welkom in Turkije Hagi. Eerste wedstrijd goed gedaan ! Veel beter dan verwacht.

Laat ik ook maar wat zeggen over de wedstrijd dan maar.

Galatasaray heeft mij positief verrast. Om eerlijk te zijn had ik een walk-over verwacht. Als je zag hoe dramatisch de Gs verdediging in de afgelopen wedstrijden speelde en de Stoch-niang-dia voorhoede effectief bleek te zijn had ik het gevoel dat Gs hier behoorlijk wat doelpunten om de oren zou krijgen.

Als ik me niet vergis begon Galatasaray met een 4-2-3-1 opstelling, Cana en Sarp voor de verdediging, Misimovic achter de spitsen, Ayhan op links en Elano op rechts. Elano stond altijd als RM op bij de Selecao maar ik vond hem nooit de klassieke buitenspeler. Naar mijn mening mist hij teveel flair, maar was vandaag duidelijk een van de betere bij GS. Ayhan op links vond ik ook verassend. Zo speelde hij al een keer onder Hagi maar Ayhan is niet het type met een actie in huis of het nodige flair. Maar wanneer Arda terug is zal hij die positie wel weer overnemen van Ayhan.

Vandaag kwam ik er ook achter dat Adnan Sezgin Galatasaray weer heeft belazerd met een van zijn transfers. Hij bracht Pino als buitenspeler naar Galatasaray maar die kerel liet vandaag duidelijk zien dat hij een echte striker is, zoals de Engelsen dat mooi zeggen. Hij stond ook niet tegen de minste verdedigers. Lugano en Yobo is topniveau. Ik zou Galatasaray heel graag in een 4-1-2-1-2 opstelling willen zien spelen, met Pino en Baros in de spits.

Fener vond ik vandaag erg tegenvallen. Met name Caner speelde dramatisch, ook Dia bakte er weinig van. Het was ook leuk om de onderlinge duel tussen Niang en Neill te zien. Neill had wat mij betreft het veld mogen verlaten met een rode kaart. Toen de teller op 18e minuut stond had hij een smerige tackle op Stoch dat totaal niets met de bal te maken had. Een sliding maken met zijn voet in de lucht tegen de enkels van Stoch. Hier had hij al een geel voor moeten krijgen, een andere scheids had hier gewoon ook direct rood kunnen trekken.

Ook Gokhan Gonul vond ik dramatisch. Ik vind echt dat Fener een nieuwe RB moet halen, of Okan moet meer kansen krijgen. Gokhan in de aanval is zo dramatisch, bijna geen enkel goede voorzet.

0-0 is nooit een mooi uitslag voor een derby, maar ik als BJK fan kan hier tevreden mee zijn.

We jhebben fantastisch gespeeld. Iedereen speelde super: Elano, Pino, Sarp zelfs, Neill, Servet, iedereen speelde super. Ik ben trots op ze. Hagi heeft er binenn 2 dagen een hect colleftief van gesmeed, iets wat Rijkaard in 2 jaar niet gelukt is. Ik ben trots op ze, we konden ze makkelijk verslaan. Met Baros erbij en Arda hadden we ze zeker verslagen.
Elano hebben we tenminste gewonnen, Pino ook. Hopelijk blijven ze zo spelen, wat een superspel was dit. In balbezit rustig en overzichtelijk, bij balverlies meteen press en de juiste positie aannemen.
Als we volgende keer winnne van Fener (thuis) is het psychologische aspect helemaal weg bij ons en is alls gewoon voor 50 50, niet meer 100 0.

Lekker !

Niang is trouwens het ziekenhuis in net als Dia.

Wat het me het meest amuseerde was die stadion speaker die schreeuwde haydi Fener, ze doen werkelijk alles om te winnen hahahahhaha.

Op de tribune ingemaakt en op het veld super gespeeld: GS is back.

Daarnaast kijk ik naar de rapportcijfers en jammer dat er klakkeloos cijfers word gegeven. Kom op zeg!!! de spelers van Fenerbahce waren zeker niet slecht vandaag!! Yobo moest minstens een voldoende krijgen! en Volkan met een paar mooie reddingen hoorde ook een voldoende te krijgen, maar dit is weer een bewijs dat het niveau hier zeer laag is met het cijferen van spelers.

Dus Fener heeft met een gemiddelde van 3 een wedstrijd 0-0 gespeeld, dit is eigenlijk met andere woorden een schande te noemen voor Galatasaray dat ze van zo een slecht team niet hebben gewonnen!!

dus niet logisch!!

de slechtste op het veld was Misimovic en die werd terecht gewisseld door Hagi, voor de rest heeft iedereen een voldoende verdiend in mijn ogen!!

Een brilscore is nooit goed, maar de strijdlust was wel van hoog niveau! het was zeker geen saaie derby te noemen!
Verdiende gelijkspel!! maar ik heb voor Gala fans wel een tip! Ga niet in de wolken na deze gelijkspel, maar blijf op de grond..

Ik zou zo spelen de komende wedstrijden:

Pino erin rond de 70e minuut, tegen een vermoeid team is zon speler dodelijk.

Ufuk
Sabri
Neill
Servet
Balta
Elano
Cana
Sarp
Ayhan
Misi
Baros
24 oktober 2010 om 21:51

Je opstelling is goed, alleen Ayhan op de linkerkant plaatsen is een slechte zet. 10 jaar geleden zou ik zeggen dat Ayhan het daar goed zou doen, maar tegenwoordig is Ayhan niet zo'n creatieve speler meer. Meer een harde werker die ballen onderschept. Pino moet gewoon in de basis staan. En ik vraag me af waar je Arda gaat laten?

24 oktober 2010 om 21:57

Ayhan was vandaag ook links en speelde daar de match vanzn leven... daarnaast is hij altijd linksmidden geweest.
Arda is geblesseerd de komende weken..
Pino was goed vandaag maar hij was vandaag ongelooflijk effectief daar, bij Monaco speelde hij ook daar zeiden ze op ligtv.

Voor het eerst sinds een jaar verheug ik me op de wedstrijden van Galatasaray, bedankt voor de emotie en passie je terugbrengt Hagi.

24 oktober 2010 om 21:59

Ja ik vind ook dat Ayhan een van zijn beste wedstrijden van de laatste tijd heeft gespeeld en ik weet ook dat hij vroeger linksmidden was. Maar hij speelt al een lange tijd niet meer op die positie en mist de behendigheid om op die positie succesvol te zijn. Op het middenveld heb ik liever een ayhan dan een sarp die alleen maar agressie kan tonen.

24 oktober 2010 om 23:25

@ Ak-keita11

Vergeet je Arda niet?

Wat een pech voor Galatasaray, ze verdienden de 3 punten.
Fener was totaal op, kan geen eens kansen creeëren, ze hebben 0-0 te danken aan de geblesseerde spelers(van Gs). Anders zou het totaal anders verlopen, een overwinning van Cimbom dus.
Hagi is echt een toptrainer, een wereldman hij moet echt bij GS blijven op hele lange termijn.
Hij heeft de hele team binnen paar dagen totaal opgeknapt, geweldig zo'n man!
Eindelijk weer een puntje na 10 jaar...
en nu maar doorgaan!

Waarom zijn fenerbahce supporters de hele 1ste helft afwezig geweest toen galatasaray domineerde?
toen fenerbache 2de helft beetje goed speelde kwamen kralalex en nog 1andere aanzetten bij live meepraten.waar zijn de mensen die zeiden dat het weer een historische nederlaag zou worden voor galatasaray?

Fenerbahce supporters zijn helemaal vernederd door ultraslan.2500 man schreeuwen boven 52500 en een speaker ,geweldig gewoon.wij zijn geen gloryhunters nee wij staan daar sneeuw,regen,ups of downs.galatasaray supporters zijn er altijd om hun team te supporten en proberen te motiveren.grappig om te zien dat zelfs de speaker begint te schreeuwen om boven het geluid van ultraslan te komen.

de middenveld van fenerbahce was nergens te bekennen. Sarp,cana en ayhan die al weken lang dramatisch presteren moesten het opnemen tegen Alex,emre,topuz die allemaal goed speelden maar met strijd hebben ze hun uit de wedstrijd gehaald.de power van cana heeft alex uit de wedstrijd gehaald.de doorzettingvermogen van sarp heeft mehmet topuz geen 1keer met de bal een rush laten maken van langer dan 20meter.met wilskracht heeft ayhan de bal steeds afgepakt van een smerig spelende emre die duidelijk niet zijn wedstrijd speelde.

ik heb zelfs genoten van baris ozbek , hoe hij achter zijn mannetje aanliep ,hij liet hem niet los voordat de speler de bal kwijt was.deze baris ozbek mist alleen de mentaliteit want hij denkt dat hij ronaldo is en maakt actie,hij moet het hebben van zijn strijd en dan kan hij nog een bruikbare middenvelder voor galatasaray worden.

Dit is niet de succes van hagi,nee tugay heeft de hele opstelling gemaakt, tugay was de persoon die hagi aansprak om te gaan wisselen en wie die moest wisselen.hagi was wel lekker bezig door iedereen te coachen.we gaan naar een tijd zonder arda waar we op zijn engels gaan spelen . met technische spelers op de flanken als misimovic en elano zullen we eindelijk kijplezier kunnen krijgen in galatasaray.

ik ben tevreden over de inzet maar niet over de score, we konden fenerbahce een hele gevoelige klap geven door vandaag van hun te winnen.na 10 jaar pakken we 1punt in kadikoy.een goede prestatie waarop we volgende week verder moeten gaan.volgende week zal het kijken waard zijn als baros terug is

Cimbom laat je nooit in de steek galatasaray

Sambavoetbal


Galatasaray heeft weer eens sinds tijden een lach op mijn gezicht bezorgd. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook pessimistisch was, maar Gs heeft mij gewoon verrast. Ze speelden als weer vanouds het beste spel in Turkije en Fenerbahce kon niets anders doen dan toezien. Ik hoop dat Hagi de Ferguson van Gs wordt en voor heel lang blijft. De meeste trainers in Turkije blijven maar voor 1 2 jaar, wat nooit resultaat kan opleveren.

Het leek wel of een ander team op het veld stond. De Turkse Xavi Ayhan en Turkse Fabregas Baris deden wel weer rare dingen, maar voor de rest speelden ze beter als nooit tevoren. Het leek wel alsof ze los gingen omdat ze blij waren verlost te zijn van die Rijkaard. Wel veel kansen gemist, maarja, dit biedt tenminste hoop voor volgende weken.

En verder ben ik niet zo positief over Pino, als die man meer aan de team dacht dan aan zichzelf, hadden wij hier wel eens kunnen winnen. Hij ging altijd voor eigen succes en ziet alleen het doel. Hij moet eens om zich heen kijken dan alleen naar de bal.

Galatasaraylilar, thumbs up.
Fenerbahceliler, gefeliciteerd met het gelijkspel.

24 oktober 2010 om 22:20

Over dat van Pino ben ik het helemaal niet met je eens, hij was enige spits, hij was vaak in zijn eentje voorin. Moet hij dan teruggaan? Hij heeft een goede wedstrijd gespeeld, we hoeven toch niet te verwachten dat hij een prestatie a la Messi gaat zetten.

24 oktober 2010 om 22:27

Nee hij is inderdaad geen Messi, maar bijvoorbeeld aan het einde van de wedstrijd, kreeg hij de bal op de middenlijn en (volgens mij) Emre liep aan de linkerkant mee. Hij had alle ruimte voor zich, maar wel Yobo en Lugano in de buurt die hem ook uiteindelijk hebben afgestopt. Als hij Emre had gezien konden ze het misschien samen uitspelen. Zo waren er nog wel een aantal situaties waarin hij kon afspelen.

Maar hij heeft wel bovengemiddeld gespeeld ja in vergelijking tot nu toe, dat moet gezegd worden.

24 oktober 2010 om 22:46

Ja daar heb je wel gelijk in weetje, maar ach het is zo'n speler die geen inzicht heeft. En hij speelt in een team dat niet echt gewend aan elkaar is, misschien als hij een paar weken achter elkaar samen met Baros in de spits speelt dat hij wel gaat leren om af te spelen. I hope so.

Galatasaray verdiende gewoon de volle wint. De turkse top 3 is ver weggezakt mede dankzij de domme overbodige aankopen. Ze kopen een speler met een grote naam die allang over de top is. Het bestuur denkt dat een speler met een grote naam waarde zal toevoegen. Het voegt helemaal niks toe, ja behalve een record aan shirt verkoop. Geef de jeugd nou is een kans. Bursaspor staat niet voor niks boven aan. Ook al zijn hun europees ook dramatisch. Toen Fb kwart finale CL haalde, dacht ik dat het turkse voetbal goed op weg was. Maar het is te mooi om waar te zijn.

Saaaa. Ik als gs-fan stond met open mond te kijken hoe Galatasaray Eindelijk goed speelde?
Hagi Tugay?! die gasten zijn god?! Hoe Elano lekkere paasjes gaf, hoe pino tribbelde.. saa wat heb ik genoten van Galatasaray! Galatasaray fans waren met 2500 man en de rest van de station zat vol met fenerbahce supporters zo,n 52500 man. En nog hoor je gewoon die Galatasaray fans zingen! Hoe geweldig. Galatasaray zou moeten winnen!

We come back!!!!

Schandalige arbitrage, Lucas Neill had 3x rood moeten krijgen.. Belachelijk, Fenerbahce wordt zeer onrechtvaardig behandeld.. Zelfs Lugano geeft op een gegeven moment aan dat Neill meer dan 10 overtredingen heeft gemaakt, een hele boel dus.. Daarnaast was het vaak natrapen en op de voet stappen van Alex.. En ja, als de regels niet nageleeft worden kan je niet winnen, ook al is dat na 10 jaar winst in het stadion van Fener.. En het heeft er helemaal niks mee te maken dat Galatasaray een dip had en de spelers niet konden spelen, ze speelden zelf niet omdat ze Rijkaard weg wilden hebben.. Dat doen spelers soms wel..

25 oktober 2010 om 01:23

Beste vriend, Fenerbahce krijgt al jaren de scheidsrechter mee en 8 vd 10 x ook het geluk. Ik kan me maar 2 wedstrijden herinneren die Fener met klasse gewonnen hefet in Kiadkoy en dat we de 4-0 en 6-0. De rest gaat tegen een kont aan, tegen een been, of een scheidsrechter die het verpest. Neill speelde aggressief maar mogen we een keer? Al jaren verliezen we dmv terreur op en buiten het veld. Vandaag waren wij de baas. Niang en Dia het ziekenhuis in getrapt. Dat is niet iets om trots op te zijn nnmaar nu is het onze beurt.

We hebben een spandoek van FB gestolen en die wordt volgende week opgehangen, in de rust wordt hij waarschijnlijk in brand gezet. Mooie sneer ejgens GFB

Wat ik de beste moment vond was hoe Elano het veld afging. De FB fans werden helemaal gek en Elano begon ze maar op te jutten, haha dat was geniaal.

Dit is Sabri na de wedstrrijdl
http://www.facebook.com/video/video.php?v=10644025...

ik vond het saai wedstrijd terechte uitslag.
gs 1e helft
fb 2e helft beter.
vind dat scheids ERG ERG matig was dia krijg een been op ze schouder in de 16.
en neil KON rood krijgen hij had al geel en trapte vies op de voeten van alex

25 oktober 2010 om 15:17

De scheid kon geen penalty geven bij dia.
Omdat Dia bleef staan en zelf doorspeelden.

25 oktober 2010 om 18:26

bij een penalty bestaat geen voordeel .

moet ik nou als gs supporter blij zijn dat we eindelijk na 10 jaar een punt te pakken hebben en ons team weer prachtig presteert ondanks de blessures of moet ik het nou jammer vinden dat we 2 punten hebben laten liggen xD

Ik weet niet of het iemand is op gevallen maar er zijn enkele schoten op beide doelen los gelaten door beide teams, wat mij hier opviel was dat Turkse voetballers absoluut niet kunnen schieten. Alle schoten die het doe bereikte en gevaarlijk waren, waren die van de buitenlandse spelers.

Voor de rest Galatasaray was de betere in deze derby, Elano en Pino waren de uitblinkers.
Beide werden niet opgesteld door Rijkaard. ff tussen haakjes, Elano speelde voor het eerst op de plek waar hij in het nationale elftal ook speelt.
Het enige wat Hagi heeft gedaan is een eerlijke start voor alle spelers, niet de likkers maar de gene die het verdienen zijn opgesteld en hij heeft de spelers het gevoel gegeven dat hij hun vertrouwd.
Kijk Servet alleen al, hij speelde een geweldige wedstrijd, hij gaf het vorige week ook al aan, wat wij nodig hebben is het vertrouwen van de trainer, hierdoor presteren we beter als speler .

Ik hoop dat Hagi zo doorblijft gaan, met het eerlijk uitdelen van de shirtjes en niet mensen voortrekken.

Zoals jullie hebben gezien werkt 4-3-3 niet en de opstelling 4-4-1-1 was gewoon beter. Ik had toch liever Insua gezien ipv Hakan Balta, maar ik denk dat Hagi die keuze heeft gemaakt, omdat Insua toch veel meeloopt naar voren en dat Hagi toch liever iemand in de achterhoede heeft die meer verdedigend voetbalt!

Wat betreft het spel:
GS was echt goed vond ik. Heel agressief voetballend. Ze wilden echt! Vooral Neill was te sterk voor Niang en een sterke Cana kan wonderen doen heb ik gezien. Mooie ballen van Elano en mooi combinatiespel. Misimovic was een tactisch wissel, die jongen zat er doorheen! Geen conditie. Pino heeft pech gehad, want Volkan stond goed in de goal! Jammer dat we de winst niet hebben gepakt, want GS had het echt verdient met dit spel. Als GS zo kan blijven voetballen, dan staan we binnen nu en 9 wedstrijden bovenaan!

Beste GS supporters... dat ik julie moet feliciteren met een gelijkspel zegt toch genoeg!

Gs was feller, agressiever, en de eerste helft vele malen beter.

Maar ga a.u.b niet doen alsof julie nu de CL hebben gewonnen, daarmee zet je GS alleen maar voor lul.

Wie zegt dat jij ons moe feliciteren? Ik ben absoluut niet blij met dit gelijkspel, omdat we hadden verdiend om te winnen naar mijn mening.
Ik ben wel blij om het voetbal dat Galatasaray heeft laten zien. Misschien niet superieur, maar voor een team dat de laatste tijden in problemen zit vond ik het heel goed. Ze hebben mij ook verrast eerlijk gezegd, omdat ik ze weinig kans gaf met een nieuwe trainer en geblesseerden.

Ik vind een heel groot percentage gs supporters die hier onzin zitten te schrijven handys die niet weten wat ze zeggen dommer dan dit kan je niet zijn de scheids moest miljoen keer rood geven aan Neill en als lugano bijv dat bij een van die amateurs van gs ongestraft zou doen zouden veel van deze slimme gs supporters zeggen dat aziz yildirim weer de scheids had omgekocht serieus man kom op gebruik je hersenen denk logisch na altijd man kom op hhhaa

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren