Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Erwin Koeman: 'Oranje reken ik tot de beste zes teams ter wereld'

Laatste update:

Erwin Koeman vindt dat hij komende zaterdag tegen één van de beste landenteams ter wereld staat. De bondscoach van Hongarije reist met zijn ploeg naar Amsterdam om Oranje als sparringpartner bij te staan in de voorbereiding op het WK in Zuid-Afrika. “Ik ga niet zeggen dat ze even wereldkampioen worden, maar ze kunnen wel heel ver komen”, zegt de keuzeheer op de website OnsOranje.

/

Niet alleen zaterdag, maar ook tijdens de kwalificatiecampagne voor het EK in Polen en Oekraïne komen de Hongaren het Nederlands elftal tegen. “Nee, mijn eerste gedachte na de loting was niet: oei. Ik vind het juist leuk en speciaal. Net als de meeste Hongaren overigens. Die hebben het Nederlandse voetbal erg hoog zitten en volgen het op de voet, ook al omdat Dzsudzsák, Babos en Bodor er spelen”, zegt Koeman daarover.

“De weg naar het EK 2012 begint voor ons eigenlijk nu al, tegen het Nederlands elftal. Een interessante wedstrijd”, vervolgt de oud-coach van RKC Waalwijk en Feyenoord. “Oranje reken ik overigens tot de beste zes landen ter wereld. Ik ga niet zeggen dat ze even wereldkampioen worden, maar ze kunnen wel heel ver komen. Zeker als de belangrijkste spelers fit blijven. Het is alleen afwachten hoe ze met de immense druk zullen omgaan.”

Ben jij het eens met Erwin Koeman

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

No shit, de beste 6. Amper een compliment.

Eens even tellen...spanje, Argentinië, Brazilië, Italië en Duitsland acht ik allemaal sterker dan Nl.
Zijn stelling klopt imo dus wel aardig. Ben trouwens ook wel benieuwd hoe Koeman Hongarije laat voetballen. Imo toch wel een betere of iig rustigere trainer dan zijn broer.

3 juni 2010 om 15:20

Duitsland ? Sorry hoor maar nu moet je ophouden

3 juni 2010 om 15:22

Duitsland en Italie zijn niet sterker meer dan Nl.
Engeland overigens wel.. en wat is sterker, ik denk dat al deze ploegen elkaar nauwelijks ontlopen.. en de factor geluk en vorm van de dag bepalender gaan zijn!!

3 juni 2010 om 15:23

Italie?? Duitsland? en met de rest kan nederland zich meten. Spanje is sterker, Argentinie individueel maar zekerniet als team en al helemaal niet met pluisje aan het roer en Brazilie gelijkwaardig of net iets sterker.

Nederland is het 3e land in mijn ogen

3 juni 2010 om 15:46

Ja, maar dat wordt altijd van tevoren gezegd over Duitsland. Toch halen ze bijna altijd wel de (halve) finale.

3 juni 2010 om 16:03

Precies...italië en DL zijn op papier imo minder dan NL. Toch komen ze nagenoeg altijd verder op mondiale toernooien. Vandaar mijn opmerking Engeland is bijv. op papier wel weer sterk maar gooien meestal niet heel hoge ogen op toernooien.

Maar jullie hoeven het niet eens te zijn met mijn bescheiden mening mensen

3 juni 2010 om 15:26

haha verklaar je nader meneer of mevrouw?

Nederland hoort gewoon bij de top van de wereld. Kom maar met feiten?

3 juni 2010 om 15:29

Nou je hebt misschien aardig gelijk, al zie ik eerder een land als Engeland verder komen dan Duitsland. kwalitatief hebben die een beter elftal. maarja bij die verrekte Duitsers weet je het maar nooit. Nederland Duitsland in de finale lijkt me een mooi affiche als het al mogelijk is.

3 juni 2010 om 15:38

Grapje zeker?

Nou ja iedereen mag natuurlijk een mening hebben.

Ik denk dat Nederland bij de eerste 3 landen zit.

Engeland,spanje, Nederland

Denk dat deze landen elkaar niet veel ontlopen, en zal veel afhangen van geluk etc.

Weet je wat, we zien het allemaal gewoon wel

3 juni 2010 om 16:21

Nederland staat 4e op de Fifa ranking, dus was Koeman zegt klopt.

3 juni 2010 om 16:31

Nederland staat heel erg op de derde plaats in dat rijtje... Slechts Spanje en Brazilië zijn echt sterker... Argentinië heeft wereldtop in huis maar is geen echt team en een rare coach, de rest is toch minder dan Nederland denk ik....

Ik wil het nog wel eens zien tegen Argentinië, Duitsland en Italië. Ik gok dat we gewoon nummer 3 zijn achter Spanje en Brazillië. De rest kunnen we gewoon aan. Ik word gek van al die mensen die zo negatief zijn. Er staat een geweldig elftal hoor. Met Italië en Frankrijk in 2008 zagen we het ook niet zitten, maar ze wonnen die poule met monsterscores. (voor een Ek-wedstrijd)

Daar koop je niks mee. Van Marwijk stel een team op wat gebalanceerd is en voor elkaar wil vechten. Met andere woorden stel Kuyt op. Zonder Kuyt kunnen we ons niet eens tot de beste zes rekenen. Grote vier, van der wiel rechtsback tesamen met zijn achterhoeders en sluitpost is veruit van gebalanceerd.

3 juni 2010 om 15:29

Huh? zonder Kuyt niet eens bij de beste zes? You must be kidding...

engeland ook niet want daar speelden wij 2-2 tegen en wij hadden veel meer kansen dus hij heeft wel gelijk ongeveer de beste 6 ja als je italie en duitsland niet meerekent dan alleen nog Brazillie, argentinie, spanje nou dan komen we rond de beste 4 of 5 nou goede prstatie tog van een heel klein land dat tog grote spelers heeft !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Argentinië, Brazilië, Nederland, Spanje ... en dat was het dan wel, dan volgen landen als Duitsland, Engeland, Italië, Frankrijk... Nederland hoort dus bij de beste 4 landen. No doubt about it.

Nederland vind ik persoonlijk top 2 van de wereld.

ik vind Spanje en NL het sterkst op dit moment. iedereen zal me wel voor gek verklaren, ik zie deze twee zo de finale spelen op het WK. Brazilië is niet meer het Brazilië van Ronaldo, rivaldo ronaldinho etc etc... Argentinië is zeker sterk maar dat hangt ook af of een Messi, Higuan tevez hun dag hebben. Messi is natuurlijk een Fenomeen, maar een Messi moet het ook hebben van het middenveld van Argentinie en daar is Argentinië kwetsbaarder dan Nederland.

3 juni 2010 om 15:35

Top 2? Met de verdediging van nederland ben je gewoon top 6.

3 juni 2010 om 15:37

Aanval is de beste verdediging zeggen we dan maar. Top 2 is misschien wat overdrijven maar Nl is zeker weten top 4. Er staat een goed team, en hoe goed je verdediging dan indivdueel is zegt niks, het gaat om het team. En dat staat! Daar mogen we zowel Van Basten als Van Marwijk voor danken.

3 juni 2010 om 15:40

Een ketting is zo sterk als zijn zwakste schakel toch?

Als ik zag hoe er tegen Ghana werd verdedigd zal het gewoon weer billenknijpen worden op het wk. Nederland, spanje, brazilie, Argentinie, Italie en duitsland ( vanwege hun mentaliteit) is gewoon de top 6. Vind niemand echt sterker of zwakker.

En als je tegen landen als spanje, brazilie en argentinie speelt kan je niet alleen maar op je aanval leunen.

3 juni 2010 om 16:19

Ben het met je eens dat als je tegen brazilie speelt je een stuk meer kans maakt als je bijna zeker de nul kan houden in plaats van dat je er al van uit mag gaan dat je er een of twee wel tegen gaat krijgen.

Maar in voetbal is niet altijd het team zo sterk als de zwakste schakel. Stel je hebt totaal geen dreigende middenvelders dan speel je toch gewoon met 9 man achter de bal en twee diepe gasten die een keer op de counter moeten scoren. Zo valt er wel wat om een zwakke schakel heen te breien. En bij nederland proberen we de verdediging te verhullen door Bommeltje en de Jong de bal meteen opvangen. Die moeten hem dan weer afgeven bij the magnificant four die de tegenstander zoek spelen.. maarja, zo makkelijk als ik het vertel is het nou ook weer niet.

3 juni 2010 om 15:42

Ik vindt Nederland niet de top2 maar zeker top 3.

En ik denk overigens ook dat de finale Spanje-nederland is.

Beiden team lijken op elkaar want ze hebben altijd goeie elftallen gehad maar nooit iets gepresteerd.

Nederland Ek88, Spanje EK 08

Pfff altijd maar dit en dat!! Laten we het nou maar gewoon afwachten. De bal is rond dus het kan alle kanten op.

3 juni 2010 om 15:35

Zeker waar.
Allemaal leuk dat we gezien worden in de top 4,5,6 van beste landen, maar ook van landen buiten deze top 6 kan Nederland verliezen.
Net zoals Nederland ook kan winnen van Spanje en Brazilie.
Win het WK en je mag jezelf 4 jaar lang het beste land van de wereld noemen.

Nee, ik verklaar je niet voor gek. In mijn voorspelling is de finale: Nederland - Spanje. En de troostfinale Argentië - Engeland. In de breedte vind ik ook dat Nederland, Spanje en Brazilië de beste op dit moment, met vlak daarachter Argentinië.

Ik zou Nederland toch eerder bij de top 4 doen, al kan het opzich nog hoger. Alleen Spanje vind ik beter dan Nederland, waar Engeland en Brazilie bijna gelijkwaardig zijn. De rest is gelijk of slechter dan Nederland naar mijn mening. Spanje heeft een goed team maar op de verdediging na is het gelijkwaardig. De verdediging van Brazilie en Engeland is beter dan die van Nederland maar ik vind de aanval weer minder dan die van Nederland mits van Marwijk niet met Kuyt speelt. Argentinie is totaal geen team en qua namen gelijkwaardig aan Nederland, dus daar schat ik Nederland net wat hoger in. Duitsland, Italie en Frankrijk schat ik echt lager in dan Nederland aangezien zij aanvallend tekort komen of een idioot van een coach hebben die het totaal niet aan het voetballen krijgt. Kortom Nederland zit zeker in de top 4.

Hij zegt niet dat hij ze Nl zesde is van de wereld...maar zich met de beste 6 kan meten, wie de beste is zegt hij niet...leer begrijpend lezen mensen....

3 juni 2010 om 15:41

Dan kunnen ze zich dus met de beste 5 meten (als ze zelf bij de beste 6 zitten). Rekenlesje?

3 juni 2010 om 16:28

Dat zegt hij ook niet. Als ze zich met de beste zes kunnen meten zijn ze een van de zeven beste teams ter wereld.
Ook zegt hij inderdaad niet dat wij de zesde zijn. Maar inderdaad, we staan ergens tussen nul en zeven dus 1,2,3,4,5 of 6
Eigenlijk zegt hij dus dat we wel in de kwartfinale (beste acht) kunnen/horen te komen en daarna is het vaak ook afhankelijk van de vorm van de dag en een gelukje.

Oke, kwa kwaliteit zeg ik dat dat Brazilie, Spanje en Argentinie zeker beter zijn dan Nederland. Maar er moet ook een team staan. En dan schat ik alleen Brazilie, Spanje en Engeland hoger in dan Nederland. Nederland vind ik beter dan Italie, omdat er denk ik meer een team staat. Zelfde geld voor Portugal en Frankrijk.

3 juni 2010 om 15:44

Persoonlijk denk ik dat Brazilie Frankrijk en Italie erg gaan tegenvallen. Kan het niet verklaren maar is een gevoel. Het zijn alle drie landen die me niet hebben kunnen overtuigen. Het is helemaal hosanna met Brazilie...die zullen wel even in de finale komen, maar ik kan me geen punt bedenken waarom ze dat zouden doen. De Braziliaanse spelers spelen niet bij betere clubs dan de Nederlanders/ Spanjaarden of Engelsen toch?

3 juni 2010 om 16:36

De verdediging van Brazilie speelt bijvoorbeeld bij Inter, Real, Barcelona, Chelsea en andere topclubs. Spanje en Engeland idem dito. Bovendien kunnen ze er daarvan wel 3 verdedigingen opstellen. Dat is een enorm verschil met Nederland waar de achterste lijn uit de Eredivisie of Europese middenmoot komt.

Niet ondenkbeeldig: maar indien Robben en Van Persie geblesseerd raken is het gelijk een heel stuk minder met de kwaliteit van Oranje. Een aantal landen is beter in staat om dit op te vangen omdat ze eenmaal over een groter potentieel aan topspelers beschikken.

3 juni 2010 om 16:40

Ok, slechte conclusie over brazilie. Ik zie ze wel ver komen iig.

Al die gedachten. Ze moeten gewoon gaan knallen op he WK. Griekenland en Denemarken zijn in het verleden ook europees kampioen geworden. Dan koop je dus nog niks voor dat je ingeschat wordt als topland.

Bovendien heeft Nederland een sterke basis (tot aan persoon 14 ofzo) en zijn er andere landen als Spanje, Brazilie en Argentinie die zo 20 toppers mee hebben.

Voor nederland is het belangrijk dat er niet 2 voorhoedespelers geblesseerd raken. Ook een blessure van Mathijssen/ Heitinga en v Bommel/ de Jong wordt lastig op te vangen. ooijer/ Braafheid/ Boula/ Schaar en De Zeeuw zijn toch echt een plaar klasses minder.

Wat ik me eigenlijk afvraag, heel veel mensen hier zeggen dat er bij nederland meer een team staat, dat ze bij nederland hechter zijn dan bij andere landen. Maar waar baseren ze dit op? Je kan niet een wedstrijd ingaan met de gedachte, we zijn beter omdat we een hechter team hebben.

3 juni 2010 om 15:50

Bij andere landen is de kritiek vele malen erger zoals bij Argentinië over Maradonna en tevens dat Messi er niet veel van bakt bij het land(snap ik zelf niet). Engeland met terry enz. Brazilië twijfelen ze aan Dunga vanwege de spelers die hij niet selecteert. Duitsland zonder Ballack. Frankrijk met die trainer.

Bij Nederland hoor je alleen maar positieve berichten en nooit gezeur

3 juni 2010 om 15:54

Ja maar dat word buiten het team gezegd. Het zegt niets over hoe het in de groep zelf is van die landen. Dat zijn allemaal punten van buitenaf.

Ik heb het meer over uitspraken zoals lens die paar weken terug had. Dat nederland als collectief al verder is.

3 juni 2010 om 15:56

Ik denk dat dat positief is voor binnen de groep dat een jongen het al zegt die er nooit bij heeft gezeten dat het al zo goed is?

3 juni 2010 om 15:58

Het is positief dat hij dat zegt. Vind het alleen raar dat hij en andere mensen hier zeiden dat Nederland daarom verder is als andere landen.

3 juni 2010 om 16:05

Daar heb ik geen antwoord op. maar Nederlands Elftal word wel het meest met rust gelaten in de Pers in vergelijking met andere landen en ik denk dat dat positief is.

3 juni 2010 om 16:09

Oh dat is zeker positief. Hoop alleen dat dat zo blijft. Ook als ze dalijk in de poule 1 keer punten laten liggen, of een keer slecht spelen, dat niet gelijk de hele media over ze heen valt.

Brazilie en Spanje staan boven Nederland dat wel gelijkwaardig is aan Engeland ( niet individueel want Engeland is individueel veel en veel sterker maar hebben een slechte Wk-mentaliteit ) en Argentinie ( dat ook een gekke aanval heeft maar een matige verdediging en keeper ) met daaronder Italie, Duitsland en daaronder weer Frankrijk. ik vind gedeelde 3e plaats. Acht Italie sterker dan Duitsland dus Spanje-brazilie-(engeland,nederland,argentinie)-it...

Nederland hoort absoluut bij de elite van de wereld. Top 3 zeker.
En voor alle negatievelingen die elkaar achter na lopen omtrent onze verdediging; Nederland, heeft een erg solide verdediging. Amper kansen weg gegeven in de wedstrijden die gespeeld zijn. Zelfs als de tegenstander het overwicht had in de wedstrijd, zelfs dan gaven ze weinig weg.
Dit Nederland gaat hoge ogen gooien!

3 juni 2010 om 15:59

En tegen welke echte toplanden hebben ze gespeeld? En dan bedoel ik wedstrijden die belangrijk zijn. Geen oefenwedstrijden.

Ik vindt jullie allemaal wel erg positief hoor. Ik denk zelf dat er maar een top 1 is: Spanje.
En daarna heb je een hele grote groep die allemaal ongeveer gelijkwaardig zijn. Daar horen, ondanks de misschien wat mindere selecties dit jaar, Italië, Frankrijk, Duitsland en Brazilië bij. Dit vanwege hun uitstekende tournooi mentaliteit. Verder zijn er ook teams die bij die groep horen vanwege hun vele individuele klasse, namelijk: Argentinië, Engeland, Nederland en misschien ook wel Portugal.

Er is gewoon een hele brede top dit jaar en of je de finale haalt hangt af van geluk en loting. Want als Nederland 1ste in de poule wordt en Brazilië ook, komen ze elkaar tegen in de kwartfinale. Dan moet ik nog zien of we daar van gaan winnen.

Hmm Nederland is gewoon 4e in de Fifa worldrankings volgens mij. Met alleen brazilie spanje en portugal boven ons. Natuurlijk te danken aan de historisch goede reeks die er momenteel staat, en die hopelijk nog eens met 7 ongeslagen potjes wordt uitgebeid
.
Wel zitten duitsland italie argentinie engeland en frankrijk ons natuurlijk vlak op de hielen.

Maarja hongarije staat 57. Dus daar hoeven we nog niet zo heel bang van te worden,

Nederland behoort zeker tot de top 6 landen maar toch denk ik dat wanneer wij bijv. tegen een Portugal of Servië moeten spelen dat wij die niet zomaar even opzij zetten.

Ik ben het vooral eens met de laatste zin uit het stukje. Het Nederlands Elftal is altijd favoriet geweest de afgelopen jaren. Ze hebben alleen niet met die druk om kunnen gaan. Van grote praatjes komt vaak heel weinig, zo ook de afgelopen jaren. Wanneer wij als fans en de media en zelfs ook de spelers constant maar blijven roepen hoe goed we wel niet zijn, wordt op eeng egeven moment de druk gewoon te groot. En laten we eerlijk zijn, De selectie van Nederland heeft gewoon een aantal zwakke schakels. Die van Spanje bijvoorbeeld niet. Die van Brazilie ook niet. Aanvallers als Messi, Christiano Ronaldo en Rooney lachen om verdedigers als Van Bronckhorst, Mathijsen en vd Wiel. De derde keepers van Spanje en Brazilie zijn allebei beter dan de eerste van Nederland. Een beetje bescheidenheid is wel op zijn plaats hier, hoor. Laten we nou alsjeblieft eens een keer voorkomen dat de verwachtingen te hoog gespannen raken en het Nederlands Elftal onder de publieke druk bezwijkt.

3 juni 2010 om 16:26

Ja en de verdedigers van bijv. Argentinië zullen bibberen wanneer Sneijder,van persie en Robben aan de bal zijn. Misschien lachen hun wel om andere landen?

3 juni 2010 om 16:51

Geloof niet dat Nederland vooraf door de bookmakers de pakweg laatste 20 jaar als een van de topfavorieten werd gezien. 1990 was de laatste en enige keer, denk ik zo.

Ook dit jaar wordt Nederland door bv de Engelse bookies als 7e land ingeschat.

Nederland is net als '74, '78 en '98 toen er goed gepresteerd werd, 1 van de outsiders voor de titel. Alleen in Nederland zelf wordt door de Wk-koorts vooraf al gauw geroepen dat Nederland 1 van de favorieten is.

Dus met de uiteindelijke strekking van je verhaal ben ik het dan ook eens...

Sorry hahahaa maar dit is echt zinloos gespeculeer dudes... dat moeten jullie inmiddels wel een maal weten... want anders waren we al zeker 6 keer wereldkampioen geweest... Ik snap dat jullie allemaal niet kunnen wachten maar de tijd zal uitwijzen op welke plek we staan... Als je wilt speculeren dan moet je maar aandelen kopen...

nederland hoort al vanaf 1974 tot de top 6 van de wereld

jammer dat jullie nooit de wereldbeker winnen. en dat zal ook nooit gebeuren

3 juni 2010 om 16:42

Vandaar dat Nederland in '82 en '86 zichzelf geeneens wist te kwalificeren voor het WK. Nederland heeft een aardige WK status gezien de historie maar er zijn nu eenmaal een stuk of wat grotere voetbalnaties qua resultaten.

En de geschiedenis wijst uit dat een van die landen altijd wereldkampioen wordt.

3 juni 2010 om 17:32

2002 ook niet

Tsja, je kunt hier nog zo vaak over praten als je wilt, maar t bewijs wordt toch echt op het veld geleverd! Dan zien we wie de beste is!

Ik heb er zin in!

niet om het een of ander maar niemand zegt hier iets over portugal , toch niets voor niets nummer 3 van wereld , dus....

Zo dom he om Duitsland maar steeds weer opnieuw lager in te schatten dan NL en dat terwijl Duitsland steeds maar weer opnieuw beter presteert.
Ik heb een goed gevoel voor dit WK, maar ik ben ook realistisch. Dat moeten meerdere Nederlanders zijn denk ik, geen praatjes maar daden.

Heeft iemand eigenlijk rekening gehouden met het 'robben-effect' binnen het Nederlands elftal?

Hiermee bedoel ik de mogelijkheid om uit 'niets' zomaar te scoren. Ik denk dat Van Persie, Van der Vaart, Robben en Sneijder hiertoe erg goed in staat zijn. Van Bommel overigens ook in mindere mate.

Hierdoor acht ik het Nederlands elftal in staat om verder te komen dan wat je rationeel kan verwachten. Aangezien het niet in te schatten is wat voor acties worden voortgebracht. Alleen Argentinië heeft een gelijkwaardig elftal op dit front imo.

@ Davidaugusto

Laat het maar, het maakt niet uit, de toekomst zullen ze vanzelf zien
Tu Sabes.

Ik vind het opmerkelijk om altijd maar weer mensen te zien die denken dat Italië en Duitsland kwalitatief betere selecties hebben dan Nederland. Ik zou zeggen: bekijk de selecties nog maar eens goed door. Wat de Duitsers en Italianen wel op ons voor hebben is hun geweldige winnaarsmentaliteit.

Ik schat op het WK alleen Brazilië en Spanje echt veel hoger in dan Nederland. Argentinië moet ik nog maar eens zien met een tactisch zeer zwakke coach. Engeland heeft een matige keeper en naast Rooney geen andere wereldaanvaller. Italië en Duitsland heb ik net al gezegd en bij Frankrijk en Portugal loopt het voor geen meter.

We moeten niet roepen dat we even wereldkampioen gaan worden, maar we mogen onszelf echt wel wat hoger inschatten. Zoek maar eens voor de grap naar de grootste wedkantoren voor het WK, dan zul je zien dat de meeste van die kantoren ons na Brazilië, Argentinë, Engeland en Spanje als grootste kanshebber voor de titel tippen.

nu met zn allen lekker roepen dat nederland kampioen wordt en over 1 maandje lekker de finale kyken waar 2 andere teams tegen elkaar spelen en nederland al eruit ligt

wk';
1994 - kwartfinale
1998 - vierde
2002 - niet
2006 - laatste 16

waarom hebben we nu altijd een veel te grote ego dat nederland kampioen gaat worden terwijl ze de afgelopen 20 jaar niks gepresteerd hebben hoogste wat ze bereikt hebben is halve finales tijdens 2000/2004 toen kluivert/rvn/van der sar bergkamp etc op hun top waren

3 juni 2010 om 21:29

Nee lekker met zijn allen gaan lopen zaniken en afkraken , dat is leuk of niet ? Oranje heeft gewoon een goed team wat aardig wat potjes kan gaan breken ? Gewoon lekker chauvinistisch en juichen voor oranje , lijkt me dat je dan een leuker Wk hebt dan wanneer je alles af gaat zeiken ? Ik wens je veel plezier ! Ik ga er in ieder geval van genieten ! Doe je best he ....!

4 juni 2010 om 08:56

Tja in het verleden behaalde resultaten....
Nee je hebt wel ergens gelijk dat we gewoon vaak net ergens te kort komen om heel ver te komen maar dat soort statistieken zijn er ook om gebroken te worden. Ik leg hier nog even de statistieken naast van drie andere topfavorieten en dan zie je eigenlijk nauwelijks verschil. Van spanje werd dit ook altijd gezegt maar toen alles mee zat en de schouders eronder gingen wonnen ze m gewoon, alles kan. Check even deze statistieken:

Spanje:
1994 - kwartfinale
1998 - 1e ronde
2002 - kwartfinale
2006 - laatste 16
ook op Ek's niks tot vorig toernooi

Argentinië
1994 - laatste 16
1998 - kwartfinale
2002 - 1e ronde
2006 - kwartfinale

Engeland
1994 - geen deelname
1998 - laatste 16
2002 - kwartfinale
2006 - kwartfinale
Engeland is wel de klap op de vuurpijl, op een eindtoernooi maar 2x de halve finale gehaald sinds 1966.

Als je dit zo bekijkt zitten de bookmakers er natuurlijk finaal naast, dan bestaat er alleen over brazilie geen twijfel, zijn italie en duitsland topfavoriet en mogen we natuurlijk frankrijk niet uitvlakken.
Nederland kan ieder team kloppen, vandaar het optimisme. Dit zegt natuurlijk niet dat we perse verder gaan komen, getuige de prestaties van een zeer matig Duitsland (1 goeie wedstrijd) op EK 2008.
Laten we gewoon lekker optimistisch zijn, net zoals ik dat altijd ben als ik een staatslot heb gekocht. En als we m dan winnen.......

Eerlijk gezegd reken ik ons tot de beste 4... (brazilie, Engeland en Spanje..)
Argentinie trouwens er vlak achter, maar zie in Maradona niet de beste coach (met alle respect..)

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren