Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

AC Milan neemt na één jaar afscheid van Leonardo

Laatste update:

Na de berichten van de afgelopen weken komt het niet meer als een grote verrassing, maar aan de samenwerking tussen AC Milan en hoofdcoach Leonardo komt na dit seizoen een einde. Vrijdagmiddag maakte algemeen directeur Adriano Galliani bekend dat er in goed overleg is besloten niet samen door te gaan.

/

De Braziliaanse oefenmeester nam aan het begin van dit seizoen de taken over van Carlo Ancelotti, die naar Chelsea vertrok. De start van de voormalig technisch directeur was matig, maar na enige maanden kreeg hij de ploeg op de rit en wierp AC Milan zich zelfs op als titelkandidaat. Een belabberd slot van de competitie bracht de positie van de Leonardo echter weer aan het wankelen.

“We zijn hier om aan te kondigen dat we na onderling overleg hebben besloten om niet door te gaan. We hebben de Champions League bereikt en dat was voor mij van groot belang”, aldus Galliani. “Het is tijd om uit elkaar te gaan, maar wel op een vredige manier.” Wat Leonardo nu zal gaan doen maakte de Italiaanse topclub niet bekend.

Milan staat momenteel derde in de Serie A met een voorsprong van drie punten op Sampdoria. In theorie kan de club uit Genoa nog over de Rossoneri heen, maar vanwege het grote verschil in doelsaldo lijkt dat uitgesloten. De club van Klaas Jan Huntelaar en Clarence Seedorf mag zich komend jaar dan ook melden in de Champions League.

Leonardo was een geschikte coach voor AC Milan

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Toch opmerkelijk, gezien de groep waar hij mee werkt is het ook niet makkelijk om tot het einde mee te strijden om de titel. Als de nieuwe trainer met dezelfde groep moet werken, zal die het echt niet beter doen, denk ik.

14 mei 2010 om 15:36

Ik ben het niet eens met je.
Ze hebben toch echt wel wereld spelers hoor, Ronaldinho, Seedorf, Pato, Boriello, Pierlo, Nesta, etc.. Dat zijn wel spelers waar je toch wel kampioen mee moet worden hoor.

14 mei 2010 om 15:52

Op één of twee spelers na allemaal dertigers, dat zegt denk ik wel genoeg hoor. Ze moeten wel gaan vernieuwen. Het zijn nou bepaald ook geen wereldtoppers meer.

14 mei 2010 om 15:56

Inderdaad, maradungatje begrijpt het, er zijn veel te veel dertigers bij AC Milan, spelers als Ronaldinho, Seedorf, Pirlo en Nesta zijn al aan het eind van hun carriere en voegen niet zodanig veel toe dat je er kampioen mee kunt worden. Boriello en Huntelaar zijn het ook net niet, Pato is wel een goede speler, maar aan 1 goeie heb je niet zo veel...

14 mei 2010 om 15:59

kerkuki
dat ben ik niet met je eens. Alleen Ronaldinho en Pato kunnen nog mee met de top.
Als je Inter tegenover Milan zet dan vind ik Inter zeker beter.
Julio Cesar-dida Julio Cesar
Maicon-? weet ik niet eens. Maicon is toch beter
Lucio Samuel - Nesta Tiago Silva Lucio Samuel
Cambiasso- Pirlo Pirlo
Sneijder-ronaldinho Sneijder
Eto'o-pato Eto'o
Milito-borrielo Milito

Dat zijn al een paar belangrijke posities en Inter is daar bijna allemaal beter.

14 mei 2010 om 16:13

Ze mogen dan wel bijna allemaal 30 zijn, maar ze hebben bijna allemaal de ervaring om iedereen te kunnen verslaan. Ik vind dat als ze volgend jaar met hetzelfde groepje gaan spelen(misschien een betere keeper aanstellen) dat ze dan kampioen kunnen worden. Wel met een trainer die ook een beetje ervaring heeft om met top spelers te werken.
En ik denk dat deze Milaan in staat is volgend jaat Inter van de kroon te stoten.

14 mei 2010 om 16:15

Valt over te discussieren.
Pato minder dan Eto'o?
Niet helemaal mee eens, aangezien beide spelers totaal anders zijn. De laatste heeft zijn sporen al verdient en zal enkel nog kwaliteit inboeten, terwijl de eerste alleen maar kan groeien.
Ronaldinho minder dan Sneijder? Dat wordt bekeken door een chauvinistische bril want als je wat keek naar AC Milan dan weet je dat Ronaldinho echt een sterkhouder was.
Nesta en Lucio vind ik persoonlijk gelijkwaardig en misschien is Nesta gewoon beter maar hij is ook veel blessuregevoeliger.

Zulke lijstjes zijn trouwens niet een relevant. Inter is een beter team dan Milan, maar individueel bekeken doen ze niet veel voor elkaar onder.

ALs Milan verjongt, er een Agüero of Fabiano/dzeko bijhaalt dan geef ik Milan het voordeel want Inter verliest José en voor mij is dat de man achter het succes. Spelers als Sneijder stegen boven zichzelf uit onder Mourinho. Ik zie Sneijder nooit hetzelfde doen met een coach als Leonardo achter zich...

14 mei 2010 om 16:21

@kerkuki: Met alleen ervaring kom je er niet, je moet fysiek natuurlijk ook in staat zijn om er een hele wedstrijd te staan. Ik moet bekennen dat ik dit seizoen niet veel wedstrijden van AC Milan heb gezien, maar desondanks denk ik dat ik kan zeggen dat deze spelers niet meer in staat zijn (te oud) om op absoluut topniveau, wat AC Milan ongetwijfeld nastreeft, te spelen.

14 mei 2010 om 17:47

@ Realsocio:

Ik ben het volledig eens met jou. De vergelijkingen die je maakt zijn goed en ik ben ook van mening dat AC Milan moet verjongen. Alleen een Luis Fabiano is ook de jongste niet meer, 29 bijna 30 jaar. Uiteraard kan hij nog steeds mee op het aller hoogste niveau en bij hem lijkt het wel alsof hij beter is dan een paar jaar geleden. Niet voor niks de spits van de selecao.

On: Leonardo kreeg de taak opzich om Ancelotti's fouten proberen te herstellen. Door zijn onervarenheid heeft hij niet echt potten kunnen breken, maar heeft er wel voor gezorgd dat bv een Ronaldinho weer ging presteren.
Daarnaast heeft hij geprobeerd om met de middelen die er waren een zo goed mogelijk elftal te laten draaien. Hier en daar kun je concluderen dat het niet echt is gegaan zoals hij het wilde. Dat heeft te niet alleen te maken met zijn kwaliteiten als coach zijnde, maar ook met de mensen van bovenaf die niet hebben kunnen realiseren wat de club nodig had. Zoals nieuwe en vooral jonge versterkingen etc. Of dat grotendeels aan de begroting ligt dat weet ik niet, maar er had van bovenaf meer gedaan kunnen worden om het team te kunnen helpen. Dat is mijn mening maargoed ik kan niet achter de schermen bij Milan kijken.

Hoop dat er nu iig een coach komt die de touwtjes strak in handen kan blijven houden en er eens goed met het bestuur over moeten hebben om dit ”grote Milan” weer op de kaart te spelen!!

14 mei 2010 om 18:38

Inderdaad, dan kan je Van Basten ook wel opstellen, omdat hij 20 jaar geleden een wereldtopper was..

14 mei 2010 om 19:37

@ Ajaxwammes:
Kansloze reactie, echt waar. Al zou het misschien sarcastisch bedoeld zijn.

14 mei 2010 om 23:43

@wtk Nl

Ik denk dat leeftijd niet zo heel veel heeft te maken met de kwaliteit hoor, zeker bij Milan niet, je ziet daar dat heel veel spelers lang door (kunnen) gaan, dat heeft mede te maken met het Milan-lab.
Bij Milan wordt per speler namelijk bekeken wat ze per dag aan voeding en training nodig hebben, het optimaliseren van omstandigheden dus, dat je daardooor 2-3 jaar langer op topniveau mee kunt, lijkt op dit moment een redelijk goede mogelijkheid.

eerste alinia zegt het al he. is geen verassing meer. nu ben ik toch wel benieuwd wie ze als opvolger aanwijzen. als je van Basten halen hadden ze volgens mij beter leonardo kunnen houden

14 mei 2010 om 15:56

Omdat van Basten het minder deed met Ajax hoeft nog niet te betekenen dat het een mindere trainer is waardoor die het ook slecht doet met AC Milan..

14 mei 2010 om 16:06

marco van basten mag nooit trainer van ac milan worden zolang seedorf er speelt

dat is alleen maar slecht nieuws

14 mei 2010 om 17:50

Dat klopt wat je over Marco en Clarence zegt, maar heb je mij horen zeggen dat die trainer moet worden?

14 mei 2010 om 15:56

Ik hoop stiekem op Frank Rijkaard.

Lijkt me inderdaad niet dat Sampdoria nog over AC Milan heen gaat. Ik hoop het ook niet want AC Milan gaat gewoon Champions League in. Dat hoort ook bij een club als dit. Hopelijk doen ze volgend jaar tot aan het einde van het seizoen mee om de titel.

14 mei 2010 om 15:49

dat kan al niet meer. Niet op basis van het onderling resultaat en ook niet op basis van doelsaldo. De 4de plaats geeft in Italië trouwens ook recht op de Champions League dus daar is AC Milan sowieso al zeker van.

14 mei 2010 om 15:50

De derde of vierde plek maakt volgens mij geen verschil. Het geeft alletwee recht op Champions League-deelname. Ik weet alleen niet of alleen de 4e plek voorrondes moet spelen of ook de 3e plek.

Inderdaad geen verrassing dat hij volgend jaar niet meer de trainer van Milan is. Ik vind dat Milan, net als Juventus, echt toe zijn aan een nieuwe basis. De basis van het team is in mijn ogen niet goed genoeg om écht mee te doen voor de scudetto/cl. Ze hebben alletwee goede spelers in hun team maar het geheel is niet zoals het hoort te zijn. Ben benieuwd hoe het er volgend jaar uit zal gaan zien...

14 mei 2010 om 16:09

als ik me niet vergis krijgen de nummer 1, 2 en 3 van italie een rechtstreeks ticket voor de CL , de nummer 4 moet nog 1 voorronde spelen

14 mei 2010 om 16:21

Nee, dat hangt af van de Cl-finale.
Duitsland (3e) staat momenteel boven Italie (4e).

Nummer 3 op de lijst mag 3 teams inschrijven voor het hoofdtoernooi en mag 1 team inschrijven voor de voorrondes.
Nummer 4 op de lijst mag 'slechts' 2 teams inschrijven voor het hoofdtoernooi en mag 1 team inschrijven voor de voorrondes.

Dus wanneer Inter de CL wint, plaatst Milan zich direct voor de CL en de nr4 voor de voorrondes. Wanneer Bayern de CL wint, plaatst Milan zich voor de voorrondes van de Cl.

Volgens mij heb ik het wel goed uitgelegd zo, alleen ik zeg er eerlijk bij dat ik het niet 100% zeker weet.

Met sportieve groet,

T

14 mei 2010 om 16:37

Je zit er helemaal naast. Aan het begin van dit seizoen stond Italie 3e op die lijst en daar word bepaald hoeveel teams je mag inschrijven voor 2010/2011, dus als Duitsland dit seizoen boven Italie eindigt raakt Italie vanaf het seizoen 2011/2012 kwijt en mag duitsland er een bij schrijven dus je verteld het niet goed. En AC Milan is trouwens ookal zeker van de CL In Italie word gekeken naar onderling resultaat tussen 2 clubs er daarna pas doelsaldo aangezien Milan beter resultaat heeft gehaald tegen de nr 4 zijn ze al zeker van directe plaatsing voor de Cl!!

14 mei 2010 om 16:42

Sevan,
Ik dank je hartelijk voor je reactie.
Ik dacht dat de ranglijst na dit seizoen het een en ander voor komend seizoen zou bepalen.
Nu heb ik geleerd dat dat dus niet zo is.

Nogmaals bedankt!

14 mei 2010 om 16:59

Goed dat je het begrijpt. Het zou natuurlijk niet kunnen dat er begin van het seizoen een 4e plek wel recht geeft op vCL en einde van het seizoen niet meer natuurlijk Nederland bv staat nu ook 10e maar doordat het begin van dit seizoen 9e stand heeft het voor volgend seizoen nog steeds 6 teams, maar omdat het nu wel 10e staat mag Nederland vanaf volgend jaar maar 5 teams inschrijven.

Dat is jammer, aangezien het een sympathieke man is. Ik vind wel dat ze nu drastische maatregelen moeten nemen, dus ook het halve team vervangen, anders zal AC Milan gewoon in deze negatieve spiraal blijven rondcirkelen.


Begrijpelijk. Ik heb absoluut niet het gevoel dat hij het maximale uit zijn spelersgroep heeft gehaald. (Al moet ik zeggen dat het materiaal van AC met het jaar minder wordt.) Maar het feit alleen al om KjH op de rechtsbuiten te zetten getuigt mi van weinig inzicht. te weinig om zo'n topclub te leiden iig.

Ben benieuwd wie het stokje over gaat nemen. Zou het, Milan legende, Rijkaard lukken om de club terug te krijgen op het niveau waar ze thuyis horen? Of komt Milan weer met (onervaren) een verassing op de proppen?

Frank Rijkaard als opvolger?

14 mei 2010 om 15:37

Of misschien Van Basten??

14 mei 2010 om 15:42

Die heeft al afgezegd wegens een pijnlijke enkel.

Ik moet ook zeggen dat een trainer als V. Basten wrs de doodsteek is voor deze club. Koopt Sulejmani over van ajax voor 30 miljoen en bakt er vervolgens niets van

14 mei 2010 om 15:54

Ochoch, weer een beetje makkelijk doen over van Basten hoor. De man heeft de fundament van het huidige Oranje neergezet, en haalde daar uitstekende resultaten met prima voetbal mee.

Ajax kreeg hij inderdaad niet lekker aan de rit, maar hij was wel man genoeg om zijn eigen beperkingen te zien. Bovendien staat hij dan wel weer aan de basis van de doorbraak van bijvoorbeeld Alderweireld.

Zoals gezegd, San Marco kent zijn beperkingen, dat heeft hij bij Ajax laten zien, en hij zal echt wel oud en wijs genoeg zijn om te weten of hij een Job bij Milan moet accepteren of niet.

14 mei 2010 om 16:18

Ik hoop het
Wie weet koopt hij Sulejmani voor 16,5 miljoen over van Ajax.

14 mei 2010 om 16:19

Stop eens met het afkraken van Van Basten, bij oranje deed Van Basten het gewoon goed! Van Marwijk gaat nu verder op de basis van Van Basten!

Bij Ajax was hij inderdaad iets minder goed, dat klopt, maar Rijkaard mislukte toch ook bij Sparta?

Van Basten is naar mijn inziens de ideaale man voor AC Milan, durft te vernieuwen en talent een kans te geven, en dat heeft milan nodig.
Zie bij oranje het aantal debuten. En bij ajax ook veel talent een kans gegeven.

14 mei 2010 om 16:35

"zie bij oranje het aantal debuten."

Sorry...maar ik kan het debuteren van jongens als Slory en Denneboom in oranje maar moeilijk als positief zien. Ik vind het meer een teken van onkunde om maar zvm jongens uit te proberen en te laten debuteren als ze anderhalve goede wedstrijd hebben gespeeld. En dat +/- 4 jaar lang.

"de man heeft de fundament van het huidige Oranje neergezet, en haalde daar uitstekende resultaten met prima voetbal mee. "

Nee nee...de man heeft 4 jaar lang lopen kloten en heeft uiteindelijk van de spelers te horen gekregen dat ze het beste in het huidige systeem uit de voeten kunnen. En 2 goede wedstrijden op een EK na 4 jaar lang k-voetbal te hebben gekeken vind ik ook niet echt een grootse prestatie.

Rijkaard is idd mislukt bij Sparta maar deed het vervolgens fantastisch bij Barca. Het kan raar lopen. Maar ik denk dat V. Basten er goed aan doet om zijn carriere gewoon langzaam op te bouwen en niet al te grote projecten aan te pakken.

14 mei 2010 om 16:55

Zeker niet. Van Basten heeft en uitstekende reeks neergezet, en met name in oefenwedstrijden veel spelers getest. Durf rustig de emotie over de man los te laten hoor, en bekijk de resultaten gewoon objectief. Als Ajacied ben ik echt niet dolblij want hij bij Ajax heeft gedaan, maar bij Oranje was het prima, zeker richting het EK. Van Marwijk heeft geen andere keuzes gemaakt dan Van Basten behalve Van Bommel terug gehaald, en ook het elftal van Van Marwijk heeft weliswaar alle kwalificatie wedstrijden gewonnen, maar was lang niet altijd overtuigend, getuige 4 gelijke spelen voor eindelijk weer eens winst op de Vs.

En nogmaals, de man weet zelf wel wat hij wel en niet kan.

14 mei 2010 om 16:58

@078fr010
Nee, nee....
Als je zes jaar lang een brevet van onvermogen hebt afgeleverd, dan moet je voor jezelf constateren dat je ongeschikt bent voor het vak.
Dus ook geen kleine projecten meer want van Basten is nu eenmaal contraproductief.
Bovendien wordt het tijd dat San Marco eens aan die beroemde zelfreflectie gaat doen die hij zo graag anderen oplegt, en als resultaat besluit om zich maar voortaan bezig te houden met golfen of iets dergelijks.
Moet er niet aan denken dat hij weer een club zoals AC Milan of individuele spelers zoals een Seedorf de vernieling in helpt.

Te hopen is zowel voor Van Basten als Seedorf, dat het niet Van Basten wordt. Het is een club die waarvan het eerste elftal vanaf de grond opnieuw moet worden opgebouwd. Dat kost tijd, en die krijg je weer niet door het torenhoge verwachtingspatroon van Galliani en Berlusconi. Het afbreukrisico is dus bijzonder groot op dit moment voor Marco.

Waarom het voor Seedorf niet te hopen is, moge duidelijk zijn.

dit Milan was niet klaar voor Leonardo. de erfenis van Ancelotti is gewoon erg zwaar. succes in Brasil en hopelijk zien we hem nogeens terug...

Is Italië voor komend seizoen haar 4e Champions League plek al kwijt?

14 mei 2010 om 15:32

Nee volgend seizoen nog niet, maar de seizoen daarop misschien wel (indien Bayern wint van Inter)

Alsof Milan hierna beter zal presteren... Het is daar een bejaardentehuis met maar 1 echte topspeler (pato). Als ze geen versterking halen deze zomer zie ik z volgend jaar wisselen van positie met Juventus

14 mei 2010 om 15:43

"het is daar een bejaardenhuis" En dat zegt een Chelsea fan!!
Dat de spelers oud zijn wil niet veel zeggen hoor, Chelsea heeft ook een team van gemiddeld 26 of 27 jaar. En toch zijn ze op weg naar de dubbel. En ik vind Boriello dit jaar beter dan Pato spelen eerlijk gezegd.

Gelukkig maar!
Dit is goed nieuws voor Huntelaar. Die toch goede wedstrijden speelde maar vervolgens toch op de bank werd gezet. En als rechtsbuiten kan hij gewoon niet goed functioneren.
Ben benieuwd wie de nieuwe trainer gaat worden

Mooi! Leonardo heeft geen potten kunnen breken bij Milan. Nu een geschikte trainer vinden, en de juiste spelers aantrekken die het juiste toevoegen.

Misschien Raymond Domenech als vervanger?

Geen verrassing inderdaad. Het zou mij niks verbazen als Rijkaard gehaald wordt. Toch een oud speler van Milan en een goede coach. Hij heeft al heel wat gepresteerd in Europa maar staat onder druk in Turkije...
Vonden jullie dit nou een goede coach? Ik volg het italiaanse voetbal niet erg intensief, maar wat ik van AC onder andere in de CL en samenvattingen heb gezien, was ik niet echt onder de indruk van het spel. Het leek zo wisselvallig en ongecrontoleerd en weinig creatief. En als er eens wat creativiteit was moest het volgens mij vaak van individuele spelers komen ipv goed combinatiespel. Zijn jullie dit met mij eens of ben ik niet goed op de hoogte?

14 mei 2010 om 15:43

Overigens zal Milan wel moeten versterken / verjongen wil de nieuwe coach het echt beduidend beter doen dan Leonardo.

14 mei 2010 om 15:48

Vanwege de aanpassing is mijn reactie verwijderd!

Het zat er aan te komen. Jammer dat ze hem niet langer de tijd hebben gegeven. Het eerste seizoen is meestal wennen. Kijken welke trainer er volgend jaar bij Milan aan de slag gaat

jammer maar zo gaat dat daar. ieder jaar word het daar toch echt minder maja..

Als ze Rijkaard halen dan gaan ze naar de top weer. Die man is een erg goede trainer en kweet zeker dat hij dit klusje aankan, + hij past perfect bij AC Milan. Hij krijgt KJH vast weer op de rails ;p

het onderling resultaat gaat nog altijd boven doelsaldo en het onderling resultaat is in voordeel van ac milan dus sampdoria kan niet meer boven ac milan uitkomen.

tja berlusconi zit hier volgens mij achter. nu moet je weer op zoek gaan naar een dure coach die hopelijk wel boven de 3e plek uit gaat komen. heb er een hard hoofd in dat het lukt want de selectie van ac milan kent niet veel geweldige spelers meer

Mensen die Milan als een bejaardenhuis bestempelen kennen duidelijk de filosfie niet van AC Milan. Ben benieuwd wie de opvolger zal zijn. Zal volgens mij een Italiaanse beloftevolle trainer worden, rekening houdend met de woorden van Berlusconi vorige maand.

Ik moet zeggen dat ik zeur teleurgesteld ben in deze trainer. Alhoewel iedereen ook moet beseffen of het nu werkelijk hij is die de opstelling maakt. Deze man staat onder hoge druk van bovenaf en heeft denk ik nooit echt zijn eigen opstelling of een eigen visie op het elftal kunnen laten. Maar iemand die Huntelaar als een rechtsbuiten opstelt verliest naar mijn mening alle geloofwaardigheid. Toen ik dat zag was ik ook wel helemaal klaar met deze man, maar ik troost me altijd met de gedachten dat hij het misschien wel ziet zitten in Huntelaar, maar iemand van boven niet en hij hem toch gelukkig opstelt, ook al is het van rechts.

Ook kunnen er grote kanttekeningen gezet worden bij de kwaliteit van dit elftal. De verdediging is niet best, de keeper is onzeker, ze hebben een Ronaldinho die wel wat kan, maar duidelijk niet de Ronaldinho van weleer is. Heb hem in Zürich gezien en het is en blijft een fenomeen, maar hij kan het zeker niet in zijn eentje en heeft ook niet de super motivatie. Huntelaar is een vele malen betere spits dan Borriello, die kerel bakt er echt niks van, is totaal niet het niveau van de vroegere Milan spitsen. Ook is het ook nog eens een hoogbejaard elftal dat snakt naar vernieuwing en motivatie. Als ik die duffe zwart rode shirts zie en de opa's die er in spelen, tsja, ik waan me zomaar ineens in 1992, met het toch piepkleine verschil dat er toen wereldspelers als van Basten, Gullit, Boban en Savicevic speelden en het nu een hoopje zieligheid is.

14 mei 2010 om 15:47

ik vraag me eerder af wie het in zijn hoofd gehaald heeft om huntelaar naar ac milan te halen. je hebt met borrielo al een goede spits en met inzaghi een goede back up. huntelaar had gewoon geen toegevoegde waarde in dit eftal en dat is toch duidelijk gebleken

14 mei 2010 om 15:53

Sorry hoor maar heb jij tot 2 jaar geleden ooit van Borriello gehoord? Die man is al 28 en heeft in zijn leven nooit ergens gescoord. In het seizoen hiervoor maakte hij wat goals ergens in de middenmoot, maar daarvoor heeft de man in zijn hele carrière amper goals gemaakt. Ze hebben Huntelaar aangetrokken als versterking, wat het ook daadwerkelijk is. Dat ze hem totaal verkeerd of helemaal niet gebruiken is niet zijn schuld. Huntelaar heeft veel gescoord bij Heerenveen, Ajax, en heeft het bij Real helemaal niet slecht gedaan. En kom op zeg, Inzaghi goede backup, ik moest even lachen. Nooit een goede speler geweest, scoorde aardig omdat ballen zich van hem af de goal in ketsten, is ook zeker een kwaliteit, maar hij is op 36 jarige leeftijd als invaller helemaal geen versterking, laat staan een 'goede back up'.

14 mei 2010 om 19:47

Sorry hoor maar in italie kent men Borriello al minstens zeven jaar, denk je dat ze in het buiteland tot twee of drie jaar geleden hebben gehoord van een Huntelaar? Misschien heel vaag maar daar houdt het ook mee op. Huntelaar is een topspits voor in Nederland maar voor de Engelse, Spaanse of Italiaanse competitie is hij gewoon een subtopper.

Daarnaast is het toch Leonardo die op training ziet wie beter is. Ga jij soms weten wie er beter is op training en wie de trainer meer overtuigd. Het zou dom zijn dat hij Huntelaar op de bank zet als hij beter zou zijn op training dan Borriello. Lijkt me dus niet, en Huntelaar heeft alles behalve overtuigd in Milan op misschien drie of vier wedstrijden na. Borriello heeft ook niet bepaald overtuigd maar toch iets meer dan Huntelaar. Dat Leonardo vertrekt is jammer want met het spelersmateriaal was hij toch in staat om goed voetbal te spelen.

15 mei 2010 om 00:22

Huntelaar voerde lange tijd gewoon de Europese topschutters lijsten aan. Daarom is hij ook getransfereerd naar Real Madrid. En met je onzin argumenten als 'denk je dat jij er meer verstand van hebt', hoe oud ben je? Zo ken ik er ook nog wel een paar. Denk je dat jij er meer verstand van hebt dan de Real scouts die hem voor miljoenen binnen halen. Als Borriello zo goed was hadden ze hem wel gekocht of niet? Heb je ook zijn prestaties ooit gezien? Zal me een zorg zijn dat iedereen 'm Italië kent.

Als Borriello zo goed was zou niet de hele tijd zijn verhuurd. Hij heeft nergens goals gemaakt en ook nu weer niet bij Milan. Milan zat gewoon kort in de spitsen en hebben hem als laatste remedie teruggehaald. Dat ze Huntelaar voor een prijsje konden binnenhalen, en dat ook daadwerkelijk gedaan hebben zegt genoeg over Borriello. De man is al 27 jaar en in zijn hele leven niks gepresteerd, zelfs niet in dat Italië van je waar iedereen 'm al 7 jaar kent. Als hij goed was kende ik 'm vast, en dat is hij dus niet, daarom kent niemand 'm. En wie was ook alweer de topscorer van het jeugd EK, en werd in verband gebracht met allerlei clubs? Het was iig niet Borriello..........dat geef ik je als hint.

Als het enige is wat je in een discussie kan werpen dat ze hem in Italie 7 jaar kennen, wat neit zo raar is aangezien het een Italiaanse speler is...... en een dooddoener als een beroep op de trainer, kom dan niet discussieren..... Een eigen mening zit er helemaal niet in, noch enige argumenten waarmee je mij kan overtuigen dat Borriello een betere speler is dan Huntelaar. Doe je best zeg ik, want er zijn helemaal geen argumenten, statistisch noch spelpraktisch waarmee je kan aantonen dat Huntelaar niet beter is dan Borriello........

15 mei 2010 om 00:37

Jah als je in Nederland speelt dan scoor je ook gemakkelijk dan wanneer je in Engeland, Duitsland, Spanje of Italie speelt. Dat is over het algemeen wel bekend lijkt me en nee ik heb niet meer verstand dan de scouts. Maar scouts maken een fout, daarom mocht hij ook al na één seizoen weggaan bij Real Madrid om vervolgens mij Milan op de bank te zitten. Daar komt hij ook niet aan de bak en mag hij waarschijnlijk ook al vertrekken. Hoe verklaar je dat dan? Juist jah, gewoon te licht voor de absolute top. Borriello ook hoor, maar gewoon iets minder licht dan Huntelaar.

En Borriello is voetballend beter, heeft meer balvastheid en kan meer mee voetballen dan Huntelaar. Het enige wat Huntelaar echt kan is plots opduiken voor het doel of af en toe een goal vanop afstand maken. Wanneer Borriello speelt draait het bij Milan voorin beter met combinaties, wanneer Huntelaar er is gaat dat wat minder. Als Huntelaar echt zo geweldig was dan moest hij niet vertrekken bij Real Madrid en zat hij niet op de bank bij Ac Milan.

15 mei 2010 om 01:21

Doe niet alsof je niet weet dat zijn vertrek uit Madrid niet alleen maar gebaseerd is op sportieve redenen. Hij heeft daar ook gewoon prima gespeeld, met de beperkte speeltijd die hij had heeft hij ook zijn goaltjes meegepakt. Met zijn beperkte speeltijd in Milan, en zijn totaal verkeerde positie heeft hij ook zijn goaltjes meegepakt, en doet hij het statistisch ook beter dan Borriello. Zelfs als rechtsbuiten dus.

Scoren zal in Italie vast moeilijker zijn dan in Nederland, maar niet zo moeilijk als de statistieken van Borriello het doen willen laten lijken, want dat is gewoonweg lachwekkend.

# 2000/01 Triestina 9 wedstrijden 1 goal Serie B
# 2000/01 Treviso FBC 0 wedstrijden 0 goals Serie B
# 2001/02 Treviso FBC 27 wedstrijden 10 goals Serie B
# 2002/03 Empoli FC 12 wedstrijden 1 goal Serie A
# 2002/03 AC Milan 3 wedstrijden 0 goals Serie A
# 2003/04 AC Milan 4 wedstrijden 0 goals Serie A
# 2004/05 Reggina 29 wedstrijden 2 goals Serie A
# 2005/06 Sampdoria 11 wedstrijden 1 goal Serie A
# 2005/06 Treviso FBC 19 wedstrijden 5 goals Serie A
# 2006/07 AC Milan 9 wedstrijden 1 goal Serie A
# 2007/08 Genoa 35 wedstrijden 19 goals Serie A

zomaar even een greep van Wikipedia..... En het zal allemaal wel dat hij voetballend en in de combinatie beter is, maar dit is gewoon om te huilen....
Net als overigens dit jaar weer. Je beseft dat je Huntelaar afrekent op een jaar waarin hij weg moest bij Real, waardoor hij duidelijk teleurgesteld was, en in zijn eerst jaar in Italie meteen aan de bak moet, wennen en alles. Maar reken ook Borriello even af op zijn hele carriere als je zo vriendelijk wil zijn want deze jongen mag de sokken van Huntelaar niet eens wassen.

15 mei 2010 om 10:34

Lees mijn tekst maar eens even hoor, ik schrijf duidelijk dat Borriello ook geen topper is, eveneens als Huntelaar. Het verschil zit erin dat Borriello er vaker staat en belangrijker is voor het team dat Huntelaar. Anders zit Huntelaar niet op de bank en dat heeft niets met aanpassen te maken. Als hij echt zo goed was als jij denkt dan liet een trainer hem spelen om zich 'aan te passen'. Flauw excuus dat aanpassen, hij is gewoon geen topspits, Borriello ook niet. Het enige verschil tussen deze twee is dat het met Borriello binnen de lijnen bij Ac Milan beter draait dan wanneer Huntelaar speelt.

En ja die statistieken zijn niet goed nee, maar heb ik soms gezegd dat hij de pannen van het dak speelde? Ik heb gezegd dat men Borriello in Italie ook al zeven jaar kent, ik heb niet gezegd dat dat is door zijn vele doelpunten.

Een nieuwe coach voor deze groep is misschien 1 ding wat moet gaan gebeuren, maar aan de andere kant moeten ze ook eens de bezem door de selectie gaan halen! Sommige spelers ( Kakha Kaladze, Harmony Ikande, Dida, Giuseppe Favalli, Manuel Angelilli ) kunnen het niveau gewoon niet aan of zijn gewoon weg niet geschikt.

Ik hoop voor Huntelaar dat de trainerswissel positief nieuws met zich mee brengt dat hij vaker kan spelen en meer in zijn spel kan spelen! Want ik weet wel zeker dat Kjh bij Milan kan slagen mits hij Ronaldinho bijv. meer in ze rug krijgt.

jammer, dat hj het team niet heeft gebracht wat zou moeten. Maar wat wil je, verjonging was al langernodig, daarnaast hebben ze ook met behoorlijk wat blessureleed te maken gehad. O.a Pato en Nesta. Leonardo, sympathieke man, maar misschien kwam dit trainersavontuur wel te vroeg.
Frank Rijkaard, ja heel graag.

Kom er maar in Frank !

Lijkt mij toch de meest voor de hand liggende keus. Geloof dat hij het in Turkije wel gehad heeft en Milan moet weer eens aan voetbal toekomen. Geloof niet dat dat in 1 jaar meteen tot het gewenste resultaat leidt, maar binnen 2 jaar moet Rijkaard dit team toch weer echt om de titel kunnen laten spelen. Een paar van die oude knakkers eruit, Dida Ambrosini Gattuso Nesta Oddo etc., dat zou ook kunnen helpen.

14 mei 2010 om 16:17

Nesta ? nog steeds een meer dan puike verdediger hoor de rest mag idd weg of vervangen worden op het veld !

Als je kans op kans aan je voorbij laat gaan om de koppositie over te nemen (of op zijn minst in de buurt te blijven), dan ben je als trainer niet geschikt. Daarbij was het tot kerst rampzalig.

Milan was te naief door hem aan te stellen. Het probleem was niet zozeer zijn gebrek aan ervaring, hij had zelf niet zo veel met Acmilan zoals bijv, een Guardiola.
Als je dan ook nog 's Huntelaar als rechter aanvaller neerzet.. dan ben ik het kwijt.

Het was wel een risico om Leonardo aan te stellen als hoofdtrainer. Hij had nog geen echte ervaring. Milan moet hopen dat er een topcoach komt met veel ervaring. Die kan ze miss wel weer eens een titel bezorgen. Maar dan moet er wel vernieuwd worden. Een niewe keeper, twee verdedigers erbij en twee middenvelders. Het is tijd dat er een nieuwe generatie komt in Milaan. Spelers als Inzaghi, Nesta, Maldini, Dida zijn eigenlijk te oud om mee te kunnen doen om de titel. Er moet een beter balans komen.

Ik ben nou benieuwd of Van Basten komt. Het is natuurlijk een risico, net zoals ze met Leonardo namen, maar misschien toch wat minder aangezien Van Basten toch wel een beetje ervaring heeft. Ik denk echter dat ze in Italië een erg hoge pet op hebben van Van Basten, hij was toch de coach die hun land een pak slaag gaf met de 3-0. Verder was het natuurlijk een wereldspeler en ik zie hem daar best coach worden en ik zou Van Basten die kans ook nog wel willen gunnen.

Als je het bekijkt vanuit de standpunt van Kjh: "ik hoop en wil Van Basten"
Dan kan hij lekker volgend seizoen laten zien hoe hij echt goed kan voetballen.

Ik zie Michel Preud'homme nog wel eens naar Milan gaan aangezien die Luciano D'onofrio zeer goede contacten heeft met Berlusconi en Predu'homme gewoon zeer goede resultaten neerzet met Gent. Maar ik vrees dat een onervaren trainer niet echt iets is waar ze in Milaan op aan het wachten zijn.

Haha, gaan ze Rijkaard zeker proberen, nou probeer dat maar niet want hij blijft ook volgend seizoen bij ons wat gezegd is doro hemv oro de 90e keer.

Dag Leonardo.
Welkom Van Basten?

De geruchten gaan dat Michel Preud'homme een kans maakt.
Met alle respect maar wat hebben Koeman en Van Basten eigenlijk al gepresteerd als clubtrainer...ze dragen gewoon de naam mee als groot voetballer.
Preud'homme is een top coach...en de contacten met d'onofrio zijn er ( goeie vriend aan huis, directeur van standard en manager van O.A zidane en fellaini)
Ik gun het hem...als hij een nederlander was, zat hij allang bij een topclub

Dit komt natuurlijk niet totaal als een verrassing. De laatste periode werd er wel al vaker gezegd dat hij weg zou gaan. En in de topcompetities, waar Italië natuurlijk één van is, moeten de topclubs elk jaar kampioen worden. Helaas kan er maar één team kampioen worden en hebben de andere teams dus "gefaald" in de ogen van velen. Als AC Milan of Internationale bijvoorbeeld 2 jaar op rij geen prijs pakt wordt het voor de coach lastig om te blijven, ook al zou het misschien goed zijn voor de vastigheid en op den duur wint Milan wel weer prijzen.

Over de opvolger; volgens mij heeft Van Basten al aangegeven dat hij zich vereerd zou voelen om als coach van AC Milan aan de slag te gaan, maar hij geeft ook aan nog niet klaar te zijn voor die functie. En dat siert hem dan ook wel weer vind ik. Laat hem eerst maar eens bij "kleinere" clubs ervaring opdoen, maarja met zo'n naam wordt je al gauw genoemd.

logisch hij heeft het eigenlijk gewoon slecht gedaan en hij is er op naam neergezet dus als ac milan zo dom is om marco van basten okm op naam neer te zetten kun je weer zo'n seizoen verwachten.

Hoe kon Milan trouwens zo dom zijn om zo'n onervaren coach voor zo'n ervaren groep te zetten? Naar mijn inziens kun je het beste een ervaren coach voor een groep zetten met jonge, fysiek sterke/snelle, hongerige spelers. Milan deed het precies andersom....

Grazie Leo.
Beter gepresteerd dan Ancelotti met een uitgebluste ploeg minus het vertrek van Kaká en Maldini. Een aantal goede zaken heeft hij voor gezorgd.

- Gattuso, Zambrotta, Kaladze, Oddo naar de bank verwezen.
- Abate en Antonini door laten breken.
- Ronaldinho, Nesta & Seedorf weer doen opleven
- Hij heeft ook nadrukkelijk de jeugd en het eerste team wat meer met elkaar geïntegreerd.

Meer zat er niet in met deze groep, het is jammer dat we een aantal cruciale blessures hadden in de tweede seizoenshelft met Nesta en Pato waardoor we toch moesten afhaken in de titelrace.

Ik wens Leo alle geluk in Brazilie, jammer dat we een geweldig mens en clubman verliezen. Bedankt voor Kaka, Pato en Silva!

Zonde dat we afscheid moeten nemen

Ik zag het al aankomen dat het niet goed zal gaan met leonardo. Al van het begin. Om zoon elftal te trainen is het inderdaad heel moelijk. Trouwens het elftal is al wat oud. Volgens mijn moet er niewe jonge spelers komen. Ik bedoel ze moeten gewoon helemaal op nul beginnen. Dus dat wil zeggen een trainer bijvoorbeeld als laurent blanc. Die van girondins burdeos. Een trainer met ervaring. Met girondins heeft hij goed werk gedaan. Hij weet verdoms veel van voetbal. Van basten is volgens mijn niet de trainer bepaald voor ac milan

Hij heeft het zeker niet slecht gedaan, door de speelwijze door Leonardo heb ik als liefhebber echt zitten genieten van Milan. En hij heeft inderdaad diverse spelers doen opleven, dus hij kan wel wat. Tegen United moest het echter veel beter, toen was hij niet geweldig maar oke. Van Basten hoofdtrainer maken, met Galli als assistent en Maldini, Gullit en Leonardo als hulptrainers. Gruwelijk mooie, complementaire Acmilanese staf.

Ze geven nu leonardo de schuld maar met dit team kan je toch niet de tittel winnen en de CL
deze spelers zijn al wat oud geworden word tijd voor een nieuwe ploeg leonardo heeft het nog schitterend gedaan met dit team ze speelden wat aanvallender wat ancelotti niet deet ze hebben zelf kaka verkocht en speelden beter nu een paar aankopen doen en dan praten we terug als ze galli nemen of maldini of tasotti is het zelfde als leonardo besparen op de trainer en als dat niet goed gaat eruit en geen ervaring zo gegezegd maar ze zouden beter wat spelers aan trekken maar ze hebben weer schulden zegt berlusconi wat een onzin nu hebben ze weer schulden voor pato te verkopen dat ze eens milan verkopen want zo zal milan niks meer doen moet ik spijtig genoeg zeggen als milan fan
haal wie je wilt als trainer ze kunnen er niks aan doen aantal spelers zouden moeten vertrekken waarom denk je dat van basten niet wilt komen omdat hij met dit team de tittel moet pakken ik ben blij dan milan de CL heeft gehaald heeft want met team kan je niks meer doen in europa vorrig seizoen heeft ancelotti ook niks gedaan word tijd dat er wat veranderingen komen zou leonardo zeker houden maar met dit team helaas zal milan nog iets winnen dit is de ploeg van 2003 2005 2007 hebben ze de finale gespeeld en 2 van gewonnen maar na zo veel jaar moet je wel wat veranderen

Zat er natuurlijk dik in, als Berlusconi je niet mag, dan kan je het wel schudden. Zo ging het dus ook bij Leonardo. Maar ik vind dat Leonardo het niet eens heel slecht heeft gedaan. Als je kijkt naar de middelen die hij had, dan zullen maar weinig het beter doen. Gun deze man het bondscoachschap van Brazilië wel. Ben benieuwd wie het volgende slachtoffer wordt van Berlusconi.

14 mei 2010 om 18:16

Waar in de tekst staat Berlusconi vermeldt? Volgens mij is dit gewoon een fabeltje..

14 mei 2010 om 23:50

Och de dictator heeft een beste vinger in de pap bij Milan, het verhaal zal nooit bevestigd worden, maar er zal ook nooit in de media bevestigd worden dat Berlusconi banden met de maffia heeft, dat de mogelijkheid er echter is valt niet te ontkennen lijkt me.

hoop op van basten
en dat die dan 3 prijzen pakt en dat alle haters stil zijn

leonardo gelooft heilig in Ronaldhino maar zijn tijd is voorbij.

Ac milan heeft zelf slecht beleid gevoerd door Kaka te verkopen en geen enkel versterking te halen.
Een elftal die al verouderd is kanje niet aanvullen met trage spelers(huntelaar, Ronaldhino).
Om terug te komen moeten ze Rijkaard halen en het elftal compleet vernieuwen.

Meschien iets voor Fatih Terim, Hij was vroeger ook actief in Italie.

Het is beter ook dat deze man weg is bij Milan. Zette de poppen totaal niet op de juiste positie.

Ik hoop heel erg op Rijkaard, maar we zullen wel zien. In ieder geval een trainier die zal inzien dat Huntelaar veruit de beste man is voor de spitspositie.

Ik heb hier een opstelling gemaakt en met deze opstelling zie ik Milan aardig meedoen om de titel. Echt winnen zullen ze wss niet, want Inter is op dit moment gewoon veel en veel te sterk.

En dit team zal nog bij elkaar gebracht kunnen worden voor nog geen 50 miljoen, een schijntje voor Berlusconi.

En als je dan nog een Alex erbij haalt voor een evt. concurrentie achterin. En ook nog even een sterke flankspeler (bv doetzak ofzo) En je hebt dan namen als Borrielo,seedorf en Gattuso op de bank.

Dan heb je echt wel de beste gedadigde voor de 2e plek. En een gevaarlijke outsider voor de Cl-titel.

Stekelenburg
vd Wiel
Nesta
Alex
Kolarov
vd Vaart
Flamini
Pirlo
Pato
Huntelaar
Ronaldinho
14 mei 2010 om 19:21

Leonardo zette de poppen juist wel op de goede plek en de spelers presteerde onder hem meer dan gunstig. In het begin liep het niet goed omdat hij een inloop periode nodig had, daarna speelde Milan toch enkele maanden erg goed voetbal hoor.

Huntelaar de beste spits? Nee, helaas is hij dat niet. Huntelaar is een subtopper op het gebied van spits te zijn. Iedere Nederlander vind hem een topspits maar buiten Nederland denkt heel de wereld daar toch anders over. Huntelaar werd door Milan gekocht omdat ze echt nog een spits nodig hadden en naast Luis Fabiano grepen, anders was hij daar nooit terecht gekomen.

Dat Leonardo ontslagen wordt zullen veel Italianen en Milanista erg vinden. Gewoon puur omdat hij het team goed liet voetballen ondanks alles. Mocht Milan een 7 matchen voor het einde van de competitie niet in cruciale duels hun toppers zoals Nesta, Ronaldinho, Pirlo en andere missen dan hadden ze nu toch minstens 7 punten meer gehad en dan had hij misschien nog meegedaan voor de titel.

Je bent gewoon blij dat Leonardo weg is omdat hij Huntelaar weinig opstelde en dat was tot groot ongenoegen van jouw. Maar achteraf bleek dat wel altijd de goede keus want Huntelaar heeft in totaal misschien drie of vier redelijke wedstrijden gespeeld. Als er een andere coach komt denk ik dat die vooral een nieuwe spits zal halen en dat ofwel Huntelaar of Borriello mag vertrekken bij Milan.

De nieuwe coach zal zowiezo iemand worden die al ervaring heeft in clubverband. Als je een nieuwe coach aanstelt moet je ook geld vrij maken voor transfers. Maar of Berlusconi echt veel geld wil uitgeven betwijfel ik, maar het zal hoe dan ook moeten gebeuren. Maar met die vijftig miljoen euro zullen ze nooit de opstelling halen wat jij wilt.

Vd Wiel min 10 mil, Kolarov min 15 mil en min 8 mil, Vd Vaart min 15 mil en Stekelenburg ook min 10. Dat is al 58 miljoen euro en dan heb ik het over minimum bedragen. Ze moeten zich echt versterken waar het nodig is. Op de rechtsback hebben ze spelers zoals Abate en Zambrotta, de echte must is centraal achterin en op de linksback. Als je dan toch een middenvelder aanstipt denk ik dat dat Aogo wordt van Hamburg en als spits misschien Luis Fabiano alsnog.

14 mei 2010 om 23:52

@epl-prof

Leuk idee die opstelling, trek jij de portemonnee even open voor Milan?

Ik hoop dat milan Frank Rijkaard Vraag Om te Komen
als er een coach is die Milan Zou kunnen helpen
is hij het wel hij kan goed Met spelers van zo een
calliber omgaan Seedorf Geen probleem Ronaldinhio ook niet
kijk maar bij barca ..

met een paar nieuwe aankopen En al die Zogenaamd Oudere spelers
zoals seedorf pirlo nesta ronaldinhio Ectra ectra hebben ze dan een Top team

Denk dat Rijkaard een Betere optie Is dan
Van basten

die nu al Laat merken dat hij de taak Niet aan durft

Jammer, Leonardo is een goede vent. Hij is ook een goede trainer, maar liep gewoon niet met Berlusconi. Ik moet zeggen dat ik ook niet zo;n sympathie heb voor Berlusconi, maar ja...

Tja, hij kwam altijd te nerveus over.. Liet gelukkig wel Abate debuteren en voor de rest was het jammer dat Pato zoveel gebleseerd was, waardoor de aanvoer van rechts erg gestagneerd werd, en alles eigenlijk via Ronaldinho via links moest komen.

Antonini, die komt gewoon niveau te kort voor wat milan na wil streven. Ik had graag die Cissoko daar gezien, maar helaas kwam die niet. Borriello vind ik een aardige spits, maar meer dan een halve omhaal en veel balbezit houden kan hij niet.

Ook ik hoop op Rijkaard, (deels omdat hij nederlander is), daarnaast heeft zich bewezen bij barca, en kon volgens mij wel goed overweg met Dinho, en is Rijkaard bekend in Milaan.

Koop iig een Milan waardige keeper, want Dida en Abbiati zijn degelijke 2e keuzes, maar geen topkeepers ala Julio Cesar/reina/valdez...

Ander misschien Blanc en komt Gourcuff terug (wel kapitaalvernietiging maar ik was wel fan van deze jongeman).

Laat meneer Leonardo maar weer terug gaan naar de positie hoofd-scouting, en talentjes in Brazilie opzoeken. (weet niet of kaka,pato,silva zijn werk waren, maar op naar het volgende 'talent`.

Inter heeft gewoon een top team punt. Vooral de defensie van Inter houdt zoveel meer tegen dan die van Milan. Milan mist gewoon een beest, type alex/macion. Zo iemand zie ik graag nog komen!

Forza Milan!

Nieuwe Keepe
Abate
Nesta
Silva
Aankoop
Flamini
Pirlo
Seedorf
Dinho
Pato
Huntelaar

Ciao Leo: hij heeft het niet slecht gedaan, want her en der blessures stuurden de campagne in de war.
Bovendien was er ook gewoon te weinig talent aanwezig in de groep om echt mee te doen voor de prijzen: er moet achteraan gewoon nog wat versterking komen en in doel ook.

Als opvolger lijkt het Galli, Tassotti of Van Basten te worden, maar Galliani zegt dat er nog tijd genoeg wat ook wel klopt natuurlijk. Eventueel lijkt Allegri ook wel een kandidaat: ze mogen hem wel een kans geven me dunkt.

Jammer Leonardo. Dit seizoen heeft die naar mij mening prima gedaan in zijn 1-ste jaar.
Maar jammer genoeg had hij veel blesurres en kon veel spelers niet goed presenteren.
Maarja, Wie gaat de opvolger worden dan? Mischien Marco van Basten?

Wie weet.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren