Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Aston Villa en Manchester City hebben Manolev op het oog'

Laatste update:

Stanislav Manolev staat in de belangstelling van Aston Villa en Manchester City uit Engeland en het Duitse FC Köln, zo schrijft De Telegraaf. De Bulgaarse rechtsback heeft in Eindhoven nog een tweejarig contract en PSV heeft daarnaast nog een tweejarige optie op de international.

/

Manolev kwam afgelopen zomer over van Litex Lovech en heeft zich moeiteloos aangepast aan de Eredivisie. Trainer Fred Rutten deed tot dusver dit seizoen 29 maal beroep op de 24-jarige Bulgaar, die eerder deze voetbaljaargang ook zeven duels in de Europa League speelde.

Bij Bulgarije was Manolev de laatste interlands een vaste waarde. De teller staat inmiddels op negen wedstrijden voor de nationale trots. Bulgarije wist zich niet te plaatsen voor het WK in Zuid-Afrika.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Manolev is een goeie speler alleen als die geen knullige foutjes maakt door frustratie etc kan die aston villa of man c wel aan

27 april 2010 om 08:14

ja, het is een redelijke speler, maar fouten zoals die penalty tegen hsv moeten er echt uit, dat kost ze de volgende ronde is gebleken.

Hahahahahahaha, ik ben benieuwd of Van Der Gijp dit leest.

27 april 2010 om 07:27

van der gijp heeft hier vast geen problemen mee! haha

Die Rene van der Gijp ligt nu he-le-maal dubbel. Ik ben het toch met van Der gijp eens dat het gewoon een blind paard is. Loopt als een gek naar voren en weet niet eens wat die gaat doen. Ook voorzetten zijn dramatisch. Verdedigend is die wel sterk. Maar als je dan toch een rechtsback wilt of zoekt ga dan gelijk voor V.d Wiel.

Ben benieuwd wat van der Gijp hiervan vindt.

On: Ik vind het een heel matige spelers maakt in elke wedstrijd wel een blunder. HIj kan alleen de subtop aan.

Hij kan leuk aanvallen, maar is verdedigend soms erg slordig...

Het probleem met Manolev is is dat zijn eerste balcontact (aanname) slecht is.. wanneer hij een bal aanneemt schiet hij of de lucht in of hij valt veelste ver van zijn voet af...

Verder vind ik het geen slechte speler maar hij moet nog meer leren bij PSV en over 2 jaar misschien de stap naar een andere competie nemen

ik vind het eigenlijk een matige rechtsback dan kunnen ze net zo goed voor van der wiel of stam gaan.

Als opkomende back kan hij zeker wat brengen in een elftal, maar vaak vergeet hij daarbij dat hij van oorsprong rechtsback is en laat hij teveel ruimte achter zich liggen. Bij PSV is dit nog mogelijk, omdat ze vaak de aanvallende ploeg zijn, maar bij een club als Aston Villa of Manchester City zullen er ook ploegen zijn die die ruimtes zullen benutten en gevaar kunnen creëren als Manolev zo aanvallend speelt (denk aan de top vier ploegen en ploegen als Tottenham, Everton en Fulham). Ik vind van der Wiel bijvoorbeeld slimmer in het kiezen van de momenten waarop hij meegaat naar voren. Daarnaast is van der Wiel ook nog eens jonger.

Ontopic = Hij met zn snelheid kan dit zeker aan. Hij moet er dan niet zo knullig uitzien en doen.
En jammer dat dan Bulgarije niet op het wk is ( bijna niet mogelijk) Anders kon die weer misschien uitblinken in het natinaal elftal en dan duurder worden . Maar voor hoeveel heeft PSV hem gehaald ? Vind 5 miljoen wel goede prijs gezien welke clubs hem willen.
Offtopic= Krijg je gewoon punten als je 50 reacties achter elkaar hebt gepost ?
of de eerste 50 ?

Er word door VD Gijp altijd wat lacherig over gedaan en worden net zijn knullige momenten getoond maar het is gewoon een prima rechtsback. Heb hem dit seizoen op die positie verdedigend heel weinig fouten zien maken en iedere linksbuiten heeft het ook lastig tegen hem want Manolev komt vaak op en dan moet die speler er weer achter aan en zo word die dus ook uit zijn spel gehaald. Zijn voorzetten moet hij nog op trainen want daar kan hij veel meer rendement uit halen maar ben zeker tevreden over hem. Een verademing tov Kromkamp.

Het lijkt vaak op een grap maar Van der Gijp heeft heel erg gelijk met wat hij allemaal over Manolev heeft gezegd. Hij voetbalt toch vaak als een kip zonder kop. Manolev speelt op een manier die me aan een liedje van Herman van Veen doet denken.
Opzij, opzij, opzij, maak plaats, maak plaats, maak plaats, wij hebben ongelofelijke haast enz.

27 april 2010 om 08:07

het zou mooi zijn als ze een keer zo'n actie van hem laten zien met dat liedje er onder ;p

on: man city zal hem echt niet halen, zij gaan alleen voor spelers met naam.

27 april 2010 om 10:34

daarom zullen dergelijke clubs wel interesse hebben, ze zien graag waardeloze spelers in hun selectie. Vd Gijp wil graag iets leuks zeggen en heeft er nu een keer flink naast gezeten. Ipv echter zijn ongelijk toe te geven probeert hij nu maar wat zwakke momenten van hem naar voren te halen om maar vooral niet te laten zien dat hij het ook een keer mis heeft. Denk dat managers van premier league clubs en fred rutten beter zicht op talent hebben dan iemand die wat domme praat mag doen op televisie voor een paar euro's

Hahha het eerste waar ik aan dacht was Van der Gijp.
Ik vind dat Manolev op beslissende momenten van die knullige fouten maakt waar een doelpunt uit komt. Verdedigen kan hij niet hij is snel en kan een goede voorzet geven. Meer ook niet en minder ook niet.

Manolev is een uitstekende voetballer. Zijn probleem is dat hij zijn acties iets te ver doorvoert waardoor hij zichzelf voorbij loopt. Dat wordt dan vaak breedt op tv uitgemeten door Van der Gijp die zich daar slap om lacht en soms is dat wel begrijpelijk. Daarentegen is het natuurlijk ook zo dat Manolev een echte versterking is gebleken voor Psv. Op enkele knullige aanvallende foutjes na kan ik me verdedigend gezien weinig foutjes herrinneren. Het doelpunt van Emanuelson (de 2-0) kun je enigzins op zijn conto schrijven aangezien hij als een wilde op Pantelic afstormde en Emanuelson vrijliet. Voor de rest doet hij het prima op die rechterflank en met zijn snelheid heeft hij ook elke wedstrijd enkele goede intercepties. Ook heeft hij inmiddels zes assists en twee goals achter zijn naam staan wat netjes is voor een rechtsback. Ik hoop dat hij niet ingaat op de avances van deze clubs en nog even bij Psv blijft alwaar hij nog veel kan leren.

Manchester City? Hebben die sjeiks een zonnesteek opgelopen in abu dhabi ofzo. Deze man loopt echt als een op hol geslagen paard over het veld, lijkt me niet echt het niveau waar ze naar toe willen streven.

Het is 1 van de beste rechtsbacks van Nederland. Als je kijkt hoeveel goals en assists hij heeft gemaakt dan is mogelijk alleen van der Wiel beter. Deze jongen heeft toch enkele zeer verbaasd, waaronder mij. Hij moet nog mooi een jaartje blijven, nog meer betekenis krijgen en dan kan hij voor een goede prijs verkocht worden.

27 april 2010 om 08:09

Het lijkt mij dat je een rechtsback niet moet gaan beoordelen op zijn goals en/of asists.

27 april 2010 om 08:14

Ook verdedigend doet hij het gewoon goed. Natuurlijk wel 1 of 2 cruciale fouten gemaakt maar dat was het ook dan. Gewoon een goede prestatie voor zijn 1e jaar hier. Al helemaal om te bedenken dat hij in Bulgarije ook vaak op het middenveld of als rechtsbuiten speelde. Nee, je moet niet iedereen zomaar napraten.

27 april 2010 om 08:23

Nee, jij moet niet zo op je teentjes getrapt zijn als het om een psv speler gaat. Ik zeg nergens dat hij het verdedigend niet goed doet, Benan28 zegt ''als je kijkt hoeveel goals en assist hij heeft gemaakt'', daar reageer ik op.

VD Gijp zal er wel grapjes over gaan maken maar Manolev is geen verkeerde back alleen aanvallend komt hij tekort qua actie/voorzet. Hij probeert het wel en dat blijft hij doen dus dat siert hem wel. Deze jongen is zeker goed genoeg voor PSV maar of hij het niveau in Engeland aan kan weet ik niet.
Hopelijk blijft hij nog een jaartje.

Als PSV hem kan verkopen, dan gelijk doen zeg ik. Ik vind hem tekort komen voor het niveau, En dat hij international is van Bulgarije kan ik ook niet begrijpen, dat zegt misschien meer over het Bulgaarse niveau. Ik denk eigenlijk dat dit meer een roddelpraat van de telegraaf is, dan dat je dit serieus moet nemen. mocht het wel zo zijn, dan zou ik als psv proberen Bruno Silva van Ajax te halen. Die is nu verhuurt aan een braziliaanse club, maar is een prima rechtsback, die ook veel opkomt, alleen dan wat slimmer is dan manolev.

Strik erom en weg ermee. Deze speler is de Bulgaarse versie van Rommedahl. Als een blind op hol geslagen paard naar voren rennen, en dan in 99 van de 100 keer een beroerde voorzet geven.

Ik ben er van overtuigd dat er betere spelers zijn, die ook betaalbaar zijn, dan een Manolev

Het lijkt me dat de technische staf en scouts van clubs als Man City en Aston Villa toch net iets meer verstand van voetbal hebben dan alle mensen die hier op vz VD Gijp na zitten te praten.

Tja deze speler gaat dat niveau echt niet halen daar, vind het een speler die nog te veel domme fouten maakt, maar goed misschien dat hij er daar van kan leren. Al denk ik gewoon dat hij blijft bij Psv.

Ik vind Manolev wel een goede back en ik snap die kritiek van VD Gijp dan ook niet, tenminste niet altijd. Tuurlijk loopt hij wel eens blind naar voren, maar als ik bijv. zo'n voorzet zie op Koevermans tijdens Psv-twente, daar druipt toch de klasse vanaf.

27 april 2010 om 09:46

De Kritiek van Rene van der Gijp word bij elke keer minder grappig.
Elke keer als hij wat zegt slaat het nergens op.
Hij haalt constant de slechtste moment van de wedstrijd er uit.
Die heeft van der Wiel ook wel alleen bij hem doet hij het niet.

Manolev prima linksback, alleen hij had wel moeten wennen op het begin bij Psv.
Als City rond de 6 a 8 miljoen bied voor Manolev direct weg doen.

27 april 2010 om 18:09

ijk hoor het al dat jij geen verstand van voetbal hebt. manolev is rechtsback en manolev is geen bruikbare rechtsback voor psv als de tegenstander met en 4-4-2 speelt anders komt hij gewoon te kort. en dat steeds opkomen hang me ook de keel uit. hij komt op op de verkeerde momenten. kijk naar van der wiel die komt op op de goeie momenten en waneer hij wat kan berijken met de bal.

Hij is echt een hele slechte verdediger/voetballer. Het enige wat hij doet is met de bal aan de voet rennen als een of ander op hol geslagen paard ( daar is hij wel goed in overigens), maar in plaats van dat hij een pass geeft en dan zelf vrij loopt, gaat hij Altijd de bal brengen. Daarnaast is het verdedigend een drama.

Dus als een idioot rijke club komt met een nergens op gebaseerd bod, strik erom en wegwezen.

27 april 2010 om 09:05

Wie praat je nu na? vd Gijp?
Als je af en toe PSV kijkt dan kan je zien dat Manolev gewoon een prima back is... en die scouts van Man.c en Aston Villa hebben er ook meer kijk op dan jou denk ik!
Manolev is snel, verdedigend sterk en komt veel op. Hij is wel soms nog slordig en zwak in de aanval maar zeker voor de NL competitie is het een goede speler!
Ik zou alleen niet naar Man. City gaan, als je daar 2x slecht speelt sta je er weer naast en komt er een nieuwe...

27 april 2010 om 09:13

Uh nee die praat ik niet na, had deze reactie van iemand echter al verwacht. Het is gewoon mijn mening, ik vind het helemaal niks die vent. Kan waarschijnlijk erg goed hardlopen en is conditioneel een beest. Maar ik vind het tactisch echt slecht. En verdedigend volgt de ene blunder de ander op, daarin kan je me geen ongelijk geven. Het klopt dat hij veel op komt, maar met de bal aan de voet. Waardoor alles zo voorspelbaar wordt en je het spel gigantisch vertraagd. Ik kijk alle wedstrijden en vind hem echt een zwakke schakel bij Psv. Ik vind sowieso de hele verdediging van PSV slecht. Salcido, maza. Allemaal middenmoters.

Het eerste waar ik aan dacht was René van der Gijp. Wie niet?

Manolev is een uitstekende voetballer daar niet van maar ik denk dan Man.city te hoog gegrepen is voor hem.
Omdat hun toch steeds zullen gaan kopen en kopen.
Bij Aston Villa maakt hij dan wel meer kans denk ik.
Als PSV deze kans krijgt dan zou ik het pakken.

Als City of Aston zich meld direct verkopen, geloof me je kan er echt voor dat geld wel een betere halen.

Merendeel van de reactoren hier zijn napraters van v.d. Gijp . Natuurlijk moet Manolev nog veel leren. ik hoop niet dat hij vertrekt , mentaal is hij sterk,in elk geval een betere instelling dan v.d. Gijp in zijn voetbaljaren. v.d. Gijp zijn geeste, hetze tegen Manolev vind ik niet kunnen, goedkoop en gemakkelijk amusement ten koste van een ander. Wanneer Manolev vertrekt gaat v.d. Gijp hem zeker achterna om vanuit het buitenland verder op hem te kunnen parasiteren.

manolev is verdedigent even zwak of beter dan v.d. Wiel
alle ajax supporters denke weer arrogant dat hun v.d. wieltje de beste back op de wereld is
maar dat is hij niet
aanvallend goed maar verdedigent is manolev minstens even goed
en aanvallend doet hij niet veel onder voor v.d. Wiel

27 april 2010 om 10:16

Klopt Ronnie Stam is veel beter dan v.d Wiel en heeft zelfs internationaal met Fctwente meer minuten gemaakt tegen grotere tegenstanders!

27 april 2010 om 10:47

Oké jullie kunnen bij mij ver gaan, maar Manolev even goed als v/d Wiel? Als Manolev Piet Jansma zou heten, zou hij nog steeds nooit van zijn leven in Oranje terecht komen. En hoe kom je erbij dat Ronnie Stam meer minuten gemaakt heeft (toon cijfers) en al zou dat zo zijn hij is ook wel een jaar of drie ouder. Dus dat zegt me sowieso weinig.

Nu Psv geen CL speelt ben ik bang dat iedere speler die een bod krijgt uit zich zelf wil vertrekken. Affelay , manolev, Salcido, gaan weg. Reis en Lazovic zijn al weg. Er blijft weinig over en met Hudgetsson word je ook geen kampioen.

Uitstekende back, veel techniek en snelheid. Af en toe wat gebrek aan overzicht maar ik ben erg blij met hem! Hier blijven dus!

Strik erom en op de boot.

Het tekent het niveau van VZ dat 90 procent van de mensen hier zijn mening over Manolev compleet laat beinvloeden door de Rene van de Gijp. Typisch weer.

Manolev is gewoon een prima back. Deze jongen heeft er nu pas zijn eerste seizoen in de Nederlandse competitie opzitten en ik zie genoeg aanknopingspunten voor deze man om uit te groeien tot een uitstekende back.

27 april 2010 om 11:55

Helemaal mee eens de meeste bekijken alleen de slechte momenten.
En de goede momenten worden over hoofd gezien.

gelijk verkopen zou ik zeggen, nu ken je er aardig wat voor vangen aangezien engelse clubs intresse hebben.... wat een prutser is dit zeg

Manolev is absoluut geen prutser geweldige opkomend een beetje zabaleta achtig je kan hem overal op rechts neerzetten. misschien een goeie rechts mid aangezien verdedigen niet zijn beste positie is.

Hahaha Ronnie Stam beter dan Vd Wiel??? Wist niet dat de fabeltjeskrant echt bestond....

Weet niet welke PSV rechtsback nu op oog heeft.
Was er niet een talentvolle rechtsback bij Jong Psv.
Vond hem echt goed spelen had keer een wedstrijd gezien.

Hahaha die van der Gijp, te grappig dit xd. Kan niet wachten op vrijdag xdd

als dit waar is dan heeft barca anita op het oog alles de opvolger van abidal

Als Manolev nog bij PSV blijft lijkt het me een verstandige keus, want ik denk dat het niet makkelijk te zoeken is naar zo een rechtsbacks zo als Manolev, het is een geweldige talent die Manolev, hoop dat hij nog wat jaartjes door kan gaan bij Psv, en daarna misschien nog verder kijken naar een mooie club.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren