Winnend Bursaspor lost Galatasaray af als koploper van Süper Lig

Zondag, 14 maart 2010 om 15:58

Bursaspor eindigde vorig seizoen nog op de zesde plek met een ruime achterstand op kampioen Besiktas, maar dit voetbaljaar is alles anders. De ploeg van Ertegrul Saglam doet verrassend lang mee in de top van de ranglijst en mag zich na zondagmiddag zelfs koploper noemen. Dankzij een 2-0 zege op Manisaspor werd Galatasaray gepasseerd.

Dimitar Ivankov en Omer Erdogan verzorgden zondagmiddag de doelpunten voor Bursaspor. Eerstgenoemde opende vlak voor rust de score, door een strafschop te benutten die was gegeven na een overtreding op Ali Tandoogan. Tien minuten voor het eindsignaal kwam de thuisploeg vervolgens in veilige haven aan, toen Erdogan de 2-0 binnenkopte.

Manisaspor ging nog wel op zoek naar de aansluitingstreffer, maar het geloof in een goed resultaat leek niet echt aanwezig te zijn. Bursaspor hield zodoende stand en komt op de eerste plek van de ranglijst terecht, met twee punten meer dan Galatasaray. De ploeg van Frank Rijkaard komt later op de zondag echter nog in actie tegen Ankaragücü.

Wed gratis €50 via Unibet met hoogste noteringen

14 maart 2010 om 16:02
#1

goede wedstrijd met mooie paasjes, manisa kwam erg sterk over maar bursa heeft zijn kwaliteit wederom bewezen. Dit team is een hele serieuse titelkandidaat. Samen met Galatasaray toch de beste in Tsl.

Nu staan ze eerste hopen dat Gala straks wint en nog deze avond eerste staat...

14 maart 2010 om 16:08
#8

Ik vind Galatasaray niet echt een titelkandidaat momenteel, Bursa heeft nog een inhaal wedstrijd, en ik ga er van uit dat bursa dat wint en op 53 punten komt te staan. Als galatasaray fans het herinneren was het 3-0 afgelopen voor ankara thuis. Geel/marineblauw fever? We zullen zien. Als het zo is dat Galatasaray WEL wint, dan vind ik ze wel een titelkandidaat. Zo niet, dan is het tussen bursa en besiktas die ook al gevaarlijk begint te worden zoals vorig jaar.

On: Ik heb Bursa spor dus niet zien spelen maar ze willen winnen en laten zichzelf ook zien, waarschijnlijk (naar mijn mening) wint Bursa de TSL beker.

14 maart 2010 om 16:12
#14

ik denk dat dit seizoen net zoals vorig seizoen gaat tussen een subtopper(bursa) en een andere topper(fb-gs) , maar ik zie eerlijk gezegd niet gauw bursa de Tsl beker vasthouden, want zoals vele wete hebbe alleen gs,fb,bjk en trabzon de tsl kunne winne

Trwns als Daum niet weggaat zie ik Fb echt niet in de top 3

mijn voorspelling voor dit jaar:
1e Galatasaray
2e Bursa
3e Besiktas

14 maart 2010 om 16:30
#23

Ik ben van hetzelfde mening, behalve je voorspelling en dat bursa niet de beker kan vasthouden, na deze wedstrijd hebben ze best veel bewezen dat ze echter niet zullen opgeven, ik lees nu ook pas dat diyarbakir kan degraderen omdat er weer comotie was tussen Dbakir- Ibb. Dat geeft waarschijnlijk automatisch 3 punten aan Bursa. Galatasaray heeft daarintegen een heel druk scheme, volgende week trabzon en de week daarop fenerbahce, dit kan voor of nadelen hebben dus. Niemand weet het zeker maar hier is mijn voorspelling:

1e Bursa
2e Besiktas
3e Galatasaray
4e Fenerbahce
5e Trabzon

Ik zie m'n clubie ook eerlijk gezegd niet in de top 3 met Daum aan de bak, kerel heeft geen potentie meer, geen vertrouwen in z'n spelers, helemaal niets meer.. Fenerbahce mag al blij zijn dat ze hopelijk nog 4e staan aan de eind.

14 maart 2010 om 16:02
#2

shitt gek dit begint me te iriteren Galatasaray moet vanavond winnen om weer met 1punt verschil 1e te staan en gewoon afwachten op het wedstrijd Galatasaray thuis tegen Bursaspor dan kunnen we voorsprong zetten

14 maart 2010 om 16:02
#3

Er moet serieus rekening gehouden worden met Bursaspor voor de titel.
Persoonlijk hoop ik niet dat Bursaspor kampioen wordt. Natuurlijk het liefst Galatasaray en anders Fenerbahce of Besiktas. Dit zeg ik met oog op het Europees voetbal. Ik zie Bursaspor nauwlijks punten pakken voor de Uefa coefficienten lijst.

14 maart 2010 om 16:06
#6

Of Trabzon. Het team van TS doet niet onder voor Bjk. De rest is wel een maatje te groot. Echter het kampioenschap voor TS is ver uit zicht.

Aangepast op Zondag, 14 maart om 20:13 door Viktor86.

14 maart 2010 om 16:46
#34

Haha.. Grappigste comment van de dag. De spelers van Besiktas worden zwaar onderschat.. Maar dat geeft niet.. Als we maar blijven winnen

14 maart 2010 om 16:56
#38

Gast ik zie TS niet van Manchester United winnen, maar een pak slaag krijgen

14 maart 2010 om 17:04
#43

Ik zie Trabzon ook niet 8-0 verliezen van Liverpool.
Slechte Argument zeg...

14 maart 2010 om 17:19
#56

Momenteel is er niet 1 Turkse club die een Europese topclub aankan. Ga dus niet haten, maar wees voor elkaar in Europees verband. Ik hoor Gs-supporters negatief praten over FB in Europa. De Fb-supporters praten negatief over BJK en de Bjk-supporters praten negatief over GS. Dat hoort niet. Waar is onze eenheid gebleven? We moeten hopen dat Alle Turkse clubs punten pakken in Europa.

14 maart 2010 om 17:48
#66

hmm ik zie dat wel hoor. Maar ik zie ze sowieso niet thuis 2-1 winnen

14 maart 2010 om 21:53
#73

@ southsider
Ik kan precies hetzelfde zeggen over jou comment. Beetje nutteloos. De spelers van Trabzon en Trabzon zelf wordt altijd onderschat. Maar toch goed om te horen dat BJK denkt een beter team te hebben. Vooral die Delgado verricht wonderen.

@ momo2
waarom kunnen turken nooit normaal discussieren. ik zeg alleen dat TS ook nog wel, wat punten binnen kan halen voor Turkije. Niet dat ze van Manchester United winnen. Ik snap dan ook niet waarom je zo'n argument erbij haalt. Vooral een supporter van een club die 8-0 pak slaag krijgt.
verder sluit ik me ook aan bij Turk0ow en mijn beredenering is niet dat TS beter is dan de andere 3 clubs. Maar dat deze 4 clubs wat kunnen bereiken in Europa. Voor de rest geef ik ze weinig kans. Maar ja toch support ik ze als ze meedoen.

Aangepast op Zondag, 14 maart om 21:57 door Royale61.

14 maart 2010 om 16:03
#4

Jammer elke Turkse club in Turkije, behalve de grote 4, die langer dan een half seizoen meedraaien worden hoogmoedig. Zo ook de supporters. Eerst was 't Sivas bijvoorbeeld die heel bijdehand ging doen, nu is dat Bursa. Door de rellen van de Bursa supporters waren er vorige week die rellen tijdens Diyarbakir-bursa. De Bursa supporters hadden ze namelijk geprovoceerd.
Erg jammer dus dit resultaat. Nu denken ze namelijk dat ze er al zijn. We zien het aan 't eind van het seizoen wel.

Aangepast op Zondag, 14 maart om 16:04 door Royale61.

14 maart 2010 om 16:04
#5

Bursaspor hield zodoende stand en komt op de eerste plek van de ranglijst terecht, met twee punten meer dan Galatasaray. De ploeg van Frank Rijkaard komt later op de zondag echter nog in actie tegen Ankaragücü.

Vz... dit wil niet zeggen dat Bursaspor een wedstrijd meer heeft op dit moment. Bursaspor heeft namelijk ook nog drie punten tegoed van vorige week. De wedstrijd tegen Diyarbakirspor werd namelijk gestaakt.

Bursaspor speelt echt mooi voetbal dit seizoen. Ik gun het kampioenschap dan zeker voor hun. Ze spelen niet net als sivas vorig jaar met 10 man achterin, maar gewoon mooi voetbal.

Off-topic: Ook de wedstrijd van vandaag Ibb-diyarbakirspor is gestaakt. Nadat IBB in de 88e minuut de 1-0 scoorde gingen supporters van diyarbakirspor het veld op. Hopelijk laat de TFF hier zijn ballen zien en zet ook diyarbakirspor terug naar de 2. divisie.

14 maart 2010 om 16:08
#9

Gefeliciteerd jongen! Door al die haters gaat Diyarbakir nu naar 1. lig zakken... Wat zou jij doen als je overal wordt uitgescholden met pkk disari pkk disari...

Bursa, verdiend gewonnen, vanavond nog Galatasaray. Die moeten ze winnen anders is Bursa hoogstwaarschijnlijk kampioen.

Aangepast op Zondag, 14 maart om 16:08 door Kaya_uA.

14 maart 2010 om 16:17
#15

En nu kappen met het verdedigen van 'je stad'. De wedstrijd van Diyarbakir is vandaag weer gestaakt doordat de supporters van Diyarbakir nadat ze een doelpunt hebben gekregen het veld op gingen. Wat jij nu zegt is net als: iemand heeft me geslagen dus ik moet hem terug slaan, kinderachtig dus.

14 maart 2010 om 16:20
#17

Jouw pro-diyarbakirspor stand valt me echt op. Ook in het vorige topic deed je net of diyarbakirspor zelf helemaal geen schuld heeft aan de rellen iedere week.

Stel we zien de rellen van vorige week door de vingers... was het dit keer ook weer de schuld van de tegenpartij die pkk disari ging schreeuwen ? Het is pas triest om het veld op te gaan na de 1-0 tegen te krijgen in de 88e minuut. Als de reden echt 'pkk disari' was waren ze ook al wel eerder het veld opgegaan en niet pas na de 1-0.

Diyarbakirspor (samen met zijn supporters) heeft niks te zoeken in de Tsl. Gewoon terugzetten !

En overal die moeten vanavond winnen anders is Bursa hoogstwaarschijnlijk kampioen ?? Hoe kun je dat nou al weten met nog 9 weken te gaan waaronder de wedstrijd tussen bursa en gs nog zit ? Beetje kort door de bocht lijkt me.

14 maart 2010 om 16:23
#18

Jaaa jonge, Diyarbakir staat gewoon 1 tegen 17 andere teams. Hoe zou jij je voelen... Zelfs de TFF staat tegenover hun. En tuurlijk ga je iemand terugslaan als iemand jou slaat, waarom pakte Galatasaray Fener terug op die 33. week??

14 maart 2010 om 16:24
#19

@tbfan

Wiens schuld was het dan? Als Bursaspor niks deed in Bursa zouden wij toch ook niks doen in Diyarbakir?

en ik zeg toch niet dat ze kampioen zijn, maar hoogstwaarschijnlijk...

Jullie hier zijn gewoon allemaal Pro-anti Koerden en Nee ik ben geen Koerd.

Aangepast op Zondag, 14 maart om 16:27 door Kaya_uA.

14 maart 2010 om 16:31
#24

Dus omdat het in bursa gebeurde moet het andersom ook gelijk gedaan worden ? Daarom zeg ik ook we zien die wedstrijd door de vingers. Wat voor smoesje heb je dan voor de rellen van vandaag ? Dat ibb in de uitwedstrijd al geprovoceerd had richting jullie ?

14 maart 2010 om 16:32
#25

@ Kaya

Pro-anti Koerden? Zoiets heet gewoon anti-koerden hoor

14 maart 2010 om 16:36
#27

Nee jongen, sommige mensen zijn gewoon op pro niveau

14 maart 2010 om 16:39
#28

Waarom? Heb je overal een reden voor nodig? Waarom moest Bursa pkk disari zeggen in Bursa dan? Heb je daar ook een reden voor?

14 maart 2010 om 16:46
#32

Daar gaat het niet om. Jij geeft steeds maar 1 hetzelfde voorbeeld (bursa) om je team te beschermen. Wij geven meerdere argumenten tegen jouw team.

14 maart 2010 om 16:49
#35

Ach kom op man, Diyarbakir wordt overal uitgescholden.

14 maart 2010 om 16:55
#37

Weet je wat hé? Als jullie vieze supporters altijd maar anti-turks blijven doen, en dat notábene in Turkije(!!) verdienen jullie het niet om in onze mooie competitie te spelen, het volkslied uitfluiten, pkk-liedjes zingen, waarom tolereren ze dat nog in Turkije?, dankzij onze dappere soldaten 90 jaar geleden woont iedereen in een veilig en welvarend land daar, Turken en Koerden samen en dan nog ondankbaar..

Dat jullie week in week uit julliezelf maar blijven misdragen, dan is onze tolerantie en koerdengeknuffel ook eens afgelopen, als jullie zo Koerdisch zijn en geen Turken, speel dan samen met Koerden ergens in Irak en niet meer met ons.

Ik ben opgelucht als jullie eindelijk weg zijn, ik ben niet Anti-koerdisch, en ook nooit geweest, maar nu snap ik mijn landgenoten wel.. TFF toon eens lef en zet dat tuig eindelijk eens terug..

Sinds de komst van Digerbakirspor had ik al het gevoel dat het mis zou gaan bij uitduels, voornamelijk met Bursa, dat ze zelfs tegen IBB die geen eens supporters hebben zich misdragen is ook raar, want je kan nu wel Bursa dit dat als smoes gebruiken, maar als je tegen een team zonder supporters jezelf misdraagt heb je alleen jezelf emree.

Nu ophouden met die onzin discussies, want hier komen we nergens mee..

Ontopic:
Bursaspor weer zakelijk gewonnen, zou ze eerlijk gezegd niet kampioen willen, liever Galatasaray, Fenerbahçe of Besiktas. Maarja ze verrassen iedereen week in week uit met hun goede spel, en om eerlijk te zijn denk ik dat Bursa wel minstens tweede eindigt als ze zo doorgaan.

Vooral Ali Tandogan speelde goed vandaag, maar dat soort spelers zijn een lachertje in Europa, dat zagen we bij de Cl-campagnes van Besiktas ook al.

Aangepast op Zondag, 14 maart om 17:09 door Neymar69.

14 maart 2010 om 16:56
#39

Zeg me AUB waarom de Diyarbakirlilar het veld op zijn gegaan vandaag?
Istanbul BB heeft geen fans dus dat kun je niet als smoes gebruiken.
ps:het is zeker normaal voor jullie (koerden) om vuurwerk af te steken om de Tegestander van jullie van zijn slaap te houden..

14 maart 2010 om 16:56
#40

Dat hebben ze dan zelf voor elkaar gekregen. Waarom heeft Gaziantep bijvoorbeeld (ook uit zuid-oosten) niet van die problemen in de stadions ?

14 maart 2010 om 16:58
#41

@neymar
Waarschijnlijk komen er ook nieuwe transfers als we CL spelen, ga dr maar van uit dat die spelers dan op de bank zitten

Aangepast op Zondag, 14 maart om 16:59 door Bursali.

14 maart 2010 om 17:07
#44

@neymar
Koerdengeknuffel? Dat hebben jullie nooit getoond, als dat wel zo was zou dit allemaal niet gebeuren..

@bursali;
Zeg me AUB waarom die ibne bursalilar ons gingen uitschelden in Bursa.
En waarom noem je mij een koerd, niet elke Diyarbakirli is een koerd dat moeten jullie turken eens begrijpen

@ tbfan
Hou a.u.b. op jou hoef ik niet meer serieus te nemen..

14 maart 2010 om 17:12
#48

Kaya_ua,

Ik ga geen ban riskeren maar met de huidige regering is het achteruit gegaan voor de Turken en vooruit gegaan voor de Koerden, ik wil het hierbij laten, want zelf weet je ook wel dat ze bij jou clubje te ver zijn gegaan en verdienen een divisie lager gezet te worden.

Als je discussie met me wil, dan wil ik het graag over Bursaspor hebben, de club waar we respect voor moeten hebben! Met zo een selectie koploper zijn, hulde aan Saglam en zijn mannen

14 maart 2010 om 17:14
#50

Ach jonge houd maar op. Jij hebt er duidelijk geen verstand van. Oke jij je zin ... de duizenden Turken die net als mij denken hebben het fout en jij hebt het goed

En waarom praat je jezelf tegen ? Met sommige zinnen laat je merken dat je geen koerd bent, maar weer met andere uitspraken laat je merken dat je ook geen turk bent (zoals jullie turken). Wat ben je nou ?

14 maart 2010 om 17:15
#51

Jullie zouden dit sowieso doen check is youtube filmpjes nog van 2007 en 2006 hebben Diyarbakirlilar al videos geplaatst van Anti Bursa enzo dus het maakt niet zoveel uit want ookal hadden ze in Bursa niks gedaan dit zou sowieso gebeuren.
Nu reageer je wel op mij maar ik stelde een heel andere vraag namelijk:
Waarom bestormen alle koerden vandaag het veld in?
Willen ze zelf in Bank Asya spelen en weer klappen krijgen van Karsiyaka of zijn het gewoon PKK leden die niets met voetbal hebben te maken?

14 maart 2010 om 17:17
#53

Wij zijn niet te ver gegaan, we zijn pas begonnen. Jullie zijn te ver gegaan, eindelijk krijgen jullie hier antwoord voor.

14 maart 2010 om 17:21
#59

Ik beantwoord je vraag wel, je moet ff beter opletten want ik beantwoord het met een andere vraag: Waarom moesten die Bursalilar ons uitschelden in Bursa??

14 maart 2010 om 17:22
#60

Ik ben geen koerd en ook geen turk, dus ik spreek mezelf niet tegen. Ik ben namelijk een Armeen die uit Diyarbakir komt.

14 maart 2010 om 17:26
#63

Hoe gaat het in de Armeense Competitie?
Wie staat er 1ste en wie gaat er degraderen volgens you?
Jammer hé dat VZ geen aadacht besteed aan het Armeense voetbal want die presteren ook wel goed...had laatst gehoord dat een Armeens Clubje een overwinning had geboekt in Europa : D.

14 maart 2010 om 17:56
#68

Hoe heb jij in godsnaam 89 punten?
Vast en zeker van je mede Armeentjes gekregen..

14 maart 2010 om 19:33
#72

@ Kaya

Ik dacht altijd dat je een Gs supporter was. Je deed altijd al zo opvallaned negatief tegenover je ''eigen'' club? Maar wat blijkt nu je bent gewoon een undercover pkk strijder. Echt zielig. Je zegt dat Bursa geen Pkk disari moest schreeuwen? Sorry hoor maar dat is gewoon normaal?! Pkk is een erkende terreurgroep en dat mag best geprotesteerd worden. Als jij daartegen bent dan denk ik dat jij een terreurgroep aanmoedigd of niet dan? Kaya Wij Turken hebben niets tegen Koerden. Turk ve Kurt Kardestir(turken en Kurden zijn broeders). Maar je moet niet aankomen zetten met Biji dit Biji dat. En helemaal niet met je Pro Pkk bullshit. Als er een schuldige is voor deze 30 jaar durende bullshit oorlog dan is het wel Pkk.

On; Bursa is een serieuze titelkandidaat achter Galatasaray.

15 maart 2010 om 09:54
#74

omdat er een gescholden werd met de naam van een gesneuvelde militair,waarom zou bursa bij 4-0 pkk naar buiten roepen,ik hoop dat diyarbakir reaieseert dat dit alleeen slecht voor hun stad is,ik persoonlijk heb niks tegen koerden of politike voorkeuren,maar als ze er zo mee zaten dat er gasten pkk naar buiten roept,moet je vooral gaan fluiten en schelden als de turkse volkslied word gezongen.ik wens diyarbakirfans veel sterkte en hoop dat deze voetbalfans die echt van diyarbakir houden nog kunnen genieten van deze mooie club.

inadina texas

14 maart 2010 om 16:08
#10

Inderdaad de supporters van diyarbakir zijn echt niet normaal bezig, Dit team moet zowiezo degraderen voor de reputatie van de Tsl

14 maart 2010 om 16:09
#12

Ja hoop 't ook. Vorige week vond ik nog dat de Bursa supporters hadden geprovoceerd en dat de TFF niet goed had opgetreden. Vooral dat die wedstrijd überhaupt begon. Maar 2 x achter elkaar gaat wel erg ver. Nu hebben ze in mijn ogen hun krediet ook verspilt. Weg met Diyarbakir. Al is het niet goed voor de Turkse competitie. Die krijgt nu alleen maar een slechte naam. 2 clubs worden teruggezet!!

14 maart 2010 om 17:19
#57

Als diyarbakir uit de competieite word gezet word dat heel erg gunstig voor de teams die puntverlies hebben geleden tegen diyarbakir zoals fenerbahce .. want die krijgen er dan weer 2 punten bij aangezien iedereen dan 3 punten gaat krijgen doen ze dan weer volop mee in de race =O

14 maart 2010 om 16:07
#7

Dit is toch de club van Nourdin Boukhari?

14 maart 2010 om 16:08
#11

Nee , dat is Kasimpasa

14 maart 2010 om 16:10
#13

De TSL is echt spanned nu. Als GS wint, staan ze maar met één punt verschil eerste. De vier kandidaten maken nu allemaal kans op de titel. Als je kijkt naar hoe onvoorspelbaar het is geworden, is moeilijk te voorspellen wie bovenaan zal eindigen op het einde.

14 maart 2010 om 16:20
#16

Laatste nieuws:

Diyarbakirspor kan gedegradeerd worden naar de 2.lig. Het wordt maar erger en erger !

14 maart 2010 om 16:28
#20

Het zou een ramp zijn voor het Turkse voetbal als Bursaspor kampioen word. Want met alle respect spelers als Huseyin Cimsir en Ali Tandogan hebben niks te zoeken in de Europa Leauge, laat staan de champions leauge. Ik hou mijn hart vast, natuurlijk hoop ik dat Besiktas kampioen gaat worden. Maar als Besiktas het niet word, dan maar Galatasaray of Fenerbahce, als Bursaspor maar geen kampioen word.

14 maart 2010 om 16:29
#21

Haha, Ali Tandogan deed het wel goed vandaag, hoor..

14 maart 2010 om 16:33
#26

Nou nou dus Tabata Ugur Inceman Uzulmez en Erkan Zengin hebben zeker wel veel te zoeken in Cl..

Aangepast op Zondag, 14 maart om 20:15 door Viktor86.

14 maart 2010 om 16:44
#30

Inderdaad, kijk eerst ff naar je eigen team voordat je andere teams oordeelt Salvo

14 maart 2010 om 16:45
#31

Tabata = wissel
Ugur = wissel
Erkan Zengin = speelt nu bij eskisehirspor
Ibrahim uzulmez = heeft op deze leeftijd inderdaad weinig te zoeken in Europa, maar Besiktas heeft voldoende alternatieven op de bank .

Aangepast op Zondag, 14 maart om 20:15 door Viktor86.

14 maart 2010 om 17:08
#46

@salvo
Nou, als een club een speler gaat halen, kopen ze m niet om hem op de bank te zetten, zeker als tie 8 miljoen heeft gekost.

Aangepast op Zondag, 14 maart om 17:08 door Kaya_uA.

14 maart 2010 om 17:21
#58

Idd tijd voor een leeftijdsgrens?

14 maart 2010 om 16:30
#22

Het is hoogstwaarschijnlijk dat dit het einde is voor Diyarbakirspor in de Tsl. De TFF heeft namelijk een regel dat als een team 2 keer reglementair (hükmen) verliest deze automatisch wordt gedegradeerd naar de 1.bank asya lig.

Nou deze wedstrijd is 100% dat diyarbakirspor 3-0 reglementair verliest en de wedstrijd van vorige week tegen bursa verliezen ze ook reglementair 3-0. Dat betekend dus einde diyarbakirspor tsl.

14 maart 2010 om 16:43
#29

Als Diyarbakirspor verliest hebben de ploegen die tegen Diyarbakirspor een punt of punten hebben verloren een voordeel dus we zullen zien wat er gaat gebeuren.(net als met Ankaraspor is gebeurd)

on: Bursaspor doet het heel erg goed maar ik hoop dat Galatasaray kampioen wordt. Als galatasaray volgende week van Trabzonspor wint denk ik dat ze de grootste kans hebben om kampioen te worden omdat ze nog thuis tegen Bursaspor en fenerbahce moeten spelen.

14 maart 2010 om 16:46
#33

Laat Diyarbakir lekker een divisie lager spelen alsjeblieft.

Petje af voor Bursa! Goeie prestaties, kunnen GS, FB en BJK van leren met hun mijoenen aan spelersmateriaal. Ik gun het ze van harte om kampioen te worden, maar als we realistisch zijn komen ze natuurlijk 0,0 verder in de Champions Leauge straks.

But no worries, GS onbetwiste kampioen! Vanavond ankaragücü ff inpakken en we staan weer bovenaan. Hoop dat Baros misschien al zn eerst minuten kan maken... Maar is nog iets te vroeg denk ik.

Aangepast op Zondag, 14 maart om 16:47 door princess.

14 maart 2010 om 17:02
#42

opzich heeft bursaspor een sterke selectie

Ivankov
A. Tandogan
Zapo
O. Erdogan
M. Keceli
H. Cimsir
V. Sen
Ozan Ipek
batalla
Sercan
T. Bahadir
14 maart 2010 om 17:07
#45

all anadolu clubs gaan zeker nu expres verliezen zodat bursa kampioen wordt...

14 maart 2010 om 17:18
#54

Dat deden ze toch ook niet bij Sivas vorig jaar?
Jullie mogen jullie handjes klappen dat Gaziantep destijds met 2-1 had gewonnen van Sivas en jullie uiteindelijk kampioen werden..
Vandaar zeker die 8 Miljoen voor Tabata.....

14 maart 2010 om 17:25
#62

gaziantep ? ik denk eerder dat ze gs moeten bedanken die in week 32 sivasspor met 1-0 thuis hadden verslagen

14 maart 2010 om 17:28
#64

Dat hoeft niet hoor want GS supporters vierde ook feest toen bjk kampioen werd...zogenaamde broedertjes.

14 maart 2010 om 17:24
#61

Knap van Bursa dat ze ondanks de 'kampioenschapsdruk' hier even met 2-0 winnen. Ik heb een groot deel van de wedstrijd bekeken (met de hoop dat Bursa punten zou morsen) en de winst was geheel verdiend. Ze blijven gewoon hun eigen spelletje spelen, lekker rondtikken, geen lange ballen, eerlijk gezegd kampioenschapswaardig voetbal.

Cimbom moet echt winnen straks, want Bursa heeft nog een wedstrijd tegoed die ze waarschijnlijk 0-3 reglementair winnen, een cadeau van die tuig bij Diyarbakirspor. Bursa heeft dan een voorsprong van vier punten op Cimbom.

En een Bursaspor in de CL, ik denk dat ze met de huidige team en de nodige zomeraankopen best eens voor een verassing kunnen zorgen. Het is echter nog veel te vroeg om nu al over kampioenschap te hebben, Besiktas pakt de laatste tijd ook de broodnodige punten en ook zij zijn naar mijn mening serieus titelkandidaat.

Ik vind het een mooie ontwikkeling in de Turkse competitie dat er teams buiten Istanbul zich mengen in de titelstrijd, dit maakt de competitie spannender, de 'grote drie' moeten met hun dure aankopen zich eens achter de oren krabben.

Succes Rijkaard, succes Cim Bom Bom!!

14 maart 2010 om 17:49
#67

zielig hoe mensen hier tegenelkaar praten , en dat nog 9 op de 10 dat het turken zijn die tegen elkaar tekeer gaan !

daar moet je niet aandenken , je moet denken dat het beter is dat ook is een sub-topper of outsider ook is 1 x in hun geschiedenis CL voetbal mogen spelen , het is hun gegund namens mij .

ik als Bjk-fan zijnde vind het heel jammer hoe mensen tekeer kunnen gaan tegenelkaar.

Bijv: Besiktas - Gs wordt gespeeld en dan is Niet BJK Mijn Team maar gs dan die wint ofzo met 3-0 en dan gaat er gevochten worden , rellen enzo . Maar dan is het landelijk voetbal en dan zitten ze bijwijze van Naast elkaar de armen omheilzen omdat hun land speelt ?

waar gaat dit allemaal heen ! voetbal is voetbal , hou het daarbij . tegen woordig alles gaat kapot ,

14 maart 2010 om 17:59
#69

Denk dat Bursaspor ook de drie punten zal krijgen van de wedstrijd tegen diyarbakirspor...
Als dit gebeurt staan ze 6 punten voor op mijn club Fenerbahce..

Ik geloof al niet meer in de kampioenschap.. (maar clubliefde word er niet minder van)

Ik hoop dat Bursa wel kampioen word ( kom zelf ook uit Bursa, dus ja ,)

14 maart 2010 om 19:00
#70

Echt mooi dat Bursaspor de wedstrijden wint wanneer de concurrentie punten verspeelt! Bursaspor is dit jaar een serieuze titelkandidaat en als mensen dat nog steeds niet zien of willen geloven dan zou ik zeggen ga naar Hans Anders en koop een bril of verdiep je eens wat meer in de wedstrijden van Bursaspor!

Bursa probeert aanvallend te spelen en met combinatievoetbal de wedstrijd te winnen! Er lopen goeie spelers rond zoals, Ozan Ipek, Batalla, & Sercan! Als ik moet kijken wie er op dit moment constant voetbal speelt dan is dat zeker wel Bursa! Daarna komen Galatasaray en Besiktas! Inhaalwedstrijd tegen Kasimpasa met 0-2 gewonnen en daarvoor Sivas met 3-0 en nu weer 2-0! Ze scoren makkelijk en krijgen haast geen doelpunten tegen!

Als het zo doorgaat dan wordt het een strijdt tussen Bursaspor & Galatasaray!

Mensen moeten niet vergeten dat Bursaspor 33e week 3 punten krijgt (ankaraspor wedstrijd) en de laatste week spelen ze thuis tegen Besiktas! Met dit voetbal kunnen ze besiktas thuis makkelijk verslaan!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

  • Ze werden geconfronteerd met weerstand. Maar de Armada zal niet ophouden. Show no mercy. Who will Write the Future? Lees verder
  • Tips van Gerard Pique om de baas in de verdediging te zijn. Lees verder
  • Bloed, Zweet en Oranje Lees verder
  • Tips van Rafael van der Vaart om op het middenveld te domineren. Lees verder
  • Robinho, Maicon, Luis Fabiano & Nilmar praten over het spelen in het Braziliaanse elftal. Lees verder

Bursaspor

Vorm Pos. Team Punten
winst
gelijk
laatste 6
winst
gelijk
laatste 6

Shop

Ajax Amsterdam
Bestel NU
Nu € 69.95

Voetbalreizen

Interview met Gianni Zuiverloon

"Ik geloof niet dat ze me zijn vergeten. Nadat wij in 2009 degradeerden, waren er een aantal Engelse clubs uit de Premier League die interesse hadden, maar dat is uiteindelijk allemaal afgeketst. Ik wilde niet terug naar de Eredivisie, zodat ik dan maar op het hoogste niveau zou blijven spelen. Dat zag ik als een vlucht." Lees verder

Pagina gegenereerd in 1.3125 seconden.